VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 22:03 napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 3) Včera v 21:35 napsal příspěvek Ruso
UKAŽ
2) Včera v 21:47 napsal příspěvek Michal P.
UKAŽ 4) Včera v 15:22 napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 21:58 ZdenekJ reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 2. dny Vláďa reagoval na VláďaŽ z 20.04.
UKAŽ
Včera v 21:54 Ruso reagoval na Michal P. z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny clarus8 reagoval na clarus8 z 18.04.
UKAŽ
Včera v 21:46 clarus8 reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny Ruso reagoval na michal.g z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny michal.g reagoval na michal.g z 20.04.
UKAŽ Před 5. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 17.04.
UKAŽ

foto
kk   29.01.2021 v 11:51   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Janku, neber si mé připomínky k dělce a náročnosti etap osobně. Jen jsem citoval původní Dužovo zadání... Proto se mi líbily jednoduché domečky od VládiŽ., i když tam jsem taky vyhořel 😭
foto
Vláďa   30.01.2021 v 11:03   odpověděl:
Tak snad můj ITI Ti Tvé přání splní. Nemám domeček, ale jednoduché by to mělo být a to dle původního zadání od Duži.

foto
Janek   29.01.2021 v 10:18   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Nepěkně dnes ščije, takže jsem na hotelu zůstal dýl. Projel jsem si ešče jednou včerejší itik. Ač nejsu fanoušek syntetických prostorů, tentokrát mi to nevadilo a itik, který do teho byl nakreslen, byl geniálně jednoduchý a přesto skýtal spoustu míst, kde se mohl nechat jezdec zmást. Proletěl jsem ho za dvě minuty. A zbytek času jsem trávil hledáním nějakého jiného průjezdu, pač se mi nechtělo věřit, že mi to na první dobrou vyšlo rovnou dobře. Dužovi a , takto by to klidně mohlo být pořád.

foto
michal.g   29.01.2021 v 10:14   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
dotaz na ZdeňkaJ: prosím, ten zákaz vjezdu jižně od kóty 101 platí do té komunikace jen od jihu nebo i od severu?
A předpokládám, že to číslo 4 a drobné přerušení komunikace ve Vědomicích tu komunikaci nepřerušují?
foto
Duža   29.01.2021 v 11:07   odpověděl:
Odpověděl jsi si sám, a velmi správně (Jen od jihu a nepřerušují)
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 12:12   odpověděl:
Něco mi uniklo? Jede se již dnes? Nebo je Michal tester?
foto
michal.g   29.01.2021 v 12:32   odpověděl:
uniklo ti Zdeňku maximálně to, že Vláďa dává dopředu k dispozici mapy pro ty, kteří nemají doma tiskárnu
foto
VláďaŽ   29.01.2021 v 12:32   odpověděl:
Nebo ze by měl mapu? Prý unikla i do zahraničí
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 12:43   odpověděl:
OK panika snížena o jeden stupeň (ale ne PES)
foto
Vláďa   29.01.2021 v 19:43   odpověděl:
Nechci být hnidopich, ale nechybí v ZM na zítra jedna kóta, která upřesňuje místo, kam patří jeden z detailů? Dá se to odtušit dle tvaru křižovatky, ale je to tak správně?
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 21:19   odpověděl:
Panika opět stoupá . Možná tam neměla být vůbec žádná kóta, aby jste se neměli na co ptát .
foto
michal.g   29.01.2021 v 21:26   odpověděl:
Vláďo, Vláďo
foto
Vláďa   29.01.2021 v 22:08   odpověděl:
To Michal:
při pohledu do řádů:

Detail:
Zobrazuje nejbližší okolí mapové křižovatky nebo skupinu křižovatek kolem bodu, kóty, začátku nebo konce SM.
Každý detail musí vždy obsahovat také nějaký bod nebo kótu (včetně detailů začátku nebo konce SM).
Zásady pro použití detailu:
- ......
- zpřesňuje a doplňuje základní mapu nebo plánek, proto musí obsahovat všechny údaje ze základní mapy nebo plánku a navíc musí obsahovat všechny reálné komunikace v prostoru detailu.
- ......

Myslím, že bych měl vědět, ke kterému údaji v ZM bych měl detail přiřadit, nebo ne? Máš jiný názor?

foto
Duža   29.01.2021 v 22:37   odpověděl:
Podle mě nemusíš den dopředu vědět nic !
Složitější mapy dávám s předstihem proto, aby se nebylo zapotřebí zabývat a zdržovat tiskem iti po startu. Stačí pak jen kombinovat to co je na monitoru a co mám vytištěno na papíře.
Samozřejmě než dám mapu k vytištění, tak z ní odstraním všechno co by mohlo něco napovídat.
Takže pokud tam něco chybí, nebo nedává smysl, bude to určitě doplněno v itineráři.
foto
R.A.   29.01.2021 v 23:29   odpověděl:
Vláďo soucítím s tebou. A máme štěstí, že je to jenom detail. Asi se nám tu rozmáhá nějaký nešvar. Představ si, že loni 8.12. to samý, detail se dvěma kótama a v ZM nic. To ještě pořád jde. Ale ten samej vejlupek pak 20 dní na to, to dokonce postavil tak, že měl podmínku: "V každé sudé kótě vpravo" a v ZM nebyla jediná kóta. Říkáš si, hustý a masakr, to přeci není možný. Ale to pořád není vše. V té ZM dokonce nebyla ani žádná časovka. Ale přesto jsme to tehdá skoro všichni nějak odjeli, tak snad zvládneme i tohle
foto
kk   29.01.2021 v 23:48   odpověděl:
to RA: kóta může být zadána průjezdem šipkáčem, nebo SM, pokud je tam uvedena.
Tak nešil.
foto
kk   30.01.2021 v 00:37   odpověděl:
Ten můj přípodotek, byl určen pochopitelně Vláďovi nějak se mi tam přimotal RA....
SORRY
foto
Vláďa   30.01.2021 v 01:00   odpověděl:
To ALL:
děkuji za vaše vroucí odpovědi, zejména R.A. - všechno jsi tehdy dostal najednou a postupně jsi si vytvářel trasu a doplňoval ITI během průjezdu.
Jinak jsem tušil, že to tak nějak bude, ale chtěl jsem se dozvědět více od autora, aby nám to při sobotě usnadnil, ale stal se z něho správný partyzán. Aspoň jste mi potvrdili myšlenkové pochody vy všichni diskutující.
Přeji všem na zítřek hodně sportovních úspěchů!


foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 10:16   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak jsem to dnes prolítnul a silně jsem znejistěl Tohle u Duži, a ještě k tomu na 25 minut, není jen tak. Tak jsem to projel ještě 3x, furt stejně, tak jsem to odevzdal, bohužel s naprostou jistotou, že večer nebudu stačit zírat
foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 10:18   odpověděl:
Můj názor podporuje i to, že žravá dáma u toho asi omdlela
foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 10:26   odpověděl:
..a sakra! Mirku,, jsi OK??
foto
Mirek L.   28.01.2021 v 10:49   odpověděl:
Nebojte se o mě, jen nade mnou zase zvítězila technika a vyhodila mě ze spojení. Nemám žádný korel, crw, KLM, android, vrstvy a další vymoženosti, o kterých tu odborníci píší. Chyba je jako vždy mezi židlí a klávesnicí. A zrovna jsem měl zaděláno na vítězství. Večer si to snad po vyvěšení potvrdím.
foto
Duža   28.01.2021 v 12:20   odpověděl:
Dopolední report:
Gratulace na Slovensko. I když není nejmladší je nejlepší ! (za 0TB)
LeMe a MartinK evidentně zapomněli napsat jednu průjezdku kolem které jeli. (šestou / první)
Ž a 8 - neuvěřitelá nadílka.
foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 12:35   odpověděl:
No, dyk jsem to věděl, že u Tebe to není jen tak. Jsem to psal hned nahoře Akorát že doteď jsem nepříšel na to, kde je ten pes zakopanej
foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 12:40   odpověděl:
Jéééžiš, když jsem všem vykecal, jak jsem úžasně pitomej, tak to vidím...
foto
Ruso   28.01.2021 v 14:26   odpověděl:
Tak dopoludnie mi vyšlo, väčšinou mi Dúžov itík robí starosti, ale dnes sa darilo. , itík je super
foto
Vláďa   28.01.2021 v 21:25   odpověděl:
Víte jak vypadá radost, že jste si jisti, že jste přišli na správné řešení? Jednoduše - zapomenete zapsat poslední průjezdku do výkazu a ani při kontrole si toho nevšimnete. Takže za 100 a nelze říci jenom, ale je to hrozné a moc!

To Duža:
foto
Ludvík Prášil   28.01.2021 v 21:25   odpověděl:
ITI je super, díky!!!
Lp
foto
Tomáš   28.01.2021 v 21:27   odpověděl:
Já se připojuji.
foto
Janek   28.01.2021 v 21:31   odpověděl:
Jedna podmínka, pár silnic a stejně to šlo zkazit. Mluvím za sebe: velmi příjemná změna proti předchozímu počinu.
foto
Michal P.   28.01.2021 v 21:32   odpověděl:
Souhlas moc pěkný
foto
Vláďa   28.01.2021 v 21:35   odpověděl:
Tipuji, že Ti co mají vyšší, ne-li vysoké příděly zapomněli přehodnocovat na kruháči u kostela? Musím vás podpořit a připojit se k vašemu stylu průjezdu - také jsem to odhalil až na podruhé. První průjezd, který bych odevzdal by byl asi za 700. Dnes jsem více bděl, než nevnímal, včas zkontroloval myšlenkové pochody a vyšlo TO! (až na to uchlácholení se v závěru ).
foto
clarus8   28.01.2021 v 21:43   odpověděl:
Až když nyní napsal Vlada ten svůj poslední příspěvek mi došlo, proč to Ruso měl tak jasný.
On tento fígl použil v CECu v Tatrách a mě to tady nedocvaklo.
foto
kk   28.01.2021 v 23:01   odpověděl:
No, já nepochopil nic, ani ten kruhák, ale Žravou jsem zase pobil😂
foto
Duža   29.01.2021 v 08:36   odpověděl:
Mirek mi napsal, že si toho kruháče nevšímal, protože by mu to prý komplikovalo rychlý průjezd.
foto
Janek   29.01.2021 v 08:52   odpověděl:
Což je poznámka, proti jejíž relevantnosti nelze napsat ani písmeno! Mno, a mám jednu špatnou zprávu: firma si všimla mých přesčasů a nařídila mi na první únorový týden tři dny volna. A vzhledem k množství sněhu v mé domovině a vzhledem k všemu zavřenému mi asi nezbyde nic jiného, než usednout ke Corelu. A proč je to špatná zpráva? kk tu na Silvestra měl nějaké připomínky k rozsahu mých etap. Vzal jsem si to tedy k srdci a udělám ji ještě rozsáhlejší. Alá Aberdeen, ale trochu jiným způsobem. Mám to už rozmyšlené. S Dužou nějak po mejlech doladíme, jak to udělat. ...protože zatím moje etapa vždy zaplevelí sobotu a kdo můj styl nemá rád, v sobotu je otráven. Vymyslíme to, nebojte. (čti bojte se!)
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 08:54   odpověděl:
Já mám takovou smůlu. Zase mi někdo ukradl průjezdovku . No a stovka je v takové soutěži hrozně moc
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 08:55   odpověděl:
Už se těším na sobotu. Tam bych mohl vyhrát. Mám určité zákulisní informace .
foto
Michal P.   29.01.2021 v 09:16   odpověděl:
To Janek a Duža : s tou sobotou máš pravdu. Nevím jak to mají ostatní, ale já mám možnost v sobotu jezdit jen na telefonu a Tvoje etapy Janku se na to opravdu nehodí. Ale jinak se mi moc líbí (jako ovšem skoro všechny, já jsem hrozně nenáročný ) Takže se přimlouvám za to, aby Jankovi etapy nebyly o víkendu, díky
foto
Janek   29.01.2021 v 10:14   odpověděl:
Zatím to není postavené! Moje vize je spíš ta, že v sobotu jakákoliv etapa alá včerejší Duža. Něco na mobil. A v nedělu, jaksi navíc a mimo Zimu mou bláznivinu. Rád bych využil Dužův systém automatického počítání, ale bude to úplně mimo zadání "udělejte itik na 5-20min". Naopak, bude to itik třeba na dvě hodiny, klidně čtyři různé starty během dne a limit na řešení velmi dlouhý. Otestovalem si na předchozích etapách co a jak. Nelíbí se diskuse nad nejasnostmi, tedy je lepší to udělat fakt jen jako čisťoučkou etapu bez zádrhelů a nejasností.
O nuceném volnu vím dva dny, tak si během práce vymýšlím finty, před hodinou mi inspirovala jedna nádherná dopravní situace v Holýšově, zakomponuju ji tam... Ptáte se proč to chcu dělat? To je jednoduché! Jsem svéhlavý a když mi kk napíše, že je to moc velké, tak to udělám ještě větší. Doba, kdy jsem se toužil zavděčit, už mě přešla.
foto
Tomáš   29.01.2021 v 10:24   odpověděl:
Janku, už se těším. To zas bude nářez.
foto
VláďaŽ   29.01.2021 v 11:13   odpověděl:
Přidávám se k Tomášovi a to tak, že doslova. Výstižněji bych to nevyjádřil
foto
PavelN   29.01.2021 v 20:22   odpověděl:
Pro nás začátečníky - proč se má jet u kostela tak, jak je uvedeno ve vzorovém průjezdu?
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 21:17   odpověděl:
Když přijedeš ke kostelu, tak nemůžeš dojet na ten "mapový" kříž, protože tam jsou zákazy vjezdu. Jedinou možnost kam můžeš je odbočit po kruháku doprava, tím se dostaneš mimo mapu. Po odjetí čtvrtiny kruháku potkáš mapovou komunikaci. Doprava na kříž (kam asi pořád směřuješ) tě nepustí zákaz vjezdu a kruhák rovně je nemapový. Ty jedeš mapově, takže jakmile potkáš mapu, musíš se po ní vydat. Odjedeš tedy prvním výjezdem z kruháku doprava a vymýšlíš trasu do stejného místa kam jsi jel před touto situací (přehodnotíš).
foto
PavelN   29.01.2021 v 21:29   odpověděl:
Jak jednoduché . Díky za vysvětlení.
foto
Vláďa   29.01.2021 v 21:46   odpověděl:
To PavelN: vysvětlení je touto formou složitější, ale pokusím se o to a pokud by to nešlo pochopit, tak je nejlepší se potkat ve svém okolí s někým, kdo by to vysvětlil tzv. z očí do očí.

Mám vymyšlenou mapovou cestu přes křižovatku tvaru kříže. Přijedu k ní a zjišťuji, že se reálně jedná o kruhovou křižovatku, která má sice napříč kruhem komunikaci, po které by se dala dokončit zamýšlená jízda, ale na komunikaci do středu té křižovatky je osazena DZ Zákaz vjezdu. Takže tam nemohu a navíc jsem na kruháči, na kterém mám dopravním značením stanoven směr průjezdu. Takže musím odbočit vpravo.
Tím opouštím mapovou komunikaci nemapovou komunikací a protože mám jet do dalšího údaje mapově, tak po této nemapové komunikaci jedu rovně nebo po hlavní silnici tak dlouho, než přijedu na další mapovou komunikaci, po které bych mohl jet do dalšího předepsaného mapového údaje. To se mi daří hned na dalším výjezdu z kruhového objezdu. Jedná se o mapovou komunikaci. Zde se nachází místo, kde tzv. přehodnocuji a hledám novou mapovou cestu.
Mohl bych vlevo, ale nemohu, protože tam je zákaz vjezdu a navíc bych opět přijel do křižovatky tvaru kříže, kde bych musel splnit podmínku, takže bych stejně nemohl jet přímo do kóty 315 a už by se potom nemuselo jednat o nejkratší průjezd.
Pokračovat po kruháči také nemohu, protože jedu mapově, ale kruháč je nemapový, jen reálný. Mohu vyjet pouze z kruháče vpravo po mapové komunikaci a hledám novou nejkratší mapovou cestu při dodržení všech podmínek. Současně zapomínám, že jsem potkal kruháč, je to pro mne opět křižovatka tvaru kříže a pokud k ní znovu přijedu, protože to je přes ni k zadanému stanovenému údaji stále nejkratší, tak musím celý postup opakovat a řešit jak to vypadá reálně a jak mapově. Jako kdybych tam do té křižovatky přijel poprvé.
POZOR! Autor by Tě v rámci jednoho mapového přejezdu mezi údaji neměl znovu přivézt do stejné situace, tedy do příjezdu do takovéto křižovatky ze stejného směru, aby jsi řešil to samé. Tím by jsi se zacyklil. Z jiného směru Tě tam však přivést může, i když budeš řešit to samé. Jedním mapovým přejezdem je myšlen přejezd z jednoho mapového údaje na druhý. V tomto ITI to je např. ze startu do kóty 315 s výjezdem.
Autor Tě tam může přivést i při dalším mapovém průjezdu, tedy z kóty 315 během jízdy znovu do kóty 315.
Na první pohled to vypadá strašně složitě a určitě je potřeba získat v tomto praxi. Pravdou však je, že tuto náročnější věc se na soutěže začátečníků nedávají a pokud, tak v jednodušších variantách. Není třeba se toho bát.

Uznávám, že ústní objasnění by bylo přehlednější a názornější, ale zkus to!
foto
Vláďa   29.01.2021 v 21:48   odpověděl:
To PavelN: omlouvám se, než jsem to dopodrobna popsal, tak tady byl stručnější a rychlejší Zdeněk. A tak třeba Ti to také pomůže a nebo na to zapomeň.

foto
Ruso   27.01.2021 v 08:46   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
michal.g : pekný itík Je fajn, že sa to tu strieda čo sa týka staviteľov, asi by nás to nebavilo, keby to bolo rovnaké.


ZPĚT na 1. stránku 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 < 17 > 18 19 20 21 22 23 24 25 26
_________________________________________________________________________________________________________________________