VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 20:08 napsal příspěvek kk
UKAŽ 3) Před 3. dny napsala příspěvek Míša
UKAŽ
2) Před 2. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ 4) Před 6. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 21:51 5r3 reagoval na kk z 22.01.
UKAŽ Před 6. dny michal.g reagoval na matonni z 16.01.
UKAŽ
Před 2. dny 5r3 reagoval na matonni z 21.01.
UKAŽ Před 7. dny Mirek L. reagoval na Vláďa z 16.01.
UKAŽ
Před 5. dny matonni reagoval na michal.g z 17.01.
UKAŽ Před 7. dny Milda reagoval na PetrM z 13.01.
UKAŽ
Před 6. dny kk reagoval na matonni z 17.01.
UKAŽ Před 11. dny Vláďa reagoval na advent z 11.01.
UKAŽ

foto
kk   22.01.2022 v 20:08   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Ahoj, předpokládám, že se z důvěryhodného lázeňského pramene včas dozvíme, kdy médii proběhnou záběry nebohého zavražděného čuníka, včetně truchlících pozůstalých.🐷🐖
foto
Duža   22.01.2022 v 20:49   odpověděl:
Výsledky jsem viděl v mobilní verzi výsledků. Čuník mezi poraženými není !
foto
michal.g   22.01.2022 v 21:06   odpověděl:
soutěž byla velice pěkná, kdo nebyl může litovat. úroveň poháru, nikdo se myslím nenudil.
a z čuníka nezůstaly ani špejle
foto
5r3   22.01.2022 v 21:51   odpověděl:
Akorát tlačenka ještě tuhne....

foto
matonni   21.01.2022 v 11:53   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Info o PR:
Dnes v dopoledních hodinách odvysílalo Rádio Beat upoutávku na zítřejší Zabíjačku, další půjde odpoledne.
Prosím všechny účastníky, aby si umyli auta, chlapi se oholili, ženy si udělaly make-up, prostě připravte se – budete v televizi
foto
5r3   21.01.2022 v 12:16   odpověděl:
Jsem to na Radiu Beat slyšel, zvali tam na nějaké mastné hody a jízdu zručnosti.

foto
Míša   20.01.2022 v 11:10   napsala:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Halo halo, na vědomost se dává, že můj řidič bude muset díky okolnostem v sobotu někde za někoho zaskakovat a nebude tedy moci bloudit se mnou mezi průjezdkami. A já se tak těšila . Tedy, má-li někdo chuť mě povozit a řídit se mými zmatenými pokyny typu "tam" , "hlavně správně", "vpravo, ale ukazujíc vlevo" apod., tak beru. Pokud se žádný kaskadér nenajde, přijedu za vámi tak jako tak, protože, když se těším, tak se těším a můžu někdepomoci pořadatelům v jejich přetěžké práci V každém případě v sobotu nashle

foto
matonni   17.01.2022 v 21:20   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK

Vzkaz od ředitele JZ a ZS:


„Vzhledem k tomu, že střely od palných zbraní jsou kruhového průřezu a my v AOS končíme jízdy zručnosti na čtverci, museli jsme (asi jako první v historii) použít tzv. kruhový čtverec. V našem případě je to kruh o průměru 0,56433 m.

Tomu, kdo odhalí proč tomu tak je, bude v sobotu po vyhlášení udělena ředitelská pochvala."
foto
michal.g   17.01.2022 v 21:28   odpověděl:
hele, to fakt není zrovna těžká hádanka
foto
matonni   17.01.2022 v 21:34   odpověděl:
Michale, já to měl "jenom" vyřídit a nedopustit se při psaní chyb. Zbytek si vyřiď s ředitelem, máme jich v týmu víc, než kusovek od pasu.
foto
kk   17.01.2022 v 22:15   odpověděl:
Jen hádám, o pochvalu nestojím. Kvadratura kruhu?

foto
michal.g   17.01.2022 v 10:55   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
pročetl jsem si podobu seriálů pro 2022. mohu si zde nechat od někoho z výboru potvrdit, že jsem vše dobře pochopil? nic z mých otázek neberte jako kritiku, chci si to opravdu jen ujasnit.
1) B50 = mistrovství ČR
do celkových výsledků se tedy zahrnou všechny posádky, které se zúčastní alespoň jednoho závodu B50? a počítají se tedy pouze výsledky závodů B50?
2) Shell
do celkových výsledků se započítávají úplně všechny odjeté závody? ale pouze posádkám splňujícím předem definované parametry? takže těmto posádkám se vyplatí jezdit hlavně na B50, protože při předpoládané účasti cca 20 soutěžních vozidel dostanou za poslední místo 30 bodů, tedy víc než za 1. místo v B20?
trochu jsem nepochopil ty výjimky - tzn. že posádka, která nebude ty parametry splňovat, ale bude chtít být hodnocená v Shellu, tak si prostě zažádá o výjimku?
3) celkový žebříček
takže všechny posádky? všechny soutěže? započítává se tedy polovina úplně všech soutěží, které mají přiřazené nějaké bodové hodnocení? takže pokud bude například 8 soutěží B50, 4 soutěže B35 a 5 soutěží B20, tak se bude započítávat 9 soutěží? nebudu-li tedy chtít jezdit mistráky, tak nemám co škrtat a vlastně nemám nejmenší šanci se v celkovém žebříčku jakkoliv rozumně umístit?

Žebříček ala Český/Moravský pohár tedy již nebude?
Kategorie "pro všechny" nebude tedy bodována?

Díky předem za potvrzení či upřesnění.
foto
Zdenek Klenák   17.01.2022 v 11:33   odpověděl:
Michale,
ad 1) Ano, souhlas.
ad 2) Ano, máš pravdu, body za poslední místo v B50 budou vyšší než za vítězství v B20 O výši bodů jsme dlouze debatovali, ještě i dnes jsme si dopisovali ohledně rozdílů bodů mezi obtížnostmi. Podle mě, dokud nevydáme prováděčky, může příp. dojít k menším změnám. To platí i o počtu započítávaných soutěží.
Co se týká toho omezení- nechceme, aby Shell cup jezdily zkušené posádky, tak jsme hledali nějaké kriterium pro omezení účasti, např. těch 5 let účasti v AOS. Na druhou stranu nechceme bránit v účasti posádkám, které jezdí delší dobu Shell, baví je to a trvale nevyhrávají, proto ta zmínka o té výjimce. I tato diskuse slouží k nalezení nějakého lepšího řešení
ad 3) Do našeho interního zápisu i do info, které jsem posílal Dužovi, píšu o poháru (to je ten žebříček 2022), Duža ten název vynechal, asi se mu to nelíbilo V každém případě je to náhrada za ČP a MP, o názvu se ještě můžeme bavit. Úplně ideální by bylo sehnat sponzora a po něm pojmenovat seriál
foto
michal.g   17.01.2022 v 11:40   odpověděl:
tak, jak je to pojaté, je prvních cca 10 míst celkového žebříčku 2022 shodný s žeříčkem B50...
foto
ZdenekJ   17.01.2022 v 13:03   odpověděl:
Možná i 11 . Nicméně letos nikdo z nemistráků nejel asi víc jak dvě soutěže, možná to letos bude jinak.
foto
matonni   17.01.2022 v 13:32   odpověděl:
I já přidám trošku do mlýna:
Také vidím tu mezeru mezi B50 a Shellem, chybí mi tam ten zbytek, ale předpokládám, že bude snazší si to vyříkat v sobotu. To podstatné, co mi tam chybí je nějaká motivace ke stavění. Za mistrák je tam průměr, fajn. Ale co nižší soutěže, opět budu "trestán" za to, že něco postavím? Prošlo avizované zeštíhlení řádů pro začínající kategorie tak, aby napříč republikou byly jednotné a především jednoduché, neodrazující?
foto
Duža   17.01.2022 v 14:50   odpověděl:
matonni: co se týče zeštíhlení řádů pro začínající posádky, tak to je dáno tím, že bude strikně stanoveno co se může na soutěži B20 použít.
Víš přece, že jsem velikým zastáncem zjednodušení řádů, ale tato nová povinnost mi stačila abych byl pro.
Asi by bylo dobré aby i pořadatelé (trať a HR) všech soutěží dostali průměr do celkového žebříčku. To nás nenapadlo.
Ten celkový žebříček opravdu nahrazuje národní poháry. Jen prozatím chybí oficiální název. Jak píše Zdeněk ideální by byl podle sponzora.
foto
michal.g   17.01.2022 v 14:57   odpověděl:
Dužo, ten celkový žebříček nenahrazuje poháry, ten je úplně zbytečný. na prvních místech se shoduje s žebříčkem B50 a na dalších nerozhodují schopnosti, ale účast na dobře bodovaných soutěžích. sorry, ale toto je nesmysl.
foto
VláďaŽ   17.01.2022 v 15:16   odpověděl:
Ano, souhlasím s Michalem, "Celkový žebříček" jako mezikategorie či tak něco (seriál) je zbytečný, je navíc a dubluje. Bez ohledu na sponzora.
A ano, nějaké náhradní hodnocení HR a autora trati je potřebné (v příslušné kategorii) na všech soutěžích.
A ne, podmínka uspořádání 2 soutěží (myšleno asi kol v dvoukole) pro hodnocení HR a autora v MČR je zbytečně omezující - viz Orlická noc / Hella rallye, viz Dobřichovice, ... Myslím, že fér je jedna každá.
foto
Duža   17.01.2022 v 15:36   odpověděl:
michal.g: Já to zase vidím trochu opačně. Ten "celkový žebříček" je ten hlavní "seriál" a žádná mezikategorie!. Právě to Mistrovství ČR ho dubluje, a počítají se do něho jen vybrané soutěže. Stejně tak ho dubluje i Shell cup, do kterého se počítají jen vybrané posádky.
foto
VláďaŽ   17.01.2022 v 15:46   odpověděl:
Aha, tomu se dá rozumět, ale ZdeněkK to výše prezentoval jako samostatný seriál náhradou za ČP a MP.
foto
michal.g   17.01.2022 v 15:50   odpověděl:
ok, jsem pro. udělejte celkový žebříček a zrušte ten B50. je opravdu zbytečné mít oba. ten Shell žebříček je pak také zbytečný, jen můžete z celkového vyhlásit "začínající posádky".
ale myslím, že by bodové rozdíly mezi jednotlivými seriály neměly být 15 bodů, max 10.
foto
jardah   17.01.2022 v 16:52   odpověděl:
michal g má pravdu,předsedo !!
foto
matonni   17.01.2022 v 17:52   odpověděl:
ad zeštíhlení řádů: rozumím, že někde bude řečeno, co v "náboru" můžeme použít. Ale podívejte se na to pohledem začínající posádky, která dostane řády a také seznam použitelných ustanovení. Proč? To nemohou dostat jeden list "řádů" a hotovo. Vždyť budou hledat jehly v kupce sena. To nedává smysl a navíc je demotivující, když uvidí, co je ještě čeká 😓 Neříkám, že mají být rozdíly ve znění a výkladu, jde jen o ten rozsah.
foto
michal.g   17.01.2022 v 18:48   odpověděl:
jsou tam přeci zjednodušené učebnice.
foto
jardah   17.01.2022 v 21:42   odpověděl:
michale,matonni má pravdu..vy to všici vidíte už jako zkušení matadoři..ale tak to fakt není...
foto
Duža   18.01.2022 v 10:11   odpověděl:
Souhlasím, že matonni má pravdu. Asi by bylo dobré dát na dva listy základy AOS, podle kterých by se stavěly a jezdily letos soutěže B20. Nové posádky, by se tak nemusely zatěžovat řády.
Taky, když to tady pročítám, mi připadá i ta kategorie MČR, trochu nadbytečná. Na medailových místech bude pravděpodobně úplně stejné pořadí jako v "žebříčku". A to určitě nechceme. Stačilo by dle mě, jen to jedno "žebříček". Ale podmínkou je to snížení bodového rozdílu mezi kategoriemi soutěží na 10 bodů, jak navrhuje michal.g. Těch 15 bodů je tam teď proto, aby na mistráky přijelo více posádek. Aby poslední místo na mistráku bylo více hodnoceno než 1. místo na "poháru".
Na Zabíjačce bude téměř celý výbor a chce tam tyto změny definitivně uzavřít. Proto je výsledek rokování výboru zveřejněn z dostatečných předstihem.
foto
michal.g   18.01.2022 v 11:16   odpověděl:
kdysi jsem na jednu svoji soutěž, kam se chystali úplní začátečníci, připravil základní info na 2 stránky. bylo to tedy částečně zaměřeno na věci, které byly použity v té mé soutěži, ale bylo to poměrně obecné. možná by to po nějaké drobné úpravě mohlo být použito jako základní úvod do řádů AOS.
pokud by se na to někdo chtěl podívat, tak rád poskytnu.
foto
matonni   18.01.2022 v 12:09   odpověděl:
Pokud nepřijde nějaká studená sprcha, tak z toho všeho mám dobrý pocit
foto
michal.g   18.01.2022 v 12:17   odpověděl:
já tedy upřímě řečeno zatím vidím jediný přínos. a to, že ambiciózní posádky (ty, které chtějí být v žebříčku výše) začnou jezdit i vyšší soutěže.
foto
Duža   18.01.2022 v 12:52   odpověděl:
Ano Michale, tady opravdu nejde o nějaký přínos, ale o zrušení té spousty seriálů, které jsme měli.
Přínosem by mělo být to stanovení pravidel pro stavění soutěží pro nové posádky a pak hlavně jejich dodržování.
foto
michal.g   18.01.2022 v 12:59   odpověděl:
ano, se zjednodušením soutěží pro začátečníky naprosto souhlasím. už se po tom volá dlouho, zatím to nevyšlo, tak snad teď!
foto
Zdenek Klenák   18.01.2022 v 13:48   odpověděl:
Určitě nebude problém zpracovat jednoduchý materiál ve formě povolené iti pro B20, vysvětlení základních věcí, příklady apod. s tím, že by dokument mohl využít každý pořadatel a příp. si to doplnit podle své konkrétní soutěže. Jinak známe názory Mattoniho, Vládi, VládiŽ a Michala, ale co ostatní MLČÍCÍ DRTIVÁ VĚTŠINA?
foto
matonni   18.01.2022 v 15:15   odpověděl:
Prosím, nezaměňovat Mattoni a matonni. Nerad bych vedl spor o zneužití registrované značky. Děkuji
foto
kk   18.01.2022 v 19:31   odpověděl:
... a buď rád, že Ti neříkají Šaratice...
foto
VláďaŽ   18.01.2022 v 19:34   odpověděl:
Myslíš Karle jako že by se z něj někdo mohl to, no tamto?
No, uvidíme v sobotu po dojezdu do cíle
foto
Vláďa   18.01.2022 v 20:47   odpověděl:
Přetřásá se tu tématika nějakého souhrnu informací AOS (miniřády) pro začátečníky. Myslím, že toto je již dávno zpracováno, jen to zmizelo z našich stránek.
Já osobně všem pro Rallye Šmídl doporučuji a byly ke stažení na stránkách soutěže dvě podle mne naprosto dostačující elektronické příručky, které i vymezují okruh tématiky ke stavění:
1) Řády AOS - výňatek pro začátečníky z dílny tuším Mirka Paulů
2) Rady pro 45 mil Kladenských aneb několik informací a dobře míněných rad pro začínající a méně zkušené posádky v soutěžích AOS z roku 2010. Vše z dílny AMK Kladno, resp. asi Mirka a Pavla z Kladna.

Jsou to soubory v excelu a dle potřeby je mohu zaslat pro případnou úpravu či opravu, tedy korekturu dle současných řádů, ale myslím, že to není potřeba. Dají se vytisknout na listy formátu A4, každému k použití, jak je libo.

Dle zájmu je mohu zaslat, mám je celá léta schované. Doufám, že jmenovaní autoři nebudou proti, event. jako zkušení jezdci by je mohli zaktualizovat.

foto
matonni   18.01.2022 v 21:15   odpověděl:
to Vláďa: Já bych se přimlouval za to, aby i tyto miny řády prošly "schvalovacím procesem", aby byly jednotné pro všechny pořadatele. Aby se nestalo, že někdo použije "minářády z Kladna", někdo "miniřády ze Šmídla" a někdo třetí si z nich udělá výcuc, tu něco ubere a tu něco přidá. To přeci nechceme! Pravidla pro začínající posádky musí být i v tomto směru jasná, jednotná, konzistentní, aby se nestalo, že posádka přijede ze Žamberka na Kladno a tam bude byť jen malý, ale rozdíl. Proč? Bylo by to demotivující a poškodí to naše úsilí. Protože jakmile bude na výběr z více verzí, tak to není demokracie, ale chaos.
foto
Ondra Klos   18.01.2022 v 21:30   odpověděl:
Super kluci. Naprostý souhlas. B20 řády na dva listy. Výsledky - žebříček, a jaképak copak. Hned je to tady veselejší. Moc díky všem.
foto
Vláďa   18.01.2022 v 21:52   odpověděl:
To matonni: - souhlasím, vždyť to nabízím jako celek a píšu, pokud se najde někdo kdo to zhlédne a zaktualizuje, dle potřeby zašlu, pokud je nemá k dispozici.
Že to do nyní bylo někde uveřejněno, tak proto, že do nyní se nic podobného neřešilo. A pokud se tady domluví jiná verze, rád to nechám vyměnit a budu poskytovat aktuální verzi. Nebylo mým cílem sem vnášet chaos a dělat různé verze.
foto
matonni   18.01.2022 v 22:53   odpověděl:
to Vláďa: to nebyl výpad vůči tobě, to bylo spíš nabádání k vytvoření a dodržení koncepce, kterou musí někdo mít na hrbu a pak jí rozsévat nám dolů. Promiň, pokud to vyznělo nějak proti tobě.


ZPĚT na 1. stránku -11 -10 -9 -8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 < -1 > 0 1 2 3 4 5 6 7 8
_________________________________________________________________________________________________________________________