začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 12. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ 3) Před 28. dny napsal příspěvek Vláďa
UKAŽ
2) Před 16. dny napsal příspěvek milan hlaváček
UKAŽ 4) Před 33. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 10. dny matonni reagoval na matonni z 20.08.
UKAŽ Před 39. dny milan hlaváček reagoval na milan hlaváček z 21.07.
UKAŽ
Před 16. dny VláďaŽ reagoval na milan hlaváček z 16.08.
UKAŽ Před 45. dny milan hlaváček reagoval na milan hlaváček z 14.07.
UKAŽ
Před 27. dny michal.g reagoval na Vláďa z 4.08.
UKAŽ Před 53. dny kk reagoval na Jura 2 z 23.06.
UKAŽ
Před 28. dny Vláďa reagoval na matonni z 30.07.
UKAŽ Před 73. dny VláďaŽ reagoval na kk z 16.06.
UKAŽ

foto
clarus8   4.10.2023 v 22:38   napsal:
Já bych chtěl rozporovat vzorák konce 2.etapy pro B 25.
Jediný správný průjezd jsme dodatečně zjistili spolu s posádkou 57 a 99 takto:
-do bodu H jedině severní cestou přes PK 4 při délce cca 1548 m
jižní cesta přes PK RA a 117 má délku cca 1932m

Jelikož jsme to zjistili až po družstevce, tak jsme už nechtěli situaci hrotit, neboť toho bylo na Jirku poměrně dost.
Což by pak v konečném důsledku hodně zamíchalo pořadím družstev.
foto
Duža   5.10.2023 v 15:16   odpověděl:
Máš pravdu. Škoda, že jsi nepodal připomínku. Museli bychom to uznat

foto
Jirka Křivánek   4.10.2023 v 21:23   napsal:
Ahoj, teď si to tu čtu, v úseku 2. kromě varianty 20 7 FI TI měla platit i X 7 FI TI, protože otočení v Kozmicích za kotou 205 na sever přes 20 je úplně stejně dlouhé jakou otočení z koty 205 na jih a po směru otáčení přes X zpět. Věděl jsem o obou variantách, měřil je a jen se pak prostě náhodou rozhodl, kterou z X a 20 napíšu do výkazu. Byl jsem jedna z těch 3 posádek, která toto osobně řešila s Jirkou Kryglerem, bylo to odsouhlaseno a uznáno, a slíbeno, že (byť ústně podáno) toto bude zohledněno. Měl jsem mít toto místo tedy za 0, teď je za 160. Škoda, naše 4. místo oproti 1. je o 149 bodů...
Nicméně pořád platí, že jsme si dobře zajezdili a do Hlučína přijedeme znovu a rádi

foto
Zbyťák   4.10.2023 v 18:07   napsal:
Vážené posádky,
Pokud si v mém věku dobře vzpomínám, tak v prováděcích pokynech Duža jasně uvedl, že připomínky z Vaší strany budou doručeny HR, řediteli, nebo staviteli tratě v písemné podobě. Po dojezdu pohárových etap toto zafungovalo perfektně. Připomínky byly zaslány Dužovi k řešení (všechny byly vyřešeny). Po dojezdu družstevní etapy byly písemně podány 2-3 připomínky. Pak v průběhu skoro 2 hodin jste přicházeli s jednotlivými připomínkami per huba (možná to způsibila dobrá večeře a podání písemných připomínek upadlo v zapomnění).Chtěl bych tímto apelovat na budoucí pořadatele, aby striktně vyžadovali podání písemných připomínek, čímž se vyhneme prodlužování času vyhodnocení a odjezdu. Velice kvituji Dužovu rekci a trpělivé, inteligentní a věcné odpovědi. Omlouvám se a velice mne mrzí zádrhele ve vzorových družstevních výkazích, ale s tím se už nedá nic urobit. Uvivíme, čím nás překvapí další vývoj ve financování našich soutěží. Přeji hezký večer.

foto
Vláďa   4.10.2023 v 00:00   napsal:
Prosím o objasnění následující situace, když dle Duži je kombinace v úseku č. 2 družstevní etapy FI TI FI TI správně:
- Dopoledne zněla podmínka: Z kóty 402 jeď vždy SM4! Přijel jsem díky vložáku do kóty 402 a hned jsem pokračoval ve směru jízdy po SM4, která začínala v kótě 402. Takto to požadoval vzorový ITI, pokud jsem to dobře pochopil. Nicméně nemělo se to jet tak, že jsem v kótě 402 a měl bych najet na SM 4 mapovou jízdou tak, abych se znovu dostal do kóty 402, kde začíná SM4? Tedy okénkově: 402 - SM4 s počátkem v kótě 402. Vidím zde trochu rozpor, protože se jede mapově kvůli podmínce, ale realizace je víceméně reálná a i to je asi o diskusi.
- Odpoledne zněla podmínka: Z kóty 210 jeď vždy SM 2 a v kótách 211 a 215 neodbočuj vlevo! Jedu dle ITI do kóty 209, z ní mám jet do kóty 211 nejkratší cestou. Využívám detailu, vyhýbám se kótě 210 kvůli podmínce a jsem v kótě 211. Chci pokračovat do kóty 213, ale pro výjezd z 211 musím splnit další podmínku, v kótě 211 nesmím odbočit L. Jediná možnost vpravo mne nažene do kóty 210. Musím odjet podmínku – SM2 se začátkem v kótě 210, ale do kóty jsem přijel v protisměru SM2. Nemohu tak použít realizaci podmínky jako dopoledne. Musím se někde otočit tak, abych najel do kóty 210 a mohl pokračovat po SM2. Přes detail to nejde kvůli podmínce v kótě 211 a tedy v Dolním Benešově se na náměstí přes TI neotočím. Nezbývá mi nic jiného, než se vrátit do KOZMIC a otočit se přes SPK 20 a SPK 7, vrátit se do kóty 210 a projet SM2. Beru SPK FI a TI, po projetí pokračuji do kóty 213. V podstatě na podmínku najíždím mapově a již se řešení liší oproti dopoledni. Okénkově: 209 - 211 - 210 - SM2 s počátkem v kótě 210.
Dle mne je správný průjezd 20 / 7 / FI / TI.

Toto bylo asi třemi posádkami připomínkováno, ale zdá se, že ne vyslyšeno. Navíc cítím rozdíl v řešení mezi dopolednem a odpolednem při stejném zadání podmínky. Takže prosím, jak je to správně?
Děkuji!
foto
Jura 2   4.10.2023 v 05:53   odpověděl:
Ahoj, já tam sice nebyl a nemám v ruce podklady, ale z Togo, co čtu, tak
- to první mi přijde o češtině (nehledej tam obecně pravidlo): “Z kóty jed”= z kóty jedu. Kdyby tam bylo “PO projetí kóty” nebo “Z kóty jed NA…”= udělal bych kolečko 402-402.
- to se mi bez podkladu chápe hůř, ale viděl bych to opět na slovní výklad + to, ze řešení podmínky vymýšlíš dopředu. A jestli ti podmínka v tomto případě znemožňuje průjezd 402, protože nemůžeš “z kóty jed”, pak musíš najít jiné řešení.
…a buď rad, ze Ti nepostavili do půlky SM otočnou, jako na Krakonošovo, to je složitější!
foto
michal.g   4.10.2023 v 10:10   odpověděl:
Vláďo, to první je jednak o češtině, jak píše Jura, ale také o logice. kdybys jel dělat kolečko, tak se z kóty 402 dostaneš znovu do 402, tzn. že jsi znovu v návěští podmínky aniž bys poprvé podmínku splnil.
ve druhém případě máš pravdu, nemohu počítat s podmínkou, která platí až za okénkem, do kterého jedu. ale tvoje řešení také nebylo správné z výše uvedeného důvodu.
takže chyba autora a asi měla být tato pasáž zrušena (i když my autora pochopili a zajeli jsme to dle něho ).

ale toto je samozřejmě jen můj názor, někdo se na to může dívat jinak.
foto
Vláďa   4.10.2023 v 14:10   odpověděl:
To Jura: děkuji za názor, vnímám to stejně, že je to o češtině, ale v kontrastu s odpolednem, což jsem popsal, je to řešeno jinak.

To Michal: správně, odpoledne bych také nesplnil podmínku, protože před opětovným příjezdem do kóty 210, potažmo dopoledne 402, nemám odjetou SM se začátkem v kótě. Tuto věc jsem do textu svého popisu nedával, protože jsem se obával, abych to více nezamotal.

Právě rozdíl v řešení mezi dopoledne / odpoledne mne donutil k tomu, požádat zde, aby byla tato záležitost objasněna a pokud je to chyba, aby nebyla opakována. Pokud to autor chtěl řešit odpoledne jako dopoledne, tak v obou případech měly SM začínat jinde (na jiné křižovatce) s tím, že by byly vztaženy (vyneseny) ke zmíněným kótám. Rozhodně zde není cílem znemožnit autora. Pavel Zbyťák to v závěru soboty řekl jasně. Půl roku práce a stejně se najde dalších 50 rozhodčích a tvůrců tratě, kteří to budou řešit různě.

Takže je to opravdu o výkladu jak na to.
foto
Duža   4.10.2023 v 14:39   odpověděl:
Za nejasnosti se omlouvám, těch dokážu nechtěně vytvořit dostatek.
V tomto případě jsem měl na mysli toto:
Když mi podmínka zadá že z kóty musím jet vždy SM, tak nemůžu nic jiného. Kdybych jel z kóty mapově na zpět do kóty, tak podmínku neplním, protože dělám něco jiného.
Myslím, že něco podobného se již jelo mockrát a nevidím v tom zádrhel. Samozřejmě, že řády máme složité a tak dají se hledat i jiné možnosti.
Připomínka k tomuto problému byla uznána a obě varianty se počítaly za správné.
foto
Zdenek Klenák   4.10.2023 v 17:33   odpověděl:
Dopoledne- "Z k. 402 jeď vždy SM 4"- tam je to úplně jasné, dojedu-li do 402, jedu SM, tedy žádné kolečko, není k tomu žádný důvod.
Odpoledne- Z k. 209 do 211 jedu nejkratší cestou při splnění podmínek včetně výjezdu z 211. Vyhýbám se tedy 210 (z ní musím dle podmínky jet SM, to by ale bylo delší). V 211 nesmím dle podmínky jet L, musím tedy P a to můžu. Tím jsem splnil nejkratší cestu mezi dvěma map. okny. To, že další křižovatka je k. 210 a z ní musím dle podmínky jet SM (tedy v opačném směru než jsem do ní přijel), je chyba autora. Nelze to takto postavit. Jak píše Duža, byly správně uznány obě varianty. Je to přece i logické, že nemůžu po posádce chtít, aby nedodržela princip nejkratší cesty mezi okny jen proto, že by nešel projet úsek mezi následujícími okny. To musí zajistit autor.

foto
michal.g   2.10.2023 v 10:26   napsal:
dotaz do Hlučína - bylo by možné zveřejnit finální vzoráky jednotlivých úseků družstevní etapy?
foto
Duža   2.10.2023 v 13:48   odpověděl:
foto
michal.g   2.10.2023 v 15:52   odpověděl:
díky Dužo, to ale asi nebudou finální vzoráky. jednak by v 2. úseku nemělo být G, protože to bylo špatně umístěno a v 5. úseku mi vůbec neodpovídají přidělené body.
foto
Vláďa   2.10.2023 v 22:34   odpověděl:
Asi opravdu nebude vše se vzoráky OK, protože na začátku 6. úseku tam jsou stále 2x SPK C, které ve skutečnosti na SM a po jejím průjezdu nebyly.
foto
Vláďa   2.10.2023 v 22:37   odpověděl:
Ještě jedna nejasnost: na druhém úseku je chybná kombinace FI TI FI TI vzhledem k chybě ITI tratě
foto
michal.g   3.10.2023 v 09:06   odpověděl:
nám v 5. úseku také chybí C. jestli nestálo, tak už vůbec netuším, za co máme tolik bodů
a na konci 5. úseku by podle mě mělo být A (to máme) a 117 (to nemáme).
foto
Duža   3.10.2023 v 10:42   odpověděl:
Je možné, že to není ta poslední verze vzoráků.
Asi jsem si na sebe ušil pěknou boudu. Jeden výkaz je v podstatě 6 výkazů. Bohužel sem na vyhodnocování zůstal úplně sám a to ještě 50 km od centra soutěže. Ale vše běželo perfektně a rychle. Při řešení připomínek mohlo dojít ve vzoráku k nečemu co jsem samozřejmě nechtěl. Samozřejmě pokud se vyskytla chyba, tak to nebylo nijak úmyslné.
Pokud si vzpomínám tak k problémům, které píšete výše:
Ve druhém úseku opravdu bylo zrušeno G, protože stálo mimo trať soutěže.
V šestém úseku opravdu C - C nebylo, protože průjezdku odstranili domorodci. Neovlivnilo to výsledky, protože tato SPK chyběla všem.
Ve druhém úseku FI TI FI TI byla tato kombinace správná.
Konec pátého úseku. Otočná SPK A na konci stála nechtěně těsně za dopr.zn. zákaz vjezdu. Některé posátky to bohužel braly jako fintu. Další pokračování přineslo problém s vložákem za dejkou. Proto jsme vzorák pro tento úsek ukončili před tou SPK A. Co bylo ve výkaze po tom se nepočítalo.
Na trati jsme pracovali s HR téměř půl roku a byli přesvědčeni, že tam nemůže být chyba. Při rozvozu PK se objevili na několika místech problémy s průjezdem (opravy komunikací) a proto rychlé úpravy itíků. A kdo někdy dělal soutěž ví, co to pak může způsobit.
Tak to jen tak, aby jste trocho viděli do zákulisí
Jinak všem děkuji za přání a dárky k narozeninám. Velice si toho vážím !
foto
Zdenek Klenák   3.10.2023 v 11:18   odpověděl:
SPK A být neměla, stála za zákazem vjezdu, dalo se před zákazem odbočit doleva a objet to bez SPK přes parkoviště. Bylo to v 1. i 5. úseku, v 1. úseku měla být započítána jako navíc. Dle výsledků ale bohužel ve správných průjezdech (1. i 5. úsek) zůstala Jinak díky za soutěž Dát dohromady družstevní etapu muselo dát hodně práce
foto
michal.g   3.10.2023 v 11:26   odpověděl:
ano, SPK A měla být v 1. úseku navíc, ovšem v 5. úseku být měla, protože jsem před zákazem vjezdu odbočil na parkoviště, to jsem na jeho koncil opustil spojkou doprava, tím jsem se dostal na mapu. chtěl jsem tedy odjet po mapě bez SPK A stejně jako v 1. úseku, ale tady jsem narazil na dejku, jel jsem tedy rovně, narazil na otočnou A a po otočení odbočil vlevo už zase po mapě.
foto
michal.g   3.10.2023 v 11:31   odpověděl:
podle zde uvedeného jsme tedy měli mít ve 2. úseku 100 bodů (ve výsledcích máme 200) a v 5. úseku 300 (i se započítaným chybějícím C), ale máme 400. tak nevím...
foto
Zdenek Klenák   3.10.2023 v 12:42   odpověděl:
Michale, v 5. úseku jsme se vůbec neměli dostat do detailu 100. P za začátkem obce bylo dříve, k hasičům, po odbočení P byl přede mnou vjezd do areálu/závoru, vpravo zákaz vjezdu, dalo se jet ale L na parkoviště s hasičským tankem, tam měla být otočná a bylo by to vyřešené.
foto
Zdenek Klenák   3.10.2023 v 12:45   odpověděl:
Odbočka k hasičům: https://mapy.cz/turisticka?pano=1&source=muni&id=4680&pid=96973788&newest=1&yaw=4.044&fov=1.257&pitch=0.027&x=18.1829997&y=49.8996182&ds=1&z=17
Michale, asi jste nebyli sami kdo měl mít méně bodů
foto
michal.g   3.10.2023 v 13:35   odpověděl:
Zdeňku, u hasičů jsme samozřejmě také byli (pán nám ukazoval dvojku), ale právě protože tam nebyla průjezdka (a byl tam ten hlídač), tak jsme usoudili, že tam to autor nechtěl...
foto
VláďaŽ   4.10.2023 v 15:29   odpověděl:
Jóóó, to u hasičů ve F-M by to bylo úúúplně jinak!!
foto
Duža   4.10.2023 v 15:32   odpověděl:
Ješte jednou jsem všechno prošel a opravdu se vyhodnocovalo dle těchto vzoráku. Jediná změna je ve druhém úseku kde u FI TI FI TI platila i varianta 20 7 FI TI. (toto tam samozřejmě není vidět)
Do výpočetního střediska u mě doma se dostaly jen tři připomínky, a dvě jsou v těchto vzorácích zohledněny.
První byla ohledně toho FI TI FI TI
Druhá odbočení P k hasičům v Hlučíně.
Třetí otočné A těsně za zákazem vjezdu. (Toto jsem nechtěně opomněl změnit na ano/ne)
Žádná jiná připomínka ke mě nedorazila, proto tam zůstalo i to špatně postavené G a ukradené C. Toto však jen navýšilo všem stejně bodový příděl.
Jestli byly i nějaké další připomínky, tak asi nebyly písemné nebo nevím ?
foto
Jirka Křivánek   4.10.2023 v 21:07   odpověděl:
Ahoj Dużo, teď si to tu čtu, kromě varianty 20 7 FI TI měla platit i X 7 FI TI, protože otočení v Kozmicích za kotou 205 na sever přes 20 je úplně stejně dlouhé jakou otočení z koly 205 na jih a po směru otáčení přes X zpět. Věděl jsem o obou variantách, měřil je a jen se pak prostě náhodou rozhodl, kterou z X a 20 napíšu do výkazu. Byl jsem jedna z těch 3 posádek, která toto osobně řešila s Jirkou Kryglerem, bylo to odsouhlaseno a uznáno, a slíbeno, že (byť ústně podáno) toto bude zohledněno. Měl jsem mít toto místo tedy za 0, teď je za 160. Škoda, naše 4. místo oproti 1. je o 149 bodů...


ZPĚT na 1. stránku 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 < 21 > 22 23 24 25 26 27 28 29 30