začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Nika   11.12.2020 v 12:04   napsala:
Ahoj, poslední 3 itiky jsem nestihla, zkusím později.
narazila jsem na netu na toto:

https://www.svet-skodovek.cz/

tak kdyby je třeba chtěl někdo podpořit např. zakoupením vstupenky...

https://www.hithit.com/cs/project/8790/podpor-vznik-automuzea-svet-skodovek

foto
Lole   10.12.2020 v 22:18   napsal:
zase lole
fakt hustý AOS pole .. R.A. mi napsal jukni na zimní itiky a diskus tak jsem juknul ... ale já vás mám všechny rád i když to podle mého vrtání často tak nevypadá, proto jsem synkovi napsal NENENE nebudu to jezdit a nebudu o tom diskutovat protože jak do toho vstoupím tak zas někoho akorát naseru ... vy se tu umlátíte i beze mě a tak vám můžu leda doporučit - nedělejte to
foto
Vláďa   10.12.2020 v 22:38   odpověděl:

foto
michal.g   10.12.2020 v 07:34   napsal:
kdo nemá rád kombinatoriku, tak to dneska vůbec neotvírejte! nechci tady pak slyšet nějaké stížnosti, že toto není AOS!
foto
Mirek L.   10.12.2020 v 10:06   odpověděl:
Ano. Přesně takhle si představuji hrob AOS!
foto
matonni   10.12.2020 v 10:12   odpověděl:
Místo kombinatoriky řeším zasraný windows na NB, u kterých s občasnou pravidelností objeví nefunkční mikrofon. Což je v době online výuky celkem potřebná součást systému. 12 minut v prdeli.
foto
Duža   10.12.2020 v 10:20   odpověděl:
Funkční mikrofón by byl zajimavý i u dnešního řešení !
foto
matonni   10.12.2020 v 10:39   odpověděl:
Po čtvrtém průjezdu (samozřejmě mám pokaždé jiný JV) jsem to zabalil. Sice jsem nepoužil "kuklíkův" návod na vyplnění, ale masakr to bude. Mikrofon tu nemám, ale i tak by moc neprozradil. Ač nerybář, jsem tichý blázen
A k windows? Tipuji, že je to jen důsledek řevnivosti mezi mrkvosoftem a androidem. Neumím se zbavit dojmu, že jen tak občas, když se to hodí nejméně, vyvedou naschvál nějakou drobnou neplechu. S láskou vzpomínám na windows NT, které sice rozchodit bylo malinko složitější, ale potom už se nehnuly. Co tam člověk nastavil, to tam bylo navždy. Asi jako nyní u linuxu, ale to je na jinou debatu.
foto
R.A.   10.12.2020 v 11:00   odpověděl:
Tak tohle není přece typická AOS..zas trochu jinej způsob procvičení mozku. Ale tohle nejezdíš, plný čáry nejezdíš...tak co ty tam potřebuješ?
foto
Duža   10.12.2020 v 11:42   odpověděl:
Souhlasím s R.A. - žádná AOS, ale jako procvičení mozku dobré. Mám dobrý pocit, že jsem to při kontrole projel úspěšně za podobný čas jako R.A. Byl jsem rád, že jsem se dostal do cíle, i když jsem netušil, jestli neexistuje jiná kratší varianta.
foto
Janek   10.12.2020 v 12:33   odpověděl:
Sám Michal.G to vystihl. Dneska gróňám na hotelu a čas by na to byl. Ale díky tomu, že nám Duža předukázal mapu, jsem se rozhodl o projetí nepokoušet. Je to sortička itiků, jako připravil na začátku Petr. Jistě si to své fanoušky nande, ale mi víc vyhovuje to, co připravuje Pavel Kotina. Chcu, aby mi to poskytlo i zábavu, nejen dřinu. Nic proti, Michale...
foto
michal.g   10.12.2020 v 12:49   odpověděl:
jasně Janku, proto jsem taky to upozornění napsal
foto
kk   10.12.2020 v 17:46   odpověděl:
to Michal: tak postav matematickou olympiádu a ne stolovku...
foto
michal.g   10.12.2020 v 21:47   odpověděl:
a já si myslel, že to bude jen o čase
foto
Vláďa   10.12.2020 v 21:48   odpověděl:
M A S A K R na mozek!!!
Musel jsem tomu dát dost času, asi vzhledem k tomu, že to bylo z monitoru, ale podle výsledků se to zřejmě vyplatilo.
foto
Vláďa   10.12.2020 v 22:00   odpověděl:
Tak opět rozhodla vlastní blbost. Jedu přes SPK G, ale bez zápisu. A protože čas tlačil, tak jsem si v závěru neotevřel cestu přes 825, protože jsem zapomněl, že jsem naposledy jen odbočoval vlevo a musím to nadjet jinak, abych co nejvýhodněji odbočil vpravo.
Zhruba 3x jsem to chtěl zahodit, vždy po 10 minutách. Ano byla to kombinatorika, která sice ukazovala jedinou možnou cestu, ale bylo potřeba zjistit, kam vedou ostatní varianty, které vždy končili nějakou nesmyslností (nedalo se splnit odbočení, výjezd z mapy bez možnosti návratu, cyklování do osmičky), no šílené.
Myslím, že Michal se sám u toho zapotil více než my, aby vymyslel, že to jde udělat.
foto
Tomáš   10.12.2020 v 22:03   odpověděl:
Mě to bavilo.
foto
michal.g   10.12.2020 v 22:05   odpověděl:
to VláďaŽ: to sis někde našel na internetu nebo tu abecedu umíš takhle hezky sám od sebe?
foto
VláďaŽ   10.12.2020 v 22:37   odpověděl:
michal.g: hehe, všimnul sis No, v plánku Ti pár písmenek chybělo, tak jsem je (z hlavy - vlastní!) doplnil a poslední písmenko je a) podpis a b) zkouška vyhodnocovacího systému pro některé z dalších kol.
Já jsem to vypustil, možná, že bych se po půlhodině trápení k něčemu propracoval, ale mne tohle zrovna nebaví, v tomhle jsem jako Janek - mapařina a zábava.
Přesto dík!
foto
VláďaŽ   10.12.2020 v 22:48   odpověděl:
P.S. Můžeš mi to v blízké budoucnosti vrátit
foto
Pavel_K   10.12.2020 v 23:32   odpověděl:
To Michal G: dneska jsem se Zimy nezúčastnil z čas.důvodů, až teď večer jsem se podíval, co se dneska jelo. A hned na první pohled mě to připadá nějaké povědomé. Ano Hostivice mistrák 2018, já jsem stavěl noc a ty den. Myslím, že si i trochu pamatuju, jak se to mělo jet, ale vůbec se mi to nelíbilo. A myslím, že jako HR jsem tě donutil to nějak zjednodušit. Opravdu takhle AOS ne, to by mě to přestalo bavit
foto
michal.g   11.12.2020 v 08:04   odpověděl:
ano, teď před koncem roku opravdu nestíhám a nevěděl jsem, kolik Duža dostane k dispozici itíků, tak jsem oprášil toto a poslal mu to s tím, že pokud by se mu to nezdálo vhodné, tak ať to nepoužije.
ale zřejmě na to má podobný názor jako já, že je důležitá rozmanitost, aby si na své přišel každý.
když stavím soutěž, tak se snažím (v rámci svých chabých schopností), aby byla zastoupena mapařina, kombinatorika i všechny možné další typy iti.
jinak Pavle, tohle jsme nezjednodušovali, použili jsme to tak, jak jsem to přinesl, jen tady jsem k tomu naopak ještě něco přidal.
foto
Pavel_K   11.12.2020 v 08:42   odpověděl:
To Michal: A jó, ty jsi to ještě zahustil, proto se mi zdálo, že přimistráku to bylo jednodušší. I ty fijóne, tak to jsi z toho udělal pěkný guláš. Zkusím si to dát mimo soutěž. Ale máš pravdu, na stolovku je to skousnutelné, ale v autě bych to řešit nechtěl, tam bych to asi pod tlakem času jednou zkusil a pak bych to zahodil

foto
Tomáš   8.12.2020 v 22:03   napsal:
První dotaz. Proč ze SM na 101 přes "R" a "K" a ne přes "M"? Stejně dlouhé, smysl proti hodinkám.
foto
matonni   8.12.2020 v 22:15   odpověděl:
Tome, kratší je to kolem časovky. Plná tě nepustí od jihu, nahoře tě vyžene šipka přes R.
foto
Duža   8.12.2020 v 22:17   odpověděl:
"R" každopádně! Ty dvě skoro stejné trasy byly až za ním.
Z konce SM jsi se chtěl otočit kolem ČK. Tedy jet v protisměru pk "S", plná čára tě pak ale poslala na sever. Přehodnotíš, že to pojedeš kolem ČK opačně a pak přes "S" do 101. Ale přikázaný směr tě pošle přes "R" a problém přijde až z křižovatky tvaru kříže. Jestli přes "R", nebo přes "S". Skoro stejná trasa.
foto
Tomáš   8.12.2020 v 22:23   odpověděl:
OK.
Druhý dotaz.- Proč do 102-> přes "S"? Po hlavní je to totéž.
foto
Vláďa   8.12.2020 v 22:26   odpověděl:
Tome začnu od konce - odpověď níže.

Popis k Tvému 1. dotazu:
Z konce SM chci jet do 101 s výjezdem proti SPK S, kolem ČK od jihu. Plná čára, přehodnocuji a tedy plánuji do 101 s výjezdem kolem ČK od severu přes SPK S a potom vlevo do 101. Jedu a nahoře před Y je přikázaný směr jízdy, takže SPK R a K, kótou 102 do 101, výjezd ze 101 a chci do 102. Plná čára, takže plánuji od jihu kolem ČK, od severu do 101, vlevo 102. Ejhle, vložák dejka vlevo, takže do 102 jedině přes SPK R a K. Mapově ze 102 pokračuji dále na mapový tvar.
foto
Tomáš   8.12.2020 v 22:31   odpověděl:
To 102-> je 102 s výjezdem. Po reálné pravé na mapovém kříži přes "A".
foto
Vláďa   8.12.2020 v 22:35   odpověděl:
Tome, na co navazuješ v posledním příspěvku nebo to je hodnocení jen části ITI?
foto
Tomáš   8.12.2020 v 22:42   odpověděl:
Dobrá, zkusím to popsat jinak.

Druhý dotaz. Z mapového kříže jedu reálná pravá do 102 s výjezdem. Jedu přes "A", pak před plnou vpravo, na kříži vlevo a po hlavní do 102. Proč je tam "S"?
foto
Tomáš   8.12.2020 v 22:45   odpověděl:
Sorry, nepřečetl jsem si diskuzi o dvě vlákna níž. Už je to jasné, děkuji za vysvětlení.

foto
R.A.   8.12.2020 v 21:55   napsal:
Jestli mi teda neunikla nějaká myšlenka, tak jsem si zkusil napsat vzorovej průjezd podle mě. A byla to velká sranda
Dal jsem dohromady toto:
E R (K nebo (SMA + cokoliv)) R (((K E A (S ano/ne)) nebo (SM + cokoliv))) M A (K nebo (SMA + cokoliv))
Prosím o kontrolu.
foto
Duža   8.12.2020 v 22:20   odpověděl:
Tak toto vyhodnocení nedokážu zadat
foto
Vláďa   8.12.2020 v 22:32   odpověděl:
To R.A. - Ty mi dáváš!
foto
5r3   8.12.2020 v 23:26   odpověděl:
Mně taky přijde trasa přes S do kóty 101 z kříže nepatrně kratší, než přes K. Řeším u plné čáry za S a pak následuje M.U přikázaného směru přehodnocuji, beru A a jsem zacyklen protože z toho kříže je to kratší do 101 zase přes S. Možná ráno, až vystřízlivím budu moudřejší.
foto
R.A.   9.12.2020 v 16:08   odpověděl:
Nikdo nic? Tak to zkusím trochu rozebrat a tím zároveň odpovědět Vláďovi na zaslání sporných míst. Chtělo by pak ale ty výsledky nějak přepočítat, protože zítra už budeme řešit něco jinýho. Znovu zopakuji, že je dobré se naučit i jak řešit chyby trati, protože málokterá reálná soutěž je bez chyb. Z výsledků je zřejmé, že někdo se s tím popasoval, někdo měl možná štěstí, někdo to tradičně zahodil a odevzdal prázdnej výkaz a někoho to totálně rozebralo.
ČK-P-SM
Tady není co řešit, po cestě se bere jen E.
101 výjezd na jih
Nejkratší je z konce SM hned doprava a otočit se pravotočivě na obdélníku kolem ČK. Pod 101 to ale překazí plná čára, přehodnotím a chci skoro to samý levotočivě a na konci si najet přes S. Jenže nad 101 mě příkaz pošle doprava pro R a za ním odbočím doprava. Tady na křižovatce s mapovou šipkou nastane problém, který se objeví ještě 2x v dalším průběhu. Buď se dá jet doprava a severnější trasou přes K, anebo rovně, doprava, doprava přes S. Tyto dvě trasy jsou víceméně totožné. Pro zjednodušení to nazvu „problém SK“. Ten kdo je přes K má hotovo dojede do 101 a může udělat výjezd. Toho co jede přes S ale pošle plná doprava, mapová šipka doleva, příkaz doprava, plná doprava a má před sebou znova „problém SK“. Vzhledem k tomu, že mezitím 3x přehodnotil, tak tady rozhodně skončil a jede libovolně do dalšího mapově zadanýho místa a teoreticky může po cestě cokoliv napsat. Může mít například průjezdky SMAK. Proto jsem ve vzoráku uváděl (K nebo SMA+cokoliv).
Do 102, reálně na kříži vpravo a 102 s výjezdem
Nepustí plná, chci kolem ČK znovu do 101, ale dejka mě pošle pro R a za chvíli stojím opět před „problémem SK“. Kdo jede variantu přes K je chvíli v pohodě, za 102 jede ve 101 levá a přes E dojede na kříž, na kterým dá pravou, příkaz pravá, plná pravá a díky výjezdu ze 102 alespoň tady nemá „problém SK“, ale jede vlevo, doprava přejezdem přes železnici a má před sebou pro změnu obdélníček, kde si opět může hodit mincí, jestli přes S, nebo bez plechu. Proto ve vzoráku KEA+S ano/ne. Ten kdo si zvolí na začátku S variantu se dostane na S problém hned, takže tady koukám, že jsem to včera nenapsal dobře, protože i tohle S je hned ano/ne a díky tomu se i rozdělí tady to rozdělené řešení. Kdo jede přes S, tak pak jede na plné vpravo a přes M na kříž. Zde má ale jak mapovou šipku, tak reálný pokyn vpravo. Někdo by to chtěl možná ještě dále rozvětvit, nebo upřednostnit reálný pokyn, každopádně Řády jasně říkají, že na křižovatce se šipkou, nesmí dojít ke změně druhu itineráře. Takže tady bych tuto variantu ukončil s tím, že dál cokoliv a jedu jakkoliv do dalšího mapově zadaného místa. A vracíme se na podvariantu 2b, což pro připomenutí je řešení problému SK, spodní variantou, ale bez S. Tato varianta má ihned vzápětí ve 102 „problém SK“, ale jen z druhé strany. Je otázkou, jestli se zde může dále větvit na další podvarianty 2ba a 2bb anebo když už se někdo jednou rozhodl jezdit spodem, tak by měl jezdit spodem. Každopádně horní varianta 2ba přechází rychle do podvarianty 2a. Ten kdo opět jede spodem si jen da obdélníček proti S a plná ho rychle po přehodnocení vrátí na variantu 2ba, respektive 2a. Po R vzorák tedy KEA+S ano/ne, nebo místo toho S ano/ne, M + cokoliv.
Do 101 s výjezdem na jih, pravá a do ČK
Máme vyjeto ze 102 a musíme si vzít M. Hurá po dlouhé době konečně nějaký jasný plech. A dokonce šipka v mapě a reálný příkaz nás dostanou na A, takže dokonce dva plechy a vyrovnání rekordu ze začátku etapy, který už však nebude do cíle překonán. Plná za A mě totiž rychle přivede na „problém SK“. Horní varianta tradičně jen přes K. Spodní varianta obdobně jako na začátku S, tentokrát kvůli výjezdu musí jasně být, jenže plná, dále známé MA a znovu „problém SK“, takže už zahodit a cokoliv. Po výjezdu ze 101 už jen pravá a do ČK cokoliv. Po Ma tedy vzorák K, nebo SMA+cokoliv.
Celý je to : E R (K nebo (SMA + cokoliv)) R (((K E A (S ano/ne)) nebo ((S ano/ne) M + cokoliv))) M A (K nebo (SMA + cokoliv)) Krása. Tak co na to ten DNA program?
A je to. Škarohlídové řeknou, že takovéto diskuze pouze odradí případné zájemce, ale kromě včerejší jízdy této etapy na ostro, mě to opravdu bavilo. A jak říká Duža, Zima je tu od zkoušení ledasčeho a hlavně následné diskuze.
foto
kk   9.12.2020 v 16:32   odpověděl:
Vidím, že jsem udělal jen dobře, když jsem to brzy po startu vzdal...
foto
matonni   9.12.2020 v 16:44   odpověděl:
Tohle nemá smysl přepočítávat. Všem bych to dal kontumačně za 300, jen kk by měl dostat nulu.
foto
kk   9.12.2020 v 18:15   odpověděl:
Možná se to bude někomu zdát nesportovní, ale já si tu nulu opravdu, ale opravdu zasloužím 😁 Koneckonců už jsem takto jednu stolovku, díky promyšlené taktice, vyhrál. Tuším stavěl RA....
foto
Duža   9.12.2020 v 18:27   odpověděl:
Program by to zvládl, ale nezná možnost "cokoliv". S touto možností jsem ještě nepřišel do styku. To může vymyslet jen R.A.
Poradím se se Zdeňkem, možná na něco příjde.
foto
R.A.   9.12.2020 v 19:18   odpověděl:
Karel si žádnou 0 nezaslouží, měl napsat alespoň to E na začátku a M A po výjezdu ze 102 na východ. Skoro takhle to udělal Fáza, jen mu to dlouho trvalo. Ještě by mě zajímalo, jak uvažovali dva špičkový mistrákový navigátoři, kteří oba odstartovali kombinací průjezdek A B. To museli jedině hned po startu přejet dvě plný čáry rovně. U Pavla bych to ještě pochopil, ale Mirek občas i řídí, tak by to měl znát .
Co se týče přepočtu a pokynu cokoliv, tak to bude chtít napřed přepočítat bez cokoliv a zbytek asi ručně. Ale i tak to nebude žádná sranda, protože plechů je pár a opakují se. Ale je vidět, že ti co jeli tu variantu, která se cyklila, tam často pak nějaký plech mají, třeba to K z první varianty, takže to nejde odbýt prostým to nebo to.
foto
R.A.   9.12.2020 v 19:26   odpověděl:
A nešlo by do programu zavést nějaký speciální znak, který když by byl ve vzoráku, tak by ve výkaze mohlo být buď nic a nebo cokoliv? Takový znaky by se pak daly do vzoráku na příslušné pasáže 3-4 a bylo by to. Kdyby tam toho někdo v tom místě měl víc, tak by se ozval a ještě by se přidalo
foto
Vláďa   9.12.2020 v 19:47   odpověděl:
To R.A. - velké díky, takhle rozebranou etapu jsem nejen neviděl, ale to tady ještě nikdo neměl. Ani bych neřekl, že to takto jde a je možné.
Skoro začínám mít strach Dužovi cokoliv dalšího předložit. Však ještě můj druhý upravený ITI není ani na rozpisu.
Ale co, musím trénovat na příští rok na postavení min. jedné etapy (možná dvou) mistráku v září, takže se těšte.
foto
Pavel_K   9.12.2020 v 21:42   odpověděl:
To R.A. máš pravdu, nějak jsem si vůbec neuvědomil, že i při stolovce si můžeme hrát na čáry. Pak jsem narazil na problém na kříži se šipkou vlevo a reálem P, což mi nešlo dohromady, tak jsem to zahodil. A podle tvého rozboru vidím, že jsem udělal to jediné rozumné
foto
Vláďa   9.12.2020 v 22:10   odpověděl:
To R.A. a Pavel_K: někde jste museli udělat chybu (nepochopili autora), autor příjezd od SSV vůbec nepředpokládal.
Sorry!!!
foto
kk   9.12.2020 v 22:28   odpověděl:
Vždyť to Duža v zadání jasně psal: řešení na pár minut! V jednoduchosti je krása a ne tyhle dohady...
foto
Mirek L.   9.12.2020 v 23:36   odpověděl:
Asi to dole už nikdo nebude číst, ale aby bylo jasno: plné čáry jsem vůbec neřešil. A tak jsem přistoupil i k dalším problémům jako na normální soutěži: rychle pryč! Bojím se, že "stolní" loudové budou v příštím roce prchat do ČK z poloviny etapy, nebo bude vysoká úroda "D". I rychlost je potřeba trénovat. A nováčky určitě nebude bavit s autem jen občas popojet a mezi tím čtvrt hodiny řešit křížovku.


ZPĚT na 1. stránku 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 < 150 > 151 152 153 154 155 156 157 158 159