VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 22:03 napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 3) Včera v 21:35 napsal příspěvek Ruso
UKAŽ
2) Včera v 21:47 napsal příspěvek Michal P.
UKAŽ 4) Včera v 15:22 napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 21:58 ZdenekJ reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 2. dny Vláďa reagoval na VláďaŽ z 20.04.
UKAŽ
Včera v 21:54 Ruso reagoval na Michal P. z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny clarus8 reagoval na clarus8 z 18.04.
UKAŽ
Včera v 21:46 clarus8 reagoval na Ruso z 22.04.
UKAŽ Před 5. dny Ruso reagoval na michal.g z 17.04.
UKAŽ
Před 2. dny michal.g reagoval na michal.g z 20.04.
UKAŽ Před 5. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 17.04.
UKAŽ

foto
michal.g   19.03.2021 v 09:12   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
to odbočení do slepé je opravdu diskutabilní. ne proto, že by to nebylo co nejvíc, ale protože se to dá brát jako jízda po průběžné komunikaci, na které je zlom.
navrhl jsem tedy uznání obou variant průjezdu.
foto
VláďaŽ   19.03.2021 v 09:57   odpověděl:
Jako autor s tímto řešením nemám problém, ale já do výsledků nemám co kecat
Michal je HR, tak to bude jak říká. Tedy jestli ta nejvyšší moc, což je Duža , to zadá do šistému
foto
R.A.   19.03.2021 v 10:16   odpověděl:
Díky. Bez jakýchkoliv dalších ambicí na posun vzoráku se ptám. Pokud bych jel SM dolů po střeše do této křižovatky a měl vložák na nějakých metrech (v té křižovatce se slepou) ODBOČ. Tak pro vás by byla relevantní i ta cesta s tou slepou? A tím pádem tedy chybně zadáno, protože mám dvě možnosti? To stejné s podmínkou. Pokud by v této křižovatce byla kóta a podmínka vždy odboč. Opět by pro vás byla relevantní i ta cesta s tou slepou? Pro mě totiž ani v jednom případě ne a to právě kvůli tomu, že Řády jasně definují co je ODBOČ.
Níže se oháníte tím, že v iti je "odboč DO jednosměrky". Ale v tom já nevidím žádný rozdíl, zvlášť když je tam "Je-li to možné".
Toto celé vzniklo použitím slova odboč, kvůli tomu, aby vznikla ta Jankova finta, ale je potřeba si pak pohlídat i takovýhle věci. Kdyby tam bylo "vjeď" tak by bylo tohle jasné, ale za se bez Jankovy finty.
foto
michal.g   19.03.2021 v 10:24   odpověděl:
ano Petře, jak už jsem psal jednou, tak pokud by tam byl vložák odboč, tak budu odbočovat co nejvíc. ale pokud mám odbočit do nějaké konkrétní komunikace, tak beru příkaz odbočit ne z hlediska řádů, ale z hlediska řidiče. a ten odbočení splní, když odbočí z komunikace, po které jede. v řádech jsou přímo definovány situace, v kterých se odboč používá. tato situace tam není, tedy to beru z hlediska logiky.
foto
VláďaŽ   19.03.2021 v 10:53   odpověděl:
Petře máš ve všem pravdu. V podstatě i Michal. Dal jsem to tam proto (v kombinaci s odbočením do slepé v levém okně), abych a) použil Jankovu fintu - což se váže i na b), ale nepovedlo se to nejlépe, a
b) ukázal na zde někdy používané "reklamace" toho, že na křižovatce s odbočkou ta průběžná na výjezdu není v ú 0°, ale např. +/- 5°.
Tzn. v překladu: jestliže při výjezdu k křižovatky hnu volantem (na kteroukoliv stranu) tak jedu rovně nebo odbočuji?
Striktně podle Řádů zadání odboč do... vskutku není možné.
Takže shrnutí ze strany autora:
Ač jsem se snažil o srandu, učinil jsem řádovou chybu v zadání, za kterou se omlouvám.
Správný průjezd pak je ..R R D H M 8 F.
foto
Ludvík Prášil   19.03.2021 v 14:13   odpověděl:
to MichalG: Hoj, pošli mi prosím nějaký kontakt na sebe, kdybych dal (stihnul dát) zítra na papír co mám v hlavě, odpísknul bys to? Ať nemusí Duža... Jestli teda pokračujeme v koronaaos?
Díky a pozdravy
Lp
foto
michal.g   19.03.2021 v 14:34   odpověděl:
... kontakt máš v majlu...

foto
kk   18.03.2021 v 22:57   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Dnes jsem neuspěl, ale Slávia ano, i když mi to místy připadalo jako africké mistrovství!
foto
Michal P.   18.03.2021 v 23:05   odpověděl:
Je to tam, zlatá Slavie,a teď si ještě v klidu zajedu soutěž.
foto
clarus8   18.03.2021 v 23:06   odpověděl:
nejsem slávista, ale to, že dva černí kopli míčem na ležícího slávistu, tak měli dostat také karty. Že jim pak někdo řekl nějaké "slovíčko" se ten debil africkej nemůže divit

foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 22:14   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
... prostě jsem chtěl zase trochu odlehčení a změnu - nasazení nového prvku - pro pobavení
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 22:43   odpověděl:
... a teď si zase pro změnu pozítří užijeme pořádné (řádné) soutěže
foto
Ruso   18.03.2021 v 22:49   odpověděl:
Dnes to bolo super naozaj
foto
Michal P.   18.03.2021 v 23:30   odpověděl:
Vláďa Ž : tak jsem si to projel pěkně v klidu a líbí se mi to čím dál víc. Díky Slavii jsem sice poprvé nezajel nic moc, ale za ten postup to stálo. Vláďo
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 23:48   odpověděl:
Děkuji za palce, jsem rád, že jste se pobavili a že se vám to líbilo

foto
Duža   18.03.2021 v 15:49   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Pravidelný komentář k dopoledním výsledkům.

Po kouknutí na výsledky musím pouze konstatovat, že to asi nebyla žádná sranda!
foto
michal.g   18.03.2021 v 17:15   odpověděl:
A já si říkal, že to tentokrát udělal Vláďa až moc lehké
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 17:39   odpověděl:
A jà jsem si to taky říkal, ale myslím že to tak i je.
foto
Duža   18.03.2021 v 19:04   odpověděl:
Já myslel, že to máš šité na tělo dědka od Dobříše.
Kdyby viděl výsledek pražské nenasytné kolegyně, tak si večer zaváže oči a pustí se do toho s jasnou vůli ho porazit!
foto
kk   18.03.2021 v 19:54   odpověděl:
Do toho teda jdu 😂
foto
Ludvík Prášil   18.03.2021 v 21:23   odpověděl:
Hezký, zase něco jinýho, škoda, že to není moc čitelný...
Díky za iti a pozdravy
Lp
foto
michal.g   18.03.2021 v 21:29   odpověděl:
Mně to fakt přišlo hrozně lehký
foto
R.A.   18.03.2021 v 21:32   odpověděl:
Nějak jsem z toho měl pocit, že to bylo ještě rozvernější a že to michal usměrnil. Například mi trvalo, než se mi podařilo vymyslet jak dojít domů do dveří, ale je to zadarmo .
No, že jsem na začátku odbočil na zákazu odbočení je jasný, ale po cestě do 223 nesouhlasím s odbočením do jednosměrky. Odbočení může být vlevo nebo vpravo co nejvíce, to tohle rozhodně není. Proto mám D místo JPKH
foto
Tomáš   18.03.2021 v 21:32   odpověděl:
Mě se těsně před dojezdem do garáže zase něco na autě rozbilo, tak jsem ho musel nechat znovu v servisu. Můžu vám říct, že jsem se pak pro první a třetí pivo docela prošel.
foto
Ludvík Prášil   18.03.2021 v 21:36   odpověděl:
Když jedu kolem průjezdky, musím si ji co? Z A P S A T do JV...
foto
michal.g   18.03.2021 v 21:39   odpověděl:
To R.A.: ano pokud máš příkaz odbočit v iti, tak je to co nejvíc, ale pokud máš odbočit do
slepé, tak dle mého je to vždy, když to není rovně.
foto
Vláďa   18.03.2021 v 21:40   odpověděl:
Bez ohledu na výsledek a některé chyby mne to hodně pobavilo a byl to nejlepší ITI od VládiŽ.


Jinak jsem koupil kvůli jednomu opomenutí značky Slepá ulice, protože jsem tam od jihu nemohl, tak jsem tam nejel ani od od SV - celých 460 TB. To teda bylo hodně drahé VláďoŽ!

Pak jsem si opět naběhl na použitou Jankovu fintu s odbočením do Slepé ulice - 60 TB.

A protože mi 3 piva přivodila lehkou kámošku, tak jsem si k tomu přibral SPK 7 navíc, protože jsem přehlédl, že je z druhé strany.

Jako celek:
foto
Vláďa   18.03.2021 v 21:41   odpověděl:
Jinak souhlas s Michalemg, nejednalo se o nic složitého, spíš mne zdržovalo být neustále ve střehu. Nebýt vlastní blbosti, tak to mělo být za 0!
foto
Tomáš   18.03.2021 v 21:45   odpověděl:
Je vidět, že nechodím na pivo. Já myslel, že musím po každém pivu kótu "PIVNICE" opustit a pro klíče si dojít mezi druhým a třetím. Takže kromě problému s autem ještě zase nepochopení autora.
Ale jinak, Vláďo, moc pěkně vožralej domeček.
foto
Ruso   18.03.2021 v 21:46   odpověděl:
Tak som Ti tiež čo to zožral. Hneď po štarte som nevidel SPK V, za SPK L som prešiel do 223 po stezke atak chýba SPK P, 2x som vošiel do slepej ulice rovno bez odbočenia no a pri pešom závode mi asi už to 4 pivo stúplo do hlavy Ale páčilo sa mi to veľmi
foto
clarus8   18.03.2021 v 21:47   odpověděl:
dělám hodně chyb, nenapíšu PK okolo které jedu, ale jestliže mám zákaz odbočení vlevo, tak nemohu jet úsek, jak popisuje RA
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 21:48   odpověděl:
Vláďa: kterou konkrétní slepou za 460 máš na mysli?
R.A.: přesně jak psal michal.g - odboč do bylo bráno jinak (= jednoznačně) než odboč (nejvíce) L či P
Tomáš: to ses tedy naběhal!! A co opice - stavoval jsi se?
foto
Vláďa   18.03.2021 v 21:49   odpověděl:
To Clarus: do toho úseku dle R.A. se mělo jet při cestě z kóty 311 od SV.
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 21:50   odpověděl:
Clarus: zákaz se tohoto netýkal, šlo o příjezd se střechy (od SV).
foto
michal.g   18.03.2021 v 21:53   odpověděl:
To R.A. teď jsem se na to díval znovu. Je pravda, že v tomto případě je to asi trochu sporné. Bohužel teď nejsem v klidu u PC, tak se nad tím nemůžu pořádně zamyslet. Původně to tam bylo jinak, částečně se to opravilo.
Kouknu na to znovu zítra
foto
Vláďa   18.03.2021 v 21:53   odpověděl:
To VláďaŽ: přesně to, co nyní probíráme - vjezd (odbočení) do Slepé od SV po výjezdu z 311 vpravo. Já jel přes D a kótu 116 do 223 od východu přímo, kdežto při splnění vložáku jsem měl jet SPK J, vložák vpravo, otočení přes P, do 223 přes H a otočení přes K tak, abych přijel do 223 od východu.
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 21:55   odpověděl:
Vláďa: SPK 7 navíc - no, asi ses nestavil vyčůrat a pak jsi měl fičák
foto
Tomáš   18.03.2021 v 21:55   odpověděl:
to VláďaŽ 18.03.2021 v 21:48: No jistě, dokonce 2x. Já je rád. Za chvíli budu mít doma další.
foto
Vláďa   18.03.2021 v 21:56   odpověděl:
Já si myslím, že od SV do Slepé šlo odbočit a to pod úhlem cca 120 stupňů.
foto
Michal P.   18.03.2021 v 21:56   odpověděl:
Vláďo, bylo to moc hezký, ale bohužel jsme si to vůbec neužil. Když holt při tom koukám na televizi a při vstřelení gólu zapomínám kde jsem zrovna v mapě a v itiku,tak se to nedá. Už se těším až si to po fotbale projedu znovu v klidu.
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 22:01   odpověděl:
R.A., michal.g:
Toto bylo "odboč DO".
Řády ve vazbě na "co nejvíce" řeší odbočení vlevo nebo vpravo : Odbočení vpravo nebo vlevo se uvažuje vždy co nejvíce.
foto
ZdenekJ   18.03.2021 v 22:01   odpověděl:
Skoro všechny chyby až v POPP, jel jsem vložák navíc
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 22:04   odpověděl:
Michal P.: Ano, to chápu, obzvlášť když je to gól do té správné branky, že
foto
michal.g   18.03.2021 v 22:05   odpověděl:
Kdyby tam byla ještě jedna komunikace, vpravo od té, do které odbočuješ, tak by to bylo ok. Ale jak jsem psal musím si to promyslet, až nebudu mít dvojku na žíle
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 22:10   odpověděl:
ZdenekJ: optej se Michala nebo Duži - předpovídal jsem (m.j.), že Junior to pojede 12 minut a Ty budeš mít delší čas ale skoro čistě a že Vláďa to důkladně probere Trefil jsem se
A pak ještě že Karlovi se tenhle domeček asi nebude líbit...
foto
VláďaŽ   18.03.2021 v 22:42   odpověděl:
Ruso: to "neodbočení" do slepé je ohřátá Jankova finta, která se mi líbí, tak jsem si ji dovolil použít. Jsem rád, že se Ti to líbilo, dělal jsem to pro pobavení
foto
Vláďa   18.03.2021 v 22:56   odpověděl:
POSTUP! Slavia Forever!
foto
5r3   19.03.2021 v 06:04   odpověděl:
To R.A.: Petře proč ale máš OE, když to taky do té jednosměrky nebylo dle tvé teorie odbočení co nejvíce?
foto
R.A.   19.03.2021 v 10:07   odpověděl:
Naprosto relevantní připomínka, to mám navíc a alespoň to vysvětluje, proč jsem měl problém se z toho levýho okna dostat. Jak se vůbec od tam vyjelo dle autora? Jinak se mi to moc líbilo a největší mínus bylo, že za cestu z garáže do dvěří není žádnej plech
foto
VláďaŽ   19.03.2021 v 10:59   odpověděl:
R.A.: z garáže do dveří není plech, jiná trasa má plech navic.
Zde nesouhlasím, že navíc, zde se odbočovalo. Výjezd podruhé přes dejku rovně a přes E zpět na průběžnou komunikaci a dál do 116.
foto
VláďaŽ   19.03.2021 v 11:08   odpověděl:
R.A.: aha, už to vidím, jezdíš kolem okna koldokol. Vygumoval jsem při úpravách (nevím vůbec proč) zákaz odbočení doleva. Asi kvůli té zlomené příčce okna, a ničím jsem to nenahradil.
Nóóó, to tě až to zadřeš asi budou muset pak odtáhnout do SERVICE (Tomáš už tam auto má) a pak si to můžeš dát znova.
foto
5r3   19.03.2021 v 11:11   odpověděl:
VláďoŽ, to je takovej zvláštní výklad Řádů, kterej se selským rozumem nedá snadno pochopit. Pokud se na křižovatce, kde se to co nejvíce nedá zajet třeba kvůli zákazu vjezdu, tak to méně. než to nejvíce, kam se dá vjet už prý není odbočení a musíš jet jinam. Přestože točíš volantem, blikáš, tak neodbočuješ. Proto do jednosměrky nemůžeš odbočit, protože to není co nejvíce.Z mé hlavy to není.
foto
VláďaŽ   19.03.2021 v 11:19   odpověděl:
No to je už vůbec příšernost!!
foto
R.A.   19.03.2021 v 15:54   odpověděl:
Tak vygumovanej zákaz odbočení to vysvětluje.
S tím koncem to u mě bylo tak, že jsem hledal nějakej domeček jako SERVICE atd. Asi jsem si na začátku všiml, že to uprostřed je vlastně pokroucenej domeček, ale pak už jsem celou dobu jezdil jak po mapě a vůbec to neřešil a úplně to vytěsnil. Z hospody jsem dojel jasně do garáže a nikde jsem nemohl najít ten domov. Hledal jsem něco jako byla pivnice, garáž.. Ještě tak max sweet home, ale jak se k tomu nápisu dostat, nebo jestli je jedno kam na ten trojúhelník, když je to bez plechu. Ale to se mi nějak nezdálo. Přemýšlel jsem i o jízdě k END, ale to bylo bez plechu. Četl jsem to pořád dokola...a že mám prý vcházet do dveří. Dveře jsem objevil v Pumpicích jak jsem si benzínku přejmenoval, aby to dávalo trochu smysl. Ale to P by se pravděpodobně nebralo a proč bych měl bydlet zrovna v Pumpicích a tak mi to taky nesedělo. A pak to konečně secvaklo, velká radost, táta vchází do dveří...no ale bez plechu? To jsem se na to měl před pěti minutama vykašlat a jet třeba na ten END, nebo přespat v garáži
foto
VláďaŽ   19.03.2021 v 20:39   odpověděl:
R.A.: No Petře, to by mne mohlo rozladit Tys nepoznal, že to na pumpici nejsou dvéře, ale tankovací stojan s okýnkem, kde vidíš kolik budeš platit? Hadici má zezadu, protože když byla z boku, tak to bylo sice jasnější, ale Duža správně připodotknul, že to je vlastně komunikace k otočení Já jsem v příslušných ročnících z kreslení měl trojku, to znamená DOBRÝ Fakt, že to bylo z milosti, v této chvíli nehraje roli
foto
R.A.   19.03.2021 v 20:50   odpověděl:
Tak to tě fakt rozladím, protože stojan tam nevidím ani po nápovědě. Jak už jsi si možná všimnul u kauzy závora/snížený průjezd, tak já dám dost na detaily a mozek mi to automaticky přebírá. Až zase někdy pojedeš na pumpu, což asi děláš dost často, tak se podívej na stojan a zjistíš, že to tvoje "okýnko" je vždy širší než vyšší. Takže ty tam máš jasný dveře od hajzlu
foto
VláďaŽ   19.03.2021 v 22:20   odpověděl:
No tak teď aspoň vidíš, proč ta 3 byla z milosti
foto
Vláďa   19.03.2021 v 22:49   odpověděl:
No a není to pohled na stojan z ptačí perspektivy?
foto
michal.g   19.03.2021 v 22:57   odpověděl:
Ne, ne, ty starý americký stojany měly ty okýnka takhle.
foto
VláďaŽ   19.03.2021 v 23:25   odpověděl:
Vláďa: to myslíš jako zespoda?!
foto
VláďaŽ   20.03.2021 v 00:05   odpověděl:
michal.g: jistěěě, a starý americký dveře na hajzl na starých amerických pumpicích neměly okýnka
foto
Vláďa   20.03.2021 v 00:09   odpověděl:
To VláďaŽ: ale no tak, řekl jsem z ptačí a néééé z kachní - takže zeshora

foto
Ruso   16.03.2021 v 21:52   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Vďaka za kladné hodnotenia môjho AOS výtvoru pre dnešok, netreba zabudnúť ani na dôsledného HR Michala.g
foto
VláďaŽ   16.03.2021 v 21:59   odpověděl:
Svatá pravda, o jeho důslednosti mohu psát romány


ZPĚT na 1. stránku -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 < 6 > 7 8 9 10 11 12 13 14 15
_________________________________________________________________________________________________________________________