začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
kk   28.12.2020 v 21:09   napsal:
Mapa v itit od Vládi se mi stáhla bez kót... Finito
foto
oldc   28.12.2020 v 21:14   odpověděl:
Vladimíre, takhle jsem tě to neučil, ani časovku jsem v mapě nenešel.
foto
kk   28.12.2020 v 21:17   odpověděl:
Že by soudruzi z NDR někde udělali chybu?
foto
clarus8   28.12.2020 v 21:21   odpověděl:
taky je nemám, ale Kde je čk a koty jsem vydedukoal z reálné jízdy, ale nevím, zda dobře nevím
foto
R.A.   28.12.2020 v 21:22   odpověděl:
Do ČK tě posadili v autě a končí červenejma hodinama , kóty v mapě žádný nejsou.
foto
R.A.   28.12.2020 v 21:28   odpověděl:
Tak už alespoň roztrhej ten výkaz, ať už nám to ukáže vzorák. Já se zase zacyklil, tak jsem zvědav. Na konci pak samozřejmě musíš jet zase k těm červenejm cedulím, takže si zapamatuj, kde byly.
foto
kk   28.12.2020 v 21:30   odpověděl:
Petře, děláš si kozy? Časovka se v mapě nemusí zadávat? Odkdy?
foto
Vláďa   28.12.2020 v 21:30   odpověděl:
Časovka je označena cedulemi s hodinami na jediné příjezdové komunikaci do mapy a kóty se vynáší reálnou jízdou. To by snad nemělo činit problém. Je ale pravda, že někde popis ČK vypadl.
foto
michal.g   28.12.2020 v 21:30   odpověděl:
kk: k čemu kóty?
foto
kk   28.12.2020 v 21:34   odpověděl:
Sorry, prostě jsem autora vůbec nepochopil. Asi moje blbost.
foto
michal.g   28.12.2020 v 21:34   odpověděl:
Bohužel jsem to projel bez podmínky, naštěstí jsem si to uvědomil před odevzdáním, tak jsem to stihnul opravit. Bohužel čas tomu odpovídá...
foto
michal.g   28.12.2020 v 21:36   odpověděl:
Ale třeba nás ještě R.A. přesvědčí, že je všechno jinak.
foto
Ruso   28.12.2020 v 21:40   odpověděl:
R.A. je dnes z formy
foto
Michal P.   28.12.2020 v 21:40   odpověděl:
Vláďa díky,ideální iti pro mě. Vše dle mě naprosto jasné. Pravda ČK nebyla vyznačena, ale snad bylo dost jasné kde se nachází
foto
R.A.   28.12.2020 v 21:42   odpověděl:
No já nevidím důvod jet při reálném vynášení kóty 102 tu podmínku, proto jsem to jel celý jinak. To jsme tu dokonce i nedávno řešili. Problém vznikl i tím, že Řády neznají nic jako reálný tvar, natož aby se tím dalo něco vynášet. Takže zatím na to dávám připomínku a chystám 200 na protest
foto
Michal P.   28.12.2020 v 21:44   odpověděl:
to R.A. nezlob mě, jednou jsem první a Ty to chceš vyprotestovat, to mi nedělej
foto
Ruso   28.12.2020 v 21:45   odpověděl:
to R.A. : som tam rozmýšľal celkom dlho na tým, či to nepôjdem ako Ty, ale nakoniec som vsadil na autora
foto
Duža   28.12.2020 v 21:48   odpověděl:
Možná je něco v řádech co nevím, ale pokud bys kótu vynesl jízdou po SM, tak bys podmínku respektoval a když si ji vyneseš šipkáčem, tak ne ?
foto
R.A.   28.12.2020 v 21:51   odpověděl:
Ano, protože o kótách na SM máme speciální odstavec, což ještě víc podporuje to co říkám.
foto
R.A.   28.12.2020 v 21:53   odpověděl:
Jinak ale právě tím, že se to vynáší neexistujícím údajem, tak to není černobílé a je to na zrušení. Za mně tedy DEE cokoliv DEK. Takže by měl vyhrát Ruso junior, kterej jel úplně blbě do 102 reálně doleva přes V
foto
R.A.   28.12.2020 v 21:54   odpověděl:
Sorry, samozřejmě DDE cokoliv DEK
foto
R.A.   28.12.2020 v 22:00   odpověděl:
A fakt jsme to tu řešili nedávno, kdy se vynášela kóta s podmínkou. A jedinej Mirek Ludvík se rozčiloval, proč nikomu nevadí, že se ta podmínka nejede. Ale to byl opravdu šipkáč
foto
R.A.   28.12.2020 v 22:05   odpověděl:
A ještě něco zkuste si představit, že by tam byl tedy výjezd doprava, který by to jasně řešil. Nebyl by to tedy pro vás problém? A co kdyby se dál jelo reálně do 101. Jeli byste taky přes K?
foto
5r3   28.12.2020 v 22:06   odpověděl:
To jako fakt, že platí pro bod vynesený SM a bod vynesený pomocí výjezdu z křižovatek dle stejného odstavece M/7-3 D/) něco jiného?! Ten nesmysl už jsme probírali na mistráku.
D/ vynášení bodů pomocí průjezdu SM nebo průjezdem podle ITI výjezdy z křižovatek
(M/6)Body uvedené na SM (včetně bodů na začátku a konci SM) a v ITI výjezdy z křižovatek
(M/6) je posádka povinna si vynést.
Kam jsi vyjel z kóty, zadané iti výjezdy z křižovatek, když nebyl zadán výjezd? Nebo´s to bral jako chlupatici?

foto
ZdenekJ   28.12.2020 v 22:07   odpověděl:
Body (tedy dle M/8 i kóty) se vynášejí dle M7-3/D mimo průjezdu SM také průjezdem ITI výjezdy z křižovatek (M/6) přičemž M/6 zahrnuje vše - šipkáč,azimuty,úhly,lineární iti. Jediné co je sporné, je "neumístění ČK v Mapě. Nicméně z ČK se jede šipkáčově, tak se asi dal dala do mapy také vynést. Asi by tedy měla na začátku být reálná.
foto
ZdenekJ   28.12.2020 v 22:09   odpověděl:
Než dohledám odstavce řádů, tak mne 5r3 předběhe
foto
Janek   28.12.2020 v 22:09   odpověděl:
Odskakuji si jen od práce, v rychlosti jsem pročetl diskusi a souhlas s RA. Šipkový itinerář se to jmenuje proto, že v každém tom reálném okýnku musí být šipka výjezdu. Píšu to jen zpaměti, nemám teď čas otevřít Řády a kopírovat pasáže, takže tam určitě byly ještě možnosti tvar bez šipky, ale s výjezdovým azimutem. A možná ještě varianta třeba s napsaným P (?) ..to už nevím jistě. Ale určitě nejde dojet na reálný tvar, který nemá reálný výjezd. To Řády neznaj. U mapového tvaru to jde, u reálného ne. A nezachrání to ani právě vynášená kóta s podmínkou.
...to nic nemění na tom, že jsem prve zajel tvar se značkou bez značky a když jsem to opravoval, pro změnu jsem přejel plnou čáru. Že nebyla bublina ČK, to už je jen taková postranní epizoda.
foto
michal.g   28.12.2020 v 22:18   odpověděl:
Nevím teď, jak je to v řádech, ale na soutěžích se běžně dojede na reálný tvar bez výjezdu a dál se pokračuje mapově. Žádné protesty proti tomu jsem nikdy nezaregistroval.
Jak je to s plněním podmínky ve vynášené kótě reálným oknem, to si takhle spatra neodvážím říct.
foto
R.A.   28.12.2020 v 22:58   odpověděl:
5r3 proto píšu, že to není černobílé a že je to celé blbě zadané, když to nemá výjezd. Ano, klidně by to mohla být taky chlupatice, což je další důvod, proč mají mít šipkáče tu šipku. Takže třetí varianta je jet rovně a pravděpodobně ani nevynést kótu 102, protože chlupaticí se nevynáší. Úplně nerozumím tomu, jestli i přes tohle všechno chceš říct, že se jasně mělo jet vpravo. To jsem z tvého textu nepochopil.
Michale asi bych neřekl běžně, ale ano, vyskytuje se to. Je to neřádové a pokud to alespoň není zaměnitelný s chlupaticí, tak to těžko někdo zahodí. Ale když do toho namontuješ vynášení a pro jistotu i podmínku, tak už to sakra skřípe

foto
michal.g   28.12.2020 v 10:12   napsal:
když musím pořád rolovat nahoru a dolu, tak nejsem schopen vymyslet nejkratší trasu, takže to asi bude hodně špatný
foto
VláďaŽ   28.12.2020 v 10:24   odpověděl:
Vláďo, grafika (opět) vymakaná, až dnes jsem si všiml těch písmenek na tabulích průjezdek , ale mám faktickou: kdyby ty zelené pláně, po kterých trať vede, byly zelené méně (nebo vůbec), nežralo by to tolik sazí a hlavně by to bylo trochu i přehlednější. Ale to ber jen jako mou faktickou
foto
kk   28.12.2020 v 14:03   odpověděl:
Žravá dáma zase na bedně?

foto
Ruso   27.12.2020 v 21:42   napsal:
to R.A. : Marek Panka by to mal odjazdiť, lebo v STEP-e to už takto máme dva roky, akurát že na to zabudol ako ja ráno
foto
Ruso   27.12.2020 v 21:43   odpověděl:
tie orientované mostíky, no ale Dúža nám pekne naložil. Super itík.
foto
R.A.   27.12.2020 v 21:45   odpověděl:
Tak to jsem rád, že už to ve STEPu funguje. Tak to jste měli velkou výhodu a byli jste černí koně této etapy. Jenže místo toho si vás Duža povodil jako slepý koně, stejně jako skoro nás všechny.
foto
Duža   27.12.2020 v 22:44   odpověděl:
Marek to taky zajel hodně špatně. Poslal mi výkaz mejlem. Měl problémy s připojením.
foto
Ruso   27.12.2020 v 22:54   odpověděl:
Až na dve výnimky asi dnes všetci hodně špatně. v jednoduchosti je krása
foto
Vláďa   27.12.2020 v 23:19   odpověděl:
Zítra byste si měli odpočinout, takže přeji všem hodně štěstí při průjezdu.
foto
Mirek L.   28.12.2020 v 09:39   odpověděl:
Vláďo, jen jedna drobná výtka - "po odstartování první posádky nesmí být čas měněn"! Naštěstí mě to neohrožuje, takže 200 na protest nechávám v peněžence. A pro čerpače limitů: i v kategorii PK navíc jsem na bedně. Čas na 5 minut jsem nestihnul, beru pár TB za čas. Kdyby v šlo o hodinovou etapu a časy se poměrově přepočítaly, byla by většina "D". Když krasobruslař při povinném dvojitém Salchowu upadne, také nemůže po 5 minutách to zkoušet další hodinu.
foto
kk   28.12.2020 v 15:02   odpověděl:
Tak on ten Mirek L. dělá i do krasobruslení? V jeho věku?

foto
Duža   27.12.2020 v 09:58   napsal:
Tak konečně jsem přišel se svým malým itíkem na řadu. Bude to obtížnostní skok na jednu hvězdičku, ale někdo musí taky ubrat!
Děkuji Michalovi za kontrolu
foto
VláďaŽ   27.12.2020 v 10:19   odpověděl:
No Dužo Zasloužilo by si to asi hvězdiček víc (proti domečkům!).
Hned po odevzdání jsem si uvědomil, že jsem sežral fintu na druhou a že to mám blbě
Tak večer repete
foto
Tomáš   27.12.2020 v 10:20   odpověděl:
Jen aby těch 20 min. nebylo málo. Jinak na to, jak se to na první pohled zdálo jednoduché, některé volby až tak jednoduché nebyly. Předpokládám, že jsem dopadnu jak píše jinde ZdeněkJ, vždy jsem vybral špatně.
foto
Vláďa   27.12.2020 v 10:23   odpověděl:
Nic proti Dužovi, ale dnes jsem "svého autora" nepochopil. Plácal jsem se v tom jak slon v porcelánu a ne a ne najít správnou cestu, o které bych byl přesvědčen, že to takto mám jet. Potřeboval bych spíše 40 minut než jen 20.
No uvidíme večer.
foto
oldc   27.12.2020 v 10:26   odpověděl:
O pár vteřin jsem to nestih, v dobré víře že na to mám 40 minut.
foto
Duža   27.12.2020 v 10:27   odpověděl:
Je to neuvěřitelné, ale 20 min. bylo opravdu málo!
Dopolední výsledky naznačují toto: naše Žravá dáma je díky rychlé jízdě na krásném druhém místě i při tradičním přídělu bodů a VláďaŽ i když si tu fintu, na které je to celé postavené snad uvědomil je ještě před ním!
Neuvěřitelné! Michale snad jsi to zkontroloval dobře ?
foto
michal.g   27.12.2020 v 10:31   odpověděl:
Uvidíme, až to projede R.A.
Ale, že se podceňuješ, na to jsem tě upozorňoval!
foto
Duža   27.12.2020 v 11:51   odpověděl:
Asi máš pravdu! Teď jsem si to raději znovu projel a měl jsem co dělat, ať to zajedu správně.
Přidávám dvě hvězdičky a 10 minut !
foto
Vláďa   27.12.2020 v 12:38   odpověděl:
Vzhledem k jednoduchosti finty, na kterou jsem také skočil nebude mít R.A. problém. Ale já jsem osel, ale vo vo vo vo vo tom to tady je.
Už jsem si to uvědomil. No nic, snad večer stihnu druhý pokus.
Takže Dužovi:

Už jsem Tě pochopil.
foto
michal.g   27.12.2020 v 12:43   odpověděl:
tak jestli můžeš, tak zruš oldcemu disk...
foto
R.A.   27.12.2020 v 20:00   odpověděl:
Taková zodpovědnost, to už se mi třesou kolena. Duža mě minule nachytal úplně bez finty, to bude ostuda
foto
Vláďa   27.12.2020 v 21:04   odpověděl:
Tak jsem to o moc nevylepšil. Asi jsem neodhalil úplně vše na rozdíl od VláďiŽ, který po dopolední tvrdí, že na to přišel až po odevzdání a přitom jeho ranní výsledek vede.
foto
VláďaŽ   27.12.2020 v 21:06   odpověděl:
..no, a ten večerní je horší než Tvůj
foto
michal.g   27.12.2020 v 21:19   odpověděl:
Tak R.A. nic, ale Zdenda vypadá nadějně!
foto
R.A.   27.12.2020 v 21:20   odpověděl:
Tak se mnou taky nepočítejte. Já nemám vůbec šajnu, ani do do 202, ani na L, snad to mám dobře alespoň na most a do ČK
foto
Michal P.   27.12.2020 v 21:25   odpověděl:
Tak tentokrát souhlasím s Vláďou i R.A. Jak se zde již několikrát objevilo "dnes jsem svého autora nepochopil"
I když je jasné, že nakonec to bude jednoduché a chyba je ve mně, ale co nadělám
foto
R.A.   27.12.2020 v 21:28   odpověděl:
Tak po nápovědě od Michala už vím a je to opravdu jednoduché na 5 minut a Duža z nás zase udělal ze všech blbce
foto
Vláďa   27.12.2020 v 21:31   odpověděl:
Ale ne, druhý pokus podle výsledků vyšel jednoznačně, nechal jsem se zmást systémem třídění, který nebyl v danou chvíli příznivý.
Taková blbost, která byla opravdu na max. 5 minut. Jen ji odhalit - uvědomit si ji. Ale nebyl jsem v tom sám. Děj nám Dužo něco jednoduchého, umlátíme se sami.
foto
Vláďa   27.12.2020 v 21:36   odpověděl:
Tak už jsem zhlédl výsledky. Největší problém, kvůli kterému jsem se ráno zacyklovával jsem objevil, ale proč mi chybí celý dojezd do cíle v závěru za 300 tedy nechápu už vůbec. To musí být "békovina". Blahopřeji zkušenému VláďoviŽ, který to v podstatě vychytal jak ráno, tak i nyní večer to zcela vylepšil.
foto
R.A.   27.12.2020 v 21:39   odpověděl:
A přitom tuhle problematiku jsem na STEPu několikrát otvíral, protože tam se vše kreslí Zlivem. Dokonce jsem pro to zavedl značku pro neorientovaný mapový tvar. Nedivím se, že to Marek nedojel, protože tam to přesně takhle kreslí a pak to chtějí blbě jezdit. Zdeněk s Vláďou pěkně. Zdeněk očividně jen nenapsal. A Mirek se nám taky všem vysměje, protože mu jeho taktika stačila na bednu
foto
Vláďa   27.12.2020 v 21:40   odpověděl:
Už to vím, neuvědomnění si vložáku na konci.
Im TROTELL!
foto
VláďaŽ   27.12.2020 v 21:44   odpověděl:
To Vláďa:
za gratulaci děkuju, ale s tou zkušeností jsi to trochu přehnal
Dojezd: mapový most na S, podm. vpravo, reál.most vlevo, šipka vpravo (R), na další křižovatce směrem na nejbližší mapovou levou (t.j. na západ), za reál. mostem vlevo, za mapovým mostem vpravo (C), ve 202 opět na nejbližší mapovou levou t.j. na východ, vodorovný mapový most mě nezajímá, takže další kříž je konečně ta mapová levá, za reálným mostem vlevo (B), ve 202 do ČK, t.j. vlevo, na kříži rovně, za reálným mostem vlevo, šipka vpravo (R), vpravo a do ČK
foto
Duža   27.12.2020 v 21:45   odpověděl:
Děkuji! Už jsem pomalu ztrácel jistotu lehkého iti.
Prozatím to tu nikdo nenapsal, ale ten správně orientovaný mapový most, za kterým se jezdila podmínka, byl v mapě jen jeden.
foto
Vláďa   27.12.2020 v 21:46   odpověděl:
To VláďaŽ: večerní máš OK, také Tě zmátl systém třídění průběžných výsledků jako mne.
foto
Vláďa   27.12.2020 v 21:51   odpověděl:
To Duža: byl by to lehký ITIk, kdyby si člověk uvědomil orientaci podmínkového mostu (to mi došlo až hodinu po ranním odevzdání), kdy jsem ještě navíc i za vložákovým mostem jezdil pravá a chvilku správně levá. A večer jsem zapomněl na poslední vložák před cílem.

Tobě jako autorovi:
foto
VláďaŽ   27.12.2020 v 21:53   odpověděl:
To Duža: napsal jsem to nad tebou - "..vodorovný mapový most mě nezajímá..." = to byla ta finta na druhou
foto
ZdenekJ   27.12.2020 v 22:57   odpověděl:
Kdyby to mělo řešení i s tím vodorovným mostem, tak to tak zajedu bez mrknutí oka. ale Když jsem se zacyklil, tak mi svitlo. No a to E jsem nenapsal. nejdřív jsem měřil objezdy, jestli to není kolem ČK kratší a pak jsem zjistil, že musím od západu, ale nějak jsem nenapsal SPK.
foto
Pavel_K   28.12.2020 v 11:06   odpověděl:
To Duža: Tedy Vláďo to bylo hezky fikané Dal jsem si to až dnes jen tak mimo soutěž a byl jsem z toho nejprve jelen. Když jsem se 2x zacyklil na cestě do 202, tak mě teprve došlo, že podmínka asi nebude na všech mostech přes trať, ale jen na orientovaných S-J. Těžké na pochopení svého autora. Ale jakmile jsem pochopil zadání podmínky, tak pak už to dávalo smysl a do cíle to nebyl problém, PK za 0, čas asi dlouhý, trvalo to dost dlouho, než jsem pochopil tu fikanost Moc pěkné a vůbec ne lehké, spíš vyšší dívčí aneb fikanost na druhou
foto
Ludvík Prášil   28.12.2020 v 11:51   odpověděl:
Ahoj Vláďo,
i me sis pekne povodil... Ale super. Sice jsem se taky cyklil, ale vymyslel jsem silenou teorii aby to nejak klaplo.
Diky za iti
Lp

foto
ZdenekJ   26.12.2020 v 21:31   napsal:
Tak jako vždy, rozhodl jsem se, pro špatnou variantu. Nejprve jsem projel trasu s tím, že v 112 je cesta R a tedy tam nejde dělat P z od JV. Podruhé jsem použil pravítko a zjistil, že P ve 112 jde udělat, protože tam je úhel asi 5°. Poprvé jsem projel variantu EBBE, pak ještě oproti vzoráku mi přijde kratší se otočit přes 116 P,a ? (tedy mimo Z). Ale stejně jako na benzínovce jsem se rozhodl špatně. Ale jinak
foto
Janek   26.12.2020 v 21:34   odpověděl:
Takhle jsme to jeli zjevně jen já, Ty a Marek Pańka.
foto
Ruso   26.12.2020 v 21:36   odpověděl:
No nie som taký puntičkár ako vy, polepším sa
foto
Duža   26.12.2020 v 21:40   odpověděl:
Peter, vezmi to z druhé strany. Kdybys tam to P opravdu chtěl, tak by na tebe nadávali skoro všichni!
foto
Ruso   26.12.2020 v 21:42   odpověděl:
to Duža : Je to tak.


ZPĚT na 1. stránku 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 < 142 > 143 144 145 146 147 148 149 150 151