VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 2. dny napsal příspěvek kk
UKAŽ 3) Před 4. dny napsal příspěvek Lole
UKAŽ
2) Před 3. dny napsal příspěvek standa
UKAŽ 4) Před 5. dny napsal příspěvek Lole
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 6 hod. matonni reagoval na Lole z 14.10.
UKAŽ Před 3. dny Lole reagoval na Lole z 13.10.
UKAŽ
Včera v 19:47 kk reagoval na kk z 16.10.
UKAŽ Před 5. dny Lole reagoval na Lole z 13.10.
UKAŽ
Před 2. dny Ondra Klos reagoval na Ondra Klos z 9.10.
UKAŽ Před 8. dny Ludvík Prášil reagoval na Vláďa z 7.10.
UKAŽ
Před 3. dny Tomáš reagoval na Lole z 13.10.
UKAŽ Před 14. dny clarus8 reagoval na Mirek L. z 3.10.
UKAŽ

foto
kk   19.06.2021 v 23:17   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Ahoj, dívám se na výsledky těch nešťastníků, kteří jeli v Polepech Shellku. Takto asi opravdu nikoho nového nezískáme. Není řešením přidat pro nové tváře na čase, nebo odebrat nějaký detail nebo podmínku.Buď úplně jiná trať pro "výletníky", možná ať si staví sami soutěže pro sebe, třeba je to chytne. Ale tímto způsobem opravdu ne.
foto
kk   19.06.2021 v 23:20   odpověděl:
Jen je otrávíte, ale nezískáte...
foto
kk   19.06.2021 v 23:29   odpověděl:
Kluci z Větřní jedou na soutěž 250 km, aby byli biti a nepochopili? Přijedou příště?
foto
Duža   20.06.2021 v 08:23   odpověděl:
Karel má pravdu. Začátečníkům by měly chybět tak 3 nebo 4 průjezdky, aby mohli diskutovat proč udělali chybu. Při takovém počtu chybějících spk nemůžou mít zájem hledat chyby a ani zájem zajet si další soutěž.
Tady cesta nevede Ale nebyl jsem tam, tak nevím. Možná to bylo jinak.
foto
JanaJ   20.06.2021 v 09:58   odpověděla:
Jak bylo řečeno již včera... v době najíždění tratě (tuším) asi 3-4 týdny před soutěží bylo přihlášeno 7 posádek. Z toho 2 do Shell Cupu. V takové situaci je to skoro na zrušení závodů a proto padlo rozhodnutí, že pro 2 mazácké shellácké posádky nebude postavena extra soutěž. Shellákům jsme se na rozpravě omluvili a varovali je, že soutěž bude těžká. Vím, není to ideální, ale stavění do šuplíku jsme si v posledním roce užili dost...
Doufám, že můžu mluvit i za kluky, že nás to mrzí úplně stejně jako Vás...
Nicméně, jak název napovídá DAKAR nemůže být lehkou soutěží, i počasí jsme pro Vás objednali tropické a terén skoro odpovídal
foto
Milda   20.06.2021 v 10:08   odpověděl:
Karle, zbytečně se ztrapňuješ. Měl jsi se Dakaru zúčastnit a věděl bys co a jak a proč.
foto
kk   20.06.2021 v 11:19   odpověděl:
Nevím, co je trapného na tom, že jsem psal o stavbě soutěží a jejich náročnosti pro začátečníky, a to nejen v souvislosti s Dakárkem. O tom, co bylo řečeno na rozpravě pochopitelně nevím.
foto
Pako   20.06.2021 v 12:02   odpověděl:
Základním pravidlem účastníka (čti zájemce) soutěže je SE PŘIHLÁSIT a VČAS!
To pak pořadatele stimuluje a pomáhá řešit zádrhele a problémy stavby a přípravy celé soutěže.
Ono je to pak příjemné překvapení na startu, když dorazí násobek přihlášených i když celá příprava soutěže i variant trati se potácela v situaci na zrušení.
Takto je třeba poděkovat všem pořadatelům, kteří soutěže vůbec postaví a jdou do rizika uložení soutěže "do šuplíku".
Já osobně děkuji za dobrou a pěknou soutěž v tropickém prostředí!
Věřím, že kdyby bylo podstatně více posádek přihlášených předem, tak by i kontrola tratě byla důslednější a nemusela být použita "třetí" etapa pro tvorby vzoráků.
Ale i zkouška ohněm pro vypočtáře, nakonec dopadla, pro novou verzi programu pro vyhodnocování výkazů dobře.
Pavel
foto
Fáza   20.06.2021 v 21:02   odpověděl:
Ahoj všichni,
Jen bych chtěl poděkovat pořadatelům za krásnou soutěž.
Je pravda že pro nás začátečníky byla náročná, ale na druhou stranu jsme zjistily spousty nedostatků a chyb. Takže v konečném důsledku nám to opět pomohlo se něco nového naučit. Teď už jen abych si na to všechno vzpomněl na další soutěži a byl schopen to použít
Dále bych chtěl ujistit pořadatele že nás jen tak neodradí a přijedeme zase
Ještě jednou díky a budeme se těšit že se potkáme na další soutěži.
Kluci z Větřní
foto
matonni   21.06.2021 v 12:11   odpověděl:
Ani nevíte, jak moc mě mrzí ta situace okolo nováčků. Už tu padlo mnohé, s většinou absolutně souhlasím a děkuji za podporu či pochopení.
Víte, že roky zpět jsme stavěli náborové soutěže. Vždy s jednoduchými prvky, mnohdy i tak, že u videoprojektoru proběhl výklad, pak první krátká etapa, znovu výklad s rozborem chyb z první etapy a pak delší etapa se stejnými fintami. Kdo sledujete diskuzi, tak také víte, že tady lamentuji nad nezájmem. A pak přijde Dakárek a přihlásí se 3 zcela nové posádky, které to z pochopitelných důvodů vzdaly. Já si to vnitřně vysvětlit, zdůvodnit a obhájit dokážu, ale to ty nováčky asi už nezajímá. Alespoň od jedné mám příslib, že na Prasátko a další soutěže přijedou. Tím předávám závazek dalším stavitelům letošních soutěží.
foto
Vláďa   21.06.2021 v 14:52   odpověděl:
To Víťa:
- řekněme, že mám podobnou zkušenost, ale nutně nemusí být chyba v náročnějších ITI. Spousta nováčků totiž vůbec nemá ponětí, jak se to jezdí, podle čeho se to jezdí a mají úplně jinou představu o tom, jak vypadá popis tratě.
Pokud někoho neosloví způsob zápisu ITI do té míry, že by se chtěl naučit řeči cizího kmene a nechat si objasnit o čem že to je, tak i sebelehčí ITI nic nezmůže. A já jsem se setkal hlavně s tím, že se nováčkům nechce učit nic nového. Pokud by to bylo psáno pohádkou, tak možná ještě, ale už jen jednoduché čtení chlívků jednoduchých ITI a pochopení rozdílů mezi nimi (mapový/reálný, mapová a reálná jízda, bod a kóta) se některým zdá být natolik složité, že tím nechtějí zaměstnávat hlavu a jen se chtějí bavit.
A v tu sobotu - jedna ta posádka nováčků vzdala ne kvůli ITI, ale hlavně vzhledem k tomu počasí, kdy byly úplně vyšťavení, že to horko nedávají. Takto s námi jedna posádka mluvila při našem odjezdu do odpolední části. A za počasí pořadatel nemůže.

Myslím, že by jsi se tím neměl trápit, je docela možné, že by se jim to nelíbilo ani kdyby byly ITI lehké - nováčkovské. Pozvi je na Plotičku a uvidíš. A jinak, jela ta posádka, kterou jsi před soutěží připravoval? A jak dopadli?


A ještě mám jednu osobní poznámku k sobotě.
Za daleko důležitější než vlastní soutěž pro mne bylo, že se vrátil Maškin, kterému přeji úspěšné období rehabilitace a nabírání sil po tom coviďáckém xsindlu.

foto
matonni   21.06.2021 v 15:40   odpověděl:
to Vláďa: Chlácholíš mě pěkně, asi bych se i nechal ukolébat, ale červíček svědomí hlodá. Dám si brufen a udolám ho. Nebo raději Svijany?
Určitě máš pravdu v tom, že když se nepotká představa o navigační soutěži s realitou, tak nenaděláš nic. Vzpomínám si na svůj první závod někde v Roudnici, kam jsem jel vyhrát, protože přeci orientaci, tu já mám i po tmě. Po náhledu do itíku na startu mne přepadly mrákoty, tvrdý náraz přišel v cíli po náhledu na vzorák. Naštěstí patřím do generace starých struktur (viď KK) a nejsem zvyklý ani ochotný hned po prvním pokusu něco vzdát. Smutné je (a to ty sám dobře znáš), že postupně nasbírané zkušenosti neumím zúročit a mám hrubě nevyrovnaný poměr mezi příjmem a výdejem. V tomto kontextu myslím na informace a zkušenosti, pro kalorie to samozřejmě platí také, jen obráceně.
Posádka z Mělníka jela, byla to 106. Oni předem avizovali, že odmítli pozvání na svatbu kvůli Dakárku, ale odpoledne, že už tam být musí. Po dopolední části mi volali a slibovali, že na další soutěže určitě přijedou a možná mají další posádku do našich řad.
foto
Ousi89   21.06.2021 v 19:53   odpověděl:
Ahoj, za mě soutěž byla super. Bylo to peklo počasím délkou a stravou(párky, výpečky a řízek v tomhle vedru ) atd...
ALE myslím si že náročnost pro nás jako shelláky byla velká (kor v tom počasí a vstávání ve 3 ráno) , ale hodně nás to naučilo a obtížnost byla dobrá v tom že se trochu vyrovnají výkony mezi náma a lidmi co to v shellu jezdí roky... protože pokud je soutěž "jednoduchá", "náborová" tak vlastně nemáme šance na výsledek.

Osobně bych preferoval obtížnost podobnou této soutěži než aby to bylo "úplně náborové".

PS: nás neodradíte
foto
Vláďa   22.06.2021 v 00:00   odpověděl:
To Ousi89:

Tak to můžete přijet na Rallye Šmídl příští rok. Snad bude.
foto
ZdenekJ   22.06.2021 v 11:06   odpověděl:
Jo, to můžete. Myslím, že obtížností jsme se poslední a předposlední Rally Šmídl již skoro přiblížili . Viď Vláďo
foto
Klenák Zdeněk   22.06.2021 v 11:21   odpověděl:
Milane, Karel se ztrapnil tím, že nepřijel, ale neztrapnil se svým názorem. Já jsem taky přesvědčen, že nechat jet shelláky podle stejných iti jako pohár byla chyba. A to tvrdím i přesto, že jsem tam byl a vysvětlení pořadatelů znám. VÁŽÍM si všech pořadatelů, roudničáků obzvlášť, jsou velmi aktivní a snaží se Ale Nevím přesně kdy byla uzávěrka, ale 27.5. bylo přihlášeno 6 posádek do Shellu, takže byl dostatek času iti pro Shell připravit. Vím o čem mluvím. Z mistrákových iti (Dycky Most 2019) jsem zjednodušil iti pro Shell během jednoho odpoledne, pak to ještě graficky přepracovat a snad i projet kvůli délce. Takže za mě to dobře nebylo Takhle asi nové posádky nepřilákáme. Jinak samozřejmě poděkování pořadatelům I když chybiček bylo dost......
foto
Ousi89   22.06.2021 v 12:21   odpověděl:
To: Vláďa

Nevím kde to je, ale když to bude v časovejch možnostech nejsem proti
foto
Vláďa   22.06.2021 v 15:16   odpověděl:
To Ousi89:
Žamberk a okolí - východní Čechy.
Vzhledem k tomu, že v sobotu jste stávali ve tři, tak jste jeli téměř přes celou republiku, takže k nám by to mělo být blíže.

To ZdenekJ:
možná k té poslední Rallye Šmídl - k Martinově trati. Té předposlední ne, takhle těžké já to neumím postavit.

foto
matonni   22.06.2021 v 16:23   odpověděl:
to předseda: Zrovna v Mostě 2019 nebyl pro shelláky připraven ani jeden správný průjezd, natož nějaké JTCHA. Správný průjezd tvořily posádky po dojezdu sami.
To není z mé strany obhajoba, natož kontroverzní útok. To je jen konstatování, že kdo nic nedělá, nic nezkazí.
foto
Zdenek Klenák   23.06.2021 v 16:47   odpověděl:
Smyslem mého příspěvku bylo jen konstatovat, že jste iti pro Shell udělat mohli. Pokud chceš soutěž porovnávat s Mostem, tak máš pravdu, moc se mně to tenkrát nepovedlo, bylo toho moc. Dělal jsem sám 8 etap (5 mistrákových a 3 Shell), vy jste byli 3 na 4 etapy. Správné průjezdy u mě nebyly, vzoráky ale byly, i když s chybami, které jsem po připomínkách upravil. Pokud máš názor, že správný průjezd tvořily posádky sami, tak to bylo stejné jako v Polepech, akorát, že u vás ho museli tvořit pohárové posádky, shellácké posádky by to asi dohromady nedaly. V Mostě jsem se snažil být posádkám k dispozici a vše vysvětlit. Ale hlavně to bylo mnohem jednodušší, první měl 900 TB a poslední desátý 2000 TB při třech etapách.
foto
clarus8   23.06.2021 v 17:56   odpověděl:

foto
matonni   18.06.2021 v 20:15   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
KK se odhlásil z Dakaru, posádka č. 14 nepojede a bedna je tedy volná. Smutné na tom je, že už jsem nechal udělat samolepku na putovní Pohár města Roudnice s jejich jmény. To bude zítra trapas Možná půjde sloupnout a použijí ji holka a kluci z Kladna.
foto
VláďaŽ   18.06.2021 v 21:01   odpověděl:
No Karle !!
Já myslel, že si ťuknem a pokecáme o starých zlatých časech
Tak někdy
foto
kk   18.06.2021 v 21:45   odpověděl:
Omlouvám se, vlezl mi do toho řemeslník, který měl mít dneska hotovo.... Tak snad si Vláďo ťuknem jindy. Víťo tu nálepku schovej na příští ročník. Zítra hodně zdaru soutěžícím aj pořadatelům 👍👍👍
foto
matonni   18.06.2021 v 22:31   odpověděl:
Karle, je znát, že jsi chodil do školy už dávno. Totiž přepisovat jedničku na dvojku moc nejde, to se běžně nedělá

foto
Jura1   17.06.2021 v 11:33   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
...no teda zajem o "Hlucin" velky spatny! Ja mit takovou ucast, tak to zabalim... Kdyz nejsou zajemci, netreba zavodu...
foto
kk   17.06.2021 v 21:05   odpověděl:
Co jiného? Zájem upadá a bude hůř...
foto
clarus8   17.06.2021 v 21:26   odpověděl:
já bych jel , jen nemám řidiče nebo spolujezdce

foto
matonni   15.06.2021 v 09:59   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Zahajuji diskusi ke právě zveřejněným prováděčkám Dakaru a Dakárku.

Především jsme velice mile potěšeni vaším zájmem, opravdu jsme nečekali takový zával. To s sebou přináší i komplikace časové a proto vyzývám a prosím všechny, kdož jen trochu mohou: "Přijeďte na zručku včas, ideálně co nejdříve".

Autora JZ nejspíš zkušené posádky poznají, jeho rukopis je zřejmý. Zcela záměrně je plánek vyvěšen předem, aby byl čas si "vyříkat", jak to ten Vláďa myslel. I to je jedno z opatření, které by samotnou zručku mělo urychlit.

Z výše uvedeného jsme museli malinko pozměnit časový harmonogram, děkujeme za pochopení.
foto
matonni   15.06.2021 v 11:35   odpověděl:
Z podnětu jedné nejmenované posádky z Větřní sděluji, že ani v jedné z naplánovaných hospod neberou karty.
foto
VláďaŽ   15.06.2021 v 13:16   odpověděl:
Ano, rukopis Vládi Umana je zřejmý a proto si už teď "vyříkávám", zda objetí kuželky zprava = že ji mám po levé ruce a já jsem od ní vpravo?
foto
Vláďa   15.06.2021 v 14:23   odpověděl:
Objetí zprava beru tak, že pojedu po pravé straně kuželky, tzn. že ji budu mít vlevo od sebe a objíždět ji budu proti směru hodinových ručiček.
Takže souhlasím s výkladem VládiŽ.
Má někdo jiný názor?
foto
VláďaŽ   15.06.2021 v 14:44   odpověděl:
To není můj výklad, to je dotaz na to, jak to myslí Vláďa Uman, protože tak se to pojede a tak se to bude hodnotit. Já jen, protože jsem mu vloni asistoval na dvou, resp. 4 JZ, vím, že byly nejasnosti a dotazy na toto, tak aby to bylo dopředu jasné.
foto
matonni   15.06.2021 v 21:02   odpověděl:
Vyzývám posádky, které nemají vlastní startovní čísla, aby se přihlásily. Připravíme, předáme o přejímce. Lepit už budete sami.
foto
michal.g   15.06.2021 v 21:28   odpověděl:
Lepit? Nemohou se klasicky zastrčit za okno?
foto
matonni   15.06.2021 v 21:31   odpověděl:
Michale, uteklo tolik vody, že už ani nevím, co se s tím číslem dělá. Ale vždycky po nás na rozpravě chtěli lepící pásku a nůžky, tak ti nevím
foto
VláďaŽ   15.06.2021 v 21:48   odpověděl:
No, z toho vyplývá otázka, zda startovní číslo na dveřích nebo na oknech zadních dveří...
foto
matonni   15.06.2021 v 21:57   odpověděl:
Ještě ty začínej. Ještě nemáš vyřešenou zručku a už řešíš startovní číslo. Nicméně bych s ohledem na ty bahenní brody, kde jsem při najíždění přišel o kus krytu motoru, volil raději vyšší pozici.
foto
kk   16.06.2021 v 15:31   odpověděl:
Start.číslo na testy PSP, zdravovědy, KPČ, střelbu, granát, odhad vzdálenosti a POMZ na čelo
😂
foto
VláďaŽ   17.06.2021 v 19:45   odpověděl:
JZ teď

foto
matonni   10.06.2021 v 19:24   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Povzdych.
O každou soutěž se snažíme posádkám zpříjemnit a zrychlit proces stravování, protože sami dobře víme, jak je nepříjemné někde čekat na obsluhu a doprošovat se. Proto jsme zavedli registraci stravy předem, je to pro hospody, potažmo i pro nás pořadatele příjemné zrychlení. Podobné zjednodušení je platba startovného na účet. Již několikrát se stalo, že posádka na poslední chvíli nemohla přijet a nikdy o své startovné nepřišla.
Je pár dnů do startu, panika opustila základní stupeň a téměř polovina posádek nemá zaplaceno, nemá vybranou stravu a já marně přemýšlím, co dělám blbě. Jak to mám ještě napsat? Mám si kleknout? Mám je tady zveřejnit na pranýři? Mám se na to příště vybodnout a poškodit ty zodpovědné? A co mám říct hostinským, kterým jsem nasliboval hladký průběh?
Ach jo, nebaví mě to.

foto
michal.g   10.06.2021 v 20:48   odpověděl:
Dost smutný
foto
VláďaŽ   10.06.2021 v 22:18   odpověděl:
No je vidět, že je fakt hodně divná ba přímo blbá doba. Po dobu tvrdého kovidího árestu byl, aspoň diskuzní formou, velký hlad po soutěžích na asfaltu. Po šílené době jsou v kalendáři 3 velmi slušné soutěže, první zašla na úbytě, na další dvě je 22 resp. 9 přihlášek. A vyfláknutí se na reakci na rozumné a potřebné požadavky pořadatelů svědčí o tom, že zájem o soutěže vůbec není takový, jak to vypadalo a nebude divu, když se na to tradiční pořadatelé vytento a potenciální noví rovnou vycouvají. Někdy ne až tak dávno tu někdo předpověděl rychlý soumrak nad AOS. Nevěříl jsem. Teď už mám reálný strach, že končíme.
Víťo, ještě Prasátko
foto
matonni   10.06.2021 v 22:42   odpověděl:
Vláďo, kdo mne trochu zná, tak ví, že neumím organizovat soutěže na poslední chvíli. Prasátko je zajištěné, jen ladíme detaily. Opět nepřijdete o překvapení v úvodu, pokud mne opustí výše zmíněné chmury, tak nachystám i kvíz o startovné zdarma. Jasně, že některé již v únoru domluvené kostičky z celkové skládačky padly, ale celek to neohrozí. A hlavně: nezapomínejte, že Prasátko je akce hlavně kluků z Roudnice, já jsem jen ten přicmrndávač. Jarda se Zdeňkem se mými náladami nenechají rozhodit a káru dotlačí. Sice je již plnoletá, ale mama či tata hotel se neopouští lehce
foto
Vláďa   11.06.2021 v 09:43   odpověděl:
To Matonni:
- ode mne (nás) dostaneš objednávku do termínu, ale je moc složité si z tak kvalitní nabídky vybrat. Zejména po tak dlouhém hospodském půstu.
A jinak se nerozčiluj nad ostatními! Přeci stále platí, co mne od mládí pořád učili:
"Kdo zaváhá, nežere!!!"
Třeba si zajedou do Roudnice do Penny.
foto
Zbyťák   11.06.2021 v 12:44   odpověděl:
Po špatných zkušenostech z dřívějška - jedno jídlo, zbytečně si to sám komplikuješ
foto
Jiří Boudný   11.06.2021 v 18:44   odpověděl:
Ahoj Matonni, běžná věc, skoro každý kdo něco pořádal se většinou snaží i jiným pořadatelům nekazit jejich práci. Kdo nic nepořádal většinou nemá představu o časové zátěži pořadatele a je to tak trochu brnkačka. Ono to prostě nějak dopadne. Skutečně největší problém pořadatale jsou startujicí posádky. To ostatní se většinou dá zařídit bez výrazných problémů. Přeju ti dobré nervy a dobrou náladu. JirkaB.
foto
R.A.   15.06.2021 v 16:52   odpověděl:
Aniž bych chtěl omlouvat ty nespolupracující, tak důvod je podle mě zřejmý. Soutěžící se hlásí na základě přihlašovacího systému a ne na základě propozic = propozice dost lidí nečte. Já třeba čítával propozice po cestě na soutěž a to ještě taťka tiskl jen nějakej výcuc. Díky tomu jsme jednou museli po cestě měnit kurz, protože jsme zjistili, že se jede v jinejch Teplicích, než jsme předpokládali . Pro klidné spaní doporučuji tyto nestandardní věci psát u přihlašování. Často to tak bývalo. Tím chci jenom říct, že nejsme ignoranti, ale jen flákači
foto
Lole   15.06.2021 v 18:01   odpověděl:
R.A. vtipkuje a mlží. Nejeli jsme do blbých Teplic kvůli výcucu a jídlo bych měl objednané včas
foto
matonni   15.06.2021 v 20:54   odpověděl:
to R.A.: Kdepak Petře, hned tvoji teorii shodím ze stolu. Postup byl následující: přišel přihlašovací email z účtu stable - nejpozději během pár hodin jsem na email uvedený v přihlášce odeslal pokyny ke stravování a zároveň připomenutí platby s odkazem na propozice. Jestli kecám, nechť mne některá s těch pětadvaceti přihlášených posádek ukamenuje.
A ještě jeden postřeh: máme přihlášeno poměrně dost neznámých posádek, ale ty pochopily. Naopak, některé protřelé persony zaplaceno nemají. Ještě pochopím, když mi někdo napíše, že zaplatí na přejímce, ale mrtvý brouk?
foto
R.A.   16.06.2021 v 10:19   odpověděl:
Tak to potom pro ně nemám omluvu . Jinak koukám, že jsem to napsal trochu nejasně. Vypadalo to, že my jsme mezi hříšníkama, tak to ne A taky, že do jinejch Teplic jsme jeli kvůli výcucu, tak to už vůbec ne To bylo kvůli tomu čtení po cestě


ZPĚT na 1. stránku -1 0 1 2 3 4 5 6 7 8 < 9 > 10 11 12 13 14 15 16 17 18
_________________________________________________________________________________________________________________________