VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 24 min. napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 3) Před 33 min. napsal příspěvek clarus8
UKAŽ
2) Před 31 min. napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ 4) Před 11 hod. napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 3 min. ZdenekJ reagoval na Vláďa z 17.04.
UKAŽ Včera v 21:56 ZdenekJ reagoval na Michal P. z 16.04.
UKAŽ
Před 30 min. michal.g reagoval na clarus8 z 17.04.
UKAŽ Včera v 21:36 Vláďa reagoval na michal.g z 16.04.
UKAŽ
Před 48 min. michal.g reagoval na Vláďa z 17.04.
UKAŽ Včera v 15:21 Michal P. reagoval na michal.g z 16.04.
UKAŽ
Před 12 hod. Duža reagoval na Ruso z 16.04.
UKAŽ Včera v 11:24 Zbyťák reagoval na z 15.04.
UKAŽ

foto
Ruso   23.01.2021 v 21:47   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Pekný spravený itík , som na chvoste poradia, úspešne som 3x ignoroval DZ Hlavná cesta, zbabral nájazd na SM a nedokončil príjazd do 381 ( že som po štarte ignoroval aj protismernú mapovú šípku, s tým sa ani nechválim )
foto
Ruso   23.01.2021 v 21:48   odpověděl:
oprava - 2x ignoroval DZ Hlavná cesta
foto
R.A.   23.01.2021 v 22:07   odpověděl:
Snažím se přijít na to jak jsi to jel a úplně mi to nejde. Na tom nájezdu jsi asi musel jet i ten kruháč 2x dokola a pak jsi jel 2x chybně i návrat na SM, což ti tam dalo ty plechy, který měly být při nájezdu. Takže máš prohozený JG a SG. Vůbec nevím, jak jsi se dostal jak po JG, tak po S zase na G, ale asi to bude něco jak na tom startu
Itík jako vždy 1 s hvězdičkou, díky
foto
clarus8   23.01.2021 v 22:23   odpověděl:
Ahojky,
když jsem prošel všechny své chyby, tak za Boha nemohu přijít na to, jak po PK G jedu kotu 381, proč brát PK F .
Nebo to mám brát tak, že na kruháči přehodnocuju a znovu se snažím do PK 381 najíždět ještě od jihu?
foto
ZdenekJ   23.01.2021 v 22:29   odpověděl:
Ano, kruháč jsi chtěl jet vlevo, ale to nešlo, vše zapomínáš a jedeš tedy do 381 zase od západu, to nejde, tak vrchem přes F. Já si detailu všimnul těsně před najetí koty 381 a usoudil jsem, že nejkratší je to rovnou od V. No chyba.
. Jinak Jankovi opět palec hore.
foto
Janek   23.01.2021 v 22:36   odpověděl:
Clarus: Reálné "problémy" můžeš mět dvojího typu.
1) za dejkou jeď L. To odjedeš, okamžitě to zapomeneš a s čistou hlavou řešíš další cestu. Je na autorovi trati, aby tě k té samé dejce nepustil znovu.
2) (náš případ), kdy někam chceš vjet, ale nejde to. Může to být závora, zákaz vjezdu, zákaz vjezdu do 1směrky, plná čára.. V tomto případě stojíš v problému (ne za ním) a řešíš dojetí do svého cíle se znalostí této informace. Vymyslíš cestu a rozjedeš se po ní. V momentě, kdy přijde jakékoliv jiné přehodnocení, znovu vymýšlíš cestu odznova, ale v tuto chvíli jsi povinen zapomenout původní reálnou znalost.
Takže myšlenkový pochod v této situaci: Stojíš před protisměrkou, nemůžeš tam. Vymyslíš si tedy cestu na JV, L, L (protisměrem kruháče, protože nevíš, že je to kruháč!). Jenže když ke kroužku dojedeš, reálná značka tě shodí z původně vymyšlené trasy, místo doleva, musíš doprava. V tuto chvíli zapomínáš, že do kóty je protisměrka a v křižovatce, kde začínala SM, vymýšlíš trasu znova. A teď už je to zase kratší od západu a jedeš to tam zkusit znovu.
.................. Tyhle zimní stolovky jsou právě perfektní v tom, že si tyhle situace můžeš nacvičit, dostat je pod kůži, pochopit je. Na stejnou situaci jsem vás cvičil i v minulých etapách. V první to bylo ke konci mezi těma dvěma tvary a otočení v Maškově. Ve druhé to byla pasáž J,J (i když tam to bylo maličko o něčem jiném).
Trénuj to a fakt to přehodnocování správně pochop! Schválně jsem ti to teď napsal delší a více slovama. Takhle funguje přehodnocování, potřebuješ to na každém závodě.
foto
Vláďa   23.01.2021 v 22:40   odpověděl:
Nechal jsem se tentokrát nachytat na kruháči, takže nemám F - nepřišel jsem na to a opravu jsem překombinoval a ještě nezapsal SPK kolem kterých jsem projel), takže suma sumárum - nic jsem nevylepšil a nic nepohoršil, ranní se počítá.
Blahopřejí vítězům a VláďoviŽ (on ví k čemu, už jsem mu musel dát šanci), čest poraženým!

foto
Tomáš   23.01.2021 v 10:29   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak tohle se mi moc líbilo. Jelo mi to krásně, plynule, bavil jsem se. To zas bude chyb. Už vidím 320.
Janku, díky.
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 10:38   odpověděl:
Janku, opět !
Jak píše Tomáš: plynule to odsejpá, "...no tady je to jasný, to by mě zajímalo, proč to sem dal, ježišmarjá to jsem vypustil tak zpátky na začátek, no jasně to se dalo čekat, no tak to odevzdám to musím mít čistý..." . A večer
Janku díky za zábavu!!
foto
Vláďa   23.01.2021 v 11:09   odpověděl:
Jako vždy, skvělá jezdivá etapa, kdy si člověk neuvědomí, že dělá nějakou chybu, protože krásně a plynule odsejpá, údaje navazují jeden na druhý a jak píše jmenovec v cíli:

Janku, skvělé jako vždy!
foto
clarus8   23.01.2021 v 11:15   odpověděl:
Také velké díky, ale večer budu opravovat ty sekance.
foto
Duža   23.01.2021 v 11:30   odpověděl:
Tak, kdo čeká na dopolední hodnocení, tady je:
Janek je skvělý a vychází mu přesně to co předpokládal.
Dopoledne nikdo za 0TB, ale za 100tb hned čtyři. (DK, VH, MP a RE).
Za nimi Vláďové těsně za sebou. Někdy je lepší nedivočit.
Žr. dámě již došel apetit a stabilně se umísťuje v lepší polovině.
Taky můj kamarád z Hlučína se lepší - není poslední.

S pozdravem: Internetovými soutěžemi, k celosvětovému zdraví !
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 12:00   odpověděl:
Duža: svatá pravda Tvoje slova - už to vidím.
Opravdu jsem se nechal zbytečně ukolébat a přešel jsem myšlenku v hlavě, upozorňující na to, že některé údaje nebyly využity a to že se u Janka nestává . Dobře mi tak
foto
Vláďa   23.01.2021 v 14:11   odpověděl:
Jsem na tom stejně jako VláďaŽ. Lámal jsem si hlavu s jedním průjezdem proč jsem ho nejel, že tam není jen tak a samozřejmě už to vím. Stačilo se po třech hodinách na toznovu podívat a hned to, ale opravdu hned to naskočilo. Úplně zbytečných tipuji 220 TB. Jediné nedodržení jedné záležitosti.
foto
Michal P.   23.01.2021 v 18:44   odpověděl:
Janku díky, moc hezké jako vždy. Akorát se dnes večer nepokusím o druhý pokus. Ať dělám, co dělám, nemůžu na chybu přijít.
foto
Duža   23.01.2021 v 20:17   odpověděl:
Když Vláďu baví hledat dopolední chybu, tak mu rád napovím, že nebyla jen na jednom místě. Stejně jako u jeho soupeře. Ten ale na rozdíl nemá jednu navíc.
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 20:23   odpověděl:
No, tak teď jsi mne, Dužo, dostal Do teď jsem byl přesvědčen, že jsem chybu za 200 našel a teď abych se ještě přes hodinu trápil!!
foto
Vláďa   23.01.2021 v 20:32   odpověděl:
To jsou přesně Jankovi etapy. Máš pocit o dokonalém průjezdu a pak se v cíli divíš. Už jsem toho našel za 480 TB. Tak jsem zvědav na večerní rozluštění. Buď si pohorším nebo polepším. V tom případě jsem se dopustil opět zbytečných ptákovin.
No nic- těžko na cvičišti, lehko na bojišti. Snad se to někdy zúročí.
foto
Ludvík Prášil   23.01.2021 v 21:29   odpověděl:
Janku, díky!
Zase jsi mě dostal na přehodnocení na kruháči, ale dneska mi to dost "sedlo".
Pozdravy
Lp
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 22:06   odpověděl:
Tak ten konec, co mi chyběl, to bylo nesoustředění a zbytečný spěch, přesně jak psal Duža v dopoledním vyhodnocení. Ale to chybějící G, to byla zatracená blbost, protože sám nerad měřím a radši porovnávám vzdálenosti podle oka, a tady to bylo od oka naprosto jasné
No, fakt promyšlené do posledního detailu, jak je u Janka standard.

foto
kk   21.01.2021 v 21:21   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Vláďo, díky za věnování , aj za morální podporu... Opět se hrubě nedařilo, páč jsem přehlídl za startem první PK a posléze si ve zbrklosti nezrušil jednu komunikaci.
A to vše jen proto, abych na čas porazil MirkaL. což se mi povedlo. Aspoň...
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 21:26   odpověděl:
Ano Karle, s radostí a potěšením jsem ve výsledcích spatřil, že sis mou radu o šlápnutí na plyn vzal k srdci Gratuluji k (byť tzv. malému ) soukromému vítězství
A Mirkovi gratuluji k suverénnímu průjezdu
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 22:37   odpověděl:
Tak Karle, domeček jste si vymazali, tak už fakt nebude
Ale morální podporu ode mne najdeš ještě na začátku v etapě 2. února (ta bude taková, co už není podle Tvého gusta), ale musíš si ji zasloužit a zajet aspoň prvních 5 PK správně (a pak už si jeď kudy chceš ).
Ale nikomu to neříkej
foto
Mirek L.   23.01.2021 v 00:27   odpověděl:
Změna iti mi připomněla brněnský mistrák před páááár lety. Také tam v noci po startu asi 7 posádek pořadatel začal opravovat chybu v itineráři. To se to pak jezdí viď, R.A! Stačilo zkusit na kříži vlevo a po ú 225 dovedly SPK O,U a D do ČK. Zdržení 5 vteřin? Kříž rovně, a už bylo jasno. A kdo začal na kříži vpravo, po ú 225 byl v koncích. To byste na soutěži opravdu vzdali, nebo čekali na místě, až přijede pořadatel rozvěsit fáborky?
foto
michal.g   23.01.2021 v 07:42   odpověděl:
Na soutěži bych Mirku jel do nejbližšího místa se zadaným výjezdem.
Tady byl problém v tom, že jsem dlouho hledal chybu u sebe, nevěřil jsem, že by se toto mohlo vyskytnout. A pak jsem si říkal, že chyba bude v tom, že místo úhlu má být azimut. Ale to už jsem byl po čase...
foto
R.A.   23.01.2021 v 13:02   odpověděl:
Áno, to se opravdu jezdí a na to Brno jsem si taky vzpomněl Samozřejmě s opraveným itíkem a navíc s vědomím, že to musím odevzdat ideálně dřív než v 2:24, se to jelo úplně jinak. Hlavně bez té šipky bych se v tom určitě plácal, klidně 10 a víc minut, protože jak píše Michal chyba mohla být v ledasčem. Určitě by mě jako první nenapadlo, že autor s HR nechají na druhé křižovatce po startu tři stejně dlouhé, naprosto zjevné varianty. Takže si to vítězství určitě zasloužíš, hlavně pokud jsi opravdu na trati vyřešil i ty dvě chybné varianty a nejel to jen stejně blbě jak autor s HR No jo, ale na to už se historie neptá
A ještě taková malá drobnost. Tak jak tady psal Zdeněk Jíše už v předchozí "mazací" etapě, tak se taky přikláním k tomu, že mapový P (tehdy R) při mazání nikdy nezajedeš.
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 13:25   odpověděl:
To R.A.: copak o to, autor i HR to dle původní myšlenky zajeli dobře, ale autor po jiné úpravě zmastil podklad. Za to se ještě jednou omlouvám, ale jak už bylo řečeno (napsáno) - v tomto případě šlo o něco trochu jiného, celé to bylo o myšlence, nadhledu a srandě
A tu mapovou P na křižovatce se 4 chlupy (která na mapě i v reálu při příjezdu k ní ještě stále existuje a nemáš důvod k přehodnocování) přece můžeš projet zcela vpravo - komunikaci mažeš až za sebou = rušíš projetím.
A slibuji, že příště se budu velice snažit, abyste nebyli namrzení na autora, ale na sebe
foto
michal.g   23.01.2021 v 17:50   odpověděl:
To R.A.: není v řádech něco jako, že sice mažeš čumákem, ale že můžeš v té křižovatce splnit mapový příkaz? Jsem na horách, tak se mi řády nechtějí stahovat, ale matně si vybavuji, že tam něco takového je, ale nevybavuji si přesnou formulaci.
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 19:07   odpověděl:
To MichalG: Já jsem před touhle verzí domečku do Řádů i koukal a nic jsem tam takového nenašel. Není to v nějakých interních doplňujících pokynech nebo nějakém výkladu?
Hoďte někdo, kdo je k tomu kompetentní, třeba sem trochu oficiální vyjádření. Pro příště
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 19:33   odpověděl:
Ještě k témuž tématu:
Řády podrobně neznám jako vy mazáci, ale mám logický faktický problém: pokud mažu (= z mapové komunikace dělám nemapovou, resp. mapovou komunikaci PROJETÍM ruším) čumákem, pak nemohu v itineráři odjet jediný mapový údaj, mohu jet pouze reálně. Je-li to dáno nebo vykládáno že "čumákem", pak by nebylo možno ani naopak při jízdě po reálné komunikaci podmínkou PROJETÍM mapovou komunikaci dokreslit, protože např. při příjezdu čumákem na jakoukoliv křižovatku se tato "před autem" = před projetím dokreslením mapové komunikace zcela změní (včetně třeba mapových jednosměrek z boku apod., snad je to srozumitelné. Nebo bych při jízdě po nemapové příjezdem čumáku řešil podmínku...
Pro mne jediné regulérní a logické vysvětlení slova PROJETÍM je, že se to dokreslení nebo rušení komunikace děje "za zadním nárazníkem, potažmo za koulí".
foto
michal.g   23.01.2021 v 20:00   odpověděl:
Ne, maže se čumákem, prosadili si to tenkrát služebně starší a měli k tomu nějaký důvod, který si nepamatuji.
Ale ty nemusíš na příjezdu na mapovou komunikaci něco řešit, můžeš prostě normálně pokračovat mapově.
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 20:20   odpověděl:
Dobře, maže se čumákem. A dokresluje se taky čumákem?
foto
michal.g   23.01.2021 v 20:56   odpověděl:
Ano
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 20:58   odpověděl:
Díky Michale! Sice s tím bytostně nesouhlasím, ale beru to a (když si na to vzpomenu ) budu to používat.
foto
R.A.   23.01.2021 v 21:53   odpověděl:
Ono to není úplně ani předkem ani zadkem. U předku by jsi neodjel nic, ani výjezd. Je to tak, že dojedeš do křižovatky, máš v té chvíli všechno domalováno/smazáno, zkráceno/prodlouženo. Rozhodneš se kam jedeš, při rušení zajedeš třeba výjezd azimutem, nebo výjezd z bodu/kóty atd. Při domalovávání můžeš odbočit do právě zkrácené jednosměrky, nebo zajet i mapový L/P/R (viz příklad 3, kterej teda má svý mouchy). Kdyby to bylo jak chceš ty a domalovávalo by se zadkem, tak by jsi musel při příjezdu po nemapové na jednosměrku ještě do ní zatočit a teprve pak by jsi si ji zkrátil a to je asi hlavní důvod, proč je to nakonec tak, jak to je dnes
foto
VláďaŽ   23.01.2021 v 23:31   odpověděl:
Petře děkuji za vysvětlení. Dává mi to smysl, už se mi to nelíbí o hodně míň Musím si na to zvyknout a naučit se to používat!
foto
VláďaŽ   24.01.2021 v 00:34   odpověděl:
To R.A.: Petře, ještě otravuju, ale už naposled. Zpět k domečku a Tvému komentáři tady ve 13:02 - poslední věta.
Podle Tvého vysvětlení soudím, že mapová P v pravém dolním rohu se dala regulérně zajet? A jestli ne, tak proč ne?
foto
R.A.   24.01.2021 v 00:58   odpověděl:
Protože dojedu do křižovatky, mám za sebou smazáno, takže je to jak kdybych přijel po nemapové komunikaci a tím pádem nemůžu jet P.
foto
Vláďa   24.01.2021 v 02:18   odpověděl:
To VláďaŽ: naprosto s Tebou souhlasím i s Tvými logickými argumenty náhledu na mazání předkem / zadkem při projetí. Tvrdím, že mažu až to projedu a že to má logičtější děj. A tak s tím, že za sebou nemám mapovou komunikaci počítám až při plánování do stejného místa.
Bohužel je to tak, jak to je. Jak psal Michal, zvítězila "lobby" zkušenějších. Pamatuji si to celkem přesně, protože je to cca 10 - 11 let co jsem na těchto stránkách svedl právě o toto tady na těchto stránkách velký boj. Ale byl jsem nováček a také tím pádem umlčen. V revizi řádů z roku 2010 už to bylo stanoveno a vepsáno do řádů jako věc konečná a definitivní. Bez ohledu na význam češtiny u slova projetím neboli po průjezdu.
Už jsem si zvykl. Trochu.
foto
VláďaŽ   24.01.2021 v 11:36   odpověděl:
R.A.: takže v tomto případě by byl správný zápis buď reálně na reálnou P (platila by "mazací podmínka?) nebo mapově na mapový azimut (úhel asi ze stejných důvodů ne)?
foto
R.A.   24.01.2021 v 12:53   odpověděl:
Reálná P by byla přeci úplně jinde. Azimut by byl bez debaty nejlepší a ještě by to sedělo do konceptu Na druhou stranu chápu, že jsi potřeboval, aby někdo zahnul do nějaké té smazané, takže by to chtělo ještě nějak upravit.
foto
Tomáš   24.01.2021 v 14:34   odpověděl:
A nešlo by domalovávat předkem a mazat zadkem?
foto
R.A.   24.01.2021 v 15:24   odpověděl:
Na průjezd by to bylo nejjednodušší a nejjasnější. Ale asi by to vypadalo v Řádech moc bláznivě. Tak se nakonec přistoupilo k variantě, která je příznivější pro malování, než pro rušení. Což asi vychází z toho, že se (alespoň tehdy) víc domalovává, než ruší.
foto
VláďaŽ   24.01.2021 v 16:26   odpověděl:
Tomášův návrh je nejlogičtější a NEJSROZUMITELNĚJŠÍ (hlavně pro méně zkušené a začínající posádky). Při příští úpravě Řádů (jestli k ní někdy dojde) by mohl být zapracován. Bláznivě či nesrozumitelně působí v Řádech víc věcí Zvažte to "vrcholní orgáni"
foto
R.A.   24.01.2021 v 18:06   odpověděl:
To jsme zase u toho, že bys musel mít v Řádech úplně vše a to by byly 10x takový. Úkolem autora a HR je udělat trať tak, aby to bylo jasný. Tahle pasáž tam dřív nebyla a přidávala se tam až potom, co to několikrát někdo postavil a jasný to vůbec nebylo. Přitom to stačí nadefinovat jasně a určitě ani dnes nic nebrání tomu, aby se použila podmínka, kde bude řečeno, že se nemapové komunikace stávají metr před autem mapovými, nebo metr za autem nemapovými. A tak by to mělo být se vším. Ne že se bude stavět něco, z čeho na první pohled není jasné, jak je to myšleno a musím znát doslovně Řády i s příklady, abych věděl, jak to mám zajet
foto
matonni   24.01.2021 v 19:28   odpověděl:
A nestálo by úvahu řády okleštit o ty "nejasnosti" a ty nechat, jak píše R.A., na autorech itíků. Asi by nám trochu nabobtnaly podmínky či dodatečné informace v záhlaví, ale o to víc by to autory nutilo stavět srozumitelněji, bez snah nachytat posádky s odvoláním na řády.

foto
oldc   21.01.2021 v 21:13   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak takto to dopadne když si lenoch zapne Caps Lock.
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 21:18   odpověděl:
To oldc: jojo. A PanM asi bohužel nemá ve znakové sadě C s háčkem
foto
Ruso   21.01.2021 v 21:23   odpověděl:
To VláďaŽ : PanM Ti to vráti, lebo Ty nemáš v znakovej sade E s chvostíkom
foto
Tomáš   21.01.2021 v 21:24   odpověděl:
A někdo si dokonce ve snaze po maximální rychlosti ani nevšiml vložáku.
foto
PanM   21.01.2021 v 21:24   odpověděl:
Brak C s háčkem nie ma znaczenia, zabawa jest bardzo dobra, pozdrawiam
foto
Ruso   21.01.2021 v 21:24   odpověděl:
Itík super, len si nemýliť uhol s azimutom
foto
Tomáš   21.01.2021 v 21:26   odpověděl:
Sorry, vlastně podmínky. Už to asi budu muset přestat hulit.
foto
Ruso   21.01.2021 v 21:28   odpověděl:
to PanM : Kiedy biedźe twoja trasa, to daj E s ogonem - fajna finta
foto
Duža   21.01.2021 v 21:31   odpověděl:
Přepsal jsem Markovi C na Č
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 21:31   odpověděl:
To Ruso: Tobě tam ten ohon teď taky chybí , myslíš že Marek porozumí?
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 21:34   odpověděl:
Duža: Jestli se mohu přimluvit, tak tam to velký ČÉ místo malýho čé přepišš i Oldovi
foto
Vláďa   21.01.2021 v 21:36   odpověděl:
To Duža: Přimlouvám se za OLDC, protože evidentně projel dobře, jen má malé č místo velkého a to by se mělo uznat.
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 21:39   odpověděl:
Tomu se říká PODORLICKÝ LOBBING
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 21:45   odpověděl:
To Tomáš: nevím co hulíš, ale je to asi dobrej matroš, protože ten Tvůj nejrychlejší čas byl pěknej kvapík
foto
Tomáš   21.01.2021 v 21:48   odpověděl:
Jo, to jo. Umím hledat zkratky.
foto
ZdenekJ   21.01.2021 v 21:57   odpověděl:
To Duža: To přepisování se nějak nezdařilo. PanM má sice nulu, ale ve "vizuálu" má jedna chybí a jedna navíc. Oldc má stále 160 za malé č.
foto
oldc   21.01.2021 v 22:03   odpověděl:
Díky Vláďům za pochopení, díky vládě jsem zavřenej doma. A ještě pořád nevím jestli byla večer v ITI nějaká změna proti ránu?
foto
michal.g   21.01.2021 v 22:07   odpověděl:
Ráno tam nebyla ta přetahovačka uprostřed...
foto
Duža   21.01.2021 v 22:17   odpověděl:
To je ta avizovaná oprava
foto
Vláďa   21.01.2021 v 22:40   odpověděl:
To se to večer jezdilo, když se nemuselo dumat o tom, kam jet nejkratší cestou k dalšímu mapovému údaji.
Žádám časovou kompenzaci a opakování ceremoniálu!
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 22:45   odpověděl:
To Vláďa: dopoledne ses vymlouval na telefóón
Ceremoniál ale kvůli covidovým opatřením opakován nebude a ceny jsou zrekvirovány pořadatelem pro vlastní potřebu.
foto
Vláďa   21.01.2021 v 23:32   odpověděl:
Telefon byla další prodleva, ale 10 minut jsem louskal, do kterého rohu je to blíž, autore!

foto
michal.g   21.01.2021 v 10:15   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
přiznám se dobrovolně, jsem úplný tup, prostě jsem se nějak zasekl a nepochopil jsem to
foto
Vláďa   21.01.2021 v 10:29   odpověděl:
Já zase musím sdělit, že to byl doposud nejjednodušší a relativně nejrychlejší ITI celé KORONAAOS. Nebyt již klasického telefonátu, mohl být lepší i čas. Jen doufám, že jsem správně zapsal výkaz.
To autor:
foto
Duža   21.01.2021 v 10:41   odpověděl:
Dopolední hlášení:
Konečně se to stalo!
Nejrychlejší je nejlepší!
Všichni za 0TB, až na dva. Ale ten nejhorší jen za 160TB.
Takový itík už tu byl potřeba.
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 10:50   odpověděl:
Nóóó Karle, to budeš večer muset šlápnout na plyn, abys Mirka pojel
foto
kk   21.01.2021 v 14:01   odpověděl:
Nebylo to náhodou prodaný, jako na Spartě?
foto
Duža   21.01.2021 v 15:23   odpověděl:
Protože je MichalG důsledný, měl dopoledne problém, a nestihl čas. Konstatuji, že oprávněně, takže naše omluva! A přitom stačilo tak málo - pochopit jak to autor myslí - a problém by neměl. Tady se ukázala obrovská výhoda nás starých mistrů, kteří jsme byli v minulosti často donuceni uvažovat, jak to vlastně autor myslel.
Problém je opraven, takže večer to bude malinko jednodušší.
foto
michal.g   21.01.2021 v 15:56   odpověděl:
když už jsi to Vláďo opravil, tak tím snad nenapovím.
všichni, kdo to dopoledne odevzdali (projeli), tak by měli dostat nějaký domácí úkol. třeba 100x napsat: Pokud jedu mapově, tak nemá směr rovně přednost!
foto
Vláďa   21.01.2021 v 16:41   odpověděl:
Musím přiznat, že pokud se Michal zarazil na tom samém místě, co myslím i já, tak jej plně chápu. To nešlo rozřešit. Měl jsem stejný problém a večer jsem o něm chtěl napsat. Škoda, že jsem ho autorovi při dopoledním telefonátu po odjetí nezmínil. Mohlo být vše napraveno dříve.
Já jsem jel, jak to autor chtěl, ale bylo to hodně intuitivní a na základě jediné logiky věci, která nemusí vždy vyjít. Více se bude diskutovat asi až večer.
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 17:55   odpověděl:
Získali jsme vyjádření pouze od tiskového mluvčího autora:
Na základě jistých signálů z řad široké veřejnosti (mnozí nám i psali) bylo zaujato nezaujaté stanovisko a podniknuta potřebná opatření.
Autor sám se k záležitosti nevyjádří na tiskové konferenci, která je tímto rozpuštěna, ale pouze večer na svém aostvítru.
foto
Duža   21.01.2021 v 18:09   odpověděl:
Tak už nediskutujme, dnes jde o důležitější věci.
Jak asi dopadne soutěž gigantů našeho sportu ?
Karle držím palce !!! (Mirku, tobě samozřejmě taky!)
foto
R.A.   21.01.2021 v 18:12   odpověděl:
No jsem zvědav, co vám na ty vaše řeči tady a úpravy v iti řekne Mirek. To bude na protest
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 18:15   odpověděl:
Ano, přesně, o to tady dnes (a nejen dnes) jde!
foto
VláďaŽ   21.01.2021 v 18:16   odpověděl:
... to patřilo k Dužovo příspěvku...


ZPĚT na 1. stránku 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 < 19 > 20 21 22 23 24 25 26 27 28
_________________________________________________________________________________________________________________________