začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Vláďa   5.10.2020 v 15:26   napsal:
Vzhledem k tomu, že odpadl Tábor a tím pádem i prostor pro koaliční jednání ohledně družstev, tak nabízíme naši posádku k doplnění.
Děkujeme předem za projevenou důvěru!
foto
Ludvík Prášil   5.10.2020 v 21:04   odpověděl:
Ahoj, pro MČRD nabízím posádku startovní číslo 58 ve složení Prášil-Šonský.
My jsme letos jeli jenom Hrubici a jsme docela natěšení!

foto
ZdenekJ   5.10.2020 v 21:32   odpověděl:
Ono vlastně hodně posádek jela skoro jen Hrubici. Skoro věe ostatní odpadlo .
foto
Vláďa   5.10.2020 v 23:49   odpověděl:
To Ludva:
pokud by vám nevadila naše "nekvalita" (viz loňské bramborové výsledky) a je vaším cílem si zajezdit letos ještě aspoň něco, tak to můžeme dát dohromady. Jen sehnat ještě Shelláky.
Jak to vidíš?
foto
Ludvík Prášil   6.10.2020 v 21:19   odpověděl:
Vláďovi:
Já jsem pro! Shelláci, kdo se k nám přidáte?
Lp
foto
Vláďa   6.10.2020 v 22:16   odpověděl:
To Ludva: platí a snad někdo ze Shelláků dostane chuť si zajezdit a plukovník nám soutěž nezatrhne.
foto
Jura 3   6.10.2020 v 23:43   odpověděl:
Nebyl ten plukovník Zbytakuv podrizenej? By mu to mohl postavit tak nějak politicky!
foto
VláďaŽ   7.10.2020 v 14:07   odpověděl:
To Vláďa a Ludva: já se klidně a rád přidám, akorát mi chybí jedna maličkost - navigátor .
Tak kdyby se nějaký našel
foto
Vláďa   7.10.2020 v 23:03   odpověděl:
To VláďaŽ:
Mám čerstvou info pro Tebe, více zašlu v SMS.
foto
Vláďa   8.10.2020 v 10:06   odpověděl:
To Ludva:
pokud to klapne, tak budeme komplet družstvo.
foto
Vláďa   8.10.2020 v 10:45   odpověděl:
To Ludva: tak to neklaplo
To All: sháníme navigátora pro MČR družstev k Vláďovi Žlábkovi. Jsme optimisti a doufáme, že se soutěž pojede.
foto
michal.g   8.10.2020 v 10:57   odpověděl:
optimismus je fajn, ale já bych ho pozdržel do zítřka
foto
Vláďa   8.10.2020 v 16:23   odpověděl:
Tak, a máme po vtákách. Nejraději bych se na všechno vyprd velebnosti!
foto
Arzit   8.10.2020 v 17:11   odpověděl:
Muzem uzavirat sázky, jestli to je jen na tech 14 dbi, nebo až do Vánoc.
foto
kk   8.10.2020 v 18:34   odpověděl:
Ahoj, mám dvěma posledním příspěvkům rozumět tak, že družstva jsou passé?
foto
michal.g   8.10.2020 v 18:52   odpověděl:
Rozhodnutí bych nechal na pořadateli...
foto
VláďaŽ   8.10.2020 v 19:07   odpověděl:
Tak tak, Michal má pravdu. Asi by se organizačně dalo zvládnout povolených max 20 osob pro venkovní sportování, ale je to teď na organizátorech.
foto
jardah   8.10.2020 v 19:57   odpověděl:
VLÁDO Ž. V AUTĚ JSME DVA + PÁR POŘADATELŮ NA JZ -MAX. A TO JE VELKÝ ČÍSLO 8 DOHROMADY- SPÍŠ JEN ŘIDIČ A ČASOMÍRA......OSTATNÍ SE DÁ ŘEŠIT..PÍSEMNÁ ROZPRAVA,PŘÍJEZD NA START VE STRIKTNĚ STANOVENÝCH ČASECH ,VŠE SAMO BEZ ST.ČÍSEL. KONEC BEZ ČTVRTÉ ETAPY-KDYŽ UŽ TAK JEN PO NETU JAKO PŘI NETOVÝCH AOS A PAK VYVĚŠENÍ PRO KONTROLU PŘ.SOUČTOVÝCH CHYB.... VYHLÁŠENÍ ? FAKT JEJ POTŘEBUJEME ? JSEM ZÁSADNĚ PROTI ŠÍŘENÍ VIRU ,ALE NA DRUHOU STRANU BY SE ZAPOČATÝ ROČNÍK MĚL DOJET.DOJET I ZA CENU ,ŽE SE FAKT UVIDÍME POUZE PŘES OKÉNKA AUT.. TÍM BYCHOM SNAD NIC NEPORUŠILI.PROSTĚ NĚCO JAKO SOUKROMÝ KLUB.....STEJNĚ JE NÁS PĚT A PŮL....
foto
VláďaŽ   8.10.2020 v 21:18   odpověděl:
No však právě takhle jsem to myslel, že bychom se do toho limitu vlezli.
foto
Vláďa   9.10.2020 v 00:40   odpověděl:
Postupně jak lezou informace, jak z chlupatý deky, tak venkovní sportování je do 20 osob.
Takže to lze realizovat tak, jak na Kladně a jak píše JardaH.
Stále hledáme navigátora!!!!
foto
5r3   9.10.2020 v 07:11   odpověděl:
Obávám se, že to tak není. Jsou zakázány veškeré profesionální a amatérské soutěže zatím do 25.10. 20 lidí se může sejít na plácku a zakopat si. Ovšem nikoliv v rámci nějaké soutěže. Máme nějaké propozice, startovní listinu a v případě, že by šlo do tuhého, se nikdo nebude ptát kolik se sešlo lidí najednou, ale kolik se zúčastnilo. Myslím, že riskovat nějakou tučnou pokutu či soud, v případě, že by si někdo stěžoval, že mu tam jezdí auta, nemá cenu. Jednou, kdysi dávno, už byl ředitel naší soutěže popotahován.
foto
Janek   9.10.2020 v 12:41   odpověděl:
Petr to teď napsal, jak si to myslím taky. Česká nátura je hledat skulinky v nařízeních (nemyslím jen letošní Covid). Prymula vydal počet 20, tak Čech uvažuje tak, že 19 je OK. Není! Je tu složitá situace, kamaráda Petra Maška máme ve vážném stavu v nemocnici a málokoho to tu znepokojuje. Profi fotbal pokračuje, protože fotbalisti jsou OSVČ, je to jejich zaměstnání. Takže maj přísná pravidla, ale pokračují. Musí. AOS, rodinná oslava, svatba, grilovačka, volejbal s kamarády ... to vše jsou aktivity, které je teď vhodné odložit do doby, než se situace uklidní. Nebuďme zavření ve sklepě a zděšení vším. Proti tomu ale v době výjimečného stavu pořádat AOS je krajně nevhodné.
Tímto nadhazuji podnět k zamyšlení směrem k Dužovi, jestli by byl ochotný oprášit jarní model krátkých úderných itiků od PC.
foto
Zdenek Klenák   9.10.2020 v 15:41   odpověděl:
Souhlasím s názorem Petra i Janka. Asi před půl hodinou jsem mluvil s Pavlem Virlem a družstva nepojedeme, rozumné rozhodnutí
foto
Vláďa   9.10.2020 v 15:54   odpověděl:
Rovněž souhlasím s Petrem, Jankem a Zdeňkem, i když jsem chtěl být optimistou.
Avšak od toho okamžiku se hodně změnilo postupným doplňováním informací a vypadá to, že bude asi ještě hůř.
Jako zaměstnanec zdravotnického zařízení zodpovědný za určitou oblast, jsem se dnes odpoledne zúčastnil jednání našeho krizového štábu a všechny ty vyhlídky, narůstající počty nejen v republice, ale už i u nás v Žamberku (do poloviny září jsme byli čistí) svědčí o tom, že ta soutěž za 14 dní nestojí nejen za ty maléry, ale i nebezpečí, které opravdu podle interních informací přerostlo ve velké komunitní šíření.
Takže dobře, že výbor udělal zcela jasno, silnice = trať nám nikdo nevezme a použije se příště.

PetroviM přeji brzké uzdravení a zvládnutí COVIDa co nejlépe a co nejdříve. Osobně jsem netušil, že stav je tak vážný, než jsem slyšel. Kdo je s ním v kontaktu, vyřiďte přání a pozdravení, abychom mu vevolali všichni. Za sebe děkuji!


foto
OlinaK   5.10.2020 v 11:41   napsala:
Je tu teď mrtvo, závody se ruší....,předkládám tedy pro oživení něco malého do diskuze. Minulý týden jsme absolvovali Azimut handycap rallye a byl tam následující vložák „ Za bodem C jeď na 1. a 2. značce Dej přednost v jízdě L“. Prosím o názory, jak byste to odjeli. Díky.
foto
michal.g   5.10.2020 v 11:53   odpověděl:
je to špatně zadáno, protože vložák musí mít reálné návěští. ale kdybych to v soutěži dostal, tak to asi odjedu. z bodu C bych jel reálně na dejku na té bych udělal L a jel reálně na další dejku, na ní opět L.
pokud to autor chtěl tak, že pokud na mapové cestě z C do dalšího okénka iti potkám dejku a na ní L a pak zase mapově a na další zase L, tak je to špatně. takto by to šlo zadat například pomocí částí, kde by jedna část začínala průjezdem bodu C a v části by byl vložák "za prvními dvěma dej přednost jeď vždy (resp. poprvé) L"
foto
kk   5.10.2020 v 12:12   odpověděl:
Michale, díky za vysvětlení. Teď už je to všem naprosto jasný.
foto
OlinaK   5.10.2020 v 12:18   odpověděla:
My jsme to odjeli přesně tak, jak píšeš, autor ale myslel tu druhou verzi. Každopádně při zadání, jaké jsme dostali, jsme to vyhodnotili jako jeden vložák a hledat uprostřed vložáku mapovou cestu a přehodnocovat nám přišlo jako nesmysl. Nakonec byly obě možnosti vyhodnocené jako správné...
foto
Jura 3   5.10.2020 v 12:42   odpověděl:
Ja nejsem znalec radu, cestiny ani filozofie, ridim se spis selskym rozumem. Kdybych mel zadani, jak to Olina pise, tak bych to jel, jak autor chtel... Stejne tak mohl dle meho autor napsat "jed za 1. a 2. DZ... L (plati ve vyznacene oblasti)" a oblast oznacit od okynka "C", ale ja bych mu vyjmecne rozumnel i takto...
foto
R.A.   5.10.2020 v 12:43   odpověděl:
Že je to celý špatně zadaný je bez debat, já bych to ale jel tu druhou variantu, tzn. že mi průjezd bodu C dělá jen platnost. Do toho bych pak doufal, že ta druhá dejka, ke které dojedu nebude ta první, protože je blbě zapsaná i ta "opravdu" vložáková část a chybí tam kdy (poprvé, vždy..).
foto
OlinaK   5.10.2020 v 12:50   odpověděla:
Takže když jsme to chápali jako jeden vložák, je špatná úvaha?
foto
Vláďa   5.10.2020 v 15:32   odpověděl:
Já se také přikláním ke druhé variantě. Vyjedu z C a na 1. dejce dám L. Přehodnotím a najdu nejkratší mapovou cestu na další údaj (snad nebyl reálný). Přijedu na druhou dejku, dám L a přehodnotím novou cestu do stanoveného dalšího údaje.
Je to špatně zadáno nejen z pohledu řádů, ale i dvojího možného výkladu.
foto
michal.g   5.10.2020 v 16:46   odpověděl:
Olino, vzhledem k tomu, že to je blbě zadaný, tak není žádná úvaha špatná
foto
Janek   5.10.2020 v 17:15   odpověděl:
Výklad MichalaG.... Myslím si, že sis ze všech myslitelných výkladů (maximálně 3) vybral úmyslně ten nejabsurdnější, aby se bylo o čem hádat. Sám píšeš, že vložák musí obsahovat pouze reálné věci. Tak je snad jasné, že bod C není součástí vložáku, ne? Vložák zní "za první a druhou dejkou jeď L" a ten bod C ti pouze označuje místo v itiku, kde to platí. Nejsprávněji to popsal Jura s tím designováním pomocí svorek. Asi bych jako stavař volil svorky, ale ani s textovým zadáním nemám vůbec žádný problém.
V Brně jsem vám dokonce psal vložák "po každém přejetí reálného přejezdu odjeď 1x vložák |dejka|P|". (Nebo velmi podobně). Taky nikoho nenapadlo jet od přejezdu reálně... Kdy ti začal platit vložák jsi neměl zadáno pevnou svorkou, ale "impulsem" ti to stanovoval nějaký reálný údaj.
Za mě tedy text od Oliny úplná pohoda.
Tento můj text je pouhé vyjádření se k situaci, nikoliv začátek hádky. Vzdávám se reakce na následný příspěvek "to je jako kdyby bylo..."
foto
OlinaK   5.10.2020 v 17:57   odpověděla:
Ještě pokračování: k 2. dejce jsme my dojeli tady(když jsme tedy brali ten vložák jako jeden a nepřehodnocovali jsme uprostřed vložáku nic) https://mapy.cz/zakladni?x=13.7810160&y=49.1627819&z=15&pano=1&source=coor&id=13.778747767210007%2C49.164210905402804&pid=30637154&yaw=2.989&fov=1.570&pitch=-0.060 a nastal problém, kde tu levou vlastně jet. Nejdřív jsme dojeli na hlavní a tam jsme udělali L a otočili se na nejbližším možném místě( v blízké vsi Čestice),což asi bylo správnější, nakonec jsme se ale otočili jen na tom trojúhelníku, co je vidět na mapě, protože jsme za dejkou dojeli vlastně na vrchol ypsilonky a byli tam 2 možnosti, zvolili jsme tu, co byla "víc levá". Doteď nevíme, co je správně..., protože autor o téhle možnosti vůbec neuvažoval, jelikož přehodnocoval po odjetí 1. dejky a 2. dejku potkal úplně jinde...
foto
milan hlaváček   5.10.2020 v 22:31   odpověděl:
Zdar všichni... pachatel jsem já stará struktura... bylo to nešťastně zadáno... měli to být nejjednodušeji dva vložáky... za bodem C na 1. Dejce: vlevo... za bodem C na 2. Dejce : vlevo... bylo to na mapovém průjezdu z bodu C do bodu D mezi nimi... správně jsem to myslel tak, že při nejkratším mapovém průjezdu CD mi první dejka pošle vlevo, pak se zase mapově pohrnu do D, a druhá dejka mne zase skopne vlevo a následně podle mapy dojedu do D... no důchodci už nemají stavět žádné soutěže když řády naposled viděli před víc jak 20 lety ... slibuji, že už nikdy nic
foto
Vláďa   6.10.2020 v 09:59   odpověděl:
To Milan:
tvůj zámysl čistě koresponduje s tím, jak bych to projel já.
Jen to chtělo dát do nového kabátu "svorek", jak navrhoval Jura, že mezi bodem C a D se plní vložák takto: Ve vyznačené části jeď na 1. a 2. značce Dej přednost v jízdě L!
Jinak to není důvod nic nestavět. To bychom to museli po takovýchto připomínkách tady položit všichni. Takže směle dál. Kdo je neomylný?
foto
michal.g   6.10.2020 v 10:03   odpověděl:
- ano Janku, máš pravdu, pochopil jsem, jak to autor chtěl, ale ta varianta, kterou jsem vybral je na výklad řádů stejně dobrá, jako každá jiná
- Milane, určitě je dobře, že ještě stavíš. a myslím, že jste správně rozhodli, že byly obě možnosti jako správné. a nestavět není řešení, jsem přesvědčen, že všichni účastníci byli rádi, že si mohli něco zajet. nejlepší by bylo postavit a sehnat na kontrolu někoho, kdo ještě aktivně jezdí.
foto
OlinaK   6.10.2020 v 10:57   odpověděla:
Děkuji všem za příspěvky a názory, určitě mi nešlo o to něco kritizovat, ale udělat si v tom jasno. Milane, určitě se na stavění nevykašli, tady šlo nejspíš o nešťastně zvolenou formulaci, kterou každý pochopil po svém. Nás vůbec nenapadlo se na to podívat, tak jak jsi to zamýšlel, zhodnotili jsme to jako jeden vložák(a nejen my, ale i další 2 posádky, o kterých víme, se na to dívaly stejným pohledem) a podle toho jsme to odjeli bez přehodnocování. Jak je ale vidět, zkušené posádky, které jezdí vyšší soutěže, se dokázaly do autora lépe vcítit(a i mezi námi se jedna taková našla). Proto jsem to na diskuzi i dala, aby bylo víc pohledů. Za nás děkujeme, rádi jsme si Azimut zajeli a těšíme se na příští rok.
foto
matonni   6.10.2020 v 12:46   odpověděl:
Haló, zde je ta potrefená husa, která jezdí ty vyšší soutěže. Asi je všem, kdo se podívali na výsledky ze Soběšic jasné, o které posádce je řeč. Ano, zajeli jsme to za nulu, pochopili jsme autora. V zadání vložáku jsem nehledal vědu a jsem rád, že zkušení kolegové z vyšších řad aosáků mi povětšinou moji úvahu schválili. Avšak hned po dojezdu jsem byl napaden z nefér jednání, následně z výhry podvodem, později i ze spolčení téměř s ďáblem. Záměrně jsem nereagoval, nechtěl jsem situaci zahušťovat a ovlivňovat. Takže konečně mohu napsat pohled z bedny.

A k tomu našemu zařazení do vyšších soutěží bych rád dodal, že Shell jezdíme s manželkou od podzimu roku 2017 a vyšší soutěže jsme jeli tam, kde byla autory připravena kombinace dopoledne Shell / odpoledne Malý pohár. K tomu jsme jel loni s Jardou Markem Malý pohár v JéHá a letos jsem byl požádán Zdeňkem Jíšem, zda bych s ním nejel Pretiox. Poprvé jsem v soutěži řídil a rovnou mistrák. Zdeněk naopak navigoval, ačkoli běžně šoféruje. Poslední místo bylo fajn, ale zkušenost to byla k nezaplacení.

foto
Mirek L.   3.10.2020 v 18:15   napsal:
Svaz AOS je v AČR začleněn ve Federaci automobilového SPORTU. Akce v kalendáři jsou limitovány číslem 130 a podmínkou bez diváků. Toho se asi Standa lekl. Ale vážně: rozhodnutí je na pořadateli ato musíme respektovat. Třeba se v Táboře ještě sejdeme začátkem listopadu. Podívejte se prosím do levého rohu obrazovky - v zeleném kroužku je místo, kde v za týden v neděli budou odložené Jarní jízdy zručnosti. Splňte si své víkendové povinnosti v sobotu a přijeďte se svézt a současně podpořit naši prezentaci před novým vedením Pražského BESIPu. Prosím všechny, kteří si občas přijeli na Džbán zazávodit, aby tentokrát přijeli i se svými přáteli, manželkami a/nebo milenkami. Jardo, když není Tábor, tak ne dovolenou nemůžeš. Nebo můžeš, ale až v neděli z Prahy§
foto
Tomáš   8.10.2020 v 16:31   odpověděl:
Mirku, nepojedu v neděli do Prahy zbytečně?
foto
kk   8.10.2020 v 19:47   odpověděl:
Tome, vzhledem k tomu, jak ty zručky jezdíš, tak určitě. Ceny jsou jen do padesátého místa...
foto
Tomáš   8.10.2020 v 21:29   odpověděl:
O ceny nejde. Jde o to si užít. Ale přijímám hozenou rukavici. Přijeď a rozdám si to.
foto
Tomáš   8.10.2020 v 21:34   odpověděl:
“rozdáme” - blbej mobil, krade písmenka.
foto
kk   8.10.2020 v 21:53   odpověděl:
Tome, nade mnou nezvítězíš, počítám výsledky. . Není na tu cestu do Prahy škoda benzínu /nafty/?
foto
Tomáš   9.10.2020 v 08:13   odpověděl:
Od počítání výsledků si snadno odskočíš na 5 minut zajet si jedno kolo zručky. Dál nepostoupíš stejně jako já.

foto
standa   2.10.2020 v 20:00   napsal:
Tábor.
Vážení přátelé, kamarádi,
některé to možná překvapí, jiné nikoliv, ale musím oznámit, že ani Tábor se letos v naplánovaném termínu (10.10.2020) neuskuteční.
Po dohodě s ředitelem jsme se tak rozhodli především z těchto důvodů:
- Od pondělí 5.10.2020 platí nouzový stav včetně usnesení vlády č. 958. Toto usnesení sice výslovně nezakazuje konání soutěže, nicméně určitě nás bude více než 10, resp. 20. Bod II. odstavec 2 tohoto ustanovení povoluje konání akcí organizovaných sportovními svazy do 130 osob.
Někteří z Vás budou namítat, že jsme organizováni. Nicméně, je AČR skutečně „sportovní svaz“? Nejsou tím myšleny profesionální soutěže s dopadem do ekonomiky (platy hráčů, reklamy, vysílací práva atd.)?
- V době, kdy se epidemie šíří více a více, je logicky vhodnější se vyhnout všem akcím, které jsou zbytné.
- Při pořádání v Táboře se snažíme udržovat dobré vztahy s obcemi a státní správou včetně policie.
Pořádání této akce „v nouzovém stavu“ jde zcela proti této snaze.
Děkuji všem za pochopení a doufám, že se letošní 20-ročník uskuteční v náhradním termínu.
Standa
foto
kk   3.10.2020 v 10:47   odpověděl:
Asi rozumné. Pro mne škoda, těšil jsem se na bednu😭.
Pozdrav všem a stálé zdraví.
foto
michal.g   3.10.2020 v 11:18   odpověděl:
Nevím, jsme 2 lidi v autě, nikde nevystupujeme, netuším, komu by to mohlo vadit. A pak jsme v hospodě, jako každý jiný lidi. Pokud by se někdo bál, tak do hospody už nemusí. A rozprava se mohla udělat venku u zručky, kde je možno dodržet rozestupy nebo mohla být písemná.
foto
Jiří Boudný   3.10.2020 v 17:45   odpověděl:
Ahoj Stando,
je to škoda žes to odpískal, letos se toho už o moc víc nepojede. Možná družstva, možná poslední dvoukolo MČR. Obava, že nejsme sportovní svaz je zcela lichá, to by jsi po těch letech co ve sportu děláš už mohl vědět. Blíže by to asi upřesnil Zdeněk Klenák. No tak asi někdy příště, třeba za rok dva. Zdraví JirkaB.
foto
jardah   3.10.2020 v 19:11   odpověděl:
ŠKODA ,ŽE PŘED ROZHODNUTÍM STANDY A ŘEDITELE JEHO SOUTĚŽE NEZASÁHL SVAZ ,KTERÝ O BEZPROBLÉMOVÉM USPOŘÁDÁNÍ / MÁM INFO OD DŮŽI / VÍ A MOHL HO STANDOVI VČAS NAVRHNOUT.
foto
Zdenek Klenák   5.10.2020 v 15:56   odpověděl:
Pro Jardu, ale třeba i ostatní: Se Standou jsme byli v kontaktu a pořádání soutěže jsme konzultovali. Volal jsem na Autoklub, kde mně potvrdili, že soutěž uspořádat můžeme, což jsem Standovi přetlumočil. Je to rozhodnutí pořadatele, s tím komise nic neudělá. Standa nabízí jet letos v jiném termínu a možná by se dalo uvažovat o změně z ČP na mistrák, pokud by byl rozhodčí Zatím je to ve stadiu úvahy
foto
jardah   5.10.2020 v 17:27   odpověděl:
ZDEŇKU DÍKY ZA INFO .

foto
VláďaŽ   1.10.2020 v 21:45   napsal:
Ahoj vespolek,
opět se vnucuju s nabídkou, že kdyby někdo potřeboval do Tábora nebo/a do Pelhřimova řidiče s autem (ve zcela nouzovém případě navigátora) tak jsem k mání.
Vláďa Ž.


ZPĚT na 1. stránku 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 < 160 > 161 162 163 164 165 166 167 168 169