VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 22:03 napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 3) Včera v 21:35 napsal příspěvek Ruso
UKAŽ
2) Včera v 21:47 napsal příspěvek Michal P.
UKAŽ 4) Včera v 15:22 napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 21:58 ZdenekJ reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 2. dny Vláďa reagoval na VláďaŽ z 20.04.
UKAŽ
Včera v 21:54 Ruso reagoval na Michal P. z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny clarus8 reagoval na clarus8 z 18.04.
UKAŽ
Včera v 21:46 clarus8 reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny Ruso reagoval na michal.g z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny michal.g reagoval na michal.g z 20.04.
UKAŽ Před 5. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 17.04.
UKAŽ

foto
clarus8   3.04.2021 v 23:47   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Dobrý večer, nějak jsem to dnes nestihal, ale chci se zeptat
najíždím do koty 415, nejmenší úhel výjezdu je přes PK 8 a jsem znovu v 415 tedy dle podmínky zase nejmenší úhel tedy proti PK T a na další lze udělat azimut 0 a jsem znovu v 415 a cyklím se
Co je špatně-špatně jsem si vyložil podmínku?
foto
michal.g   3.04.2021 v 23:55   odpověděl:
415 už máš projetou, podruhé už tam jsi v nezadané kótě, nemáš tedy stanovený ani příjezd ani výjezd, tedy žádnou podmínku neplníš.
foto
clarus8   3.04.2021 v 23:57   odpověděl:
ale podmínka zní jasně a projetím kota nezmizí
foto
Vláďa   4.04.2021 v 00:02   odpověděl:
Platí jen pro kóty u kterých je zadány výjezd nebo příjezd. A tu 415 se zadaným příjezdem už máš projetou.
foto
Vláďa   4.04.2021 v 00:04   odpověděl:
A do kóty 415 jsi přijel již mimo pořadí v ITI, takže jedeš ze 415 přímo dolů na jih ne proti SPK T.
foto
clarus8   4.04.2021 v 00:07   odpověděl:
to máš pravdu , ale dle textace podmínky, kde se tato kota projíždí vždy a nikde není napsáno, že projetím je podmínka splněna a pak už to neplatí
je to podobné jako když mám vždy v kotě jezdit např.vlevo
foto
Vláďa   4.04.2021 v 00:16   odpověděl:
Tady je to myšleno, že v ITI uvedená kóta, která má zadaný výjezd nebo příjezd a projíždíš ji v pořadí dle ITI, tak tam musíš splnit podmínku. Pokud ji projíždíš mimo pořadí tedy jako neuvedenou v ITI, tak funguje jako normální kóta bez podmínky.
foto
Vláďa   4.04.2021 v 00:18   odpověděl:
Už několikrát bylo na soutěži stanoveno jako podmínka ITI, že v zadané sudé kótě jezdi vlevo (nebo vpravo či rovně co potřebuje autor)
foto
VláďaŽ   4.04.2021 v 10:11   odpověděl:
Ha, tak přece jen nejednoznačnost!
Nejel jsem to tak, ale musím souhlasit s Clarusem, že znění podmínky "...projížděj vždy.." je dle řádů a tím pádem by se podmínka měla vztahovat i na průjezdy mimo pořadí.
Asi tam v tomto případě zadání nemělo být slovo "vždy" (což by nebylo přesně dle řádů)nebo kostrbatěji ale jednoznačněji " vždy v případě tohoto zadání" nebo tak nějak.
foto
clarus8   4.04.2021 v 11:27   odpověděl:
souhlasím-slovo vždy je tam tak nějak navíc a ještě se vztahuje jen na tuto kotu, neboť jinde se to i přes opakování průjezdu nemůže stát
foto
Vláďa   4.04.2021 v 11:49   odpověděl:
Je potřeba to chápat tak, že kóta, která je dle tohoto ITI projížděna mimo pořadí nemá zadaný výjezd.
Váš výklad by musel jako podmínka znít: "Kóty, u kterých je a byl zadán výjezd nebo příjezd projíždějte vždy nejmenším úhlem". Tedy spojení časů (je a byl) ukazuje na budoucí použití podmínky.
Kdežto kóty se zadaným výjezdem a příjezdem, tedy v okamžiku plánovaného průjezdu mají toto zadáno, se projíždějí nejmenším úhlem jen v tuto chvíli.
No čeština je opravdu květnatá řeč. V rámci našeho sportu bychom měli mít i sekci pro jazykové výklady!
foto
VláďaŽ   4.04.2021 v 12:42   odpověděl:
Vláďo, zásadně nesouhlasím s tímto Tvým výkladem.
Návěští podmínky: kóty se zadaným výjezdem nebo příjezdem = kóty 411, 412, 414 a 415; netýká se kót 400, 413 ani 100 (- tam je zadán průjezd)
Výkonný povel: projížděj vždy = i vícekrát.
Podle mne nejjednoznačnější zadání podmínky JTCHA: Kóty .... PROJEĎ co nejmenším úhlem. Takto je řečeno že jednou a to tehdy, kdy je zadán výjezd nebo příjezd. V tomto případě by se to pak např. netýkalo ani druhého průjezdu kótou 414 (i když tam byla jednoznačná mapa).
foto
Vláďa   4.04.2021 v 14:27   odpověděl:
Souhlasím s tebou, že se asi neshodneme, protože to je jako celek věc názoru a pohledu na věc. Proto jsem se zmínil o jazykové sekci. Obdobných problému je v tomto sportu vícero a to díky naší krásné češtině. Jako např. není koruna jako koruna a kohoutek jako kohoutek. Atd.....


P.S. Myslím, že se ještě někdo zapojí a objasní nám i jeho pohled. Opět se ukazuje, že je třeba zadávat jednoznačně, jinak chybný výklad či pochopení může někomu zkazit soutěž.
foto
Mirek L.   5.04.2021 v 15:35   odpověděl:
A co k tomu řekne R.A.?
foto
R.A.   5.04.2021 v 23:33   odpověděl:
Neměl jsem potřebu se k tomu vůbec vyjadřovat, protože mi to přišlo naprosto jasné. Teď po výzvě na to koukám znovu podrobněji a pochopil jsem myšlenku "druhé" strany. Vy to čtete jako: "Všechny kóty, které mají někdy zadaný výjezd nebo příjezd, projížděj vždy co nejmenším úhlem." Myslím si, že nic nebrání tomu, to takto číst a interpretovat. Zas a znova se tím potvrzuje, že je potřeba si u jakýchkoliv psaných pokynů dát sakra pozor a raději je napsat 3x delší jak pro hotentoty, než aby pak zbytečně vznikl nejednoznačný výklad.
foto
VláďaŽ   5.04.2021 v 23:49   odpověděl:
Mně to taky při jetí přišlo naprosto jasné. Ale po Clarusovo připomínce jsem sklouzl "na druhou" stranu a (viz mé příspěvky výše) dávám za pravdu Petrovi (nebo on mně), že tento výklad je relevantní.
A Petrova poslední věta, tedy souvětí, to jsou zlatá slova!
foto
michal.g   6.04.2021 v 08:57   odpověděl:
tak ještě k tomu Zdeňkovu problému: ani jednoho z nás tří (tentokrát to kontroloval i Duža - naštěstí, protože tam odhalil jednu chybku, která mně utekla) nenapadl ten Zdeňkův výklad. Ano, určitě to šlo definovat jednoznačněji, ale když vás nenapadne ten pohled druhé strany, tak prostě máte pocit, že je to jasné. Naštěstí byl Zdeněk jediný, kdo to pochopil takto.
Připomnělo mi to jednu moji soutěž před cca 15 lety, stavěl to tehdy Janek, kde jsem se poprvé setkal s pojmem "uvedená" kóta. Tehdy znělo zadání podobně, nějak "v uvedených kótách jeď vždy P". Pochopil jsem to tehdy úplně stejně, jako Zdeněk dnes a ve všech kótách, které byly někde uvedené, jsem jezdil P i když byly mimo pořadí. Pochopitelně počet bodů tomu odpovídal, šel jsem tedy za HR s připomínkou (navíc termín "uvedená kóta" nikde v řádech nenajdete). HR mě dost nekompromisně odpálkoval, že se to běžně používá, a že holt musím sbírat zkušenosti. Takže si to pamatuji a tato formulace mi teď přišla normální. Takže Zdeňku, musíš holt sbírat zkušenosti
foto
R.A.   6.04.2021 v 10:09   odpověděl:
Tady to ale přeci vůbec není o tom "uvedená" a nebo "zadaná". Na tomhle by právě měli sbírat zkušenosti autoři a HR, a ne Zdeněk.
foto
michal.g   6.04.2021 v 10:19   odpověděl:
to, že má Zdeněk sbírat zkušenosti, jsem uvedl v nadsázce, jako to, co mi bylo řečeno tenkrát, proto je za tím to mrknutí.
a že to není o tom "uvedená" taky vím, ale ten případ byl úplně stejný, protože tam také bylo, že v uvedených VŽDY. a v tomto případě kóta se zadaným výjezdem/příjezdem je to samé, jako tenkrát byla "uvedená".
foto
VláďaŽ   6.04.2021 v 12:45   odpověděl:
Nemohu si pomoci, ale "projížděj vždy" (= vid nedokonavý) znamená jen a jen projížděj vždy (= opakovaně vždy, kdy tam budeš).
foto
Mirek L.   6.04.2021 v 18:47   odpověděl:
Cituji R.A. "Zas a znova se tím potvrzuje, že je potřeba si u jakýchkoliv psaných pokynů dát sakra pozor a raději je napsat 3x delší jak pro hotentoty, než aby pak zbytečně vznikl nejednoznačný výklad"
S tím zásadně nesouhlasím! Čím více slov, tím více výkladů. Opakuji se, i když mi to zase budete vytýkat: povolit u podmínek i vložáků JEDINĚ zápis Zlivem. Některé možnosti sice (bohužel?) odpadnou, ale většina víceznačných výkladů zmizí.

foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 10:31   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak jsem musel řešit problém s poblázněným alarmem a prošvihnul jsem start
Tak večer
Ještě vám bude předhozen jeden můj Recyklát, ale nebude to v úterý, ale asi až ve čtvrtek, jak to Duža bude stíhat to graficky upravit a nahodit to do šistému..
foto
Vláďa   3.04.2021 v 10:38   odpověděl:
ITI zajímavý, ale jedna věc se dala vyložit dvojím způsobem, takže Jirkovi:

a já
foto
oldc   3.04.2021 v 10:44   odpověděl:
Jedna?
foto
Vláďa   3.04.2021 v 10:52   odpověděl:
Pokud jich bylo víc, tak potěš pánbůh!
foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 11:05   odpověděl:
Vy teda strašíte
Že by tam Michal nechal nějaké nejednoznačnosti? Z osobní zkušenosti se mi tomu nechce věřit
No, uvidím večer!
foto
Duža   3.04.2021 v 11:15   odpověděl:
Našel jsem chvilku, abych potěšil, nebo vyděsil dopolední řešitele.
DK = 0+0
MK = 1+1
oc = 3+5
Va = 6+3
Le = 6+4
Tš = 12+2
foto
Vláďa   3.04.2021 v 11:17   odpověděl:
To ne, to není nic proti autorovi nebo HR, večer se ukáže, co a jak bylo myšleno.
foto
Tomáš   3.04.2021 v 11:19   odpověděl:
Mne jsi nevyděsil. Já to očekával.
foto
Vláďa   3.04.2021 v 11:20   odpověděl:
Tak to je zase nářez! Odpoledne mám co dělat.
foto
Ruso   3.04.2021 v 21:22   odpověděl:
Dnes sme to s juniorom dvakrát zmeškali o minútu. Boli sme nepozorní, ale všetkým prajeme príjemné Velikonoce.
foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 21:37   odpověděl:
Uffff! Jsem se u toho vsedě na místě zpotil
To teda jsem zvědav za chvíli
foto
Michal P.   3.04.2021 v 21:46   odpověděl:
Tak tohle se na mobilu fakt moc nedalo. Ale iti super, chyby mi jsou všechny jasné. šem krásné velikonoce
foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 21:53   odpověděl:
Hmmm, tak 2x delší cesta v detailu , 1 nenapsaná (B) , ale pak nevím:
jedu ze 414 přes F, na spoji az 0, na téčku mapová P, chlupatice proti D, přes M a poslední chlup mi vychází proti mapové jednosměrce kde je 1, takže R?
foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 21:54   odpověděl:
Aha, zapomenutej vložák, ještě že jsem si to tam označil
foto
michal.g   3.04.2021 v 21:56   odpověděl:
Proti jednosměrce je to vložák, takže jí projedeš reálně a poslední chlup děláš za ní.
foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 21:58   odpověděl:
Nóóó, tak tohle bylo vymakaný, Jirko A Michal si asi taky užil
Ale ty víceznačnosti jsem buď minul (což z průjezdu i s chybami nevyplývá) nebo jsem tam žádnou nenašel
Pěkný zbytek svátků všem
foto
Vláďa   3.04.2021 v 22:02   odpověděl:
Zase jenom festival nepozornosti počínající použitím rozmístění SPK kolem kóty 400 jako detailu kóty 400, potom jsem se nechal nachytat na výjezd ze slzy nad 414 a na poslední mapový tvar před cílem.
A to co jsem myslel, že se dá vyložit dvojím způsobem se nakonec vyložilo po AOSácku, tedy jsem to jel dobře a žádný jiný výklad tedy opravdu nepřipadá v úvahu a stačilo to 1x nedodržet na začátku ( místo 0 stupňů jsem si řekl, že to je 360 stupňů) a bylo celkem vymalováno.
Takže autor opět nezklamal, co vypadá jednoduše zas tak jednoduché nebylo. Ale mělo to kvalitu.
To Jirka:
foto
oldc   3.04.2021 v 22:03   odpověděl:
Trochu zmatku v duši působí údaj i ITI, že mosty a mapa jsou údaje reálné - a kde je potom mapa?
foto
michal.g   3.04.2021 v 22:03   odpověděl:
Ano, Jirkovi se povedl moc pěkný iti!
foto
michal.g   3.04.2021 v 22:05   odpověděl:
Tím je myšleno, že vše, co je na mapě je zároveň i reálné.
foto
Vláďa   3.04.2021 v 22:11   odpověděl:
Co mi trochu vrtá hlavou, je příjezd do bodu A od západu. Tam jsem správně neměl jet na SV, ale vpravo mimo mapu i reál. Kdyby to bylo na skutečné soutěži, tak tam do teď jedu tak dlouho rovně nebo po hlavní než zase přijedu na mapu. Samozřejmě z ITI bylo jasné co se po mě chce, ale bylo to OK?
To byl okamžik, kdy jsem přemítal zda právě není myšlen průjezd nejmenším úhlem tak, že ne po AOSácku, ale geometricky.
Nebo jsem něco přehlédl?
foto
michal.g   3.04.2021 v 22:14   odpověděl:
Ano Vláďo, přehlédl jsi drobný rozdíl mezi bodem a kótou
foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 22:15   odpověděl:
No přehlédnus jsi, že podmínka se týkala kót
foto
R.A.   3.04.2021 v 22:20   odpověděl:
Přišel jsem až teď, nic nečtu a jdu to zkusit.
foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 22:21   odpověděl:
Ale neboj, kdybys jel se mnou, tak bychom do polí nejeli, Zafííra to v blátě moc neumí
foto
Vláďa   3.04.2021 v 22:28   odpověděl:
Bingo chlapci. Mě stačí málo a utluču se sám! Díky!
foto
R.A.   3.04.2021 v 22:53   odpověděl:
Tak jsem to zajel za 24 minut a 160 bodů, takže David je naprosto jasný a zasloužený vítěz a porazil mě i bez toho, abych tam byl. Stejně jako Vláďa jsem jel za A mimo mapu, než mi to docvaklo. Tam měla být jasná otočná, nebo něco a ani bych nevzdechnul. Těch 160 mám hned pátej plech P místo L. Proč se tam nejelo za mostem vpravo? Co mi tam uniká? Jirko díky
foto
michal.g   3.04.2021 v 22:56   odpověděl:
Za mostem P do kóty 400. Odtud nejkratší cesta přes I a pak doleva a doprava přes L.a
foto
michal.g   3.04.2021 v 22:58   odpověděl:
Otočná by nepomohla, stál bys proti bodu.
foto
R.A.   3.04.2021 v 23:07   odpověděl:
Však to chtělo "nebo něco", já moc dál nekoukal, jen jsem řešil co budu dělat v té slepé a jestli mi třeba cedule "z Hlučína" neukončuje okres a nebo jestli nějak nemapově nevyjedu pod B.
P, L jasný, menší trojúhelníček, ještě jednou pěkně David
foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 23:07   odpověděl:
Otočná s reálnou R nebo L a bylo to tam
foto
Vláďa   3.04.2021 v 23:09   odpověděl:
To Michal: sice budu psát proti sobě, ale stačilo to obloučkem propojit s kótou 413, opatřit SPK a o blbce jako já by nebyla nouze.
foto
VláďaŽ   3.04.2021 v 23:16   odpověděl:
Já jsem sice tenhle kout iti (413, A, B) projel tam i zpět dobře, ale silně mne znejistěla ta úplná absence PK. Ale jinak se to nedalo. Pardón, vlastně dalo - viz výše
foto
michal.g   3.04.2021 v 23:17   odpověděl:
Já kontroluji, aby tam nebyly chyby, od fint je tam autor

foto
Duža   1.04.2021 v 12:07   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Jaro je tady. Zájem o řešení iti u počítače evidentně slábne. Tak nezbývá než tuto nedobrovolnou zábavu ukončit. Ještě něco pošle VláďaŽ a co by nejaktivnější autor naše čtyřměsíční snažení ukončí!

A dnes klidně zveřejním dopolední výsledky:
MP 0+0
R2 3+1
oc 4+3
RJ 6+2
ML 5+4
foto
Vláďa   1.04.2021 v 15:08   odpověděl:
To Duža: neupsal jsi se?
Snad šlo o dobrovolnou zábavu, za kterou osobně děkuji zejména Tobě a všem autorům a také HR, kteří neváhali trávit svůj čas v náš prospěch. A zúčastnil se ten, kdo chtěl.
Ještě jednou díky, mnoho věcí se dalo naučit, objasnit, vyříkat si a také se i pobavit. A to bylo hlavním cílem. Dnešní ITI se již blíží v pořadí číslu 60.


S tím jarem je to ale asi fakt. Snad se blíží den, kdy už zase budeme moci volně vydýchnout.
foto
Vláďa   1.04.2021 v 21:15   odpověděl:
Nepodařilo se mi odevzdat JV, zasílám e-mail
foto
Vláďa   1.04.2021 v 21:18   odpověděl:
Dnes jsem jel asi jiný ITI. Nějak mi ta rychlovka nesedla. A už od rána se to se mnou táhne.
foto
R.A.   1.04.2021 v 21:21   odpověděl:
Ty jo na to bylo 15 minut? To jsem si ani nevšiml. To těch mých 15:00 teda dobrý 5 minut jsem ztratil na tom, než jsem si všiml, že je SM1 dole Jinak super, akorát mě zase pojel ten Michal
foto
R.A.   1.04.2021 v 21:25   odpověděl:
Na druhou stranu musím uznat, že jsem vlastně v té poslední vteřině dojel jenom kvůli němu. Věděl jsem, že má 14 něco a na hodinách už bylo 21:14, tak jsem za tu míň jak minutu odjel to co bylo za SM2 a bez kontroly nacvakal a poslal, jinak jasnej disk
foto
VláďaŽ   1.04.2021 v 21:25   odpověděl:
No to jsem tomu zas dal - disk. Sice jsem se vracel, ale stejně to byl pěknej kvapík. A výkon nic moc - 300+240
foto
Tomáš   1.04.2021 v 21:31   odpověděl:
Taky jsem to nestihl, nějak nesledoval čas. Přetáhl jsem to o necelé 2 min. a mám to za 2 + 1. Jinak pěkný.
foto
VláďaŽ   1.04.2021 v 21:35   odpověděl:
Vím, co jsem udělal za chyby (i proč), líbilo se mi to
Zase učebnice
foto
Ludvík Prášil   1.04.2021 v 21:38   odpověděl:

foto
Michal P.   1.04.2021 v 21:44   odpověděl:
Musím přiznat že s časem jsem to měl taky naknop. Ale stihnul jsem si to nakonec i zkontrolovat a díky tomu jsem našel jednu chybu a vyšlo to. A vůbec si tento iti nepamatuji i když jsem ho podle výsledků jel dvakrát
foto
Vláďa   1.04.2021 v 23:43   odpověděl:
To Duža: - email nedorazil? Nešlo mi vůbec odeslat výsledky přes tlačítko potvrdit.
Čas 14 min (ve 21:15 jsem zapsal info zde), a vyhodnotil jsem si 200 + 360 TB.


Jinak jsem se za 16 let zlepšil o 100 TB
foto
Duža   2.04.2021 v 10:25   odpověděl:
Tak to byl poslední archivní iti, který jsem vylovil. Technické problémy se daly čekat, i když jsem se snažil to umravnit. Čas jsem silně podcenil, ale připadalo mi to lehké. Ale když jsem si to po létech projížděl nasekal jsem taky neuvěřitelné množství chyb.
Je vidět, že nám stačí lehounký iti a dokážeme se pěkně zapotit!
foto
Vláďa   2.04.2021 v 12:33   odpověděl:
To Duža - souhlas. Někdy prostě platí, že čím jednodušší, tím těžší. Mě stačilo neudělat v bodě A reálné téčko (2. reálný údaj ITI) a zaměnit pořadí SM a bylo to.
foto
Vláďa   2.04.2021 v 13:05   odpověděl:
To Duža - děkuji za uznání e-mailu.
Aspoň jsem zjistil, že jsem špatně opsal vzorák a vlastně jsem o 200 horší, takže za 16 let jsem se zhoršil o 100. O zlepšení nemůže být ani slovo.

foto
VláďaŽ   30.03.2021 v 22:32   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Ano, bylo to o pozornosti a soustředění. Byly tam v podstatě jen dvě čuňačinky - mapový most k severu v detailu = zajela asi půlka a značka neznačka k pivnici = to vás sežralo taky dost
Jinak "prachsprostá nádeničina"
Děkuji za pochvaly, patří ale taky v nemalé míře Michalovi HR za pozornou a podrobnou kontrolu (i když tentokrát tam toho moc nenašel ) a Dužovi za grafické zpracování (jako u všech mých etap)!
foto
clarus8   31.03.2021 v 00:36   odpověděl:
dobrý večer,chtěl bych prosím, vysvětlit
chlupatá realná z bodu B-při použití vložáku po otočné u hospody, mi vyšel poslední chlup po PK T
azimutem jsem jel zase k hospodě
Jesttli ten az je myšlen až za nadjezdem nad tratí, tak je to pěkná bejkárna
foto
clarus8   31.03.2021 v 00:45   odpověděl:
ještě jeden dotaz
kde se tedy dělal ten azimut 175
děkuji
foto
michal.g   31.03.2021 v 08:00   odpověděl:
chlupatá po B: jedna zprava, jedna zleva (objedu T), 2 zprava - první proti T, druhá zahnu k hospodě, vložák, otočím se, splním vložák a jedna zleva je zase ta proti T. Dvě zprava - ta druhá mě hodí na T, jedna zleva mě hodí směr západ (před odbočku k pivnici). Jedu reál, (beru A) DZ zastávka autobusu, pravá, DZ Dej přednost, takže rovně na nemapovou a pravá do jednosměrky (DZ), beru F, a pravou dělám v kótě 210. Az 175 mě hodí na SPK S.
foto
michal.g   31.03.2021 v 08:01   odpověděl:
k té hospodě je to čistých 180 stupňů...

foto
VláďaŽ   30.03.2021 v 21:10   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Snad jste to přežili ve zdraví, myslím to cestování časem.
Všimli jste si, že zatím jedině na mé etapě jste cestovali časem do minulosti?!
foto
Duža   30.03.2021 v 21:18   odpověděl:
Tentokrát jsem s tím časem úplně bezradný.
Byl jsem přesvědčený že je to tím přechodem na letní čas. Ale dopolední úprava nepomohla.
Vyřeším až zítra. Dnes vymažu ručně všem dosažené časy. Stejně si myslím, že nebudou rozhodovat!
foto
VláďaŽ   30.03.2021 v 21:30   odpověděl:
A je po science fiction
Zas jen šedá realita, prosvícená občas jiskřivými paprsky webAOS
foto
R.A.   30.03.2021 v 21:40   odpověděl:
To by mohlo být ono, jaký měli časy ráno? Není to posunutý na špatnou stranu?
foto
Duža   30.03.2021 v 21:41   odpověděl:
Možná jsem to fakt posunul opačně. Ale teď už nemám sílu.
foto
michal.g   30.03.2021 v 21:43   odpověděl:
Dobře R.A. !!!
foto
VláďaŽ   30.03.2021 v 21:45   odpověděl:
R.A. -
Janek se spletl, nejsi stroj, ten by to nedal.
foto
michal.g   30.03.2021 v 21:46   odpověděl:
U Ludvíka jednoznačný výjezd za 400
foto
VláďaŽ   30.03.2021 v 21:48   odpověděl:
U Ludvíka, Vládi a Marka jsou mínusové body za čas, které zkreslují bodový stav.
foto
Vláďa   30.03.2021 v 21:57   odpověděl:
Za mne dnes velká chvála. Líbilo se mi to. Bylo to hodně o pozornosti a zejména uhlídat správně světové strany. 560 je sice příděl, ale jedná se asi tak o 3 chybky, na které snad přijdu, přičemž těch chyb bylo možno mít mnohem víc. A to jsem si tak za 220 při kontrole JV opravil.
VláďaŽ: i HR, že to všechno uhlídal
Dnes skvělá práce, mělo to hlavu i patu.
foto
VláďaŽ   30.03.2021 v 22:03   odpověděl:
Vláďa:
EI - vložák za přejezdem
S - směr otáčení
XL - vložák za přejezdem
P = chuť na pívo
foto
Vláďa   30.03.2021 v 22:28   odpověděl:
To VláďaŽ: Děkuji, už jsem to také rozlousknul.
Zazdil jsem vložák v detailu a ten druhý vložák jsem si při kontrole "opravil" na dalších 120 TB + a ne že jsem si vylepšil o 220 -. Vylepšil jsem si jen 100 TB -.
S (směr otáčení) - klasika moje blbost, ne směr otáčení, ale špatně nalezená nejkratší cesta do B
A tak již jen jediné vysvětlení: - proč mám navíc P při cestě do 235 s výjezdem pod úhlem, když tam byla dopravní informační značka na pivnici (což jsem zjistil až po velkém zvětšení pdf. souboru). Pokud jsi to hrál na to, že se jedná o reklamu, tak to byl nechutný žert, protože na monitoru jsem si to na jízdu musel zmenšit, abych viděl ITI celý, takže ten půllitr mohla být i nějaká zóna.

Ale dnes jsem Tě opravdu neproklínal.
foto
Tomáš   30.03.2021 v 22:30   odpověděl:
Nerespektování první DZ Přikázaný směr = 500. I když jsem si mapu vytiskl a otočil, stejně jsem si vybral špatný most. Další drobné není třeba komentovat. Vláďo, paráda.
foto
Vláďa   30.03.2021 v 22:32   odpověděl:
Tak už jsem se prokousal k tomu, jak to bylo s tím pivem. Trefil jsem to a bylo to zákeřné, jezdím na menším monitoru a ještě zmenšené ITI a za reklamu na pivo jsem to nepovažoval.
foto
Vláďa   30.03.2021 v 22:35   odpověděl:
To Tomáš: nemysli si, také jsem napoprvé jel špatný most, ale včas jsem zatáhl za záchranou brzdu a uvědomil jsem si, že na tom druhém stejně mapově orientovaném mostě je bod C a tedy tam nemám co dělat.
To byla dobrá finta.
foto
VláďaŽ   30.03.2021 v 22:49   odpověděl:
Vláďa 22:28 a 22:32
Nejen Bůh, ale všichni tady jsou mi svědky, že konkrétně Tebe jsem tady varoval a Ti znovu napovídal, že monitor není to správné kokosové
Tahle holomajzna, která se Ti líbila a kterou chválíš, vznikla tak trochu právě kvůli Tobě
Ale máš dobrou hlášku, až (jestli ještě ) spolu pojedeme, tak Ti budu hlásit "PIVNÍ ZÓNA"
foto
Vláďa   30.03.2021 v 23:07   odpověděl:
To VláďaŽ: určitě něco ještě spolu pojedeme, min. letošní Mohelnici.

A já jsem neřekl PIVNÍ ZÓNA, ale že to pivo mohla být jakákoliv zóna. Já v tom pivo poznal až po stažení a zvětšení ITI po odjetí. Ale mohlo mne napadnout, že tam taková nějaká bejkárna bude. Však počkej!
Monitor? - nejsem srab, jedu původní zadání od Duži. Doma stejně nemám zprovozněnou tiskárnu, protože se nemohu dostat ke stabilizaci svého PC. Nakonec, zas tak špatně jsem dnes nedopadl.
foto
Ludvík Prášil   1.04.2021 v 20:24   odpověděl:
Jj, jsem debil, takhle se nechat hnedka na začátku nachytat...
Ale etapa se mi moc líbila, díky!
Krásné Velikonoce všem!
Lp


ZPĚT na 1. stránku -9 -8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 < 1 > 2 3 4 5 6 7 8 9 10
_________________________________________________________________________________________________________________________