VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 6. dny napsal příspěvek R.A.
UKAŽ 3) Před 17. dny napsal příspěvek Mirek L.
UKAŽ
2) Před 8. dny napsal příspěvek janek
UKAŽ 4) Před 20. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 2. dny MirekP reagoval na janek z 17.10.
UKAŽ Před 16. dny Tomáš reagoval na Mirek L. z 3.10.
UKAŽ
Před 5. dny Vláďa reagoval na R.A. z 19.10.
UKAŽ Před 18. dny Arzit reagoval na Zbyťák z 5.10.
UKAŽ
Před 11. dny kk reagoval na Mirek L. z 8.10.
UKAŽ Před 19. dny matonni reagoval na OlinaK z 5.10.
UKAŽ
Před 16. dny Vláďa reagoval na Vláďa z 5.10.
UKAŽ Před 20. dny Ludvík Prášil reagoval na Ludvík Prášil z 19.09.
UKAŽ

foto
janek   17.10.2020 v 16:16   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Neflákejte se!
Na jaře jsme byli doma kvůli výjimečnému stavu a jezdili korona-aos. Připravil jsem jednorázový itik v tomto duchu, ale složitější, abyste měli i během tohoto výjimečného stavu co dělat. Itik pro mě (a hlavně pro vás) zkontroloval Vašek Mrštík, za což mu děkuji!
Z tohoto linku si stahněte itik, heslo je skotskaaos. Bez tisku to asi nepůjde jet.
https://uloz.to/file/rG8sC3Wwg9tb/aberdeen-pdf
Zamýšlený výkaz je přímo na itiku napsaný slabě šedě. Nekoukejte na něj, jeďte si to dle svého a až na závěr si udělejte samokontrolu, co jste zmrskali (případně mě usvědčte, co jsem zmrskal já). Je to punkovější, než na jaře, připomínky na nečitelnost se přijímají, ovšem jen osobně na výdejně jízdních dokladů ČD v Železné Rudě po vyslovení hesla "nemám brejle".
Věcné připomínky a názory líbilo/nelíbilo je možné napsat do diskuse, stejně jako o etapě diskutovat bez omezení tamtéž. Vítěz klání nebude stanoven, jde o nevypadnutí z tempa. Ať se daří!
foto
MirekP   17.10.2020 v 19:22   odpověděl:
Není tam náhodou pro nás karanténa??
foto
VláďaŽ   17.10.2020 v 23:43   odpověděl:
MirekP: karanténa je jen pro normální Skoty a stupidní Anglány, co se vrátěj z kontinentu. Pokud tam přijedeš a budeš jezdit vpravo a kruháky v protisměru tak tě rovnou setnou typickým claymorem. Nebo je musíš ušlastat skotskou
Old Groove
foto
Janek   18.10.2020 v 10:38   odpověděl:
Petr Cerny uz objevil dva me kiksy v prujezdu. V zadani ne. Ma povoleno sem vlozit presnejsi vzorak. :) Ja su na keskach, tak to nechcu ted resit ztadyma.
foto
5r3   18.10.2020 v 11:32   odpověděl:
V úseku 11 - H mám ve svém průjezdu proti Jankovu vzoráku jednu průjezdku navíc.
V úseku H - 33 mám místo jedné Jankovy průjezdky dvě jiné.
foto
R.A.   18.10.2020 v 13:41   odpověděl:
Pěkný, díky, to muselo dát práce a přitom taková blbost.

11-H souhlasím s 5r3
H-33 tam jsem měl jeden asi ze tří problémků v zadání, ale tady jsem se trefil do autora, ale dá se určitě jet i to druhé jako 5r3

109-109 tady mám ještě jeden plech navíc já, kterej si myslím, že by měl být

A rovnou se přiznám, že jsem to měl jinak za 300 , ale to už jsou jasný věci (třeba jako zákaz odbočení )

Pro průjezd bych ještě dodal, že reálné komunikace jsou jen ty vytažené v mapě.

PS: za třetím itíkovým kruháčem bych čekal nějakej plech, aby hrálo roli, jestli ještě pojedu pátým, nebo ne
foto
R.A.   18.10.2020 v 13:46   odpověděl:
109-109 beru zpět, to je blbost a píšu si dalších 60
foto
Janek   18.10.2020 v 16:43   odpověděl:
Tak už z klidu domova:
11-H je správně dle Petrů, já to jel delší trasou. Dělal jsem to vše jen na monitoru v Corelu, byl jsem líný to tisknout a měřit, tak jsem to jen odhadl. No, opticky se mi to zdálo kratší po mé trase, ale pletu se, je to kratší jak říkáte. (Tedy: za QQ patří přidat F.)
H-33 jsem vůbec neviděl variantu, kterou vymyslel 5r3. Vzhledem k tomu, že to nejsou 1značné geometrické tvary, uznává se obojí řešení. (Tedy buďto můj výkaz, nebo místo ...QQFDLE může být i QQFFTE)
Ad RA a kruháče: ale ono to oplešené je! Kdybys ten východní projel taky vložákem, zobneš si navíc druhé N. To bylo cíleně zamýšleno. Pokud na prvním nepochopíš "nepočítání" protisměrky (velká chyba - za 160), nemáš A a máš dvě N. Pokud to pochopíš a jen nepochytáš konec vložáku (menší chyba), máš sice správně A, ale máš chybně 2x N - za 60. Pokud uděláš oba úkony dobře, druhé N nemáš jak zajet - a podle toho poznám, žes nekazil ty předchozí kruháče.
-------
Jinak RA to napsal přesně, jak jsem zamýšlel. Projede si to, zkontroluje, přizná se, kolik na trase posbíral TB, stručně napíše, co si o tym všem myslí a zase jde život dál.
-------
Nešlo mi o tvorbu stupňů vítězů, je to taková trochu učebnice, trochu přehlídka mých střeštěných nápadů a hlavně je to rozptýlení od televizní obrazovky s permanentní přehlídkou zákazů a příkazů. Hlavolam pro radost, žádné stresy termínem odevzdání atp. Zároveň jsem ani nechtěl nikomu dokazovat, jak je špatný AOSák, bylo to postavené za jedno odpoledne a po první kontrole to šlo ven. Tušil jsem, že i já tam budu mět nějaké nedorazy a potvrdilo se. I mně to tedy své dalo...
foto
Vláďa   18.10.2020 v 16:49   odpověděl:
Janku díky za skvělé zpestření.
Zkusil jsem to, ale výsledek nic moc. Přepínání mezi ITI a mapou není to pravé ořechové, takže počkám do zítřka, vytisknu a dám si repete.
Ani se tím pádem nesnažím pochopit o čem se v diskusi vede řeč.
foto
clarus8   18.10.2020 v 20:25   odpověděl:
Podle mého uvážení je úvod etapy jen FUC
důvod-po PK F jedu do 106 a jelikož ještě nemám projetu 105, nemusím ve 106 vpravo.Tedy zde vlevo a najíždít příjezd do 105, tedy PK U.
Nyní do 106 /viz podmínka P/.Nejkratší je za 105 P, na téčku L,pak do jednosměrky a kota 106.Nyní musím na PK C, abych splnil jak podmínku tak výjezd.
Co vy na to?
foto
clarus8   18.10.2020 v 20:44   odpověděl:
Další chybku vidím takto:
na chlupatici se 109 najíždím vlastně do koty 109, ale je to jednotnačný výjezd na kruháč, pak tedy chlupatice po kruháči, která končí ve 109-tedy mám jednu PK W. Musím znova do 109, ale jeden most, takže PK W a PK B. Jsem ve 109 a hned následujícím výjezdem na JJV opouštím kruháč.
Nevidím tedy důvod vzoru WWBW.
Co vy na to?
foto
clarus8   18.10.2020 v 21:14   odpověděl:
Průjezd SM1
Nájezd na ni je E dejka LZ. Pak ji jedu a dejka musím se někde otočit, tedy ELZ. Přijíždím do 108. Já to vyhodnotil jako zadaný průjezd, jelikož mne tam vede slepice, tedy mám PK Y. Autor to asi myslel tak, že tako kota 108 neleží na slepici, tak nic. V kotě 110, která na slepici je tedy vpravo pro otočení se pro PK I.Po návratu chci jet na kříži vpravo, ale je tam zákaz odbočení, tak přes Kruháč se otočit s PK W a jedu proti mapové jednosměrce a přes PK C.
Následně jedu do 106, tam musím vpravo a jedu pro PK I-to autorovi uteklo.
Co vy na to?
foto
Janek   18.10.2020 v 21:27   odpověděl:
Clarus 1: "Nejkratší je za 105 P, na téčku L,pak do jednosměrky a kota 106." Za 105 P, na téčku P, U, 105P, přes 106R, otočit a zadaný průjezd P. To je kratší, co ty na to?

Clarus 2: "Jsem ve 109 a hned následujícím výjezdem na JJV opouštím kruháč." O DZ víš, až když jsi u ní. Tedy se netlačíš do té první na JV, ale do té protisměrné na JV, protože chceš před podjezdem L a do 33 1směrkou. Až když stojíš u protisměrky, zjišťuješ, že tam nemůžeš, vymslíš tedy stejný průjezd, jako jsi vymyslel a jedeš ho - cestou bereš další W.

Clarus3: "....a přes PK C. Následně jedu do 106, tam musím vpravo a jedu pro PK I-to autorovi uteklo." SM s křižovatkami začíná v kroužku a končí v kroužku (viz. Řády!). Takže hned za PK C jsi na konci SM. Kam dál? Do 105. 106 není zadaná k průjezdu ani itikem ani slepou mapou. Nezadaný průjezd můžeš splnit klidně jízdou R. (Klasická finta, SM tohoto typu je na začátku nebo konci prodloužená o nějaké křižovatky navíc a ty máš být pozorný a jezdit to jen mezi kroužky. Tohle se nauč, nic jiného ti nezbývá. )
foto
clarus8   18.10.2020 v 21:41   odpověděl:
Sekvence H-kruháče-11-H
Reálnou jízdou z H přijedu jednosměrkou na kruháč.Jeden výjezd je nepoužitelný pro počítání 5 výjezdů,neboť je tam značka zákazu.Tak vyjedu na otočnou PK A.Mám splněn první chlívek a stejně jedu ten samý kruháč a reálnou jízdou přes PK N přijedu na 3.kruháč, kde ale počítám všechny výjezdy bez ohledu na mapovou jednosměrku. To mne tedy vyhodí na další kruháč na západě. Mám kruháče splněny, tdy jedu kruháče mapově do 11.
Tam píšu pouze 1x PK Q a mažu do H.
Takže vyhodnocení 2x Q je chybou
Co vy na to?
foto
clarus8   18.10.2020 v 21:44   odpověděl:
to Janek 21,27
ve 106 nelze jet R, neboŤ je v pořadí jízdy tedy musíš doprava, což je podmínka v sudé v pořadí. Nelze spojovat podmínku a výjezd z koty
foto
clarus8   18.10.2020 v 21:51   odpověděl:
to janek clarus2
Nesouhlasím, neboť ta bílá cesta nevede z kruháče a příjezd do 33 je mapově daný, tzn.že od počátku vyhodnocuji jízdu od JJV.
foto
clarus8   18.10.2020 v 21:54   odpověděl:
to janek clarus3
Ano souhlasím,kroužky jsem zazdil, ale v odpovědi si trochu protiřečíš směrem k části clarus1.
foto
Janek   18.10.2020 v 21:58   odpověděl:
Napsal jsem to polopaticky. Takže to nemusíš ani chápat, stačí si to pečlivě přečíst.

ad QQ: při druhém průjezdu jsi nejel úhel 0°, ale cca 350°. V křižovatce 11 lze zajet ú0° buďto jízdou na jih, nebo na sever. Příčně tam ú 0° nezajedeš.
foto
MirekP   19.10.2020 v 09:58   odpověděl:
Ahoj,
ten úsek 11-H Petře moc dobrý. Jel jsem, kouknu, jednoznačně kratší bez plechu. Že tam je celej cenťák rozdíl mě ani nenapadlo.
Jinak klasická "jankovina".Jasný, jednoznačný a kombinovaný.
Mirek
foto
Janek   19.10.2020 v 20:05   odpověděl:
Tak dííík. Když to tvrdí Pan Stavitel, tak jsem spokojen!
foto
LIBUNA   19.10.2020 v 20:38   odpověděl:
Ahoj, přidávám se s poděkováním a pochvalou za nápady i zpracování. Jarní koronaaos mě docela vyškolila, takže nebýt spěchu v závěru, kdy jsem jel H-11 přes N místo otočení na kruháči, tak bych to měl čisté.
Dotaz mám jen k variantě H-33 přes F,T. Plánuji nejkratší cestu a D,T se mi zdá vizuálně, tvarově i délkově jednoznačně kratší. Teprve za D musím přehodnotit a jedu přes L. Kde je ta nejednoznačnost, která mi umožní naplánovat to přes F,T?
foto
Vláďa   20.10.2020 v 00:51   odpověděl:
To Janek:
- jako vždy pěkné jezdivé, ale tentokrát mi to úplně nevyšlo. Zhruba stejné výsledky, kolem 1000 TB. Poprvé to bylo přepínáním stránek a podruhé, s vytištěnou mapou na A3, přehlížení dopravních značek. Sice podruhé bylo drobné, ale bezvýznamné zlepšení.
Našel jsem dva mosty, které jsem předtím neviděl, přehlédl jsem zákaz odbočení a jednosměrku, kterou jsem předtím viděl. To byl zase den.
Každopádně díky!
foto
Vláďa   20.10.2020 v 01:03   odpověděl:
To Clarus:
- kótu v pořadí máš až ten průjezd kótou s výjezdem. To je stanovená kóta. A pokud potřebuješ najet nejkratší cestu za využití této kóty, tak si ji projedeš mimo pořadí tak, aby jsi splnil zadaný průjezd kótou s výjezdem. Tohle se jezdí strašně dlouho.
Pokud by bylo zadáno: v sudé kótě vždy P, tak je to jak píšeš. Ale bylo zadáno, že Zadaný průjezd sudou kótou je možno splnit pouze odbočením P. A průjezd byl zadaný tím, že musím vyjet na JZ a tedy do kóty musím přijet od SZ, abych splnil odbočení P. Do té doby mohu projíždět kótu dle potřeby jak chci.
Důležitý pojem pro tuto situaci je "Zadaný průjezd".
foto
Ludvík Prášil   20.10.2020 v 21:43   odpověděl:
Janku, díky!
Chytl jsem asi tak 400TB z nepozornosti a dalších 360 z blbosti! Díky moc, Aberdeen super!
...a viru zmar!
Lp
foto
Michal P.   21.10.2020 v 11:15   odpověděl:
Janku skvělý, moc díky. Mám jen jeden dotaz. SM s "kolečky" se jezdí od kolečka ke kolečku.
Nechyběl tedy v Tvém zadání směr průjezdu? Neměl by být náhodou mezi kolečky. Na průjezd to samozřejmě nemělo vliv, ptám se jen pro zajímavost. Díky
foto
Janek   21.10.2020 v 11:33   odpověděl:
Zase po čase kontroluji vzkazy: Vláďa, Ludvík, MichalP: díky za díky, su rád, že líbilo. K dotazu Michala: původně jsem šipku měl o pár křižovatek zpět u SM, ale pak mi zaujalo, že nikde v řádech není zakázáno, abych to namaloval takto. Čili jsem ji tam dal jako pokus, zvědav, co o tom bude v diskusi. Petr Dvorský ani Mirek Paulů se nad tím ani nepozastavili (což mi překvapilo), takže soudím, že to není nic proti ničemu. // Můj osobní skromný názor: spíš se to asi opravdu smí. Ale souhlas, že je to taková šedá zóna, dosud neotevřená komnata.
foto
VláďaŽ   21.10.2020 v 14:19   odpověděl:
Tak jsem na chvíli přistál doma, tak jsem se rozhodl pro výlet do Aberdeenu. Janku PARÁDA
580 TB (4 chybí, 3 navíc) - musel jsem se pochválit a jedním dechem si vynadat za neznalost řádů.
109-33 chybějící W = chybně jsem DZ v detailu vzal jako mapový údaj;
SM navíc H = kroužky na ohraničení SM jsem zapomněl (a spíš asi ani nevěděl)tak jsem ve 106 odbočoval;
105-H navíc F = přehlédnul jsem přejetý most;
33-116 chybějící druhé L (to je mi jasné)a F - to mi jasné není;
11-ČK chybí mi F a místo něj mám U = trasa přes most (co jsem ho dřív neviděl )do 105 a po souběžce zpátky a do ČK se mi jeví kratší než přes most za F.

Ještě jednou Janku - přehledný, jasný, DÍKY!!
foto
michal.g   21.10.2020 v 14:35   odpověděl:
Janku, díky za zpestření, moc pěkný!
konečně jsem se k tomu dostal, sice jen 2 chyby, ale zato ta jedna za 360 bodíků!

to VláďaŽ:
- chybějící F, když zjistíš, že ta druhá ulice ze souběžek je jednosměrka, tak se znovu otočíš (to je to druhé L co víš) a jedeš dolů tou první a chceš se otočit na tu druhou, ale přikázaný směr tě hodí na kruháč, kvůli H ho musíš opustit, do 11 taky nemůžeš, tak pře F.
- kratší je to přes F a naplánovat tou protisměrkou dolů. tam nemůžeš, tak jedeš přes 106, 105 a proti U.
foto
VláďaŽ   21.10.2020 v 15:02   odpověděl:
MichalG: díky za vysvětlení, ano už je to jasné. Holt jsem si zas v hlavě pomotal reálné a mapové údaje (dopravní značení). Jéžiš, a takhle chci jezdit ostré soutěže, jo?!
foto
MirekP   21.10.2020 v 15:54   odpověděl:
Ahoj Libore, zatím ti nikdo neodpověděl H-33.
Vše je o najetí na čtyřproudovou komunikaci z kruháče. Mapově blíž, teda spíše podle tvaru, by jsi neměl najet na tu čtyřproudovku normálně první odbočkou, ale druhou komunikací, tedy proti jednosměrné reálné silnici. Až u ní zjistíš, že to nejde a pak už je to jasný. Přes H nemůžež a jedeš F,T.
Mirek
foto
LIBUNA   21.10.2020 v 17:15   odpověděl:
Díky Míro, to mě nenapadlo, i když na jiném kruháči u W jsem to zajel správně. Ale pro zajímavost tady při 1200x zvětšení jsem teď naměřil, že ta první odbočka je cca o 1 % kratší, protože pod tím červeným puntíkem je ostrůvek, který musíš do té druhé protisměrné objet, takže co teď? 😀
foto
MirekP   23.10.2020 v 16:32   odpověděl:
Pak platí obecně obě řešení. Ale to je běžné.

foto
Mirek L.   8.10.2020 v 23:40   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Odpovídám na řadu dotazů, jestli se v neděli zručnosti pojedou: ANO, ANO, ANO!!!
Kde? V Praze 6, na parkovišti u Džbánu, od půl desáté. Stačí se podívat na obrazovku vlevo nahoru do zeleného kroužku. Máme pořadatele, ceny, pozorovatele z BESIPu, takže už zbýváte jen vy, davy účastníků. Všechny srdečně zveme a těšíme se na vás. I na tebe, Tomáši!
foto
Mirek L.   13.10.2020 v 10:41   odpověděl:
Tak jsme to v neděli zvládli. Děkujeme všem více než 20 účastníkům za účast, všichni byli odměněni. My také - poděkováním od zástupců BESIPu. Podpora tedy bude pokračovat. Pokud se situace uklidní, počítáme s pokračováním ještě před koncem letošního podivného roku. Jardo, tentokrát by ses nedostal ani do druhé dvacítky! Elitní desítka se v přehledu výsledků objeví už brzy.
foto
kk   13.10.2020 v 12:27   odpověděl:
Kde jsou výsledky? Tom Ž. se domníval, že za 4.místo dostane ten pytel brambor z Tvého auta.
foto
Jura 3   14.10.2020 v 09:08   odpověděl:
...ten Robert na 9. miste, to ma neco spolecneho s legendou naseho sportu? Nebo snad legenda jela osobne pod pseudonymem?
foto
kk   14.10.2020 v 10:39   odpověděl:
Synovec legendy 👏
foto
Jirka Kozel   14.10.2020 v 11:55   odpověděl:
Ten pytel brambor dostal Mirek jako poděkování od Besipu, se divim, že se s tebou nerozdělil Karle, falešnej kamarád.
foto
kk   14.10.2020 v 13:20   odpověděl:
Ten lakomec to dal své Marušce k narozeninám (10.10. - 74*), aby nemusel kupovat nějaký šmuky, nebo briloše. 😬
foto
Jirka Kozel   14.10.2020 v 16:29   odpověděl:
No, to se musela radovat, kór jestli si je ještě musela vodnest zazimovat do sklepa.
foto
kk   14.10.2020 v 16:39   odpověděl:
To je první dárek, kterej od toho křečka za 50 let společného života, posluhování a rodinného násilí dostala. A jen proto, že on dobře ví, že M. brambory nerada....
foto
Mirek L.   14.10.2020 v 19:14   odpověděl:
S bramborami je to takto: ani kdyby měl každý jezdec dostat jen jednu, tak by pytel nestačil. Možná ani dva! Rozhodl jsem se proto, že je na zahrádce zasadím a na jaře se díky tomu dostane na všechny, i kdybyste přijeli všichni. Tímto vás oficiálně zvu - sledujte kalendář.
foto
michal.g   14.10.2020 v 19:43   odpověděl:
Jo, Mirek, to je sedlák! Na podzim zasadí a na jaře sklidí!!!
foto
kk   14.10.2020 v 20:48   odpověděl:
Mirku s bramborami je nuda. Zkus trávu, nebo nějaký houby, bude aspoň sranda 😂😂😂

foto
Zbyťák   5.10.2020 v 21:18   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Chlapci a děfčata, i kdyby korunoví virové z nebe padali, Hlučínská sedmdesátka (dvoukolová) se dne 14. 11. určitě pojede. Věřím Důžovi, co by hlavnímu rozhodčímu, že stavitelům tratí vychytá nejméně 99,9% hovadin.
foto
Arzit   7.10.2020 v 15:18   odpověděl:
To je jen dobře.

foto
Vláďa   5.10.2020 v 15:26   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Vzhledem k tomu, že odpadl Tábor a tím pádem i prostor pro koaliční jednání ohledně družstev, tak nabízíme naši posádku k doplnění.
Děkujeme předem za projevenou důvěru!
foto
Ludvík Prášil   5.10.2020 v 21:04   odpověděl:
Ahoj, pro MČRD nabízím posádku startovní číslo 58 ve složení Prášil-Šonský.
My jsme letos jeli jenom Hrubici a jsme docela natěšení!

foto
ZdenekJ   5.10.2020 v 21:32   odpověděl:
Ono vlastně hodně posádek jela skoro jen Hrubici. Skoro věe ostatní odpadlo .
foto
Vláďa   5.10.2020 v 23:49   odpověděl:
To Ludva:
pokud by vám nevadila naše "nekvalita" (viz loňské bramborové výsledky) a je vaším cílem si zajezdit letos ještě aspoň něco, tak to můžeme dát dohromady. Jen sehnat ještě Shelláky.
Jak to vidíš?
foto
Ludvík Prášil   6.10.2020 v 21:19   odpověděl:
Vláďovi:
Já jsem pro! Shelláci, kdo se k nám přidáte?
Lp
foto
Vláďa   6.10.2020 v 22:16   odpověděl:
To Ludva: platí a snad někdo ze Shelláků dostane chuť si zajezdit a plukovník nám soutěž nezatrhne.
foto
Jura 3   6.10.2020 v 23:43   odpověděl:
Nebyl ten plukovník Zbytakuv podrizenej? By mu to mohl postavit tak nějak politicky!
foto
VláďaŽ   7.10.2020 v 14:07   odpověděl:
To Vláďa a Ludva: já se klidně a rád přidám, akorát mi chybí jedna maličkost - navigátor .
Tak kdyby se nějaký našel
foto
Vláďa   7.10.2020 v 23:03   odpověděl:
To VláďaŽ:
Mám čerstvou info pro Tebe, více zašlu v SMS.
foto
Vláďa   8.10.2020 v 10:06   odpověděl:
To Ludva:
pokud to klapne, tak budeme komplet družstvo.
foto
Vláďa   8.10.2020 v 10:45   odpověděl:
To Ludva: tak to neklaplo
To All: sháníme navigátora pro MČR družstev k Vláďovi Žlábkovi. Jsme optimisti a doufáme, že se soutěž pojede.
foto
michal.g   8.10.2020 v 10:57   odpověděl:
optimismus je fajn, ale já bych ho pozdržel do zítřka
foto
Vláďa   8.10.2020 v 16:23   odpověděl:
Tak, a máme po vtákách. Nejraději bych se na všechno vyprd velebnosti!
foto
Arzit   8.10.2020 v 17:11   odpověděl:
Muzem uzavirat sázky, jestli to je jen na tech 14 dbi, nebo až do Vánoc.
foto
kk   8.10.2020 v 18:34   odpověděl:
Ahoj, mám dvěma posledním příspěvkům rozumět tak, že družstva jsou passé?
foto
michal.g   8.10.2020 v 18:52   odpověděl:
Rozhodnutí bych nechal na pořadateli...
foto
VláďaŽ   8.10.2020 v 19:07   odpověděl:
Tak tak, Michal má pravdu. Asi by se organizačně dalo zvládnout povolených max 20 osob pro venkovní sportování, ale je to teď na organizátorech.
foto
jardah   8.10.2020 v 19:57   odpověděl:
VLÁDO Ž. V AUTĚ JSME DVA + PÁR POŘADATELŮ NA JZ -MAX. A TO JE VELKÝ ČÍSLO 8 DOHROMADY- SPÍŠ JEN ŘIDIČ A ČASOMÍRA......OSTATNÍ SE DÁ ŘEŠIT..PÍSEMNÁ ROZPRAVA,PŘÍJEZD NA START VE STRIKTNĚ STANOVENÝCH ČASECH ,VŠE SAMO BEZ ST.ČÍSEL. KONEC BEZ ČTVRTÉ ETAPY-KDYŽ UŽ TAK JEN PO NETU JAKO PŘI NETOVÝCH AOS A PAK VYVĚŠENÍ PRO KONTROLU PŘ.SOUČTOVÝCH CHYB.... VYHLÁŠENÍ ? FAKT JEJ POTŘEBUJEME ? JSEM ZÁSADNĚ PROTI ŠÍŘENÍ VIRU ,ALE NA DRUHOU STRANU BY SE ZAPOČATÝ ROČNÍK MĚL DOJET.DOJET I ZA CENU ,ŽE SE FAKT UVIDÍME POUZE PŘES OKÉNKA AUT.. TÍM BYCHOM SNAD NIC NEPORUŠILI.PROSTĚ NĚCO JAKO SOUKROMÝ KLUB.....STEJNĚ JE NÁS PĚT A PŮL....
foto
VláďaŽ   8.10.2020 v 21:18   odpověděl:
No však právě takhle jsem to myslel, že bychom se do toho limitu vlezli.
foto
Vláďa   9.10.2020 v 00:40   odpověděl:
Postupně jak lezou informace, jak z chlupatý deky, tak venkovní sportování je do 20 osob.
Takže to lze realizovat tak, jak na Kladně a jak píše JardaH.
Stále hledáme navigátora!!!!
foto
5r3   9.10.2020 v 07:11   odpověděl:
Obávám se, že to tak není. Jsou zakázány veškeré profesionální a amatérské soutěže zatím do 25.10. 20 lidí se může sejít na plácku a zakopat si. Ovšem nikoliv v rámci nějaké soutěže. Máme nějaké propozice, startovní listinu a v případě, že by šlo do tuhého, se nikdo nebude ptát kolik se sešlo lidí najednou, ale kolik se zúčastnilo. Myslím, že riskovat nějakou tučnou pokutu či soud, v případě, že by si někdo stěžoval, že mu tam jezdí auta, nemá cenu. Jednou, kdysi dávno, už byl ředitel naší soutěže popotahován.
foto
Janek   9.10.2020 v 12:41   odpověděl:
Petr to teď napsal, jak si to myslím taky. Česká nátura je hledat skulinky v nařízeních (nemyslím jen letošní Covid). Prymula vydal počet 20, tak Čech uvažuje tak, že 19 je OK. Není! Je tu složitá situace, kamaráda Petra Maška máme ve vážném stavu v nemocnici a málokoho to tu znepokojuje. Profi fotbal pokračuje, protože fotbalisti jsou OSVČ, je to jejich zaměstnání. Takže maj přísná pravidla, ale pokračují. Musí. AOS, rodinná oslava, svatba, grilovačka, volejbal s kamarády ... to vše jsou aktivity, které je teď vhodné odložit do doby, než se situace uklidní. Nebuďme zavření ve sklepě a zděšení vším. Proti tomu ale v době výjimečného stavu pořádat AOS je krajně nevhodné.
Tímto nadhazuji podnět k zamyšlení směrem k Dužovi, jestli by byl ochotný oprášit jarní model krátkých úderných itiků od PC.
foto
Zdenek Klenák   9.10.2020 v 15:41   odpověděl:
Souhlasím s názorem Petra i Janka. Asi před půl hodinou jsem mluvil s Pavlem Virlem a družstva nepojedeme, rozumné rozhodnutí
foto
Vláďa   9.10.2020 v 15:54   odpověděl:
Rovněž souhlasím s Petrem, Jankem a Zdeňkem, i když jsem chtěl být optimistou.
Avšak od toho okamžiku se hodně změnilo postupným doplňováním informací a vypadá to, že bude asi ještě hůř.
Jako zaměstnanec zdravotnického zařízení zodpovědný za určitou oblast, jsem se dnes odpoledne zúčastnil jednání našeho krizového štábu a všechny ty vyhlídky, narůstající počty nejen v republice, ale už i u nás v Žamberku (do poloviny září jsme byli čistí) svědčí o tom, že ta soutěž za 14 dní nestojí nejen za ty maléry, ale i nebezpečí, které opravdu podle interních informací přerostlo ve velké komunitní šíření.
Takže dobře, že výbor udělal zcela jasno, silnice = trať nám nikdo nevezme a použije se příště.

PetroviM přeji brzké uzdravení a zvládnutí COVIDa co nejlépe a co nejdříve. Osobně jsem netušil, že stav je tak vážný, než jsem slyšel. Kdo je s ním v kontaktu, vyřiďte přání a pozdravení, abychom mu vevolali všichni. Za sebe děkuji!


foto
OlinaK   5.10.2020 v 11:41   napsala:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Je tu teď mrtvo, závody se ruší....,předkládám tedy pro oživení něco malého do diskuze. Minulý týden jsme absolvovali Azimut handycap rallye a byl tam následující vložák „ Za bodem C jeď na 1. a 2. značce Dej přednost v jízdě L“. Prosím o názory, jak byste to odjeli. Díky.
foto
michal.g   5.10.2020 v 11:53   odpověděl:
je to špatně zadáno, protože vložák musí mít reálné návěští. ale kdybych to v soutěži dostal, tak to asi odjedu. z bodu C bych jel reálně na dejku na té bych udělal L a jel reálně na další dejku, na ní opět L.
pokud to autor chtěl tak, že pokud na mapové cestě z C do dalšího okénka iti potkám dejku a na ní L a pak zase mapově a na další zase L, tak je to špatně. takto by to šlo zadat například pomocí částí, kde by jedna část začínala průjezdem bodu C a v části by byl vložák "za prvními dvěma dej přednost jeď vždy (resp. poprvé) L"
foto
kk   5.10.2020 v 12:12   odpověděl:
Michale, díky za vysvětlení. Teď už je to všem naprosto jasný.
foto
OlinaK   5.10.2020 v 12:18   odpověděla:
My jsme to odjeli přesně tak, jak píšeš, autor ale myslel tu druhou verzi. Každopádně při zadání, jaké jsme dostali, jsme to vyhodnotili jako jeden vložák a hledat uprostřed vložáku mapovou cestu a přehodnocovat nám přišlo jako nesmysl. Nakonec byly obě možnosti vyhodnocené jako správné...
foto
Jura 3   5.10.2020 v 12:42   odpověděl:
Ja nejsem znalec radu, cestiny ani filozofie, ridim se spis selskym rozumem. Kdybych mel zadani, jak to Olina pise, tak bych to jel, jak autor chtel... Stejne tak mohl dle meho autor napsat "jed za 1. a 2. DZ... L (plati ve vyznacene oblasti)" a oblast oznacit od okynka "C", ale ja bych mu vyjmecne rozumnel i takto...
foto
R.A.   5.10.2020 v 12:43   odpověděl:
Že je to celý špatně zadaný je bez debat, já bych to ale jel tu druhou variantu, tzn. že mi průjezd bodu C dělá jen platnost. Do toho bych pak doufal, že ta druhá dejka, ke které dojedu nebude ta první, protože je blbě zapsaná i ta "opravdu" vložáková část a chybí tam kdy (poprvé, vždy..).
foto
OlinaK   5.10.2020 v 12:50   odpověděla:
Takže když jsme to chápali jako jeden vložák, je špatná úvaha?
foto
Vláďa   5.10.2020 v 15:32   odpověděl:
Já se také přikláním ke druhé variantě. Vyjedu z C a na 1. dejce dám L. Přehodnotím a najdu nejkratší mapovou cestu na další údaj (snad nebyl reálný). Přijedu na druhou dejku, dám L a přehodnotím novou cestu do stanoveného dalšího údaje.
Je to špatně zadáno nejen z pohledu řádů, ale i dvojího možného výkladu.
foto
michal.g   5.10.2020 v 16:46   odpověděl:
Olino, vzhledem k tomu, že to je blbě zadaný, tak není žádná úvaha špatná
foto
Janek   5.10.2020 v 17:15   odpověděl:
Výklad MichalaG.... Myslím si, že sis ze všech myslitelných výkladů (maximálně 3) vybral úmyslně ten nejabsurdnější, aby se bylo o čem hádat. Sám píšeš, že vložák musí obsahovat pouze reálné věci. Tak je snad jasné, že bod C není součástí vložáku, ne? Vložák zní "za první a druhou dejkou jeď L" a ten bod C ti pouze označuje místo v itiku, kde to platí. Nejsprávněji to popsal Jura s tím designováním pomocí svorek. Asi bych jako stavař volil svorky, ale ani s textovým zadáním nemám vůbec žádný problém.
V Brně jsem vám dokonce psal vložák "po každém přejetí reálného přejezdu odjeď 1x vložák |dejka|P|". (Nebo velmi podobně). Taky nikoho nenapadlo jet od přejezdu reálně... Kdy ti začal platit vložák jsi neměl zadáno pevnou svorkou, ale "impulsem" ti to stanovoval nějaký reálný údaj.
Za mě tedy text od Oliny úplná pohoda.
Tento můj text je pouhé vyjádření se k situaci, nikoliv začátek hádky. Vzdávám se reakce na následný příspěvek "to je jako kdyby bylo..."
foto
OlinaK   5.10.2020 v 17:57   odpověděla:
Ještě pokračování: k 2. dejce jsme my dojeli tady(když jsme tedy brali ten vložák jako jeden a nepřehodnocovali jsme uprostřed vložáku nic) https://mapy.cz/zakladni?x=13.7810160&y=49.1627819&z=15&pano=1&source=coor&id=13.778747767210007%2C49.164210905402804&pid=30637154&yaw=2.989&fov=1.570&pitch=-0.060 a nastal problém, kde tu levou vlastně jet. Nejdřív jsme dojeli na hlavní a tam jsme udělali L a otočili se na nejbližším možném místě( v blízké vsi Čestice),což asi bylo správnější, nakonec jsme se ale otočili jen na tom trojúhelníku, co je vidět na mapě, protože jsme za dejkou dojeli vlastně na vrchol ypsilonky a byli tam 2 možnosti, zvolili jsme tu, co byla "víc levá". Doteď nevíme, co je správně..., protože autor o téhle možnosti vůbec neuvažoval, jelikož přehodnocoval po odjetí 1. dejky a 2. dejku potkal úplně jinde...
foto
milan hlaváček   5.10.2020 v 22:31   odpověděl:
Zdar všichni... pachatel jsem já stará struktura... bylo to nešťastně zadáno... měli to být nejjednodušeji dva vložáky... za bodem C na 1. Dejce: vlevo... za bodem C na 2. Dejce : vlevo... bylo to na mapovém průjezdu z bodu C do bodu D mezi nimi... správně jsem to myslel tak, že při nejkratším mapovém průjezdu CD mi první dejka pošle vlevo, pak se zase mapově pohrnu do D, a druhá dejka mne zase skopne vlevo a následně podle mapy dojedu do D... no důchodci už nemají stavět žádné soutěže když řády naposled viděli před víc jak 20 lety ... slibuji, že už nikdy nic
foto
Vláďa   6.10.2020 v 09:59   odpověděl:
To Milan:
tvůj zámysl čistě koresponduje s tím, jak bych to projel já.
Jen to chtělo dát do nového kabátu "svorek", jak navrhoval Jura, že mezi bodem C a D se plní vložák takto: Ve vyznačené části jeď na 1. a 2. značce Dej přednost v jízdě L!
Jinak to není důvod nic nestavět. To bychom to museli po takovýchto připomínkách tady položit všichni. Takže směle dál. Kdo je neomylný?
foto
michal.g   6.10.2020 v 10:03   odpověděl:
- ano Janku, máš pravdu, pochopil jsem, jak to autor chtěl, ale ta varianta, kterou jsem vybral je na výklad řádů stejně dobrá, jako každá jiná
- Milane, určitě je dobře, že ještě stavíš. a myslím, že jste správně rozhodli, že byly obě možnosti jako správné. a nestavět není řešení, jsem přesvědčen, že všichni účastníci byli rádi, že si mohli něco zajet. nejlepší by bylo postavit a sehnat na kontrolu někoho, kdo ještě aktivně jezdí.
foto
OlinaK   6.10.2020 v 10:57   odpověděla:
Děkuji všem za příspěvky a názory, určitě mi nešlo o to něco kritizovat, ale udělat si v tom jasno. Milane, určitě se na stavění nevykašli, tady šlo nejspíš o nešťastně zvolenou formulaci, kterou každý pochopil po svém. Nás vůbec nenapadlo se na to podívat, tak jak jsi to zamýšlel, zhodnotili jsme to jako jeden vložák(a nejen my, ale i další 2 posádky, o kterých víme, se na to dívaly stejným pohledem) a podle toho jsme to odjeli bez přehodnocování. Jak je ale vidět, zkušené posádky, které jezdí vyšší soutěže, se dokázaly do autora lépe vcítit(a i mezi námi se jedna taková našla). Proto jsem to na diskuzi i dala, aby bylo víc pohledů. Za nás děkujeme, rádi jsme si Azimut zajeli a těšíme se na příští rok.
foto
matonni   6.10.2020 v 12:46   odpověděl:
Haló, zde je ta potrefená husa, která jezdí ty vyšší soutěže. Asi je všem, kdo se podívali na výsledky ze Soběšic jasné, o které posádce je řeč. Ano, zajeli jsme to za nulu, pochopili jsme autora. V zadání vložáku jsem nehledal vědu a jsem rád, že zkušení kolegové z vyšších řad aosáků mi povětšinou moji úvahu schválili. Avšak hned po dojezdu jsem byl napaden z nefér jednání, následně z výhry podvodem, později i ze spolčení téměř s ďáblem. Záměrně jsem nereagoval, nechtěl jsem situaci zahušťovat a ovlivňovat. Takže konečně mohu napsat pohled z bedny.

A k tomu našemu zařazení do vyšších soutěží bych rád dodal, že Shell jezdíme s manželkou od podzimu roku 2017 a vyšší soutěže jsme jeli tam, kde byla autory připravena kombinace dopoledne Shell / odpoledne Malý pohár. K tomu jsme jel loni s Jardou Markem Malý pohár v JéHá a letos jsem byl požádán Zdeňkem Jíšem, zda bych s ním nejel Pretiox. Poprvé jsem v soutěži řídil a rovnou mistrák. Zdeněk naopak navigoval, ačkoli běžně šoféruje. Poslední místo bylo fajn, ale zkušenost to byla k nezaplacení.


ZPĚT na 1. stránku -9 -8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 < 1 > 2 3 4 5 6 7 8 9 10
_________________________________________________________________________________________________________________________