VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 22:03 napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 3) Včera v 21:35 napsal příspěvek Ruso
UKAŽ
2) Včera v 21:47 napsal příspěvek Michal P.
UKAŽ 4) Včera v 15:22 napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 21:58 ZdenekJ reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 2. dny Vláďa reagoval na VláďaŽ z 20.04.
UKAŽ
Včera v 21:54 Ruso reagoval na Michal P. z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny clarus8 reagoval na clarus8 z 18.04.
UKAŽ
Včera v 21:46 clarus8 reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny Ruso reagoval na michal.g z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny michal.g reagoval na michal.g z 20.04.
UKAŽ Před 5. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 17.04.
UKAŽ

foto
clarus8   21.02.2021 v 22:13   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Hledám si svoje chyby a nemohu přijít na to proč sekvence LKL.
Vůbec nevím jak chytit to první PK L.
foto
R.A.   21.02.2021 v 22:16   odpověděl:
Plná v SV rohu SM, to je jedna z mých chyb
foto
clarus8   21.02.2021 v 22:34   odpověděl:
jj děkuji
foto
clarus8   21.02.2021 v 22:38   odpověděl:
2.dotaz
ukončím SM 3
Tuto SM a mapovou chlupatici mám uvozenou plánkem a.
Proč se ta chlupatice nejede podle plánku a?
Podle průjezdek ve vyhodnocení se jela podle ZM.
foto
michal.g   21.02.2021 v 22:41   odpověděl:
Pokud není uvedeno jinak, jedeš vždy podle ZM
foto
Janek   21.02.2021 v 22:43   odpověděl:
Tohle je klasická finta na mčr. pokud se má jet chlupatice dle plánku, musí být v tom okýnku nad chlupkou uvedeno "dle plánku a" nebo něco podobného. Jakmile je to čisté, vždy dle ZM. Tohle si prostě musíš zapamatovat a takto to jezdit. Mistráci by tohle měli mít správně.
foto
clarus8   21.02.2021 v 22:57   odpověděl:
3.dotaz
Hledám cestu do 242 a skončím až Krygově, kde se chci otočit protože jsem už ty zákazy vjezdu zapomněl.
Proč ve vyhodnocení chybí PK B-jako ji mám navíc, ale před čumánem auta mám jednosměrku do které musím
foto
Janek   21.02.2021 v 23:00   odpověděl:
No, to je moje oblíbená kulišárna. Vložák zní, že ODBOČ do 1směrky. Takže když ji máš rovně, nemáš povinnost do ní jet, protože do ní neodbočuješ. Schválně to bylo v celé etapě jen jednou, abys tu chybu neopakoval několikrát za 700.
Nicméně chválím Tě! ...za to, jak ses naučil přehodnocovat, kdy si co pamatuju a kdy jsem povinen to zapomenout. Tady o tom byla celá etapa.
foto
clarus8   21.02.2021 v 23:18   odpověděl:
to Janek
jj díky
poslední je PK O
Já jel směr nejkratší do ČK po mapových komunikacích, neboť mne nic nenutilo jet jinak. Přes jednosměrky a vyjel jsem mezi startem a PK S.
Jel jsem podle ZM do ČK a až těsně před původním startem jsem odbočil přes letištní plochu, když jsem jako zjistil, že to není správný cíl.
foto
Janek   21.02.2021 v 23:22   odpověděl:
Už jsem dost vyšťaven a nerozumím úplně, tedy napíšu, jak se mělo jet letiště na konci. Vjedu od kruháče na Téčko a chcu L a tou nejspodnější. Chytne mi ale 1směrky (nemapová) ostřed P. Vyjedu na runway, L (PK O). Chcu rovně po runwayi do cíle ještě tě ale druhá 1směrka ostře L stáhla dolů, ostře P a do cíle (poslední fíglík už byl zdarma.
foto
Ludvík Prášil   22.02.2021 v 17:13   odpověděl:
Ahoj,
Jankovi: tak jsem se až teď dostal k analýze vlastních chyb, a jsem zděšen, ale Tobě palec nahoru!
Systematicky jsem přehlídnul reálné pokyny u SPK C a SPK D (celkem 460 TB), jel jsem kolem SPK a nevzal jsem ji (100 TB), ignoroval jsem reálné šipky na silnici - u Prášil (160 TB) ), jel jsem rovně do jednosměrky (60 TB), přehlídnul jsem reálnou stopku v 225 (200 TB) a ještě jednu reálnu stopku u 244 téměř na konec, přestože jsem tam na začátku jel správně ((100 TB)... Super! A zařadil bych nejen do ČP, ale i do MP!
Pozdravy
Lp

foto
michal.g   21.02.2021 v 21:43   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Hlasuji pro započtení výsledků do seriálu ČP!
foto
Tomáš   21.02.2021 v 21:48   odpověděl:
Souhlasím. Ale jelikož pokyny praví, že účastnit se mohou "posádky", vypadá to, že výsledková listina bude mít jedinoupoložku
Janku díky.
foto
R.A.   21.02.2021 v 21:57   odpověděl:
Michalovi gratulace, super výkon. VláďaŽ taky paráda a to ještě tři plechy snad nenapsal, nebo nevím, jak je minul. Škoda, že takovou věc jede tak málo lidí.
foto
Vláďa   21.02.2021 v 21:59   odpověděl:
Připojuji se ke gratulacím oběma jezdcům!!!
foto
michal.g   21.02.2021 v 22:01   odpověděl:
Taky mi přišla škoda, že to nejelo víc lidí. A soutěžících z mistrovských posádek tam bylo bohužel poskrovnu
foto
VláďaŽ   21.02.2021 v 22:09   odpověděl:
Michalovi a Petrovi
A mně taky
A všem za to, že se zúčastnili, a kdo se nezúčastnil o hodně přišel.
Takováto by mohla být učebnice.
Ještě jednou díky Jankovi za perfektní zábavu i prcvičení zlenivělého mozku
foto
Klenák Zdeněk   21.02.2021 v 22:17   odpověděl:
Parádní svezení, díky Janku Dokonce i já jsem se poprvé zúčastnil Nekontroloval jsem to po sobě, takže pár hyb z nepozornosti, nenapsaná SPK a 2x nejkratší průjezd Jen mně není jasný průjezd 227 - SM2. Za 227 přijedu na STOP, zde P (plná čára) a pak R do SPK G, pak bych se měl otočit proti ručičkám, ale L nemůžu (plná čára, šipka doprava), takže znovu do 227 a mám bludný kruh znovu přes STOP Tak jsem jel v 227 L a napsal X
foto
michal.g   21.02.2021 v 22:26   odpověděl:
Zdeňku, to bylo jediné, co jsem Jankovi vytknul. Přijel jsem do tohoto místa a tam jsem váhal, jestli mohu do toho pytle nebo ne. Ale koukal jsem, že ta šipka doleva je v zálivu, tzn. že když budu chtít rovně (resp. vlevo do pytle) tak nezajíždím do zálivu, tudíž mohu. Když jsem ještě porovnal s druhou variantou, že pokud poslechnu šipku, tak se zacyklím, tak to bylo jasné. Ale ta šipka tam opravdu byla úplně zbytečně...
foto
VláďaŽ   21.02.2021 v 22:27   odpověděl:
ZdenekK: Já jsem reál pochopil tak, že je odbočovací pruh navíc (záliv), takže já jedu vlevo od něj, čili volně doleva na bublinu a zpět.
foto
Zdenek Klenák   21.02.2021 v 22:31   odpověděl:
To jste ale odbočili L přes plnou čáru
foto
michal.g   21.02.2021 v 22:33   odpověděl:
My jsme nezajeli do zálivu, tudíž jsme se za plnou vůbec nedostali. Koukni na ten reál, pokud jedeš rovně, tak necháš plnou po pravé ruce.
foto
VláďaŽ   21.02.2021 v 22:33   odpověděl:
Ne, rovně příp. doleva jedu vlevo od ní, ten odbočovací pruh beru jako rozšíření (proto v zálivu).
foto
Janek   21.02.2021 v 22:40   odpověděl:
S tím zálivem byl původně úplně jiný záměr, ale vyhodil jsem celou fintu. Nechtěl jsem etapu přeplácat vším. Zbylo z toho toto. Chtěl jsem záliv graficky zrušit, ale pak jsem si řekl, že ne! Protože jsem avizoval, že má etapa co nejvěrněji imitovat reálnou soutěž. A tam taky není vše zalité sluncem, v každé etapě řešíte nějakou anomálii. Díval jsem se při stavění, co to dělá dál a schválně jsem to tam ještě trochu upravil, abyste se úmyslně cyklili, pokud ten odbočovací pruh poslechnete. Záměr byl takový, že jsou to silnice bez středové čáry a tedy můžete kam chcete, odbočovák byl dekorační.
foto
Vláďa   21.02.2021 v 22:45   odpověděl:
Přesně jak jsem předpokládal:
1) hned na počátku špatně vyhodnocená křižovatka s azimutem - 160 TB
2) nevšiml jsem si v záplavě začátku obcí u otočného C v Žurkově pokynu: otoč se a L - 260 TB při řešení dalších částí ITI
3) zbytečně delší návrat na SM 1 - 160 TB
4) špatně vyhodnocená dopravní situace pod SPK G v Žurkově - odbočovací pruh - 60 TB navíc. Obdobný problém v Prášilech při nájezdu do bodu N - 160 TB
5) chytrý pokyn odboč do každé jednosměrky - já jsem do každé vjížděl - 60 TB
6) zbytečně delší trasa do 237 - 60 TB
7) v závěru přehlédnutý vložák na stopce - 100

Dotazy:
1) proč po výjezdu z kóty 242 na sever se na 1. dejce nedělá L, když se to v tomto místě do L mírně stáčí, ale až na vjezdu na hlavní pod bodem N? To potom dělá 220 TB navíc

Suma-sumáru: dnes jsem byl špatný řidič, lepší navigátor, protože jsem vychytal těžší mapařinu a kombinatoriku na úkor jednoduchých věcí. Takže asi jsem dnes měl kontrolovat, ale bylo to časově náročné.
No nic, všechno jsem si našel a na jedinou nejasnost mi snad někdo odpoví.
Děkuji!
Jankovi a všem ostatním co to připravovali ještě jednou:
foto
Janek   21.02.2021 v 22:52   odpověděl:
242 se jela jen jednou a tedy výjezd skoro na západ kvůli podmínce.
foto
R.A.   21.02.2021 v 22:53   odpověděl:
Jestli tě správně chápu s tou 242, tak jsi asi nejel podmínku a tudíž odjel jinam, na jiný dejky.
foto
VláďaŽ   21.02.2021 v 22:55   odpověděl:
Vláďa: jsi na úplně jiné dejce, příkaz se vztahuje na dejku na křižovatce ve vidlích železnice (vpravo od kruháku). Kruhák koldokol, a furt po hlavní (mimo mapu) až na tvar.
A nestěžuj si, od toho máš excelentní řidiče (i náhradníky)
foto
Vláďa   21.02.2021 v 23:08   odpověděl:
Děkuji za objasnění:
- přátelé nejel jsem podmínku a ještě jsem si předělal ITI a i když jsem se správně cpal do 242 od jihu, tak jsem si zafixoval, že mám vyjíždět na sever a to i v době toho dotazu.
Takže ani jako navigátor jsem výkon neměl kdoví jaký.
Nic to nemění na tom, že mi vyhovuje přesně takovýto typ soutěže, jaký staví Janek.
foto
Janek   21.02.2021 v 23:18   odpověděl:
Ono je to Vláďo ještě zajímavější! Totiž... I když vyjedeš z 242 na sever, je to vymyšlené tak, že odbočíš do 1směrky na sever a tedy ani na tu šikmou dejku nedojedeš! Po vjetí do 1směrky jsi měl obkroužit celou Jíšovku a pak jet vložák na dejce pod N. Takže tys v 242 udělal kiks, žes neposlechl podmínku. Když už, udělals hned další kiks a nevjel do 1směrky.
foto
Vláďa   22.02.2021 v 00:23   odpověděl:
To Janek - je to ještě jinak a bláznivější kiks: při výjezdu na sever jsem jel reálně a proti G to nešlo, jednoznačný výjezd, vjel jsem vzápětí do jednosměrky a na výjezdu jsem nejel rovně, ale statečně vlevo (úplně jsem zapomněl, že jedu reálně) a dojel jsem na tu dejku. Všechno sedělo, bylo to fintové, tak honem dál, proč NEéééééé!
Absolutní ztráta koncentrace!!!
Až se tohle odnaučím, tak bude hey!
foto
R.A.   22.02.2021 v 00:35   odpověděl:
To bys tam ale musel provést spoustu dalších věcí. Žádný G navíc tam v tom místě nemáš, takže bys na tu jednosměrku musel zapomenout už při nájezdu do 242, aby ti zase tam G chybělo. Pak odjet to co říkáš a znova ignorovat tu jednosměrku. Takže asi 4 chyby na jednom místě. Pokud to tak opravdu je, tak 260 TB je ještě dobrý
foto
VH   22.02.2021 v 07:16   odpověděl:
Teď jsem zjistil, jaký sem blbec Říkám si, co jsem vynechal za úsek. Nevynechal. Poprvé jsem něco jel na papíře a hned sem neopsal do výkazu 10! průjezdek. Škoda, byla by z toho bedna
orig papír - https://imgur.com/a/k7rtz2Z
foto
Vláďa   22.02.2021 v 11:33   odpověděl:
To R.A.: překoukl jsi se, právě, že v tomto úseku mám navíc G a X a chybějící E. Navíc zpětně zjišťuji, že jsem podmínku splnil - vyjel jsem v daném limitu směr SZ, ale tím, že jsem reálný pokyn na dejce dělal na jiné dejce než se mělo, tak jsem si nedojel pro SPK E. Vyjel jsem správně na dejce nad žel. přejezdem a hned jsem odbočil doprava na mapový přejezd železnice.
Celý problém je, že jsem příjezd zaměnil za výjezd a zapomněl jsem na podmínku, a bral jsem G, splnil dejku a jel se otočit přes X, protože mne bod N nepustil k přejezdu a otočení na E. Takže jsem se vrátil zpět do Jíšovky nejkratší cestou do 242, po cestě jednosměrka a další G, výjezd v rámci podmínky.
Jinými slovy - jak se jednoduchá věc dá absolutně "zvojtit" a ještě mít pocit, že jsem to zajel absolutně OK, že to takto autor chtěl.

Ještě jednou k Jankovi:
- opravdu to bylo jak na skutečné soutěži a nejen to. Myslím (jen můj názor), že takto by měly být soutěže stavěny a koncipovány. Postupné řešení problému a přejetí k dalšímu a ne si celou etapu pamatovat, že nějak zajetá část na začátku mi ještě ovlivňuje závěrečnou část při dojezdu do cíle etapy. To by měly usměrňovat jenom podmínky a vložáky platné pro celou etapu. Teprve potom dochází k tomu, že dojedeš do cíle naprosto uchlácholen, že je vše OK a pak se jenom divíš, co všechno jsi zvojtil. Právě díky tomuto se mi před mnoha mnoha léty AOS líbili.
Dojel jsem etapu, naprostá spokojenost a pak divení nad výsledkem a průjezdem. A ne, že dojedu etapu téměř před diskem, naštvanej, že to či ono nešlo, protože jsem nezajel přesně, co autor chtěl, nevycházelo mi to či ono a do další etapy jsem jel naprosto rozhozenej. Samozřejmě, na postavení tratě je to náročnější, ale tohle považuji za vrchol stavitelského umění. A to Janek má. Budu muset přehodnotit a zkvalitnit i svůj stavitelský přístup.
Ještě jednou velký dík za další lekci jednoduché AOS z pohledu "vyšší dívčí".

foto
R.A.   22.02.2021 v 12:00   odpověděl:
VH to je opravdu škoda, ale i to je součástí soutěže. Já si to pro jistotu před odesláním vždy zkontroluju odzadu. 30x tím ztratíš pár vteřin, ale jednou tě to zachrání od pohromy, nebo jen zbytečnýho přepisu.

Vláďo nepřekoukl. Nemáš tam G X navíc, ale X G navíc. Což už je nájezd na mapovej přejezd, když se vyhýbáš bodu N. Takže to odporovalo tomu co jsi říkal předtím " při výjezdu na sever jsem jel reálně a proti G to nešlo, jednoznačný výjezd, vjel jsem vzápětí do jednosměrky a na výjezdu jsem nejel rovně, ale statečně vlevo (úplně jsem zapomněl, že jedu reálně) a dojel jsem na tu dejku." Teď už to popisuješ líp a úplně jinak, ale i tak to nedává smysl, respektive jsi musel neodbočovat pro to G, jinak by jsi ho měl víckrát.
foto
Vláďa   22.02.2021 v 12:48   odpověděl:
To R.A. - máš asi pravdu, že jsem při jedné z těch jízd jedno G vynechal, ale nejsem schopen říci v kterém okamžiku. Ale podle zápisu to bylo při reálném přejezdu z 242 na sever na dejku nad kótou 254, protože podmínku v 254 mám splněno - SPK S a G (tady jsem si ještě podmínku pamatoval), pak zatmění mysli a nepochopitelná záležitost.
Mohlo být 1. G paradoxně až po výjezdu z 242 na sever, tedy že bych pro změnu při plnění podmínky v 254 zapomněl na vložák a pak bych ho udělal. No nic, to by ještě mohlo být variant a nic to nezmění na tom, že tady jsem se zachoval jak naprostý "oslík" (tohle už tady dlouho nebylo)

A protože jsem si navíc nestáhl ITI, tak jsem zbytek neděle už neměl nad čím bloumat.

Přesto se musím sám sebe pochválit za pasáž Petráň a Klen (mapařina) a dále kolem kóty 225 a SM4 tj. u Tebe ve Dvorné a v Baronově, kdy se kombinoval plánek se SM4.
Mne prostě dorazil reál, neboť už dlouho jsem nedělal řidiče.
foto
Vláďa   22.02.2021 v 12:50   odpověděl:
Pozn. V Baronově i se ZM.
foto
Janek   22.02.2021 v 13:01   odpověděl:
Vláďa mi to napsal hezky. Samozřejmě to těší, když jsem se s tím mořil a někomu se to líbilo. I Petrova slova výše se hezky čtou. Zase jsem pojmenoval dědiny podle jezdců Zimy. Výjimkou je vesnička Baronovo. Míra nás nedávno opustil. Kubíčkům obětavě pomáhal při stavbě mohelnických soutěží a několikrát jsme spolu stavěli a sklízeli průjezdky. Skvělej chlapík a tak jsem vzpomínku na něj zakomponoval do etapy.
Vláďa Fabián má příjmení, ze kterého se mi dělalo hůře pojmenování dědiny, tak jsem ho tam zakomponoval aspon na bilboard. Ta cena je v základu, s panoramatickou střechou a muzikou Bose to stojí skoro dvojnásobek.

foto
Vláďa   21.02.2021 v 21:40   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Prosím, nejde stáhnout ITI!
foto
clarus8   21.02.2021 v 21:44   odpověděl:
ani mě
foto
R.A.   21.02.2021 v 21:51   odpověděl:
Zatím to jde přes odstartování.
foto
Vláďa   21.02.2021 v 21:58   odpověděl:
To R.A. - Díky, je to funkční.
To Duža - prosím stáhnout z výsledkové listiny jako Vladimír 2.pokus
foto
Vláďa   21.02.2021 v 21:58   odpověděl:

foto
michal.g   21.02.2021 v 11:20   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Janku, fakt parádní!
foto
clarus8   21.02.2021 v 16:10   odpověděl:
Opravdu pěkné a jistě hodně pracné
foto
R.A.   21.02.2021 v 16:35   odpověděl:
Veledílo Kromě Janka musím poděkovat i Karlovi, že ho tak hezky vyprovokoval. Dal jsem ještě po prvním průjezdu 20 minut na kontrolní, ale nic jinak už jsem neobjevil. Což často znamená, že to jede člověk naučeně stejně blbě Tak večer uvidíme.
foto
VláďaŽ   21.02.2021 v 17:28   odpověděl:
MONSTRÓZNÍ!! Janku, tedy po místech jako
Grodno, Vientian nebo Llanfairpwll­gwyngyllgogery­chwyrndrobwll­llantysilio­gogogoch jsem čekal hodně, ale toto dalece přestihlo moje očekávání
Fakt mám pěkný pocit, jak po skutečné soutěži! Moc mne to bavilo!
Projel jsem (dost pomalu), odevzdal jsem a teď musím jet natankovat, abych po vyhlášení, až nanosím poháry a ceny do auta vůbec dojel domů
Díky za to, že sis s tím vyhrál!
foto
Vláďa   21.02.2021 v 17:54   odpověděl:
Skvělá a fantastická záležitost. Pořád jsem věděl co dělám a přitom vyráběl chyby z nepozornosti. Nic nebylo nejasné. Ale je to o pozornosti a uvažování. Nejlepší jednoetapový závod, který kdy na těchto stránkách byl. Časově náročné, ale skvělé.
Mohla z toho být i 4-etapoá soutěž. No Janku, tohle příště na vánoce!!!
foto
michal.g   21.02.2021 v 18:18   odpověděl:
Já to jel cca 80 minut a pak jsem dal rychlou kontrolu a ta se fakt vyplatila, našel jsem 2 přehlídnuté...
foto
Janek   21.02.2021 v 19:25   odpověděl:
Tak konečně su chvilku volnej. Sedim v Přerově před pizzerkou a čekám na večeři.
O pár nedorazech v zadání i řešení vím, ale jak jsem avizoval: etapa má co nejvíc připomínat reálnou soutěž a tam také řešíte určité anomálie a musíte si nějak poradit.
Zatím chválíte, uvidíme po zveřejnění výsledků, jak se to překlopí. Ledasco uznáme, nehrajem o zlaté trencle.
Těší mě, že nikdo moc nechytračil (stahnout si itik pod jedním nickem a pak ho jet pod jiným). Duža tohle ošetřit neumí a spoléhali jsme na Vaši poctivost a nezklamali jste.
Výroba samozřejmě stála spoustu času a práce jak mě, tak Dužu, tak kontrolora Vaška. Tak mi těší, že se to líbí.
Startovat se ještě dá, do 19:30 máte pořád na řešení 2,5hod. Startovat můžete i později, ale ve 21:30 to všem spadne bez ohledu na čas startu a zveřejní se výsledky. Takže klidně si startujte i ve 21hod, jestli to za 30min zvládnete.
Díky za díky
foto
Duža   21.02.2021 v 19:39   odpověděl:
Ono ani moc chytračit se tady nedá. Kdo na správné řešení nepříjde ve stanoveném limitu, tak mu moc nepomůže ani delší sezení nad itíkem. Vidím to na přiznaných druhých řešeních.
Ale přece se najde někdo, kdo má zájem naši práci znehodnocovat! Nějaký "Egge"! Přihlásí se a za pár vteřin odevzdá JV. Za chvíli znovu a za chvíli zase! To neni chytračení, protože průjezdky má v nesmyslném pořadí a navíc takové, které se tam vůbec nevyskytují.
Dám si tu práci a ručně ho z výsledků budu vymazávat. Egge - zamysli se nad sebou!
foto
Michal P.   21.02.2021 v 19:59   odpověděl:
Připojuji se ke všem pochvalám, Janku bylo to úžasné. S Dužou nesouhlasím, já si po odevzdání našel v klidu docela dost chyb. Ovšem při mém bodovém přídělu se není čemu divit. Absolutně jsem vyhořel
foto
ZdenekJ   21.02.2021 v 20:11   odpověděl:
Chytla mne křeč do ruky (ne od ježdění) tak jsem rychle odevzdal a stejně jsem nebyl rychlejší než MirekL
foto
Vláďa   21.02.2021 v 20:42   odpověděl:
Tak už vím o 420, z toho 260 za jednu velkou nepozornost při reálu.
foto
Ludvík Prášil   21.02.2021 v 22:34   odpověděl:
Janku, diky, super!!!
Lp

foto
michal.g   19.02.2021 v 11:39   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
asi to dole zapadlo, tak se zeptám znovu tady. mohu mít jedno návěští ke 2 podmínkám? mně se to nelíbí
foto
Vláďa   19.02.2021 v 15:59   odpověděl:
Připojuji se plně k názoru Michala.g, že znění podmínky mělo být uvedeno jinak, resp. jak navrhuje. Nachytal by se stejný počet jezdců, ale připomínek by asi bylo méně. I já jsem hned z kóty 500 zamířil nejkratší možnou cestou na začátek SM. Prostě teď jsem projel kótu 500 ( a musel jsem ji na rozdíl od kóty 600 projet) a jel jsem nejkratší cestou v souladu s řády na začátek SM na základě pokynu jeď. Jak z toho mám poznat, že nemusím a autor po mně nepožaduje jet úplně nejkratší cestu na začátek SM? Jak mám poznat, že nechce, abych dělal v kótě 120 P?

Takže jeho návrh "Po projetí kótou xxx projeď cestou do dalšího údaje iti SMxxx" mi dovoluje již určité operace vymyslet nejkratší cestu do dalšího údaje i za cenu vymazání údaje ITI ze SM, abych díky tomu jel kratší cestu.

V pořádku bylo znění: po projetí kóty 600 jeď SM 600. Tady jsem plně mohl uvažovat (a taky správně uvažoval) s tím, zda když se vyhnu kótě 600 to nebude kratší cestou okolo, než když kótou 600 projedu.

Takže na jedno znění podmínky bych měl uvažovat s dvojím možným průjezdem, takže předpokládám, že o toto Michalovi jde - jedno návěští ke dvěma podmínkám, resp. jedno návěští s dvojím výkladem dalšího průjezdu, kdy musím vzít křišťálovou kouli a z ní vyčíst, o co autorovi jde. A z ní se dozvím, že v případě kóty 500 si vymažu údaje ze SM a v případě kóty 600 ji raději objedu jinudy, než abych měl podmínku splnit.

foto
Ludvík Prášil   19.02.2021 v 16:52   odpověděl:
Ahoj,
myslím, že Michalovi jde spíše o to, že k jednomu návěští máme dvě podmínky resp. 2 povely - např. P1: každá sudá kóta se průjezdem zruší ve všech údajích v itineráři; P3: v každé sudé kótě jeď vždy P. A to ani nemluvím o tom, že ve "stovkových" kótách, které jsou z principu sudé, máme ještě P5 s těmi SM...
Mistrák jsem v Hlučíně benzinově nejel, nebyl jsem zatížen; SPK B na vymazání 120 mě nenapadlo, protože jsem stejně jako asi všichni jel nejkratší cestou na začátek příslušné SM, a SPK V stejně nemám, protože jsem kótu 120 na slepici jaksi zasklil A nájezd na SM700 jsem udělal přes SPK I, protože jsem počítal s reálným zákazem vjezdu v pytlíku kolem 207.
I já jsem za to, že formulace podmínek s nájezdy na SM není šťastná a souhlasím s "takto nestavět".
Ale jinak super zábava.
Pozdravy všem
Lp
foto
michal.g   19.02.2021 v 16:55   odpověděl:
Michalovi šlo o oboje


ZPĚT na 1. stránku -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 < 6 > 7 8 9 10 11 12 13 14 15
_________________________________________________________________________________________________________________________