VSTUP     AKTUALITY     DISKUSE     VÝSLEDKY     KALENDÁŘ     PROPOZICE     PŘIHLÁŠKY     POKYNY     FOTO     ARCHIV  
  ZAČÁTEČNÍCI:     UČEBNICE     POKYNY  








CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK



Poslední příspěvky:
1) Před 5. dny napsal příspěvek Duža
UKAŽ 3) Před 9. dny napsal příspěvek kk
UKAŽ
2) Před 9. dny napsal příspěvek kk
UKAŽ 4) Před 11. dny napsal příspěvek R.A.
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Včera v 10:25 Duža reagoval na Duža z 26.11.
UKAŽ Před 12. dny kk reagoval na Míša z 18.11.
UKAŽ
Před 7. dny Vláďa reagoval na michal.g z 11.11.
UKAŽ Před 13. dny Míša reagovala na Zdenek Klenák z 18.11.
UKAŽ
Před 9. dny VláďaŽ reagoval na kk z 22.11.
UKAŽ Před 13. dny kk reagoval na kk z 18.11.
UKAŽ
Před 10. dny Nika reagovala na R.A. z 20.11.
UKAŽ Před 13. dny kk reagoval na Duža z 17.11.
UKAŽ

foto
Lole   1.10.2021 v 02:48   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Jenom tak glosa k tomu, jak jsem už dávno nesouhlasil s dělením pohárů a mikropohárů ještě vložením minipohárů .. a odešel jsem z výboru že to nechci vidět ... PREJ ABY JE TO NALÁKALO a stavět několik úrovní ... jednou malej s velkým, pak sám, dnes v každé kategorii žádná konkurence a všichni na bedně náhodně ... a kdo chce mini jede mini nebo velkej ... nebo za plus kilo 2 velký ... ještě nám chybí minimistrák a shellmistrák ... proč mistráci jeli v Mohelnici jenom MP, mohli si započítat za kilo i ČP kdyby to bylo v propo ... na družtvech zas šaškárna
foto
Lole   1.10.2021 v 02:57   odpověděl:
... nebojte já najdu ten písemný důkaz to jsem slíbil, že to není vůbec novej problém, to se táhne celou historií od BOAS jenom dnes to má jinou fazonu - a mám to někde a slíbil jsem to dodat do materiálů ... už mám skener ale ročenky v bordelu
foto
kk   1.10.2021 v 10:02   odpověděl:
Jo, už jsem tady taky psal, že by pro tu hrstku posádek stačil mistrák a národní poháry se sníženou náročností.
Ostatní kategorie jsou zbytečné.
foto
Lole   1.10.2021 v 11:34   odpověděl:
Jo Karle, četl jsem to. Toto byla trochu reakce jako souhlas s tím tvým. Vždycky si při takových debatách vzpomenu na Maškina, kterej kdysi furt Oslíci, oslíci a pak se konečně rozhoupal a začal jezdit s velkejma a za chvilku měl st.č. 6
foto
Ondra Klos   1.10.2021 v 11:37   odpověděl:
Souhlas s Lole. Nevím kdo má jaké ambice vozit ze soutěží co nejvíce pohárů, a zda má být lákadlem pro posádky, ať už zkušené, a hlavně začínající, odvážet za každou cenu (myšleno dvě posádky v kategorii), domů nějakou cenu. Neříkám, že to některé nepotěší. Ale podobný výsledek bude mít, když budu pořádat Mistrovství světa v jízdě zručnosti dětských kočárků, a obešlu pár lidí. Přijedou tři, z toho jeden omylem cestou z baru, a ceny si odvezou všichni..
Mým pohledem vidím spíše v řešení (a teď asi naštvu dost posádek), - vrátit se k řádům z 80-tých let. Jezdit bez PC, jen s papírovou mapou, buzolou/kompasem, tužkou, kružítkem a měřítky. (Mi slepí si přibalíme kromě dvou brýlí i lupu).
Tím nechci říct, že by řády z doby předrevoluční, byli nějakou selankou, nebo jednoduchou záležitostí. Ale ať mi někdo vysvětlí, myšleno s nadsázkou, proč jezdilo v té době takové množství posádek, překračující několikanásobně současný stav..
Určitě to nebylo pouze o tom, že nebylo moc na výběr z toho co jezdit. Oblastní rallye se například jezdily dlouhou dobu také v sériových autech bez rámu atd.
Také si nemyslím, že takový velký zájem byl způsoben pouze jiným, ne tolik uspěchaným způsobem života, ve srovnání s dneškem. BOAS byly více o ježdění, i když se "řešilo" - dnes je to o "čumění do PC a porovnávání 1/2 mm s 1/4 mm široké čáry znázorňující význam komunikace..
Stále pouze přemýšlím, jak zaujmout a přitáhnout bez použití násilí, více posádek k našemu sportu.
foto
michal.g   1.10.2021 v 12:33   odpověděl:
jen na upřesnění:
- malé poháry nebyly přidány proto, aby si každý odvezl cenu, ale z toho důvodu, že Shelláci nechtěli přecházet výš. když si někdy zajeli nějakou vyšší soutěž, tak dostali takovou nálož bodů a měli tam tolik chyb, že ani neměli sílu zjišťovat, jaké chyby udělali.
- BOASky jsem nezažil, ale jsem přesvědčen, že malý počet soutěžících není způsoben novými řády. podle toho, co jsem slyšel, tak v té době bylo ještě důležitější "pochopit svého autora", než teď. asi je to dáno částečně dobou a taky asi malou propagací našeho sportu.
a telefon s navigací se dá asi těžko zakázat.
foto
Duža   1.10.2021 v 14:18   odpověděl:
Ano ! Pochopit autora bylo tehdy někdy těžké, ale o hodně příjemnější než teď. Již dávno jsem vzdal snahu o maximální zjednodušení řádů a podmínky průjezdu zadávat jednoznačně do záhlaví itineráře. To ale asi není ten hlavní důvod tragického úbytku posádek. Přibylo ale těch někdy nesmyslných diskuzí po soutěži. Na soutěži v Beskydech, kdy ukončím vice jak 50ti letou snahu stavět tratě, bych se rád vyhnul té pomyslé čtvrté etapě. Ale kdo ví ?
foto
kk   1.10.2021 v 17:32   odpověděl:
Jednoduché: přijímej jen protesty se vkladem a hned je zamítej, vklad ve prospěch pořadatele. Ono se to po pár pokusech rozkřikne a budeš mít klid a prachy.
foto
kk   1.10.2021 v 17:43   odpověděl:
... žádný připomínky a kecy okolo, jen protesty!
foto
Jiří Boudný   1.10.2021 v 18:00   odpověděl:
To KK, fakt si myslíš, že má pořadatel zamítnout protest s vkladem na součtovou chybu ve výsledkové listině a drobné chyby ve vyhodnocení výkazů či v zápisu do počítače se mohou stát každému. Domnívám se, že na tyto věci stačí upozornit a ne řešit protest pomocí komise jak stanovují řády. JirkaB.
foto
kk   1.10.2021 v 18:32   odpověděl:
Jirko, domníval jsem se, že všichni pochopí, že to bylo psáno s nadsázkou....h
foto
Duža   1.10.2021 v 21:15   odpověděl:
Ono by možná stačilo dodržet řády a připomínky přijímat do 45 minut po dojezdu posádky. Později - kamárád nekamarád i když má pravdu tak má smůlu. Jedině protest s vkladem a rozhodnutí vybraných zástupců.
foto
Igor   1.10.2021 v 21:55   odpověděl:
A ještě bych skryl tuto diskuzi pro nepřihlášene. Když si to nováček tady přečte, tak uteče.
foto
VláďaŽ   2.10.2021 v 10:10   odpověděl:
K horní části této debaty:
... a tak se pohárové posádky hlásí do Shell Cupu...
foto
Igor   2.10.2021 v 13:04   odpověděl:
To: VláďaŽ
Stejně tak, jako mistráci do poháru.
foto
VláďaŽ   2.10.2021 v 13:44   odpověděl:
Ano, stejně tak...
foto
Míša   2.10.2021 v 13:48   odpověděla:
Počet případů, kdy jsem byla účastníkem nějaké čtvrté etapy za těch +-15 let bylo fakt minimum a to včetně reklamace součtu. Nicméně, kdybych chtěla být, měla bych asi problém to udělat dle řádů. Z čistě prostého důvodu - skoro vždy dojíždíme ve chvíli, kdy je 4. etapa (je-li k tomu důvod) v plném proudu. Původně vyvěšené průjezdy, jak je mohla registrovat část posádek v cíli před námi, jsou bud´ už zase odstraněné a čeká se na opravený vzorák a nebo slyším, že visící se bude měnit protože..... A dle řádů mi běží čas na připomínky - ale v tu chvíli těžko něco připomínkovat, když není s čím oficiálně zkontrolovat. Pak se to vyvěsí, s tím i finální výsledky.... s tím, že ... jestli už nic nemáte, za 10 minut vyhlášení. Pro mě (kdybych měla ambice protestovat) nerealné a někdy by už bylo dávno mých řádových 45 minut fuč A po dojezdu nočních etap jsem tak vyflusnutá (v Králíkách jsme byli v cíli 3:48 - jo vím, že to byl extrém), že po mě nemůže ještě někdo chtít ukrajovat drahocenné minuty z minima spánku kontrolou, jestli nemám připomínky. Mimochodem - moc bych se přimlouvala za pravidlo, zaručující minimální dobu na odpočinek po noční etapě, kterou musíme mít k dispozici před startem do denní etapy. Fakt si myslím, že jde o bezpečnost. A když už dojde k takovému extrému, měl by být start denní části podle toho posunut.
foto
michal.g   2.10.2021 v 16:24   odpověděl:
naprostý souhlas s tím, co Míša píše na konci svého příspěvku. to byl jeden z důvodů, proč jsem přestal jezdit mistráky.
foto
Igor   2.10.2021 v 19:54   odpověděl:
To: Míša

Ono je potřeba ještě k těm časům připočítat čas příjezdu na soutěž a čas odjezdu domů. Takže v pátek příjezd 3,5 hodiny na soutěž, pak 7 hodin 3 etapy, 3h spánku, ráno 7 hodin tři etapy (+3h ta čtvrtá) a pak 3,5h domů. Mít kolečko, tak nás zavřou.

foto
PetrM   30.09.2021 v 12:54   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Blahopřeji předpokládanému vítězi letošního Shell Cupu Čechy k hodně kulatým narozeninám!!! Ať to jezdí a dobře se vychovávají zdatní nástupci!!
foto
michal.g   30.09.2021 v 13:33   odpověděl:
taky mu přeju
je to ještě mlaďoch

foto
Zbyťák   26.09.2021 v 09:43   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
Bonus pro Ludvíky, kteří se přihlásili jako první.
foto
kk   26.09.2021 v 18:35   odpověděl:
První přihlášení, poslední ve výsledcích.... Bonus je cena útěchy?
foto
Zbyťák   26.09.2021 v 20:48   odpověděl:
Ne ne kk, to je mimo ceny útěchy, těch cen bude více. Žádám všechny o sdělení, zda zůstanou do neděle
foto
milan hlaváček   27.09.2021 v 15:07   odpověděl:
myslím, že KK chce taky nějaký bonus pro Karly, když je bonus pro Ludvíky....
foto
kk   27.09.2021 v 17:20   odpověděl:
Peču na bonusy, jedu pro pohár a na Ferneta. Jen nevím s kým, teď mi odřekl Vláďa Žlábek, ale třeba Pepík dostane vycházku že starobince. Nebo pojedu sólo a aspoň nebudu muset poslouchat od šoféra blbý kecy...
foto
Mirek L.   27.09.2021 v 18:55   odpověděl:
A nechceš Milane Karla zachránit a vyvézt ho na mistrák do naší spolkové (Moravské)země? Je zase slušná šance na první desítku!
foto
Zbyťák   27.09.2021 v 21:59   odpověděl:
Pro kk mam připraveneho ferneta😁
foto
milan hlaváček   28.09.2021 v 08:29   odpověděl:
Míro...No, znáš to , my důchodci skoro na nic nemáme čas, do půlky listopadu pořád nějaké motoristické závody, mladí se moc nechtí angažovat, a tak je to na náš dříve narozených, kteří byli ještě zvyklý na Akce Z a různé další brigády....
foto
Lole   1.10.2021 v 11:37   odpověděl:
Zbyťáku, jestli máš ferneta pro kk tak já si teda dovezu svýho no

foto
clarus8   25.09.2021 v 11:40   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
začnu nové vlákno
4.etapy jsme se nezúčastnili, protože po 6 hodinách všelikého hledání se v noci a vyprošťování auta na mokré trávě jsme přednostně volili spánek
Nicméně chci do diskuse převést, kde si nyní myslíme, že se ohýbaly řády a kde se mělo jet jinak.
Detail vztažený ke kotě 112 byl v rozporu s řády, a to v tom, že neobsahoval všechny komunikace v detailu, ale jen náznak.
Citace-zpřesňuje a doplňuje základní mapu nebo plánek, proto musí obsahovat všechny údaje ze základní mapy nebo plánku a navíc musí obsahovat všechny reálné komunikace v
prostoru detailu.
Proto jsme se otočili okolo stromu na trojúhelníčku přes uměle přerušenou komunikaci a nebrali tedy PK Z a PK M.
Do PK C, která pak podle vzoráku následovala, jsme nejeli z toho důvodu, že dle ZM od mostu po nábřeží je to 4,5 mm, tedy 90 metrů a ta šoustka je ve vzdálenosti max. 35 m. Takže PK H na nábřeží měla být správně.
A teď do mně.
foto
Jiří Boudný   25.09.2021 v 12:51   odpověděl:
Drobná přípomínka k detailu. Detail musí obsahovat všechny reálné komunikace v prostoru, který zobrazuje, nikde však není napsáno, že tyto komunikace v detailu nemohou být přerušeny a tudiž autor jasně sděluje, že po té přerušené se prostě nejede. Pokud je můj výklad špatný sdělte proč. JirkaB.
foto
Vláďa   25.09.2021 v 13:51   odpověděl:
To Clarus:
- s detailem je to přesně tak, jak píše Jirka Boudný. Detail upřesňuje mapu a vy jste jeli po mapově přerušené cestě. Přitom podmínka o detailech byla splněna. Obsahovala všechny komunikace - vyústění komunikací.
A vůbec nevím o čem píšeš s tou šoustkou a kudy jste vybrali cestu do kóty 113. Z kóty 112 po otočení na severu, a tedy po druhém průjezdu kótou (podmínka již splněna), jsi vyjel na SV a na křižovatku za mostem to je 3,5 mm v mapě = 70 m. Mapově nejkratší do 113 jsi měl jet za mostem z této křižovatky (i mapově) mírně vlevo do průjezdu zakázán a nahoru do kopce do kóty 113. Po cca 30 m jsi narazil na zákaz vjezdu do jednosměrky a jednoznačným reálným výjezdem vlevo jsi odbočil do úzké uličky, kterou jsi přes SPK C projel. Byl jsi v tu chvíli mimo mapu a jel si, dokud jsi nenarazil na mapu. Tam vpravo a nahoru do náměstí a kóty 113.
Nic ti neříkalo, že nejkratší cesta do kóty 113 je po nábřeží vpravo přes SPK H a jet jinudy. To nebyla nejkratší cesta.
A tak nevím o jaké šoustce jsi psal, ale jel jsi někudy, kde jsi neměl co dělat.
foto
Vláďa   25.09.2021 v 14:03   odpověděl:
Doplnění pro Claruse:
A i kdyby jsi se dal po nábřeží vpravo, tak je to 4 mm v mapě = 80 m, reálně 81 m na další křižovatku (v ZM jako zatáčka), dal jsi se vlevo nahoru do kopce, přijel na hlavní silnici a odbočením vlevo by jsi za chvíli byl uprostřed náměstí a po jednosměrce jsi dojel do kóty 113. Tahle cesta byla ale podstatně delší.
A asi o šoustce, o které mluvíš po 35 m, tak ta v ZM ani není vykreslena. Tam jsi neměl co dělat.
foto
clarus8   25.09.2021 v 14:30   odpověděl:
to JB
Vidíš v citaci řádů části komunikací nebo jen křižovatky-já tedy ne
Jasně všechny reálné komunikace.
foto
clarus8   25.09.2021 v 14:39   odpověděl:
to vláďa
jj už to vidím-to jsou ty dojezdy až ke značkám
Stejné to bylo na začátku 2.noční při dojezdu k zkazu vjezdu a nebrat PK 7
foto
Vláďa   25.09.2021 v 15:56   odpověděl:
Však v tom detailu jsou všechny reálné komunikace. Nepotřebuješ vědět, jak jsou dlouhé nebo průjezdné, nebo kam vedou. Jen to, že tam jsou. Navíc detail byl bez měřítka a upřesňuje mapu. Tento detail Ti řekl, že tam ty komunikace jsou, ale nemůžeš je proti sobě projet. Upřesnili Ti mapu.

foto
Vláďa   25.09.2021 v 16:04   odpověděl:
Když se může stanovit průjezd detailem mapovou šipkou, tak lze stanovit průjezd i mapovým přerušením.
foto
MirekP   25.09.2021 v 19:34   odpověděl:
Jenom doplním, co jste tam tuším ještě nenapsali. Komunikace v detailu musí být namalovány nepřerušenou jednou čarou a to platí i pro polní cesty atd. Aby bylo jasné, co není spojeno a není to třeba polní cesta. Což byl tuším případ toho detailu.
foto
Vláďa   25.09.2021 v 19:44   odpověděl:
Zrovna když Míra napsal svůj příspěvek, měl jsem rozepsáno toto:

Ještě jedna poznámka k detailu:
"Zobrazuje nejbližší okolí mapové křižovatky nebo skupinu křižovatek kolem bodu, kóty, začátku nebo konce SM.
Každý detail musí vždy obsahovat také nějaký bod nebo kótu (včetně detailů začátku nebo konce SM)."
Asi jako jedinou svoji chybu vidím v tom, že detail nebyl v měřítku, jak vyžadují řády. Za toto se dodatečně omlouvám. Přerušenou čáru komunikace nelze chápat jako čárkovanou čáru, ta vypadá jinak a v AOS řeší význam polní cesty.
Je možné, že na toto bude i jiný názor, ale jiných připomínek jsem nezaznamenal.
foto
clarus8   25.09.2021 v 21:13   odpověděl:
to mirekP
je to detail s kotou 112 u první noční.
Vše asfalt, ale jedna komunikace nebyla nakreslena celá a o tom to celé je.
foto
ZdenekJ   25.09.2021 v 22:37   odpověděl:
Všechno je jen o tom, kde ti autor namaloval "okolí" té kóty. V tomto případě tam měl ostrůvek ve kterém neměl detail namalovaný, tedy tato komunikace nebyla součástí detailu. nakreslil jsem příklad detailu se zeleně vyznačenou pomyslnou hranicí toho detailu. Snad se to podaří zobrazit
foto
michal.g   25.09.2021 v 23:22   odpověděl:
ještě pro upřesnění. pokud by ta v detailu přerušená komunikace byla zakreslena v ZM a byla tam nepřerušená, tak je normálně mapově průjezdná...
foto
Lole   26.09.2021 v 03:57   odpověděl:
Detail - já si to vysvětluju a popsal bych to tak, že tam jak je ta "nenakrelená čili přerušená" komunikace, tak to není "prostor detailu"
foto
Lole   26.09.2021 v 07:57   odpověděl:
Viz ZdenekJ ... jsem ho přehlídl

foto
PetrM   26.09.2021 v 08:17   odpověděl:
Já jsem tam viděl v mapě nepřerušenej flek a proto jsme tam klidně projeli. Dvakrát! Takže za 200TB
foto
kk   26.09.2021 v 18:10   odpověděl:
Pokud je v ZM komunikace nepřerušená a v detailu ano, je to špatně.
foto
Vláďa   26.09.2021 v 19:43   odpověděl:
Pro vyjasnění:
-přerušená komunikace v detailu v ZM vůbec nebyla uvedena, rovněž ani v plánku.
foto
kk   26.09.2021 v 20:16   odpověděl:
Teď už vůbec nechápu. Komunikaci v ZM mohu upřesnit v detailu třeba šipkou jednosměrky, atd., Ale musí tam tam ta komunikace být. Plánek je podružný, ale detail platí i tam.
foto
michal.g   26.09.2021 v 20:50   odpověděl:
kk jsi zmaten zbytečně. jak jsem pochopil, komunikace nebyla v ZM ani v plánku, ale v detailu byla.
a máš částečně pravdu v tom, že pokud je komunikace průjezdná v ZM, tak musí být průjezdná i v detailu, ale pouze pokud je tato komunikace uvnitř dalších komunikací. pokud je okrajová, tak v detailu může vypadat tak, jako v případě, který uvedl Zdeněk a v ZM může být průjezdná.
foto
kk   26.09.2021 v 21:17   odpověděl:
...někdo nahoře psal, že v ZM komunikace byla, ale detailu přerušená, takže jsi po ní nesměl jet.. Nevím, nebyl jsem tam.
foto
clarus8   27.09.2021 v 12:40   odpověděl:
Pro ty co tam nebyli
Jedná se o Albertovo náměstí v Žamberku a pan Google tam byl, takže můžete posuzovat vzdáleně.
Zdeněk J z toho udělal absurdní výmysl
Není vůbec podstatné, co je v ZM nebo plánku, neboť detail nějakého místa má obsahovat všechny komunikace v prostoru detailu a ne jen náznaky nebo křižovatky. Tzn. o něco více než ZM nebo plánek, tedy rozhodně ne méně.Howg
foto
michal.g   27.09.2021 v 15:02   odpověděl:
Zdeněk J to ukázal naprosto správně. nikde nemáš napsáno, že by prostor detailu měl být ohraničen nějakým pravidelným geometrickým údajem. jediné, co je psáno je, že vykreslení komunikace v detailu nesmí končit v křižovatce, tzn. že buď musí být vykreslení ukončeno kus před křižovatkou nebo tam musí být znázorněno vyústění všech komunikací do křižovatky.
foto
kk   27.09.2021 v 16:20   odpověděl:
to Michal G.: Zdeněk vymýšlí další píčoviny (jako by jich dnes bylo málo) a Ty ho v tom ještě podporuješ...
foto
Vláďa   27.09.2021 v 20:57   odpověděl:
Nevím o co tady Clarusovi jde. Snad o odůvodnění své chyby?
Detail se týkal křižovatky s kótou 112. Vykresleny byly všechny komunikace k této křižovatce vztažené. O 25 m dál mimo křižovatku s kótou byla na průběžné komunikaci z kóty 112 křižovatka s trojúhelníkem z níž byly vykresleny jeho odvěsny a z jeho přepony byly vykresleny oba "vousy" této komunikace směrem k jeho odvěsnám, které se však navzájem nedotýkaly. Mapově tak komunikace nebyla propojena. A nikdo také nemohl říci, že odvěsny končí na křižovatce s přeponou, ale až za ní. Zároveň vykresleným detailem v ITI již dopředu dostávám informaci, že až budu řešit průjezd do dalšího údaje, tak dle tohoto detailu se neotočím a musím řešit cestu jinudy dle stanoveného mapového podkladu.
Ale proč by měla být vůbec propojena?
Nikde není napsáno jak tyto vousy mají být dlouhé. A co když to není komunikace průběžná, ale z každého vousu vede pravoúhlá zatáčka někam pryč v místech, kde se někdo domnívá, že by to mělo být propojeno a průjezdné. Vždyť "vousy" ostatních komunikací, které přicházejí z jiných směrů se také vousem naznačují, kde mají vyústění a nekreslí se, zda vedou do detailu.
Příklad se kterým jsem se již také setkal.
Přijíždím do křižovatky tvaru Y s kótou 120, vous zprava má protisměrku a určuje mi tedy kudy mám z křižovatky vyjet. Při příjezdu do křižovatky je těsně před ní vpravo čerpací stanice. Má vjezd a výjezd. Průjezd čerpačkou nechci nebo nepotřebuji využít. Tak mi také přeci stačí naznačit vyústění komunikací k čerpačce. Nebo kde je napsáno pravidlo, že musím takovéto vyústění vzájemně propojit? Podle mne nikde. Naprosto shodná situace, která mi jasně říká, že při mapové jízdě nemám na čerpačce co dělat natož s tou cestou jakkoliv předem uvažovat.
Sorry, ale myslím, že to bylo OK. Mapově přerušená cesta, která mi neumožnila mapový průjezd tak, jak bych nejlépe chtěl či potřeboval. Detailem jsem upřesnil další mapové cesty v mapových podkladech (ZM a plánek). Ano, komunikace (přepona trojúhelníku) tam je, ale pro AOS neprůjezdná.

foto
clarus8   28.09.2021 v 01:08   odpověděl:
to Vláďa
Mě nejde o nic, jen o to, že ten žamberský detail není podle řádů /viz příklad v řádech/ a komunikace v detailu nebyly všechny, jak mají být, ale jen křižovatky.
Jinak můžeme řády spálit a jezdit systémem vyhrává ten, kdo najde více PK.
foto
michal.g   28.09.2021 v 08:34   odpověděl:
Clarus, ty jsi nepoučitelný, JE to podle řádů...
foto
PetrM   28.09.2021 v 16:52   odpověděl:
Já jen k mému příspěvku výše, který je úplně mimo mísu..... Já už v tom mám maglajs a tak se moje poznámka týkala detailu na ČP týden před tím v Novém Strašecí, kde byla také v detailu přerušená komunikace na náměstíčku u Policie. A asi už mi nedošlo, že Clarus je myšlenkově v Žamberku. Sorry jako!
foto
kk   28.09.2021 v 18:14   odpověděl:
To si Mašku děláš ze všech prdel!? Podívej se na délku vlákna a spoustu impertinencí a urážek
A nakonec to bylo jindy a jinde?
foto
matonni   28.09.2021 v 18:33   odpověděl:
Taky mi ta diskuze přijde jak z jiného světa 😰
foto
Mirek L.   29.09.2021 v 09:50   odpověděl:
Co tomu říkáš Ty, Jihočeský Jirko? Nebo tomu také přestáváš rozumět? Cokoliv je nutné vysvětlovat na půl stránky a více jen dokazuje, že něco není v pořádku.
foto
Zdenek Klenák   29.09.2021 v 14:16   odpověděl:
Nechci tady soutěžit o nejdelší vlákno, ale není to zase tak složité. Na mistráku byl detail dle Řádů v pořádku. Detail musí obsahovat všechny komunikace a ty musí být zakresleny plnou čarou. Otázka byla pouze kde je prostor detailu, přesně to nakreslil ZdenekJ, jenže to posádky (a v tomto případě možná ani autor) nevěděly. Dalo se to odvodit z té "přerušené" komunikace, protože v detailu musí být všechny komunikace nakreslené plnou čarou. Takže buď to byla od autora finta, dle této diskuze finta nepovedená, nebo to finta nebyla a v tom případě to chtělo zkrátit ten jeden fous, aby na konci nevznikla křižovatka a nebylo co řešit.
foto
kk   29.09.2021 v 16:13   odpověděl:
Jak jsem pochopil z uvedeného, v ZM byla komunikace nepřerušená. Detail doplňuje a zpřesňuje, ale nesmí rušit komunikace v ZM.
foto
Zdenek Klenák   30.09.2021 v 07:16   odpověděl:
Přerušená komunikace v detailu v ZM není.
foto
Ondra Klos   1.10.2021 v 08:58   odpověděl:
Kluci, neberte to špatně, a už vůbec ne nikdo osobně. Jen si tak říkám, jestli zrovna takové a podobné přestřelky a dohady vyplývající z různých slovíčkaření a možností výkladu, resp. chápání-nechápání řádů, - není důvodem proč posádek ubývá, a mladší to neláká vůbec, resp. odrazuje, a jdou raději jezdit setinové rallye pravidelnosti (byť s obrovským startovným v tisících korunách), nebo slalomy atd..
foto
Lole   1.10.2021 v 20:49   odpověděl:
Různých jiných sajrajtů je v jiných itikách habaděj. Ale tady fakt nechápu kde se ta bublina nafoukla, protože to je úplně čistý. ZK: v detailu musí být všechny komunikace a to plnou čarou. ZJ nakreslil vysvětlení. Čili tam jak je ta mezera, tam není prostor detailu. Co je na tom ještě divnýho? I všechny ostatní komunikace detailu končí na hranici detailu a nevedou někam dál

foto
kk   22.09.2021 v 17:54   napsal:
REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK
to Milan Hlaváček: jak ty Klatovy? Mluvil jsi s Pavlem Š.?
foto
kk   24.09.2021 v 22:22   odpověděl:
Klatovy se jedou v termínu mistráku, prý jen pouťák pro příznivce pamk.cz
foto
milan hlaváček   28.09.2021 v 08:31   odpověděl:
aha, tak to jsem netušil, že se v jeden den sbíhá tolik boasek...


ZPĚT na 1. stránku -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 < 4 > 5 6 7 8 9 10 11 12 13
_________________________________________________________________________________________________________________________