začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 26. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
PetrM   21.06.2020 v 10:34   napsal:
Děkuji všem pořadatelům na Plotici za příjemný závod pro nás mimo soutěž!! Ale nebyl to zas tak lehký Shell Cup!
Když se na to teď dívám, tak mě fascinuje retro jednosměrka před retro pumpou v Kravařích. Ta fakt nebyla vidět a hlavně by jí tam nikdo nečekal.
A ještě pro upřesnění jedné nejasnosti z Kravař ohledně vložáku s jednosměrkou. V řádech se v sekci „vložáky“ píše, že mj. může být použit vložený iti typu „Vjeď do každé komunikace označené DZ „jednosměrná komunikace“ apod.- v tomto případě se za návěští považuje křižovatka, kde vložený iti plním.
Znamená to tedy že kótu 213 s příjezdem a výjezdem jsem díky vložáku neměl projetou a musel to jet ještě jednou i s příjezdem (tedy měla být 2x SPK 17).
A když se dívám na výsledky, tak si myslím, že posádka Špaček-Stanovský už je rozhodně zralá na vyšší soutěž, než je Shell Cup. A už to ostatně dokázali i v únoru na ZHS. Jste dobrý, chlapi!!!
foto
matonni   21.06.2020 v 14:18   odpověděl:
Petře děkuji za objasnění tématu Kravaře. Jak jsem ti říkal včera, já tohle nevím a jsem rád, žes na to nezapomněl.
foto
ZdenekJ   21.06.2020 v 15:22   odpověděl:
Já si již nejsem tak jistý jako jsem byl před soutěží. Prosím diskutující o vyjádření.
Je zadán příjezd a výjezd do kóty.
Vložený itinerář: Vjeď poprvé do každé jednosměrky.
Kóta je na kříži, příjezd je např. ze západní větve, odjezd do severní. Ve směru na východ je reálná jednosměrka, od jihu normální komunikace. Mapově přijedu do kóty od Z. Já si situaci vyhodnotil, že příjezd mám splněný (návěští je křižovatka, výkonný povel je vjetí do té jednosměrky, příjezd já myslím že i kótu mám projetou, jen nemám ten výjezd) , něco obkroužím a z libovolného směru (mimo směr výjezdu) se do kóty vrátím a plním výjezd. Jak vidíte problém vy.
Zde je konkrétní "náhled"
foto
michal.g   21.06.2020 v 16:43   odpověděl:
Podle mne musíš obojí splnit najednou. Nemůžeš si to kouskovat.
Je to jedno okno, které když chceš splnit, tak musíš splnit vše najednou.
foto
matonni   21.06.2020 v 18:09   odpověděl:
I my děkujeme všem účastníkům, jsme rádi, že jste s námi ten deštivý závod zvládli. Včera jsem poděkoval kdekomu, ale na kluky ze zručky jsem úplně zapomněl: Vláďové, děkujeme i vám.
P.S.: Od vyhlášení výsledků už nekáplo
foto
Ruda   21.06.2020 v 18:37   odpověděl:
Soutěž jsme nejeli ani itinerář jsme neviděli, ale podle diskuse a z náhledu mapy máme na věc trochu jiný názor. Umístění značky "jednosměrka" je nějaký ten metr od křižovatky a podle nás se váže až k další odbočce kvůli výjezdu autobusů ze zastávky. Proto se neváže ke křižovatce s kótou a vložák se vůbec na tomto místě neměl jet.
Smutro
foto
ZdenekJ   21.06.2020 v 19:14   odpověděl:
No tak to nenapadlo opravdu nikoho (naštěstí). Nicméně ptám se (pokud by tam nebyl ten autobusák a byla to normální křižovatka se čtyřmi paprsky) mám nebo nemám splněný příjezd. Mám nebo nemám projetou kótu (bez výjezdu).
To Michal.g Myslíš, že na to nelze aplikovat M 4/4 "Pokud je zadán příjezd nebo
výjezd v konkrétním mapově zadaném místě, nemusí být splněn při prvním průjezdu tímto místem?"
foto
5r3   21.06.2020 v 20:14   odpověděl:
Myslím, že od 6.4.2012 je to jasné (ať už se nám to líbí nebo nelíbí)
-mapová i reálná místa v úseku mezi návěštím a výkonným povelem nepovažujeme za projetá, včetně místa plnění výkonného povelu (to platí i pro místo výkonného povelu totožného s místem návěští)
foto
kk   21.06.2020 v 20:34   odpověděl:
to Ruda: souhlas. Pokud je značka za kótou, je projetá.
foto
clarus8   21.06.2020 v 21:59   odpověděl:
Na některém ze závodů v minulosti mi bylo vysvětleno, že když v jedné a téže křižovatce se mi sejde mapová podmínka s vložákem, tak má vložák přednost. Tehdy mne to stálo 200 Tb. Tady to bylo v kotě, což je trochu rozdíl.
Tady jsem si to tak vybral podobně-nejprve vložák a pak teprve návrat do koty k jejímu projetí.
foto
R.A.   21.06.2020 v 22:30   odpověděl:
Souhlas se všemi kromě kk
Půlit jedno okno na 2x je blbost, ať už by bylo zadání jakýkoliv. I kdyby tam vůbec nebyl příjezd, ani výjezd, tak kóta není projetá viz citace Řádů obou Petrů. Proč vůbec něco takovýho stavět na Shell cupu? A ještě na takovým místě, kde jak správně píše Ruda, není vůbec jasné, jestli ta jednosměrka je hned z téhle křižovatky a nebo až za odbočkou na zastávku. Moc to sice nevypadá, ale s trochou snahy by se dalo z té zastávky vyjet ještě před tou DZ. Každopádně toto i na dobrým místě tak na mistrák a ne na špatným na Shell. Když se to pak ještě hodnotí naruby, tak to se pak těm Shellákům nedivím, že z toho mají bramboračku
foto
PetrM   22.06.2020 v 09:08   odpověděl:
Ahoj! Já jsem tuhle causu otevřel a tak se k tomu ještě jednou vyjádřím. Děkuji Ráčkovi i 5r3 za doplnění. Je to tom, že u vložáku s jednosměrkou je v Řádech platná ještě ta věta, kterou uvedl 5r3.
Cituji: "to platí i pro místo výkonného povelu totožného s místem návěští", což u jednosměrky je. Je to oboje v té křižovatce. Není to o tom, že až dojedu k té značce.
To Ruda: na tom místě mě ani nenapadlo, že by ta jednosměrka mohla vést až z další křižovatky. A dle mapy.cz to také nejde, u nás jezdíme vpravo, nejsme v Anglii. Ta značka je dost brzo od té hlavní.
To clarus8 : máš pravdu.
foto
MirekP   22.06.2020 v 09:25   odpověděl:
Ahoj,
před možná 15 lety toto řešil Petr Schlindenbuch v Liberci a v rozpravě upřesnil ježdění do jednosměrky tak, že pokud vjíždím do jednosměrky, považuji návěští jako před křižovatkou, protože se rozhoduji před vjezdem do křižovatky. Pak samozřejmě jsem kótou neprojel. V Praze vloni naopak upřesnil Mirek Ludvík, že v kótě, kterou jsem tedy projel, mi skončil vložák a do jednosměrky už nemusím.
foto
VláďaŽ   22.06.2020 v 09:39   odpověděl:
Takže z toho plyne tedy co?
foto
PetrM   22.06.2020 v 10:39   odpověděl:
To MirekP: Teď jsi tomu objasnění fakt pomohl.....
foto
matonni   22.06.2020 v 11:15   odpověděl:
Takže krom toho, že jsem blbej, protože jsem to blbě postavil, mi jasné ponaučení nevyplynulo. Ale překvapený nejsem.
foto
Ruda   22.06.2020 v 11:49   odpověděl:
To PetrM
Já mám výhodu v tom, že jsem skoro místní. Ta jednosměrka opravdu platí až o křižovatku dál. Je to z toho důvodu, že z té ulice vyjíždějí autobusy směr Litoměřice. Kdyby jednosměrka platila už od křižovatky s hlavní, musely by objíždět celou náves. Kde zná místní poměry, tak by vložák prostě nejel.
SMUTRO
foto
R.A.   22.06.2020 v 11:58   odpověděl:
Plyne z toho to, že už před 15 lety věděli, že je to problematický a tak to upřesnili v rozpravě. Pak jsem se s tím setkal na mistráku někde později. Už nevím, kdo to stavěl a tam bez upřesnění zastávali opačný názor a připomínku mi neuznali. Takže se to pak v roce 2012 dalo do řádů, aby bylo jasno. Mně to přijde i logické, protože z křižovatky odjíždím reálně, tak ji nemůžu mít mapově projetou. Jestli to loni v Praze bylo protiřádově, tak když se jasně vysvětlí, co se po soutěžících chce, tak proč ne.
Kdo nic nedělá, nic nezkazí a je jasné, že navíc bez zkušeností a znalostí souvislostí se dá postavit s dobrým úmyslem něco hrozně těžkého a ne úplně jasného. Už jen samotnej vložák s jednosměrkama je těžkej, natož ho ještě kombinovat s kótou a pro jistotu ještě i s kótou, která má příjezd i výjezd. U toho by tápaly 2/3 mistráku. Toto měl jednoznačně zastavit HR. Jenže zjevně i pro něj to bylo moc.
Výsledek je ten, že se musí stavět jen to, o čem si jsou stavitel a HR absolutně jisti, že to nemá dvojí výklad. A když si nejsou jisti, tak to buď vyhodit, nebo vysvětlit, jak to chtějí. I tak se tam můžou takový věci ve finále dostat. Ale nemělo by se pak stávat, že se i po jasně podložených připomínkách (netuším, jestli k tomu tady došlo) budou i protiřádově hodnotit.
Chyby jsou vždy více vidět, než těch 99% bezproblémové tratě a všeho okolo. Takže si tím nenech zkazit náladu a dojem z dobře vykonané práce. Málo co je tak nevděčná činnost, jako stavitel trati. A když k tomu děláš ještě úplně vše okolo soutěže, tak je totální masakr. Takže hlavu vzhůru a vstříc lepším zítřkům
foto
PetrM   22.06.2020 v 12:11   odpověděl:
To Ruda: No vidíš, tím jasně dokazuješ staré pravidlo, že nejvíc chyb nasekáš, když se jede závod okolo vlastního baráku. Člověk je něco naučenej a ony například ty blbé značky stojej v podstatě trochu jinak, na čemž je postavená finta.....
Tady ta jednosměrka stojí fakt tak, že do ní AOSácky pojedeš.
foto
5r3   22.06.2020 v 12:22   odpověděl:
To dopravní značení na celé návsi je opravdu velmi zvláštní a úsporné. Nechce se mi ale věřit, že autobusy ze zastávky vyjíždějí na jih proti zaparkovaným autobusům na levé (západní) straně komunikace.
foto
matonni   22.06.2020 v 13:11   odpověděl:
to R.A.: Já to nemám tak, že bych se bořil v blátě a měl těžkou hlavu z chyby, to vůbec. Mi jen vadí, že na stejnou situaci má co člověk, to jiný názor.
My jsme řešili hlavně tu věc, jak zajet kótu se zadaným příjezdem a výjezdem, zda musí být ty dvě šipky splněny současně. To jsme si ujasnili dopředu, ale vliv vložáku na splnění příjezdu nám utekl.
Takových chyb ještě nasekám, slibuji
foto
VláďaŽ   22.06.2020 v 14:18   odpověděl:
To 5r3 12.22: jen pro upřesnění - zmíněná komunikace (souběžná obslužná pro busy) je (bez označení) jednosměrná k severu - pravá strana obsluha zastávky, levá strana odstavení autobusů.
foto
Aleš Sobota   22.06.2020 v 16:51   odpověděl:
To PertM - Nepojedu ani AOSácky. Kdyby byl Vl. jednosměrka = zákaz, tak dojedu k jednosměrce a odbočím v pohodě doleva - tudíž je to další křižovatka.
foto
Janek   22.06.2020 v 16:57   odpověděl:
Petr mi to volal hned po soutěži a co já prej na to. (pominu busy atd.) Výklad autora prý byl, že je značka za křižovatkou, tedy v kótě jsem byl. Toto ne-e! 1směrka nezačíná u DZ 1směrka, ale začíná už v křižovatce, ve styku os komunikací. To bychom taky DZ zákaz vjezdu do 1směrky nikdy neuvažovali za 1značný výjezd. ...protože ten kousek k DZ není nijak označen (?). To asi uznáme všichni, že je mimo rozum. Tedy: přijedu ve směru příjezdové šipky, chcu odjet dle výjezdové. Záměr mi zboří vložák, podle kterého jedu jinam. Mapové okýnko nemám splněné, tedy ho jedu plnit a znovu se tlačím do křižovatky příjezdovou šipkou. (A teď ještě přijde říct Jirka Boudný, že vložák "poprvé..." je mimo řády a zpátky na stromy )
foto
matonni   22.06.2020 v 17:05   odpověděl:
to Janek: Konečně vysvětlení, které dokážu pochopit a přijmout ho - polopatě, logicky. Děkuji Janku, tímto se přiznávám k chybě, omlouvám se za ní a pokusím se jí příště vyvarovat.
foto
michal.g   25.06.2020 v 09:30   odpověděl:
to ZdenekJ: teď teprve jsem zaregistroval tvůj dotaz s aplikací M4-4. to je tam jen proto, aby sis uvědomil, že kótu můžeš projet mimo pořadí, i když má uvedený výjezd nebo příjezd. mám na to stejný názor jako R.A., jedno okénko iti si nemůžeš rozdělit na 2x (samozřejmě vyjma SM, ale to je kapitola sama pro sebe). podle mě určitě splnit příjezd i výjezd najednou a pokud by to nešlo, tak je to chyba autora.
foto
DavidS   26.06.2020 v 10:35   odpověděl:
Posádka 108 děkuje za projevenou důvěru. Dneska se uvidí, do které kategorie patříme

foto
Tomáš   21.06.2020 v 10:09   napsal:
Výsledky Plotice jsou poněkud nepřesné nebo neumím sčítat. Správně je součet pouze u prvního. U všech ostatních to zřejmě přičítá ještě čísla bot a obvody hlav celé posádky. Největší hlavy měla zřejmě posádka 107.
A doufejte, že 104 nebude trvat na opakování ceremoniálu. Měli být nejspíš o příčku výš.
foto
PetrM   21.06.2020 v 10:38   odpověděl:
Buď v klidu! Celkový součet je dobře. To, co často v tabulce nesedí, jsou údaje u TB za PK u některých etap. Tam má být výrazně více a v celkovém součtu už to je! Ale ten systém se jeví docela dobře, tohle je jen drobný problémek..
foto
Tomáš   21.06.2020 v 11:05   odpověděl:
No, bylo mi to divný, ale hlásit jsem to musel.
foto
Duža   21.06.2020 v 12:51   odpověděl:
Jo, jo byl to test toho programu na vychytání chyb. Výsledky jsou v pořádku. Jen v políčku bodů za druhou etapu to ukazovalo jen body za průjezdky navíc. Bez bodů za chybějící průjezdky. Ale v celkovém součtu byly.
foto
Nika   21.06.2020 v 12:56   odpověděla:
Malá chybička A co je to za program, něco jako Tomášův, že opišeš výkaz a ono ho to samo vyhodnotí?
Taky mě zaujalo, že se můžeme dopředu podívat na vzoráky AOS Větřní
Jé, to jsem neměla říkat a mohli jsme vyhrát
foto
matonni   21.06.2020 v 14:15   odpověděl:
Ahoj, nový Dužův program jsme otestovali, posádky proběhlé soutěže jsme použili jako pokusné králíky a ještě jednou jim děkuji za pochopení a především za pomoc s kontrolou výsledků. I díky jejich zapojení jsme objevili drobnou chybičku, která nás zdržela jen o pár minut a která zároveň některé z vás následně zmátla, ale na místě vyhlášení všichni věděli, kde je problém. Program ještě mazlíme (přesněji Duža mazlí), ale funguje skvěle. Zatímco já v pátek večer ládoval v kempu v chatce výkazy do systému, tak posádky v hospodě už viděli průběžně doplňované výsledky. Stejně tak tomu bylo v sobotu, kdy Zdeněk v kulturáku zapisoval druhou etapu a já v časovce průběžně vyplňoval právě odevzdané výkazy a tím využil volný čas mezi dojezdy posádek. Jak můžete sami vidět, program bude umět ukázat vzorový jízdní výkaz i správné průjezdy etap. To vše po dojezdu etapy, odevzdání výkazu a sdělení přístupového hesla posádce. Sice jsme měli k dispozici excelovou tabulku a Zdeněk pro kontrolu projel výkazy i ručně, ale toto záložní řešení nebylo potřeba.
Děkuji oběma Vláďům (Dužíkovi i Hrdinovi) za nasazení, obětavost a zapracování připomínek i požadavků. Moc nám vaše práce pomohla a především věřím, že pomůže i dalším pořadatelům.
foto
Ousi89   22.06.2020 v 16:55   odpověděl:
Ahoj,
to Nika: Díky za odhalení chyby asi to Větřní teda změníme no
to matonni: Dík za předání info
foto
matonni   22.06.2020 v 17:51   odpověděl:
Jazyková korektura mého příspěvku: posádky viděly
Někdy, ale opravdu výjimečně, píšu rychleji, než přemýšlím.

foto
matonni   18.06.2020 v 17:49   napsal:
Mistrák Mělník

1) Jídlo - omlouvám se za nejasnost s výběrem jídla, ta moje modlitba se týkala zítřejší soutěže začátečníků. Vaše posádky mají jídlo bez výběru (páteční hotovka, snídaně formou švédského stolu a odpoledne 200 g steak na grilu).

2) Ještě 5 posádek nezaplatilo startovné. Prozatím nebudu jmenovat
foto
matonni   22.06.2020 v 14:28   odpověděl:
Inventura pohledávek ke dni 22.6.
Nezaplaceno mají následující posádky:
7
8
15

foto
matonni   23.06.2020 v 11:55   odpověděl:
Aktualizace:

nezaplaceno mají posádky 8 a 15.

Dále prosím v souladu s výzvou v propozicích, abyste se "nějak" uspořádali do pokojů, nechci vám zasahovat do zvyklostí a násilně oddělovat. Máme k dispozici 2 čtyřlůžkové pokoje s jednou palandou, zbytek jsou třílůžáky bez palandy. Samozřejmě se budu snažit nemíchat ženy mezi muže, ale musíte mi trochu pomoci.

V pátek bude jednotná večeře (svíčková s knedlíkem) a v sobotu slibovaný steak (budou k dispozici vepřové a kuřecí).

A ještě jedna prosba: protože se po uvolnění opatření ohledně svinstva z Číny roztrhl pytel se zájemci o akce, hned po nás budou nocovat fotbalisti. Prosím, uvolněte pokoje ráno před startem do sobotních etap.

Děkuji
Víťa
foto
matonni   24.06.2020 v 09:07   odpověděl:
Aktualizace 24. 6. 9:00

Poslední hříšníci: posádka č. 8
foto
jardah   24.06.2020 v 15:32   odpověděl:
Víťo ,děkuji ,že jsi nás " ze známosti " nejmenoval mezi neplatiči i když jsem platil až dnes. Děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouvám.Propozice bych vůbec nečetl,kdyby jsi nám neposlal maila.
foto
matonni   24.06.2020 v 15:53   odpověděl:
Jardo, to vůbec nebylo ze známosti. Důvodem byla moje liknavost, vždyť jsem vám nenahlásil, kolik máte platit jen za sobotu
foto
Vašek   24.06.2020 v 16:08   odpověděl:
Že st.č. 8 nebude mít předem zaplaceno ví již od Kladna Zdeněk J., zeptej se ho on ví proč.
foto
jardah   24.06.2020 v 22:10   odpověděl:
TO VÍŤA.. NO TO JSI MI ZKAZIL RADOST.. O TOM JÁ NEVĚDĚL...
foto
ZdenekJ   25.06.2020 v 08:22   odpověděl:
Omlouvám se posádce st.č. 8. Nejsou hříšníci, jen jsem zapomněl informaci předat na správná místa.

foto
matonni   17.06.2020 v 14:18   napsal:
Hledají se jedny ruce, dvě nohy a jedna hlava.
Máme na Plotici či Plotičku volného univerzála (řidič nebo navigátor), který by si rád soutěž zajel, ale nemá s kým. Nenajde se někdo podobný? Dle jeho odvahy buď do kategorie Shell, klidně i do náborovky. Neváhejte a udělejte radost sobě, našemu singlovi a také nám, pořadatelům. Díky.
foto
kk   17.06.2020 v 14:38   odpověděl:
Zkuste M.Ludvíka, na přebor i mistrál už se bojí... 😁
foto
kk   17.06.2020 v 14:39   odpověděl:
... mistrák ...
foto
matonni   19.06.2020 v 05:29   odpověděl:
Vyřešeno.

foto
Duža   16.06.2020 v 09:27   napsal:
Všechno nejlepší k narozeninám !! A konečně letos ten titul mistra ČR !
(Komu že to přeji ? Kdo asi může být letos mistrem ?
foto
PetrM   16.06.2020 v 09:46   odpověděl:
To už se letos žádnej mistrák nepojede??? Já se tak těšil, že ještě jo.....
Ale jinak všechno nejlepší
foto
kk   16.06.2020 v 10:07   odpověděl:
Duža se trochu předbíhá. S Pavlem Virlem slavíme kulatiny až v únoru. Koneckonců pochybuji o tom, že by jeden z nás byl mistrem
foto
Mirek L.   19.06.2020 v 22:20   odpověděl:
Vláďo, tys asi přehlédnul, že nejme na Mělník přihlášeni!


ZPĚT na 1. stránku 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 < 168 > 169 170 171 172 173 174 175 176 177