začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Duža   26.12.2020 v 10:47   napsal:
Je svátek - lenoším - tak alespoň okomentuji výsledky, která vidím jen já.
Jeden z vás to má za 0 TB a R.A. to není.
Většina z vás to má za 100 TB na začátku druhé čtvrtiny vzoráku až na R.A.
Příjemně mě překvapil "starý"řich, který je hned za většinou.
Malý Honza zcela vytustil první čtvrtinu vzoráku.
Mistr opět bez konkurence!
Kdo mě nepochopil, uvidí až večer.
Příjemné prožití druhého vánočního svátku
foto
janek   26.12.2020 v 11:16   odpověděl:
Kdepak, cíleně to nejel a má pro to důvod.
foto
kk   26.12.2020 v 11:51   odpověděl:
Připadá mi, že MISTR zde hraje svou vlastní kategorii "žravé dámy". To spočívalo v tom, že ten kdo nastrčil všechny své kameny soupeři k sebrání a nezbyl mu žádný, vyhrál.
Zde to samé: za nejkratší čas nasbírat nejvíce TB 😁😁😁
foto
oldc   26.12.2020 v 11:52   odpověděl:
To jsem teda zvědavej jak se to mělo vlastně jet?
foto
clarus8   26.12.2020 v 21:26   odpověděl:
Při jízdě do 111 je podle mne kratší v kotě 116 pravá a na tom pidi cancourku se otočit a nebrat PK Z
foto
michal.g   26.12.2020 v 21:27   odpověděl:
Proč přes Z?
foto
Janek   26.12.2020 v 21:28   odpověděl:
Přes Z protože v sudé kótě máš proti sobě protisměrku. Já nemám na začátku EBBE, protože ve 112 jde udělat P i při cestě z V na Z.
foto
Ruso   26.12.2020 v 21:31   odpověděl:
Dík za asistenciu Jankovi
foto
michal.g   26.12.2020 v 21:32   odpověděl:
Nj, protisměrku jsem úplně přehlídnul 😠
foto
clarus8   26.12.2020 v 21:34   odpověděl:
souhlasím s michalem
protisměrka končí v kote 116 a ta další severně od 116 doprava a pryč
foto
VláďaŽ   26.12.2020 v 21:42   odpověděl:
No jestli to chápu správně, tak kóta 116 je mapově neprůjezdná, proto přes Z.
Prosím o vysvwtlení pasáže 111 - 113 (chlupatice - chybí mi VVA). Díky.
foto
michal.g   26.12.2020 v 21:42   odpověděl:
Už mi nepomůže ani když to mám vytištěný. Když si to nezabarvím, tak to nevidím...
Jsem ostuda.
U 112 jsem taky váhal, ale pochopil jsem autora 😉
foto
Ruso   26.12.2020 v 21:51   odpověděl:
to VláďaŽ : výjazd zo 111 na juh, za mostíkom reálne vpravo, následne začína chlupatice, prvá ľavá ostáva po ľavej ruke, beriem V, druhá ľavá je na reálny mostík, za ním vpravo, ďalej cez 111 opäť na juh, reálny mostík vpravo, beriem opäť V, potom do 113 je najkratšie do druhej pravej cez mostík, hľadám teda najbližšiu reálnu vpravo, tá je v kóte 113 a až teraz plním príjazd do kóty 113 cez prejazdovku A.
foto
Ruso   26.12.2020 v 21:59   odpověděl:
to Vláďa Ž : A tiež potvrdzujem neprejazdnosť kóty 116
foto
R.A.   26.12.2020 v 22:00   odpověděl:
Ráno jsem to zkusil jen proletět bez kontroly, ale asi bych měl větší radost z 0 za průjezd. Nejel jsem vložák za 111. Zetko byl typický Ruso, to mi problém nedělá, to se mi líbilo
foto
VláďaŽ   26.12.2020 v 22:22   odpověděl:
To Ruso: Díky za vysvětlení, nejel jsem ze 111 na nejbližší mapovou s nejednoznačným výjezdem, první chlup jsem bral blbě už ve 111... Ano, takhle je to už jasné. Díky za (i přes chyby) pěkné svezení! A jsem lajdák, protože tu cestu ve 112 jsem automaticky bral jako rovnou (žádný pravítko, žádný úhel 5°..)
foto
Ludvík Prášil   28.12.2020 v 11:49   odpověděl:
Ahoj,
kdyz se Vlada nudil a konstatoval "jeden z vas to ma za nula", moc jsem neveril, ze bych ti mohl byt zrovna ja. Ale bylo to tak, i kdyz ja to nedelam nejrychleji...
Super, diky na Slovensko za iti!
Lp

foto
VláďaŽ   25.12.2020 v 10:57   napsal:
Tak koukám na výsledky včerejší etapky. Překvapil mne dost vysoký počet výkazů bez poslední PK.
19. (předpředposlední) průjezd byl asi správně, problém byl asi v zapsání (a vyhodnocení) É.
Zvlášť oceňuji (zřejmě) RAčkův tvůrčí průlet!!
foto
R.A.   25.12.2020 v 15:59   odpověděl:
Jo, jo, to jsem já. A poslední průjezdku samozřejmě mám, ta byla jasná i bez ježdění . Ale i tak si sypu popel na hlavu, že jsem tomu nedal ještě pár vteřin navíc. Rychle jsem totiž našel slovo VESELÉ, tak jsem neváhal. Že mi na VÁNOCE chybí 4 písmena ze 6 už jsem si nevšiml . É vypadá v pohodě, jen ho někdo nedokázal zapsat a E´ má tak 2x za 220.

foto
Janek   25.12.2020 v 10:26   napsal:
Tady budu poslední. Hned zkraje mě překvapilo pár neřádových věcí. Kdyby ale v polském itiku nebyly, byl bych překvapen o to víc. No a když jsem si v hlavě opět otočil jednu podmínku (L-P), už to lítalo. No nic. Vlastně úplně triviální zadání a bohatě to stačilo.
PS: že jsem v tom půdoryse poznával Frýdek-Místek je jen náhoda, nebo to fakt sloužilo jako předloha? Ta západní část mi připomínala přijezd od Příbora.
foto
Janek   25.12.2020 v 10:32   odpověděl:
A zkusil jsem poprvé jet bez tisku, prstem po monitoru. ...tak trochu jako pokus, když tu o tom měli light-roztržku Vláďa s RA. Takovou hloupost už nikdy v životě neudělám. Stažené to nemám, večer si udělám s čistou hlavou druhý pokus a opět si to vytisknu, jako vždy. To stejné jet na monitoru a na papíře je asi jako hrát tenis a stolní tenis.
foto
Duža   25.12.2020 v 11:01   odpověděl:
Janku, Janku, nekaz tady vánoční atmosféru !!
Tento Paňkův iti považuji za jeden z nejlepších - né-li úplně nejlepší. Nádherná mapa, jasný itinerář, pořádně těžký a hlavně jde odjet snadno na monitoru bez posouvání.
Znovu jsem si pozorně prohlédl iti a jediné co jsem našel je, že některé SM začínají v kotě a nejsou na SM uvedeny. Zde to nemá vliv na nic. !!
Takže ode mě do Opole Markovi obrovský obdiv a poděkování
Dopolední výsledky mě utvrzují, že tam žádná chyba není. Táta a syn to mají čistě. (snad neopisovali). Taky Luděk skoro čistě a mistr něco za 200 přehlídl. Jinak rozumné příděly bodů, samozřejmě až na nedostižného mistra sportu.
Tak VESELÉ VÁNOCE !
foto
Vláďa   25.12.2020 v 18:40   odpověděl:
To mi moc nepřidalo, že to Janek moc nedal jen z monitoru. No nic, dám se překvapit.
foto
michal.g   25.12.2020 v 21:11   odpověděl:
tak tentokrát jsem tedy svého autora vůbec nepochopil. a neřádové věci tam byly minimálně 2, ale chápu, že v Polsku je to asi jiné.
a z monitoru mi to fakt nejde...
foto
Vláďa   25.12.2020 v 21:26   odpověděl:
Já neměl z monitorem problém, bylo to jednoduché, ale asi jsem narazil na jednu či dvě neuvědomění si podmínky v zajímavém místě pokud to nebyly ty protiřádové věci. Je to tak za 160 - 320. Uvidíme za chvíli.
foto
Ludvík Prášil   25.12.2020 v 21:29   odpověděl:
Díky! Za mě super, jenom - když jedu kolem SPK, musím si ji co? Zapsat!
Pozdravy
Lp
foto
Vláďa   25.12.2020 v 21:30   odpověděl:
Tak jsem se trefil, byla to jediná chyba a za 300 i přes dvě kontroly po sobě. Nechám si ji však vysvětlit, něco mi tam nesedí, myslím, že by měla být za 200. Každopádně já jsem z monitoru neměl problém. Chlapi fakt nevím, co vám na tom vadí.
foto
VláďaŽ   25.12.2020 v 21:33   odpověděl:
Ano Ludvo, v dopolední jízdě přesně to samý, a ono to bez toho Béčka začínalo tak pěkně: O P O L E...
foto
Vláďa   25.12.2020 v 21:34   odpověděl:
Tak už jsem si řešení našel sám. Prostě jsem si neuvědomil plnění podmínky hned na začátku SM 3. Dost drahé.
foto
janek   25.12.2020 v 21:36   odpověděl:
Napodruhé už mi to celkem šlo. Nejsem schopen jezdit podmínky v kótách, když u ní nemám propiskou ty podmínky napsané. Pro mě papír je papír a už nikdy to nepojedu na monitoru - neumím to. Tímto dávám zapravdu RAčkovi, když tu pár dní s VláďouF vedl nějakou diskusi o tomto.
Druhá moje výhoda teď večer byla, že jsem od rána měl nějak v paměti ty "divnosti". My jsme si něco psali s Dužou mejly, tak to tu bude trochu vytržené z kontextu.
-když SM začíná v kótě, musí být na SM uvedena. Že to šlo pochopit a odjet? Jistě, jenže já nejdřív hledám chyby u sebe - co dělám blbě, že su v neřádové situaci?
-nájezd na SM3 ... tohle fakt ne.
Asi škoda, že ten itik neviděl předem ještě druhý HR. Mělo to potenciál, aby se to stalo nejlepším itikem zimy.
Nicméně od posledního ostrého itiku, na který byl třeba ledoborec, tady stačilo koště.
foto
R.A.   25.12.2020 v 22:09   odpověděl:
Vůbec nevím, kudy jsem se vrátil na začátek SM3 bez plechu. Ale souhlas, že je blbost se vracet na SM, kterou jsem ještě nezačal jet. Na začátku SM má být nájezd na SM, ne příjezd do křižovatky kde začíná a pak jet jinam. Kvůli tomu jsem ale svoji chybu neudělal. Co ale nechápu je, kde jsem přehlídl, proč to má být, nebo to má náběh na nejlepší itík Zimy. To mi nějak uniká Vůbec neříkám, že to bylo špatné. Naopak to splnilo zadání pětiminutovky, ale už tu bylo mraky promakanějších věcí a určitě ještě bude
foto
VláďaŽ   25.12.2020 v 22:16   odpověděl:
R.A.: noo, vypadá to, že jsi musel někde skočit z mostu , jinak to asi nejde
foto
Vláďa   25.12.2020 v 23:44   odpověděl:
To Janek - asi jsi objasnil, proč mi monitor nedělá problémy. Já i když mám podmínky vyznačené na papíře, tak je občas také vynechávám - nevzpomenu si - i když je vidím zapsané (poznamenané).
foto
Mirek L.   26.12.2020 v 08:27   odpověděl:
SM se mají (i pro starší a pokročilé) kreslit v pořadí, v jakém se mají jet a ne obráceně! Potom je příděl ještě větší, než občas zapomenutý vložák na kruháku o pár dnů dříve.

foto
Tomáš   24.12.2020 v 11:56   napsal:
Vláďo, díky za prima začátek Štědrého dne. Krásné svátky. 👍👍👍
foto
Michal P.   24.12.2020 v 15:28   odpověděl:
Trochu mi dalo práci pochopit přesně podmínku, ale když člověk tuší, že výsledek bude nějak logicky čitelný, tak to šlo. Hezky vymyšlené Tak všem krásného Ježíška a zítra v 10.00 zase do rachoty
foto
michal.g   24.12.2020 v 15:30   odpověděl:
VláďoŽ tobě taky a všem ostatním též...
foto
Janek   24.12.2020 v 18:14   odpověděl:
No jedna věc je tam nedobře zadaná, ale nebudu napovídat, ať se s tím všichni popasují stejně. Muselo to dát hrozné práce. Ta západní část trochu připomíná Terezín, takže ani nepřijde mé obvyklé hudrování kolem nějakých symetrických prostorů.
foto
VláďaŽ   24.12.2020 v 18:44   odpověděl:
To Janek: nehudruj, páč bys mi současně musel nahodit, jak stvořit hvězdu bez symetrie
foto
janek   24.12.2020 v 19:13   odpověděl:
My Slávisté ceníme, žes tu hvězdu postavil na špičku a že jsou ty Vánoce, odpustíme, že má o hrot navíc. Taky tě mohlo napadnout nakreslit kapra se všema šupinama a pomocí azimutů a vzdáleností se středem v očičku vynášet do těch šupin 12ks bodů a kót. A teď už si jen přát, aby se toho někdo nechytl.
foto
VláďaŽ   24.12.2020 v 19:32   odpověděl:
dobrá inspirace na příští vánoce...
foto
Vláďa   24.12.2020 v 22:31   odpověděl:
To VláďaŽ. Pěkné a milé pro dnešní den. I když byla patrná logika, jak se s tím vypořádat, tak jsem to jel bez ohledu na ni. Všechno OK a přiznám se, byl to stejně závěr za 100! To je ta skleróza. V další jízdě opraveno!
foto
VláďaŽ   24.12.2020 v 23:30   odpověděl:
No Vláďo, jestli to byl závěr za 100, tak mám podezření, že to nebyla skleróza, ale slepota . Ale od toho máš přece řidiče!!!
foto
janek   24.12.2020 v 23:53   odpověděl:
To, co jsem psal, že je nedobře zadané: při mapové cestě z mapové levé na mapovou pravou potkávám DZ v detailu. Ale i když je tu tato značka, stejně tu udělám mapové P. Pak ale jedu reálně na reálný úhel a to už nefunguje, protože první následnou křižovatku neumím projet reálně. Pochopil jsem svého autora a přimhouřil nad tím oko, abych se dostal do cíle.
foto
VláďaŽ   25.12.2020 v 00:16   odpověděl:
To Janek: Aha, rozumím a za chybu v zadání se omlouvám.
Vysvětlení: myslel jsem, že dopravní značkou se mapový průjezd reálně přerušuje dopravním značením (Řády M4-7, důvod I) a proto se mapový údaj, na který jedu, posune na následující mapovou křižovatku.
foto
michal.g   25.12.2020 v 00:34   odpověděl:
Ne Vláďo, mapová jízda se přeruší vložákem, DZ ne. Taky jsem se tam zarazil, ale pak jsem si to napasoval, aby to vyšlo.
foto
VláďaŽ   25.12.2020 v 00:51   odpověděl:
michal.g: Ano Michale, díky za vysvětlení, už jsem to dokonce našel v řádech, kde jsem si to blbě, resp. nedostatečně vysvětlil.
Holt starýho psa novým kouskům naučíš, ale dře to...
foto
VláďaŽ   25.12.2020 v 09:30   odpověděl:
Ještě upřesňující dotaz k tomuto tématu = chybné zadání průjezdu v iti:
bylo by správné zadání tohoto průjezdu přes DZ přikázaný směr jízdy buď z mapové levé reálně na mapovou pravou nebo z mapové levé reálně na reálnou pravou nebo oboje?
foto
Janek   25.12.2020 v 09:45   odpověděl:
Kdybys dal z mapové L reálně na reálnou P, tak by se jelo přesně to, co jsi chtěl - bylo by to správně. Kdybys dal z mapové L reálně na mapovou P, byl by stejný problém, co včera.
Pak je ještě "krutější" varianta, kdybys jel z mapové L mapově na mapovou L. Potkáš tuto značku, poslechneš ji a to L budeš plnit o křižovatku dál. Ale když je tam ta příkazová značka v souladu s tím mapovým úkonem, "bohužel" to dokážeš oboje splnit zároveň.
foto
VláďaŽ   25.12.2020 v 09:59   odpověděl:
Naprosto jasné vysvětlení, děkuju Janku!
Teď už jen to podle něj správně používat jak při jetí tak i při stavění.
foto
R.A.   25.12.2020 v 10:11   odpověděl:
Zatím nečtu diskuzi nad sebou. Včera jsem to zkusil Ludvíkovic přístupem odevzdat bez ježdění, ale bylo z toho jen poslední místo. Dnes bych si to zajel, ale itík mi nejde stáhnout. Dužo prosím o nápravu + je tam asi i špatně jméno autora ne..?
foto
R.A.   25.12.2020 v 15:50   odpověděl:
Tak už mám zajeto. Podmínka mi dala taky trochu zabrat, ale nakonec proti ní nic nemám. S tím přikázaným směrem jsem problém neměl, a za časovkou jsem pak zajel ten úhel 50, protože mi nic jinýho nezbývalo a ani jsem to neřešil. Je fakt, že když na to teď koukám, tak je to daleko míň. Ale jestli se teda ten úhel měl jet až ve 333, tak se pak jede proti mapové jednosměrce. To mi přijde horší, než jet těch 50 na křižovatce, kde je jen 20
foto
VláďaŽ   25.12.2020 v 17:50   odpověděl:
R.A.: Líběj odpustit, ale teď už jsem znejistil ouplně, že jsem to zbastlil totálně. Ono se nedá jet v 333 reálně úhlem proti mapové šipce?
foto
Janek   25.12.2020 v 18:09   odpověděl:
Dá, ale měla by následovat reálná jízda. Metr za kótou řešíš mapovou cestu a řešíš ji proti mapové 1směrce. Nemělo by být. Ale tohle zase oproti RAčkovi já umím skousnout. Čisté to není! Jen se umím smířit s tím, že když mě tam reál pošle, tak tam prostě su a nevadí mi si ten reálný úkon protáhnout na celou tu následnou komunikaci a řešit další průjezd až v další křižovatce "se šipkou za zády". Řádové to určitě není, dá se to jet pouze dle pravidla "pochop svého autora".
foto
VláďaŽ   25.12.2020 v 19:01   odpověděl:
No nazdar, takže zbastlil
Díky Jankovi a všem za trpělivost při vysvětlování, musím se hóódně učit
Jak jsem psal někde tady výš - dře to!

foto
R.A.   23.12.2020 v 10:32   napsal:
Pavle to je přesně to místo, o kterým mluvím výše. Já jel ten nájezd na SM21 poprvé taky jako ty. Jenže o kus etapy dál pak při cestě na mapovej kříž tě to vyplivne z kruháče na jih proti SPK 7. A tam máš dvě identický varianty (pravá plástev, levá plástev). A nepomůže se ani dle "Vláďova pravidla" pro nějakou rozhodnout, protože obě se rychle zacyklí. Přemýšlel jsem co s tím, jestli být tvrdej a ten začátek nechat a tady to zahodit, což by jistě obnášelo následné protestování. Na normální soutěži by asi na nic jinýho nezbýval čas. Tady jsem radši zvolil možnost "pochop svého autora" a ten začátek předělal.
Podobně jako Ludva si nemyslím, že to bylo nějak těžký. Ale pozor, na papíře! Kde si v klidu namaluju obě SM a tak se například návraty řeší docela rychle, protože tam byla vždy jen jedna možnost a nebylo potřeba nic měřit. Na obrazovce si to nedokážu ani představit. Šlo víceméně jen o to, si uhlídat ten dokreslenej kříž a správně ho používat a možná ještě těžší bylo uhlídat si psaní všech plechů. Davidovi gratulace, to M co mu chybí očividně jen nenapsal, tomu se nešlo vyhnout, což potvrzuje předešlou větu. Já ho mimochodem při prvním průjezdu taky neviděl. To, že má někdo tisíce bodů je způsobeno jednak drahými chybami, ale hlavně asi jízdou jen tak od oka na obrazovce a to pak chápu, že to naskakuje rychle. Nejčastější chyba na první pohled budou návraty na SM přes různé části SM. Takže jste ještě vybírali z variant, které vůbec nepřipadali v úvahu a tím si to těžší dělali sami
foto
R.A.   23.12.2020 v 10:34   odpověděl:
Sakryš, řekl bych, že jsem dával "REAGOVAT NA PŘÍSPĚVEK", ale možná jsem to psal moc dlouho.
foto
Pavel_K   23.12.2020 v 16:54   odpověděl:
Petře, máš pravdu, bylo to o tom uhlídat si návraty na SM, mě se to jednou nepovedlo (za 320, 2 chybí, 2 navíc). Pasáž s používáním dokresleného kříže byla asi to nejhezčí z celé etapy, to jsem dal bez problému. Ale obecně řečeno nemám rád opakující se sekvence L P L P.... stačí 1 chyba a je to v pr....


ZPĚT na 1. stránku 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 < 143 > 144 145 146 147 148 149 150 151 152