VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  









CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 5. dny napsal příspěvek Duža
UKAŽ 3) Před 9. dny napsal příspěvek kk
UKAŽ
2) Před 9. dny napsal příspěvek kk
UKAŽ 4) Před 10. dny napsal příspěvek R.A.
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 10:25 Duža reagoval na Duža z 26.11.
UKAŽ Před 11. dny kk reagoval na Míša z 18.11.
UKAŽ
Před 7. dny Vláďa reagoval na michal.g z 11.11.
UKAŽ Před 13. dny Míša reagovala na Zdenek Klenák z 18.11.
UKAŽ
Před 9. dny VláďaŽ reagoval na kk z 22.11.
UKAŽ Před 13. dny kk reagoval na kk z 18.11.
UKAŽ
Před 10. dny Nika reagovala na R.A. z 20.11.
UKAŽ Před 13. dny kk reagoval na Duža z 17.11.
UKAŽ

foto
kk   16.10.2021 v 23:41   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Reakce na Tábor žádné, takže vše proběhlo v pohodě a problémy nebyly👍
foto
standa   17.10.2021 v 07:07   odpověděl:
Moje pocity jsou: únava, úleva, radost a uspokojení z odvedené práce. Děkuji všem, co se na přípravě a průběhu podíleli. Jmenovitě: Vláďa, Honza, Karel, Petr, Marek, Eva, Karel a Mirek. Díky Standa.
foto
PetrM   17.10.2021 v 09:01   odpověděl:
My jsme byli jenom ve dne ale mohu jen pochválit. Etapy měly délku 60/80/60 minut, což úplně stačilo. A chyby, co jsme po cestě potkali, byly jenom naše. I ty celkové bodové nálože soutěžících byly odpovídající, dalo se to zajet i čistě ale takových moc nebylo.
Snad jen přístup k průjezdu dočasně uzavřených komunikací mě nenadchnul, stál nás 160 TB (SPK 2 v 1.etapě a SPK 54 ve 3.etapě) ale to by stejně na pořadí nic nezměnilo, tak to bylo vlastně jedno.
Takže díky všem pořadatelům!!
foto
Pavel_K   17.10.2021 v 09:45   odpověděl:
Standa a jeho parta připravili velmi pěknou, jezdivou soutěž. Noc poměrně v malém převážně městském prostoru, ale plná pěkných chytáků, bylo náročné všechno uhlídat, ale nám se to podařilo, jak svědčí výsledky. 3x za 0 na PK, to se nám snad na mistráku ještě nepovedlo. Opět se potvrdilo to, že Standa umí moje soutěže a mě zase vyhovuje Standův styl itiků. Den byl v jiném prostoru jihozápadně od Tábora, iti se složitě definovanými podmínkami, ale vše jednoznačné a jasné, bez chyb, takže v cíli nebyla žádná 4.etapa. Potvrdily se slova M.G. že délka 4.etapy, je nepřímo úměrna kvalitě stavitele. V Táboře platilo: skvělý stavitel = žádná 4.etapa. Do Tábora Standovi a celé jeho partě velké poděkování za skvělou soutěž, moc jsme si to užili.





foto
Mirek L.   17.10.2021 v 10:54   odpověděl:
Po mnoha letech (až na výjimky) zase soutěž, kde mohli řidiči konečně jezdit a nepopojíždět. V noci poslední odstartovaná posádka byla v cíli po nedlouho půlnoci, ve dne také krátce po dvanácté - a to podle výsledků mohly být časy kratší! průměry kolem 30 km/hod. stouply po přípravě map ke 40. Den byl skutečně excelentní. Není nutné, aby vítěz měl 1.500 bodů a desátý přes tři tisíce. Pokud se má soutěž líbit nováčkům, kteří přijedou na AUTOMOBILOVOU soutěž, měla by vypadat podobně. Že by první vlaštovka k návratu od stojících aut k ježdění?
foto
kk   17.10.2021 v 11:23   odpověděl:
Mirku, naposledy asi Drevníky...
Soutěž jsem Standovi projížděl a taky se mi moc líbila 👍👏
foto
Jura1   17.10.2021 v 12:35   odpověděl:
Stando zapomněl si na Bětku! My také děkujeme! Kukulu 3G jasne naznačilo své možnosti, hlavně ve dne. Takže by to za týden mohlo cinknout!
foto
Mirek L.   17.10.2021 v 16:54   odpověděl:
Juro, a to se ještě moc neví o "drobné" změně ve složení jindy úspěšné posádky u vždy silných Severočechů!
foto
kk   17.10.2021 v 18:40   odpověděl:
Družstvo "Kukurukuků" spláče nad umístěním. Bude bito od Severočechů startujících pod novým názvem "SPERMOBANKA" 👍👏😁
foto
VláďaŽ   17.10.2021 v 19:11   odpověděl:
kk: helejď nech si ty nepodložený prognózy - opomínáš kdo to jistí odspodu
foto
kk   17.10.2021 v 19:47   odpověděl:
Pro team "Kykyryký bod G" bude asi stěžejní ne trať, ale pohlídat si Ludvíky.... Zatím nám družstva vždy zkazili, nebo zkurvili.
foto
Zdenek Klenák   22.10.2021 v 14:18   odpověděl:
Děkuji Standovi a jeho spolupracovníkům za pěkně udělanou soutěž Vše v pohodě, žádné 4. etapy, žádné dohadování, obtížnost odpovídající, nemuseli jsme jezdit až do svítání atd. Opravdu velká spokojenost. Už to tady v diskuzi někdo pěkně napsal, že délka 4. etapy závisí nepřímo úměrně na velikosti (měřeno chytrostí a jednoznačností iti) autora tratě Akorát kdyby si Standa odpustil ty složité a nejednoznačné prováděčky I ty itíky vypadaly na startu dost složitě, ale bylo to pak jasné, srozumitelné a hlavně bez chyb. Chudák smolař soutěže Míra Paulů se musel obětovat a místo 4. etapy, abychom se nenudili, nám převedl akrobatický kousek (kdo tam byl, ví o čem mluvím) Ještě jednou díky Stando

foto
standa   15.10.2021 v 07:49   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Upřesnění prostoru - 3. kolo MČR:
Janov, Klenovice, Planá nad Lužnicí, Roudná, Sezimovo Ústí, Soběslav, Tábor.
Upřesnění prostoru - 4. kolo MČR:
Čenkov, Dudov, Horky, Libějice, Lom, Malšice, Obora, Radimovice u Želeč, Skrýchov u Malšic, Slapy, Tábor, Třebelice, Větrovy, Zhoř u Tábora, Želeč
Standa

foto
Lole   14.10.2021 v 23:40   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
UŽ se nechci přidávat k vlastnímu vláknu dole a tak nové vlákno
Věřím všem různým stavitelům i Shellů a tak, že chtějí udělat co nejlepší práci. A podaří se jim to. A možná nějakej Shell je kvalitnější než nějakej Mistrák. Proto mě mrzí, že to tu furt někdo chce rozkastovat na několik úrovní "v zájmu lákání" Utopie. Proč je v rámci republiky nejpopulárnější Podřipské Prasátko? Protože nás nekastuje na několik úrovní. Tak
foto
Lole   14.10.2021 v 23:55   odpověděl:
... aaa sakra a čtu sám sebe a reaguju na sebe
kluci BOASácký vzpomenete si na Drnholecký a jiný Dakary ?
Věřím, že v Hlučíně u Zbyťáka něco vymyslíme
foto
Zbyťák   15.10.2021 v 07:17   odpověděl:
V Kunčicích Lole, v Kunčicích p. Rádgostem
Z
foto
Lole   15.10.2021 v 08:35   odpověděl:
V Kunčicích Zbyťáku, v Kunčicích p. Rádgostem
foto
Lole   15.10.2021 v 09:11   odpověděl:
matonni .. ano to je ta pesimistická varianta ... já věřím a sázím na lidi optimistické a ty tady vidím ... ano bohužel je nás míň a míň ale to je jinej problém
foto
matonni   15.10.2021 v 10:00   odpověděl:
Nepropadl jsem skepsi. Jako důkaz ber to, že dnes jedu Tábor. Uvidíme, co budu psát po víkendu 😁
foto
Lole   15.10.2021 v 15:06   odpověděl:
se tgěším na optimistické zprávy
foto
matonni   18.10.2021 v 12:19   odpověděl:
to Lole - hlášení:
Optimistické zprávy to nebudou. Na shelláckých soutěžích bývá blbě našemu synovi, který s námi jezdí. V Táboře nebyl a tak jsem převzal jeho štafetu.
Pátek i sobotu jsem protrpěl, bylo mi zle, zvracel jsem několikrát. Prostě na mě "něco" vlezlo, ještě ani dnes to není lepší. Mildovi jsem v autě byl spíš na obtíž, vynucené zdravotní zastávky nás stály spoustu času a jen díky šoférově trpělivosti a zároveň zkušenosti nemáme DNF.
Takto jsem si to vůbec nepředstavoval a určitě nejen já. Mildo, ještě jednou promiň.

foto
Lole   13.10.2021 v 20:50   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Když to čtu dole tak všem, ale hlavně Žurkovi
Narazili jsme leckde na vyloženě ojebané Shelly a malé poháry. S těžkýma chybama ve snaze nějak dostát požadavkům a stavět něco lehkého pro začátečníky. Opakuju svůj názor, že je to blbost. Nechtěl bych být na jejich místě. To přece není žádná ostuda chytit ranec Xxxx. Důležitá je možnost pak pokecat o chybách. Čili jezdit to co mazáci.
foto
Lole   13.10.2021 v 21:02   odpověděl:
.. jak napovídá kamarád Fabián ... a taky Žlábkovi ... ale ta Nemohelnická noc byla fakt pěkná ... kluci děkujem
foto
Vláďa   14.10.2021 v 00:32   odpověděl:
Když před léty začala debata o založení více kategorií, tak jsem tady psal, že jako prospěšnější vidím to, aby třeba malý pohár jezdil to samé co velký, ale jen s prodlouženými časy. Důvody jsou jasné: mohu se poměřit na průjezd dle SPK, co jsem schopen jezdit ve srovnání s pohárovými i mistrovskými posádkami. A díky prodlouženému času si trať projet pokud možná celou a získat více znalostí a zkušeností, než zahodit ITI a frčet do cíle, aby se ze soutěže nestala zbytečná ztráta času kvůli disku. A pak by to bylo jednodušší pro stavitele. Jeden ITI pro všechny. Vím o čem mluvím, když na Rallye Šmídl stavím tři kategorie a každou principiálně jinou.
Možnou verzí by bylo, aby Shell jezdil to co malý pohár s prodlouženými časy. Prostě takové porovnání mezi nejbližšími kategoriemi. Vždy by však záleželo na tom, jaký typ soutěžního kola se bude stavět. MČR, pohárové nebo Shellové.
Ondra má pravdu - asi by se s tím mělo něco dělat.
foto
Lole   14.10.2021 v 07:26   odpověděl:
Laďo, přesně tak, deleguju tě na svého mluvčího
foto
Duža   14.10.2021 v 08:26   odpověděl:
Přesně to co píše Vláďa bude teď v Beskydech. Lze současně jet mistrák a pohár s rozdílným časem. Nebo podle zcela rozdílných iti Shell a Malý pohár opět s rozdílným časem.
foto
Lole   14.10.2021 v 13:12   odpověděl:
Ano Dužo. A jelo se to tak nějak i v Mohelnici a v noci před tím. A pojede se v Beskydech. Pojede se to i když výkonný výbor vydal pokyny že se to takhle jezdit nemá. Dužo, ten výkonný výbor je ten orgán ve kterém sedíš a já už ne
foto
Duža   14.10.2021 v 14:15   odpověděl:
Ano, ano! Přesně tak to nemá být. Ale díky covidu by letos bylo málo kol pro Moravský pohár. Tak jsme udělali letos v Mohelnici a u nás vyjímku. Snad ke všeobecné spokojenosti.
foto
kk   14.10.2021 v 17:15   odpověděl:
Ano, ano. Zrušme malé poháry a Shell, stejně to jezdí už 30 let stejné posádky, navíc se hlásí tam i tam. Nechme pro těch 30 aktivních jen MČR a národní poháry se sníženou náročností.
Než to umře úplně...
foto
kk   14.10.2021 v 17:19   odpověděl:
Ještě se optám stavitelů: jaký je rozdíl v iti mezi malým pohárem a Shellkou?
foto
Jura1   14.10.2021 v 18:17   odpověděl:
Když jsme hlasovali o soutěžích, takhle to bylo odhlasováno. Já jsem pro mit třeba jen jednu kategorii. Otázka je spis na účastníky nižších soutěži, jestli neprestanou jezdit. Coby organizatorovi mi kategorie nevadí. A ze oddelujeme obtížnost! Když stavíme, chci, aby dojelo co nejvíce posádek, to je hlavní cíl. Obdivuji Standu, ze pořádá pro 14aut, k nám na MCR přijelo 11. To už je pod práh moji bolesti a to pořádat nebudu!
foto
matonni   14.10.2021 v 18:26   odpověděl:
Já si klidně přijedu pro výprask na mistrák, ale jedno úskalí spatřuji: Čas na etapu. Nemá smysl jet soutěže, u kterých to musím v polovině zabalit, abych nedostal disk. Naopak, dlouhé časy nebudou bavit mistráky.
foto
Igor   14.10.2021 v 18:43   odpověděl:
Takže podle toho, co čtu.... Na nové lidi se vykašlat, stejně žadní nejsou. Všichni budeme jezdit mistrak, půlka lidí bude zahazovat půlku iti, a budeme všichni happy. Pak ta půlka postupně zmizí a bude hotovo.
foto
jardah   14.10.2021 v 20:16   odpověděl:
to IGOR. ..janek to popsal naprosto přesně .slepá ulice bez možnosti otočení se ..bohužel ..
foto
Igor   14.10.2021 v 20:36   odpověděl:
Četl jsem, ale co zkusit hledat způsoby, jak to půjde, namísto důvodů, proč to nejde.
foto
michal.g   14.10.2021 v 21:18   odpověděl:
myšlenka více kategorií spočívala v tom, aby slabší posádky neměly desítky chyb. pak nemají chuť zjišťovat, co měly špatně, protože je toho prostě moc a nemají šanci si z toho vzít nějaké poučení.
foto
Lole   14.10.2021 v 23:08   odpověděl:
Síto to přetřepe a není nutno vodit dětičky za ručičku na nějakých shellech, protože tam se stejně nic nenaučí. Jo nechci bagatelizovat práci stavitelů shellů a je to prostor si to tam rozdat na té úrovni. Já když jsem se nostalgicky chtěl vrátit ze starých BOAS do AOS s R.A. v roce asi 2000 tak jsem mu dal vybrat "budeme jezdit nějaké pohárky nebo jdem do Mistráku?" Prej "jdem do Mistráku" a tak to začalo včetně zahazování konců etap a tisíců bodů ... ale učení se o čem to je a rychlejší postup nahoru 27-29-17-1ee1-... já furt nevidím ty lidi co odejdou otrávení že je to moc složitý, vidím tu o nich jen furt kecat jak je třeba se jim věnovat ... koho toto ale baví tak tu je
foto
Lole   14.10.2021 v 23:15   odpověděl:
Přímo na michal.g ... o tom to je a já jsem to vždycky prožíval a funguje to furt .. když pojede někdo s mistrákama tak má šanci si to s ním v cíli vyříkat a něco se naučit, pokud jede něco jinýho tak ne .. a navíc má šanci že se mu to občas povede a toho mostráka porazí A TO JE SAKRA MOTIVACE
foto
matonni   15.10.2021 v 00:33   odpověděl:
Budu ti Kole oponovat. Nepojedu napříč republikou, abych si v cíli pokecal o polovině etapy/soutěže. Když už, chci to projet celé a pak si přiznat/nechat si vysvětlit, že jsem blbej, že jsem to zmastil tady, tady i tady. Ale při současné obtížnosti mistráků to nestihnu.
Samozřejmě existuje možnost, že se chytnu a zrychlím, ale větší pravděpodobnost má varianta, že to celé zabalím navždy.
foto
Janek   15.10.2021 v 08:10   odpověděl:
Matoni to píše správně. Možná maj šanci v nějaké podobě přežít škeble s jejich úrovní. Tam je obtížnost pro lidi z davu. MČR je pro úzkou skupinu lidí, do které se dnes začínající posádka už prakticky nemá šanci dotáhnout. Nůžky mezi MČR a vším ostatním se moc rozevřely a málokdo má chuť jezdit MČR, MČR, MČR a teprve po dvou letech se vymanit z posledního místa. Takovou vůli už dnes nikdo investovat nebude. Dokud by byly regionální okresové snadné soutěže, kde si posádka vyjezdí postup do kraje, tam se bude zase tři roky učit a vyjezdí si postup do MČR, takovým postupem by si šlo hrát na elitní ligu. Ve spodních ligách by se našlo dost ambiciózních soutěžících, kteří by výš chtěli a dost takových, kterým ta nižší liga vyhovuje. Ale holt ten spodek už neexistuje a není ho z čeho znovuvybudovat.
foto
Lole   15.10.2021 v 09:15   odpověděl:
matonni pokud se ti bude chtít najdi si to v jiném vláknu ... jsem ti odpověděl jinde ..

foto
Lole   13.10.2021 v 16:59   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
a ještě jednou a znovu a furt
ozjebávat nás na mnoho vrstev je blbost
foto
VláďaŽ   13.10.2021 v 18:16   odpověděl:
Inu tedy Karle, jako řekněme spolupořadatel té Mohelnice noc co nebyla Mohelnice a nemůžeš jí přijít na jméno, Ti se vší úctou ke všem Tvým zkušenostem a množství titulů sděluji, že snahu o to, aby se svezlo při současné bídě co nejvíc posádek, nepovažuju za ozjebávání někoho na mnoho vrstev.
Ale dík za motivaci do dalších let.
foto
Lole   13.10.2021 v 20:09   odpověděl:
Heeeej Žurkuuuu (aby se nám nepletli ti Vláďové) ... si myslím, že jsme si to vyhodnotili hned na místě !!! ... ta tvoje noc byla jedna z nejlepších soutěží co jsem kdy jel a vůbec nic proti ní nemám ... to jenom že jsme tomu říkali Mohelnice ale noc se jmenovala jinak ... a byl to typický vzor soutěže kterou třeba nezajede slušně ani mistr ale ... všichni řvali že tam byla nálož ... no a co? .. podle mě by bylo bezva, kdybysme jezdili všichni totéž a pak si to mohli vyříkat a tahat se nahoru, nikoliv že všem Shellákům řeknu "di do háje já jsem jel něco jinýho" ... to jsem mu asi moc nepomohl
foto
Vláďa   13.10.2021 v 20:11   odpověděl:
To Lole: v pátek se jela "Orlická noc" v rámci Mohelnice. Tak si to zapamatuj!!!
foto
Vláďa   13.10.2021 v 20:12   odpověděl:
To Lole: to jsi tomu dal, VláďaŽ není Žůrkůůů, ale Žlábkůůůůů.
foto
Lole   13.10.2021 v 20:54   odpověděl:
No tak Laďo vidíš to ... a jak začnu něco v noci rozebírat tak jsem hned v průseru. Mimo žlábek
foto
Lole   14.10.2021 v 00:01   odpověděl:
Žlábku promiň mi všechny mé omyly ... si myslím že když jsme tu tvou noc po všech opravách zajeli tak jak zajeli, tak je to pochvala tvé práci
foto
Tomáš   15.10.2021 v 09:58   odpověděl:
Vláďo, dík že jsi to uvedl na pravou míru.


ZPĚT na 1. stránku -9 -8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 < 1 > 2 3 4 5 6 7 8 9 10
_________________________________________________________________________________________________________________________