VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     AKTUALITY     DISKUSE     KALENDÁŘ     PROPOZICE     UČEBNICE     POKYNY  




UZAVŘENÁ DISKUSE         poslední příspěvky:      
k 1.etapě: So 14.12. v 17:43 
k 2.etapě: So 14.12. v 21:17 
k 3.etapě: není příspěvek 
k 4.etapě: není příspěvek 
k 5.etapě: není příspěvek 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 16:35 napsal příspěvek kk
UKAŽ 3) Před 4. dny napsal příspěvek Mirek L.
UKAŽ
2) Včera v 14:36 napsal příspěvek zbyťák
UKAŽ 4) Před 5. dny napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 17:36 Mirek L. reagoval na kk z 14.12.
UKAŽ Před 6. dny R.A. reagoval na PetrM z 4.12.
UKAŽ
Před 3. dny jardah reagoval na kk z 7.12.
UKAŽ Před 7. dny R.A. reagoval na R.A. z 7.12.
UKAŽ
Před 4. dny Duža reagoval na Mirek L. z 11.12.
UKAŽ Před 14. dny R.A. reagoval na michal.g z 30.11.
UKAŽ
Před 5. dny Duža reagoval na ZdenekJ z 7.12.
UKAŽ Před 15. dny Duža reagoval na VláďaŽ z 30.11.
UKAŽ

foto
Jura 4   6.08.2019 v 15:52   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Hella rallye: Nechci vam zaslapat Prasatko nekam dolu, jen bych rad upozornil na skutecnost, ze pro Hella rallye byly vydany propozice. Dle odstavce 7 mame bohuzel limitovane kapacity "hlavniho" ubytovani, takze kdo se chce vyhnout prejezdu na druhe misto ubytovani, musi se vlezt do prvnich 24 prihlasenych posadek...Takze tak.
foto
Míša   6.08.2019 v 18:55   odpověděla:
Přihlášeno Noc bohužel nemůžeme jet, ač jsem se na Jankovu soutěž hrozně těšila. Jenže v době startu já budu teprve přistávat na Ruzyni Ale pojedeme rovnou z letiště za vámi. Tak snad výjimečně to nebudeme my, kdo bude poslední posádkou "v cíli" Těšíme se, že se jednou před denní soutěží vyspíme

foto
PetrM   6.08.2019 v 13:49   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Nikdo tady nechválí Prasátko a tak já začnu. Trať byla tak akorát, jen ten POMZ..... Kdyby zrovna tam nelilo tak si ho projdeme ještě jednou a třeba by to celkově dopadlo lépe.
Já chci ale ocenit pořadatelskou aktivitu v rámci exkurze do Buggyra Racing. Bylo to super (teda hlavně pro chlapy ). Stejně jako před x lety v Žamberku návštěva Muzea starých strojů. Kdybych nejezdil AOS tak podobné aktivity vůbec nezažiju. Díky!!!

foto
Zdeněk Klenák   2.08.2019 v 15:43   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Nic moc se tu neděje, tak než začne něco dít, tak položím jedno téma k diskuzi. Já jsem zastánce toho, že by se neměly zveřejňovat projížděné obce, naopak by měl platit zákaz jejich zveřejnění. Jezdíme orientační soutěže, proč bychom měli dopředu najíždět obce, to nám nestačí ty všechny navigace, GPSky, notebooky, podrobné mapy a já nevím co ještě Tento boj jsem prohrál (zatím ). Další téma souvisí právě s najížděním a znovu mně toto téma oživila SPK 44 ve Fulneku, která byla špatně viditelná a asi málokdo, kdo nenajížděl, ji měl. Nebojte, nechci diskutovat, zda byla zrušena správně, o tom už se toho tady napsalo až hanba Tenkrát v diskuzi někdo napsal (Igor) že to není fér, když SPK mají jen ti co najížděli a o té SPK věděli a já souhlasím. Takže konečně se dostávám k tomu co chci navrhnout. Chtěl bych, aby měl pořadatel možnost v určitou dobu (v čase následujícím po postavení SPK na trať) zakázat průjezd posádkám obcemi. To přece není v pořádku, že si posádky do svých map zapisují před soutěží SPK?! Mě to tedy štve Co vy na to?
foto
Míša   2.08.2019 v 16:29   odpověděla:
Jo! Mě to taky štve.... Přijde mi to úplně postavené na hlavu. A když před soutěžím rozvážíme průjezdky a potkáme najíždějící posádku už s mapou popsanou SPKáčkama, to mě může vzít čert. Já se snažím alespoň ty nejbližší resp. ty blízko živých nebo ČK stavět až na poslední chvíli. Dokonce jsem už i na poslední chvíli některé SPK vyměnila za jiné... a co myslíte...... opravdu se stalo, že někdo měl tu původní, která na trase ve finále nebyla vůbec a nenamáhal se "tam" zajíždět....
foto
Duža   2.08.2019 v 19:49   odpověděl:
Zákaz zveřejňovat projížděné obce podporuji.
V minulosti to mělo význam při nákupu drahých podrobných map. Dnes jsou tyto ještě podrobnější mapy v každém mobilu !!!
foto
Vláďa   2.08.2019 v 20:48   odpověděl:
Za mne naprostý souhlas s návrhem i ostatními diskutéry. Asi to může hýbat výsledky a ne všechny posádky k tomu mají podmínky.
foto
Zbyťák   3.08.2019 v 19:05   odpověděl:
A zase ta 44ka. Pánové, pánové, zákazů už tady bylo přeci po desetiletích víc než dost. Je holým nesmyslem posádkám zakazovat projíždět obcemi . Jsem zastáncem nejschůdnějšího řešení - nezveřejňovat projížděné obce v propozicích. Vytvoří se tím stejné podmínky pro všechny.
foto
Jiří Boudný   3.08.2019 v 21:54   odpověděl:
Drobná diskuse vyvolaná Zdeňkem, pod malichernou záminkou jakési SPK 44 a s tím spojený návrh na zákaz toho co je uvedeno v řádech mi přijde mimo mísu. Zvýhodní to pouze ty posádky, které si narvou do svých vozidel tolik techniky, že přes ni už ani nevidí ven. Je věcí autora jak umístí PK aby byly vidět. To se bohužel na některých soutěžích nepovede a nejde jen o tu nešťastnou 44. My najíždíme celkem pravidelně noční části mistráku. Jednak nás to baví (a u toho si prohlédneme i řadu zajimavostí na které při soutěži není čas) a umožňují nám to řády. Pokud na to některé posádky čas nemají, mohou věnovat přípravě na soutěž čas doma na jejich technické výbavě. (viz panorama ap.) Domnívám se, že v řádech je celá řada pitomostí, které by si zasloužily větší pozornost, než je zveřejňování prostoru soutěže. Další případné zákazy povedou jen k jejich obcházení. Mimo jiné jsme opravdu schopni garantovat, že autorovi neunikne informace o prostoru soutěže a dostane se jen k několika posádkám.
Mám tu zkušenost, že nejsme schopni ani na mistráky delegovat hlavního rozhodčího a soutěž projíždějí posádky, které později soutěž nejedou aby měl autor alespoň nějakou jistotu, že v iti nejsou chyby, nebo jich je minimum.
Jsem jedním z těch co zastává názor, že prostor soutěže má být znám od zveřejnění propozic.
foto
Igor   3.08.2019 v 23:04   odpověděl:
Ja si myslím, že projíždět obcemi nikdo zakazovat nechce, je nebudete vědět jakými
foto
R.A.   4.08.2019 v 09:51   odpověděl:
Přesně tak, zase tak 44ka. Včera zase vyhrála a to o 44 TB. To už přeci nemůže být náhoda!
foto
PetrM   4.08.2019 v 10:36   odpověděl:
Budu opozice, já s tím zákazem zas tak úplně nesouhlasím.
Má pravdu Jirka Boudnej, že si rád některá místa, kde jsem dříve nebyl, projedu rád i před závodem. A zorientuji se navíc trochu v prostoru.
Jestli tam už visej plechy nebo ne mě ani tak moc nebere. I když vzhledem k tomu, že je nás na pořádání a navíc i rozvoz plechů málo, tak chápu, že to někdo musí udělat dřív a něco se dá pak při "najíždění" potkat. Ale pak je stejně na posádce aby si zhodnotila, kudy jet a zda něco není falešné. Souhlasím s Míšou, také je vhodné něco těsně před soutěží přehodit
Komu co víc pomáhá je otázka. Já si prostor rád najedu ale třeba tu inkriminovanou oderskou SPK 44 jsme taky neměli. Když například před dvěma lety stavěl Vlčák mistrák v Praze, tak se nedalo najíždět v podstatě vůbec nic a byli jsme dvakrát na bedně
Takže navrhuji kompromis, kdyby se došlo k tomu zrušit uvádění projížděných obci. Uvádějme aspoň prostor soutěže. Což už dnes někdo dělá. Třeba soutěž bude probíhat v trojúhelníku ohraničeném vrcholy Most-Žatec-Louny (příklad, tom mě napadlo.... nebo to tam na podzim bude? )
foto
Mirek L.   4.08.2019 v 18:24   odpověděl:
Tak pro Petra M., ale i pro pár ostatních - prostor noc 15. listopadu:
Středočeský kraj (převážně okres Praha - západ a Praha 5 a 6 (území dle FÚ, tedy i Praha 17, ...). Najíždějte už teď a až najdete jižně od Rudné plac na zručnost a dobrou hospodu, tak tam bude start - pokud mi to místo prozradíte. Abyste si nemuseli průjezdky pamatovat, tak na výjezdu na sever z obce bude SPK 13. Děkuji za spolupráci.
foto
kk   4.08.2019 v 18:27   odpověděl:
Nejsou Drevníky jižně od Rudné?
foto
MirekP   4.08.2019 v 20:52   odpověděl:
Já bych zrušil zveřejňování místa startu
foto
kk   4.08.2019 v 21:00   odpověděl:
Zrušme i místo vyhlášení výsledků, stejně jsem tam zbytečný ...
foto
michal.g   5.08.2019 v 07:59   odpověděl:
prohlížet okolí si každý může i bez seznamu obcí. já ho nepotřebuju, jedu tam, kam mě zavede itík, občas i jinam
foto
ZdenekJ   5.08.2019 v 09:37   odpověděl:
Karle máš jezdit na prasátko. tam by jsi mohl být vyhlašován jako jeden z prvních. Vyhlašovali jsme od posledního .
foto
kk   5.08.2019 v 11:54   odpověděl:
Tak to teda opravdu nechápu, jak se tomuhle může někdo smát 😂. To jako že bych se pral s Klenákama o to, kdo bude horší a půjde si dřív pro cenu? 😁
foto
Lole   5.08.2019 v 16:54   odpověděl:
Srandisti. Je vidět, že už opravdu, ale opravdu si s tou 44 nevíte rady a vymýšlíte ptákoviny k ničemu
foto
Lole   5.08.2019 v 17:08   odpověděl:
První nějakou mototuristickou soutěž jsem jel v roce cca 1970. První "národ" 1972. První "federál" 1976. Dodnes jsem nepochopil tu problematiku výhod a nevýhod najíždění a povinností zveřejňovat či naopak snad tajit prostor trati. Konina. Ale dá se na tom stavět další pičičandy pro ty najížděče to je pravda - jako na poslední chvíli dát zákaz nebo vyměnit PK
foto
Lole   5.08.2019 v 18:34   odpověděl:
""" Chtěl bych, aby měl pořadatel možnost v určitou dobu (v čase následujícím po postavení SPK na trať) zakázat průjezd posádkám obcemi """ …. to je co za formát?
foto
Lole   5.08.2019 v 18:58   odpověděl:
Karle neřeěš to, dáme ferneta a vybavené
foto
Lole   7.08.2019 v 02:09   odpověděl:
Je tady někdo? (prosím napište to tu) že si teda načetl při najíždění nějakou PK a pak mu to pomohlo že už tam nejel a napsal najeté a věřil?
foto
Zdeněk Klenák   8.08.2019 v 11:22   odpověděl:
Pro všechny: povinnost uvádět obce byla zavedena v době, kdy jsme chtěli eliminovat výhodu pro nedomácí posádky oproti domácím, což už dávno ztratilo smysl. Domácí nejedou, protože musí soutěž uspořádat. Navíc v této době neexistovaly navigace, GPS, notebooky apod. Někdo měl nějakou pomocnou podrobnou mapu, většina neměla nic. Situace je dnes úplně jiná. Jezdíme po předem neznámé trati, tak proč bychom měli znát obce kudy trať vede Těžko se mně někomu neznalému vysvětluje, že trať je předem neznámá, ale trošku ji známe a před soutěží si opíšeme pár kontrol, které kontrolují průjezd tratě, kterou neznáme. To vám v autě nestačí všechny ty vymoženosti, které tam máte a které vám přesně ukazují kde se nacházíte? Pak se nedivte, že si autoři vymýšlejí různé ptákoviny, aby vás nachytali, protože o jízdě podle mapy už to dnes moc není. Podle mě je zveřejňování obcí dopředu blbost, ale to už jsem psal.
Pro Jirku B.: zakázat zveřejňování obcí můžeme (je to jen o nás jak se rozhodneme), s technikou nic neuděláme, to je prostě technický vývoj. Prohlédnout si řadu zajímavostí můžeš cestou před soutěží i to bez toho, jestli tudy vede trať nebo ne. Stejně jako bys nemohl garantovat , jestli autor nebo HR někomu nevykecá obce, tak úplně stejně nemůžeš garantovat, že od nich neutečou informace k trati některým posádkám, toto není argument.
Pro Petra M.: orientovat se máš při soutěži, ne před soutěží Kochat se různými místy také můžeš bez ohledu na to, jestli tudy povede trať nebo ne. Z prostoru na poslední mistrák garantuju pouze Dycky Most, další prostor nevím a ještě si rozmyslím, jestli vám to povím.
Děkuji všem diskutujícím za projevení názoru, obzvláště v první části diskuse (a to i těm, kteří se mnou nesouhlasí), smysl diskuse postupně klesal přes střední část, která nijak nesouvisela s tématem až se se nakonec smysl utopil na dně bažiny ve vášnivé diskusi Loleho s Lolem.
foto
michal.g   8.08.2019 v 11:39   odpověděl:
souhlas se Zdeňkem.
foto
kk   8.08.2019 v 12:11   odpověděl:
Zdeňku, já bych tu bažinu dole úplně nezavrhoval! Mně naopak mé glosy připadají hodně vtipné a ostatním taky, že 😬😬😬?
foto
Jirka Kozel   8.08.2019 v 12:55   odpověděl:
Tvé glosy jsou stejně krásné jako nezapomenutelné Drevníky, Karle.
foto
Lole   13.08.2019 v 16:46   odpověděl:
No jo Zdenku, vyhrál jsi. Já jsem měl jenom pocit vážné diskuze o neřešitelné věci řešené už desítky let marně. Tak jsem to chtěl trochu odlehčit. Místo toho jsi rozesmál ty mě
foto
Lole   13.08.2019 v 19:25   odpověděl:
… ono už to odlehčovalo a myslelo to dobře i to střední pole (to je Zdenku taky pro tebe, sám se sebou nediskutuju)
foto
Lole   13.08.2019 v 19:32   odpověděl:
Odpovědi na otázku "Je tady někdo? že si teda načetl při najíždění nějakou PK a pak mu to pomohlo že už tam nejel a napsal najeté a věřil?" … to se tu asi nedočkám a vlastní vlákno nebudu dělat a stejně to téměř vím přesně (Zdenku to zase nediskutuju se sebou, to píšu všem)
foto
R.A.   13.08.2019 v 20:17   odpověděl:
Tak se v komisi dohodněte, jakým způsobem dělat takovéto změny. Můžete si je teoreticky prohlasovat v komisi, a nebo můžete uspořádat opět oficiální hlasování jako loni, které může být buď závazné a nebo jen nezávazné a po něm ještě udělejte hlasování v komisi.
foto
Lole   13.08.2019 v 20:23   odpověděl:
… má pravdu předsedo !!
foto
kk   15.08.2019 v 20:57   odpověděl:
Skutečně přežitek z dob dávno minulých, abychom nemuseli kupovat mapy M25,M10 od Šumavy k Tatrám. I když pamatuji na soutěži fór, že obec cestou nebyla v seznamu projížděných a musel ses jí vyhnout.
foto
kk   16.08.2019 v 08:38   odpověděl:
Notabene, dnes v době navigací, nejsou soutěže o konfrontaci mapa x reál, tedy o orientaci, ale jen o tom, kdo zadání v iti pro soutěžící více "zašmodrchá"
foto
Lole   21.08.2019 v 14:57   odpověděl:
kk má taky pravdu předsedo

foto
matonni   26.07.2019 v 08:56   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Prasátko 2019 - podruhé

Velmi nás těší váš zájem o letošní ročník. Bohužel, kapacita exkurze do Baggyry je naplněna.
foto
matonni   27.07.2019 v 08:46   odpověděl:
Prasátko potřetí

Reaguji na svůj vlastní příspěvek: Prohlídka stáje Buggyra je sice již naplněna, to ovšem neznamená, že vás na trať již nepřijmeme. Přihlašte se, přijeďte, do oznámené kapacity 40 posádek se ještě vejdete.
foto
Pavel_K   31.07.2019 v 14:00   odpověděl:
Škoda, máme letos termínovou kolizi, určitě bychom já i Verča rádi přijeli, ale nepodařilo se mi přemluvit manželku, abychom odložili odjezd na dovolenou až na neděli. Tak snad zase za rok.
Ale jinak plně souhlasím s R.A. v jeho pohledu z loňské bedny, prasátko je bezva a báječný relax.
Tak přeji všem hodně zábavy a co nejlepší výsledek, i když o ten tady zase tak moc nejde
foto
PetrM   31.07.2019 v 17:25   odpověděl:
Ano, píšeš to správně, je to vždy velký zážitek a často rozhoduje pochopení autora při slovosledu během POMZu. A není důležité vyhrát. Klidně budu třeba třicátej, jen když porazíme posádku st.č.70 a st.č.137
foto
Zdeněk Klenák   31.07.2019 v 21:24   odpověděl:
Petře, pokud se přihlásí ještě jedna posádka, všichni přijedou a vy budete 30., tak posádky č. 70 a 137 neporazíte
foto
michal.g   1.08.2019 v 08:32   odpověděl:
tak to je výzva. řídit bude Kačka a navigovat synátor, tak uvidíme, jestli to Petře dáš
(já jim do toho budu jen trochu kecat zezadu )
foto
matonni   2.08.2019 v 01:47   odpověděl:
Michale, pro účastníky na zadních sedadlech mám připravenou fotosoutěž (hledání obrázků po trase). Primárně je určena dětem, ale kdyby sis chtěl to "kecání zezadu" trochu zpestřit, snad bych ukecal jeden papír i pro tebe
foto
michal.g   2.08.2019 v 08:18   odpověděl:
tím chceš říct, že tentokrát budou obrázky jen pro vícečlenné posádky?
foto
PetrM   2.08.2019 v 08:45   odpověděl:
To je pouze pro výběrovou kategorii zvanou "LAMA VZADU".
foto
matonni   2.08.2019 v 19:01   odpověděl:
To vám nemůžeme udělat, nebojte. Obrázky budou pro všechny, ale pro děti ještě jedna sada jiných. Už se těšíte?
foto
michal.g   2.08.2019 v 19:37   odpověděl:
To víš!

foto
Ruda   17.07.2019 v 01:53   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Kdo pojedete Hodkovice, napište mi, pokud potřebujete ubytování (hotel bývá dost plný) a pokud potřebujete dietní stravu. Mail: Info@ekser.cz
Dík


DALŠÍ STARŠÍ PŘÍSPĚVKY           ZPĚT NA NEJNOVĚŠÍ PŘÍSPĚVKY _________________________________________________________________________________________________________________________