VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     AKTUALITY     DISKUSE     KALENDÁŘ     PROPOZICE     UČEBNICE     POKYNY  











CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ 3) Před 18. dny napsal příspěvek zbyťák
UKAŽ
2) Před 17. dny napsal příspěvek Janek
UKAŽ 4) Před 19. dny napsala příspěvek ZuzanaK
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 15. dny kk reagoval na Janek z 29.06.
UKAŽ Před 22. dny Jiří Boudný reagoval na Jiří Boudný z 23.06.
UKAŽ
Před 17. dny kk reagoval na kk z 27.06.
UKAŽ Před 25. dny Tomáš reagoval na michal.g z 21.06.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na clarus8 z 26.06.
UKAŽ Před 27. dny Bedy reagoval na Zdeněk Klenák z 3.05.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Terka B. z 10.06.
UKAŽ Před 27. dny Raška Ivan reagoval na matonni z 18.06.
UKAŽ

foto
PetrM   31.03.2019 v 08:58   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Hned otázka k Letovskému poháru.
Začátek 3.etapy - dejka mě shodí u nádraží ke komunikaci blízko kolejím. Je mapová a jedu po ní na Sever. Mám naměřeno, kdy můžu jet mapově doleva. Ale narazím na zeď rampy a dál už to rovně nejde. Musím proto vlevo a narazím na souběžnou komunikaci, po které jedu zase na Jih. Nechápu tedy, proč měla být SPK "L". Tam jsem prostě nemohl dojet po té mapové cestě. Autor nebo rozhodčí?
foto
clarus8   31.03.2019 v 14:23   odpověděl:
stejný problém-proto jsme měli jako první plech až G
foto
Tomáš   31.03.2019 v 16:38   odpověděl:
Až se vyspím, mrknu na to.
foto
Jirka Kozel   1.04.2019 v 16:42   odpověděl:
Pač Tomáš ještě spí (asi bude medvěd), tak bych si zcela vážně dovolil jeho soutěž pochválit. Takové perfektní zpracování map a iti. jsem ještě asi nezažil a to už je nám se Šimáčkem dohromady 141 let. A vše se vešlo na 2 listy a mapa se vešla i do auta. A co se týká náplně iti. tak jsme nějak pořád věděli, co se po nás chce i když jsme tu a tam (možná tam i tu) jezdili někde jinde, pač Zdeněk naposled otevřel ty malý modrý řády a já zas ty žlutý, pač na ty poslední nemám nervy, což někdy vyvolává dramatické situace, pač o průjezdu hlasujeme a vždycky to vyjde padesát na padesát a tak já něco sice hlásim, ale Zdeněk si jede to svoje. Nějak nám vůbec nescházelo zadání, že z nějaký kóty máme jet mapu stejnýho čísla a pak kótu o 100 nižší a pak to celý vydělit 2 a vynásobit 3,14 nebo jak to někde bylo, už nevim. A organizace, neviděl jsem žádnej stres, vše klapalo a co mě překvapilo, že po nás ani nikde domorodci neházeli kameny. Jak to Tomáš dokázal, to tedy mi hlava nebere.
Někde jsem četl, asi v loňské ročence, kde myslím , že dokonce předseda napsal k jedné soutěži, že takové soutěže by teda jezdit nechtěl. Tak já k téhle s klidem napíšu, že takovéhle soutěže bych tedy jezdit chtěl.
PS: Pro Karla Kuklika – tak to byl pohled z pod bedny, kterýho si se od Mirka nedočkal, ač jsi ho o to důrazně žádal.
foto
kk   1.04.2019 v 20:25   odpověděl:
Taky už jsem Toma pochválil a je to o tom, že na Příbramsku se staví kvalitní soutěže. Viz Drevníky.
foto
kk   3.04.2019 v 09:51   odpověděl:
A s domorodci a kamením to je jednoduché: přeci nebudou házet šutry po dvou autech (našem a Vašem), když ostatní jezdili jinudy - po trati 😀
foto
Jirka Kozel   3.04.2019 v 13:55   odpověděl:
No jo, to mi nedošlo, ale i tak dobrý.
foto
PetrM   6.04.2019 v 18:14   odpověděl:
Volám autora (snad už se vyspal) nebo HR k odpovědi na otázku na začátku tohoto diskusního vlákna. Děkuji
foto
Tomáš   6.04.2019 v 19:50   odpověděl:
Zdá se to neuvěřitelné, ale ty více než dva nedospané týdny před soutěží umocněné změnou času, jsem již za týden jakž takž dohnal. Takže se můžu vyjádřit k otázce, kterou jsem nazval "G nebo LG". Probrali jsme to s HR a náš verdikt je "L-G".

Vysvětlení: Po vložáku jedu po komunikaci blíže kolejím souběžně s tou, po které se chci vrátit, abych jel nejkratší mapovou cestou do kóty dle ITI. Naměřil jsem si 5 mm = 125 m k možnému odbočení na tuto komunikaci. Pokud by tam nestál žádný zaparkovaný kamion, ani bych nenarazil po 95 m na rampu. Protože tam ale kamion stál, objel jsem ho a mám rampu v cestě. Stočím se doleva, ale mapový ostrůvek ještě neskončil, takže jsem se stočil doprava a pokračoval k mapovému propojené obou souběžných komunikací. Po více než měřitelných 120m ale už nemůžu přejet vlevo, neboť začala druhá část ostrůvku a proto musím jet až na konec.

Správně to vyhodnotily a zajely 3 mistrovské posádky.
foto
michal.g   8.04.2019 v 10:28   odpověděl:
a můžeš mi Tomáši pro zajímavost říct, kolik posádek má 4 z Kakovic?
foto
Tomáš   8.04.2019 v 11:50   odpověděl:
Michale: kromě vás už jen jedna. Schválně jestli z výsledkové listiny poznáš která. A přitom mě tato finta stála nejvíce času a sil. Jednak při úpravě mapy a hlavně v neděli po soutěži při uvedení konce obce Kakovic"ov" do původního stavu.

Všem: pokud nenastane nic mimořádného, chystám se dnes nebo zítra vyvěsit odkaz na mapy s průjezdy, s průjezdkami a takový malý rozbor. Doufám, že především pro účastníky MČP to budou užitečné informace.

Žádost: Vnímal jsem odkudsi z dálky, že při soutěži někdo něco občas fotil. Na to já letos ani nepomyslel, ani nikoho nepověřil. Mohli byste mi případné snímky poslat na mail? Bude-li to mít smysl, tak bych z nich pak udělal album na Rajče. Díky předem.
foto
PetrM   8.04.2019 v 12:48   odpověděl:
Pro Tomáše: S tvým vysvětlením situace u nádraží a zda SPK "L" ano či ne zásadně nesouhlasím. Protože jsme v Česku a ne v Anglii a jezdíme vpravo - tady tedy blízko kolejí - tak jedeme vpravo a musíme narazit na rampu. Jestli tam v reálu stál kamión si nepamatuju ale třeba na panorama view na Mapy.cz stojí. Ten mě ale vůbec nepřekážel bo jezdím vpravo. A když se podíváš na Mapy.cz ať na normální či letecký pohled tak je jasné, že tvoje mapová v reálu neexistovala. Tedy pokud jsme neměli udělat hop na rampu a hop z rampy.
https://mapy.cz/zakladni?x=14.0776295&y=49.4690091&z=17&l=0&q=Bukov%C3%A1%20396%2F2
Z hlediska výsledků je to jedno - prohráli jsme o parník
foto
Vašek   8.04.2019 v 14:35   odpověděl:
to PetrM - Tomáš má pravdu, musí být LG. Souhlasím s Tebou v tom, že ta jeho mapová z kraje nesouhlasila (viz Tvůj odkaz na mapy). Ale šlo o to, že když jsi reálně dojel do místa, kde chceš přejet tu jeho mapovou zpět na silnici, tak při správném měření zjistíš, že na mapě je ta propojka v jiném místě, cca o 50 m dál. Tedy se chytáš v mapě, jedeš vpravo na tu mapovou propojku, ta tam není tak pokračuješ až nakonec, kde už to souhlasí a jsi zpátky na silnici. Tak jsme to se Zdenkem vyhodnotili.
foto
PetrM   8.04.2019 v 16:34   odpověděl:
Opět nesouhlas. Ta jeho mapová nesouhlasila jen u té odbočky za dejkou. Ale pak vede TĚSNĚ OKOLO KOLEJÍ a tam to souhlasí. A pak narazím na zeď.
Když ta komunikace je široká v mapě 1 mm tak to je při měřítku 1:25 cca 25 metrů. To mám jako přejet do "mapového protisměru" širokánské komunikace a pokračovat jako dál rovně?
Měření, jak daleko je propojka, nerozporuju ale k ní prostě nešlo mapově dojet............
To se zase můžeme bavit o termínu, co je to "kopie originálu mapy".

foto
Lole   27.03.2019 v 16:30   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Čtu si vás všechny a vyhodnocuju vaše názory pořád dokola … a skládám si to s bývalým moravským a českým pohárem … a zpátky až za federálu s českým a slovenským národním mistrákem … snaha ODDĚLIT VŠECHNY STUPNĚ OD SEBE mi připadá čím dál VÍC NESMYSLNÉ … čím blíž budeme u sebe a budeme to řešit spolu třeba po projetí, tím líp … ale to musíme spolu taky jet, jinak to spolu nemůžeme osvětlovat
foto
zbyťák   27.03.2019 v 16:47   odpověděl:
Tím Karle, Karle jsem cílil do KK Lolíku.Ve Fulneku to probereme, přijeď kolem 13:00.
foto
Lole   27.03.2019 v 16:55   odpověděl:
... viz třeba odrbané shelly o vložáky - že to je pak rádoby jednoduché? … huš … stanovit náročnost počtem vložáků a podmínek tak to je opravdu snad jen utopická vize … známe jednodušší mistráky a náročné pohárovky i stavitelé jsou různí … i v zájmu vyššího počtu posádek jsem pro model soutěží pro všechny a rozřazení ve výsledkách a pak si můžou všichni předat zkušenosti s průjezdem a taky třeba i náhodně porazit mistra to je motivace … k čemu je soutěž pro rádoby začátečníky kde na ně nemá nikdo čas aby jim něco vysvětlil proč a kde to zkonili?
foto
Lole   27.03.2019 v 17:00   odpověděl:
Zbyťáku jasné … kk je Kuklík a my ve Fulneku okolo 13:00
foto
Lole   27.03.2019 v 17:26   odpověděl:
veřejná všem a zároveň osobní zpráva mému kamarádovi Laďovi Fabiánovi … beru to tak že jsme si to užili a před několika lety jsme spolu všechno projeté probírali a učil se a dnes učí další … a o tom to je … a staví věci pro všechny a popularizuje náš sport a nešpekuluje … Laďo!!!
foto
Vláďa   1.04.2019 v 00:14   odpověděl:
To Lole: Děkuji, je to tak, hodně jsem se naučil před léty právě od Tebe a vím, že když se ozvu, tak i stále pomůžeš. Takže Tobě za to vše patří velký dík!


To Zbyťák:
- jenom prosím info s čím se mnou nesouhlasíš. Napsal jsem níže zhruba dva názory k problému a tak nevím v čem jsme v rozporu. Jeden a který, nebo oba? Tzn. jak mi to vše připadá nebo jak bych řešil MČP a MMP?


foto
Pavel_K   26.03.2019 v 13:22   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
LETY Povltavím - Otázka na Tomáše Ž.
Což takhle nějaký seznam obcí nebo jsme to pro letošek už odbouchli jako přežitek?
foto
clarus8   26.03.2019 v 22:24   odpověděl:
jj loni to bylo podobné-utajování do posledního dne
foto
Tomáš   26.03.2019 v 22:52   odpověděl:
Nezdržujte, stavím. Chcete se svézt nebo se v tom šťourat?
foto
kk   26.03.2019 v 23:01   odpověděl:
Nehoň se, do soboty času dost a stejně Tě promluvíme ...
foto
Lole   27.03.2019 v 10:49   odpověděl:
Karle, nejenom že si připadáš jako Lole jak píšeš někde dole, ale už i mi připadáš jako Lole

foto
Jiří Boudný   24.03.2019 v 20:06   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Po přečtení příspěvku Zdeňka Klenáka v aktualitách jsem si uvědomil, že se na našich stránkách objevil po delší době příspěvek, který přesně vystihl situaci. Pohár přece není volná soutěž jako Českomoravský pohár trapných fotbalistů, ale druhá liga, která má sloužit jako přestup mezi shellem a mistrákem. Zřejmě pro nedostatek vhodného názvu používáme označení malý a velký pohár. Takže co třeba Pohár a pro ty soutěže co jedou mistráci jako trénink použít Národní zájmová, Národní kontrolní nebo v případě zajištění sponzora soutěž pojmenovat po něm. (jako např. jezdíme shell cap). Zdeňku děkuju ti za jasné vysvětlení a zásadový přístup k celému problému. Myslím si, že tato cesta je jednou z možných k navýšení celkového zájmu o naše soutěže a snad i postupného zvýšení počtu posádek v mistráku. A co se týče hodnocení, měl by pořadatel vyhlásit přednostně Pohár (zatím malý) a jako druhé pořadí celkové,(podle možnosti pořadatele) protože je to pro ostatní jen tréninkovka.
foto
Eddie75   25.03.2019 v 19:50   odpověděl:
Díky Jirko i Zdeňku, shrnuli jste to naprosto přesně a asi netřeba dalšího komentáře. Letos to vychází docela dobře, že si můžou posádky ze Shellu zajet i malý pohár. A věřím, že ty posádky, jejichž výkonnost této soutěži bezesporu odpovídá, jmenovat nebudu, se rozhodnou dobrovolně od příštího roku pokračovat o level výš, a tím tak doplnit stavy
Pravdou je, že současné názvy jsou trochu nešťastné, velký pohár bych navrhoval nechat Pohárem, případně Pohárem Open, malý pohár pak třeba Přebor (jediné, co mě zatím tak nějak rozumně napadlo)
foto
Zbyťák   26.03.2019 v 10:19   odpověděl:
Pro sezónu 2020 bych se přiklonil, kromě MČR, k názvům: Národní pohár ( pro všechny posádky Čech a Moravy, 2 dvoukolové soutěže v Čechách a 2 dvoukolové soutěže na Moravě, tj. celkem 8 kol, hodnotit 5 nejlepších umístění ), Český a Moravský přebor (pro posádky bez licencí), hodnocení v závislosti na počtu pořádaných kol dle vydaných pokynů. Organizaci Shell cup Čech a Moravy zatím nechat stejnou do doby, až název bude přežitý(nebudou body)
foto
Jura 4   26.03.2019 v 12:52   odpověděl:
Moje rec, pjedsedo! Je treba setrit poradatele. Na tolik soutezi za rok proste nemame clenskou zakladnu!
foto
Pavel_K   26.03.2019 v 13:17   odpověděl:
Tož my Kladenčaci tež nemudrujem a suhlasime s navrhom Zbytaka, to je vic než rozumne, hlavne na vic nemame stavitele.
Do přípravy Českého a Moravského přeboru by se měli zapojit ti mladší, co již delší dobu straší v Shellu
foto
Vláďa   26.03.2019 v 16:36   odpověděl:
Tak jsem si to tady trochu pročetl a za sebe musím napsat, že Zdeněk přesně popsal to, jak to cítím i já, a proto jsem při hlasování podpořil červenou variantu, která se tomuto popisu, dle mne, více hodila a to i v kontextu toho, co proběhlo na výročním jednání v Kojčicích.

Takto jsem i směřoval svoji formulaci návrhu soutěží před vánocemi v této diskusi. Bohužel se to setkalo již tehdy s kritikou i současných, níže publikujících kritiků nových návrhů. Jakoby se Ti zkušení báli, že by najednou začali jezdit mezi posledními a tak potřebují pro pohár na chvost takové posádky jako je naše a ještě se vůči nám tvářit, že jsme přítěž pro soutěž.

Jsem rád, že se to opětovně otevřelo, i když červená verze návrhů prohrála.
Za sebe bych řekl, že by nám stačilo kolikrát jen déle času na projetí pohárového ITI než jiné ITI v rámci soutěž MČP / MMP. Jinými slovy - obtížnost zachovat pohárovou, ale díky času navíc si to v klidu projet, užít a pochopit či jinak vstřebat finty a odhalení správného průjezdu. Takže zvýšené úsilí pořadatelů při přípravě ITI by mnohdy nemuselo být, pokud pouze v kolonce čas přidají na každou etapu dle obtížnosti 20 - 30 minut a při tří-etapové soutěži budou hodnotit jen dvě etapy, event. i všechny tři etapy dle časových možností cíle. I takto by mohl vypadat MČP / MMP v jehož rámci bychom se snáze popasovali se složitějšími věcmi a mohli jít postupně nahoru.

Mnohokrát se nám stalo, že jsme polovinu soutěže dali časově i z pohledu SPK tak akorát a byli jsme konkurence schopní, ale na zbytek soutěže nám již nezbyl čas, a stálo nás to třeba 1000, i 1200 TB za vynechání a svištěli jsme na konec startovní listiny. Přitom mi pak bylo úplně jedno, jak se to mělo jet, když jsem to neměl projeté a nemohl jsem svůj výklad průjezdu porovnat se zámyslem autora.

Další vadou na mém zdokonalování a mým problémem je osobní situace, kdy nemohu ročně obětovat mnohonásobně více víkendů pro AOS. Proto vítám dvoukola v jednom dni, občas Pá/So. A asi určitě nejsem sám, kdo se s tímto pere.

foto
R.A.   26.03.2019 v 19:55   odpověděl:
Já nějak nevidím to o čem mluvíš v červené variantě. Možná jsem ji úplně nepochopil a skrývalo se za tím ještě i něco jiného. Když jsem se rozhodoval co zvolit, tak pro mě červená varianta znamenala dvě věci. 1) Vytvoření další naprosto samostatné kategorie a větší separace kategorií. 2) Sloučení poháru a Shellu do celostátní soutěže. Ani jedno mi nepřipadá v současnosti vhodné. Na 1) je málo posádek a aby kvůli 2) jezdili posádky ze Slovenska a Polska a zbytek většinou kolem Hlučína na pohár na Hrubou skálu nebo do Mostu…no ani nevěřím, že by tam jezdila nějaká významná část z dnešního startovního pole a tím pádem to není rozhodně něco, co by mělo zvednout počet posádek na soutěžích.
Na modré variantě je pro mě trochu hardcore to v určitých případech jedna etapa=jedna soutěž, ale tak proč to nezkusit.
Nemyslím si, že by byl kdokoliv při hlasování motivován tím, že by mu za ním měli ubýt ti poslední. To je blbost.
foto
kk   26.03.2019 v 22:55   odpověděl:
to Zbyťák: o sloučení Č a M poháru do jednoho a stejným zápočtem výsledků jak uvádíš Ty, už jsem si povídal i s předsedou, a myšlenku chválím. Chce to ale dvoukola, aby to bylo atraktivní i pro ty vzdálenější.
foto
Lole   27.03.2019 v 09:44   odpověděl:
Kromě všech dobrých opatření a přeskupení a přejmenování by bylo dobré zamezit tomu, aby ten národní pohár či jak se bude jmenovat byl "malej mistrák veteránů 5 let bez licence", jinak je to furt tam kde to je.
foto
Lole   27.03.2019 v 12:12   odpověděl:
… sloučení národních pohárů … čech vyhraje moravský a moravák český a komisař vymyslí sloučení pohárů
foto
zbyťák   27.03.2019 v 13:27   odpověděl:
Karle, Karle, jasě uvádím v příspěvku dvoukola, jináč to nemá smysl, souhlasím s R.Áčkem a těžce nesouhlasím s Vláďou, dále nechápu, co znamená poslední povzdech Loleho. Národní pohár je jeden, jako je národ jeden. A nebo ČR je mutinárodní stát Lole????
foto
Lole   27.03.2019 v 13:46   odpověděl:
Zbyťáku neboj … našu i vašu podpoříme proti všem
foto
Lole   27.03.2019 v 13:54   odpověděl:
někdo kdo už neví co má vymyslet lepšího tak chce národy sloučit do jedného

foto
zbyťák   24.03.2019 v 08:33   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Nove pravidla su jasně dane, budě vic roboty a papiru. My hlučinčani,frydeckomistecky Duža a starovesky Juras němudrujem a robime to co mame, bo něni čas (Banik ....). Uviditě ve Fulneku, jak sme se s tyma novinkama vyspořadali. Čekame pruměrnu učast v malym poharu, velku učast šelaku a zme zvědavi na jejich nazory a hodnoceni.
foto
Eddie75   24.03.2019 v 19:22   odpověděl:
S tímhle si ani Google translator neporadí...
foto
Zbyťák   24.03.2019 v 22:03   odpověděl:
Tož to je synku prajzske nařeči, ni pražské. Itiky budu ve spisovne češčině.


DALŠÍ STARŠÍ PŘÍSPĚVKY           ZPĚT NA NEJNOVĚŠÍ PŘÍSPĚVKY _________________________________________________________________________________________________________________________