VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     AKTUALITY     DISKUSE     KALENDÁŘ     PROPOZICE     UČEBNICE     POKYNY  











CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 7 hod. napsal příspěvek clarus8
UKAŽ 3) Před 3. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 3. dny napsal příspěvek Jiří Boudný
UKAŽ 4) Před 5. dny napsal příspěvek michal.g
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 2 hod. PetrM reagoval na clarus8 z 26.06.
UKAŽ Před 7. dny Bedy reagoval na Zdeněk Klenák z 3.05.
UKAŽ
Včera v 12:39 Jarda Malík reagoval na Terka B. z 10.06.
UKAŽ Před 7. dny Raška Ivan reagoval na matonni z 18.06.
UKAŽ
Před 2. dny Jiří Boudný reagoval na Jiří Boudný z 23.06.
UKAŽ Před 8. dny matonni reagoval na Nika z 11.06.
UKAŽ
Před 5. dny Tomáš reagoval na michal.g z 21.06.
UKAŽ Před 13. dny MirekP reagoval na Mirek Z. z 11.06.
UKAŽ

foto
PetrM   4.06.2019 v 11:47   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Otevírám nové vlákno k Ostravě a taky organizátory samozřejmě můžu pochválit.
Ale ve druhé noční etapě Martin postavil situaci o které se tady před X lety už poměrně divoce diskutovalo.
Jedeme slepou mapu, která končí v kótě a směr průjezdu SM je vyznačen šipkou výjezdu za tou kótou na konci. No a v té (tady sudé) kótě musím jezdit L a to mě shodí z toho směru výjezdu.
Mám slepou mapu projetou? Já myslím, že mám. A musím se vracet splnit tu šipku směru výjezdu?? Tady jsme očekávali, co po nás autor chce a tak jsme se jí správně vrátili splnit (SPK 70 a živá PK K). Ale je to takové sporné protože SM už jsem projel....
A mohl bych na projetí té šipky jet případně po té trase SM?? (já myslím že jo, už ji mám projetou... - tady to tedy stejně nešlo).
Co vy na to?
foto
Lole   4.06.2019 v 12:00   odpověděl:
Vidím a rozumím. Na tom se tuším tehdy rozpálil Janek úplně do běla. Ocel ne v tekutém ale v plynném stavu. Nebo na něčem podobným. Tak je to jasný --- tohle nestavět.
foto
R.A.   4.06.2019 v 12:13   odpověděl:
Před soutěží mi 2x volal Milan Búci a řešili jsme nějaké AOS věci a dostali jsme se i přesně k tomuto. A já mu říkám, to ne, to je blbost, kvůli tomu přestal Janek jezdit. A vono ejhle, za pár dní to řešil na trati. Tak proto ten dobrej výsledek
foto
PetrM   4.06.2019 v 12:22   odpověděl:
Tady to zajeli asi všichni - to víš, Hlučínské řády
Ale co, můžu na tu šipku jet znova po té SM?
foto
Lole   4.06.2019 v 12:35   odpověděl:
Zkus to a uvidíš co to udělá … tady končí mistrovství republiky a začíná mistrovství světa …. kde skončit se snahou zajet autora a včas to zahodit a udělat mu redukovaný rozporuplný průjezd … když to uděláš včas vyhraješ na čase
foto
5r3   4.06.2019 v 13:21   odpověděl:
To by mě zajímalo, co bychom dělali, kdyby na konci SM nebyla kóta a byl by tam bod se stejnou podmínkou.
foto
Lole   4.06.2019 v 13:46   odpověděl:
5rši to by zajímalo i mě co bys tam dělal
foto
5r3   4.06.2019 v 13:57   odpověděl:
Sem chtěl bejt tvrdej i tady. Říkal jsem jsou tu mistři a ti to zahodí a na šipku se vykašlou a my pak budeme mít dvě navíc. A oni to naštěstí neudělali.
foto
Lole   4.06.2019 v 14:13   odpověděl:
Tak to vidím jasně - AOS už jsou tak vypiplaný, že jasný věci zajede každej a pořadí se tvoří až na základě rozdělení kategorií a dopiplání přístupu k nejasným blbostem u zelenýho stolu ve čtvrté etapě … no teda, slabší povahy to nebudou brát moc vážně co jsem právě naqpsal
foto
MartinK   4.06.2019 v 14:18   odpověděl:
O této situaci jsme s HR diskutovali a ve finále ošetřili tak, aby nejkratší trasa návratu do kóty a splnění výjezdu nebyla možná po SM. Tímto se domnívám, že tato situace není sporná.
foto
5r3   4.06.2019 v 14:26   odpověděl:
Ta sitace není sporná, ta je naprosto nesmyslná. Slepou mapu jsem opustil díky podmínce v kótě a nemám jediný důvod se vracet na šipku výjezdu ze slepé mapy, když už na ní nejsem.
foto
MartinK   4.06.2019 v 14:47   odpověděl:
To 5r3
Přečti si v řádech v bodě K Slepé mapy, bod B odrážka 3 a následně bod M/5-2.
foto
kk   4.06.2019 v 15:05   odpověděl:
to 5r3: jednoduché. Na konci SM je bod "18". V něm plnim podmínku L. Zároveň podle další podm. číslo bodu násobím 84x a je z něj kóta. Ale je sudá, ve které je podm.stanoven stejný výjezd jako z bodu. Musím tedy přečíslovat na lichou (krát 7/4), je z ní lichá a mohu splnit šipku výjezdu. Těšte se na Drevníky 👍👍👍
foto
michal.g   4.06.2019 v 15:12   odpověděl:
v tomhle ti Martine vůbec nerozumím, souhlasím s 5r3. podle mě je to taky nesmysl, tlučou se ti tam 2 příkazy, splnit podmínku v kótě a splnit výjezd ze SM. obojí bys měl udělat najednou :(
pokud opustím SM, tak ji mám projetou a nemůžu se už znovu vracet na výjezd. rozhodně bych tohle nikdy nepostavil a nepovolil.
foto
Zdeněk Klenák   4.06.2019 v 15:24   odpověděl:
Karle, máš tam chybu, kóty se označují trojcifernými čísly
foto
R.A.   4.06.2019 v 15:30   odpověděl:
Přesně tak, ty Drevníky budou nějak na vodě. 1512 není kóta no a vynásobená 2646 taky ne a už vůbec né lichá. Bude to chtít ještě trochu poladit
foto
kk   4.06.2019 v 15:55   odpověděl:
Doladíme, do jara času dost. Jen ještě, když na konci SM je konečně lichá kóta, obsahující čísla 2,4,6,8, musím z ní vyjet ve směru průjezdu SM a znovu přečíslovat.
foto
kk   4.06.2019 v 15:57   odpověděl:
.... a celý se to pojede na plácku před hospodou ...
foto
5r3   4.06.2019 v 16:17   odpověděl:
Martine, B třetí odrážka mi říká, že šipka udává mapový výjezd ze SM, ten nikdy nesplním, protože jsem mapově vyjel ze SM podmínkou v kótě jinam. V tu chvíli škrtám v iti políčko SM a další údaj v itineráři dle M/5-2 byla, pokud si dobře pamatuji, mapová levá.
foto
Janek   4.06.2019 v 16:59   odpověděl:
Zvolna jsem nucen zase sledovat podobné diskuse, když budu výjimečně autorem, abych se aklimatizoval. S takovou situací si se mnou užil kdysi Vláďa Dužík někde ve Frenštátě nebo kde.
Bohužel v pokynech pro autory tratí se stále neobjevila zmínka, že je třeba šipky k SM malovat dle řádů.
Opouštěcí šipka (mapový přikázaný směr) řády ukládají malovat tak, aby část šipky vedla souběžně se SM a pak byla zalomená potřebným úhlem. Nelze šipku malovat tak, že začíná až na úrovni konce SM, nebo dokonce za jejím koncem a směřuje kamsi jako prostý vektor. Pokud na konci SM odbočuji dle šipky třeba úhlem 100°, musí být šipka zalomená v úhlu 100° a její začátek musí vést souběžně s koncem SM. Stačí se do řádů podívat, jak mají vypadat šipky u slepých map - je tam jen jediný design.
Totiž: kratší verze šipky (ta nelegální) svádí k tomu vymýšlet na konci SM podobné skopičiny. Když ale bude delší verze šipky (ta zalomená, předepsaná), už by takové zadání i autorovi přišlo podivné. A proto to v řádech je, jak to tam je.
Na hraně je, pokud chci na konci SM udělat podle šipky mapový úkon a překryje mi to vložák třeba na dejku. Pak splním vložák, protože má přednost a plánovaný mapový úkon už nedělám. SM je dojetá a basta. Nelze SM opustit, když po ní nejedu. I takovému zadání bych se ale vyhnul. Jestli po mně chce ale někdo, že třeba SM končí v kótě (podmínka: kóty P) a zároveň je odtud nějaká opouštěcí šipka (rovněž mapový údaj), pak taková věc nesmí projít přes HR.
Jak vidno, minimálně na Moravě stále přetrvává chybné malování opouštěcích šipek, s čímž jsem marně bojoval dlouhá léta mých aktivních soutěžních let. Že ten boj nebyl samoúčelný nyní ukazuje příspěvek Petra Maška. Mnohde ten zákres nedělá problém, ale když to začne autor trati cíleně zneužívat k fintě, už je to špatně. Tudy cesta nevede.
foto
Lole   4.06.2019 v 20:39   odpověděl:
Zdeňku, aby tam Karel neměl chybu, je třeba doplnit do řádů, že kóty se mohou označovat i čtyřcifernými čísly Hlavně v Drevníkách
foto
Lole   4.06.2019 v 21:34   odpověděl:
… a teda úplně bokem a budou tomu rozumět jen kdo ví a zná … Janku rád tě tu vidím že pořád existuješ a konáš … pro některé kdo skoro netuší jak blízký je náš vztah … ANO vytunulejeme Evropu a Janek je zakládající člen BASKu … Janku pokud to tady nebudeš chtít vidět tak napíšu Dužovi ať to smaže, ale kochám se naší spoluprácí kdy jsme úplně zapadlou jižní Moravu vytáhli někam nahoru … uvidíme co bude dál

foto
clarus8   3.06.2019 v 22:47   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak jsem včera dožvejkal doma u stolu noční etapy MMP. I když jsme ze současných Sheláků dopadli nejlépe, máme dále na čem pracovat. Ze dvou informačních značek STK jsme neviděli žádnou, ale okolo koty 114 se to točilo hezky. Vše ostatní je o preciznosti a přesnosti posádky, a na to jsme ještě nedorostli.
Denní SC hned na úvod nás stáhl z našeho plánu pán v živé a hned to bylo za 160 TB. Na začátku 2.etapy hned po startu jsme přehlídli konec hlavní a bylo to velmi drahé a sice za 700 TB.
Jinak co se týká zajištění velmi dobré a přes naše výpadky i poježdění pro všechny jistě výborné. Tímto posádka 111 děkuje všem pořadatelům za tuto soutěž.

foto
MartinK   4.06.2019 v 07:33   odpověděl:
Přehlédnutí první vložákové DZ "Konec hlavní silnice" v D2 byl "jen" za 160TB. Museli jste ještě nakupit další chyby, pokud máte začátek D2 za 700TB.

foto
MartinK   3.06.2019 v 08:43   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Zdravím všechny příznivce AOS a účastníky soutěže Ostravský volant 2019 zvlášť. Nejdříve chci poděkovat všem, co přijeli na soutěž a porvali se s nástrahami, které na ně čekaly. Co mě mrzí, tak jsou TB za čas (předčasný příjezd) v MMP, který mi při výpočtu výsledků u některých posádek utekl. Na druhou stranu chyby ve výsledcích se stávají a je na každé posádce, aby na ně upozornila a chyba mohla být odstraněna.
Co se týče „Silně narušené zkušební pohárové sezóny v Ostravě“, tak jak píše Důža ve svém příspěvku „jinde zase pojede část společně (2 etapy oba poháry, lehčí iti, rozdílné časy, třetí etapa jen VP)“. Zde můžou být nespokojeni soutěžíci kategorie MP, kteří byli ošizeni o 3 etapu. Já se domnívám, že jsem se do požadavků na letošní sezónu vešel i přesto, že jsem se k organizaci této soutěže rozhodl v době, kdy „nová pravidla“ ještě nebyla ne světě. Trať jsem koncipoval pro MMP a CEC. MP byl přidán proto, aby se mohly zúčastnit a zasoutěžit si i posádky jezdící v MČR. Těmto posádkám jsem soutěž ztížil zkrácením času o 10 min.
Hodnocení náročnosti trati je subjektivní, a každý si může obhájit svůj názor. Já jsem do ITI nepoužil v MČR využívané prvky, jako je dokreslování mapových cest, dokreslování šipek nebo jejich otáčení, dokreslování mostů, přičítání nebo odečítání hodnot kót nebo bodů atd. Proto si myslím, že tento ITI snesl parametry MMP. Vystačil jsem s běžnými podmínkami a vložáky. Ve dne bylo použito i trochu mapařiny.
Co se týče kategorie Malý pohár, tak si myslím že tato kategorie, pokud má být zachována, tak by se měla jezdit podle ITI Velkého poháru s delším časem na průjezd. Výsledky a vyhlášení této kategorie ať proběhne samostatně. Můj osobní názor je takový, že jen když pojedou v MP stejné ITI jako VP, tak se mohou posádky, které přejdou ze Shell cupu a pojedou MP, porovnat se špičkovými posádkami, učit se od nich a tak mít možnost se dále zlepšovat. Pokud bude MP na úrovni jízdy mezi body, tak se žádná posádka v této kategorii výkonnostně neposune.
S pozdravem
Martin Klasa
foto
Lole   3.06.2019 v 09:10   odpověděl:
Tak
foto
Vláďa   3.06.2019 v 09:55   odpověděl:
Ačkoliv jsem neměl možnost jet jak Fulnek, tak ani Ostravský volant, tak tuším a nepochybuji, dle toho jak znám Martina a Zuzku Klasovi, o tom, že soutěž by nebyla kvalitní. V tom asi zádrhel není.

Chápu a mám na vlastní kůži vyzkoušené, že udělat ITI pro tři kategorie, každý jiný, je velmi náročné a pro 4 ktg., to už je vůbec pecka. Nejen pořadatelsky, ale koncepčně z hlediska vytváření ITI. To už opravdu vyžaduje velký časový prostor, um a přehled o tom, o čem je AOS.
A proto jsem letos dne 26.3 napsal, to co nyní zmiňuje Martin a co si myslím, že by z mého pohledu, co by člena nejméně úspěšné posádky v ČP do konce roku 2018, mělo stačit.

Cituji:
Jsem rád, že se to opětovně otevřelo, i když červená verze návrhů prohrála.
Za sebe bych řekl, že by nám stačilo kolikrát jen déle času na projetí pohárového ITI než jiné ITI v rámci soutěž MČP / MMP. Jinými slovy - obtížnost zachovat pohárovou, ale díky času navíc si to v klidu projet, užít a pochopit či jinak vstřebat finty a odhalení správného průjezdu. Takže zvýšené úsilí pořadatelů při přípravě ITI by mnohdy nemuselo být, pokud pouze v kolonce čas přidají na každou etapu dle obtížnosti 20 - 30 minut a při tří-etapové soutěži budou hodnotit jen dvě etapy, event. i všechny tři etapy dle časových možností cíle. I takto by mohl vypadat MČP / MMP v jehož rámci bychom se snáze popasovali se složitějšími věcmi a mohli jít postupně nahoru.

Mnohokrát se nám stalo, že jsme polovinu soutěže dali časově i z pohledu SPK tak akorát a byli jsme konkurence schopní, ale na zbytek soutěže nám již nezbyl čas, a stálo nás to třeba 1000, i 1200 TB za vynechání a svištěli jsme na konec startovní listiny. Přitom mi pak bylo úplně jedno, jak se to mělo jet, když jsem to neměl projeté a nemohl jsem svůj výklad průjezdu porovnat se zámyslem autora.
Konec citace.

Tehdy na mě někteří nenechali nit suchou, ale jsem rád, že se to opět objevuje a kladu si otázku, proč dělat další druh ITI, když by stačilo tak málo - přidat čas. Ono to bohužel potom vede k tomu, co je prostě problém i u nás v Žamberku - posoudit co je lehké a co je těžké, co je a není akorát a to pro tu či onu ktg. Stalo se to mě v minulosti, letos Martinovi, který byl přesvědčen, že to je na Shell akorát. No nakonec nebylo.
Na základě toho mám již představu, jak to zkusit příští rok, pokud dostaneme od výboru i od vás ostatních Shelláků důvěru a generální pořadatel bude mít chuť do toho ještě jít. Zatím má.


foto
Lole   3.06.2019 v 10:05   odpověděl:
Tak
foto
Jura 4   3.06.2019 v 13:15   odpověděl:
Tak snad bych si i ja dovolil prispet svou trochou do mlyna: Ubytovani/servis - na stupnici 1-10 bych dal Klasovym 11. Nevim, jestli letos kvuli soutezi ozeli dovolenou, ale hotel i strava na urovni, ze na to snad nase startovne stacit nemohlo! Vynechal jsem organizaci, ktera byla taky spickova, ale zde mi vadi vyhlaseni v 18:30, kdyz prvni posadky byli v cili 13:30... Trat - v noci i ve dne super! Mozna mam na to jiny pohled nez ostatni, protoze jsem po velmi velmi dlouhe dobe navigoval. Navigace a rizeni jsou opravdu dve odlisne discipliny a musim rici, ze se mi po navigaci uz styskalo...Konecne, ta dlouha pauza se projevila na pridelu TB, vetsina lze u nas pricist chybejicimu treninku...
Co se tyka kategorii, to bude tema na vecnou diskuzi.. Souhlasim s Duzou i komentarem R.A. nize, ale at to je, jak to je, dlouho jsme to diskutovali a spolecne podobu serialu odhlasovali...Rad bych videl, ze SC a MCP/MMP jsou tranzitni serialy na ceste do MCR, kde musime posadky "otravit" jednoduchosti, aby zacaly jezdit MCR. Na CP/MP bych osobne ohledy nebral, to je "zajmovka". Radeji bych treba jednou pridal zavody MCR a rusil pohary... V MMP se napriklad pri pohledu na vysledky rozjizdi krasna bitva a tam jsme se chteli dostat. Mno, jak rikam, urcite se mnou mnozi nebudou souhlasit, ale je to muj pohled.
Takze za mne - excelentni soutez po vsech strankach a uzil jsem si to mnohem vic, nez pred 14 dny ve Fulneku (snad mi to poradatele Fulneku prominou. ). A to i kdyz jsme ve Fulneku vyhrali a v Ostrave se bedne ani nepriblizili... Pricitam to takrka bezchabne soutezi a faktu, ze jsme odjeli hned po obede a necekali tedy tu dlouhou dobu na vyhlaseni...
Diky, Jura

foto
Zbyťák   2.06.2019 v 13:20   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Načnu nové vlákno pro lepší orientaci.
Zdenále, čo bolo, to bolo...., nechci se vracet do minulosti. Asi jsem se v příspěvku nevyjádřil dost přesně, myslel jsem tím, že rozdílné ITI = rozdílné časy. Omlouvám se, pokud jsem i já jemně nepochopil Tebou zmiňované časy. Nicméně doufám, že po letošních zkušenostech dostanete (myslím tím Svaz...) spoustu věcných připomínek, či návrhů, jak zahájit sezónu 2020 už natvrdo dle pokynů.
foto
MirekP   2.06.2019 v 16:07   odpověděl:
Ahoj - budu navazovat tady.
Souhlasím s Vlaďou v příspěvku z hlavní strany. Udělali jsme nová pravidla a opravdu čekáme, kam se to bude vyvíjet dál. V malém poháru se sešla v Ostravě výborná konkurence a posádky si mohly opravdu malý pohár zajet a zasoutěžit si mezi sebou. Takže máme nějaký základní pravidla pro malý pohár jako přechod do mistráku a velkého poháru, máme posádky, pro které můžeme stavět. Jako základ dobrý. Teď se jenom musíme naučit malé poháry stavět. Snad napíšu pohled z bedny, takže se určitě ještě vyjádřím k trati. Obě denní etapy byly mistrákové, ať s technickou náročností iti a také nechyběla mapařina. Možná časy byly trochu volné a v podstatě na úrovni poháru. Souhlasím, že pro malý pohár asi těžké.
Nemusíme ale vymýšlet další itiky, stačí jen zjednodušit ty stávající. Například ve druhé etapě v ZM naznačit hlavní komunikaci v Petřkovicích u SPK30 a třeba zkrátit SM3 v té samé obci. To není připomínka ke staviteli, to je jen myšlenka jak dál to posunout.
foto
Lole   2.06.2019 v 20:13   odpověděl:
Mirku, už nevymýšlej další itiky, stačí jen zjednodušit ty stávající
foto
Ruda   2.06.2019 v 21:22   odpověděl:
V Hodkovicích zkusíme trochu jiný systém. Časy budou pro všechny stejné a itineráře v podstatě také. Jednotlivé kategorie budou odlišeny použitím barevně odlišených vložáků a podmínek. Tedy Shell pojeden vše černé, malý pohár vše černé + zelená a velký pohár pojede vše černé + zelené + červené. Uvidíme, co to udělá.
Ruda
foto
Eddie75   2.06.2019 v 21:50   odpověděl:
Ahoj, chápu zdejší námitky, zejména když se nás to přímo týká. Ale přijde mi, že kritika je poněkud nemístně ostrá. Klasovi uspořádali skvělý závod, organizačně vše zvládli výborně a bylo o nás postaráno na zcela profesionální úrovni, jak to dosud nepamatuji. Chápu, že nastavením MP vs. MMP šli proti aktuálním regulím, ale pokud se nemýlím, nebyl jiný způsob jak zajistit, aby si posádky MP i MMP mohli zajet současně CEC. Přestože jsme dostali bodovou rychtu, tak jsme si to skvěle užili, ostatně snad jako vždycky, kdy pořádá někdo z AMK Hlučín
foto
Lole   3.06.2019 v 06:43   odpověděl:
Jak píše Eddie - není třeba na někoho kdo odvedl dobrou práci vylít kýbl. A Rudo !!! to je skvělej nápad s těma barvama. A ještě by mohly mít posádky barevný propisky a psát průjezdky černě a zeleně a červeně
foto
MirekP   3.06.2019 v 07:26   odpověděl:
Nikdo kýbl nelije a já vůbec ne.!
Je tady diskuze o náročnosti a přístupu různých autorů k malému poháru, někdo zkracuje, někdo nedává podmínky atd. Martin to měl tak dobře postavený, že chybující posádka nepoznala, že jede špatně, protože to prostě sedělo i na špatných průjezdech. A ani ji nedošlo, jak těžký to je. Ale těžký to prostě bylo.
Je to první sezona, kdy jsme chtěli něco pro začínající posádky udělat. Ještě v lednu nebylo jisté, jak to vůbec bude fungovat. Jak k tomu přistoupí pořadatelé, hlavně v Čechách. V Ostravě byl malý pohár velice dobře zorganizován, přihlášeno bylo dostatek posádek a asi i vyhlášení bylo pro ně prestižní.
foto
Lole   3.06.2019 v 08:35   odpověděl:
Mirku já neříkám že jsi ten kýbl vylil ty. To vylil Duža na aktualitách. Já jsem pořád přesvědčený, že Klasovi měli povedenou soutěž proto, že to takzvaně formálně odrbali a udělali to podle svého nejlepšího svědomí. Ty formalismy okolo rozdělování všeho na několik stupňů a kategorií a neslučování atd vidím čím dál víc naničhodné. Úplně naničhodné. Úplně.
foto
R.A.   3.06.2019 v 08:37   odpověděl:
Určitě nejde o srážení práce pořadatelů Ostravského volantu, ale o upozornění pro další. Je potřeba si ale uvědomit další věc. Na Moravě je v současnosti jedna jediná mistráková posádka, která jezdí MP. K tomu občas někdo přijede z Čech. Takže to skládání do kategorií a ještě kombinace se STEPEM není jednoduché. Zlehčovat iti by tedy v tomto případě znamenalo, že ty těžší zůstanou pro tři posádky. Situace v Čechách a na Moravě je diametrálně odlišná.
foto
Duža   3.06.2019 v 08:57   odpověděl:
Ani mě nenapadlo na pořadatele vylévat kýbl. Ba naopak je v příspěvku chválím, protože soutěž byla opravdu super. Ale letošní koncepce Malého poháru byla velice vážně narušena. Tak to měl být jen velký pohár a bylo to v pořádku.
foto
Lole   3.06.2019 v 09:08   odpověděl:
Dužo, ve smyslu nových novot jsi to napsal úplně dobře. Akorát si nemůžu pomoct a opakuju, že ty novoty jsou podle mě blbost. Otřebaně dodám: toť jen můj názor
foto
Pavel_K   3.06.2019 v 13:08   odpověděl:
Tak tady čtu, jak jste pěkně umyli hlavu Martinovi K a tak si říkám, co budete psát po soutěži v Kladně. Jestli si už taky mám připravit šampón. My jsme ale nešli cestou dát MČP více času, ale cestou zjednodušením itiků velkého poháru. Ale nebojte se, pár chytáků tam ještě zůstalo, jen na ně přijít. Kdo nepřijde, pojede v klídku dál, ani si chybu neuvědomí a pak mu to spočítáme. Taky tady zaznělo, že je velmi těžké odhadnout náročnosti iti pro jednotlivé kategorie. To je pravda, ale snažili jsme se o maximum, hodně věcí jsme vypouštěli nebo zlehčovali průjezd. Snad se nám to podařilo. Myslím, že MČP je na úrovni loňského Shellu +20 % a odpolední Shell je ve srovnání s loňským Shellem na -50 %. Jednodušší itik jsem snad nikdy neviděl. Říkám správně - neviděl, protože to není moje dílo, stavěl Radek Zdr.
Ještě zkraje sezóny jsem souhlasil s názorem KK, že MČP je k ničemu, ale když se podívám na přihlášky na Kladno, musím chtě nechtě tento názor trochu přehodnotit. Na dopolední VČP je přihlášeno 11 posádek, ale na odpolední MČP 13 posádek. Těší mě, že prakticky všichni Shelláci (až na jednu posádku a tu ještě přemlouvám, abychom nemuseli odpoledne znovu stavět JZ) přihlášení na odpolední Shell, se přihlásili i na dopolední MČP. Ano, může to být pro ně dobrý trénink. A aby byl ještě lepší, zkusím do soboty pro ně napsat nějakého průvodce s vysvětlením chytáků a správných průjezdů.

foto
michal.g   1.06.2019 v 15:07   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Koukám, že Ostravský volant není žádná procházka růžovým sadem
foto
michal.g   1.06.2019 v 22:18   odpověděl:
a ještě jsem teda vůbec nepochopil rozdíl mezi MP a MMP
foto
ZdenekJ   1.06.2019 v 23:09   odpověděl:
stejně jako vloni v MMP (i MČP) nesmí startovat posádky jezdící MČR. Dále je možné, že mají jiné itineráře (zde nepravděpodobné), delší časy (na Moravě častý výskyt). Prostě nějak zjednodušené podmínky oproti MP.
foto
michal.g   1.06.2019 v 23:41   odpověděl:
S těma časama je to právě divný, když měl Jarda v MP za časy nulu a v MMP po 100 na etapu...
foto
kk   2.06.2019 v 00:56   odpověděl:
Malý pohár je zbytečnost k ničemu.
foto
PetrM   2.06.2019 v 07:17   odpověděl:
No ty různé časy na etapu v MP a MMP dělaly trochu hokej ve výpočtech ale obávám se, že zrovna u Jardy nebyly ty TB za čas tím hlavním problémem....
foto
Zbyťák   2.06.2019 v 09:29   odpověděl:
Předem zdravím všechny z Frantových lázní.
Blahopřeji vítězům a všem, kteří se zdárně prokousali Ostravským volantem.
To Zdeněk J. : Nechápu termín"na Moravě dost často", když od 1.1.2019 píšeme novou historii pořádání soutěží dle náročnosti a Fulnek 2019 byl zcela v souladu s pokyny na rok 2019, tedy každá soutěž měla jiné ITI. Tedy je to plichta 1:1. V současné době přemýšlím o návrhu stanovení počtu kol (jejich redukci) MP, MPP, SC na sezónu tak, aniž by utrpěla jejich kvalita a v koši zůstalo více chechtáků pro pořadatele. Zcela jistě jste všichni postřehli zvýšení cen námi využívaných služeb minimálně o 10%. A mimochodem naše ocelové jádro zcela jistě něco v roce dvou dvacítek připraví.
foto
Duža   2.06.2019 v 09:43   odpověděl:
Pro michal.g : Protože jsme z Jardou jeli oba poháry současně, tak jsme si mohli vybrat. Buď na čas ve Velkém poháru a tím pádem 10 minut předčasný příjezd v Malém poháru a nebo těch 10 minut počkat a mít to v Malém poháru za 0 TB.
foto
michal.g   2.06.2019 v 10:29   odpověděl:
to Duža: díky, konečně to chápu
foto
ZdenekJ   2.06.2019 v 12:13   odpověděl:
To Zbyťák: Pavle mluvil jsem o časech. A myslel jsem minulé sezony, kdy se jelo MČR a k tomu MP. Iti byly stejné a lišil se jen čas. Ano letos je to jak píšeš.
To Duža: opět se vracím k historii, ale když se jem mistrák a MMP tak ti kdo jeli MČR to měli za nula i když z hlediska MP přijeli předčasně. Nebo se pletu?
foto
Duža   2.06.2019 v 13:50   odpověděl:
Jasně Zdeňku. Včera to byla asi jen chyba v zadávání časů do MMP.
foto
Lole   2.06.2019 v 16:54   odpověděl:
… jak malí kluci
foto
Lole   2.06.2019 v 17:44   odpověděl:
jedinej seriozní názor tu vidím od geometra kk
foto
Lole   3.06.2019 v 09:03   odpověděl:
Karle, ráno opravuji svůj názor …. malý pohár k něčemu přecejen je … bývalí mistráci si tam můžou dokázat, že umí ještě furt porazit Poláky a Slováky … jestli má malý pohár někoho nalákat nebo naučit není podstatné
foto
MirekP   3.06.2019 v 11:41   odpověděl:
Karle, nějak ti nerozumím. Nejdříve se postavíš proti názoru, že malý pohár by měl být jednodušší a na konci to otočíš, že mě vyhovuje, že jsem porazil posádky z Polska a Slovenska, což se mi stejně ani nakonec nepodařilo.
foto
Lole   3.06.2019 v 19:41   odpověděl:
Mirku tak to nebylo. A ty jsi v tom nehrál žádnou roli. Napřed jsem se postavil k názoru kk že malý pohár je k ničemu. Pak jsem ze srandy napsal, že tak akorát ti bývalí mistráci … to ale ty nejsi. No a teď po Ostravě se musím znovu opravit … ti bývalí mistráci v tom malém poháru už nemají ani na ty Poláky a Slováky


DALŠÍ STARŠÍ PŘÍSPĚVKY           ZPĚT NA NEJNOVĚŠÍ PŘÍSPĚVKY _________________________________________________________________________________________________________________________