VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 2. dny napsal příspěvek Jura1
UKAŽ 3) Před 6. dny napsal příspěvek michal.g
UKAŽ
2) Před 5. dny napsala příspěvek Nika
UKAŽ 4) Před 7. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 7 hod. clarus8 reagoval na Jura1 z 15.09.
UKAŽ Před 8. dny kk reagoval na Zbyťák z 8.09.
UKAŽ
Před 21 hod. Mirek L. reagoval na michal.g z 11.09.
UKAŽ Před 8. dny Vláďa reagoval na Vláďa z 7.09.
UKAŽ
Před 7. dny 5r3 reagoval na matonni z 10.09.
UKAŽ Před 9. dny Zbyťák reagoval na Nika z 6.09.
UKAŽ
Před 7. dny Vláďa reagoval na coolich z 9.09.
UKAŽ Před 10. dny kk reagoval na fáza z 7.09.
UKAŽ

foto
kk   4.05.2021 v 21:42   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:01   odpověděl:
Karle, chceš mi vynadat tak moc, až Ti došla slova?
foto
Vláďa   4.05.2021 v 22:10   odpověděl:
Ne, Karel Ti nadává, ale hrůzou z toho oněmněl.
foto
kk   4.05.2021 v 22:43   odpověděl:
Nerozumím, nechápu. Nedaří se mi poslat příspěvek do diskuse.
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:49   odpověděl:
Karle, zkus to znova, mně to taky udělalo.
foto
kk   4.05.2021 v 22:58   odpověděl:
foto
kk   4.05.2021 v 22:59   odpověděl:
A zase.
foto
R.A.   4.05.2021 v 23:05   odpověděl:
Jestli ty nepíšeš nějaký sprosťárny
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 23:06   odpověděl:
Ty tam určitě něco kopíruješ nebo tak něco. Zkus to napsat znovu jestli to není dlooouhý
foto
kk   4.05.2021 v 23:08   odpověděl:
foto
kk   4.05.2021 v 23:14   odpověděl:
Asi mne Duža bloknul. Nevím, neumím. Stejně to byly jen mé plky.
foto
kk   4.05.2021 v 23:17   odpověděl:
No a najednou to jde. Jen už nevím, co jsem chtěl psát. Dobrou všem.
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 23:18   odpověděl:
Karle, i když nevím, co jsi chtěl napsat, tak to možná tuším (a je-li to ono, tak víceméně souhlasím). Nenech se odradit a zajeď si poslední ve čtvrtek, tam nic takového nebude
foto
kk   4.05.2021 v 23:26   odpověděl:
Prosimtě, zkus domeček, ten mi trochu šel
Díky
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 23:35   odpověděl:
Nóó, nevím jak se to stalo, že taková tajná informace prosákla (to se u nás ve státě zásadně nestává), ale on to vlastně takovej domeček bude
foto
kk   5.05.2021 v 01:03   odpověděl:
Vole, vole, dík 👍
foto
kk   5.05.2021 v 18:32   odpověděl:
to Vláďa.Ž: předpokládám, že jsem Tě tím "vole, vole dík" moc nepopudil. My si takhle s kamarády z Drevníků říkáme běžně. Drevníky 2018, to byla ta nejlepší světová soutěž. 👍
foto
VláďaŽ   5.05.2021 v 22:34   odpověděl:
O Drevníkách jsem jen slyšel, ale nezažil (teď nevím, zda bohužel nebo bohudík - to druhé ve vztahu k potenciální reakci organizmu na quantum požitého CH3CH2OH, prostě alkahólu). A co se vole vole týče, tak já jsem taky ta generace

foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 21:17   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Než mi začnete nadávat, tak musím říct, že NEMÁM RÁD přečíslovávání
Kóta (i bod) je jedna a nemá mít víc "jmen". A i proto to tam (už podruhé) bylo. Tak sorry jako
foto
Michal P.   4.05.2021 v 21:22   odpověděl:
Správně Vláďo, taky to nemám rád, jen autorovi pořádně vyhubuj
foto
michal.g   4.05.2021 v 21:27   odpověděl:
R.A. to má správně, musíte opravit výsledky. teda kromě toho Z na konci...
foto
Tomáš   4.05.2021 v 21:29   odpověděl:
Vláďo, jako vždy, klobouček dolů.
foto
michal.g   4.05.2021 v 21:30   odpověděl:
i když ony jsou ty cesty dost podobně dlouhé
foto
ZdenekJ   4.05.2021 v 21:32   odpověděl:
za mně pěkný, jasný a pochopitelný. Jenom se nějak nejsem schopen "přizpůsobit" těm průjezdkám. To že jsem dvě nenapsal, budiž, ale že napíšu místo po směru tu v protisměru to je už vrchol.
foto
michal.g   4.05.2021 v 21:34   odpověděl:
bohužel se tam vloudila jedna chybička (i když spíš teoretická). nešlo najít mapové řešení na začátek SM s nájezdem.
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 21:35   odpověděl:
Nejen R.A. má tento průjezd. Pojďme do diskuze, proč a jak (téma je samozřejmě ODBOČ, že?) je to tak a ne tak.
foto
Michal P.   4.05.2021 v 21:35   odpověděl:
Souhlasím s Michalem, cesty jsou to podobné, ale ta co jel R.A. je i podle mne kratší. Dokonce jsem na to i přišel, bohužel až po odevzdání. N a nenapsání posledního Z mne také dost mrZZZí.
Ovšem jako vždy , Vláďo vymyšleno krásně
foto
michal.g   4.05.2021 v 21:36   odpověděl:
protože bych si cestou udělal ze 110 111 a pak už bych tuhle SM nikde neměl.
foto
Michal P.   4.05.2021 v 21:36   odpověděl:
Kdo napsal O jel tři rovinky a jeden kopeček, kdo má D,D jel dva kopečky, což je asi opravdu kratší. Toť můj názor.
foto
Vláďa   4.05.2021 v 21:37   odpověděl:
Opět další vynikající soutěž autora z lázní. Plno fintiček, málem jsem na několik skočil, ale včas opravil, takže jak autorovi tak i určitě zapocenému HR:

Nicméně není mi jasné, proč bych při mapové jízdě z bodu 99 do kóty 141 měl jet SPK O a ne SPK D.
Přes SPK D je to blíž. Z 99 se otočím na hrablu, ve 100 se přetáhnu přes Y do 114 a vím, že při cestě do 141 mne čeká 111, takže ve 114 odbočím az. 330, přijedu do 111, odbočím vpravo (splním podmínku) a dojedu do 141. Je to blíž než jet do 111, odbočit az. 30 přes SPK O, a ve 115 odbočit do 141 kam přijedu přes 112.
Takže ????
foto
R.A.   4.05.2021 v 21:38   odpověděl:
Tak to možná nebude tak hrozné. Toto jsem si myslel, že jsem krásně vychytal. Teď jsem to přeměřil pořádně a to "vaše je delší o 16,6%. A vzhledem k tomu, že HR je Duža a ten zastává názor, že se jezdí nejkratší cestou (navíc na virtuální soutěži), tak jsem přesvědčen, že to bude jediná správná varianta
foto
michal.g   4.05.2021 v 21:39   odpověděl:
Vláďo, téma není odboč, ale nejkratší cesta.
buď jedu dle autora nebo to ve 114 vezmu do kopce, a ve 110 (teď 111) chci jet do 141 zase do kopce. že tam je zákaz vjezdu nevím. protože to tam nejde tak se zase vrátím do 114 a znova kopec, teď už je ze 110 sudá, takže mohu v klidu do 141.
foto
clarus8   4.05.2021 v 21:42   odpověděl:
ještě stále nechápu, proč průjezd liché koty, kterou projíždím, ale není na SM, se nepočítá a ty na SM
uvedené se přepočítávají a podle toho pak pokračuje průjezd
Kdysi mi "ráčkem" bylo řečeno, že jízda po SM není ani mapová ani reálná jízda, ale jízda po SM
foto
michal.g   4.05.2021 v 21:43   odpověděl:
tak záleží na Dužovi, jak rozhodne ten rozdíl cca 15%. že je ta R.A. trasa kratší je ale jasný.
foto
R.A.   4.05.2021 v 21:47   odpověděl:
Clarusi to jo, ale s jedinou vyjímkou "K/4 Body a kóty (nikoliv jiné údaje např. mosty apod.) uvedené na SM se považují za mapové údaje. Pro účely plnění podmínky v těchto bodech a kótách se považuje jízda po SM
za jízdu mapovou.

michale 16,6 není cca 15, to je cca 17 a to je už cca 20
foto
Vláďa   4.05.2021 v 21:47   odpověděl:
Nevidím důvod, že nešel najít nájezd na SM. Díky vložáku se dostanu při mapové jízdě na začátek SM na reálnou komunikaci a proti SPK Z a přes SPK E přijedu ze správného směru na SM.
Samozřejmě, že naplánování mapové jízdy je složitější a v podstatě bych nemohl projet zbytek ITI (neměl bych kóty 141), ale nakonec to nerealizuji. Takže předpokládám, že se jedná o tetno problém, kdy nevím, že ho vložák vyřeší.
foto
michal.g   4.05.2021 v 21:53   odpověděl:
ano Vláďo, kdybys to jel v reálu a nevěděl o tom mostě a té nemapové komunikaci, tak tam ještě teď stojíš a vymýšlíš, jak se na tu SM dostat, aby sis cestou nezměnil číslo kóty, protože, ve chvíli, kdy projedeš 110 a uděláš z ní 111, tak najednou nemáš SM...
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 21:53   odpověděl:
Jojo
2 kopečky nejen hezčí , ale hlavně kratší. Jednoznačně, akorát ne o procenta.
Takže počkáme jak rozhodne HR.
foto
Tomáš   4.05.2021 v 21:54   odpověděl:
A nezačíná ta SM v nemapové křižovatce?
foto
Vláďa   4.05.2021 v 21:56   odpověděl:
To Michal: - ano, přijedu do 111, chci jet kopec přes SPK I, zákaz vjezdu a tak odbočím další jinou možností tak, abych do 141 měl nejkratší cestu. Takže doprava na západ, když to az. 330 nejde.
Vím o co Ti jde. Ty plánuješ cestu do 111 na západ a potom kopec (ten co má zákaz vjezdu). Já naplánoval nejdřív kopec a potom cestu na západ. Tady v tomto případě jde ale těžko určit, která verze je správná. Obě naplánované cesty jsou stejně dlouhé. Jak to chceš rozřešit?
Takže správný průjezd by tedy měl být jak SPK O, tak i SPK D.
foto
R.A.   4.05.2021 v 21:57   odpověděl:
michale měl jsem s tím stejný problém (psal jsem o téma níže). Ale není to úplně tak jak píšeš, protože je tam pořád bod 99. Ale i tak bych to nepostavil tak, abych musel přemýšlet, jestli mi vadí (a mě teda jo), že si změním na SM kótu, kterou mám za chvíli jet.
Tomáši to přeci ničemu nevadí, musí začínat na reálné křižovatce, nebo mostě, atd.
foto
Vláďa   4.05.2021 v 21:58   odpověděl:
To MichalG: první moji větu neuvažuj, napsal jsem ji špatně.
foto
R.A.   4.05.2021 v 22:00   odpověděl:
Vláďo teď jsi se odkopal, protože kopec a rovná není odbočení. Takže ty máš třetí variantu, která je blbě v každým případě
foto
Vláďa   4.05.2021 v 22:03   odpověděl:
To MIchalG 21:53 při soutěži si dovoluji představit živou, kde TI někdo sdělí, že kótu jsi si nepřečísloval.
foto
R.A.   4.05.2021 v 22:06   odpověděl:
Živá je to samý jak vložák. Ty nemůžeš mapově vymyslet něco, co víš, že nebude fungovat a doufat, že tě něco svede.
foto
Vláďa   4.05.2021 v 22:08   odpověděl:
To R.A. - nevím co jsem odkopal. Psal jsem, že první věta je špatně zapsaná, neměla tam vůbec být. Naplánoval jsem, že ve 114 vyjedu kopec a sjedu dolů a ve 111 odbočím na západ vpravo a jsem ve 141. Michal naplánoval ze 114 na západ a ve 111 odbočení na kopec do 141 přes SPK I.
A já se ptám, která verze je kratší (obě stejně dlouhé) a tedy správná, když dopředu nevím, že Michalovu verzi zničí zákaz vjezdu. Ani já se zákazem nepočítám a dojedu stejně dlouhou cestou při dodržení podmínky do 141. Jen se vyhnu elegantně zákazu, o kterém nevím.
Tak co je na této variantě špatné?
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:12   odpověděl:
No Vláďo, obávám se, že to je právě to o tom ODBOČ.
foto
R.A.   4.05.2021 v 22:13   odpověděl:
To cos napsal je celý špatně, podle mě včetně toho, co si myslíš, že si naplánoval michal. A jako již tradičně jsem ti na to už odpověděl výše. Ty jsi si naplánoval, že v kótě 111 neodbočíš. To co jsi chtěl jet není odbočení. Michal si naplánoval, že pojede do 111, opravdu odbočí pro O a pak už projede 112 rovně.
foto
Vláďa   4.05.2021 v 22:14   odpověděl:
Vždyť ve 111 odbočím! Přibliž mi to blíže!
foto
Vláďa   4.05.2021 v 22:16   odpověděl:
Zo jsem z toho blázen. Jakže ve 111 neodbočím, když přijedu z az. 30 stupňu přes SPK D a točím na az. 270. To nějak nedávám.
foto
Vláďa   4.05.2021 v 22:17   odpověděl:
To jsem z toho blázen. Jakže ve 111 neodbočím, když přijedu z az. 30 stupňu přes SPK D a točím na az. 270 ????
To nějak nedávám.
foto
michal.g   4.05.2021 v 22:19   odpověděl:
To R.A. ve chvíli, kdy plánuji cestu na SM, tak je tam ještě bod 98. Takže samozřejmě počítám s tím, že tudy nemohu. Proto píšu pouze o možnosti cesty přes 110, což by mi ale zrušilo tu SM.
foto
R.A.   4.05.2021 v 22:20   odpověděl:
Vždyť se to tu řešilo poslední dobou už několikrát. A druhej (spíš teda první) Vláďa poctivě sleduje a učí se a hned na to staví soutěže. M/6-6 Odboč znamená:
a) při mapové jízdě (pouze mapové odbočení): Mapově odboč je možnost volby (L nebo P)
za dodržení nejkratšího mapového průjezdu.
Poznámka: Odbočení L nebo P se uvažuje vždy co nejvíce, ale jen ze směru příjezdu. Tedy
nenadjíždím největší úhel a podobně

A Martin ani nemukne. Nechá to odkecat jiný a pak si jen dojde pro pohár
foto
R.A.   4.05.2021 v 22:22   odpověděl:
michale jasně, že nemůžeš, ale ta SM je na tu 98 taky vázaná, takže si ji nezrušíš.
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:22   odpověděl:
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:24   odpověděl:
Vláďa: nedošly mi slova, odpověděl jsem v podstatě to samé co R.A., akorát přístroj byl ze mne tak vedle, že to zašil někam do tajnýho šuplíku. Ale je to tak.
foto
michal.g   4.05.2021 v 22:26   odpověděl:
Ano, ale úplně stejně je vázána na 110. Takže v tuto chvíli nemám SM, která by splňovala zadání.
foto
R.A.   4.05.2021 v 22:29   odpověděl:
To teda ne , máš SM, která je vázaná na 98 a uprostřed má neexistující kótu, takže ji plánuješ vynést
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:32   odpověděl:
Tady teď běží řešení dvou věcí přes sebe.
R.A. x michal.g: tady bych se vcelku bez váhání přiklonil k Michalovu názoru, že asi nemám SM. Akorát by tam mohl vzniknout ještě takový divný klon, že SM je zadána bodem 98 a vynese se jejím průjezdem kóta 110. Ale to je hrůza.
foto
michal.g   4.05.2021 v 22:41   odpověděl:
R.A. sorry, musím s tebou nesouhlasit. já vidím, že kóta 110 ze SM je ve stejném místě, jako je moje kóta 111. přece si nemohu do jedné kóty vynášet jinou kótu. sice to řády neřeší, ale tak nějak předpokládám, že nemůžu mít 2 různé kóty v jednom místě
foto
R.A.   4.05.2021 v 23:03   odpověděl:
To víš že nemůžeš. Však se shodneme, že mapové řešení není (za mě to ale není tak moc, jak třeba minule ). Já jen nesouhlasím s tím, že nemám SM kam umístit. Přeci když mám SM k nečemu vztaženou a jsou na ní nějaký další neexistující kóty v ZM (třeba klidně 10 kót), tak mě nic nenutí zkoumat, jestli náhodou v ZM není v tom místě nějaká jiná kóta. Jestli já nakonec ještě sám sebe nepřesvědčím, že to vlastně bylo ok

foto
Duža   4.05.2021 v 12:33   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak předposlední dopolední report.

Výsledky se pohybují od VH (1+1) po Jr. (3+3)

foto
clarus8   4.05.2021 v 15:22   odpověděl:
njn asi zase jedna nezapsaná, ikdyž jsem tam musel kolem ní jet
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 15:36   odpověděl:
Ano Zdeňku, vypadá to tak.
foto
R.A.   4.05.2021 v 21:22   odpověděl:
Vláďo ty seš teda kanón, to jestli pak vše převedeš i do skutečné soutěže, tak to bude masakr. Hlavně si na to vem kvalitního HR. Zas tam byla jedna cesta (na SM11) bez mapovýho řešení, ale chápu, že to na tom papíře svádí. Jsem zvědav, jestli jsem to všechno dal
foto
R.A.   4.05.2021 v 21:29   odpověděl:
A jejda jejda to je bodů Jo jinak to s tím HR a následným řešením rozhodně nebylo nic proti Dužovi, naopak, přesně takovýho rozhodčího potřebuješ.
foto
R.A.   4.05.2021 v 21:43   odpověděl:
No a když to ani Duža nechytí, tak ti správnej průjezd řeknou posádky po dojezdu Jinak ten kanón mírním jen na dělo, protože nejkrásnější právě byla ta pasáž D D a to ty jsi nechtěl
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 21:57   odpověděl:
R.A.: Beru i dělo a je vidět, že se ještě musím hodně učit. Hlavně nekoukat při tvorbě mapového průjezdu na reál. A zanalyzoval jsi to opět super!

foto
VláďaŽ   2.05.2021 v 12:07   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Na Honzu Nováčka si vzpomínám, na pár soutěžích jsme se potkali. Jestli dobře pamatuju, tak ke konci jezdil s pěknou a chytrou dcerou a byla s ním děsná sranda!
R.I.P.!

foto
Ruso   1.05.2021 v 22:13   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
teším sa, že sa vám to páčilo, k raňajšiemu komentu k etape len doplním, že ste išli reálnu etapu z roku 2016, nechcel som ju rozbiť, lebo to na seba všetko nadväzovalo, preto to dnes bolo asi náročnejšie na čas a aj som chcel také niečo pripraviť na samotný záver Zimy 2020 ako Dúžo avízoval - tých 5 mesiacov bolo príjemne s vami stráviť. Samozrejme sa ešte teším na Žlábovinu v utorok. A záver je o to príjemnejší, že máme späť Maškina A vďaka Dúžovi, že nám to celé umožnil
foto
VláďaŽ   1.05.2021 v 22:19   odpověděl:
Veru hej, páčilo!!
A krom úterý bude poslední, ale fakt poslední Lázeňská i poslední v tomto seriálu ve čtvrtek
foto
R.A.   1.05.2021 v 22:30   odpověděl:
Jj mám pocit, že jsem to minimálně jednou v autě jel. Ale nebyly tam nějaký opravy? V reálu mám pocit, že jsem párkrát musel něco zahodit, někde si hodit korunou a tak Jedna z věcí byla určitě tam za kolejema u 101, kde ta reálná odbočka je 40 metrů dřív a i to tam vypadá jinak než v mapě. Tam jsme na několika ročnících skončili na té panelce, kde nikdy nic nebylo. A koukám, že tu mapu máš pořád stejně
foto
Ruso   1.05.2021 v 22:36   odpověděl:
Nejaké opravy tam boli urobené, michala.g som vytrápil tentokrát celkom slušne
foto
R.A.   2.05.2021 v 18:16   odpověděl:
Tak si ještě sprav tu mapu u 101. Tam to vůbec nesedí včetně polohy 101 a hlásil jsem ti to už několikrát


ZPĚT na 1. stránku -1 0 1 2 3 4 5 6 7 8 < 9 > 10 11 12 13 14 15 16 17 18
_________________________________________________________________________________________________________________________