VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 22:03 napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 3) Včera v 21:35 napsal příspěvek Ruso
UKAŽ
2) Včera v 21:47 napsal příspěvek Michal P.
UKAŽ 4) Včera v 15:22 napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 21:58 ZdenekJ reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 2. dny Vláďa reagoval na VláďaŽ z 20.04.
UKAŽ
Včera v 21:54 Ruso reagoval na Michal P. z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny clarus8 reagoval na clarus8 z 18.04.
UKAŽ
Včera v 21:46 clarus8 reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny Ruso reagoval na michal.g z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny michal.g reagoval na michal.g z 20.04.
UKAŽ Před 5. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 17.04.
UKAŽ

foto
Duža   15.02.2021 v 18:18   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Již jsem dostal mapové podklady pro Jankovu Super etapu. Vypadá to velmi zajímavě. Samozřejmě si je můžete z hlavní stránky stáhnou i vy.
Iti už mám taky k dispozici, ale ještě jsem nenašel potřebný čas.
foto
Janek   15.02.2021 v 18:34   odpověděl:
Zrovna jsem sednul k počítači a nestačím se divit. Všechno připravené týden dopředu. Duža je king! (sice zatím nepojedete etapu, ale etatu, ale to zvládnete i tak).
Iniciátorem tohoto šílenství je kk, minule se mu má etapa zdála moc velká, tak jsem si to vzal k srdci.
A teď vážně: normálně jste zvyklí jet na mistrák v pátek v poledne a vrátit se v sobotu ve 22hod. Tahle etapa by vás měla zaměstnat zhruba stejně, jako klasická jedna mistráková etapa. Vyhraďte si 2,5hod, pravděpodobně to odevzdáte dřív. Zadání (podmínky, vložáky) je docela snadné, ale průjezd bude komplikovanější a náročnější na pozornost. Trénujete celou zimu, takže byste měli zúročit zkušenosti.
Vašek to jel 105min a prý vzal 60 jako chybu a 200 tím, že nenapsal, kolem čeho projel. V nedělu budu služebně ve ValMezu, to už vím teď, ale budu po očku sledovat co se šustne. Vydržte po vlastním odjetí nepsat nic moc do diskuse, ať neradíte ostatním. Až večer.
Dužovi
foto
R.A.   15.02.2021 v 18:35   odpověděl:
Ten reál je super, kam se na to hrabe koberec u děcek v pokoji. Janku, kdybys někdy začal prodávat koberce, tak rozhodně koupím Na neděli už se těším
foto
Vláďa   15.02.2021 v 19:23   odpověděl:
Bombastické! To asi z monitoru nedám. Pokud se to má tisknout, je počítáno s rozměrem A4 stránka?
foto
Janek   15.02.2021 v 19:31   odpověděl:
Klíííd, zítra se jede etapa VláďiŽ, kterej se teď nejspíš řítí rychlostí 5m za hodinu směrem k Rozvadovu. Moje etapa nemá za úkol vše přehlušit.
foto
Vláďa   15.02.2021 v 20:08   odpověděl:
No podle zpráv mám pocit, zda necouvají zpět do vnitrozemí!
foto
VláďaŽ   15.02.2021 v 21:05   odpověděl:
No přesně řečeno vyjížděl jsem včera a dnes už jsem se měl vracet. Na rozdíl od některých kolegů jsem měl negativní test z pátku s sebou. Oni strávili na parkovišti v Rozvadově 10 hodin ve frontě na testy, které tam ve stanu v tom mrazu od rána do rána prováděli 3 hrdinové z neziskovky a ještě jim lidi nadávali. Já jsem jako geroj prolétl hranice (to tam ještě nestála ta fronta kamionů) a ještě 2 km jsem si pochvaloval, jak se mi zadařilo. Hmmm
Na parkovišti 7 km za hranicí kontrola všeho (osobní doklady, test, potvrzení zaměstnavatele, dodací doklady k busu, registrace pro hygienu). Kolona před kontrolou měla 5 km 3 proudy. 4a3/4 hodiny cukání, pak jedna minuta kontrola a s přáním šťastné cesty jsem pokračoval. Kolegové po absolvování testu po té 10-hodinové frontě už měli kolonu daleko před Rozvadovem, takže já jsem sice v cíli v Belgii, ale předávat se bude zítra
Takže dopoledne budu sledovat na mobilu a večer se uvidí, kdy dorazíme zpět.
Tak si hezky pobluďte! A na Jankovu etapu se těším - podklady (aspoň na tf) super!
foto
VláďaŽ   15.02.2021 v 21:10   odpověděl:
To Vláďa: ano, A4, ale 2x a slepit a to celé 2x, takže finál 2 A trojky To dobře znáš, co? Takže už se rýsuje favorit
foto
Vláďa   15.02.2021 v 21:14   odpověděl:
To VláďaŽ:
foto
R.A.   15.02.2021 v 23:17   odpověděl:
Žádný A3, je to role A5, to pochybuju, že Vláďa zná
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 09:52   odpověděl:
Ááá, tak to o favoritovi beru zpět
Je to ale průšvih na další Šmídl rallye, to už bude mitfára muset držet papíry z okn
a a se slzou v oku vzpomínat na letošní A3
foto
5r3   16.02.2021 v 12:29   odpověděl:
Hlásím, že se mi při tisku map objevily už ty dříve zmiňované svislé čárky. Hlavně v mapě reálu dost rušivé u dopravních značek. Zajímavé, dříve jsem s tím problém neměl.
foto
Duža   16.02.2021 v 12:56   odpověděl:
Tuto reklamaci nedokážu opravit. Většinou převádím iti do "pdf" já a tam tyto problémy nikdo nehlásí. Od Janka to dostanu již hotové a nic s tím nedělám.
foto
Janek   16.02.2021 v 12:56   odpověděl:
Já už mám u sebe vypaté ty vodící linky. A nevím, co dělat jinak. Největší problém je, že já ty linky nevidím nikdy a nikde. I když to teď vytisknu přímo z webu, nevytisknou se. Já fakt nevím, jak to děláte, že je vytisknete. Petře, když nad reálem zmačkneš pravé myšítko, uložit, stahneš PDF. A když pak toto stažené PDF vytiskneš, stále tam ty linky máš? Já bych vám rád pomoh, ale fakt netuším jak.
foto
janek   16.02.2021 v 13:22   odpověděl:
?luvil jsem teď s RAčkem a ten prej:
Při tisku přímo z webové stránky má problém, čáry se vytisknou.
Když ale nad tou mapou klikne pravým myšítkem, uložit jako..., stahne si PDF k sobě. Otevře to stažené PDF v AdobeReaderu a vytiskne, je to OK.
Určitě jsem to já, kterej něco dělá blbě, ale netuším co. V Corelu nikde nemám vodicí lišty ať je zapnu nebo vypnu, v PDF je nevidím a když to vytisknu já z aoswebu, taky tam nejsou. Budu se ještě vrtat v nastavení a pokusím se najít, kde by to co mohlo být. Ale vidím to černě.
foto
5r3   16.02.2021 v 13:30   odpověděl:
Pravda, když stažené vytisknu v Acrobat Readeru, tak tam čárky nejsou. Pdfko tištěné z prohlížeče je tam má.
foto
janek   16.02.2021 v 14:03   odpověděl:
Tak aspoň, že tak. Jednou mi někdo prozradí, kde co mrvim. Teď fakt nevim.
foto
kk   16.02.2021 v 18:56   odpověděl:
Janku, udělal jsi mi obrovskou radost 👍👍. Na úvahy o formátu tisku podkladových map reaguji okamžitě a posílám to na plotter 😂😂

foto
VláďaŽ   14.02.2021 v 15:53   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Ahoj všem soutěžícím. Zítra Duža asi uvolní mapový podklad pro moji úterní etapu. Nevím, jestli zítra příp. pozítří budu u počítače. Za chvilku vyrážím směr Belgie a při současných opatřeních nevím, kdy a jak tam dorazím a už vůbec nevím, jak a kdy dorazím domů
Proto už dnes jakási písemná rozprava, Duža právem připomínkoval, že určité formulace v iti by nemusely být účastníkům z geograficky, jazykově a nářečně odlišných oblastí zcela a jednoznačně srozumitelné.
Proto upřesnění formulací:

"Po přejetí vodního toku" =
pro borce z Moravy: suchými koly, např. přes most
pro borce ze Slezska (a snad i na Prajske): suchými koly, např. přes most, pičo
pro borce ze Slovenska (obzvláště spod Tatier): suchými kolesami, napr. cez nadjazd
pro borce z Polska: suchymi kolami, na przykład przez most

"Po projetí vodního toku" =
pro borce z Moravy a Slezska (a snad i na Prajske): mokrými koly, např. brodem
pro borce ze Slovenska (obzvláště spod Tatier): mokrými kolesami, napr. cez brod
pro borce z Polska: z mokrymi kołami , na przykład przez bród

Přeju pěkné poježdění a pevné nervy
foto
kk   14.02.2021 v 21:25   odpověděl:
Što takóje vódnyj potók? U nas v Savjétskom Sajúze pa ruskomu nět, nělzja. Zlatý domečky👍

foto
PavelN   14.02.2021 v 11:55   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Chci se zeptat na jinou věc než na právě řešené nejasnosti kolem kóty 202. Jakým způsobem mám jet z 201 s výjezdem na východ opět do 201 s výjezdem na východ v závěru itineráře? Plánoval jsem jízdu přes ČK a 202, což mi přišlo kratší než otočit se přes N, vrátit se do 201 a otočit se přes H. Měl jsem tedy GBH, ve vzorovém průjezdu je NA. (Závěrečné GNA už je mi jasné.) Díky.
foto
R.A.   14.02.2021 v 12:38   odpověděl:
Časovka je na úrovní bodu, takže přes ni nemůžeš jezdit. "- výjimku tvoří pouze body a časové kontroly, které se nesmí projíždět mimo pořadí" Kdyby tam nebyla ta otočná, tak ti v časovce vezmou výkaz a v té etapě jsi skončil
foto
PavelN   14.02.2021 v 13:05   odpověděl:
Díky za vysvětlení. Až tahle věc mě dokopala k tomu, že jsem si konečně otevřel řády AOS, které mám od Víti a začal si v nich číst .
foto
VláďaŽ   14.02.2021 v 13:15   odpověděl:
Doporučoval bych i "Učebnici" - zde v sekci Začátečníci.
K porozumění vlastních Řádů je potřeba komentář.
foto
PavelN   14.02.2021 v 13:55   odpověděl:
Učebnici (jak DOC soubor tak webové stránky) jsem už prošel. Ale některé věci jsou evidentně až v Řádech .

foto
clarus8   13.02.2021 v 21:42   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Dbrý večer,
jedu do čk z jihu to nejde otočná PK G, točím a jedu vložák doprava.
Proč tedy není správné přes PK B do čk? Co mi uniká?
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:44   odpověděl:
Vložák, přehodnocuješ, nepamatuješ, jedeš zpátky na G. Ale dejka tě tam nepustí, jedeš A.
foto
ZdenekJ   13.02.2021 v 21:44   odpověděl:
Vložák za dejkou, přehodnocuju a nejkratší je to doleva na trojúhelník, Protože otočnou jsem zapomněl.
foto
clarus8   13.02.2021 v 21:45   odpověděl:
díky
foto
clarus8   13.02.2021 v 22:18   odpověděl:
Problematické je však to, zda mohou být v téže etapě dvě stejné koty 202. Jedna najetá reálně a druhá mapová.
Zarámováním toho kříže s kotou 202 jako mapovou by ale znamenalo úplně jiný průjezd.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:23   odpověděl:
2 stejné kóty v jedné mapě je samozřejmě blbost, tak to myšleno nebylo. Jen mně nedošlo to co píše R.A., ale přesto by asi každému mělo dojít, že to chci jet v té kótě dle ZM. Už i proto, že tam 2 stejné kóty být nemůžou. Kdyby mě to napadlo, bylo by to v mapovém okně.
foto
michal.g   13.02.2021 v 22:28   odpověděl:
Zdeňku, každému to došlo. Ale protože se tyto internetové iti berou jako cvičné a jako učení, tak se tady probírá každá drobnost a každá drobná "nečistota". Není to nic proti autorovi. Itík byl moc pěkný.
foto
clarus8   13.02.2021 v 22:33   odpověděl:
to Klenák
tak si tam dej to mapové okno a musíš pak v 202 jet doleva, neboť při takto mapové je důležitý tvar a výjezd. Reálné P tě dovede na otočnou G a přes B a H teprve do koty 201
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:42   odpověděl:
To Clarus: podívej se na svůj první příspěvek, tam se ptáš na otočné G u ČK. Pak si najednou přeskočil na jiný problém, který je v jiném vlákně. A nakonec poslední příspěvek, kterému vůbec nerozumím, nechápu.
foto
VláďaŽ   13.02.2021 v 22:44   odpověděl:
Clarus: s tím výjezdem při mapovém okénku máš pravdu (ale asi by to otočil), ale reálná P tě do otočné G nemůže dovést, tu bys udělal po hlavní nad ČK a po mapě bys přes 202 jel do 201 na zadaný výjezd.
foto
clarus8   13.02.2021 v 22:46   odpověděl:
to jmenovec Klenák
To Vláďovo vlákno je už moc dlouhé.
Já tady reaguji na to, že bys kříž s kotou 202 uvedenou jako reálnou pouze udělal mapovou. Výše tedy popisuji, že by to nebylo stejné a jak by se to pak jelo kdyby chlívek s křížem 202 byl mapový.
foto
clarus8   13.02.2021 v 22:52   odpověděl:
to vláda Ž
jo máš pravdu
při otočené mapové v 202 by se pak psalo PK E
foto
Vláďa   14.02.2021 v 00:36   odpověděl:
To Clarus8: nějak Tě nechápu. Pokud by byl zapsán průjezd kótou 202 s výjezdem na západ v mapovém políčku (tedy jak to asi správně mělo být), tak na průjezdu by se asi nic neměnilo, ne? Vyjedeš z kóty 202 na západ a pokračuješ reálně na reálnou pravou. Takže proč by jsi bral SPK E? Hlavní Tě zase stáhne přes SPK H a pak teprve děláš reálná P.

foto
Vláďa   13.02.2021 v 10:28   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
To Zdeněk:

Na první pohled jednoduché, ale ... a také zajímavé.
foto
Michal P.   13.02.2021 v 10:32   odpověděl:
Souhlas I když už teď vidím 260 TB
foto
janek   13.02.2021 v 10:46   odpověděl:
Pamatuju si ten prostor od minula, kdy v něm bylo r1 Tahle etapa má dvě prvenství:
a) poprvé za celou zimu jsem po průjezdu kontroloval jízdu druhým průjezdem. A našel chybku.
b) 15min před etapou jsme s Vaškem řešili mou chystanou etapu a při té příležitosti jsem ho přemluvil k premiérové účasti.
Zdeňku, (bez ohledu na můj výsledek). Umíš vždy překvapit něčím zajímavým.
foto
Zdenek Klenák   13.02.2021 v 12:46   odpověděl:
Díky za kladné reakce, zatím To vždy potěší Snažil jsem se, aby to nebylo moc složité, dle Dužovo původního záměru Uvidíme co na to jeho report po dopolední jízdě
foto
Duža   13.02.2021 v 18:00   odpověděl:
Až teď jsem se dostal k tomu, abych se kouknul na dopolední výsledky.
Asi budou všichni spokojeni. Přiměřeně nízké příděly bodů u všech.
Nikdo však to nemá za 0 tb. Pěti chybí pouze jedna. A všem stejná. Při kontrole chyběla ta samá i mě.
Zdeněk mě výcucem z řádu ujistil, že to má správně. Tak si o tom popovídáte až večer.
foto
michal.g   13.02.2021 v 19:28   odpověděl:
Určitě to má správně!
foto
R.A.   13.02.2021 v 21:20   odpověděl:
Moc pěkný. O tom, že se mi bude Zdeňkova trať líbit, jsem nepochyboval. Ale jedna věc se mi tam úplně nezdá, bez ohledu na to, jakej bude vzorák, to bych nepustil. Ale i tak
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:29   odpověděl:
R.A.: to jsem zvědavý, mně to přišlo čistý, i když tu jednu fintu jsem taky nedal.
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:31   odpověděl:
Říkal jsem si, že jsi jediný, kdo to může zajet. Co se ti na tom nezdálo?
foto
R.A.   13.02.2021 v 21:34   odpověděl:
Úplně se mi nezdá ta reálná jízda do 202. Tímhle údajem bych si tu kótu měl vynést. Jedu reálně na reálný údaj a musím koukat do mapy, jestli ta kóta v mapě neexistuje. Nevím, možná přeháním, ale zdá se mi to divný.
foto
VláďaŽ   13.02.2021 v 21:38   odpověděl:
Kóta 202 se nevynášela. Nemyslel jsi 112?
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:39   odpověděl:
Máš pravdu, to mi vůbec nedošlo. Čistý by to bylo tehdy, kdyby ta 202 byla na prvním křiži.
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:40   odpověděl:
Pak by mi bylo jedno, jestli tam ta kóta je nebo není.
foto
ZdenekJ   13.02.2021 v 21:43   odpověděl:
Co to M, jak se to bralo?
foto
Janek   13.02.2021 v 21:43   odpověděl:
Co píše RA, s tím jsem taky měl problém. Na první dobrou jsem ji vynesl o křižovatku výš a následně ještě odjel jedno okýnko, než jsem zjistil, že mám dvě stejné kóty. Další problém jsem měl s tím, že detail nebyl se ZM svázán žádnou kótou. Přemýšlel jsem, jestli mám být tvrďák a jet to tak, že je to úmyslná finta. A další problém tedy mám ode dneška s řády. Ale s tím se sžiju, jako jsem se sžil s několika absurdními věcmi, co v nich jsou.
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:46   odpověděl:
Zdeněk J: křižovatky s jednoznačným výjezdem se neuvádějí. To druhý mapový T má jednoznačný výjezd, jedeš tedy reálně dál až do něj přijedeš od západu.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 21:47   odpověděl:
To mě nenapadlo. Stačilo tam dát u 202 map. okno. I kdybys to ale jel na kříži předchozím, tak to nemá vliv na sled SPK, tak můžeme uznat obě varianty
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 21:51   odpověděl:
Janku, detail je vázány na k. 112, kterou jsem si vynesl reálným průjezdem- viz tvary v ZM. Nechápu.
foto
michal.g   13.02.2021 v 21:52   odpověděl:
To Janek: 112 sis vynášel. Psal jsem Vláďovi, ať tam dodělá kolečko, ale nějak to zapadlo. Ale očividně to nikomu jinému nevadilo.
foto
VláďaŽ   13.02.2021 v 21:53   odpověděl:
Svůj příspěvek z 21:38 beru zpět a omlouvám se
foto
Janek   13.02.2021 v 21:56   odpověděl:
No ve všech okýnkách iti, kde je kóta, je ta kóta označena puntíkem a kroužkem. Zrovna tady ten kroužek není. Tedy jsem to pochopil tak, že "jedu reálný tvar u kterého nechápu proč je napsáno 112". ...ale že s kótama nemá toto okýnko nic společného.
foto
Janek   13.02.2021 v 21:57   odpověděl:
Ale tak se to vysvětluje, zapomnělo se na kolečko a autor to myslel takto. OK.
foto
clarus8   13.02.2021 v 21:58   odpověděl:
to Zdenek J
To tvoje chybějící M je tak, že realnou jízdou od PK A to jedeš tak, že v obou kotách 203 a 201 jedeš po hlavní
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 21:59   odpověděl:
Já stále nechápu tu k. 112, proč, Michale, kolečko? Jedu reálně, křižovatky jsou v ZM, na ostrou pravou si vynesu do ZM 112 a dále jedu dle detailu, nevidím problém.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:01   odpověděl:
To Clarus: Ano ve 203 a 201 jedu po hlavní.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:04   odpověděl:
Chlapci neblbněte s kolečkem, tak tam není no a co, ale to přece na nic nemá vliv. Prostě na ostré P je 112 (s kolečkem i bez).
foto
michal.g   13.02.2021 v 22:05   odpověděl:
Jak píše Janek, všechny kóty jsou všude zakresleny kolečkem (označením místa, kam kóta patří). Než jsem to Vláďovi psal, tak jsem i koukal do řádu, jestli je tam u vynášení kót nějaký příklad, ale není. Ale přišlo by mi lepší, kdyby tam to místo, kam kóta patří bylo vyznačeno. Ale kromě Janka to nikomu nevadilo.
foto
clarus8   13.02.2021 v 22:05   odpověděl:
Já ten váš spor čtu tak, že detail je součástí ZM a tedy kota 112 není vynášená, ale předem daná.
Jedu však reálnou jízdu tak ten chlívek s vracákem v kotě být musel.
foto
Janek   13.02.2021 v 22:10   odpověděl:
Já neblbnu, nakonec jsem ji musel vynést, protože by to celé jinak nedávalo smysl. Ale pochop mě. Jednu a tu samou věc dyzajnuješ 10x stejně a jednou ji uděláš jinak. Tak hledám, proč to tak je. Ne, že bych to neuměl zajet a zkušenostma to nakonec vyřešit. Vyřešim to. Bavíme se o čase, zdržuje mě to, protože od toho místa musím řešit dva průjezdy a hádat, který je dobře.
Já tu etapu hodnotím kladně i tak, protože minule bylo r1/r2, teď byl ten atypický detail, pokaždé něco neotřelého. A mimo jiné jsi upozornil na absurditu v Řádech. To se cení.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:13   odpověděl:
To Clarus: Je to vynášení k. 112 reálnou jízdou. Detail začne existovat v okamžiku, kdy vynesu 112, do té doby je detail k ničemu, nemám ho kam umístit. My spor nemáme. Pouze kolegové nás tepou, že u k. 112 nemáme kolečko. Ano, z hlediska jednotné úpravy by to bylo lepší, ale na nic to nemá vliv, kam si vynesu kótu je úplně jasné a nezaměnitelné.
foto
michal.g   13.02.2021 v 22:17   odpověděl:
Já tě netepu, já jen říkal, že by to bylo lepší. Ale i tak to bylo jasný.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:19   odpověděl:
Já v tomto případě žádnou absurditu v Řádech nevidím. Naopak jsem chtěl jen připomenout, že reálné ani mapové křižovatky se v iti výjezdy z křižovatek neuvádějí. To je přece dobře, správně a je to logické.
foto
Vláďa   13.02.2021 v 22:21   odpověděl:
Prosím o přiblížení důvodu toho SPK M:
ze 112 stanovený výjezd. Dojedu reálně na mapové T a vyjíždím reálně na jih do 201 s výjezdem. Přijedu reálně do mapové 201, vyjíždím reálně na východ (SPK A) a pokračuji reálně na mapové T. To nacházím při příjezdu od východu opět v kótě 203. Vyjíždím reálně na jih do 202.
Takže proč musím jet reálně tak dlouho (přes SPK M), dokud nepřijedu na mapové T od západu? Proč ho nemohu uvažovat již při příjezdu od východu?
Díky!
foto
michal.g   13.02.2021 v 22:23   odpověděl:
Vláďo, stejná rada jako vždy. Přečti si diskuzi.
foto
clarus8   13.02.2021 v 22:25   odpověděl:
to Vláda
od východu v 203 jedeš po hlavní na jih, v 201 jedš na západ po hlavní.
foto
VláďaŽ   13.02.2021 v 22:26   odpověděl:
Vláďo, co píše Michal.g platí, akorát doplním, že do 203 od Z jde jednosměrka (z detailu 112)
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:29   odpověděl:
To Vláďa: přijedu do 203 od V, zde je ale jednoznačný mapový výjezd (šipka v detailu 112), tato křižovatka není v iti výjezdy z křižovatek uvedena, jedu tedy L po hlavní, v 201 P po hlavní a přes M zpět do 203 z druhé strany a zde odjedu to okno.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:30   odpověděl:
M/4-8 V iti „výjezdy z křižovatek", zadaném mapovými údaji, nejsou uvedeny křižovatky
s jednoznačným mapovým výjezdem. Ten je určen pouze šipkami v mapě (viz N + L + J Šipky v mapách).
foto
Zdenek Klenák   13.02.2021 v 22:37   odpověděl:
Nebylo jednoduché to vymyslet, aby to fungovalo zpět do té samé křižovatky a ještě, aby fungovaly ty hlavní při dalších prujezdech
foto
Janek   13.02.2021 v 22:39   odpověděl:
Že mi šipka vadí v odjetí mapového tvaru, to jsem nevěděl. Nemám s tím problém, v Řádech se do hledat dá. (BTW: naučím se to, jako se mnoho jezdců teď učí, že můžou odboč P v podmínce odboč P). Ta absurdita spočívá v tom, kde je to v Řádech napsáno. Máme sekci M/4 - Mapové údaje. V této sekci máme mezi M4-7 (vysvětlení, jak se přehodnocuje) a M4-9 (vysvětlení jak se domalovává a maže silnice) osamoceně a bez jakékoliv souvislosti informaci vytrženou z kontextů, sekci M4-8, která mi říká jedním souvětím, co má být v itineráři výjezdy z křižovatek. Ale když se učíš sekci M/6, výjezdy z křižovatek, tak se tam dozvíš milion věcí, ale zrovna tohle podstatné tam napsané není. Začínám chápat, proč mnozí Řády ani nechcou vidět a jezdí i staví podle nějakých dojmů, zvyklostí.
Je to tam napsané, OK. Problém je v tom, kde je to napsané.
foto
michal.g   13.02.2021 v 22:41   odpověděl:
Hlavně bylo Zdeňku dokonalý ta kombinace reálné jízdy s mapovým oknem. Tím jsi mě dostal. Kdybych tam jel mapově, tak mi to asi dojde.
foto
Klenák Zdeněk   13.02.2021 v 22:45   odpověděl:
Jinak jsem rád, že hlavním problémem této etapy bylo chybějící kolečko u 112
foto
Vláďa   13.02.2021 v 23:20   odpověděl:
To Zdeněk Kl.: díky za objasnění do souvislosti s řády. Určitě nová věc (byť to v řádech je), která bude vyžadovat určitý zvyk.


To Michal G.: tvá rada vypadá na první pohled jasně a možná i dobře míněná, má to jeden háček. Já tu diskusi čtu - vždycky, ale napadlo Tě, že nemusí být zcela úplně uchopitelná a pochopitelná? A že je pro mne lepší se zeptat tak, abych si z toho něco odnesl a to tak, abych to pochopil a naučil se to? Nějaké plky o tom, že to tak má být, bez bližšího objasnění nepomůžou ani mě, ani těm ostatním slabším. Jezdíš 1. garnituru, tak Tobě je ledacos jasné, já s dlouhým vedením potřebuji větší péči. Asi tak!
foto
michal.g   13.02.2021 v 23:35   odpověděl:
Promiň Vláďo, ale bylo to tam vysvětlováno 2x, včetně zdůvodnění, že se křižovatky s jednoznačným výjezdem neuvádějí. Nenapadlo mě, že tomu nerozumíš. Tak jsem předpokládal, že jsi to nečetl. Příště prosím napiš, že uvedené vysvětlení nechápeš a zkusíme to více polopaticky.


ZPĚT na 1. stránku 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 < 10 > 11 12 13 14 15 16 17 18 19
_________________________________________________________________________________________________________________________