VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Včera v 22:44 napsal příspěvek Jura1
UKAŽ 3) Před 6. dny napsal příspěvek michal.g
UKAŽ
2) Před 6. dny napsala příspěvek Nika
UKAŽ 4) Před 7. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 8 hod. clarus8 reagoval na Jura1 z 15.09.
UKAŽ Před 7. dny kk reagoval na Zbyťák z 8.09.
UKAŽ
Před 22 hod. Mirek L. reagoval na michal.g z 11.09.
UKAŽ Před 8. dny Vláďa reagoval na Vláďa z 7.09.
UKAŽ
Před 7. dny 5r3 reagoval na matonni z 10.09.
UKAŽ Před 9. dny Zbyťák reagoval na Nika z 6.09.
UKAŽ
Před 7. dny Vláďa reagoval na coolich z 9.09.
UKAŽ Před 10. dny kk reagoval na fáza z 7.09.
UKAŽ

foto
5r3   5.05.2021 v 06:32   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Asi mám špatnej úhloměr, ale křižovatku, ze které by se dalo vyjet na komunikaci azimutem 330° jsem nikde neobjevil. Nejvíce se jí blíží komunikace s SPK A (325°). Zato s azimutem 340° jich je tam docela dost. V reálné soutěži na malý rozdíl v azimutu bývají chytáky.
foto
VláďaŽ   5.05.2021 v 10:38   odpověděl:
Petře, tady v Mariánkách je taková zima, že se kroutí i úhly.
foto
PetrM   5.05.2021 v 10:46   odpověděl:
To já neměl problém s D,D ale naopak bych udělal radost Dáše se Zdeňkem Drobíkovejch, protože jsem měl závěr ne správně Z,Z ale Z,N,T,U.
No a proč? Protože jsem jel mou oblíbenou fintu a to, že jsem jel do jiné časovky V Kunštátě už to znaj...
foto
PetrM   5.05.2021 v 13:06   odpověděl:
Já jsem to teda neměřil ale není to blíž do kóty 141 spodem přes SPK Z a E než přes ty dvě kozy vrchem? Tak se mi to aspoň zdá....
foto
michal.g   5.05.2021 v 14:21   odpověděl:
Petře, ve 101 musíš odbočit. a vracet se pak už je delší.
foto
PetrM   5.05.2021 v 15:06   odpověděl:
To bude asi tím, že pro mě to byla furt stovka..........

foto
Duža   4.05.2021 v 23:24   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Přepočteno!
Místo "O" je "D D"

Vy mi nedáte pokoj, ani v noci !
foto
R.A.   4.05.2021 v 23:25   odpověděl:
Napsals to blbě, ale myslels to dobře
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 23:30   odpověděl:
Díky!!
foto
Duža   4.05.2021 v 23:36   odpověděl:
Já mám výhodu, že to zde dokážu přepsat.
foto
Vláďa   4.05.2021 v 23:54   odpověděl:
Škoda, že se nenašel ještě nějaký ITI na sobotu, protože pokud dobře počítám, byl by to jubilejní ITI č. 70! To by bylo rozloučení! Duža by to určitě ještě dal! Nemáte někdo něco?


Jinak bych chtěl za sebe poděkovat za další cyklus KORONAAOS a to zejména Dužovi za technickou stránku a podporu a také všem autorům a HR, kteří neváhali a obětovali plno času ve prospěch nás ostatních.


A snad to také pomohlo i nějakému zdokonalení se tzv. na sucho před vypuknutím sezóny.

Takže díky všem
foto
Vláďa   4.05.2021 v 23:57   odpověděl:
To Duža: a hned po přepočtení se na ty výsledky kouká lépe!
Viď VláďoŽ? Už jsem Tě trochu načetl.
foto
VláďaŽ   5.05.2021 v 00:03   odpověděl:
Vláďa: načetl i nenačetl. Kdybys načetl pořádně, tak jsi to jel JTCHA, i když TACH blbě
A měl bys to za 390
foto
Vláďa   5.05.2021 v 00:37   odpověděl:
Máš pravdu, ale právě svojí jízdou jsem odhalil tvé slabiny, i když jsem je nedotáhl do konce (1x D)
foto
VláďaŽ   5.05.2021 v 00:44   odpověděl:
No vždyť právě Já nerad, když jsou moje slabiny odhalovány

foto
Vláďa   4.05.2021 v 22:57   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Začnu raději nové vlákno
To R.A.: 22:20
Takže moje chyba je, že jsem si nadjel odbočení? Je to nadjetí nebo výběr kratší cesty, resp. stejné cesty?
Neříkám, že Michalova varianta je špatně. Nejkratší cestou jede do 141 ve 114 rovně s odbočením ve 111 do kopce. Já jedu ve 114 s odbočením do kopce a s odbočením ve 111 na západ do 141 po příjezdu z kopce. Také je to nejkratší cesta, resp. stejně dlouhá cesta jako Michalova.

Myslím, že jsem splnil řády, resp. neporušil. Ze směru příjezdu ( z kopce) odbočuji co nejvíce (vpravo) při dodržení nejkratší cesty.
Prostě nějak si nedovedu představit, co upřednostňuje Michalovu variantu (výjezd rovně ze 114) před mojí (odbočení ve 114).
Možná to stačilo nějak ošetřit přetahovačkou v křižovatce kóty 110 (111) - z kopce do kopce? Pak by to bylo jednoznačné.
Sorry, jsem z teho volajako zmetený, pán velkomožný.
Tady se to přes diskusi špatně řeší. To je celé.
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 23:04   odpověděl:
Vláďo, Michal to jel JTCHA, tzn. v tomto případě bohužel blbě. Ne nejpřesněji, ale nejlépe to popsal MichalP - kopečky a rovinky. A geodet/geometr, to změřil přesně. Mapově nejkratší cesta je ve 114 nahoru, ve 111 P co nejvíce, což nejde,, páč zákaz, takže přehodnocení a protože už budu mít 112 tak šup tam znova...
foto
R.A.   4.05.2021 v 23:15   odpověděl:
Tvoje chyba je, že jsi "neodbočil". Nejel jsi co nejvíce vpravo ve 111. michal nikdy neplánoval rovinku a kopeček, jak mu pořád podsouváš. On od začátku plánoval rovinku, opravdu odbočení P pro O, kopeček, rovinku, rovinku. Zákaz vjezdu vůbec neřešil. Ano, plech tam chyběl a to mezi 110 a 114, aby ti co to jeli úplně blbě jako ty a třetí Vláďa, neměli míň bodů, jak ti co jen nenašli nejkratší cestu
foto
Vláďa   4.05.2021 v 23:19   odpověděl:
Tak už se mi to začíná pomalu vybavovat.
Jedu do 141, čeká mne odbočení ve 111. Když už musím odbočit co nejvíce, tak plánuji:
a) rovně 111, vpravo přes SPK O do 115 a přes 112 do 141
to je ale delší než:
b) ze 114 do kopce a ve 111 co nejvíce opět do kopce, což je kratší než a). Zákaz mi to kazí a protože bych nesplnil mapové odbočení vpravo co nejvíce, tak to musím nadjet tak, abych mohl odbočit co nejvíce nejkratší cestou do 141 nebo tuto podmínku eliminoval. Což činím odbočením L ve 111 a změnou na 112, kterou mohu projet jakkoliv potřebuji, tedy i vpravo po zdolání kopce přes SPK D do 141. Ve 112 nemusím dodržet co nejvíce odboč.
Asi tak???
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 23:21   odpověděl:
Přesně!
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 23:28   odpověděl:
Škoda, že jsem to tak nedal sám, R.A. to vystihl perfektně, tato pasáž je

foto
clarus8   4.05.2021 v 22:19   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
abych si to úplně ujasnil
jízdou po SM mi vznikla kota 111 a na konci 99
projedu hrablo a mám jet do koty 141
když bych jel ve 114 přes PK D, stojím před kotou 111 a nevím, kam má autor na mysli odbočit-toto tedy nejde a v řádech je to jasně popsané
projedu-li 114 rovně vzniká 113 , pak ve 111 odbočím přes PK O a stojím před kotou 113- zase nevím, jak odbočit /viz řády výše/
z toho všeho mi vychází, že z koty 100jedu spodním obloukem přes PK Z a E do 141
co vy na to?
foto
R.A.   4.05.2021 v 22:25   odpověděl:
Při mapovém odbočení můžeš mít dvě možnosti (L nebo P) a vybrat si, která je pro tebe kratší. Jednu možnost musíš mít jen u reálného odbočení.
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:28   odpověděl:
Clarus: tady je to taky právě o tom ODBOČ, jak se o tom teď píše hodně hluboko. Mapově ODBOČ je buď L nebo P tak, abys zvolil mapově kratší variantu, a při tom musíš odbočit co nejvíce. Takže v tomto případě ve 115 vpravo.
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:36   odpověděl:
Právě na tomto byl postaven ten můj delší průjezd.
foto
clarus8   4.05.2021 v 22:37   odpověděl:
jj plete se mi to s řády pro CEC
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:38   odpověděl:
Zdeňku a ještě: ty už nejsi v kótě 100, ale 101, takže ODBOČ - viz výše - tě nepustí spodem.
foto
clarus8   4.05.2021 v 22:42   odpověděl:
jj mám tam chyby-mělo být 115
ale jedu-li ze 411 nahoru, tak je tam jednoznačný výjezd, tak nepřečísluju, alespoň tak jsem si to vyhodnotil já, že ta 100 se nemění
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:54   odpověděl:
Je to mapový přikázaný směr jízdy, takže jsi mapově ono mapové místo (v tomto případě kótu 100) projel a tím pádem přečíslováváš.

foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:17   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Tak u mne jedna fousatá chyba (reálné řešení mapového řešení) a jedno blbé měření nebo spíš neměření.
Blbý je to, že to nemám jako jezdec, ale jako autor.
Duža je asi zaneprázdněn, takže správný průjezd je A T M K R E Y U Y D D I H Y Z Z.
Poprosím Dužu, aby to pak opravil.
Nebojte, ve čtvrtek se to nestane, a kdyby náhodou jo, tak se ani neodvažujte to reklamovat
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 22:48   odpověděl:
Jestli jsem to dobře rychle spočtnul, tak 1. MartinK - 155 , 2. VH - 210, 3. R.A. - 224
foto
Vláďa   4.05.2021 v 23:02   odpověděl:
já bych měl 330 TB, sím!
foto
Vláďa   4.05.2021 v 23:06   odpověděl:
Začínám z toho mít už vůbec hokej. Takže tam nemá být SPK O, ale 2x SPK D. Může tady někdo popsat celý průjezd z bodu 99, respk. pro zjednodušení až z kóty 101? I s popisem proč tak mám uvažovat?
Děkuji!
foto
R.A.   4.05.2021 v 23:24   odpověděl:
Protože opravdová michalova varianta viz výše, ne ta co si myslíš, je rovinka, kopeček, rovinka, rovinka. A kratší varianta je kopeček (přes D), kopeček. (Když vykrátíš kopečky, tak porovnáváš jeden kopeček, proti třem rovinkám). Druhej kopeček ale nejde kvůli zákazu, takže přehodnotíš, odbočíš (kua to už tu i VláďaŽ psal několikrát) a znovu D a pak už nemusíš odbočovat
foto
VláďaŽ   4.05.2021 v 23:38   odpověděl:
Jo! Pak už jenom ZAHNEŠ


ZPĚT na 1. stránku -2 -1 0 1 2 3 4 5 6 7 < 8 > 9 10 11 12 13 14 15 16 17
_________________________________________________________________________________________________________________________