VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 22:03 napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 3) Včera v 21:35 napsal příspěvek Ruso
UKAŽ
2) Včera v 21:47 napsal příspěvek Michal P.
UKAŽ 4) Včera v 15:22 napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 21:58 ZdenekJ reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 2. dny Vláďa reagoval na VláďaŽ z 20.04.
UKAŽ
Včera v 21:54 Ruso reagoval na Michal P. z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny clarus8 reagoval na clarus8 z 18.04.
UKAŽ
Včera v 21:46 clarus8 reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny Ruso reagoval na michal.g z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny michal.g reagoval na michal.g z 20.04.
UKAŽ Před 5. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 17.04.
UKAŽ

foto
ZdenekJ   19.02.2021 v 09:08   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Líbí se mi výraz udergroundová myšlenka. Samotné "provedení" mi pak přijde underřádové .
Pokud je podmínka zadána "Po projetí ...." tak se určitě nejedná o podmínku B ani C, přičemž jen podmínka typu B spočívá v určení nejkratší cesty za splnění podmínek.
Podmínka typu A mi říká, že mám po návěští něco dělat. Tak to (dle mého názoru) musím udělat a nepřemýšlet, zda když provedu před tím nějaký manévr, tak bude ta celá cesta do dalšího údaje kratší. Po projetí jedu na začátek SM , projedu SM a pak pokračuji do původního místa. samozřejmě můžu uvažovat, že se místu vyhnu.
Pokud by chtěl autor toto převést na podmínku typu B muselo by v podmínce být slovo "v úseku" (alespoň je to zatím jediné slovní spojení uváděné řády). První formulace která mne napadla je "Po projetí kóty XXX jeď vždy v úseku do dalšího údaje SM XXX" (nebo tak nějak).
foto
michal.g   19.02.2021 v 09:12   odpověděl:
Zdeňku, mluvíš mi z duše, podobně jsem to tu psal včera večer a teď zároveň s tebou uvedl na spodek minulého vlákna.
foto
Janek   19.02.2021 v 13:44   odpověděl:
Napíšu to jinak. Z celého pelotonu jezdců, včetně pár mistrákových, to dle záměru nezajel nikdo. A ani po vysvětlení se s tym zatím nikdo úplně nesmířil. Tak jsme asi všichni troubové, no...
Před měsícem tady psal kdosi z Mělníka, že by rád AOS zkusil. Ti Mělničáci si nad touto diskusí musí myslet, že jsme sekta srovnatelná s fanoušky zeměplochy.
Jako fakt má být AOS o tomto? Máme na výběr tři typy podmínek a stejně to někomu nestačí, potřebuje čtvrtou. To už si neumíme užít vložák "za dejkou doleva"?
Buďme klidně kreativní, ale každý stavař by měl měl sebelimitující mez "tohle je ještě AOS, ale tohle už je punk".
V čem Martina velmi chválím je, že namaloval správně šipky k SM. On je jeden z těch, kteří se ještě zastávají opuštění SM hned v nájezdu na ní. Tento itik nazančuje, že to vzdal a jestli tomu tak opravdu je, pak .

foto
Janek   18.02.2021 v 22:11   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
No, kromě těch undergroundových myšlenek jeden reálný dotaz na RA. V půlce první SM je značka, že můžu jen doleva nebo doprava. Pamatuju si, žes mi za to "nadával" na mé mapě a tvrdils mi, že reálný důvod tě ze SM musí vyhodit jasným směrem a ne tě stavět do problému už při stání na té SM.
Mně tohle nevadí a umím to jet. Tys s tím problém měl při trochu jiném zadání u mě, tady tě to taky dráždilo? Já si to jen pamatuju, žes to zmiňoval, ale moc nevím proč. Já takovou věc umím snadno jet.
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:13   odpověděl:
To mi nic neříká, to se mi nezdá. Opravdu to bylo u tebe takto? S tímhle nemám žádný problém.
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:15   odpověděl:
Dokonce jsem tady přemýšlel, jestli v rámci toho návratu si nepojedu úplně zrušit tu 116 , ale 118 by mě tam naštěstí nepustila.
foto
Janek   18.02.2021 v 22:19   odpověděl:
U mě to znělo "SM opusť kdykoliv to jde". (možná jiná slova, podstata takováto). A SM vedla přes kříž rovně a šlo ji opustit doleva i doprava. Byla to jarní etapa v Laosu.
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:26   odpověděl:
No jo, ale to je vložák "Odboč". A u toho Řády jasně říkají: b) při reálné jízdě (mapové nebo reálné odbočení): odboč buď P, nebo L a musí existovat pouze jedna možnost.
Takže to bych opět "nadával". U vložáku přehodnocuju až po výkonném povelu a tudíž "nemůžu" posoudit, v jaké situaci se budu nacházet po odbočení na jednu, nebo druhou stranu a tím pádem vyhodnotit, které odbočení je pro mě lepší.
Tady stojím u značky a přehodnocuju v křižovatce.

foto
Janek   18.02.2021 v 22:29   odpověděl:
No odboč říkáš ty. Já říkám opusť.
V tom případě si myslím, že "opusť" a tahle modrá značka je významově to samé a odboč je (pravdu máš!) asi lehce něco jiného.
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:41   odpověděl:
Nemyslím si. Opusť a odboč je to samé (vložák), jen nemusím u "opusť" zatáčet co nejvíce. Ale pořád nevím, kterým směrem si mám vybrat výkonný povel. Značka není vložák a tam opět Řády mluví jasně, že uvažuju s DZ viditelným při vjezdu do křižovatky.
Ale je to jen teorie, možná zbytečně dotažená. Radši 100x opusť, než to co bylo dneska Samozřejmě kdo nic nedělá (například já ) nic nezkazí, ale tohle bylo jen oprášené, tak o to víc na to můžeme nadávat
foto
Pavel_K   18.02.2021 v 22:44   odpověděl:
To R.A. a Janek - námět na zamyšlení. Tak jsem si večer jen tak procházel Martinovu etapu. Pasáž kolem 207 jsem si pamatoval z MČR, vím jak to autor chtěl, ale mám trochu problém s tím, že si 207 nejprve zruším a pak jedu SM z koty 206 - je to úplně corect ? A zrušení kóty 120, abych pak nemusel pro PK V, tak to je úplně ulítlé. I když si kotu 120 zruším dopředu průjezdem před SM, tak si ji průjezdem SM zase vynáším a musím v ní P !!!
foto
VláďaŽ   18.02.2021 v 22:47   odpověděl:
Tady přesně je vidět jak přesná/nepřesná formulace a užití jazyka a specifických výrazů ovlivňují výsledný význam. Jankova formulace s "Opusť SM" je jednoznačná v tom, že z určené trasy musím vypadnout vždy, existuje-li ta možnost, a to např. i rovně. Kdežto odboč je významově jinde a pak je jasné, že pro jednoznačnost musí být uvedeno kam, resp. na kterou stranu (odboč rovně nejde).
Každé je něco významově zcela jiného a z pohledu přirovnání k významu té značky Jankův náhled sedí.
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:54   odpověděl:
Pavle to ne. Když bys na tu hru přistoupil, tak si tu 120 zrušíš i na té SM a tudíž už tam vpravo nemusíš.
Vláďo a proč bys tedy u "odboč" chtěl vědět na jakou stranu? Vždyť kdyby jsi použil tu tvoji logiku jako u opusť, tak máš jen míň možností. Proč ti tedy nevadí, že u "opusť" budeš vybírat třeba z pěti možností, ale zároveň souhlasíš, že vybírat ze dvou možností u "odboč" je problém?
foto
Janek   18.02.2021 v 23:02   odpověděl:
No já kvůli té značce vůbec nešiju do Martina! ...takto to nemyslím. Na jaře jsem nechápal, proč se ti to nelíbí a teď je to v drobné obměně zpátky. Proto jsem to znova rozvířil.
Už jsem pochopil, o co ti šlo. Každopádně po této diskusi musím trvat na svém a rozdíl mezi "odboč" a "opusť" nadále vnímám. Opusť říká, že nesmím pokračovat po SM a ze dvou možných cest si vyberu tu, která se mi víc hodí. A modrá značka říká úplně to samé. Kdyby bylo ve vložáku slovo odboč, pak souhlasím, že musí být buďto jediná možnost a nebo řečeno jestli L nebo P.
Dík, už mám jasno.
foto
VláďaŽ   18.02.2021 v 23:09   odpověděl:
R.A.: u "odboč" bych to chtěl vědět, protože, jak sám píšeš, to nařizují řády a autor mne posílá někam (konkrétně - směr) a řeším to pak..
U "opusť" po mně autor chce, abych vypadnul a je na něm, aby finta a její zadání bylo takové, že jeho řešení existuje a je jenom jedno.
No, teď to po sobě čtu, rozumím si sám, ale tímhle bych asi nepřesvědčil. Spíš bych to vysvětlil nad papírem s nějakými příklady.
foto
Janek   18.02.2021 v 23:18   odpověděl:
PavelK: ......A zrušení kóty 120, abych pak nemusel pro PK V, tak to je úplně ulítlé. I když si kotu 120 zruším dopředu průjezdem před SM, tak si ji průjezdem SM zase vynáším a musím v ní P !!!

Ty mě vždycky rozsekáš. Už když jsme se štěkali ohledně ŠČ, taks přišel a narovnal to tím, že body musí být označené písmenem abecedy a azbuka není abeceda. Zjevné a přesto nás toto odůvodnění zkraje nenapadlo. A teď zase. No co na to říct jiného, než že máš úplnou pravdu! Jasně, smažu ji a při jízdě zase vynesu.
foto
Vláďa   18.02.2021 v 23:44   odpověděl:
No jo, ale autor MartinK někde dole psal, že když si ji smažu, tak ve všech částech ITI a tedy i na SM, takže už si ji nemám jak vynést zpátky.
foto
Vláďa   18.02.2021 v 23:46   odpověděl:
Upřesňuj - smažu ve všech údajích ITI a to je v souladu s řády. ITI dle řádů obsahuje jako údaj i SM.
foto
michal.g   19.02.2021 v 08:47   odpověděl:
tak jak píše Vláďa, bylo tam ve všech údajích iti, tzn. i na SM.
mě vadila ta formulace po projetí kóty, jeď SM. jak už jsem uváděl níže, to je hned jeď.
foto
MartinK   19.02.2021 v 08:55   odpověděl:
Podle řádů plánuješ nejkratší mapový průjezd do následujícího políčka ITI, v tomto případě kóty 116 s výjezdem, za dodržení všech podmínek. To že máš jet SM je podmínka, není to políčko ITI a nemusí se jet nejkratší cestou na začátek SM, ale nejkratší cestou do kóty 116.
foto
michal.g   19.02.2021 v 09:11   odpověděl:
jenže podmínka mi říká, že musím jet nejkratší cestou na SM.
dole v textu jsem uváděl formulaci, při které bych to považoval za snesitelné:

Po projetí kótou xxx projeď cestou do dalšího údaje iti SMxxx

Navíc tam máš na jedno návěští navázané 2 podmínky, dělat P a ještě jet na SM, to nevím, jestli se může.

foto
clarus8   18.02.2021 v 21:50   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
A už je to tu zase. Z koty 500 nejedu nejkratší cestu na začátek SM 500 Už to někdo napíše do itíku česky?
foto
clarus8   18.02.2021 v 22:06   odpověděl:
Podle podmínky 1 jsem chtěl nedokončit SM 10, když se průjezdem sudé koty ruší všechny údaje v iti se k tomu vztahující.
Ale SM se vždy jedou celé.Proto dle mého názoru návrat do místa opuštění SM mám podle řádů pokračovat v dojetí načaté jízdy po SM. To křížení přes zrušenou 700 na druhou stranu a jet jinou SM mi připadá protiřádové.
foto
clarus8   18.02.2021 v 22:15   odpověděl:
A jak je to prosím s údaji v iti, které jsou jakoby navíc?
foto
VláďaŽ   18.02.2021 v 22:16   odpověděl:
Ahaaaa, teprve teď se aspoň v něčem začínám (možná) chytat. SM 10 začíná v A a končí v 700?
A průjezdem kótou 700 vpravo jsem tuto kótu všude smazal a musím dojet až k šipce?
Ale pokud ano, jak jsem v původní (kratší) verzi znal směr průjezdu?
Prosím o vysvětlení, díky
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:19   odpověděl:
Jet nějakou SM uprostřed jiné SM mi na tom všem přijde v pohodě. V iti může být cokoliv navíc, teoreticky to může být třeba pro ty co jedou špatně, což tady trochu tak je.
SM 10 rozhodně nekončí v 700. Maže se jen všude kóta, ne konec SM.
foto
clarus8   18.02.2021 v 22:25   odpověděl:
Petře, ale když po opuštění SM v nějakém místě se podle ZM i podle řádů se do téhož místa vrátím, mám tuto SM dojet a ne jet na druhou stranu.
O jaké kotě 208 stále píše Martin, když má být mínus 1 tedy 206,
foto
MartinK   18.02.2021 v 22:26   odpověděl:
208 je překlep, mělo být 206
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:34   odpověděl:
Zdeňku nic takovýho v Řádech není. Ale ani tam podle mě nenajdeš, jak tohle jet. Některé věci je lepší neoprašovat Takže se nesnaž dobrat pravdy a jen si zapamatuj, že to takhle nemáš stavět. Bohužel Vláďovi se to líbilo, takže se to pojede na dalším Šmídlu. Tam teda si to u první podmínkové SM nadjeď a při vsunuté SM jeď napřed tu
foto
Vláďa   18.02.2021 v 22:52   odpověděl:
To R.A.


Bohužel, Shell je na Šmídl už postavený a jsou tam jiné povyraženosti. HR už to schválil. Nyní je spíše otázka, kdy bude další Rallye Šmídl. Řekl bych, že letos to už nebude.
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:56   odpověděl:
Tak Zdeňku pozor, ne na dalším, ale až na tom dalším
foto
Vláďa   18.02.2021 v 23:00   odpověděl:
To R.A.:

A proč NE???
foto
Vláďa   18.02.2021 v 23:08   odpověděl:
To R.A.:
Dnes jsem velmi spokojen, mám stejný průjezd a dal jsi mi jen 30 sekund.
foto
Vláďa   18.02.2021 v 23:10   odpověděl:
To R.A.: skoro stejný, překoukl jsem se.
foto
clarus8   19.02.2021 v 00:07   odpověděl:
to RA
Nesouhlasím s tebou okolo koty 700.
V řádech část K je analogie tohoto případu (tam s kotou 103). Prostě dojedu-li do místa, kde jsem SM opustil (mohu tu SM třeba i 3x překřížit za účelem se tak dostat do místa opuštění), musím tuto SM dokončit.
foto
R.A.   19.02.2021 v 09:58   odpověděl:
V tom příkladu ale není nic o dalších podmínkách. Určitě není nic co by mi zakazovalo křížit SM i v tom místě, odkud mám pokračovat dál.

foto
Tomáš   18.02.2021 v 21:27   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Martine, bez ohledu na můj výsledek,
foto
michal.g   18.02.2021 v 21:29   odpověděl:
Vypadá to, že R.A. nevěří, že by tam měl Martin chybu, tak hledá...
foto
Ruso   18.02.2021 v 21:36   odpověděl:
foto
Tomáš   18.02.2021 v 21:38   odpověděl:
Když si opravím chybu na špatným místě - 320 TB.
foto
Duža   18.02.2021 v 21:41   odpověděl:
R.A. má stejnou chybu jako vy.
Začátek vzoráku je E B F B K A C C X X
foto
VláďaŽ   18.02.2021 v 21:42   odpověděl:
Přede mnou leží cosi co by mělo být itinerář. Už jste viděli, když opice má v každý ze svých 4 rukou/nohou a snad i v hubě a v ocasu štětku každou s jinou barvou a všema cáká? Tak to je to, co přede mnou leží
Přesto nebo spíš proto jsem se tím fakt bavil, i když po prvním pohledu mne málem vezli
Martine , muselo to dát práci
foto
R.A.   18.02.2021 v 21:43   odpověděl:
Jel jsem tuhle etapu už jednou na živo a tehdá to byl velkej stres. Moc takových etap, kde bych netušil co po mě autor chce jsem nejel. Další byly v Rumunsku, v Praze a něco málo v Polsku. Ale tohle si dobře pamatuju. Času na to bylo málo, lítali jsme tam a zpátky a disk se blížil. Tehdá jsem to nakonec vymyslel tak, že si půjdu napřed odjet SM 700 a pak teprve pojedu SM 10. Byl jsem jedinej a vysmáli se mi, tak to mi alespoň tentokrát odpadlo Jestli šlo tehdá jet ve 206 od východu P si napamatuju, tak jsem zkusil, že jo
foto
R.A.   18.02.2021 v 21:48   odpověděl:
No podle mě to nechal Martin tak jak se to tehdá jelo, ale i tehdá se tyhle dvě věci podle mě rušily. To první by se tak jelo jenom za předpokladu, že bych tu podmínku měl zadanou nějak úsekově. Ale já mám jet SM, tak podle mě nemůžu takto uvažovat. To druhé je o možnosti jet ve 206 od východu P, což podle mě jde.
foto
MartinK   18.02.2021 v 21:50   odpověděl:
Oprášil jsem etapu z MČR 2017 v Hlučíně. Trasa přes SM500 je kratší s nájezdem na SM přes kótu 120. Nájezd na SM700 je přes SPK G do 207 s otočením na pytlíku a SM700 zahájit pravou v kótě 208.
foto
michal.g   18.02.2021 v 21:50   odpověděl:
Pochopil jsem Martinovu myšlenku, ale zas mi tam vadí ta čeština.
Po 500 jeď sm500 považuji jet hned.
Asi bych to formuloval nějak jinak.
foto
Vláďa   18.02.2021 v 21:54   odpověděl:
Mám chápat první SPK B jako takovou šílenost, že se jedu zbavit kóty 120 jenom proto, že pak projedu SM 500 bez SPK V?
To je neuvěřitelné!
foto
Janek   18.02.2021 v 21:56   odpověděl:
Za tyhle TB jsem šťastnej, že je mám! Svět je ještě v pořádku.
foto
R.A.   18.02.2021 v 21:59   odpověděl:
Jj to B místo V jsem tehdy myslím zajel (rozuměj dotlačil jsme to tam) a proto jsme měl pak problém s tou SM 10. Protože mi nakonec vycházelo kratší jet z A do 700 tak, abych přijel od západu, odbýt si SM 700 a pak jel teprve SM 10. Ale podle mě teď i tehdy je to tak na vodě a nejasně zadané, že netuším. Martině i při té SM 700 jak říkáš, tak proč se tam bere D?
foto
VláďaŽ   18.02.2021 v 21:59   odpověděl:
Tak se tu srovnávám pohledem na ten svůj pěkně barevnej papír, protože při pohledu do diskuze propadám hluboké skepsi, páč ňák přestávám tušit o čem je tam řeč, protože nechci rozumět tomu, že tomu porozumět nemohu
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:03   odpověděl:
Jo D už chápu, kvůli směru otáčení a zákazu vjezdu.
foto
MartinK   18.02.2021 v 22:04   odpověděl:
To RA. Ve 207 levá, na pytlíku u 207 je zákaz vjezdu, pokračuji dále a otočím se v trojúhelníku přes SPK D a najíždím SM700 od 208 pravá.
foto
michal.g   18.02.2021 v 22:07   odpověděl:
Kdyby tam bylo něco jako Po projetí kótou xxx projeď cestou do dalšího údaje iti SMxxx, tak bych to bral.
foto
Tomáš   18.02.2021 v 22:12   odpověděl:
Mě přijde pořád kratší po "G" přes "I" a SM začít odbočením vlevo. Co vidím špatně?
foto
Vláďa   18.02.2021 v 22:16   odpověděl:
Je to pro představivost strašně přitažené za vlasy. SM 700 začnu tak, že přijedu na její začátek, hned v kótě splním podmínku, takže z toho počátku vyjedu pryč a hned se vrátím do začátku SM a přes jinou kótu 206 pokračuji po SM.
To je hodně vysoká dívčí. Už to tady jednou bylo loni, ale ve více uchopitelnější podobě. Ne že tady přijedu proti SM na její začátek, podmínkou opustím a vrátím se zpět. No, ale má to logiku a asi dle řádů nic neporušuji.
Tahle finta se mi dost líbí, ale jak říkám, je to šílené!
Ten kdo to v tom Hlučíně, který jsem nejel, vymyslel
foto
MartinK   18.02.2021 v 22:17   odpověděl:
To Tomáš. Plánovat otočení se na pytlíku u 207 (208) přes zákaz vjezdu. To je mapově kratší než přes SPK I.
foto
Ludvík Prášil   18.02.2021 v 22:18   odpověděl:
Nevíš, že tam je ten zákaz vjezdu...
foto
Ludvík Prášil   18.02.2021 v 22:19   odpověděl:
Než jsem stihl napsat, tak se objevily 2 odpovědi! To je fičák!
Martine, díky!
Lp
foto
clarus8   18.02.2021 v 22:20   odpověděl:
to Tomáš
Vždyť to tak je , jen výkaz to vyhodnocuje divně. Přehod ty dva udaje v iti a jseš v obraze
foto
MartinK   18.02.2021 v 22:21   odpověděl:
To Vláďa. Ty nezačínáš SM v kótě 207 ale projíždíš ji cestou na začátek SM v kótě 206.
foto
Tomáš   18.02.2021 v 22:21   odpověděl:
Tak to už mi teda mozek nebere. Jdu spát. Hezky se bavte, ať mám ráno co číst.
foto
Tomáš   18.02.2021 v 22:26   odpověděl:
A jó, se zákazem jsem jaksi počítal dopředu. Stejná chyba jako včera s potokem. Díky za vysvětlení, díky za itík a dobrou.
foto
clarus8   18.02.2021 v 22:29   odpověděl:
Martine, kolik chlupů má tedy kota 207
foto
MartinK   18.02.2021 v 22:32   odpověděl:
Kóta nemá chlupy, ale je v křižovatce tří cest.
foto
Vláďa   18.02.2021 v 22:40   odpověděl:
Martine, mateš nás, liché kóty se snižují o 1, takže kóta 206!
foto
Vláďa   18.02.2021 v 22:46   odpověděl:
To Martin: pokud je SM zadaná se začátkem v kótě 207, tak potom buď zruším kótu 207 jejím projetím vlevo a pak nemusím SM vůbec jet, protože nemám SM kde začít podle zadání a nebo si to musím nadjet přes G a I a nebo musí platit moje teorie, že SM začínám splněním podmínky hned na jejím začátku, tedy ji opustím v kótě 207, někde se otočím a přes sudou kótu vpravo již najedu na trasu SM.
foto
Vláďa   18.02.2021 v 22:56   odpověděl:
Stejnou připomínku má PavelK v horních vláknech dvě minuty přede mnou.
foto
MartinK   18.02.2021 v 22:57   odpověděl:
To Vláďa: Kótu průjezdem rušíš (sudou) nebo snižuješ o 1 (lichou) ve všech údajích v itineráři, to znamená i na SM. Takže pokud 207 průjezdem změníš na 206, tak je 206 i na SM a pořád ji můžeš jet.
To PavelK výše: Kótu 120 před projetím SM500 smažu i na SM500, proto ji pak nevynáším a neplním v ní podmínku, protože již neexistuje.
foto
Vláďa   18.02.2021 v 23:05   odpověděl:
To MartinK: no jo, asi to tak je, takže se zároveň omlouvám VláďoviŽ, kterého jsem při soukromé konzultaci mystifikoval.
foto
VláďaŽ   18.02.2021 v 23:18   odpověděl:
Jojo, omluva přijata.
Martinovu vysvětlení rozumím, má logiku, je s tím práce to vymyslet a dát do kupy, ale je to čertovina fuj
Mně prostě nesedí takové to umělé přizpůsobování si skutečnosti na základě podmínek lehce zhýralých.
A jak někde píše R.A., že uprostřed jedné SM můžu jet jinou SM, tak ano, to má taky logiku, ale jen v případě, netlučou-li se tam návěstí a výkonné povely přes sebe.

foto
oldc   18.02.2021 v 10:26   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak sem se uklep a místo odevzdání výkazu jsem zavřel okno.
foto
Janek   18.02.2021 v 10:31   odpověděl:
To se nevylučuje ne? Venku je zima... Ej, to naštve...
Když jsem na mapu koukal předem, říkal jsem si, že to bude pohodovka. Opak byl pravdou, hodně náročná jízda! Plno zajímavých nápadů, jeden prvek, co byl moderní před patnácti lety a jezdil se snad na každé soutěži, poslední mé aktivní roky se od něj dost opustilo. Tož jsem zase zavzpomínal na staré časy. Kdo tohle zvládne uhlídat na monitoru, zaslouží ocenit bobříkem pozornosti.
Martine,
foto
clarus8   18.02.2021 v 10:32   odpověděl:
Zdá se mi, že je tam úsek, který lze chápat dvojím výkladem.
foto
michal.g   18.02.2021 v 10:36   odpověděl:
Martine, bylo to pěkný
ale proč já musím vždycky něco přehlídnout?
foto
Vláďa   18.02.2021 v 11:03   odpověděl:
To Janek:
- díky za uznání, jel jsem to opět na monitoru, ale jestli jsem to uhlídal? Je faktem, že jako vždy jsem dělal kontrolu (proto vysoký čas), našel jsem si u toho za 300 TB přehlédnutých, takže doufám, že to byla aspoň trefa do černého.

Jinak ITI pěkný, náročnost odpovídající a jsem zvědav, zda jsem v jednom místě pochopil svého autora a že jsem zvolil ze dvou možností správně, protože jsem to řešil od oka. Nebylo to přeplácané fintami, ale na uhlídání to bylo tak akorát, takže adekvátní k průjezdnímu času
Takže děkuji a autorovi, protože nad tím také musel dost bádat:
foto
VláďaŽ   18.02.2021 v 11:44   odpověděl:
Oldo, to já jsem se jednou někdy před 50 lety uklep, a tím kladívkem jsem to okno definitivně a nevratně otevřel
foto
Michal P.   18.02.2021 v 11:49   odpověděl:
Martine moc pěkný . Obě mé chyby (ty o kterých vím ) jsou z nepozornosti, přehlédnutí, nebo jak to nazvat, prostě jsem trouba.
foto
oldc   18.02.2021 v 12:51   odpověděl:
No když už jsem to tak genialně vymyslel tak to pošlu bez kontroly večer.
foto
Duža   18.02.2021 v 19:09   odpověděl:
Teprve teď jsem se dorval k počítači na dopolední komentář. Přednost mělo očkování dědy a babičky, které nám zabralo téměř celý den.
Nikdo za 0 TB, ale žádné velké příděly.
Martinův iti pro nedostatek času, neprošel žádnou kontrolou a mám proto podezření na něco .......
Nejlepší (David, Vláďa a Janek) to totiž mají úplně shodně za 2+2. Stéjnou chybu má i Michal, který vynechal ještě jednu navíc.
foto
michal.g   18.02.2021 v 19:20   odpověděl:
Jj, já přehlídnul jednu DZ, o jiné chybě nevím. Jestli je tam ještě něco, tak to musí být super finta!
foto
Vláďa   18.02.2021 v 21:26   odpověděl:
Našel jsem jenom za 160 TB, takže do opravy už jsem nešel. A tak očekávám výsledky, co byla ta další chybka. Určitě jako vždy nějaká triviálnost.
foto
Vláďa   18.02.2021 v 21:48   odpověděl:
Všechno je jináč, opravou bych asi nezískal. Jdu to luštit.
foto
VláďaŽ   18.02.2021 v 22:07   odpověděl:
To Olda původní příspěvek: Oldo, až teď jsem pochopil a ocenil tvou rozhodnost. Asi jsem to okno měl taky zavřít...
foto
oldc   18.02.2021 v 22:13   odpověděl:
Díky za pochvalu. Příště na vyplnění výkazu použiju generátor náhodných písmen.
foto
R.A.   18.02.2021 v 22:46   odpověděl:
Oldo neheknul jsi už i diskuzi? Se mi zdálo, žes tam měl před chvílí něco jinýho než "generátor"


ZPĚT na 1. stránku -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 6 < 7 > 8 9 10 11 12 13 14 15 16
_________________________________________________________________________________________________________________________