VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     UČEBNICE     POKYNY  











CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 11:16 napsal příspěvek Eddie75
UKAŽ 3) Před 8. dny napsal příspěvek michal.g
UKAŽ
2) Před 7. dny napsal příspěvek Mirek L.
UKAŽ 4) Před 9. dny napsal příspěvek PetrM
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 34 min. Mirek L. reagoval na Eddie75 z 20.11.
UKAŽ Před 9. dny Tomáš reagoval na ZuzanaK z 12.11.
UKAŽ
Před 6. dny Eddie75 reagoval na Mirek L. z 14.11.
UKAŽ Před 9. dny Ruso reagoval na Eddie75 z 11.11.
UKAŽ
Před 8. dny kk reagoval na michal.g z 13.11.
UKAŽ Před 14. dny kk reagoval na Jura 2 z 7.11.
UKAŽ
Před 8. dny Duža reagoval na PetrM z 12.11.
UKAŽ Před 16. dny ZdenekJ reagoval na bulik4lg z 5.11.
UKAŽ

foto
michal.g   21.10.2018 v 14:49   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
chtěl bych zareagovat na Petrovi myšlenky. je to jen můj názor, netvrdím, že je správný...
- souhlasím s tím, že by bylo lepší ponechat současný stav systému soutěží a jejich bodování
- souhlasím s tím, že mistráky by bylo dobré zachovat ve stávající podobě (teda já bych byl pro zrušit noční ježdění, ale vím, že v tomto názoru jsem osamocen)
- souhlasím s tím, že poháry by měly být jednodušší, asi je také dobrá myšlenka na rozdělení na velký a malý pohár - mistrovské posádky by automaticky byly ve velkém, ostatní by si zařazení mohli vybrat. a každá kategorie by měla jiný čas na průjezd.
- souhlasím i s tím, že by Shell cup měl být jednodušší, ale určitě ne na úrovni náborovek. po pár soutěžích by to začalo nudit, soutěžící by se tam moc nenaučili a přechod do poháru by byl obrovský skok. navíc je Shell celoroční soutěž, která už by měla být na určité úrovni.
- ke každému Shellu bych udělal náborovku na zjednodušených Shell iti. výsledky by se nezapočítávaly do celoročního seriálu a předpokládal bych účast spíše lokálních posádek. a doufal, že se to některým zalíbí a chytí se na Shell.
foto
Ruda   21.10.2018 v 15:42   odpověděl:
Vím, že už do toho nemám nárok moc žvanit, ale přimlouvám se za to, aby posádky na 1. - 3. (nebo 5.) místě byly více oceněny bodovým odstupem. Bodové ohodnocení by možná mělo být závislé na počtu startujících, protože je rozdíl být 10. z deseti nebo z padesáti. Obtížnost bych upravil jen mezením počtu vložáků a podmínek v jednotlivých pohárech. Bylo by to jednodušší i pro stavitele soutěže.
foto
clarus8   21.10.2018 v 16:07   odpověděl:
V podstatě tady souhlasím s tím, co bylo řečeno a napsáno a jen bych doplnil:
-většina posádek jezdí s (rodinnými) vozy takže pro srovnání bych zakázal vylepšení typu další zadní světla nebo ty střešní světla-tedy pouze to co má to které auto homologováno při jeho koupi
-pro Shell bych zakázal používat mapy M50 (ty až v pohárech)
-maximálně omezit (šutr cesty a panel cesty)
-líbí se mi návrh první 3 místa odměňovat odstupňovaně-tedy ne 30,29,28, ale např.40,35,30,27
spolu s tím zavést kooficient početnosti tj.podle počtu posádek (mám na mysli jezdí 20 posádek, na závod přijede 15 posádek takže kooficient bude 15/20)-když se zvedne bodové hodnocení na předních místech a zavede kooficient nebudou přední posádky nijak kráceny
-pobavit se o nových dodatcích řádů, které by vystihovaly současný trend na soutěžích
foto
Nika   21.10.2018 v 16:43   odpověděla:
Máme s Michalem skoro stejné myšlenky
foto
Eddie75   21.10.2018 v 17:17   odpověděl:
Kdybychom vzali pohár jako terminus technicus, tedy jak se k pohárovým soutěžím přistupuje v ostatních sportech, kde soutěží v podstatě každý s každým, a chtěli tento způsob zachovat i v AOS, napadl mě v podstatě opačný postup - pohár zanechat v aktuální podobě (nicméně úroveň by měla být lehčí, než MČR) a k mistrákům udělat B-divizi, Národní přebor, říkejme tomu jak chceme, prostě standardní druhou ligu. Nicméně ano, je to o itík navíc pro stavitele MČR a víc posádek na akci. Chápu, že s tímto nápadem trochu vyhřezávám z ostatních námětů, je to jen taková variace, která mě napadla včera po cestě domů z Pelhřimova...
S R.A. i Verčou ve většině věcí souhlasím. Jsem rád, že od článků v ročence se posouváme k věcné diskusi.
foto
Nika   21.10.2018 v 17:40   odpověděla:
to Eddie: přestě tak, to je itik navíc..
Vezmeme-li v potaz, že se většinou staví pohár + shell (Shell samostatně málokdy - hlaně kvůli financím a nízkému počtu startujících, jak píšu) - tak je to strašně moc práce - dvoje různé itiky pro pohár a druholigový pohár, třetí iti pro shell a čtvrtý iti pro náborovku..
Proto jsem navrhovala obecně iti poháru jednodušší a rozlišení Velkého a Malého poháru jen v časech - v záhlaví iti dvoje časy a máš to na jedny itiky...
To by se musely opravdu rozdělit poháry a shellcupy, ale obávám se,že budou tak dost chybět pořadatelé, tolik nás není, pokud se nezapojí další...
foto
Lole   22.10.2018 v 13:46   odpověděl:
Já jenom k Rudovi: právo žvanit si neupírej a klidně žvaň, já taky žvaním, je tu plno žvanilů a vypadají jako oprávnění ale žvaní stejně dokonale jako ty nebo já
foto
Lole   22.10.2018 v 14:54   odpověděl:
… a jak dopadla evoluční porada na družstvech? vymysleli jste něco?
foto
Klenák Zdeněk   24.10.2018 v 22:59   odpověděl:
Konference byla díky zajímavé diskuzi byla velmi podnětná, takže díky všem za názory, příspěvky v diskuzi i za články na stránkách Je toho celkem dost, něco půjde zrealizovat od příštího roku, něco jsou náměty k hlubšímu zamyšlení Nezapomínejme ale na pořadatele (to už tady taky bylo napsáno)- abychom v poháru dělali 2 různé iti, když v jedné kategorii jedou např. 3 posádky a navíc je situace v poháru naprosto odlišná v Čechách (málo posádek v malém poháru) oproti Moravě, kde je to úplně naopak
foto
michal.g   25.10.2018 v 08:30   odpověděl:
proto jsem Zdeňku psal, že pohár by měl být obecně o něco lehčí a kategorie odlišit jen časy a vyhlašovat zvlášť.

foto
Tomáš a Lukáš H   20.10.2018 v 22:14   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Dobrý večer,
výsledky soutěže v Kojčicích u Pelhřimova (6.ČP, 9.MP, 10.SCČechy, 8.SCMorava) jsou k dispozici na stránkách http://aoscz.php5.cz.

Soubory PDF slouží k tisku a obrázky PNG/GIF pak na vystavení na webových stránkách.
foto
Tomáš   20.10.2018 v 22:35   odpověděl:
Koukám na to teda jen v mobilu, ale mám tam pořád Kladno. ☹
foto
PetrM   20.10.2018 v 22:46   odpověděl:
Klikni si na ten volant vlevo nahoře...
foto
Tomáš a Lukáš H   20.10.2018 v 22:53   odpověděl:
Ahoj,

stačí kliknout na název závodu a vybrat si požadovaný.
foto
Tomáš   20.10.2018 v 22:55   odpověděl:
Hmm, chyba prohlížeče. V Chromu PK.
foto
Tomáš a Lukáš H   20.10.2018 v 23:00   odpověděl:
V Chromu OK? A v kterém prohlížeči to zlobí?
foto
Tomáš   21.10.2018 v 07:14   odpověděl:
Mělo být: V Chromu OK.
foto
Tomáš   21.10.2018 v 07:16   odpověděl:
Nejde mi to v Safari. Ale volant na výběr soutěží mi nereaguje ani v jednom.
foto
Tomáš a Lukáš H   21.10.2018 v 08:53   odpověděl:
Na výběr závodu slouží jeho název - viz. příspěvek výše.
foto
Duža   21.10.2018 v 10:02   odpověděl:
Taky jsem tam měl pořád Kladno. Nepomohlo klikat na volant. Ale náhodou jsem kliknul na ten nadpis "Kladno" a najednou se mi objevila nabídka soutěží.
foto
Tomáš a Lukáš H   21.10.2018 v 10:24   odpověděl:
Vždyť to píšeme: pro výběr jiného závodu je potřeba kliknout na NÁZEV aktuálně vybraného závodu. O volantu psal PetrM, ale ten slouží jen pro skok na úvodní stránku.

foto
Jura 2   16.10.2018 v 09:40   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Pro vsechny ke konferenci, ktera bude v sobotu v Pelhrimove: Diskutovali jsme ve vyboru, ze by mozna nebylo spatne nejake oziveni struktury nasich serialu. Soutezi mame (zatim) dost, nicmene za cenu slucovani ruznych serialu do jednoho zavodu (napr. MCR+CP/MP, CP+MP, aby prijelo co nejvice aut... Pro poradatele naprosto logicke, ale kdyz jedna posadka soutezi ve vice kategoriich a odveze si napr. 2 a vice vitezstvi za 1 akci, tak to nema moc puvab... Co vy? Vyhovuji vam stavajici serialy, nebo byste neco zmenili? Ja premyslel ve smyslu tenisoveho zebricku - ruzne kategorie zavodu, ruzne obodovane, kazdy muze jet kamkoliv a hodnoceni se bude odvijet od celkoveho zebricku: mistr, nejlepsi mlada posadka, skokan roku... No, zkuste se zamyslet sami, treba prijdete s nejakym napadem na oziveni...Kazdopadne bych o tom rad v sobotu hlasoval, jestli dnesni system je OK, nebo pujdeme do "nejake" zmeny...Diky.
foto
Míša   16.10.2018 v 14:26   odpověděla:
A my si jezdíme na chvostu náš Red Bull cup dostihovou hantýrkou... kategorie pro nezvítězivší v MČR
foto
Vláďa   17.10.2018 v 11:47   odpověděl:
Zcela jistě zajímavá myšlenka, ale mám obavu, že by mohla mít, zejména pro začátečníky nebo shelláky demotivující charakter.
Když by na soutěž shellu přijela posádka/y z poháru, tak by to možná nejprve pro sheláky mohlo být výzvou ji(je) porazit, ale když by se to 3x a vícekrát nepodařilo, tak už shell nepojedou, protože vyhrává jedna a ta samá posádka/y a šance na přední umístění v soutěži se snižuje. Ano, posádka z poháru pobere dílčí ceny, celkově za soutěžní rok bude nic moc. Posádka ze Shellu za soutěž nic moc nepobere, za soutěžní rok na tom bude dobře, ale myslím si, že i dílčí úspěchy jí budou chybět. Navíc ve společném žebříčku by ani ta nejlepší posádka, jezdící shell, asi velkou díru neudělala. Možná jedna, dvě.
Tím se nechci dotknout kvalit posádek Shellu. Některé jezdí velmi dobře a mají na pohár, ale asi by byly ochuzeny o pocity z bedny, které se ve vyšších soutěžích, vzhledem ke konkurenci, mnohdy zažívají jen sporadicky. A tak ať si to před postupem výš trochu užijí. To přeji všem, co začínají a jezdí Shell.
Prosím, berte to jen jako názor, ne jako životní postoj.
foto
Jiří Boudný   17.10.2018 v 13:42   odpověděl:
Ahoj Juro,
už nějaký čas nosím v hlavě nápad jak to zorganizovat trochu jinak. Hlavně proto, že mě slučování soutěží netěší, řekl bych přímo s..e. Konkrétní návrh přednesu stručně a krátce na schůzi na družstvech. Bude se to týkat jak organizace soutěží, tak jejich hodnocení v seriálech. Jestli budu mít jen kousek času, tak bych to stručně vyvedl i písemně, aby se všichni měli možnost nad tím zamyslet a případně věci doplnit, nebo upravit. Patřím asi k těm co současný stav nepovažují za nejšťastnější jak pro pořadatele tak hlavně pro jezdce.
foto
Jura 2   17.10.2018 v 13:51   odpověděl:
foto
Vláďa   17.10.2018 v 15:00   odpověděl:
Pouze za sebe mohu říci, že mi vyhovují dvoukola, protože jako osoba produktivního věku s povinnostmi i mnoha dalšími zájmy se dost potýkám s dostatkem dalšího volného času. A člověk si chce užívat od každého kousek, neboť život se postupně krátí.
Asi chápu Juru o co mu jde. Není problém v tom, že se v jeden den jede jak MČR, tak pohár i Shell, ale že pro MČR a pohár jsou stejné ITI a pak dochází k tomu, že kdo jede MČR i pohár, je do všeho přihlášen, tak se umístí v podstatě na stejném místě. Sice pro letošní Pretiox tomu tak úplně nebylo, v pořadí mezi pohárem a MČR byly drobné rozdíly, ale asi to byla jen náhoda. Nebo, že by ne?

Takže z Jurovi výzvy mi vyplývá, že si posádky budou muset vybrat. Kdo chce jet pohár, pojede pohár, kdo chce jet MČR, pojede MČR a bude vždy klasifikován jen v té kategorii, kterou jede. A to třeba i na stejné ITI obou soutěží.
Ale to by se potom nemusel systém přizpůsobovat podobě tenisových sérií, stačilo by jen rozhodnutí svazu, ne?
Každopádně pořádání více soutěží v jeden den, na jedny ITI, byť po kategoriích by mělo zůstat, aby to autoři měli jednodušší. Posuzuji to podle toho, že když připravuji 6 etap (pro tři kategorie dvě etapy), tak je to docela "záhul".
Omlouvám se předem, pokud jsem zámysl příspěvku Jury dostatečně nepochopil.
Myslím si, že výše popsaná záležitost je i věc, která vadí Jirkovi B.

No a pokud jsem opravdu nepochopil, tak snad jsem třeba nastínil okruh i dalších věcí s tím souvisejících.
foto
Jiří Boudný   17.10.2018 v 21:33   odpověděl:
Ještě jedna reakce na Juru a Vláďu. Pro Juru, stihnul jsem ten svůj nápad dát na papír, takže v Kojčicích bude co číst a co připomínkovat. K Vlaďovi, myslím, že jsi věci pochopil a máš k tomu určitě co říct. Pokus se ještě zamyslet jak věci změnit a u toho zachovat naše zvyklosti. Většina z nich není špatná ani k zahození, ale zatím nikdo z nás nebyl schopen ??, spíše ochoten navrhnout nějakou změnu a tím se vystavit náporu jiných názorů v horším případě výsměchu. Je pravda, že ne každá změna vede k lepšímu, ale děláme tento sport pro sebe a měl by tedy vyhovovat jak soutěžícím tak pořadatelům (což jsou v podstatě stejní lidé) aniž by kohokoli zvýhodňoval, poškozoval nebo odrazoval. Návrh, který jsem vypotil řadu uvedených věcí řeší. Možná se bude i líbit, možno ho zaplašíte a kolektivně domyslíme něci jiného.
foto
Klenák Zdeněk   19.10.2018 v 00:26   odpověděl:
Slučování soutěží je na Moravě, v Čechách soutěže nekombinujeme (myslím MČR + ČP). Myšlenky Jury jsou příliš obecné, nedovedu si pod tím nic moc představit, těžko bychom o tom mohli hlasovat, když nevíme přesně o čem. Spíš je to asi takový popud k zamyšlení. Ten trojstupňový systém se mně líbí, ale musí to fungovat: Shell je jasnej- začátečníci, ČP, MP mezistupeň pro postup do MČR a musí tomu odpovídat i obtížnost iti, což se ne vždy daří. Dalším problémem je příliš velký skok v obtížnosti iti v poháru, o MČR ani nemluvě. Největší problém je, že nás je málo a ty skoky v obtížnosti jsou příliš velké. Pokud případná změna v systému hodnocení nám nepřinese více posádek, tak to bude změna pouze kosmetická. Ještě k tomu malému poháru (viz diskuse začátečníci)- určitě by nebyl problém samotného hodnocení (které už je) a předávání pohárů a cen na jednotlivých soutěžích, ale musí tam být nějaké posádky- na Moravě to jde, ale v Čechách máme hodnoceny 4 posádky, z toho jedna bývalá mistrovská a jedna posádka, která výkonostně patří do MČR. Takže zase končím tím, že je nás málo. Pokud změny přilákají více posádek, mají smysl, pokud ne, smysl to moc nemá.
foto
Jura 2   19.10.2018 v 08:23   odpověděl:
Zdenku, ja samozrejme nechci hlasovat o konkretni podobe dalsiho rocniku. Chci pouze vedet, zda-li vetsine vyhovuje aktualni system, nebo jsou pro se nad zmenou zamyslet. Nic vic.
foto
Jiří Boudný   19.10.2018 v 20:13   odpověděl:
Jdu se do toho zaplést. Přivezu na družstva poměrně konkrétní návrh možných změn, ale rozhodně si nemyslím, že by jsme je byli schopni provést již v sezoně 2019. Je říjen a na podstatné změny (zřejmě by to vyžadovalo i určitou úpravu řádů - té první části) je tedy málo času. Určitě, ale bude dobré vyvolat vážnou diskusi o podobě našich soutěží, případně si něco zkusit již v roce 2019 a pro sezonu 2020 již jet ponovu. Odstartovat totiž cosi co nebude řádně promyšleno je snadné, ale jak z toho potom ven, když to dopadne blbě.

foto
kk   15.10.2018 v 18:49   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
to družstva: předběžná gratulace Hrzánūm k té chvice na stupni nejvyšším.
to Tábor: kolik bodů by stálo vynechání vložáku na SM v Milevsku?
foto
MirekP   15.10.2018 v 19:41   odpověděl:
27,27,12,27,35
foto
kk   15.10.2018 v 19:51   odpověděl:
Slušná práce, jedna chyba za 500.
foto
standa   15.10.2018 v 22:26   odpověděl:
Když nepočítám „Průjezd zakázán, Obytnou zónu a Slepou ulici, tak v noci bylo celkem 5 vložených Iti, ve dne 8.
Směrová tabule se jela 2x, mimoúrovňové křížení 3x,
Všechny ostatní VI. minimálně 4x.
SM 55 se opouštěla 3 x + opuštění na konci - 560 TB.
- první opuštění SM 55 – v kombinaci reálnou situací (jednosměrky) a podmínkou 300 TB (SPK 27,27,12)
- druhé opuštění SM 55 – 100 TB (SPK 12)
- třetí opuštění – v kombinaci s mapou – 100 TB (SPK 35)
- špatné opuštění konce – 60 TB (navíc SPK 51)
To znamená, že úplné vynechání jakéhokoliv vloženého iti, který se jede několikrát není „levná záležitost“.
foto
MirekP   16.10.2018 v 07:14   odpověděl:
Ano, některé vložáky a podmínky jsou drahé. Já jsem jednou odmítl v sudých kótách jet vlevo celou etapu a jezdil jsem to vpravo, protože mi lépe zní levá lichá a sudá pravá a bylo to v etapě za 1000TB.
foto
PetrM   16.10.2018 v 09:21   odpověděl:
Když jsme u toho Milevska, prosím o vysvětlení, proč mám mít tu druhou SPK 27, když jsem si komunikaci zjednosměrnil. To jsem se měl jako jet znovu přesvědčit, jestli je opravdu "mapově" jednosměrná?? Snad jsem hledal (přehodnocoval) novou trasu zpět na SM po splnění podmínky (domalování reálné jednosměrky do mapy na konci té jednosměrky), nebo ne? A vím v mapě, že už tam nemůžu....
I když on to byl takovej podmínko-vložákovej hybrid ale nic proti tomu, bylo to jasné!!
foto
MirekP   16.10.2018 v 10:14   odpověděl:
Podle řádů nepřehodnocuješ po splnění podmínky, ale až v místě, odkud nemůžeš pokračovat. Naštěstí tam byl zákaz vjezdu. Kdyby tam nebyl, tak nevím, proč bych měl jet či nejet proti mapové jednosměrce. Šílené. Otázkou také tedy je, jestli takto napsaná podmínka je správně, protože s podmínkou uvažuji při plánování trasy a nikoliv, že se mi nepředvídatelně mění komunikace jen na základě podmínky. Ale naštěstí to Standa ošetřil a byl tam ten zákaz. Paradoxně dvě 27 mají ti, kteří nedokreslovali, což asi nebyl záměr Standy. Vychytal to vůbec někdo??
foto
Míša   16.10.2018 v 14:39   odpověděla:
Krom toho, že 2x27 jsme nevychytali, nedali jsme ani konečné opuštění SM, tedy 51 navíc a pak tam ještě někde jsem blbě zapsala 51/57 tedy Milevsko jsem měla za 360TB jen to fikne Mě by taky zajímalo kdo dal správně to závěrečné opuštění SM na konci
foto
kk   16.10.2018 v 19:18   odpověděl:
to Míša: bude se Ti to zdát nepravděpodobné a neuvěřitelné, ale my jsme konec SM zajeli. O to víc nás mrzí, že jste nás v soutěži projeli o JEDINÝ bod a v celkovém pořadí jste při rovnosti bodů před námi. Asi to bylo prodaný 😂
foto
Nika   16.10.2018 v 19:54   odpověděla:
Ahoj, no se všemi místy, o kterých se tu diskutuje, mám taky problém…. I když mi bylo vysvětleno, jak to autor myslel, tak to nějak nemohu vstřebat a přijmout jako fakt, jako jedinou správnou variantu…
1. „SM opusťte při každé příležitosti na východ“ – proč to mám dělat na konci mi není stále jasné – já SM v tomto bodě dojela a v tomto bodě, kde ji autor „opouští“ já jedu již další okénko…. A proč by to takto nemohlo být – v tomto bodě je prostě přechod okýnek iti – jsem uprostřed křižovatky, a řeším co dál – SM dojeta a jedu další okénko… (ještě kdyby návěští bylo před koncem SM – třeba dejka – OK, vložák dojedu, přece ho nepřestanu jet, když jsem ho již od návěští-dejky začala jet , tady je taky SM dojetá /od návěští k výk. povelu je projetá/, ale vložák přišel dřív než konec SM…. ) Případ co byl ale v Táboře (Milevsku) mi přijde sporný – vložák nepřišel dřív než konec SM, vše je v jednom bodě a co má přednost???

2.Podmínka nepodmínka a 2x SPK 27 : „Všechny jednosměrné komunikace dle dopravního značení se projetím stávají jednosměrnými komunikacemi ve všech mapových podkladech ve shodném směru
- Ano souhlasím, že přehodnocovat by se mělo až v místě, kde nemohu pokračovat
- Ale – v čem tedy byl „fígl“, že je toto podmínka? Myslela jsem, že v tom, že s tím počítám dopředu… Kdyby neexistovala, tak jedu jak jsem si vymyslela, píšu 27, přijedu k reálné protisměrce a tady přehodnotím a hledám jinou trasu, tedy teď píšu podruhé 27. A úplně stejně jsem to měla jet, když to bylo podmínka? Nevidím v tom, co se tedy po nás chtělo.. jaký to mělo význam? Nějak mi zcela unikl význam této „podmínky“, nejsem si jistá, že jsou to vůbec někde jinde použila – jen tady a dle autora tedy špatně, tak proč to tam bylo?
jo, nevím, o jakém zákazu vjezdu Míra o kus výše píše..?)

Souhrnem, neumím u obou dvou bodů najít jen jedno správné řešení – zastávala bych názor je to špatně, nejednoznačné, sporné a prostě toto nestavět
foto
kk   16.10.2018 v 20:02   odpověděl:
Verčo, SM opouštíš i na konci....
foto
standa   16.10.2018 v 21:10   odpověděl:
Pro Míšu.
SPK 57 byla u Sokolovny na Tyršově náměstí na mapové komunikaci. Hlídala úsek „3x dejka pravá“. První dejka byla při příjezdu do ulice Dukelská. Bylo jedno, jestli jste správně či nesprávně opustili SM. Druhá byla při příjezdu do ulice Nádražní a třetí do ulice Čs. Legií. Takže správně bylo projet Tyršovo náměstí reálně po nemapové komunikaci. To byla finta na pozornost.
To máte správně.
Nicméně vy jste pravděpodobně místo 51 napsali 57.

Pro Veroniku.
Karel má s opouštěním pravdu.
Dle bodu M/4-7: „Zvolená trasa mapového průjezdu se přehodnocuje pouze v okamžiku, kdy posádka nemůže v této trase pokračovat, nebo když je mapová jízda přerušena vloženým iti.“ Místem, kde jste nemohli dále pokračovat, bylo odbočení z ulice B. Němcové do ulice J. A. Komenského. Proto 2x SPK 27.

Pro Mirka P.
Ano, s podmínkou uvažuji dopředu při plánování trasy. V okamžiku řešení mapového průjezdu ještě nemám žádnou jednosměrnou komunikaci dokreslenou a nevím, které bude jednosměrná a která ne. Přehodnocuji až v místě, kde nemohu pokračovat (reálně). Zde již mám jednosměrky dokreslené. Nikde se nic neříká, že se zvolená trasa přehodnocuje na základě jiné změny.
Pokud by podmínka o dokreslování jednosměrek měla být nějak sporná, pak jsou sporné všechny podmínky o dokreslování reálně projetých komunikací, otáčení šipek a podobně.
Je zřejmé, že všichni umíme pracovat s tím, kdy platí/neplatí reálné údaje, ale s mapovými je to horší.
Jedna posádka má obě SPK 27.

Pro Veroniku.
Fígl byl v tom, že budete podvědomě přehodnocovat dříve (bez druhé SPK 27). Což se potvrdilo.
foto
Lole   16.10.2018 v 21:14   odpověděl:
cítím to taky tak, že kk má pravdu
foto
kk   16.10.2018 v 21:30   odpověděl:
kk má pravdu, předsedo !!!
foto
PetrM   17.10.2018 v 08:44   odpověděl:
Ty dvě 27 má pouze Jarda s Pavlem (Holman s Virlem), protože neřešili podmínku s jednosměrkama. Takže to mají tady sice za nula ale jinde za hafo.....
foto
Klenák Zdeněk   18.10.2018 v 23:55   odpověděl:
Ad podmínka s dokreslenou map. jednosměrkou dle reálné jednosměrky- nesouhlasím s tím jak to použil Standa. To, že má být podmínka mapová a zde je to kombinace podmínky s reálem, mně až tolik nevadí. Jezdí se to a pokud je jasné zadání, nemám s tím problém. Zde ale Standa lpí pouze na tom, že přehodnocuju až místě, kde nemohu reálně pokračovat. Ale ty příklady a formulace v Řádech vůbec s takovouto situací nepočítali, protože podmínka je mapová a musím s ní uvažovat dopředu. V Řádech se píše: "Zvolená trasa mapového průjezdu se přehodnocuje pouze v okamžiku, kdy posádka nemůže v této trase pokračovat". Standa si vybral, když nemůžu reálně pokračovat, ale já to můžů chápat tak, že když nemůžu mapově pokračovat a to je přesně ve chvíli kdy si dokreslím tu map. jednosměrku a splňuju zároveň i to, že s podmínkou uvažuju dopředu. Je to přinejmenším sporné
foto
michal.g   19.10.2018 v 09:29   odpověděl:
to Zdeněk K.: sice jsem tam nebyl, ale myslím, že máš Zdendo pravdu. jsem-li na mapě, mám jet mapově a nemám mapové řešení, tak je někde chyba, nemůžu naplánovat trasu, tudíž končím a jedu do dalšího zadaného místa s jednoznačným výjezdem. Standa tohle nějak není schopen pochopit, viz loňský Kapr.
foto
PetrM   19.10.2018 v 09:54   odpověděl:
Kua, ta obec Příbraz z loňského JH ti ale leží v žaludku....
Ale tady ne, tady mapové řešení bylo. Jde o debatu, kdy ho vymýšlím. Zda ho můžu změnit cestou, pokud se podmínka změní.
foto
michal.g   19.10.2018 v 10:29   odpověděl:
nj, leží
tak to se omlouvám, to jsem to špatně pochopil. o tomhle myslím nemá vůbec cenu diskutovat, protože dle řádů se mi podmínka nemůže změnit v průběhu jízdy, aniž bych s tím dopředu počítal.

foto
kk   13.10.2018 v 23:16   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
to Tábor: asi tomu Standovi těžko něco vytknout, hezký a jezdivý. Díky.
foto
PetrM   14.10.2018 v 07:56   odpověděl:
Souhlas s kk a hlavně velká gratulace Ladě a Mírovi!!!! Na rozhodujícím závodě skvělý výkon!!!
foto
Jirka Křivánek   14.10.2018 v 12:04   odpověděl:
Tábor se nám líbil, díky pořadatelům!
Připojujeme se také ke gratulaci Ladě a Mirkovi!
Těšte se příští rok na skokany roku
foto
Lole   14.10.2018 v 23:27   odpověděl:
Křivánku, to už jsme si vyříkali v Táboře, za skokana roku se nebude považovat ten, kdo se jeden rok na to vyprdne a pak poskočí
foto
Lole   14.10.2018 v 23:28   odpověděl:
foto
Lole   14.10.2018 v 23:28   odpověděl:
foto
Lole   14.10.2018 v 23:30   odpověděl:
Kua Duža ako si to tu a ja to tu … smaž to
foto
Lole   14.10.2018 v 23:32   odpověděl:
aha nějakej novej formát … tak já počkám až mi to někdo vysvětlí
foto
Lole   14.10.2018 v 23:36   odpověděl:
Dužo prosím jako obvykle, nadbytečné výroky smaž
foto
Jirka Kozel   15.10.2018 v 09:04   odpověděl:
Co to Lole asi hulí. To musí bejt matroš.
foto
kk   15.10.2018 v 09:30   odpověděl:
Fernet, prášky a tráva, to je vražedná kombinace ...
foto
Klenák Zdeněk   15.10.2018 v 10:06   odpověděl:
Nadbytečné výroky = drtivá většina
foto
Lole   15.10.2018 v 12:19   odpověděl:
Kozle, Kuklíku, Klenáku: něco mi asi hulí moje počitadlo protože se občas tváří že nic nebere a pak najednou zabere a navalí ty prázdný zprávy. Je relativní co to je nadbytečné
foto
Jura 2   16.10.2018 v 09:01   odpověděl:
Za me Tabor taky super! Kdyby to nezacalo chybou s prehlednutym zrcadlem, tak to nemelo chybu! Jen poznamka k hodnoceni: myslim, ze Standa celou posaz zrusil a je-li to tak, tak to rozhodne neni spravne! Neresil jsem to, protoze nam o nic neslo, nicmene jedina spravna varianta by byla vyzadovat vsechny prujezdky az do momentu nez se zacyklim a pak z dalsiho jednoznacneho mista, coz bylo pro mne pokracovani SM. Tak jsme zvykli! My tam nechali na dlouhych objezdech pul hodiny, coz melo za nasledek, ze nas jiz v 1. etape predjeli Ludvici a ten okamzik vzdycky hodne tezce nesu! Jinak krasna D3 etapa na mapach z husitske doby! Dnes jezdit na starych M50 neni bezne, ale ma to svoje kouzlo. Nejsme na to zvykli, tak jsme byli hodne v lese, ale je to neco jineho, nez se dnes bezne dela, takze zabavne! Diky.
foto
Lole   16.10.2018 v 14:53   odpověděl:
Jura má pravdu předsedo. Pokud je to celé jinak než stavitel chtěl, i tak je to celé správně až do zacyklení a pak až od bodu návratu. Dost je bití na tom čase.
foto
Jirka Kozel   16.10.2018 v 16:47   odpověděl:
Pro Juru 2: Standa nejprve sice zrušil část, až do které si byl jist, že je správně a takové byly výsledky po noční části, které viděly jen ti, kteří odcházely z nočního bufetu poslední, nicméně následně celou situaci přehodnotil a pokračovalo se SM. Jednalo se o několik PK navíc, první byla ta otočná za vraty. Takže ranní výsledky na ubytovně již byly takto přepracovány.
foto
Jirka Kozel   16.10.2018 v 16:50   odpověděl:
Tedy ty tvrdý y v přísudku se mi nějak nepovedly. Pardon.
foto
Jura 2   16.10.2018 v 18:13   odpověděl:
Jirko nerozumím Ti- byl tedy bran jako vzorový výkaz i s prujezdkami, které jsem napsal při opuštění SM na zrcadle až do momentu, kdy to přestalo fungovat? Ano/ne? Pak ta otočná za branou taky být nemohla, navíc doleva byl soukromý pozemek...
foto
Jirka Kozel   16.10.2018 v 18:46   odpověděl:
Byly brány pouze ty průjezdky k zrcadlu, ne až do místa zacyklení, jak bys chtěl, ale původně byly zrušeny i další průjezdky za SM. Ty tam Standa vrátil (do správného průjezdu), ale pokud se nepletu, tak se jednalo o PK navíc, které nebyly v tom prvním zpracování výsledků jako PK navíc uvažovány. Do těch vrat se samozřejmě nejelo, takže ji mělo několik posádek navíc. Nicméně ten soukromý pozemek jsme s ohledem na charakter té značky za zákaz vjezdu nepovažovali a trať tudy vedla. Přesně by ti to asi ozřejmil Standa, chtěl jsem jenom objasnit, že tu část úplně celou nezrušil, jak původně uvažoval.
foto
Nika   16.10.2018 v 20:10   odpověděla:
Stejně jste to asi nehodnotili dobře. VI u zrcadla = opouštím SM – píšu K, Z, D, a vracím se zpět na SM (chci jet cestou proti K), ale ještě než na ní najedu, tak potkám návěští VI začátek Tábora (ten co už jsem jela při příjezdu na SM) – jedu VI, píšu X a až před kótou 471 plním výk. povel. Splním jej a řeším kudy zpět do místa opuštění SM – a plánuji zase přes D a vím, že tam zase potkám začátek Tábora… i když asi bych to měla stopnout až znova u toho začátku obce Tábor – no každopádně mám K, Z, D, X a možná D podle toho, kde mi došlo, že to nemá řešení… Tak proč mám X navíc?
Podotýkám, že nemám SPK S (nebo co to bylo v těch vratech), vrata jsme viděli, soukromý pozemek ne. Takže jak odlišíte, které X mám? – na vložáku při návratu na SM nemůže být navíc, byť to dál nemělo řešení… kdybych měla předním S, tak je jasné, že to X jsem psala až po dojetí SM, když ale nemám S, tak to nemůžete vědět a neměli byste ho počítat navíc…
foto
Nika   16.10.2018 v 20:16   odpověděla:
Pro Juru: Ne, myslím, že to nepočítali tak, že by SPK K,Z,D,X,(D) museli být (tedy ty SPK než to přestalo fungovat...), jen hodnotili, že 5 a X po dojetí SM je navíc.
foto
standa   16.10.2018 v 20:16   odpověděl:
Ahoj. Jirka celou situaci popisuje velmi přesně.
Doplním můj pohled. Na vlastní SM 12 žádná SPK nebyla.
Nejprve jsem uvažovali takto: zrušíme vše mezi poslední správnou SPK před SM12 a první správnou po SM12, což byla SPK K a SPK Ň. Vše bylo takto spočítáno a vyvěšeno ještě než jsme šli spát (ti šťastnější), na nástěnce se správnými průjezdy.
Přes noc mi došlo, že správnější je zrušit pouze to, co posádky nasbírali na SM12, resp. po jejím opuštěním.
Takže jsme SPK, které posádky braly po projetí SM12 navíc, také jako navíc hodnotili (SPK S – otočení za vraty, SPK X - na hlavní a SPK 1 - nesprávný příjezd do kóty 452).
Cedulka soukromý pozemek nebyla zmíněná ani v úvodu ITI ani v prováděcích pokynech, tudíž nebránila vjezdu.
Nepřesnost/chyba autora je vždy nemilá věc. Vždycky na ní někdo vydělá a někdo prodělá. Velmi mě to mrzí. Nicméně jsme se snažili negativní dopady co nejvíce eliminovat, a zachovat hodnocení co největší části iti.
foto
Jura 2   17.10.2018 v 09:44   odpověděl:
Chyby byly, jsou a budou. Neni to prijemne pro nikoho a nejmin pro stavitele. Nicmene i tyto situace je treba vyresit. I kdyz v radech tato vec popsana neni(a chce to doplnit), zvykli jsme si jezdit az do momentu, kdy fakt dal nemam reseni, jak to popisuje Veronika, a pak od dalsiho jednoznacneho pokracovani. Specielne v tomto pripade to nebylo jednoduche domyslet a zajet az do toho zacykleni, takze to melo ve spravnem prujezdu byt! ...a nerespektovat znacku "soukromy pozemek"? ...o zakazu vjezdu jste v "informacich" taky nepsali, ale ani tam bych nejel...
foto
Lole   17.10.2018 v 10:04   odpověděl:
AOS se jezdí po silnicích, cestách … bla bla … stavět trať na soukromý pozemek a chtít ceduli nerespektovat, to je od stavitele "necitlivé koledování si o zbytečný problém"
foto
Míša   17.10.2018 v 10:38   odpověděla:
Ne ze by to na nas nocni vysledek melo vliv, ale nastesti jsme si vlozak uvedomili az na druhe SM, takze jsme o tuto taskarici prisli
foto
PetrM   17.10.2018 v 17:06   odpověděl:
Takže ačkoli je to proti Řádům, tak dávám po vzájemném pochopení účastníků k dispozici nový vzorák 1.noční etapy, žádám opakování ceremoniálu a Ludvíky, ať nám vrátěj pětku!!!
Z,D,X,39,K, K,Z,D,X,10,D, X ano i ne (kvůli soukromému pozemku), Ň,18,1,19,A,E,42,1,42,M,7,7, 8,10,13,I,5
foto
MirekP   18.10.2018 v 10:17   odpověděl:
Nejsem si jistý, že po druhém D můžu pokračovat vložákem po SM, protože vložákem se považuje SM projetá do místa odbočení a tedy hned po najetí jedu od začátku podruhé po SM - tedy chyba a zahazuji itik. Pak tedy K,K,Z,D a dost.
foto
PetrM   19.10.2018 v 08:58   odpověděl:
Máš pravdu, předsedo (mistře)!
Já navíc tu 10 a D nemám


DALŠÍ STARŠÍ PŘÍSPĚVKY           ZPĚT NA NEJNOVĚŠÍ PŘÍSPĚVKY _________________________________________________________________________________________________________________________