VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 22:03 napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 3) Včera v 21:35 napsal příspěvek Ruso
UKAŽ
2) Včera v 21:47 napsal příspěvek Michal P.
UKAŽ 4) Včera v 15:22 napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 21:58 ZdenekJ reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 2. dny Vláďa reagoval na VláďaŽ z 20.04.
UKAŽ
Včera v 21:54 Ruso reagoval na Michal P. z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny clarus8 reagoval na clarus8 z 18.04.
UKAŽ
Včera v 21:46 clarus8 reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny Ruso reagoval na michal.g z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny michal.g reagoval na michal.g z 20.04.
UKAŽ Před 5. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 17.04.
UKAŽ

foto
Tomáš   16.02.2021 v 22:08   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Taky dotaz: Při návratu na SM kvůli zákazu odboč. jedu přes přejezd, beru "R" a nejkratší návrat je přes oblouček pod G. Přejezd a DZ mě pošle přes G vložákem a jedu zpět na SM proti "8" bez plechu. Proč "D" a "4"?
Vysvětlení si přečtu až ráno, už musím do peří. Vláďo, díky. Mně to bavilo.
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:11   odpověděl:
Tomáši vložák po prvním přejezdu z této strany.
Dobrou noc
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:13   odpověděl:
Tomáši, asi jsi udělal úplně stejnou chybu jako já. ta šipka jižně od bodu G je prostě strašně malinká a lehce přehlídnutelná
foto
Tomáš   17.02.2021 v 04:57   odpověděl:
Jakou šipku? Jo tudle šipku. Tak tu jsem tedy taky přehlíd.

foto
Janek   16.02.2021 v 22:04   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Skvěle zvolený čas 50min. Konec vyšel do přestávky zápasu ligy mistrů mezi Barcou a PSG. Šmarja, co to? Já to jel letem světem a tak nějak to přibližně mám?
VláďaŽ zjevně studoval i jarní itiky do detailu. Zakomponoval do teho i mou jarní fintu "kruhák opouštěj so nejvýchodněji v azimutuJV". To je ta 8 mezi MIA a MIB.
VláďaŽ to pojal opravdu jako přehlídku všech fint, co existují.
....takhle: tady to asi sneseme. Aleeee...... Je to moc barokní.
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:44   odpověděl:
Tu flignu jsem si pamatoval, ale nevěděl jsem odkud (pak mi Duža napsal, že to byla Tvoje finta v jeho itiku) a dokonce jestli to bylo stejné (ty jihovýchody), tak se omlouvám za plagiátorství
foto
Janek   16.02.2021 v 22:49   odpověděl:
Já na to nemám Copyright. Sám už nevím, jak jsem to tam přesně měl. U tvého itiku jsem chvílu váhal, jestli to chceš nebo je to nechtěné. Pak mě ale přemohla myšlenka, že chceš, protože kdybys nechtěl, napsal bys kruhák opouštěj druhým výjezdem. Tak jsem to tam napsal.
foto
R.A.   16.02.2021 v 23:18   odpověděl:
Janku gratulace, parádní průlet za super čas Tomáš taky pěkně David už tam asi trochu haluzil a počítal podjezdy jako mosty a vyšlo mu to docela levně
Co se týče finty na kruháku, tak já ji zažil jednou na mistráku a taky ji museli zrušit
foto
Janek   17.02.2021 v 00:14   odpověděl:
Dííík. Za to F bych si lísknul, to nejsnazší podělám. Kdybys mi to dal zítra znova, možná bych to zajel za víc. Nevím, jak jsem to udělal. Byl jsem u teho zoufalej a nešlo mi to. Přesto to nějak klaplo.
Já spíš s potěšením zjišťuju, že jsi schopný občas napsat TB. Místy to vypadá, že jsi stroj.
foto
VláďaŽ   17.02.2021 v 00:22   odpověděl:
Ano, i mne to překvapilo (o potěšení nepíšu - ale trochu škodolibosti tam bylo )!
A i já gratuluji Jankovi, ale rovněž všem, kdo to nezahodili. Jen doufám, že to nepraštilo se ZdenkemJ
foto
R.A.   17.02.2021 v 01:00   odpověděl:
No jo, holt jsem nenašel tu správnou kombinaci (s opakováním) 4 mostů z 9 možných. Pro zajímavost je to 495 možností. O to víc mě překvapuje, když tohle dost lidí dalo, tzn. našlo jednu kombinaci z pěti šesti ucházejících, ale asi skoro nikdo nezajel to nejkratší G-G. Přitom tam řeším na kříži, doprava je to blbost a porovnávám jen pár délek při jízdě rovně, proti pár délkám doleva. Navíc ty odvěsny jsou cca stejný, ten úhyb před G je 00 nic a to točení přes T je na první pohled delší než přepona proti C.
V reálu samozřejmě takovou kombinatoriku v žádném případě ne! Tady mi to ale vůbec nevadí, i když bych to samozřejmě rád zajel čistý, ale alespoň vám občas taky udělám radost
foto
Tomáš   17.02.2021 v 08:52   odpověděl:
Po přečtení příspěvku R.A. 16.02.2021 v 23:18 jsem se divil, proč vyzdvihuje zrovna mně. Tak jsem se znovu podíval do výsledkové listiny - příjemné překvapení. Děkuji všem, kteří za mně vyhádali změny vzoráku.
foto
VláďaŽ   17.02.2021 v 11:24   odpověděl:
Já 00:22 :
Aha, tak se ZdenkemJ to nepraštilo, přišel na bednu oklikou
Gratulace i jemu a Tomášovi
foto
ZdenekJ   17.02.2021 v 11:24   odpověděl:
ZdeňkoviJ to vyhodilo proud nejméně v celé ulici. Právě když jsem "najížděl" předposlední 101.
foto
VláďaŽ   17.02.2021 v 11:39   odpověděl:
No při tvorbě jsem se snažil, ale že to bude mít tak vysoký náboj ?!
Tak to při té další (asi poslední) mé etapě radši natáhni prodlužovák do elektrárny!

foto
clarus8   16.02.2021 v 21:57   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak to proberme postupně
start 5 mostů do G
proč se tam jede pře PK y tedy delší cestou?
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:00   odpověděl:
Která je kratší?
foto
clarus8   16.02.2021 v 22:04   odpověděl:
po PK N na kříži vlevo a přes PK A
Je to kratší než pře Y a B právě o to, že se musíš vyhnout protisměrce přes PK B a je tam 6 mostů
foto
Janek   16.02.2021 v 22:07   odpověděl:
Než jsi vjel do zelené silnice, máš teprve dva mosty, ten úplně první ti překryl vložák o kolejích. Tipuju, že na tomto jsi se rozhodil.
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:07   odpověděl:
První most jsi jel ve vložáku.
foto
clarus8   16.02.2021 v 22:12   odpověděl:
No dobře, tak přejedu most po návěští a on tam není i když po něm jedu. To mi už opravdu připadá úchylné
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:15   odpověděl:
Clarus, to není úchylné. přece ve chvíli, kdy jedeš vložák, tak zahazuješ mapu. takže ten most na mapě nevidíš.
foto
Vláďa   16.02.2021 v 22:16   odpověděl:
To Clarus8: mám stejnou chybu a jenom proto, že jsem zazdil vložák přes přejezd. Ale když jsi ve vložáku, tak nejedeš mapově, ale jen reálně a mapové údaje Ti jsou zcela volné.

foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 21:54   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Prosím o trpělivost, chybička, zatím tam je (aspoň u mne) neopravený vzorák
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 21:59   odpověděl:
Zahltil jsem systém (a Dužu asi taky), omlouvám se, a zatím správný průjezd touto formou:
J N Y B L 1 N E 8 R D 4 M I A (8 ano/ne) M I B 3 T 4 L S O N EneboY S N T 7
foto
Duža   16.02.2021 v 22:06   odpověděl:
Ano, za chvíli to opravím !!
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:09   odpověděl:
Do toho posledního G je to kratší úplně bez T. Za 3 hned vlevo. Tak jak to má i Janek.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:19   odpověděl:
R.A., myslíš to správně, ale Janek tmá stejně jako my ostatní
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:19   odpověděl:
R.A.: Janek to má s T.
Tvoje verze je o malinko delší (ale pravda není to 20%).
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:23   odpověděl:
Tak to nevím co porovnáváš. Moje verze je jasně kratší.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:23   odpověděl:
VláďoŽ jeho verze je kratší. a navíc měl bez problémů rozhodování o cestě do 101
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:26   odpověděl:
Plus vznáším asi proti připomínku na to E nebo Y Jak se to tam dám pochopit jinak, než že už to jezdím od první 101 a tudíž jasně E?
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:27   odpověděl:
Beru zpět, je o 5 mm (na mém výtisku) kratší.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:30   odpověděl:
tak mám 3 chyby stejně jako Janek a Tomáš
ale bodově trošku jinde
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:33   odpověděl:
No na mém výtisku je to 13mm, jestli jsi si to tam u toho T trochu nezjednodušil v těch obloučkách
foto
Janek   16.02.2021 v 22:35   odpověděl:
SPK I jsem zjevně jen nenapsal, tam nešlo jet jinudy. T nevim co je a F vim, už jsem nedělal vložák.
foto
Vláďa   16.02.2021 v 22:38   odpověděl:
Proč by to mělo být do posledního G bez SPK T, když mám stanovený výjezd z G pod úhlem 90 stupňů, tedy vpravo, a to po SPK 3 proti SPK C v G neudělám! Podle mne jedině přes T zpět proti SPK 3 do G a zde vpravo 90 stupňů.
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 22:41   odpověděl:
Vláďo, i já jsem to tak zamýšlel, ale je to pravda. Kratší je na šikmém kříži za 3 hned vlevo proti C, vlevo a před G vpravo šipkou, vlevo do G a v něm 90°
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:43   odpověděl:
Vláďo, když projedeš jednosměrkou a do G přijedeš od Z, tak 90st uděláš na jih
foto
Janek   16.02.2021 v 22:44   odpověděl:
Jo takto, už vim, co je T. Na to jsem koukal, ale já neměřím, jezdím jen odhadem. Viděl jsem variantu za 3 L, L, P, L, G dolů. Ale odhadl jsem, že to T bude stejně kratší. Nebylo. Tak OK. Naštěstí zrovna tohle bylo jen za 60.
foto
Vláďa   16.02.2021 v 22:45   odpověděl:
To MichalG: ano díky, to je to pravé ořechové, co potom ničí teorii o SPK T. A vypadá to na fintu, kterou autor má bez svého vědomí.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:48   odpověděl:
R.A. dá se to jinak pochopit docela snadno. pokud si to vyložím jako ty, tak to znamená, že při dřívějším náhodném průjezdu kótou 101 mám zkažený celý zbytek závodu. to mi přišlo blbý. pokud by to autor chtěl od té 101 s výjezdem na jih, tak bych předpokládal formulaci jako Po prvním uvedeném projetí kótou 101 až do cíle platí VI 3. takže jsem usoudil, že stejně jako u podmínek myslí autor úsekem jízdu mezi dvěma údaji a 1. výjezdem myslí to, že to platí hned po opuštění kóty na Z, a ne až při jejím dalším průjezdu.
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:49   odpověděl:
Vláďo, takoový finty jsou vždycky nejlepší!
foto
Vláďa   16.02.2021 v 22:52   odpověděl:
Tak oprava se mi povedla více než lépe. Jedna nezapsaná po cestě, nezapojení spojky před G a potom při vymýšlení trasy záměna vložákového mostu za mapový - to jsem ještě dopadl dobře, protože jsem s mosty takto v této části uvažoval celou dobu. Asi je chtělo ty vložákové odlišit barevně.
foto
R.A.   16.02.2021 v 23:01   odpověděl:
No že to pan češtinář mohl napsat líp je bez debat Ale to tvoje vysvětlení té závorky je teda ještě víc na vodě. Jako že by jsi to bez té závorky radši nejel, protože nevíš, jestli náhodou do té kóty ještě po cestě do cíle nedojedeš a tím pádem až potom budeš mít ten úsek jo? A možná ještě až potom a nebo až potom...
foto
Vláďa   16.02.2021 v 23:03   odpověděl:
To MichalG: nemyslel jsi výjezd ze 101 na jih než na západ?
To byl první výjezd, který jsem pochopil naštěstí správně. VláďaŽ psal o úseku, tedy mezi údaji s prvním výjezdem a já to bral, že se to týká zadaného údaje. Asi to však mělo být upřesněno takto
"V úseku od 1. zadaného výjezdu z kóty 101 - CÍL jeď vždy:........"
foto
VláďaŽ   16.02.2021 v 23:09   odpověděl:
Češtinář si podrbal hlavu, s výhradou přijal připomínku (proto E/Y) (- těch kteří to pochopili odchylně bylo bohužel více) a co do jednoznačnosti formulace bere znění co napsal Vláďa.

foto
Vláďa   16.02.2021 v 10:40   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Dnešek? Typická víkendovka! Večer se určitě nebudu stačit divit, ale to je už nyní jedno.
To VláďaŽ:
foto
clarus8   16.02.2021 v 12:38   odpověděl:
Nápodobně a bude to drahé
foto
Duža   16.02.2021 v 13:05   odpověděl:
Jak to vypadá dopoledne:
Janek a David nejlepší, ale stejně jim jich pár chybí.
Čtyři se za svůj výsledek nemusí vůbec stydět.
To ale neplatí o pěti, kterým nick začíná na: mi, le, vl cl.
foto
janek   16.02.2021 v 14:01   odpověděl:
Hodně nahoře bych tipoval MichalaG, kterému taková kombinatorika svědčí. Já z toho byl docela zoufalej, když jsem odjel dvě křižovatky a pak stál tři minuty, než jsem vymyslel, jak se prokombinovat do dalšího údaje. VláďaŽ do této etapy dokázal dostat všechno, co se od loňského jara naučil.
foto
clarus8   16.02.2021 v 14:11   odpověděl:
jj já to vím, už jsem to uvedl výše
foto
michal.g   16.02.2021 v 14:33   odpověděl:
Janku kdepak, trápil jsem se. to nebylo o kombinatorice, to bylo hlavně o nejkratších cestách a to je naopak moje velká slabina.
foto
Vláďa   16.02.2021 v 16:33   odpověděl:
Tak tři přehlédnutí tří zásadních zadaných věcí a jedna naprosto, ale naprosto, školácká chyba mi zatím vychází na minelu za 820 TB. Snad jsem se alespoň již přiblížil správnějšímu výsledku. Do večera snad ještě něco objevím.
No na monitor to dnes úplně nebylo, doplatil jsem, že se mi to nevešlo na celou jeho plochu a musel jsem ITI posouvat nahoru a dolů.

Jednou jsi nahoře, jednou dole, .....
foto
janek   16.02.2021 v 16:46   odpověděl:
Vláďa: "Jednou jsi nahoře, jednou dole, ....."
jojo, kolikrát to záleží i na přání partnerky.
Su dneska víc u počítače, bo Duža testuje prostředí na nedělu. Chudáka jsem ho k PC ukotvil víc, než jsem chtěl.
foto
Vláďa   16.02.2021 v 20:51   odpověděl:
Šílené, už jsem toho našel za 1300 TB. Další tři nepozornosti. Zbytečné, dnes nebyl můj den. Asi to je tím COVIDEM.
foto
clarus8   16.02.2021 v 21:12   odpověděl:
že bychom Vláďo dnes soutěžili kdo toho nasbíral víc
foto
michal.g   16.02.2021 v 21:26   odpověděl:
tím, že tam je hodně průjezdek, tak je to bodově výživný. já mám jednu nejkratší trasu za 340 a jednu přehlídnutou šipku za 200. to je holt život
foto
R.A.   16.02.2021 v 21:41   odpověděl:
To byla těžká písemná práce, těžká To jsem zvědav, s kým budu mít stejné chyby, stejné známky. Zhruba 17 minut jsem jel na SM 2. Při hledání jedné nejkratší trasy byla až ta čtvrtá nejkratší, tak jsem zvědav, jestli tam není ještě nějaká pátá. Vzhledem k tomu, že to na tu třetí (pro mě druhou nejkratší) není 20%, tak to dost hrozí. A jednou bych řekl, že nejde určit kudy jet, ale obojí je bez plechu. Jsem moc zvědavej na vzorák
foto
clarus8   16.02.2021 v 21:42   odpověděl:
4 mosty jsou výživný a SM také ostatní se dalo
foto
Michal P.   16.02.2021 v 21:45   odpověděl:
Vláďo promiň, ale tohle není moje gusto, přišlo mi to moc překombinované. Myslím, že bych mohl vytvořit rekord v počtu TB A navíc v případě že jedu přes kotu 101 omylem někde na začátku etapy, tak mi to celou etapu rozhodí. Ale i tak díky za ní (myslím za etapu)
foto
Vláďa   16.02.2021 v 21:46   odpověděl:
Tak poznámka k dnešku:
- určitě to dalo hodně práce to vymyslet, aby vše sedělo a hrálo. Finty velmi skvělé a OK, je vidět praxe autora, takže za to určitě


- VláďoŽ nic proti Tobě, ale nicméně si myslím, že to bylo pro tento formát soutěže zbytečně překombinované a přehlcené fintami. Do jednoho ITI byla snaha vtěsnat co nejvíce "chuťovek" za celý rok a půl dohromady. Přitom to mohli být pěkné cca 3 pohodové ITI na internet. Trochu mi to připomíná začínající stavitele (včetně před téměř 20 léty i mne), kteří se snaží ukázat, na co všechno přišli, jaké finty umí udělat. Prostě vystřílí všechen prach najednou. Zas na druhou stranu, na stavbu mistráku dobrý tréning.


- prosím nebrat jako kritiku, za to, že se mi to dnes nepovedlo. Tak to určitě není, ale už když jsem se včera podíval na prostor soutěže, a přečetl jsem si i objasnění pojmů od autora, tak jsem čekal přesně něco podobného. Můj ohavný průjezd jsou moje zbytečné chyby, nad kterými jsem měl uvažovat a vidět při 1. průjezdu, tak jak jsem jich několik postupně našel před večerním startem. Čekám také, jak se počítalo a zacházelo s podjížděním vody, to totiž není ani projetí a ani přejetí.
Snad jsem se nikoho nedotkl, případně se hned omlouvám, ale tady je možno si to snad i říci.

foto
Vláďa   16.02.2021 v 21:49   odpověděl:
To Clarus8: Jj, Zdeňku, myslím, že dnes jsem vítěz!
foto
R.A.   16.02.2021 v 21:53   odpověděl:
huhů 1340, tak to jsme dlouho neměl. Mně to bavilo i tak a teď se jdu podívat, jak se to mělo jet
foto
michal.g   16.02.2021 v 21:53   odpověděl:
aha ta nejkratší cesta na SM nebyla za 340, ale za 540. ještě ke všemu neumím počítat...
foto
michal.g   16.02.2021 v 21:55   odpověděl:
Janku slušná práce. Myslím, že to budeš mít za 160!
foto
michal.g   16.02.2021 v 22:08   odpověděl:
Janku ještě jedněch 60, takže 220
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:14   odpověděl:
Tak já mám nájezd na SM 2 za 720, tak tam opravdu byla ještě další kratší . Ale nebylo to jenom o tom, taky jsem si naprojektoval její začátek až na kruháč a už se to vezlo. A to jsem měl ještě štěstí v neštěstí a dvě průjezdky z mýho nájezdu se použili při návratu, kterej já vůbec nedělal
foto
Vláďa   16.02.2021 v 22:14   odpověděl:
Tak nakonec ani nejsem poslední a jen kvůli času jsem nemohl dát R.A. - 5 minut, neměl jsem kontrolovat!
foto
R.A.   16.02.2021 v 22:18   odpověděl:
Ještě vydrž. Není to ani přepočítaný s novým vzorákem a pak bude ještě další varianta bez T
foto
Vláďa   17.02.2021 v 01:02   odpověděl:
To R.A.: tak nakonec opravdu všechno jinak a dostal jsem od Tebe jako vždy čáru, takže sorry za ukvapené závěry, ale také jsem si o něco polepšil.


ZPĚT na 1. stránku -1 0 1 2 3 4 5 6 7 8 < 9 > 10 11 12 13 14 15 16 17 18
_________________________________________________________________________________________________________________________