začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Michal P.   30.12.2020 v 10:43   napsal:
Ve výsledcích dnešní etapy jsem napsaný 2x. Nemám tuchu, jak se mi to podařilo, ale poprosím Dužu, zda by mě mohl to druhé smazat, díky.
foto
Duža   30.12.2020 v 10:54   odpověděl:
Rozdíl mezi přihlášeními byl 3:42 min. Víc mi to neřekne

foto
Janek   30.12.2020 v 09:05   napsal:
Tak dneska mučení jehňátek. Etapa je nakonec asi trochu složitější, než jsem si sám přál. Vytiskněte si prostor předem, trochu se s ním seznamte. Uvařte si k temu čaj a s čistou myslí do toho. Jsem přesvědčen, že každá finta si najde aspoň jednoho jezdce, který ji vyřeší. Ale jsem přesvědčen, že se nenajde jezdec, který by vychytal všechno. (jednu fintu postavenou omylem jsem našel až dnes v noci). Pokud se takový najde a zajede výkaz za 0TB, v průběhu ledna mu zašlu reálný pohárek!
foto
Michal P.   30.12.2020 v 09:29   odpověděl:
Řídím se Tvým návodem, stáhnul jsem si prostor a mám jen jednu otázku. Přetahovací šipka nakreslená přes komunikaci doufám komunikaci nepřerušuje.
foto
VláďaŽ   30.12.2020 v 09:31   odpověděl:
No nazdaaar Prostor jsem si vytisknul, ale je tak vymakanej a obsažnej, že na tom čb výtisku při tom hrkání v dodávce cestou domů nenajdu (a možná ani neuvidím) všechny detaily. Ale už se těším a zítra si to dá vychutnám ještě jednou v barvě na monitoru
foto
Janek   30.12.2020 v 09:35   odpověděl:
A už to začíná.. Přetahovací šipka je samozřejmě průjezdná křížem.
Prostor je obsáhlý a přeplácaný značkami. ...protože Duža zveřejňuje prostory dopředu a já se snažil trochu zastřít, o co mi půjde. 3/4 informací je zbytných.
Pozor na plné čáry. A samozřejmě hodně štěstí.
foto
R.A.   30.12.2020 v 22:05   odpověděl:
Kua, já vůbec nejel do kóty 220 Každopádně paráda, to poslední H jsem našel až při kontrole
foto
Pavel_K   30.12.2020 v 22:27   odpověděl:
Ahoj Janku, jelo se to moc pěkně, pořád to odsejpalo, nikam jsem se moc nevracel a nekoumal jako na benzínovce. Nakonec 4 chyby, něco je mi jasné, něco ne, prosím o výklad:
1) část Y-Y přes sudou kótu vlevo - proč K místo E (přes K bych dělal v kótě 222 P, ve 224 to L není
2) SM 1 - pěkná finta odbýt si podmínku před nájezdem na SM a nemuset ji pak opouštět - to jsem sežral
3) N-Q-N - část map P a do 217 - mapově P jsem měl dělat zároveň s podmínkou v kótě 217 ?
4) mezi dvěma map.tvary - proč G-H-H, mě stačilo H-H, je to kratší a podmínku jsem splnil
foto
R.A.   30.12.2020 v 23:38   odpověděl:
Možná už by tě tady nikdo nenašel, tak:
1) ve 224 jednozančnej, ale pak ve 222 to potřebné L
2) ano
3) ano
4) vysvětleno výše, jde o to, že napřed chceš jet pumpu v protisměru, abys ji nemusel jet 2x a pak se ještě jednou přehodnotí na kruháči
foto
Pavel_K   31.12.2020 v 08:43   odpověděl:
To R.A. - díky, než jsem dostal odpověď, už mě bylo všechno jasný. Všechno moje blbost a trochu zbrklost, stačilo se jen trochu se zamyslet. Skvěle vymyšlený finty, Janek mě opět vyškolil. Jen tu současnost podmínky a map.P ve 217 pořád nemohu zkousnout. Řády to asi jednoznačně neřeší, ale úplně jasný a jednoznačný to není, určitě na to budou různé názory a výklady. A proto sporné věci nestavět !!!! Jinak to byl špičkový iti, vysoká škola AOS

foto
VláďaŽ   29.12.2020 v 22:31   napsal:
Tak stojím na parkovišti v Estonsku necelých 100 km před ČK. Čas mám na zítra ráno, předčasný příjezd není povolen, tak aspoň nebudou TB za čas
Na střechu a okolo se snášejí tisíce huňatých vloček těžkého mokrého sněhu, čerstvý větřík mezi občasnými poryvy s parametry orkánu něžně pohupuje autobusem, vůkol hluboké ticho decentně proložené brumláním motorů a blokovek okolostojících kamionů a já se kochám výsledky této velmi pěkné etapy - Jirko
A musím se pochválit, i když jsem přehlédl co se dalo (vložák hned za startem, P neberu, přece do slepé nepojedu , vložák na chlupatici,...) tak se mi to jelo i z tf móc dobře. Ano, jak tu už někdo napsal, takhle bych chtěl umět stavět!
Jéžiš, teď koukám, že jsem se rozepsal jako můj jmenovec bez Ž
Jo a Karle - sob byl, naštěstí mimo silnici. Potkávám je tu (a v Norsku) často.
foto
Janek   29.12.2020 v 22:37   odpověděl:
Na SV Estonska je město, kam jezdí na ozdravné pobyty Jeho Veličenstvo Zeman ... to město se jmenuje Kunda. Kdybys dovezl momentku od obecní cedule, budeš pochválen před nastoupenou jednotkou a eventuelně i rozvinutou zástavou (...čínskou samozřejmě).
foto
VláďaŽ   29.12.2020 v 22:59   odpověděl:
Ano Janku, je u pobřeží a dokonce tam vede železnice . Já se tam normálně nedostanu, ale tuším, že kamarádi co tu byli na motorkách to mají zvěčněné

foto
Tomáš   29.12.2020 v 21:43   napsal:
Proč není "P"?
foto
Tomáš   29.12.2020 v 21:45   odpověděl:
Už vím, vl. 2).
Autorovi
foto
Ruso   29.12.2020 v 21:52   odpověděl:
súhlas - autorovi
foto
Michal P.   29.12.2020 v 21:56   odpověděl:
Také souhlas Takhle nějak bych chtěl taky umět stavět
foto
ZdenekJ   29.12.2020 v 22:29   odpověděl:
Kde se vlastně "použila" podmínka? Já jsem na začátku zkusil (pravda na vložák jsem na první křižovatce ani nevzdechl) si při mapové jízdě komunikaci mazat a nějak jsem nebyl schopný zajet mapové R nikde. Když si smažu tu jednosměrku, tak se vydám do 555, protože jinam nemůžu. Na další (před 555) si smažu komunikaci, za sebou, takže nejsem na křižovatce (mažu "předkem", křižovatky zanikají?), mohu R do 555 nebo vlevo. Z uvedeného principu je jasné, že křižovatka bude jen tam, kde je více než tři komunikace. Takže to zkusím doprava, kde jsou 4. Ale nedokážu tam odjet to R. Tak jsem usoudil, že jsem špatně pochopil podmínku.
foto
michal.g   30.12.2020 v 13:11   odpověděl:
bylo to pěkné, ale souhlasím se Zdeňkem...
foto
R.A.   30.12.2020 v 14:54   odpověděl:
Také souhlas se vším, co už bylo napsaný. Trať vymakaná a škoda jen těch drobných nedorazů. Jak píše Zdeněk, tak mapový R nikdy nezajedu a nepomůžou ani vícepaprskové křižovatky. Podmínku jsi za celou etapu podle mě použil jen při cestě na SM1, kdy jedeš přes K, místo přes O. O jízdě proti mapové jednosměrce a následném obdélníku bez rozlišení kratší cesty, už psal níže Janek. Pak je tam chvilku předtím ještě neexistence mapového řešení za SPK M, když odbočím doleva. V té chvíli už nemám kam jet, protože jediné dvě cesty, které někam vedou jsou jednosměrné. Mapový výjezd z kóty 888 je asi do nemapové komunikace, chtělo tam dát reálný azimut. Ale i tak super

foto
R.A.   29.12.2020 v 20:12   napsal:
Ať máme malou změnu. Určitě jste někteří zaznamenali paní v Dacii na kruhové křižovatce.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/kuriozni-manevr-dacie-v-usti-nad-labem-budi-emoce-40346350?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Paní trochu podezřívám, že chodí sem na diskuzi. Já bych taky řekl, že jí nic nebrání tam odbočit. Být tam plech, tak ho raději píšu
https://mapy.cz/s/daronolopo
Co vy na to?
foto
LIBUNA   29.12.2020 v 21:09   odpověděl:
Ahoj, na příjezdu z Všebořické je navěst, kde levý pruh je označen pro odbočení vlevo, a šipky na silnici jsou taky rovně a vlevo. Pokud bereme pravidlo co nejvíc a nic nebrání odbočení, tak paní jela naprosto správně. Kdo to tam nezná, musí být hodně zmaten.
foto
Vašek   29.12.2020 v 21:42   odpověděl:
Ano,je to tak jak píše Libuna. Jak víte, jsem rodilý ústečák a leta říkám, že se tam dá na všech vjezdech a výjezdech z toho kruhu jezdit jak kdo potřebuje, jako by to byla obousměrná komunikace a ne dva jízdní pruhy vedle sebe. Tam nás už dávno předeběhly a dá se jezdit vždy nejkratším směrem, tak jak to namýšlíme v AOS.
Pro zajímavost, byla to jedna z prvních okružních křižovatek (OK)v Ćesku, ale ještě tu pro ni tenkrát neznaly DZ, tak to osadily jako serii křižovatek a přitom předpokládali směr objíždění. Přestože po letech je všude OK jak smetí, tak tady, prý kvůli bezpečnosti, vše nechali být po staru.
foto
5r3   30.12.2020 v 09:11   odpověděl:
Fakt byste tam jeli vlevo?
https://mapy.cz/zakladni?x=14.0092473&y=50.6805727&z=17&pano=1&source=ward&id=14449&pid=70944849&yaw=4.373&fov=1.007&pitch=-0.055
foto
R.A.   30.12.2020 v 12:02   odpověděl:
Z laického pohledu nevidím důvod, proč by mi DZ "Návěst před křižovatkou" spadající do skupiny "informativních směrových DZ" měla cokoliv nakazovat a nějak mě omezovat. Takovou značku chápu tak, že "když pojedeš někam, tak je to směrem sem". Nebo "jestli chceš jet tam, tak jeď tudy". Ale že by to mělo znamenat i "tudy se jede tam a nikam jinam nemůžeš"? Na takových značkách často bývá i nakreslený neúplný kruháč jen s výjezdy, bez dopojení do křižovatky, ze které jsem přijel. Znamená to, že se tam nesmím otočit? Takový výklad kdysi zkusil Zdeněk Jíše v Roudnici a všichni mu to omlátili o hlavu. Schválně jsem si zkusil teď tu křižovatku najít a teď je tam dokonce dokresleno, že ti co jedou vpravo, to mají vzít jednou dokola a černá čára vede přes přerušenej kruháč. https://mapy.cz/s/lubesafuva
foto
milan hlaváček   30.12.2020 v 15:11   odpověděl:
Zdravím všechny. Hned jak jsem to video viděl trochu jsem se na to koukal. Pro pamětníky mi to připadá jako situace na velkém mistráku v Bratislavě, tuším kolem roku 1990. Noční etapy. Jezdilo se přes most SNP na Petržalku a po vyblbnutí se v Petržalce, jezdilo se i pod nějakými paneláky na krytých parkovištích, se vracelo přes most u přístavu zpátky do města. Byl tam kruháč, ale bez značek. Autor nebyl bestie, ale ve vzoráku to bylo nakresleno jako jízda proti kruháku, ale bez trestných, něžná finta za 0 TB, tenkrát to tak zajel snad jeden Slovák a pak tuším, že to byl Rambo ... tady situace je ta samá, žádný přikázaný směr jízdy, žádné šipky, žádné čáry, jen informativní návěst s cílovými místy, takže klidně hned klidně vlevo... docela mi překvapil i názor policie, že je to za 1500 až 2500 .... no jasně že byl nejel, ale kdyby tam stavěl v noci soutěž sám velký Mistr sportu Dužík tak se tam určitě zajedeme podívat jestlipa tak není v protisměru průjezdka a jak to má i jinde na kruháku, ty dvě minuty na to obětuji
foto
5r3   30.12.2020 v 16:37   odpověděl:
Návěst před křižovatkou IS 6e informuje o cílech a počtu jízdních pruhů ve směru přímo.
Návěst před křižovatkou IS 6f informuje o cílech a počtu jízdních pruhů ve směru odbočení.
Z laického pohledu nevidím důvod proč bych z pruhu ve směru přímo mohl odbočit i když mi to nic nezakazuje.


foto
milan hlaváček   30.12.2020 v 17:04   odpověděl:
Máš pravdu Petře... Při umístění nad vozovkou šipky současně vyjadřují způsob řazení před křižovatkou.
foto
R.A.   30.12.2020 v 17:51   odpověděl:
Objevil jsem ještě toto: http://www.schroter.cz/zn07infsmer/zninfsmer-is6e.htm a hlavně ta Praha je docela výmluvná. Naprosto výjimečně dám tedy zapravdu Petrovi , ale to jenom v tom, že je to asi čisté. Rozhodně bych ale neřekl, že je to laicky jasné, spíš bych to nazval vyšší dívčí. Na nájezdech na dálnici, kde normální člověk by měl vůbec problém tam tak najet osazují DZ STOP-PROTISMĚR a na druhou stranu schválí takto složité pasti.


ZPĚT na 1. stránku 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 < 140 > 141 142 143 144 145 146 147 148 149