VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 2. dny napsal příspěvek clarus8
UKAŽ 3) Před 3. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ
2) Před 3. dny napsal příspěvek michal.g
UKAŽ 4) Před 3. dny napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 2. dny clarus8 reagoval na clarus8 z 18.04.
UKAŽ Před 3. dny michal.g reagoval na clarus8 z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny Ruso reagoval na michal.g z 17.04.
UKAŽ Před 3. dny michal.g reagoval na Vláďa z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 17.04.
UKAŽ Před 3. dny Duža reagoval na Ruso z 16.04.
UKAŽ
Před 2. dny Vláďa reagoval na Vláďa z 17.04.
UKAŽ Před 4. dny ZdenekJ reagoval na Michal P. z 16.04.
UKAŽ

foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 21:54   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Prosím o trpělivost, chybička, zatím tam je (aspoň u mne) neopravený vzorák
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 21:59   odpověděl:
Zahltil jsem systém (a Dužu asi taky), omlouvám se, a zatím správný průjezd touto formou:
J N Y B L 1 N E 8 R D 4 M I A (8 ano/ne) M I B 3 T 4 L S O N EneboY S N T 7
foto
Duža   16.02.2021 v 22:06   odpověděl:
Ano, za chvíli to opravím !!
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:09   odpověděl:
Do toho posledního G je to kratší úplně bez T. Za 3 hned vlevo. Tak jak to má i Janek.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:19   odpověděl:
R.A., myslíš to správně, ale Janek tmá stejně jako my ostatní
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:19   odpověděl:
R.A.: Janek to má s T.
Tvoje verze je o malinko delší (ale pravda není to 20%).
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:23   odpověděl:
Tak to nevím co porovnáváš. Moje verze je jasně kratší.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:23   odpověděl:
VláďoŽ jeho verze je kratší. a navíc měl bez problémů rozhodování o cestě do 101
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:26   odpověděl:
Plus vznáším asi proti připomínku na to E nebo Y Jak se to tam dám pochopit jinak, než že už to jezdím od první 101 a tudíž jasně E?
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:27   odpověděl:
Beru zpět, je o 5 mm (na mém výtisku) kratší.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:30   odpověděl:
tak mám 3 chyby stejně jako Janek a Tomáš
ale bodově trošku jinde
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:33   odpověděl:
No na mém výtisku je to 13mm, jestli jsi si to tam u toho T trochu nezjednodušil v těch obloučkách
foto
Janek   16.02.2021 v 22:35   odpověděl:
SPK I jsem zjevně jen nenapsal, tam nešlo jet jinudy. T nevim co je a F vim, už jsem nedělal vložák.
foto
Vláďa   16.02.2021 v 22:38   odpověděl:
Proč by to mělo být do posledního G bez SPK T, když mám stanovený výjezd z G pod úhlem 90 stupňů, tedy vpravo, a to po SPK 3 proti SPK C v G neudělám! Podle mne jedině přes T zpět proti SPK 3 do G a zde vpravo 90 stupňů.
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:41   odpověděl:
Vláďo, i já jsem to tak zamýšlel, ale je to pravda. Kratší je na šikmém kříži za 3 hned vlevo proti C, vlevo a před G vpravo šipkou, vlevo do G a v něm 90°
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:43   odpověděl:
Vláďo, když projedeš jednosměrkou a do G přijedeš od Z, tak 90st uděláš na jih
foto
Janek   16.02.2021 v 22:44   odpověděl:
Jo takto, už vim, co je T. Na to jsem koukal, ale já neměřím, jezdím jen odhadem. Viděl jsem variantu za 3 L, L, P, L, G dolů. Ale odhadl jsem, že to T bude stejně kratší. Nebylo. Tak OK. Naštěstí zrovna tohle bylo jen za 60.
foto
Vláďa   16.02.2021 v 22:45   odpověděl:
To MichalG: ano díky, to je to pravé ořechové, co potom ničí teorii o SPK T. A vypadá to na fintu, kterou autor má bez svého vědomí.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:48   odpověděl:
R.A. dá se to jinak pochopit docela snadno. pokud si to vyložím jako ty, tak to znamená, že při dřívějším náhodném průjezdu kótou 101 mám zkažený celý zbytek závodu. to mi přišlo blbý. pokud by to autor chtěl od té 101 s výjezdem na jih, tak bych předpokládal formulaci jako Po prvním uvedeném projetí kótou 101 až do cíle platí VI 3. takže jsem usoudil, že stejně jako u podmínek myslí autor úsekem jízdu mezi dvěma údaji a 1. výjezdem myslí to, že to platí hned po opuštění kóty na Z, a ne až při jejím dalším průjezdu.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:49   odpověděl:
Vláďo, takoový finty jsou vždycky nejlepší!
foto
Vláďa   16.02.2021 v 22:52   odpověděl:
Tak oprava se mi povedla více než lépe. Jedna nezapsaná po cestě, nezapojení spojky před G a potom při vymýšlení trasy záměna vložákového mostu za mapový - to jsem ještě dopadl dobře, protože jsem s mosty takto v této části uvažoval celou dobu. Asi je chtělo ty vložákové odlišit barevně.
foto
R.A.   16.02.2021 v 23:01   odpověděl:
No že to pan češtinář mohl napsat líp je bez debat Ale to tvoje vysvětlení té závorky je teda ještě víc na vodě. Jako že by jsi to bez té závorky radši nejel, protože nevíš, jestli náhodou do té kóty ještě po cestě do cíle nedojedeš a tím pádem až potom budeš mít ten úsek jo? A možná ještě až potom a nebo až potom...
foto
Vláďa   16.02.2021 v 23:03   odpověděl:
To MichalG: nemyslel jsi výjezd ze 101 na jih než na západ?
To byl první výjezd, který jsem pochopil naštěstí správně. VláďaŽ psal o úseku, tedy mezi údaji s prvním výjezdem a já to bral, že se to týká zadaného údaje. Asi to však mělo být upřesněno takto
"V úseku od 1. zadaného výjezdu z kóty 101 - CÍL jeď vždy:........"
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 23:09   odpověděl:
Češtinář si podrbal hlavu, s výhradou přijal připomínku (proto E/Y) (- těch kteří to pochopili odchylně bylo bohužel více) a co do jednoznačnosti formulace bere znění co napsal Vláďa.

foto
Vláďa   16.02.2021 v 10:40   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Dnešek? Typická víkendovka! Večer se určitě nebudu stačit divit, ale to je už nyní jedno.
To VláďaŽ:
foto
clarus8   16.02.2021 v 12:38   odpověděl:
Nápodobně a bude to drahé
foto
Duža   16.02.2021 v 13:05   odpověděl:
Jak to vypadá dopoledne:
Janek a David nejlepší, ale stejně jim jich pár chybí.
Čtyři se za svůj výsledek nemusí vůbec stydět.
To ale neplatí o pěti, kterým nick začíná na: mi, le, vl cl.
foto
janek   16.02.2021 v 14:01   odpověděl:
Hodně nahoře bych tipoval MichalaG, kterému taková kombinatorika svědčí. Já z toho byl docela zoufalej, když jsem odjel dvě křižovatky a pak stál tři minuty, než jsem vymyslel, jak se prokombinovat do dalšího údaje. VláďaŽ do této etapy dokázal dostat všechno, co se od loňského jara naučil.
foto
clarus8   16.02.2021 v 14:11   odpověděl:
jj já to vím, už jsem to uvedl výše
foto
michal.g   16.02.2021 v 14:33   odpověděl:
Janku kdepak, trápil jsem se. to nebylo o kombinatorice, to bylo hlavně o nejkratších cestách a to je naopak moje velká slabina.
foto
Vláďa   16.02.2021 v 16:33   odpověděl:
Tak tři přehlédnutí tří zásadních zadaných věcí a jedna naprosto, ale naprosto, školácká chyba mi zatím vychází na minelu za 820 TB. Snad jsem se alespoň již přiblížil správnějšímu výsledku. Do večera snad ještě něco objevím.
No na monitor to dnes úplně nebylo, doplatil jsem, že se mi to nevešlo na celou jeho plochu a musel jsem ITI posouvat nahoru a dolů.

Jednou jsi nahoře, jednou dole, .....
foto
janek   16.02.2021 v 16:46   odpověděl:
Vláďa: "Jednou jsi nahoře, jednou dole, ....."
jojo, kolikrát to záleží i na přání partnerky.
Su dneska víc u počítače, bo Duža testuje prostředí na nedělu. Chudáka jsem ho k PC ukotvil víc, než jsem chtěl.
foto
Vláďa   16.02.2021 v 20:51   odpověděl:
Šílené, už jsem toho našel za 1300 TB. Další tři nepozornosti. Zbytečné, dnes nebyl můj den. Asi to je tím COVIDEM.
foto
clarus8   16.02.2021 v 21:12   odpověděl:
že bychom Vláďo dnes soutěžili kdo toho nasbíral víc
foto
michal.g   16.02.2021 v 21:26   odpověděl:
tím, že tam je hodně průjezdek, tak je to bodově výživný. já mám jednu nejkratší trasu za 340 a jednu přehlídnutou šipku za 200. to je holt život
foto
R.A.   16.02.2021 v 21:41   odpověděl:
To byla těžká písemná práce, těžká To jsem zvědav, s kým budu mít stejné chyby, stejné známky. Zhruba 17 minut jsem jel na SM 2. Při hledání jedné nejkratší trasy byla až ta čtvrtá nejkratší, tak jsem zvědav, jestli tam není ještě nějaká pátá. Vzhledem k tomu, že to na tu třetí (pro mě druhou nejkratší) není 20%, tak to dost hrozí. A jednou bych řekl, že nejde určit kudy jet, ale obojí je bez plechu. Jsem moc zvědavej na vzorák
foto
clarus8   16.02.2021 v 21:42   odpověděl:
4 mosty jsou výživný a SM také ostatní se dalo
foto
Michal P.   16.02.2021 v 21:45   odpověděl:
Vláďo promiň, ale tohle není moje gusto, přišlo mi to moc překombinované. Myslím, že bych mohl vytvořit rekord v počtu TB A navíc v případě že jedu přes kotu 101 omylem někde na začátku etapy, tak mi to celou etapu rozhodí. Ale i tak díky za ní (myslím za etapu)
foto
Vláďa   16.02.2021 v 21:46   odpověděl:
Tak poznámka k dnešku:
- určitě to dalo hodně práce to vymyslet, aby vše sedělo a hrálo. Finty velmi skvělé a OK, je vidět praxe autora, takže za to určitě


- VláďoŽ nic proti Tobě, ale nicméně si myslím, že to bylo pro tento formát soutěže zbytečně překombinované a přehlcené fintami. Do jednoho ITI byla snaha vtěsnat co nejvíce "chuťovek" za celý rok a půl dohromady. Přitom to mohli být pěkné cca 3 pohodové ITI na internet. Trochu mi to připomíná začínající stavitele (včetně před téměř 20 léty i mne), kteří se snaží ukázat, na co všechno přišli, jaké finty umí udělat. Prostě vystřílí všechen prach najednou. Zas na druhou stranu, na stavbu mistráku dobrý tréning.


- prosím nebrat jako kritiku, za to, že se mi to dnes nepovedlo. Tak to určitě není, ale už když jsem se včera podíval na prostor soutěže, a přečetl jsem si i objasnění pojmů od autora, tak jsem čekal přesně něco podobného. Můj ohavný průjezd jsou moje zbytečné chyby, nad kterými jsem měl uvažovat a vidět při 1. průjezdu, tak jak jsem jich několik postupně našel před večerním startem. Čekám také, jak se počítalo a zacházelo s podjížděním vody, to totiž není ani projetí a ani přejetí.
Snad jsem se nikoho nedotkl, případně se hned omlouvám, ale tady je možno si to snad i říci.

foto
Vláďa   16.02.2021 v 21:49   odpověděl:
To Clarus8: Jj, Zdeňku, myslím, že dnes jsem vítěz!
foto
R.A.   16.02.2021 v 21:53   odpověděl:
huhů 1340, tak to jsme dlouho neměl. Mně to bavilo i tak a teď se jdu podívat, jak se to mělo jet
foto
michal.g   16.02.2021 v 21:53   odpověděl:
aha ta nejkratší cesta na SM nebyla za 340, ale za 540. ještě ke všemu neumím počítat...
foto
michal.g   16.02.2021 v 21:55   odpověděl:
Janku slušná práce. Myslím, že to budeš mít za 160!
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:08   odpověděl:
Janku ještě jedněch 60, takže 220
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:14   odpověděl:
Tak já mám nájezd na SM 2 za 720, tak tam opravdu byla ještě další kratší . Ale nebylo to jenom o tom, taky jsem si naprojektoval její začátek až na kruháč a už se to vezlo. A to jsem měl ještě štěstí v neštěstí a dvě průjezdky z mýho nájezdu se použili při návratu, kterej já vůbec nedělal
foto
Vláďa   16.02.2021 v 22:14   odpověděl:
Tak nakonec ani nejsem poslední a jen kvůli času jsem nemohl dát R.A. - 5 minut, neměl jsem kontrolovat!
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:18   odpověděl:
Ještě vydrž. Není to ani přepočítaný s novým vzorákem a pak bude ještě další varianta bez T
foto
Vláďa   17.02.2021 v 01:02   odpověděl:
To R.A.: tak nakonec opravdu všechno jinak a dostal jsem od Tebe jako vždy čáru, takže sorry za ukvapené závěry, ale také jsem si o něco polepšil.

foto
Duža   15.02.2021 v 18:18   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Již jsem dostal mapové podklady pro Jankovu Super etapu. Vypadá to velmi zajímavě. Samozřejmě si je můžete z hlavní stránky stáhnou i vy.
Iti už mám taky k dispozici, ale ještě jsem nenašel potřebný čas.
foto
Janek   15.02.2021 v 18:34   odpověděl:
Zrovna jsem sednul k počítači a nestačím se divit. Všechno připravené týden dopředu. Duža je king! (sice zatím nepojedete etapu, ale etatu, ale to zvládnete i tak).
Iniciátorem tohoto šílenství je kk, minule se mu má etapa zdála moc velká, tak jsem si to vzal k srdci.
A teď vážně: normálně jste zvyklí jet na mistrák v pátek v poledne a vrátit se v sobotu ve 22hod. Tahle etapa by vás měla zaměstnat zhruba stejně, jako klasická jedna mistráková etapa. Vyhraďte si 2,5hod, pravděpodobně to odevzdáte dřív. Zadání (podmínky, vložáky) je docela snadné, ale průjezd bude komplikovanější a náročnější na pozornost. Trénujete celou zimu, takže byste měli zúročit zkušenosti.
Vašek to jel 105min a prý vzal 60 jako chybu a 200 tím, že nenapsal, kolem čeho projel. V nedělu budu služebně ve ValMezu, to už vím teď, ale budu po očku sledovat co se šustne. Vydržte po vlastním odjetí nepsat nic moc do diskuse, ať neradíte ostatním. Až večer.
Dužovi
foto
R.A.   15.02.2021 v 18:35   odpověděl:
Ten reál je super, kam se na to hrabe koberec u děcek v pokoji. Janku, kdybys někdy začal prodávat koberce, tak rozhodně koupím Na neděli už se těším
foto
Vláďa   15.02.2021 v 19:23   odpověděl:
Bombastické! To asi z monitoru nedám. Pokud se to má tisknout, je počítáno s rozměrem A4 stránka?
foto
Janek   15.02.2021 v 19:31   odpověděl:
Klíííd, zítra se jede etapa VláďiŽ, kterej se teď nejspíš řítí rychlostí 5m za hodinu směrem k Rozvadovu. Moje etapa nemá za úkol vše přehlušit.
foto
Vláďa   15.02.2021 v 20:08   odpověděl:
No podle zpráv mám pocit, zda necouvají zpět do vnitrozemí!
foto
VláďaŽ   15.02.2021 v 21:05   odpověděl:
No přesně řečeno vyjížděl jsem včera a dnes už jsem se měl vracet. Na rozdíl od některých kolegů jsem měl negativní test z pátku s sebou. Oni strávili na parkovišti v Rozvadově 10 hodin ve frontě na testy, které tam ve stanu v tom mrazu od rána do rána prováděli 3 hrdinové z neziskovky a ještě jim lidi nadávali. Já jsem jako geroj prolétl hranice (to tam ještě nestála ta fronta kamionů) a ještě 2 km jsem si pochvaloval, jak se mi zadařilo. Hmmm
Na parkovišti 7 km za hranicí kontrola všeho (osobní doklady, test, potvrzení zaměstnavatele, dodací doklady k busu, registrace pro hygienu). Kolona před kontrolou měla 5 km 3 proudy. 4a3/4 hodiny cukání, pak jedna minuta kontrola a s přáním šťastné cesty jsem pokračoval. Kolegové po absolvování testu po té 10-hodinové frontě už měli kolonu daleko před Rozvadovem, takže já jsem sice v cíli v Belgii, ale předávat se bude zítra
Takže dopoledne budu sledovat na mobilu a večer se uvidí, kdy dorazíme zpět.
Tak si hezky pobluďte! A na Jankovu etapu se těším - podklady (aspoň na tf) super!
foto
VláďaŽ   15.02.2021 v 21:10   odpověděl:
To Vláďa: ano, A4, ale 2x a slepit a to celé 2x, takže finál 2 A trojky To dobře znáš, co? Takže už se rýsuje favorit
foto
Vláďa   15.02.2021 v 21:14   odpověděl:
To VláďaŽ:
foto
R.A.   15.02.2021 v 23:17   odpověděl:
Žádný A3, je to role A5, to pochybuju, že Vláďa zná
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 09:52   odpověděl:
Ááá, tak to o favoritovi beru zpět
Je to ale průšvih na další Šmídl rallye, to už bude mitfára muset držet papíry z okn
a a se slzou v oku vzpomínat na letošní A3
foto
5r3   16.02.2021 v 12:29   odpověděl:
Hlásím, že se mi při tisku map objevily už ty dříve zmiňované svislé čárky. Hlavně v mapě reálu dost rušivé u dopravních značek. Zajímavé, dříve jsem s tím problém neměl.
foto
Duža   16.02.2021 v 12:56   odpověděl:
Tuto reklamaci nedokážu opravit. Většinou převádím iti do "pdf" já a tam tyto problémy nikdo nehlásí. Od Janka to dostanu již hotové a nic s tím nedělám.
foto
Janek   16.02.2021 v 12:56   odpověděl:
Já už mám u sebe vypaté ty vodící linky. A nevím, co dělat jinak. Největší problém je, že já ty linky nevidím nikdy a nikde. I když to teď vytisknu přímo z webu, nevytisknou se. Já fakt nevím, jak to děláte, že je vytisknete. Petře, když nad reálem zmačkneš pravé myšítko, uložit, stahneš PDF. A když pak toto stažené PDF vytiskneš, stále tam ty linky máš? Já bych vám rád pomoh, ale fakt netuším jak.
foto
janek   16.02.2021 v 13:22   odpověděl:
?luvil jsem teď s RAčkem a ten prej:
Při tisku přímo z webové stránky má problém, čáry se vytisknou.
Když ale nad tou mapou klikne pravým myšítkem, uložit jako..., stahne si PDF k sobě. Otevře to stažené PDF v AdobeReaderu a vytiskne, je to OK.
Určitě jsem to já, kterej něco dělá blbě, ale netuším co. V Corelu nikde nemám vodicí lišty ať je zapnu nebo vypnu, v PDF je nevidím a když to vytisknu já z aoswebu, taky tam nejsou. Budu se ještě vrtat v nastavení a pokusím se najít, kde by to co mohlo být. Ale vidím to černě.
foto
5r3   16.02.2021 v 13:30   odpověděl:
Pravda, když stažené vytisknu v Acrobat Readeru, tak tam čárky nejsou. Pdfko tištěné z prohlížeče je tam má.
foto
janek   16.02.2021 v 14:03   odpověděl:
Tak aspoň, že tak. Jednou mi někdo prozradí, kde co mrvim. Teď fakt nevim.
foto
kk   16.02.2021 v 18:56   odpověděl:
Janku, udělal jsi mi obrovskou radost 👍👍. Na úvahy o formátu tisku podkladových map reaguji okamžitě a posílám to na plotter 😂😂

foto
VláďaŽ   14.02.2021 v 15:53   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Ahoj všem soutěžícím. Zítra Duža asi uvolní mapový podklad pro moji úterní etapu. Nevím, jestli zítra příp. pozítří budu u počítače. Za chvilku vyrážím směr Belgie a při současných opatřeních nevím, kdy a jak tam dorazím a už vůbec nevím, jak a kdy dorazím domů
Proto už dnes jakási písemná rozprava, Duža právem připomínkoval, že určité formulace v iti by nemusely být účastníkům z geograficky, jazykově a nářečně odlišných oblastí zcela a jednoznačně srozumitelné.
Proto upřesnění formulací:

"Po přejetí vodního toku" =
pro borce z Moravy: suchými koly, např. přes most
pro borce ze Slezska (a snad i na Prajske): suchými koly, např. přes most, pičo
pro borce ze Slovenska (obzvláště spod Tatier): suchými kolesami, napr. cez nadjazd
pro borce z Polska: suchymi kolami, na przykład przez most

"Po projetí vodního toku" =
pro borce z Moravy a Slezska (a snad i na Prajske): mokrými koly, např. brodem
pro borce ze Slovenska (obzvláště spod Tatier): mokrými kolesami, napr. cez brod
pro borce z Polska: z mokrymi kołami , na przykład przez bród

Přeju pěkné poježdění a pevné nervy
foto
kk   14.02.2021 v 21:25   odpověděl:
Što takóje vódnyj potók? U nas v Savjétskom Sajúze pa ruskomu nět, nělzja. Zlatý domečky👍

foto
PavelN   14.02.2021 v 11:55   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Chci se zeptat na jinou věc než na právě řešené nejasnosti kolem kóty 202. Jakým způsobem mám jet z 201 s výjezdem na východ opět do 201 s výjezdem na východ v závěru itineráře? Plánoval jsem jízdu přes ČK a 202, což mi přišlo kratší než otočit se přes N, vrátit se do 201 a otočit se přes H. Měl jsem tedy GBH, ve vzorovém průjezdu je NA. (Závěrečné GNA už je mi jasné.) Díky.
foto
R.A.   14.02.2021 v 12:38   odpověděl:
Časovka je na úrovní bodu, takže přes ni nemůžeš jezdit. "- výjimku tvoří pouze body a časové kontroly, které se nesmí projíždět mimo pořadí" Kdyby tam nebyla ta otočná, tak ti v časovce vezmou výkaz a v té etapě jsi skončil
foto
PavelN   14.02.2021 v 13:05   odpověděl:
Díky za vysvětlení. Až tahle věc mě dokopala k tomu, že jsem si konečně otevřel řády AOS, které mám od Víti a začal si v nich číst .
foto
VláďaŽ   14.02.2021 v 13:15   odpověděl:
Doporučoval bych i "Učebnici" - zde v sekci Začátečníci.
K porozumění vlastních Řádů je potřeba komentář.
foto
PavelN   14.02.2021 v 13:55   odpověděl:
Učebnici (jak DOC soubor tak webové stránky) jsem už prošel. Ale některé věci jsou evidentně až v Řádech .


ZPĚT na 1. stránku 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 < 10 > 11 12 13 14 15 16 17 18 19
_________________________________________________________________________________________________________________________