začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 11. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 16. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 15. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 20. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 10. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 28. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 13. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 28. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 18. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 28. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 20. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 30. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
LIBUNA   14.05.2018 v 21:02   napsal:
Ahoj přátelé, nedávno si na mě vzpomněl PetrM v začátečnické diskuzi, tak už mu asi po mně bylo smutno. Potřeboval bych vysvětlit pojem "mapově po nemapové komunikaci". V řádech jsem ho nenašel. Našel jsem tam pouze v M/4-2 Nenacházím-li se na mapové komunikaci v mapě, dle které mám jet, jedu podle „pravidla pro neuvedené křižovatky" (viz M/3-3 II) dokud nepřijedu na mapovou komunikaci příslušné mapy. V M/4-7 je pak pojem "přerušení mapové jízdy" z důvodu neexistující mapové komunikace (přerušení končí najetím na jinou mapovou komunikaci, kde můžu přehodnocovat). Předpokládám, že i v tomto případě platí M/4-2 a pojedu podle stejného pravidla - tedy "reálně".
Neznám přesné znění té podmínky, o které se diskutovalo, ale podrobnější vysvětlení rozdílů mezi pojmy "mapová jízda po nemapové komunikaci" a "reálná jízda" by mohlo obecně prospět všem, kteří tam udělali chybu.
Díky za ochotu.
foto
5r3   14.05.2018 v 21:21   odpověděl:
Špatně jsi hledal. V Řádech na stránce 36 dole to najdeš.
foto
LIBUNA   16.05.2018 v 21:24   odpověděl:
Asi máme každý jiné řády, já to tam nemám, ale v každém případě díky za podrobné vysvětlení, takový přístup určitě přitáhne k aos spousty dalších zájemců.
foto
5r3   16.05.2018 v 21:37   odpověděl:
já mám tyhle:
M/5 KOMBINACE REÁLNÝCH A MAPOVÝCH UDAJŮ
M/5-1 Platí zásada: jedno okénko = jeden údaj
znění "reálně" nebo "jet reálně" nebo "reálná jízda" jsou rovnocenné (v ITI znázorněno údaji (okénky) spojenými bez vodorovné čáry)
znění "mapově" nebo "jet mapově" nebo "mapová jízda" jsou rovnocenné (v ITI mapová jízda je znázorněna vodorovnou čarou mezi údaji (okénky)
foto
LIBUNA   16.05.2018 v 22:42   odpověděl:
To je ale pouze informace o znázornění typu jízdy v iti, jinak na silnici platí M/4-2, M/4-7 a M/3-3. Ale samozřejmě i jasné znění se dá překroutit. Fakt se skvěle bavím debatami po každé soutěži.
foto
kk   16.05.2018 v 23:04   odpověděl:
Ta Libuna je ještě lepší, než Bartma s těma tunelama, podjezdama a mostmami 😂
foto
MirekP   17.05.2018 v 05:20   odpověděl:
Ahoj Libore,
nenech se zmást. Pojem "mapově po nemapové komunikaci" používáme přesně pro to, co popisuješ M/4-2 atd... Ano, opravdu pojedeš úplně stejně, jak píšeš nebo třeba píše Petr, v podstatě reálně a mapově po nemapové komunikaci jedeš úplně stejně. Tady chybu neuděláš.
V čem uděláš chybu je právě přesné znění podmínky, o kterém píšeš, že neznáš. Například, pokud podmínka bude znít, že dokresluješ komunikace při reálné jízdě, pak nedokresluješ, pokud pojedeš "mapově po nemapové komunikaci" Takže rozdíl je v tom, jak máš zadaný itinerář, jestli jedeš reálně nebo vypadneš z mapy při mapové jízdě.
Možná vysvětluju něco jiného než se ptáš, pak promiň.
foto
LIBUNA   17.05.2018 v 07:16   odpověděl:
Míro, díky, přesně na to jsem se ptal, vzhledem k tomu, že po vypadnutí z mapy jedeš podle pravidla pro neuvedené křižovatky = reálně, a mapová jízda končí tím vypadnutím (kromě M/4-2, M/4-7 a M/3-3 II to tvrdí i bod H o vložáku) tak je pro normálního člověka dost nepochopitelné, kam až jste dospěli jenom proto, že někdo překroutil logický a jednoznačný text. Ale většina posádek je zatím naštěstí normálních a zajeli to podle řádů. Měj se fajn.
foto
5r3   17.05.2018 v 07:58   odpověděl:
Obávám se, žes to nepochopil správně. Ve všech vyjmenovaných případech (s výjimkou vloženého iti, který je reálnou jízdou) mapová jízda po přerušení nekončí, ale (po případném přehodnocení) dál pokračuje i když se jede po nemapové komunikaci podle pravidel M/3-3 II . Podle poslední změny Řádů z r. 2012 lze dokonce mapovou jízdou dojet z bodu A do bodu B tak, že nepoužiješ ani kousek mapové komunikace. Mně osobně se to taky nelíbí, ale je to tak.
v té soutěži ale šlo o to, kdy přesně podmínka skončila a ne jak zněla, takže to převážná část posádek zajela špatně.
foto
R.A.   17.05.2018 v 08:42   odpověděl:
Já ho chápu. Problém je v tom, že u vložáků, v odstavci H, je nešťastně uvedeno za Pravidlem pro neuvedené křižovatky (tzv. "reálně"). To mě tam taky vždycky bylo do očí. V souvislosti s tím, že Pravidlo pro neuvedené křižovatky je v sekci M/3 Reálné údaje, to celé působí zmatečně. Dát ho někde mimo a smazat (tzv. "reálně") a je to mnohem jasnější.
foto
5r3   17.05.2018 v 08:50   odpověděl:
Ono za "starých časů" jsme jeli mapově jedině tehdy, když jsme jeli po mapové komunikaci, což už není pravda, bohužel.
foto
LIBUNA   17.05.2018 v 13:13   odpověděl:
R.A. díky za pochopení, jeden z rozumnějších aosáků tady v diskuzi. Když ještě přidáte do řádů to, že přerušení mapové jízdy dle M/4-7 není přerušení mapové jízdy, ale změna na mapovou jízdu po nemapové komunikaci, tak si Janek třeba příště ušetří takové romány bez jediného odkazu na řády.
foto
R.A.   17.05.2018 v 21:12   odpověděl:
A teď mě ještě bije do očí to bytí do očí
foto
kk   17.05.2018 v 21:46   odpověděl:
Taky sem si šim, ale asi se to Brně pýše po jejich.

foto
Mirek L.   14.05.2018 v 15:27   napsal:
Po dvou dnech projíždění první odpolední Karlovy etapy mám chvíli na čtení diskuze. Pokud by někdo chtěl precizovat podmínku nebo vložák podle představ Barmy, bylo by záhlaví itineráře na několik stran a stejně by se našlo několik méně či více zdařilých výkladů. Na to přece máme Zliv!
K sobotě: nezapomeňte plné kanystry (resp. bomby s plynem). Na "odpolední" soutěž také čelovky, harmonogram (pokud se autoři budou dál bránit) bude časově výrazně náročnější!
foto
Bartma   14.05.2018 v 19:18   odpověděl:
Mirku, to že o tom blábolím na celou stranu nutně neznamená, že se má autor inspirovat.
Když vezmu to stěžejní, tak zadání by mohlo být jen o 1 slovo delší, ale to byl pouze neumělý
návrh, věřím, že by to mnozí zvládli i lépe!
Chtěl jsem se jen zastat Vládi a Míši a možná dalších, které to také napadlo.
Zatímco podjezd se dá jen podjet a nadjezd naopak nadjet, most se dá jet horem i spodem
a když to jednou napadne posádku, příště to napadne autora a bude jen další dohadování..
A nebo by mělo být někde jasně řečeno, že most se uvažuje jen pokud se přejede horem,
a kdo si myslí něco jiného, ten se přinejmenším mýlí.
foto
kk   14.05.2018 v 20:12   odpověděl:
Autoři podstatně zkrátili čas na průjezd, takže nedělní oběd stihnou v pohodě všichni.
foto
Jiří Boudný   14.05.2018 v 20:51   odpověděl:
Drobná reakce na Bartmu, tvoje definice tunelu je zcela špatná. Nejkratší tunel ve střední Evropě má 4,2 m na délku a leží v katastru obce Vyskeř. Jeho jméno a přesnou polohu si vygooglujte pokud vás to někoho zajímá. To jen proto kam se s extrémním myšlením také můžeme dostat. Ten tunel je mimo jiné zaspán v evidenci geologických zajímavostí česka.
foto
ZdenekJ   14.05.2018 v 21:46   odpověděl:
Na tunel se můžete se juknout tady
foto
Bartma   15.05.2018 v 00:06   odpověděl:
Drobná reakce na Jirku Boudného - žádnou mou definici zde nenajdeš, zkopíroval jsem definici z vikipedie vč. uvedení zdroje. Můžeš se pokusit o opravu tam uvedené zcela špatné definice,
pokud Ti nové znění schválí a pokud na tom tolik záleží..
foto
Bartma   15.05.2018 v 00:14   odpověděl:
To JB&ZJ: Nádhernej!
Čoveče Jirko, dokonce i tenhle raritní se do té viki-def vleze!
O délce se tam nemluví, ostatní splňuje ukázkově!

foto
Míša   11.05.2018 v 14:43   napsala:
Ještě se vrátím k ČP - krom díků a pochval mám i dotaz(y). Ještě jednou se omlouvám, že jsem hned po dojezdu vypadla jak cukrář. Zdenda mi bohužel vyhodil všechny papíry, takže ani nevím, co jsem vyváděla. Raději nevědět Ale mám dva dotazy:
1/ Byla podmínka za mostem pravá (už nevím, která etapa). Tam jsem úplně nevěděla, jestli mám jezdit P i za mosty (tuším, že tam byly dva takové), které nepřejedu - tedy "mosty" které byly napříč. Dle mapy jsem je "podjížděla". Já jsem za nimi P nedělala - úmyslně. Vzhledem k přídělu bodů to asi bylo špatně. Prosím jen o potvrzení, P ano nebo ne v těchto případech.

2/ Zdenda se mi snažil vysvětlit, že v 1. etapě odpoledního kola Simča cosi vyreklamovala a 160TB dodatečně vyfasovaných nás sestřelilo z našeho možného historického maxima v ČP 3. místa "až" na 6. (i tak bomba místo pro nás). Prosím, můžete mi někdo říct, o co tam šlo?

Díky moc a ještě víc díky za parádní svezení v obou kolech. Strašně se mi to líbilo, hlavně odpoledne mi sedlo

foto
5r3   11.05.2018 v 15:00   odpověděl:
ad 1/ Za podjezdem jsi správně nedělala pravou.
ad 2/ Podmínka s domalováním skončila na té pravé v šipkovém iti a dál už se jelo mapově po nemapové komunikaci, čili už se nedomalovávalo a nedalo se tam následně otočit.
foto
michal.g   11.05.2018 v 15:02   odpověděl:
ad 1) myslím, že jsem to jezdil stejně a snad to bylo dobře :)
ad 2) platnost podmínky pro vykreslování reálně projetých komunikací do mapy končil reálným P. Pak už se nevykreslovalo, nebyl tedy vytvořen kompletní pytel pro otočení a pak se muselo jet točit jinam. Kromě Simči a ještě snad jedné posádky to zajeli všichni špatně, tak jak to myslel autor
foto
Milda   11.05.2018 v 16:58   odpověděl:
ad 2) To bych teda potřeboval vysvětlit: jedu P a pak co? Jsem někde na jiné galaxii? Přece jedu po nemapové komunikaci, jsem mimo mapu. A když dojedu na mapovou komunikaci, tak vidím, kde na mapě jsem. Takže vše za mnou je nemapové a dokreslím si to. Nebo jsem tam od toho P kus cesty nějak přeskočil?
foto
Míša   11.05.2018 v 17:11   odpověděla:
Děkuju všem za objasnění.
Mildo, pokud si dobře pamatuju, podmínka NEzněla, že projeté nemapové komunikace se stávají mapovými. Ale komunikace projeté reálným iti (nebo nějak podobně). Pak mi to dává smysl. Až k tomu poslednímu odbočení reálná P kreslím, po odbočení ale jedu po nemapové na mapu. To by mě zajímalo, jestli ta druhá posádka to zajela jako Simča cíleně nebo omylem Tohle by mě nenapadlo ani omylem
foto
MirekP   11.05.2018 v 17:27   odpověděl:
Ahoj,
1) Za podjezdem se opravdu nejelo vpravo.
2) Ano, i autor s rozhodčím to mysleli špatně. (ono nás to napadlo tři dny před soutěží, ale to nás neomlouvá)
foto
michal.g   11.05.2018 v 19:47   odpověděl:
Mildo, jseš sice na nemapové komunikaci, ale už jsi udělal reálnou P a už tedy jedeš mapový přejezd na další okénko iti. Takže to oblíbené "mapově po nemapové komunikaci". Simča to vymyslela správně!
foto
Špáča   11.05.2018 v 22:52   odpověděl:
Tam nevím, jestli ta druhá posádka jsme my, ale také jsem skončil (záměrně) dokreslovat u toho P. Já to pochopil jako dobrou fintu, že se následně jedu točit jinam.
foto
Vláďa   12.05.2018 v 00:13   odpověděl:
Chápu, že to vyzní od nás asi divně, ale je to pravda pravdoucí.
Posádka č.77 je třetí posádkou, která to zajela správně, zde se také "nepytlila", neboť to považovala za jasné ukončení podmínky v okamžiku odbočení P a pytel nebyl dojet.
Otočení jsme provedli v pytli nad kótou 352 přes SPK X.
Tak vidíte, že jsme měli také světlé chvilky.
foto
Vláďa   12.05.2018 v 00:31   odpověděl:
Ještě doplnění:
Mapově vpravo jsme uvažovali za všemi mosty.
Prosím o vysvětlení, proč mapový podjezd, který je mostem pro železnici a je v mapě zvýrazněn jako mapový most, není pro mne mostem, se kterým uvažuji?
Železnice má také mosty. V podmínce se mluvilo o každém mapovém mostě. Nebyla zmínka jen o silničním mostě nebo o mostě přes který jedu a ne který podjedu.
Proč ne každý mapový most není mostem, se kterým uvažuji? Most mohu přejet i podjet. Jedu mapově přes most nebo pod most. Mapově ho tedy míjím a měl bych splnit podmínku.
Aby se podmínka vykládala dle autora, tak by musela znít: Vždy za každým mostem, který přejedeš, jeď vpravo!
foto
Bartma   12.05.2018 v 03:10   odpověděl:
To Vláďa: To bylo tam, jak jsem řadil a točil volantem?
Vidíš, jak jsem Ti do toho vůbec nekecal? Čtu si to tady jako
diskuzi z nějakého mistráku, který jsem ještě nikdy nejel,
a přitom jsem tam tak pěkně zatočil!
foto
PetrM   12.05.2018 v 07:10   odpověděl:
Proboha Vláďo, most je přes něco a podjezd je nějaká díra (i když tady jen papírová na mapě....). Tak to není to samé.
foto
MirekP   12.05.2018 v 07:32   odpověděl:
Tak ty mosty mě takto nenapadlo. Nicméně napsat mapovou podmínku "za mostem který přejedeš" se mi taky moc nezdá, protože jak mám uvažovat předem, že ten most přejedu, když tam nakonec nepojedu. Myslím, že znění podmínky, které jsme použili, je obvyklé.
foto
5r3   12.05.2018 v 11:31   odpověděl:
A že mapový most v mapovém políčku je orientován k severu tě taky nenapadlo? Kdyby jich tam nebylo tolik, tak jsme jezdili jenom od severu na jih a opačně.
foto
MirekP   12.05.2018 v 11:58   odpověděl:
Nenapadlo..
Sorry jako
foto
kk   12.05.2018 v 14:07   odpověděl:
"Má pravdu, předsedo", nás to taky na chvilku napadlo.
Aj ta Simča měla pravdu, ale nás to ani netrklo.
foto
Vláďa   13.05.2018 v 01:36   odpověděl:
To Mirek:
"Za mostem, který přejedeš" jsem samozřejmě myslel mapové plánování cesty, jako jsi myslel Ty. Jen bych tím eliminoval (upřesnil) mosty, se kterými nemusím a ani nemohu počítat, neboť je nikdy nepřejedu, tedy zejména ty železniční, které mohu jenom max. podjíždět. Důvody jsou zřejmé, po kolejích mapovou cestu neplánuji.
Proto podmínka "Za každým mostem" je tak obecná, že musím uvažovat s každým mapovým mostem, který se mi při mapové cestě "postaví do cesty" a to bez ohledu na to, že jej přejíždím po silnici nebo podjíždím po silnici - jedu do díry. S tím mostem v mapě při výběru trasy jsem měl nějaké dočinění a když už je za mnou (při výběru možné trasy), tak na první možnosti plním zadání podmínky a zahrnuji to do celkového průjezdu.
Takže dle mne se vůbec nemělo jet na začátku 2. odpolední etapy přímo pro SPK Y za prvním podjezdem, protože jsem mapově překonal most (nebylo upřesněno v podmínce jak - přejetí / podjetí) a automaticky jsem odbočoval na Karlov - 1. možnost odbočení vpravo. Teprve potom bylo třeba posoudit, zda je nejkratší stále cesta přes Tample po otočení na pytlíku vedle jména v mapě "Stará Paka" nebo už přes Karlov i po splnění další mapové podmínky s mostem.

Při těchto úvahách vůbec neuvažuji s tím, co zde bylo naznačeno, že se měl brát pouze most, který je orientován na sever. To by byla ještě finta na fintě, tedy na druhou. To bychom to sežrali i s navijákem.

foto
Klenák Zdeněk   13.05.2018 v 18:02   odpověděl:
Vláďo, neblbni Když jedeš vložák "za mostem P", tak taky nejedeš P za podjezdem pod železnicí. U podmínky to musí fungovat úplně stejně.
foto
Jiří Boudný   13.05.2018 v 21:58   odpověděl:
Vlaďa asi ještě nejel vložák za mostem pod mostem, to by se odvinula teprve peprná diskuse. Most a podjezd jsou už spoustu let dva různé pojmy zejména v AOSu. Jen bychom ještě měli řádně vyzkoušet tunel a akvadukt.
foto
Bartma   14.05.2018 v 03:29   odpověděl:
Když jsme s bráchou byli malí kluci, jezdili jsme s rodiči každý výkend z Prahy na chatu v Davli..
Milovali jsme tunely, bohužel cestou žádný nebyl, jeden (Letenský) jsme na nábřeží jen míjeli
a strašně jsme chtěli něčím tak suprovým jednou jet. A tak jsme si to aspoň trochu nahrazovali,
a cestou zpátky, když jsme jeli tím místem (dnešní Nábř. E. Beneše) a podjížděli pod Čechovým
a dnešním Štefánikovým mostem jsme vždy volali " áááá šup do tunelůůů, ... áááá výýýšup z tunelůůů"
A táta se vždycky smál a říkal "klucí, to není žádnej tunel, to jsme jen podjeli most!"
Čili rozdíl je zřejmý - dospělý rozezná tunel od mostu! Vikipedie praví:

Tunel je dopravní stavba, která vede pod zemí skrz krajinnou vyvýšeninu, pod mořem, říčním tokem či městem.
Obvykle slouží pro silniční, kolejovou nebo pěší dopravu.
Vodní tunely vybudované k přivádění nebo odvádění vody se někdy označují též jako štoly.

Most je dopravní stavba, která převádí pěší, silniční nebo železniční cestu případně vodní tok, přes překážku,
kterou může být například vodní plocha (řeka, potok, moře, jezero), terénní nerovnost (údolí, rokle, strž) nebo jiná komunikace.
V současnosti se za most považuje překlenutí překážky delší než 2,0m. Kratší je považováno za propustek.

Podjezd je lidská stavba umožňující průjezd dopravních prostředků pod již stávající stavbou.
Jedná se například o podjezdy pod železničními tratěmi, dálnicemi, silnicemi a jinými terénními překážkami.
Je to řešení při dodatečné dostavbě silniční infrastruktury ve městech.

Z rozboru nabízených možností bych tedy vyloučil tunel, který jak už víme dospělý pozná a věnoval bych pozornost
stavbě, zvané most. Ta totiž vyniká zajímavou vlastností - podle způsobu interakce může být mostem
rozuměj přejezdem, jak popsáno výše)a nebo podjezdem. A pokud to je použito v iti, mělo by toto být každému jasné.
Pokud se ovšem najdou tací , kteří z pohledu většiny nepochopí, tak to evidentně každému jasné není a
stálo by za to, aby bylo jasněji zadáno. Bez ohledu na konkrétní situaci, na právě proběhlou pěknou soutěž, ...
Je totiž rozdíl, pokud napíšu např "za mostem" jak píše Zdenek, a nebo když napíšu "po přejetí / podjetí mostu" atd. ,
čili nějak srozumitelně omezím možný nejasný výklad kohokoli.
Samozřejmě na všechno důmyslné se dá vymyslet jakákoli π..vina, ale pokud autor nechce na tomto slovíčkaření
postavit pofidérní fintu, tak čím jasněji toto zadá, tím lépe, soutěž si tím nepoškodí..Naopak!
Mirek píše, že není dopředu jasné, jak to s mostem dopadne (i když mapa lecos naznačuje, ale je to jen symbol, ten most v ní)
A když plánuju cestu a ještě jsem most neviděl a jen tuším, co se tam bude dít, tak jak mám plánovat?
Takže se to dalo pochopit i tak, jak píše Vláďa a naprosto s ním souhlasím.
Možná bych to chtěl jet jinak, ale určitě bych přemýšlel, jak to autor může chtí a vždy by existovala druhá možnost.
Nevím, co je dávno jasné v AOS, jen jsem mnohokrát už zažil, že na dvou soutěžích se ta samá situace
vykládala opačně, co bylo jasné a co blbost v jedné, byla blbost a jasňočka v té druhé..
(A těším se na reakci typu: "to je přeci každému jasné" - Takto arogantně utíral svého času p.Klaus oponenty,
když svá vyjádření začínal slovy: Každý rozumně uvažující člověk přeci ví, že..." A doplnil své tvrzení.
Jinými slovy: kdo si myslí něco jiného, je debil!)
foto
Bartma   14.05.2018 v 03:35   odpověděl:
Omlouvám se všem za délku předchozího příspěvku!
(co mne vyhodili ze svazu spisovatelů, trpím nedostatkem a zasírám diskuzní fóra svými bláboly)
Laskavý čtenář promine!
foto
5r3   14.05.2018 v 06:31   odpověděl:
Kdyby ta podmínka zněla - za každým podjezdem jeď pravá, to byste taky dělali pravou za každým mostem? Vždyť most může být podjezd pro řeku, vlak ap.
foto
Bartma   14.05.2018 v 06:33   odpověděl:
To 5r3: Když by ten symbol podjezdu v tý mapě byl pěkný, dalo by se o tom i zapřemýšlet!
foto
Bartma   14.05.2018 v 06:38   odpověděl:
Ale podjezd je podmnožina mostů, tak asi ne-e. Podjezd má v tom názvu to "pod",
čili ve vložáku rozhodně ne, a v mapě nejspíš taky ne.. Fakt nevím, jak by bylo zakresleno.
To takovej most, když se dopředu neví, kudy se pojede, by ale mohl být tím i tím...
foto
Bartma   14.05.2018 v 06:51   odpověděl:
Ovšem jsou i takové mosty, kdy jeden fakt neví..

49,59,07.7N 14,23,42.9E , 50,08,21.5N 15,47,20.8E
foto
PetrM   14.05.2018 v 08:07   odpověděl:
Hlavně si hoši dejte pozor na to, KDY brouzdáte po netu a píšete příspěvky. Většina obyvatel v noci spí, někteří i pod mostem nebo pod podjezdem. Asi se vám stejská po nočních příspěvcích Loleho
foto
kk   14.05.2018 v 10:31   odpověděl:
Nějak ta diskuse ujela do blábolů ...
Jenom Bartmovi: kdybyste do Davle jezdili z Braníka vlakem, tunelů by sis užil dosyta! Jarov, 2x Libřice a ještě Davle.
foto
Bartma   14.05.2018 v 18:55   odpověděl:
To kk: to víš, že jsme jezdili, ale tunely se neustále rozšiřovaly, často se jelo do Měchenic a do Davle busem.. Na té trati jsem něco prožil, vč. jízd mezi vagony nebo noční přechod Měcheničáku a vtom vlak naproti a honem šplhání na trámy..

foto
kk   10.05.2018 v 18:56   napsal:
Pro Claruse a další prudiče - najížděče: seznam obcí bude zveřejněn hned poté, kdy se dohodneme, kudy trať povede. St.večer, spíš čt.dopo. Jisté Drevníky a Občov, kde jsou hospody.
Jestli to HR nevyškrtne.
foto
MirekP   10.05.2018 v 19:00   odpověděl:
Já jsem si to myslel, že kdyby sis pamatoval, kudy to bude, že by jsi to napsal.
foto
kk   10.05.2018 v 19:05   odpověděl:
Dyk to eště nevim. Ty si pamatuj LIBICE!
foto
Jirka Kozel   11.05.2018 v 12:27   odpověděl:
To už si mohl aspoň napsat, co se v kterej hospodě točí, pač bych nerad jel na soutěž nepřipravenej a navigace je v tomhle případě asi prd platná...
foto
kk   11.05.2018 v 14:31   odpověděl:
Jirko, samý sračky - Budvar.
foto
matonni   11.05.2018 v 15:10   odpověděl:
Tak to vypadá na povinnou lednici s plechovkama do auta.
foto
kk   11.05.2018 v 15:25   odpověděl:
Nech si v autě nějaký místo na trestný body, případně na ceny ...
foto
matonni   11.05.2018 v 15:54   odpověděl:
S trestnými body počítám na 100%, tudíž ta lednice je jistější, než případná cena. Začínáme a jsem jak nudle v bandě🤣
foto
Jirka Kozel   11.05.2018 v 17:15   odpověděl:
Tak to jsem klidnej Karle. Tam mam natrénováno. Budvar se pije tady u nás v Budějcích, k vám se vozí akorát to, co se vypláchne, když se mejou sudy, pač tomu stejně nerozumíte. To máš stejný jako s vínem, co se vozí z Moravy Pražákům. Pozdravuj Mirka.
foto
5r3   11.05.2018 v 17:45   odpověděl:
Ve Zlivi se naštěstí dá najít hospoda, kde pivo mají. V Rybářské baště sice na rybu člověk nenarazí, ale plzínku za 32Kč tam čepují.
foto
Jirka Kozel   11.05.2018 v 18:34   odpověděl:
Zliv, kde to je proboha?
foto
kk   11.05.2018 v 22:12   odpověděl:
Jirko: Zliv je ta Prdel u Budějic. Mirka bych rád pozdravoval, ale stále se klepe po dnešní kontrole mé špíííčkové soutěže a snad prej na kyslíku.

foto
clarus8   10.05.2018 v 00:50   napsal:
Pro organizátory Drevníků
-rád bych věděl obce soutěže uvedených podle abecedy-ne prostor
-rád bych znal ještě před rozpravou, jak je řešena jízda při označení komunikací označených značkami Zákaz vjezdu vozidel nad 1,5 t.
Moje vozidlo to splňuje pouze bez řidiče.
Může to mít vliv na průjezd trati nebo při ignoraci značky riziko pokuty.
foto
kk   10.05.2018 v 09:39   odpověděl:
Pro Claruse:
- seznam obcí je přežitek z dob, kdy se prostory soutěže najížděly a kupovaly se podrobné mapy. Dnes, v době GPS navigací málokdo najíždí a drahé mapy nekupuje nikdo. Abecední seznam byl jen k zlosti, člověk ležel nad mapou a napřeskáčku hledal vesnice.
- k druhému dotazu: o takové značce na trati nevíme, pokud ji potkáš, nezbyde než vystoupit a ty 3 kilometry odtlačit. Za to snad pokutu nedostaneš! 😂
foto
MirekP   10.05.2018 v 09:47   odpověděl:
Pro Karla - ještě je několik posádek, které najíždí a kupují podrobné mapy. Rád ležím nad mapou a hledám vesnice. Abecedně srovnané být nemusí.
foto
kk   10.05.2018 v 10:39   odpověděl:
Pamatuji na to i nějakou fintu, kdy ses musel neuvedené obci vyhnout.
foto
MirekP   10.05.2018 v 10:54   odpověděl:
Jasně, pak je dobře tu vesnici do seznamu přidat, aby jsi nás zmátl. Podle mne vesnice pro špatný průjezd do seznamu patří. Jinak je pravda, že obce pro pohár se nenadjíždí. A také je pravda, že uvedený prostor soutěže je podle řádů dostatečný. Jinak mapování před soutěží mě neuchrání před špatným průjezdem, takže pokud budeš mít zase nějaký vzkaz na trati, už se těším.
foto
kk   10.05.2018 v 10:58   odpověděl:
Mirku, bude tam jako vždycky, ale tentokrát za 60!
foto
PetrM   10.05.2018 v 11:20   odpověděl:
Já jsem taky najížděč a preferuju seznam obcí. Ale ne dle abecedy, jak chce Clarus ale přesně dle směru průjezdu od startu až do cíle
A značky zákaz vjezdu nad 1,5 tuny jsou většinou z dob, kdy osobní vozidla bývala výrazně lehčí..... On to ten mostek vydrží i s navigátorem. A že by u podobného mostku někdo cíleně pomáhal a chránil jsem ještě neviděl......
foto
clarus8   10.05.2018 v 13:27   odpověděl:
Já jen reaguji na závazné pokyny pro stavitele trati pro rok 2018 bod 3.
Ano, pro Shell jen doporučující, ale tato soutěž je společná s pohárem, takže podle mne i závazná.
foto
Pavel_K   10.05.2018 v 13:59   odpověděl:
Já se taky hlásím do "klubu mapařů" a to nejen kvůli najíždění (dnes už jen mistráky a ještě jenom noc), ale jsem zastáncem toho, že papír je papír, ten neselže. Ty moderní hračičky jsou sice pěkný, ale taky náchylný k poruchám, stačí zlomený kablík a už to nedobíjí a za chvíli to zčerná a je konec. Papírová mapa funguje pořád.
Když se autor nechce dělat se jmenným seznamem obcí, postačuje znázorněný prostor, ale prosím co nejpřesněji, aby tam nebyla polovina obcí zbytečně navíc.


ZPĚT na 1. stránku 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 < 266 > 267 268 269 270 271 272 273 274 275