začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 2. dny napsal příspěvek milan hlavacek
UKAŽ 3) Před 19. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ
2) Před 6. dny napsal příspěvek milan hlaváček
UKAŽ 4) Před 23. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 18. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 36. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 21. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 36. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 26. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 36. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 28. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 38. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Jura 2   14.10.2023 v 14:38   napsal:
Posílám pozdrav z Mohelnice! Přípravy vrcholí. Účast by jsme samozřejmě rádi větší, jenže musíme být realisté a být rádi za sobotních aktuálně 26 aut na startu. Většina autorů tvrdí, že je trať jednoduchá. Tak já vám rovnou řeknu, že u nás to tak není. To podezření jsem pojal už když jsem se na papíře snažil projet znova svoji etapu a musel jsem si začít psát, jak jsem to myslel. No a na trati se to potvrdilo. Simča říká, že je ráda, že to nejede. V kombinaci s jejíma etapama vám můžu něco slíbit: nudit se rozhodně nebudete! Doporučuji vřele nepodcenit přípravu, kdo chce uspět! Na vítězství pak doporučuji navíc mapy z doby husitské! Tak za týden zúčtujeme.
foto
JardaH   14.10.2023 v 20:22   odpověděl:
Mapy z doby husitské,jak píše Jura mohu nabídnout..Ostatně nabízel jsem tu ,nedávno, celou svoji sbírku map M10,25 a 50 ,téměř celé republiky ,samo zadáčo..

JE MI LÍTO TO HODIT DO KONTEJNERU NA PAPÍR.

Přeji všem účastníkům pěkný sportovní zážitek a ať samo vyhraje ten nejlepší !!!

P.S. Z operace obou očí se zotavuji celkem úspěšně,není to ještě to pravé ořechové,ale lepší se to..

foto
Duža   10.10.2023 v 11:44   napsal:
Ahoj všichni, konečně je mi lépe a můžu alespoň trochu objasnit co se vlastně stalo.

Zaprvé přijměte omluvu, protože výsledky jsou opravdu veliký průser. Doufám, že alespoň trať byla zajímavá a líbila se. Dalo mi to půl roku pořádné práce, vždyť to bylo vlastně 10 plnohodnotných etap !
To, že mě a hl. rozhodčího zdraví téměř vyřadilo z dění, je obrovská smůla.

Teď do zákulisí, jak to bylo:

Dopoledne. První problém - zapomněly se na AMK jízdní výkazy a tím spadl celý vymyšlený systém s přidělením časů startu. V tu dobu jsem tam ještě byl a snažil jsem se improvizovaně výkazy přidělit jednotlivým posádkám. Snad to bylo OK.
Pak jsem se přesunul 50km domů a dostával do počítače oskenované JV přímo z časovek. Díky vypočetnímu programu jsem stihnul výsledky včas. Bylo 6 písemných připomínek, které se mi taky oskenované dostaly a všechny byly kladně vyřízeny a výsledky opraveny. Tyto konečné výsledky pak byly zapsány jednotlivých družstvům. Tedy ty cifry, které jsou ve výsledcích družstev jsou opravdu správné. Až na posádku č.11, které jsem omylem připsal 100TB. Je to jak naschvál Míša Modálková, která si musí myslet že ji opravdu nemám rád. Ale opak je pravdou! Nepleťte si zapsané cifry s ciframa, které jsou na zveřejněných výsledcích B25 a B40. Proč to vysvětlím níže.

Odpoledne. Vše probíhá tak jak má. Opět mi chodí oskenované výkazy ke mě domů a já je rychle klepu do speciálně připraveného programu. Je to sice zdlouhavé, protože těch průjezdek z osmi úseků je požehnaně. Ale jde to. Nějak se mi nezdá, že nedostávám žádnou připomínku. K tak rozsáhle trati je to divné. Hlavně u mě, který vždycky nějakou chybu udělá. Až konečně jediná připomínka č.8. Uznáno a vzorák upraven. Ještě mi HR volal ústní připomínku od tří posádek. Taky kladně vyřešeno. Toť k trati vše.
Vymyšleno jsem to měl následovně. Výkazy družstevní etapy byly navrženy tak, aby se mohly pověsit kolíčky na prádlo na připravenou šňůru. Stačilo jen dopsat TB za jenotlivé úseky z toho výpočetního programu a pověsit. Tak by si každá posádka mohla provést kontrolu a upozornit na chyby. Proč se tak nestalo mi není známo, ale chyba to byla zásadní !

Proč nesedí zveřejněné sumy TB z B25 a B40 dopledne. Výsledky byly uzavřeny odstartováním odpolední JZ. Sumy zapsány družstvům. Odpoledne v cíli reklamoval RA spůsob vyřešení připomínky V Kravařích. Že se mělo uznat ano i ne. Asi měl pravdu. Bohužel pozdě, ale přesto mu chtěl ředitel soutěže vyhovět a v dopoledních výpočtech udělal změnu. Bohužel tak špatně, že zrušil všechny úpravy po podaných připomínkách. Hrůza !!! Byl jsem z toho na pokraji svých sil a snažil jsem se dle svých poznámek vzpomenout jak se co řešilo. Asi jsem si už na vše nevzpomněl, protože ty sumy se se zapsanými výsledky do družstvech trochu lišily. Ale nevadí, ty správně jsou do družstev zapsány. Jen výsledky dopoledne jsou trochu zkreslené. Snad jen v sumách a ne v pořadí.

Nejvíce mě štve, že půlroční práci poškodí pár nedotažených maličkostí. Na víc jsem si myslel, že když je to moje poslední soutěž, kterou stavím, že bude něčím vyjímečná. A opravdu byla, jenže jinak než jsem si myslel.

Příjměte tedy moji omluvu a dále už toto v diskuzi nerozebírejme. Nedělá to naším soutěžím dobrou reklamu. Pokud přece, tak máme uzavřenou diskuzi.

Stejně, AOS je krásná motoristická disciplína, která stojí za to, aby pokračovala ještě dlouho!

foto
Míša   10.10.2023 v 13:55   odpověděla:
Milý Dužo, když už jsi mne zmínil v příspěvku, tak Tě chci ujistit, že soutěž jsme si s Ivčou moc užily a čert vem nějakou stovku. Neříkám, že by nebylo příjemné mít v análech z letošního roku v družstvech na štítu i Kladeňáky a jednou o tom vyprávět vnučce , která čeká ve startovních blocích, až jí kývnu, že může usednout na místo navigátorky , ale jsou opravdu důležitější věci. Hlavně zdraví ..... Opatrujte se všichni a DĚKUJEME Nashle mezi průjezdkami v Mohelnici.
foto
Zdenek Klenák   10.10.2023 v 14:55   odpověděl:
Děkujeme za vysvětlení. Ne vždy se vše podaří, kdo něco pořádal, pochopí lépe problémy, které se mohou vyskytnout, kdo nikdy nepořádal, vřele doporučuji si to vyzkoušet Děkujeme za soutěž Pokud máš, Vláďo, nedobrý pocit ze soutěže, můžeš si ho spravit postavením další soutěže, nikdo se nebude zlobit, když porušíš slib o poslední soutěži Hodně zdraví
foto
Vláďa   10.10.2023 v 15:41   odpověděl:
Připojuji se k Míše i Zdeňkovi v plném rozsahu, ať neopakuji slova chvály. Ty jsou jasná a zřejmá.
Každý rok se po Rallye Šmídl tluču já za trať a s ostatními za celek, že i když se soutěž podařila, tak stejně mohlo to či ono být lepší. A takto to máme, i když soutěžící nic nevědí a chválí. Na každém ročníku máme něco. Prostě kdo nic nedělá, nic nezkazí, ale kdo něco dělá, musí s rizikem chyb počítat.
Důležité je, že se nikomu nic vážného nestalo a že to bylo i nadále skvělé.
Jediné co mne překvapuje, že by s tím Rytíř AOS měl seknout. Ale nějak si pamatuji, že rytíři bojovali do úplné ztráty brnění. A mnoho rytířů chtělo také být mušketýry, takže Vláďo, máš ještě o co bojovat, jako autor dalších soutěží!!!
foto
PetrM   11.10.2023 v 04:13   odpověděl:
Hlavně, že funguješ a je ti lépe. Vše ostatní je podružné!!!
foto
Jirka Křivánek   12.10.2023 v 11:34   odpověděl:
Ahoj Dużo, rád slyším, že je Ti lépe - hlavně zdraví! My jsem si zajezdili hezky a jsme spokojeni. Do Hlučína jsem vždy jezdil rád a rád znovu přijedu. Ještě jednou díky!

A souhlasím s ostatními, že se nebudeme zlobit, když porušíš slib a uděláš další soutěž. Před MČRD jsem si cvičně zajel Tvůj jednoduchý iti na vánoce 2022 a měl jsem problém to zajet správně na poněkolikáté i poté, co jsem si přečetl řešení
Super!
foto
VláďaŽ   12.10.2023 v 13:50   odpověděl:
To Míša: v análech to holt není, ale my víme, že jsme je pojeli , tak jí to klidně vyprávěj!
To Duža: jak už i další konstatovali - děkujeme , buď zdráv a stavěj dál!!

foto
Petra_S   8.10.2023 v 21:35   napsala:
Dobrý den, potřebovala bych poradit. Prohlížela jsem si výsledky z Hlučína 2023 a nějak tomu nerozumím. V propozicích je napsáno, že do výsledků družstva se započítávají lepší výsledky z obou dopoledních soutěží (B40 a B25).
Když se však dívám na výsledkovou listinu družstev, u některých družstev mi to nevychází. U BASK Brno mi nesedí výsledek započtený z B40, u AMK Poldi Sport Kladno z B40 a u Vltavské Orlice z B40 i z B25. U ostatních družstev mi započtené dopolední výsledky souhlasí.
Můžete mi prosím říct, v čem dělám chybu. Děkuji. Petra.
foto
Vláďa   8.10.2023 v 23:01   odpověděl:
Ano, je to tak, chybu neděláš:
- Bask Brno by měl mít méně o 60 TB / celkem 3225 TB a konečné 3. místo
- Poldi Kladno by mělo mít méně o 100 TB / celkem 3991 TB a konečné 6. místo
- Vltavská Orlice by měla mít o 200 TB / celkem 3951 TB a konečné 5. místo
Proti těmto výsledkum nebylo možno vznést připomínky, body byly známy až z webu po vyhlášení a odjezdu ze soutěže.


Vypadá to na opakování ceremoniálu!
foto
Petra_S   9.10.2023 v 12:23   odpověděla:
Dobrý den, děkuji za vysvětlení. Ještě si myslím, že ten BASK Brno by s 3225TB mělo být na druhém místě.
foto
clarus8   9.10.2023 v 15:28   odpověděl:
O pár řádků dole je uvedeno, jak to mělo být na konci 2.denní etapy,takže družstevní etapy by měly zcela jiná pořadí.
Dosaď si úpravy do B25 a pak zjistíš, že tyto tvé úvahy jdou špatným směrem
foto
Petra_S   9.10.2023 v 20:03   odpověděla:
Aha, takže výsledky z dopoledních soutěží neplatí pro odpolední družstva a musím si něco někam dosadit. Tak tomu zase nerozumím. Ale to je jedno, hlavně že tomu rozumí účastníci soutěže.
foto
matonni   9.10.2023 v 22:21   odpověděl:
Sice netuším, kdo se skrývá za nickem Petra_S, ani na soutěži jsem nebyl, ale musím se Petry zastat. A to ne ve smyslu součtu zveřejněných, domýšlených či neuznaných bodů, ale v holém faktu, že tu něco nesedí. Jak se v tom má potom vyznat? Chceme dávat najevo, že tu existuje možnost tu něco přihnout a tam něco zase nevidět?
To zkrátka není naše dobrá vizitka a někdo odpovědný by zde měl dát jasné stanovisko, vysvětlení. Jinak je každý další příspěvek přiléváním oleje do ohně. A to včetně toho mého

foto
Jura 2   5.10.2023 v 17:40   napsal:
Pratele, posunme se dal! Za chvíli je Mohelnice! Spoustu z vás, kteří tady pravidelně účinkují, ještě nejsou prihlaseni! Vím, ze do uzávěrky přihlášek ještě nějaký den zbývá, ale delší dobu už to tu visí! Ten, co někdy organizoval, vi, ze lépe se pracuje s nejistotou dvou posádek než dvaceti! Jinak jsem schopny zařídit ubytování/ snídaně od čtvrtka až do pondělí, když to budu vědět! Stejně tak jsou přihlášky tu na stránkách připraveny na dvoukolo B50 a jednokolo B25. V pohodě. Jen kdo by chtěl z B25 jet i B50 v noci, není problem, stačí dat vědět. Včetně všech doplňkových služeb nad rámec dane soutěže/ kategorie. Kontakt na me viz propozice. Nebudu vás jednotlive obepisovat, standardně jsou zajištěny služby viz propozice, vše ostatní je potřeba jakýmkoli způsobem nahlásit. Implicitně pocitam se službami dle propo. Díky za spolupráci!

foto
clarus8   4.10.2023 v 22:38   napsal:
Já bych chtěl rozporovat vzorák konce 2.etapy pro B 25.
Jediný správný průjezd jsme dodatečně zjistili spolu s posádkou 57 a 99 takto:
-do bodu H jedině severní cestou přes PK 4 při délce cca 1548 m
jižní cesta přes PK RA a 117 má délku cca 1932m

Jelikož jsme to zjistili až po družstevce, tak jsme už nechtěli situaci hrotit, neboť toho bylo na Jirku poměrně dost.
Což by pak v konečném důsledku hodně zamíchalo pořadím družstev.
foto
Duža   5.10.2023 v 15:16   odpověděl:
Máš pravdu. Škoda, že jsi nepodal připomínku. Museli bychom to uznat


ZPĚT na 1. stránku -9 -8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 < 1 > 2 3 4 5 6 7 8 9 10