VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 2. dny napsal příspěvek ZdenekJ
UKAŽ 3) Před 2. dny napsal příspěvek Duža
UKAŽ
2) Před 2. dny napsal příspěvek Michal P.
UKAŽ 4) Před 3. dny napsal příspěvek Duža
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 19:22 R.A. reagoval na ZdenekJ z 2.03.
UKAŽ Před 4. dny VláďaŽ reagoval na Ruso z 27.02.
UKAŽ
Před 2. dny ZdenekJ reagoval na Michal P. z 2.03.
UKAŽ Před 4. dny michal.g reagoval na michal.g z 28.02.
UKAŽ
Před 2. dny Vláďa reagoval na Duža z 2.03.
UKAŽ Před 4. dny Vláďa reagoval na VláďaŽ z 28.02.
UKAŽ
Před 2. dny Vláďa reagoval na Duža z 1.03.
UKAŽ Před 5. dny R.A. reagoval na VláďaŽ z 27.02.
UKAŽ

foto
Vláďa   13.02.2021 v 10:28   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
To Zdeněk:

Na první pohled jednoduché, ale ... a také zajímavé.
foto
Michal P.   13.02.2021 v 10:32   odpověděl:
Souhlas I když už teď vidím 260 TB
foto
janek   13.02.2021 v 10:46   odpověděl:
Pamatuju si ten prostor od minula, kdy v něm bylo r1 Tahle etapa má dvě prvenství:
a) poprvé za celou zimu jsem po průjezdu kontroloval jízdu druhým průjezdem. A našel chybku.
b) 15min před etapou jsme s Vaškem řešili mou chystanou etapu a při té příležitosti jsem ho přemluvil k premiérové účasti.
Zdeňku, (bez ohledu na můj výsledek). Umíš vždy překvapit něčím zajímavým.
foto
Zdenek Klenák   13.02.2021 v 12:46   odpověděl:
Díky za kladné reakce, zatím To vždy potěší Snažil jsem se, aby to nebylo moc složité, dle Dužovo původního záměru Uvidíme co na to jeho report po dopolední jízdě
foto
Duža   13.02.2021 v 18:00   odpověděl:
Až teď jsem se dostal k tomu, abych se kouknul na dopolední výsledky.
Asi budou všichni spokojeni. Přiměřeně nízké příděly bodů u všech.
Nikdo však to nemá za 0 tb. Pěti chybí pouze jedna. A všem stejná. Při kontrole chyběla ta samá i mě.
Zdeněk mě výcucem z řádu ujistil, že to má správně. Tak si o tom popovídáte až večer.
foto
michal.g   13.02.2021 v 19:28   odpověděl:
Určitě to má správně!
foto
R.A.   13.02.2021 v 21:20   odpověděl:
Moc pěkný. O tom, že se mi bude Zdeňkova trať líbit, jsem nepochyboval. Ale jedna věc se mi tam úplně nezdá, bez ohledu na to, jakej bude vzorák, to bych nepustil. Ale i tak
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:29   odpověděl:
R.A.: to jsem zvědavý, mně to přišlo čistý, i když tu jednu fintu jsem taky nedal.
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:31   odpověděl:
Říkal jsem si, že jsi jediný, kdo to může zajet. Co se ti na tom nezdálo?
foto
R.A.   13.02.2021 v 21:34   odpověděl:
Úplně se mi nezdá ta reálná jízda do 202. Tímhle údajem bych si tu kótu měl vynést. Jedu reálně na reálný údaj a musím koukat do mapy, jestli ta kóta v mapě neexistuje. Nevím, možná přeháním, ale zdá se mi to divný.
foto
VláďaŽ   13.02.2021 v 21:38   odpověděl:
Kóta 202 se nevynášela. Nemyslel jsi 112?
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:39   odpověděl:
Máš pravdu, to mi vůbec nedošlo. Čistý by to bylo tehdy, kdyby ta 202 byla na prvním křiži.
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:40   odpověděl:
Pak by mi bylo jedno, jestli tam ta kóta je nebo není.
foto
ZdenekJ   13.02.2021 v 21:43   odpověděl:
Co to M, jak se to bralo?
foto
Janek   13.02.2021 v 21:43   odpověděl:
Co píše RA, s tím jsem taky měl problém. Na první dobrou jsem ji vynesl o křižovatku výš a následně ještě odjel jedno okýnko, než jsem zjistil, že mám dvě stejné kóty. Další problém jsem měl s tím, že detail nebyl se ZM svázán žádnou kótou. Přemýšlel jsem, jestli mám být tvrďák a jet to tak, že je to úmyslná finta. A další problém tedy mám ode dneška s řády. Ale s tím se sžiju, jako jsem se sžil s několika absurdními věcmi, co v nich jsou.
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:46   odpověděl:
Zdeněk J: křižovatky s jednoznačným výjezdem se neuvádějí. To druhý mapový T má jednoznačný výjezd, jedeš tedy reálně dál až do něj přijedeš od západu.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 21:47   odpověděl:
To mě nenapadlo. Stačilo tam dát u 202 map. okno. I kdybys to ale jel na kříži předchozím, tak to nemá vliv na sled SPK, tak můžeme uznat obě varianty
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 21:51   odpověděl:
Janku, detail je vázány na k. 112, kterou jsem si vynesl reálným průjezdem- viz tvary v ZM. Nechápu.
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:52   odpověděl:
To Janek: 112 sis vynášel. Psal jsem Vláďovi, ať tam dodělá kolečko, ale nějak to zapadlo. Ale očividně to nikomu jinému nevadilo.
foto
VláďaŽ   13.02.2021 v 21:53   odpověděl:
Svůj příspěvek z 21:38 beru zpět a omlouvám se
foto
Janek   13.02.2021 v 21:56   odpověděl:
No ve všech okýnkách iti, kde je kóta, je ta kóta označena puntíkem a kroužkem. Zrovna tady ten kroužek není. Tedy jsem to pochopil tak, že "jedu reálný tvar u kterého nechápu proč je napsáno 112". ...ale že s kótama nemá toto okýnko nic společného.
foto
Janek   13.02.2021 v 21:57   odpověděl:
Ale tak se to vysvětluje, zapomnělo se na kolečko a autor to myslel takto. OK.
foto
clarus8   13.02.2021 v 21:58   odpověděl:
to Zdenek J
To tvoje chybějící M je tak, že realnou jízdou od PK A to jedeš tak, že v obou kotách 203 a 201 jedeš po hlavní
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 21:59   odpověděl:
Já stále nechápu tu k. 112, proč, Michale, kolečko? Jedu reálně, křižovatky jsou v ZM, na ostrou pravou si vynesu do ZM 112 a dále jedu dle detailu, nevidím problém.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:01   odpověděl:
To Clarus: Ano ve 203 a 201 jedu po hlavní.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:04   odpověděl:
Chlapci neblbněte s kolečkem, tak tam není no a co, ale to přece na nic nemá vliv. Prostě na ostré P je 112 (s kolečkem i bez).
foto
michal.g   13.02.2021 v 22:05   odpověděl:
Jak píše Janek, všechny kóty jsou všude zakresleny kolečkem (označením místa, kam kóta patří). Než jsem to Vláďovi psal, tak jsem i koukal do řádu, jestli je tam u vynášení kót nějaký příklad, ale není. Ale přišlo by mi lepší, kdyby tam to místo, kam kóta patří bylo vyznačeno. Ale kromě Janka to nikomu nevadilo.
foto
clarus8   13.02.2021 v 22:05   odpověděl:
Já ten váš spor čtu tak, že detail je součástí ZM a tedy kota 112 není vynášená, ale předem daná.
Jedu však reálnou jízdu tak ten chlívek s vracákem v kotě být musel.
foto
Janek   13.02.2021 v 22:10   odpověděl:
Já neblbnu, nakonec jsem ji musel vynést, protože by to celé jinak nedávalo smysl. Ale pochop mě. Jednu a tu samou věc dyzajnuješ 10x stejně a jednou ji uděláš jinak. Tak hledám, proč to tak je. Ne, že bych to neuměl zajet a zkušenostma to nakonec vyřešit. Vyřešim to. Bavíme se o čase, zdržuje mě to, protože od toho místa musím řešit dva průjezdy a hádat, který je dobře.
Já tu etapu hodnotím kladně i tak, protože minule bylo r1/r2, teď byl ten atypický detail, pokaždé něco neotřelého. A mimo jiné jsi upozornil na absurditu v Řádech. To se cení.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:13   odpověděl:
To Clarus: Je to vynášení k. 112 reálnou jízdou. Detail začne existovat v okamžiku, kdy vynesu 112, do té doby je detail k ničemu, nemám ho kam umístit. My spor nemáme. Pouze kolegové nás tepou, že u k. 112 nemáme kolečko. Ano, z hlediska jednotné úpravy by to bylo lepší, ale na nic to nemá vliv, kam si vynesu kótu je úplně jasné a nezaměnitelné.
foto
michal.g   13.02.2021 v 22:17   odpověděl:
Já tě netepu, já jen říkal, že by to bylo lepší. Ale i tak to bylo jasný.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:19   odpověděl:
Já v tomto případě žádnou absurditu v Řádech nevidím. Naopak jsem chtěl jen připomenout, že reálné ani mapové křižovatky se v iti výjezdy z křižovatek neuvádějí. To je přece dobře, správně a je to logické.
foto
Vláďa   13.02.2021 v 22:21   odpověděl:
Prosím o přiblížení důvodu toho SPK M:
ze 112 stanovený výjezd. Dojedu reálně na mapové T a vyjíždím reálně na jih do 201 s výjezdem. Přijedu reálně do mapové 201, vyjíždím reálně na východ (SPK A) a pokračuji reálně na mapové T. To nacházím při příjezdu od východu opět v kótě 203. Vyjíždím reálně na jih do 202.
Takže proč musím jet reálně tak dlouho (přes SPK M), dokud nepřijedu na mapové T od západu? Proč ho nemohu uvažovat již při příjezdu od východu?
Díky!
foto
michal.g   13.02.2021 v 22:23   odpověděl:
Vláďo, stejná rada jako vždy. Přečti si diskuzi.
foto
clarus8   13.02.2021 v 22:25   odpověděl:
to Vláda
od východu v 203 jedeš po hlavní na jih, v 201 jedš na západ po hlavní.
foto
VláďaŽ   13.02.2021 v 22:26   odpověděl:
Vláďo, co píše Michal.g platí, akorát doplním, že do 203 od Z jde jednosměrka (z detailu 112)
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:29   odpověděl:
To Vláďa: přijedu do 203 od V, zde je ale jednoznačný mapový výjezd (šipka v detailu 112), tato křižovatka není v iti výjezdy z křižovatek uvedena, jedu tedy L po hlavní, v 201 P po hlavní a přes M zpět do 203 z druhé strany a zde odjedu to okno.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:30   odpověděl:
M/4-8 V iti „výjezdy z křižovatek", zadaném mapovými údaji, nejsou uvedeny křižovatky
s jednoznačným mapovým výjezdem. Ten je určen pouze šipkami v mapě (viz N + L + J Šipky v mapách).
foto
Zdenek Klenák   13.02.2021 v 22:37   odpověděl:
Nebylo jednoduché to vymyslet, aby to fungovalo zpět do té samé křižovatky a ještě, aby fungovaly ty hlavní při dalších prujezdech
foto
Janek   13.02.2021 v 22:39   odpověděl:
Že mi šipka vadí v odjetí mapového tvaru, to jsem nevěděl. Nemám s tím problém, v Řádech se do hledat dá. (BTW: naučím se to, jako se mnoho jezdců teď učí, že můžou odboč P v podmínce odboč P). Ta absurdita spočívá v tom, kde je to v Řádech napsáno. Máme sekci M/4 - Mapové údaje. V této sekci máme mezi M4-7 (vysvětlení, jak se přehodnocuje) a M4-9 (vysvětlení jak se domalovává a maže silnice) osamoceně a bez jakékoliv souvislosti informaci vytrženou z kontextů, sekci M4-8, která mi říká jedním souvětím, co má být v itineráři výjezdy z křižovatek. Ale když se učíš sekci M/6, výjezdy z křižovatek, tak se tam dozvíš milion věcí, ale zrovna tohle podstatné tam napsané není. Začínám chápat, proč mnozí Řády ani nechcou vidět a jezdí i staví podle nějakých dojmů, zvyklostí.
Je to tam napsané, OK. Problém je v tom, kde je to napsané.
foto
michal.g   13.02.2021 v 22:41   odpověděl:
Hlavně bylo Zdeňku dokonalý ta kombinace reálné jízdy s mapovým oknem. Tím jsi mě dostal. Kdybych tam jel mapově, tak mi to asi dojde.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:45   odpověděl:
Jinak jsem rád, že hlavním problémem této etapy bylo chybějící kolečko u 112
foto
Vláďa   13.02.2021 v 23:20   odpověděl:
To Zdeněk Kl.: díky za objasnění do souvislosti s řády. Určitě nová věc (byť to v řádech je), která bude vyžadovat určitý zvyk.


To Michal G.: tvá rada vypadá na první pohled jasně a možná i dobře míněná, má to jeden háček. Já tu diskusi čtu - vždycky, ale napadlo Tě, že nemusí být zcela úplně uchopitelná a pochopitelná? A že je pro mne lepší se zeptat tak, abych si z toho něco odnesl a to tak, abych to pochopil a naučil se to? Nějaké plky o tom, že to tak má být, bez bližšího objasnění nepomůžou ani mě, ani těm ostatním slabším. Jezdíš 1. garnituru, tak Tobě je ledacos jasné, já s dlouhým vedením potřebuji větší péči. Asi tak!
foto
michal.g   13.02.2021 v 23:35   odpověděl:
Promiň Vláďo, ale bylo to tam vysvětlováno 2x, včetně zdůvodnění, že se křižovatky s jednoznačným výjezdem neuvádějí. Nenapadlo mě, že tomu nerozumíš. Tak jsem předpokládal, že jsi to nečetl. Příště prosím napiš, že uvedené vysvětlení nechápeš a zkusíme to více polopaticky.

foto
Zbyťák   12.02.2021 v 12:16   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Ahoj Fšeci,
Už delší dobu jsem zde nic nevyblil, takže : Tak nám páni posranci včerejším rozhodnutím zřejmě vytvořili podmínky pro uskutečnění jarních (zimních) soutěží. Je však otázkou, za jak dlouho se naplní nemocnice a přijme se úplný lock down. Jsem právní analfabet, jestli PES platí jen v nouzovém stavu, mohli jsme pořádat soutěže až v PSU 3. Bude platit dále? pokud ano, tak mám obavy, že naše březnová a Petrova Hrubice se neuskuteční. Jinak tratě máme již rok připraveny.
Dám se na modlení, pokud sezónu zahájí Hrubice a další budou následovat.
foto
michal.g   12.02.2021 v 12:21   odpověděl:
PES jako takový sice platit nebude, ale vláda stejně může některé věci omezovat/zakazovat. jen bude muset omezení vyhlašovat znovu a trochu jinak.
dle mého názoru by teď ale měl nařízení vlády vystřídat zdravý selský rozum, který nám bude napovídat, co dělat a co ne.
rozhodně bych nebyl pro pořádání soutěží v klasickém formátu, kdy se všichni sejdeme v hospodě a klábosíme...
foto
ZdenekJ   12.02.2021 v 13:23   odpověděl:
Přesně, takhle máme už vymyšlené i Prasátko. Soutěžní úkoly budete mít vyplněné již z domova, na parkovišti dostanete itinerář, na konci vyměníte jízdní výkaz za dva plátky masa, jednu (možná i dvě) krabice s cenou a jedete domů. .
foto
michal.g   12.02.2021 v 13:59   odpověděl:
také jsem optimista a také věřím, že se to v létě zase zlepší.
foto
matonni   12.02.2021 v 14:01   odpověděl:
Ještě bych Michala doplnil, že nám může zkomplikovat plány nejen vláda, ale i hygiena. Ta může uplatnit rozdílná pravidla v různých krajích. To bude pěkný hokej, kam se hrabe ANO i NE, případně COKOLIV.
foto
Janek   12.02.2021 v 17:36   odpověděl:
Nechcu se nikoho dotknout, ale myslím si, že přesně tohle je důvod, proč ten covid z Česka pořád neustupuje. My Češi jsme takoví, že když najdeme mezi zákony milimetrovou mezeru, tak se do ní nacpeme. Verča vám nepřijede, protože v práci padá na ústa a je vděčná za každou hodinu spánku, co Simča jako končící studentka nevím, Petra Maška půl roku dává dohromady tým specialistů, Mirek Paulů bydlí na hraně zavřeného okresu Trutnov (nejsem si jist, z které strany, možná je mu taky zakázáno opustit okres)..... Jsem toho názoru, že by komunita neměla provokovat úřady a občany tím, že si po městě rozestaví průjezdky a s čísly na autech si bude mezi zarouškovanými lidmi užívat svou zábavu. Pár let zpátky byly na Ostravsku záplavy a odvolali jste závod. Stejně jako tehdy nebylo vkusné postavit před bahnem zatopený dům průjezdku, teď to není vkusné o nic víc. Určitě není dobré sedět doma v koutě a klepat se strachy, ale pořádat za této situace soutěž mi rovněž nepřijde vhodné. Chápu argument, že "přijedu z místa X s člověkem Y autem na start, tam mi člověk s rouškou strčí itik do ruky, odjedu, odevzdám a s člověkem Y jedu domů". Kontakt minimální. Ale před lidmi i úředníky je uspořádání závodu dle mého mínění nevhodné. Bez ohledu na to, jestli to PES, epidemie nebo estebák dovolují.
foto
kk   12.02.2021 v 18:10   odpověděl:
Janku, 100% souhlas, obávám se, že minimálně jarní soutěže odpískáme
foto
michal.g   12.02.2021 v 18:29   odpověděl:
Ano Janku, přesně z toho důvodu mluvím o zdravém selském rozumu.
foto
Michal P.   12.02.2021 v 19:39   odpověděl:
Já mám internetový rád, hrozně mě to baví, ale venku bych se taky projel. Ale i tak naprosto souhlasím s Jankem.
foto
Fáza   13.02.2021 v 11:52   odpověděl:
Zdravím Vás kamarádi, kolegové a všichni ostatní.
Koukám že v nařízení vlády a všech ostatních nemám chaos jenom já
Navzdory všemu i náš AMK Větřní připravuje soutěž v podzimním termínu MČP, SC Čechy a náborovou soutěž. Soutěž máme nachystanou i snad pěkným zázemím ,tentokrát na Lipně. Tak snad nám to situace dovolí a vše dopadne aspoň trochu dle našich představ a budeme moci soutěže jezdit.

Jen ještě malá reakce na téma zda jezdit či nikoliv.
Jelikož jako AMK Větřní se také podílíme v dosti velké míře na pořádání RALLYE Český Krumlov kde je mnohem více lidí, kteří se kolem toho motají. Spousty pořadatelů, činovníků a v neposlední řadě soutěžní posádky. Po poslední poradě bylo rozhodnuto že soutěž se pojede. V jednání je několik verzí jak soutěž odjet (s diváky, bez diváků) a dalších jiných verzích o kterých se nyní jedná. Samozřejmě je to úplně jiná soutěž než AOS a točí se zde úplně jiné finance, ale myslím si že pokud lidi chtějí, tak by byl určitě způsob, jak soutěže i se všemi opatřeními k ochraně zdraví všech zúčastněných jezdit.
Vše ale záleží ne přístupu lidí, jak budou ochotni veškeré nařízení a případná omezení dodržovat.

Přeji všem, aby vynaložená práce všech na přípravách soutěží nepřišla vniveč a všichni jsme se na, některé ze soutěží potkali.

Tímto Vás samozřejmě také zvu na naší soutěž. Snad se nám povede a bude zase o něco lepší než loňský 1. ročník.


foto
Duža   11.02.2021 v 10:56   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Dopolední report:
Dnes etapa pro AOS trochu netypická, zasypaná průjezdkami, a tak kdo udělal chybu šel přes 1000 TB. Třeba Olda, Medvěd a Vykuk.
Dalo se to zajet i čistě, jako Vláďové (ne všichni) nebo Roki.
Ale i tak na půl, jako ti tři zbývající.
foto
R.A.   11.02.2021 v 21:17   odpověděl:
Opět na poslední chvílí a opět tiskárna odmítla spolupracovat. Takže jen na monitoru. Když jsem po pěti minutách chtěl jet do ČK2, tak jsem na místě, kde jsem ji očekával, našel ČK1 . Takže jsem si trať následně užil ještě jednou shora Díky.
foto
Janek   11.02.2021 v 21:25   odpověděl:
Gratulace všem, kteří cokoliv odevzdali!
foto
Vláďa   11.02.2021 v 21:31   odpověděl:
I když to dopadlo pro mne více než dobře, tak tento typ ITI není úplně my cup of tea.
foto
oldc   11.02.2021 v 21:35   odpověděl:
Pro příště navrhuji čtverečkovaný papír velikosti 100x96 políček a ITI ve tvaru - Dvakrát objeď ve směru magnetických siločár každé políčko jehož pořadové číslo je dělitelné odmacninou ze tří.
foto
Michal P.   11.02.2021 v 21:54   odpověděl:
Všem kterým se iti nelíbil se omlouvám, ale bohužel já stavět neumím. Zkusil jsem to pod heslem lepší něco než nic. Tak mi to odpusťte
foto
Janek   11.02.2021 v 21:57   odpověděl:
Ale ono to až tak těžké nebylo. Ze západu jsem viděl, že to nejde snadno, tak jsem to zkusil přes 238, kde jsem viděl, že kvůli šipce nemůžu udělat 1.P. Ale představa té kombinatoriky, která tento průjezd nahrazovala, mi natolik demotivovala se něčím takovým zabývat, že jsem v té šipce úmyslně P udělal a úplně to vzdal. Už ráno jsem nevěřícně hleděl na prostor (naštěstí jsme ten Manhattan nedostali celý). Mi tohle nic nedává, promiň, Michale.
foto
oldc   11.02.2021 v 22:03   odpověděl:
Omlouvám se za nešikovný komentář, omlouvám se dvakrát proto, že jsem se ani nepokusil nějakou etapu poszavit.
foto
Janek   11.02.2021 v 22:09   odpověděl:
Olda: chceš-li, stvoř něco. Ideálně si vezmi nějaké městečko typu Králíky, vytahni si z teho deset uliček v centru a udělej nějakej itik. Pomůžu ti to doladit. Jak řády, tak dyzajn, co si řekneš. Mám celý příští týden dovolenou, tak bude čas. Dužu nechej stranou, tomu jsem teď naložil dost práce já.
foto
michal.g   11.02.2021 v 22:16   odpověděl:
Jezdíme desítky itíků, tak myslím, že je tu prostor i na experimenty. Ty se někomu můžou líbit, někomu nemusí.
Já osobně velmi oceňuji každou snahu něco vytvořit. A tohle bylo zase trošku něco jiného a pro mě i zábavné...
foto
VláďaŽ   11.02.2021 v 22:25   odpověděl:
To oldc: Oldo, rozumím Tvému vyjádření (i Jankovu a Vláďovu), sám iti tohoto typu (tedy vlastně "mapové" podklady) vysloveně nemusím. Ale "mapa" byla k dispozici dopředu, tak bylo jasno, do čeho jdeme. Michalovu etapu jsem nejel s radostí, ani jsem nehledal opravu, ale děkuji mu za práci, kterou si s tím dal, abychom měli s čím si hrát
A Ty, jako starej mazák, můžeš taky něco pustit do placu, ne? Zavzpomínej na Zimní ligy v UO.
______________
No, tak teď nám v půlce Chocně spadla elektrika, tak jsem bez internetu. Tak jsem zvědav, kdy to pošlu. Ale ono na tom tak moc nezáleží
foto
Janek   11.02.2021 v 22:30   odpověděl:
VláďaŽ: ty jsi přímo z Chocně?? Začnu ze široka: já si ten Corel nekoupil kvůli AOS, ale vyrábím vystřihovánky, jako byly v ABC. Od nuly, geodeticky zaměřím, zpracuju dílky, v Corelu barvím... A to si tak jednou jedu Chocní, nádherná prvorepubliková vila, říkám si "tu musím udělat!". Kouknu do katastru, či to je a on profesor Bostonské univerzity pan Igor Lukeš. Tak mi málem vypadly oči z důlků, na koho jsem to narazil. Jeho vilku mám zpracovanou asi ze 40% a občas na tom kousek udělám. Ty určitě víš, kde pan profesor sídlí, když je v CZ.
foto
VláďaŽ   11.02.2021 v 22:43   odpověděl:
Janku, pojď s tím na mail.
Já Tvůj nezmám, já mám např. viatom@seznam.cz

foto
Ruso   9.02.2021 v 22:07   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Keby ste tušili, čo to stálo námahy dať to do večerného kola do poriadku. Mal som tam 4 chyby, vďaka Dužovi a michalovi.g sme z toho spravili nakoniec zjazdný itík, aby ste mali všetci rovnaké podmienky. - no a nakoniec mi ešte R.A. našiel 5 chybičku s SPK A Nemal som v úmysle tie všetky merania, ale nakoniec to takto dopadlo Určite sa polepším a ešte niečo pripravím napohodu
foto
Ruso   9.02.2021 v 22:09   odpověděl:
a aj tú zmazanú stopku z raňajšiej mapy priznávam sa mi to nejako dnes zamotalo viac ako by sa žiadalo Dík Dúžo a michal.g
foto
Duža   9.02.2021 v 22:10   odpověděl:
Tak to byl dneska den! Pořád jsme hledali jak to udělat nejspravedlivější. Myslím, že jsme to našli. Výsledky to počítá dobře, jen jsem něco zblbnul na tom grafickém výstupu. Už je vše OK.
Není už těch itíků nějak moc? Venku je zima jako prase ! Auto jsem včera škrábal hodinu!
Jo a bolí mě zub!
foto
Ruso   9.02.2021 v 22:19   odpověděl:
Ten ťažký deň je mojou zásluhou, chcel som niečo jednoduché, ale dnes sa to nepodarilo a narobil som Dúžovi hromadu roboty navyše, ale nemal som úmysel ho znechutiť.
foto
Duža   9.02.2021 v 22:21   odpověděl:
V pohodě ! Jedeme dál !
foto
VláďaŽ   9.02.2021 v 22:22   odpověděl:
To Ruso: a kdybys ještě tušil, jak Dužovi poslední dny kromě zubu a mrazu dávám zahulit já...
Dužo vydrž!!!
foto
michal.g   9.02.2021 v 22:26   odpověděl:
Dužo, obdivuju tě. těch iti, který už jsi musel zkontrolovat je fakt hodně. nemáš to někde spočítaný?
vůbec se nedivím, že v tom množství něco výjimečně přehlídneš.
ale jak vidíš, zájemci na ježdění stále jsou, tak dokud budou k dispozici iti, tak jezdíme!
foto
R.A.   9.02.2021 v 22:28   odpověděl:
Dužo žádný "jedeme dál". Ještě tam máš resty s tím "A" ano/ne. Jinak si dokážu představit, že si teda pěkně mákneš Ale autoři jsou neúnavní, takže do první normální soutěže budou určitě dál chrlit. Já to letos vidím zase tak možná na prase, takže ti chybí už jen 6 měsíců a cca 70 itíků
foto
Duža   9.02.2021 v 23:36   odpověděl:
Tak jsem dal do vzoru to "A" (ano/ne). Mezi kotami 111 - 111
Pomohlo to čtyřem soutěžícím. Žádný z nich neměl po tomto "A" průjezdku "K".

foto
clarus8   9.02.2021 v 21:43   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak na popis některých částí jsem tedy zvědav.
foto
Ruso   9.02.2021 v 21:47   odpověděl:
Hneď prekonzultujeme, len to Dúžo opraví, čo sa týka zobrazenia vyhodnotených výkazov - niečo sa tam posunulo ani sa nečudujem, mal so mnou dnes hodne práce
foto
clarus8   9.02.2021 v 21:50   odpověděl:
Ze 121 na začátek SM
foto
Vláďa   9.02.2021 v 21:56   odpověděl:
Po výjezdu na JZ ze 121 se dám hned vpravo proti SPK P. Narazím na stopku - pravá. Hledám nejkratší cestu, takže dle směru otáčení do 123, proti SPK S, na kříži pravá a zpátky do křižovatky, kde mne potkal vložák. Jedu pravá a přes SPK R najíždím na SM.
foto
michal.g   9.02.2021 v 21:59   odpověděl:
Vláďo, za tohle vysvětlení by ti měl HR přihodit pár trestných bodů
foto
oldc   9.02.2021 v 22:01   odpověděl:
Ta stopka tam byla jen ráno.
foto
R.A.   9.02.2021 v 22:01   odpověděl:
Já dnes trochu nestíhal, ani mapu jsem neměl připravenou, odstartoval jsem s lehkým zpožděním a ani jsem se na to pak nějak nemohl soustředit. Ale protože jsem ještě pár vteřin před startem otevíral ten dopředu zvěřejněný prostor, tak jsem si pak všiml, že zrovna stopka, o které teď mluvíš, na originálním itíku pak nebyla To mě taky trochu rozhodilo
foto
VláďaŽ   9.02.2021 v 22:06   odpověděl:
No on to Vláďa vysvětlil správně, ale podle jiný mapy. Mimochodem já jsem podle ní taky jel, když už jsem si tam udělal malůvky a vůbec jse si té chybějící stopky nevšiml
Ten delší (Vláďův, i můj) průjezd byl bez plechu, tak se ve výsledku neukázal
foto
R.A.   9.02.2021 v 22:10   odpověděl:
No to máte právě štěstí, protože je to blbě . O hodně kratší je jet proti "U" a znova proti "P"
foto
VláďaŽ   9.02.2021 v 22:13   odpověděl:
R.A.: nerozumím, to jako že tu stopku (která tam není) při druhém průjezdu někdo smaže?
foto
Duža   9.02.2021 v 22:17   odpověděl:
V CEC si pamatují návěští vložáku, my ne.
foto
R.A.   9.02.2021 v 22:23   odpověděl:
Nesmaže, zacyklíš se tam. V CECu je tohle problém, mají to tam zvláštně, navíc si ani nejsem jistej, že už to je v reglementu. S Peťou jsem na to vedl sáhodlouhou mailovou diskuzi a nikam to nevedlo . Navíc bych řekl, že je to v každé zemi trochu jinak. Protože tohle je ještě relativně jednoduchý, prostě jen nejedou tak, aby se zacyklili. Ale jak se to má jezdit, když pak znova přehodnotíš, si už ani nepamatuju. Taky na to ale nestaví finty, takže se to stává spíš náhodou. Pak platí pravidlo, "Zkus pochopit autora a nějak odjeď, aby jsi tam nezůstal".
foto
michal.g   9.02.2021 v 22:23   odpověděl:
proto jsem psal, že to Vláďa vysvětlil špatně a měl jen štěstí, že tam nebyla žádná průjezdka.
když tam byla ta stopka, tak to samozřejmě bylo nejkratší tak, jak píše R.A. proti U a zpátky na stopku. takže cyklení. proto byla ta stopka do večerní části odstraněna.
foto
Vláďa   9.02.2021 v 22:26   odpověděl:
Omlouvám se, ale vysvětloval jsem to podle ranního ITI. Nikde nebylo upozornění, že došlo k jeho změnám, pouze, že jsou změny ve vyhodnocení JV.
A pak mi prosím vysvětlete pro případ, že tam ta stopka je: když mne vložák (stopka) shodil z plánované cesty, tak po odbočení vpravo přeci hledám novou mapovou cestu a to takovou, abych se nedostal znovu do stejné situace. To znamená, že si pamatuji dopravní značení. Proč si ho tady nemám pamatovat a mám si jet znovu pro vložák. A zase vpravo a zase vložák. To je zacyklení!
foto
michal.g   9.02.2021 v 22:28   odpověděl:
Vláďo, vložák si nikdy nepamatuješ! a že to je cyklení máš napsáno o příspěvek výše...
foto
Vláďa   9.02.2021 v 22:30   odpověděl:
Ještě tedy pro zopakování: kdy si dopravní značení pamatuji a kdy ne. Možná to najdete na tom tom ITI. Děkuji!
foto
Vláďa   9.02.2021 v 22:31   odpověděl:
Tady odpovědi přicházejí rychleji než dotazy.
foto
Ruso   9.02.2021 v 22:32   odpověděl:
to Vláďa : podľa vašich pravidiel si to dopravné značenie nepamätáš a teda sa zacyklíš - preto tá stopka bola večer preč z mapy V CEC- to máme tak, že si pamätáš a hľadáš inú novú cestu
ale tu jazdíme podľa vás, takže to bola moja chyba a riešili sme to odstránením tej stopky
foto
michal.g   9.02.2021 v 22:35   odpověděl:
Dopravní značení si pamatuješ pouze tehdy, pokud kvůli němu musíš měnit naplánovanou trasu. Tedy přesněji, nepamatuješ si ho, jen podle něj přehodnocuješ a plánuješ další trasu. V tu chvíli uvažuješ s veškerým značením, které vidíš.
Vložák si nepamatuješ nikdy!
foto
Vláďa   9.02.2021 v 22:36   odpověděl:
Tak to vypadá, že by mi CEC seděl lépe. Nemusel bych přemýšlet nad tím, kdy si dopravní značení pamatuji a kdy ne?
foto
VláďaŽ   9.02.2021 v 22:38   odpověděl:
Tak vyraž do Rumunska
foto
Ruso   9.02.2021 v 22:39   odpověděl:
to Vláďa : že by sme mali nového CEC-áka ? logické vyhodnotenie situácie
foto
Vláďa   9.02.2021 v 22:40   odpověděl:
Vím, že se ptám jako ,d, ebil, ale z dávných diskusí si pamatuji něco takového, že je situace, kdy si dopravní značení pamatuji. Samozřejmě vím, co se píše na konci čl. H v řádech.
foto
clarus8   9.02.2021 v 22:42   odpověděl:
to Ruso
pokud si pamatuji, tak ani v CECu se reálné značky nepamatují
foto
Vláďa   9.02.2021 v 22:42   odpověděl:
To MichalG: díky a prosím, nebyl by nějaký příklad?
foto
Vláďa   9.02.2021 v 22:44   odpověděl:
To Ruso: díky za vysvětlení a i za nábor, ale zatím to asi nedopadne. Nedával bych to časově.
foto
michal.g   9.02.2021 v 22:44   odpověděl:
Ještě k tomu mému poslednímu příspěvku. Přehodnocovat bys měl přímo v té křižovatce, z které nemůžeš pokračovat tak, jak máš naplánováno. To ovšem jde v provozu dost těžko, takže někam popojedeš a plánuješ, jako bys byl v té křižovatce. Jenže to už se pak blbě vzpomíná, co přesně jsi všechno z toho místa viděl...


ZPĚT na 1. stránku -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 6 < 7 > 8 9 10 11 12 13 14 15 16
_________________________________________________________________________________________________________________________