VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 22:03 napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 3) Včera v 21:35 napsal příspěvek Ruso
UKAŽ
2) Včera v 21:47 napsal příspěvek Michal P.
UKAŽ 4) Včera v 15:22 napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 21:58 ZdenekJ reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 2. dny Vláďa reagoval na VláďaŽ z 20.04.
UKAŽ
Včera v 21:54 Ruso reagoval na Michal P. z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny clarus8 reagoval na clarus8 z 18.04.
UKAŽ
Včera v 21:46 clarus8 reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny Ruso reagoval na michal.g z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny michal.g reagoval na michal.g z 20.04.
UKAŽ Před 5. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 17.04.
UKAŽ

foto
Mirek L.   5.02.2021 v 23:43   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
zdá se po poslední soutěži, že přes počty jsem slabší. I proto, že jsem musel být upozorněn, že pořadí c soutěži není přesně podle získaných bodů. prosím o opravu a přesun směrem nahoru o nejedno místo, na novém ceremoniálu netrvám.
foto
Duža   6.02.2021 v 10:55   odpověděl:
Opraveno ! Ten vynikající čas tě vyhoupnul o několik míst!
foto
R.A.   6.02.2021 v 12:05   odpověděl:
Tohle je pro Mirka velice, velice podprůměrný čas. Navíc jet to přes 7 minut a pak odevzdat prázdný výkaz, to je u něj naprosto nestandardní, to běžné dává do minuty
foto
Mirek L.   6.02.2021 v 19:04   odpověděl:
Tak upřímně: projel jsem celé - přesněji daleko více než celé. místo zadávání průjezdek jsem se nějak vyhodil. Proto žádná kontrola. A přiznávám - bylo to štěstí, takhle je to výrazně lepší.

foto
michal.g   5.02.2021 v 10:13   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Duža tady teď bohužel předvedl to, s čím se někdy člověk setká i na soutěži. přestože hlavnímu rozhodčímu předložíte jednoznačné a nevyvratitelné argumenty, že vaše řešení je správné, tak se zasekne a trvá si na svém špatném výkladu. na mistráku se to řeší protestem, který musí rozhodnout hlasováním vylosovaní jezdci. na jiných soutěžích máte smůlu, tam je to prostě tak, jak rozhodne HR.
Duža se stále otáčí na tom, že bod je nakreslený posunutý a nechápe, že je jedno, jestli autor značku bodu nakreslí trochu šejdrem, protože bod je vždy ve středu křižovatky. a že je to jedna křižovatka je vidět z toho, že mezi severní a západní komunikací tvoří hrany komunikací úhel (není tam žádná stopa po průběžné komunikaci, která by tam musela být, kdyby to měly být 2 křižovatky). a také jsem si dal tu práci, že jsem si vykreslil osy komunikací a ty se stýkají v jednom bodě. pouze při velkém zvětšení jsou od sebe ty průsečíky nepatrně vzdáleny.
nechci se tady hádat kvůli tomu, abych byl první, ale myslím, že tyto itíky mají sloužit hlavně k poučení účastníků a pokud je výsledek špatně vyhodnocen, tak je poučení v pr...
ještě bych chtěl poděkovat R.A., že se mě zastal, přestože měl jiný průjezd.
foto
Duža   5.02.2021 v 10:57   odpověděl:
R.A. se tě nezastal!! Napsal, že kdyby to byla jedna křižovatka, tak by byl průjezd podle tebe. S tím souhlasím. Jenže jedna křižovatka to v žádném případě není. Hledat střed křižovatky pomocí os by šlo, kdyby komunikace byly kresleny čárou, ale v tomto případě určitě ne. Zde je to zcela jasné.
Pro poučení účastníků by stačilo napsat: "Kdyby to byla jedna křižovatka, tak by byl správný průjezd dle Michala".
Michale, ale nic ve zlém
foto
michal.g   5.02.2021 v 11:08   odpověděl:
Vláďo, já to také nemyslím zle, bavíme se tu pouze o principu, to nemá co dělat s tím, že si tě velmi vážím.
ovšem zapomněl jsi na to, že R.A. napsal, že se v žádném případě NEDÁ prohlásit, že to určitě jsou 2 křižovatky!
foto
R.A.   5.02.2021 v 11:09   odpověděl:
R.A. se ho zastal a teď dole znova Jak jsem pokračoval tady v "kdyby větě", tak za mě nedokážu se 100% jistotou říct, že jsou to dvě křižovatky. Teoreticky tam hraje argument: není to jasné, jestli je to jedna nebo dvě a tak mi chtěl autor puntíkem naznačit, že to jsou dvě. Ale to se mi moc nelíbí. Za mě tedy hlasuji pro A, B nebo L, C.
Vláďa i tak dobrý a alespoň už nebude mít ve vzoráku "cokoliv", to je taky posun Píšu to s tím, že mě dobře zná a tak ví, že si ho rád dobírám.
foto
michal.g   5.02.2021 v 11:10   odpověděl:
a ještě bych podotkl, že všichni, kteří mají posloupnost průjezdek A, D, tak to také považovali za 1 křižovatku. a myslím, že i někteří další...
foto
R.A.   5.02.2021 v 11:13   odpověděl:
Ti jeli spíš do 0, nebo 1, takže to asi ne.
foto
Duža   5.02.2021 v 11:23   odpověděl:
V tom množství iti nejsem schopen provést perfektní kontrolu každého iti. Ale snažím se. Když něco uteče, tak je to alespoň dobrá možnost to prodiskutovat a něco se naučit.
I když jsem tvrdohlavý a nikdo mě nepřesvědčí, že je to jedna křižovatka, podřizuji se a uznávám průjezdy ABC i ALC.
Konečně vyzkouším výpočet na dvě možnosti ve vzoráku.
foto
5r3   5.02.2021 v 11:25   odpověděl:
Když jsem si to ráno projížděl, tak by mě vůbec nenapadlo, že je to jedna křižovatka. A i když si tam udělám ty průměty os, tak jsou docela jasně od sebe. Navíc, kdybych chtěl odbočit na ten autobusák (a kdyby to šlo, což v reálu nejde kvůli zákazu), tak bych odbočil hned za ostrůvkem a nedojel bych do bodu 2. To jsou moje jednoznačné a nevyvratitelné argumenty.
foto
ZdenekJ   5.02.2021 v 11:32   odpověděl:
Budu reagovat tady. Pro příště, až zase bude něco s odboč. Tak platí, že :
1.Hledám nejkratší cestu
2.můžu si vybrat (L nebo P) ale to odbočení musí být co nejvíce (tedy ne šikmo vpravo do trojúhelníku)
Při rozhodování tedy je prioritou nejkratší cesta?
foto
Duža   5.02.2021 v 11:36   odpověděl:
5r3 jednoznačně potvrzuje to co je jasné !
Ale přesto jsem povedl zadání dvou možností vzoráku a funguje to bezva !
foto
michal.g   5.02.2021 v 11:55   odpověděl:
5r3: reálnou situaci do toho nemůžeš motat, tady se rozhoduješ podle mapy.
ať si každý udělá názor sám, jestli to je 1 nebo 2 křižovatky, důležité je, aby bylo jasné, že pokud je to 1 křižovatka, tak se jede A, L, C.
Zdeněk: ano Zdeňku. jsem rád, že jsi to z mého zmateného vysvětlování pochopil. i když možná, že spíše z té poznámky od R.A.
foto
kk   5.02.2021 v 17:09   odpověděl:
Přestaňte blbnout a jezděte podle toho, jak autor chtěl...
foto
Vláďa   5.02.2021 v 17:15   odpověděl:
Jsem zcela zděšen, do jakých konců se zde dostala debata na jednoduchým ITI, který měl sloužit k pobavení s tím, že AOS ustoupila trochu do pozadí a fór byl pouze v základní znalosti matematiky. Takovéto srandy se jezdí na jednoduchých zábavných soutěží.
Nicméně:
1)Michale nic proti Tobě, ale většina to vnímala jako dvě křižovatky

2)Aby se bod, tečka týkala i vjezdu na autobusák, tak by musel být posunut blíže výjezdu z autobusáku a to alespoň tak, aby levý roh ohraničení komunikací (výjezd - hlavní) byl na úrovni středu malůvky bodu. Tzn. když spustím kolmici mezi rohem na protější stranu hlavní komunikace, tak by ten bod měl být středem protnut. Tady v tomto případě se tečky bodu sotva dotkne (hranice křižovatky).

3) víme, že malůvka, kde se bod nachází je zvětšenina malinkého bodíčku, který ukazuje na místo, kde se bod nachází. A proto vezměme střed nakreslené kružnice a tam je bod. Tak co? Má bod ještě něco společného s výjezdem z autobusáku? No myslím, že ani zdaleka, je již mimo hranici této křižovatky.

4) V sudé kótě odboč: domnívám se, že musím odbočit tak, abych jel nejkratší cestou k dalšímu stanovenému údaji ITI. V tomto případě vpravo hned do bodu 3.

Děkuji Dužovi za vyřešení problému (a nejen za to, ale i za celou péči o tento ansámbl), abychom to tady neřešili celý týden. Nicméně za mne je jednoznačný správný výkaz A B C.
foto
oldc   5.02.2021 v 17:18   odpověděl:
Jednička se za prvočíslo nepovažuje, přestože podmínku dělitelnosti pouze sebou samým a jedničkou splňuje. (Tak rozhodla vláda na svém nočním jednání)
foto
ZdenekJ   5.02.2021 v 17:27   odpověděl:
Bohužel matematikům vadí, že definici prvočísla použito slovo a (je dělitelné sebou samým a jedničkou). Jednička je dělitelná pouze jedničkou, není tam žádné "další" číslo kterým je dělitelná. To je pro mne podobný problém jako odboč .
foto
Vláďa   5.02.2021 v 17:29   odpověděl:
To Oldc: ještě štěstí, že o matice vláda nerozhoduje a s jedničkou je to pro poučení ostatních takto:

Jak říká základní věta aritmetiky, každé přirozené číslo je možno rozložit na právě jeden prvočíselný součin (např. 12 = 2×2×3). Pokud by byla jednička zahrnuta do množiny prvočísel, bylo by takových rozkladů vždy nekonečně mnoho (12 = 2×2×3 = 1×2×2×3 = 1×1×2×2×3 = …). Proto se jednička za prvočíslo nepovažuje, přestože podmínku dělitelnosti pouze sebou samým a jedničkou splňuje. V rámci obecnějších teorií jsou prvočísla takzvanými prvočiniteli, zatímco jednička patří mezi takzvané jednotky.

Vidíte? I takto vypadá distanční výuka!
foto
michal.g   5.02.2021 v 17:56   odpověděl:
Vláďo, jako poměrně často reaguješ, aniž bys přečetl celou diskuzi.
Takže znovu: Je jedno, kam značku bodu nakreslíš, bod je vždy ve středu křižovatky.
Odbočení je tu několikrát vysvětleno, přečti si to.
A nevím, jak jsi přišel na to, že většina to brala jako 2 křižovatky?
foto
Vláďa   5.02.2021 v 19:09   odpověděl:
Michale mýlíš se, diskusi jsem přečetl celou.
A k ostatnímu za mne HOWGH!
foto
Janek   5.02.2021 v 19:46   odpověděl:
Michale, Strasbourgh...
foto
Ludvík Prášil   5.02.2021 v 20:03   odpověděl:
Ahoj!
Michale, prosím, ochytři mě - proč by měl být bod/kóta automaticky ve středu křižovatky a ne tam, kde jej nakreslí autor?
Pozdravy
Lp
foto
michal.g   5.02.2021 v 21:28   odpověděl:
Protože bod/kóta může být jen na křížení komunikací...
foto
kk   5.02.2021 v 23:18   odpověděl:
Na mostě, na křížení se železnicí,atd.
foto
Ludvík Prášil   6.02.2021 v 09:02   odpověděl:
Jasně, to je v M/7 body obecně; osobně bych, kdybych stavěl benzinovku, dával detail...

foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:31   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Pěkný večer,
blahopřeji všem, co to dali za 0TB, zejména Ludvovi. Omlouvám se všem, kteří s tím měli těžkosti. Byl to víceméně jenom fórek, jehož námět jsem převzal od jednoho kamaráda. Jen jsem ho trochu "dotvořil". Pokud budu mít chvilku, tak na tom prostoru něco ještě připravím.
Výsledky hovoří o tom, že jste si i trochu odpočinuli a přitom byla i chvilka napětí, jestli jsem takovou "blbost" opravdu myslel.
Přeji vám hodně štěstí v dalších soutěžích.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:36   odpověděl:
Vláďo, sorry, ale ti, co jim gratuluješ, to mají za 160!
foto
Janek   4.02.2021 v 21:37   odpověděl:
Já su sice u PC, ale v 19:30 jsem začal stahovat film Ben Hur s tím, že to do soutěže v klidu bude. Jenže se mi po osmé zpomalil internet, lezou z něj bajty ještě pomaleji než z Remka věty a do teď to není. I tuhle diskusi otvírám deset vteřin. Nevím, co se kde stalo, ale dnes jsem neměl technické možnosti cokoliv jet. Než bych to otevřel, první byli v cíli.
foto
Bubla   4.02.2021 v 21:46   odpověděl:
Vláďo, vůbec jsem tě nepochopil, jak můžu projíždět sudé body, když je nemám uvedeny v ITI?
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:48   odpověděl:
2 je prvočíslo a zároveň sudá...
foto
kk   4.02.2021 v 21:50   odpověděl:
"1" a "5" nejsou prvočísla?
foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:54   odpověděl:
To KK: bohužel, podle wikipedie to je takto:
Prvočíslo je přirozené číslo větší než 1, které je dělitelné jen dvěma děliteli: jedničkou a samo sebou. Jednička není prvočíslo, neboť nemá dva dělitele. Přirozená čísla větší než jedna, která nejsou prvočísly, se nazývají složená čísla. Prvním prvočíslem je číslo 2, které je jediným sudým prvočíslem.
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 23:01   odpověděl:
To Michal: Stejně to nechápu. Plánuju tedy příjezd do 2 nejkratší cestou, tak abych co nejvíce odbočil na čtyřpaprskové křižovatce. Jedu tedy do 2 od SV. Odbočím skoro na S (to je nejvíce vpravo), objedu to tedy přes D a kolem bodu 0 a do 3 přijedu od SZ. Nebo jak to je (podle tebe)

foto
michal.g   4.02.2021 v 21:21   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
mám ptoblém, bod 2 je na křižovatce se 3 nebo se 4 paprskama?
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:25   odpověděl:
podle mě to jsou 4 paprsky, tedy správný průjezd A, L, C
foto
R.A.   4.02.2021 v 21:25   odpověděl:
Najel jsem to pro jistotu přes ten autobusák, ale plech tam stejně nebyl
foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:25   odpověděl:
Já tam vidím v podstatě jenom 3 paprsky, výjezd z autobusového nádraží je ještě před tečkou - bodem.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:29   odpověděl:
ať na to koukám, jak na to koukám, tak ty osy všech komunikací se protínají v jednom bodě, takže je to jedna křižovatka.
a správný průjezd je A, L, C!!!!
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 21:30   odpověděl:
Jak by se to teda jelo se čtyřmi. Na L se nedostanu nikdy.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:34   odpověděl:
to Vláďa, tečka bohužel není nakreslená přesně do středu křižovatky, máš jí mimo křížení os komunikací.
foto
Tomáš   4.02.2021 v 21:36   odpověděl:
Taky nad tím bloumám. Možná ADBC, pokud bych chtěl odbočit co nejvíc. Ale L? Michale, prosím, objasni myšlenku.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:38   odpověděl:
to Zdeněk: ve 2 musím odbočit. a to na jednu stranu co nejvíce. abych to měl nejkratší, tak musím odbočit Levá. pak přijedu do 3 od jihu. zpátky přes 2 nemůžu, tak musím přes L.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:39   odpověděl:
odbočování jsme brali v mém itíku na jaře.
foto
Tomáš   4.02.2021 v 21:47   odpověděl:
Možná máš pravdu. Proč mě vždycky z tý bedny musí někdo shodit?
foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:50   odpověděl:
To Michal: když přijedu na místo tečky bodu 2, tak výjezd z autobusáku je již za mnou a před sebou mám vpravo do bodu 3 nebo rovně k bodu 5. Aby to bylo, jak myslíš, tak je to nerealizovatelné. Pro zahrnutí tečky do křižovatky s autobusákem by musela mít střed na rohu výjezdu z autobusáku a navíc, konec linie ohraničující komunikaci z autobusáku se lehce stáčí na úplném konci před tečku bodu.
Víc k tomu není co dodat.
foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:52   odpověděl:
Oprava textu: rovně k bodu 5 je trochu doleva. Ale jinak nic jiného, tečka je v Ypsilonce.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:55   odpověděl:
Vláďo, to je úplně jedno, kde máš nakreslenou tečku. ta musí být uprostřed křižovatky a je to jedna křižovatka i s vjezdem do autobusáku. buď si to vytiskni nebo si to pořádně nazvětšuj a uvidíš, že se ti osy komunikací protínají v jednom bodě. to, že máš tu tečku špatně nakreslenou není můj problém a nic to na věci nemění.
trvám na opravě vzoráku a opakování ceremoniálu!
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 21:59   odpověděl:
To Michal. Pokud jsme něco brali a já to zapomněl, tak se omlouvám, ale ve 2 musím odbočit co nejvíce, tuto tezi tedy chápu tak, že co nejvíce odbočit je tedy do toho autobusáku. Nechápu jak mohu do 3 přijet od J. L ve 2 je přeci jenom trochu (a to opravdu trochu) vlevo při příjezdu do 2 od SV.
foto
VláďaŽ   4.02.2021 v 22:02   odpověděl:
No a hlásím se z parkoviště se svou oblîbenou češtinou, abych to tu trochu zamíchal: sudé body k odbočení byly 3 a 7. Dvojka byla první bod. Ve 3 se odbočilo jednoznačně a v 7 byl reálný zákaz vjezdu. Tak jak s tím ceremoniálem, HR?
foto
michal.g   4.02.2021 v 22:03   odpověděl:
to Zdeněk: Odboč znamená:
a) při mapové jízdě (pouze mapové odbočení): Mapově odboč je možnost volby (L nebo P)
za dodržení nejkratšího mapového průjezdu.
Odbočení vpravo nebo vlevo se uvažuje vždy co nejvíce.
foto
VláďaŽ   4.02.2021 v 22:45   odpověděl:
Kam zmizelo Dužovo vyjàdření? Že by ho Olda disknul?
foto
R.A.   4.02.2021 v 22:58   odpověděl:
Ano, moje myšlenka o autobusáku byla zcestná. Kdyby to byla jedna křižovatka, tak je to jak píše Michal. Řekl bych, že to nejsou se 100% dvě. Takže je jen otázka, jestli je to se 100% jistotou jedna, pak by platilo Michalovo ALC, a nebo to není jasné, a pak může být uprostřed L nebo B.
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 23:02   odpověděl:
To Michal: Stejně to nechápu. Plánuju tedy příjezd do 2 nejkratší cestou, tak abych co nejvíce odbočil na čtyřpaprskové křižovatce. Jedu tedy do 2 od SV. Odbočím skoro na S (to je nejvíce vpravo), objedu to tedy přes D a kolem bodu 0 a do 3 přijedu od SZ. Nebo jak to je (podle tebe)
Omylem je to umístěno i v jiném vláknu.
foto
R.A.   4.02.2021 v 23:06   odpověděl:
Právě že nemůžeš nic plánovat. Jedeš nejkratší cestou do 2 a jediný co tě zajímá je, jestli tam můžeš odbočit. Co je dál tě nezajímá. Dojedeš tam tedy rovně a řešíš výjezd. Musíš odbočit, tzn. buď ostře vpravo na autobusák a nebo lehce vlevo. Protože potřebuješ do bodu 3, tak je pro tebe kratší to lehce vlevo.
foto
michal.g   4.02.2021 v 23:20   odpověděl:
Zdeňku, ty si můžeš vybrat jestli odbočíš L nebo P, tak, abys měl nejkratší průjezd do dalšího údaje iti. Ale musíš počítat s tím, že musíš to L nebo P udělat co nejvíc. Takže vybíráš mezi odbočením vlevo nebo vpravo na autobusák.
A nikdy kvůli odbočení nenajíždíš.
foto
michal.g   5.02.2021 v 07:20   odpověděl:
to jsem napsal špatně. pokud by odbočit nešlo, tak najíždíš, ale nenajíždíš kvůli tomu, abys mohl odbočit víc.
foto
Duža   5.02.2021 v 09:48   odpověděl:
Já jsem již odpovídal v noci, ale ihned jsem svůj příspěvek smazal. Všechno mi to totiž připadalo naprosto nesmyslné a nemálo to ubližující autorovi itineráře. Bod 2 jednoznačně nepatří ke křižovatce z autobusáku. Dokonce, aby nedošlo k omylu je puntík posunutý co nejvíce na jih. Tato teorie mi připomíná praxi z normálních soutěží. Když udělám chybu, tak si dám tu práci, abych našel něco co by mohlo na HR zapůsobit.

Pokud jsem tady HR já, tak na mě to tedy nezapůsobilo a děkuji autorovi za lekci matematiky (taky jsem použil wikipedii), a ne z AOS.
foto
michal.g   5.02.2021 v 10:02   odpověděl:
Dužo, já žádnou chybu neudělal! a takhle, jak to teď vysvětluji jsem to vymyslel už při průjezdu, není to tak, že bych to vymýšlel dodatečně!
foto
R.A.   5.02.2021 v 10:59   odpověděl:
Dužo to snad ne Na normální soutěži to může někdo dělat kvůli výsledku a hodnocení v sezóně. Ale jakože by tady Michal bojoval o umístění v téhle sranda soutěži? Když navíc rozhodnutí B nebo L ho posune z 12 místa na 7. Ani si nedovedu představit, jakou chybu by se tím snažil zamaskovat, když právě to jeho řešení je ještě složitější a škoda, že to na trati nebyla jasně jedna křižovatka, pak by to podle mě zajel málokdo dobře. Naprosto s ním souhlasím, že by výsledek tady toho všeho měl být hlavně pro autory a HR: "Dělejte to pořádně, ať tam nejsou zbytečné nejasnosti. Dívejte, kde všude může vzniknout problém." Za mě je i ta dejka hned po startu nešťastně umístěná a ve výkazech se F párkrát objevuje.
foto
Duža   5.02.2021 v 11:23   odpověděl:
V tom množství iti nejsem schopen provést perfektní kontrolu každého iti. Ale snažím se. Když něco uteče, tak je to alespoň dobrá možnost to prodiskutovat a něco se naučit.
I když jsem tvrdohlavý a nikdo mě nepřesvědčí, že je to jedna křižovatka, podřizuji se a uznávám průjezdy ABC i ALC.
Konečně vyzkouším výpočet na dvě možnosti ve vzoráku.
foto
Vláďa   5.02.2021 v 17:24   odpověděl:
To R.A. - pro poučení - co bylo špatně na dejce hned po startu a co měla společného s SPK F? Přeci mapově se SPK F vyhýbám, tam snad nebyl problém a jen bylo potřeba si uvědomit, že po dokončení "obchvatu" SPK F přijíždím po odbočení vpravo do křižovatky s dejkou a musím L. Kdo pochopil autora pokračoval do bodu 2, a kdo nepochopil, tak si to projel celé z bodu do bodu s tím, že se na autobusáku otočil a pokračoval přes SPK D.

foto
R.A.   5.02.2021 v 19:15   odpověděl:
Sorry s F nic, nechal jsem se zmást umístěním vlevo a nesledoval jsem správně ocásek Navíc kdyby dejka byla tam, kde jí končí nožička, tak se tam zacyklím. Takže toto není téma

foto
oldc   4.02.2021 v 21:11   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
To se těžko závodí když si z matematiky pametuju jen to že prvočíslo je když holka dá klukoj poprvé.
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 21:13   odpověděl:
To právě není prvočíslo
foto
matonni   5.02.2021 v 08:16   odpověděl:
Tak tohle jsme na ZŠ v Libochovicích asi neučili nebo jsem chyběl. Napadají mne následující varianty a prosím o rozšíření obzorů, zda je prvočíslo jen některá z nich či všechny:
1) Panna X Panic
2) Panna X NEPanic
3) NEPanna X Panic
4) NEPanna X NEPanic

A pro LGBT to platí taky?
foto
R.A.   6.02.2021 v 12:34   odpověděl:
Za mě asi všechny i když tu 4) bych kvůli nejednoznačnosti raději nepustil. Pro LGBT samozřejmě stejně a to jsou ty sudá, kde se musí odbočovat
foto
kk   6.02.2021 v 13:01   odpověděl:
to Mattoni: to ZŠ je Zvláštní škola?


ZPĚT na 1. stránku 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 < 14 > 15 16 17 18 19 20 21 22 23
_________________________________________________________________________________________________________________________