začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Ruso   12.12.2020 v 23:20   napsal:
Správne majú byť vo vzoráku tri R,R,R za sebou - námietka ku vzoráku
foto
Ruso   12.12.2020 v 23:37   odpověděl:
prvé R - z 323 na mostík, druhé R za jednosmerkou doprava ( ešte mostík nesplnený a tretie R z mostíka na iný mostík
foto
ZdenekJ   12.12.2020 v 23:41   odpověděl:
Souhlasím.
foto
Ruso   12.12.2020 v 23:42   odpověděl:
Žádam o opakování ceremoniálu prosím.
foto
Vláďa   13.12.2020 v 01:13   odpověděl:
Ačkoliv jsem naprosto spokojen s výsledkem průjezdu, který byl celý z monitoru, tak mám tuto nejasnost:
- Proč není v 2. části do kóty 100 s mapovým odbočením L průjezd přes SPK G?

Jinak také souhlasím, že na konci musí být 3x R: 1x jsem ve vložáku, podruhé plním stanovený most a potřetí jedu na most východně SPK R, takže RUSO má moji plnou podporu.

Jinak autorovi více než pochvala. Pěkná a jezdivá etapa s tím být pořád ve střehu. Čtyři drobné blbosti (2x neuhlídaná křižovatka s az. 270 - SPK K a C, 1 x naprostá hovadina s SPK T - odbočení na druhou stranu než jsem měl, a otočení přes SPK F - most bezprostředně za sebou).
Takže Jirka za dnešek:
foto
clarus8   13.12.2020 v 02:10   odpověděl:
ohledně PK R s vámi nesouhlasím
přejedu most a reálně rovně spk Z a jsem v kotě 323, ale tam je az 270, takže doprava na PK Y, po jednosměrce doprava na S a pak C. Dále jedu proti S a V.Před sebou mapovou protisměrku, tedy do koty 323, kde musím doprava pak je první R,do jednosměrky na mapový most , na konci doprava 323, druhá R, rovně na slovní most a do koty 100.
Já spíše mám jiný problém. Křižovatka v kotě 323 je azimutová.
Mám tu kotu 323 z iti vlastně projetou, když tam plním podmínku?
foto
5r3   13.12.2020 v 07:49   odpověděl:
Jedeš do reálné jednosměrky a pak vložák reálně na pravou, takže až za tou pravou hledáš mapový most. Pak bereš třetí R.
foto
5r3   13.12.2020 v 07:52   odpověděl:
Kótu samozřejmě máš projetou. Podmínka je mapová, kóta taky.
foto
Vláďa   13.12.2020 v 09:54   odpověděl:
To Clarus: po první R se dostáváš do vložáku dokud neodbočíš poprvé P. Takže nemáš projetý zadaný mapový údaj. Na křižovatce za mostem splníš vložák odbočením P a přes SPK R jedeš na stanovený most. Na křižovatce za splněným mostem hledáš cestu na jiný nebližší mapový slovní most a ten je proti SPK Z přes SPK R východně SPK R. Takže 3x R jak vyšité a v podstatě bez debaty.
foto
clarus8   13.12.2020 v 11:34   odpověděl:
pro všechny co chtějí 3x PK R
Kdy mám první PK R?
Je to tehdy, když jedu mezi kotou 323 a na zadaný mapový most v jednosměrce.
Druhé PK R až ten most v jednosměrce splním a pryč na slovní most.
foto
Duža   13.12.2020 v 11:50   odpověděl:
Konečně možnost vyzkoušet hromadný přepočet výkazů.
Opravený vzor má 3x R. Ruso má medaili nejcennější !
foto
matonni   13.12.2020 v 12:03   odpověděl:
Vláďo, a nechceš ještě otestovat funkci NEBO? Pavel Kotina a já bychom se přimlouvali za zápis V NEBO 1
foto
clarus8   13.12.2020 v 12:15   odpověděl:
jj takže omluva všem
stále ještě mám hokej mezi reál jízdou a mapovými údaji

foto
ZdenekJ   12.12.2020 v 22:33   napsal:
U podmínky s mostem jsem asi úplně nepochopil, co znamená bezprostředně po sobě. Když projedu třeba kótu, mapovou jednosměrku, nebo třeba i křižovatku, tak už na ten most můžu? Nechápu slovo bezprostředně, protože to bezprostředně nejde. Vždycky mezi nájezdem na ten samý most musím něco projet.
foto
clarus8   12.12.2020 v 22:44   odpověděl:
zdendo, když škrtneš bezprostředně, tak to má logiku
foto
ZdenekJ   12.12.2020 v 23:42   odpověděl:
Ano, ale to, že tam to slovo bylo mi právě přišlo divné.

foto
VláďaŽ   12.12.2020 v 22:14   napsal:
Jak tak koukám do výkazů, tak nejen já znovuzačátečník, ale i spousta borců má chybějící sekvenci PK I H U F I.
Rovněž se nemohu dovtípit (a taky nejsem sám), proč a jak na konci X X.
Při prvním pokusu jsem naprosto nechytil orientaci mostů a trochu problém co do jednoznačnosti jsem měl s křižovatkami s možností výjezdu az. 270.Jinak (i tak) se mi to líbilo co do jezdivosti a propracovanosti - Jirko
foto
VláďaŽ   12.12.2020 v 22:17   odpověděl:
Aha, tak XX vysvětleno níže (az. 270); ano, beru, moje blbost nevšímavost.
foto
VláďaŽ   12.12.2020 v 22:33   odpověděl:
Aha, tak už vím i IHAFI - smrtící kombinace azimutů a mostů - vymakaný

foto
Ruso   12.12.2020 v 10:51   napsal:
Tak dnešný itík to bol zážitok, zabavil som sa vďaka Jirkovi Kryglerovi.
foto
VláďaŽ   12.12.2020 v 10:58   odpověděl:
Naprosto souhlasím
Já jsem sice (jako poslední téměř těsně v limitu) odevzdal, ale Rusovo jazykom - zabavujem sa dosial a estě volaakú chvílu budem..
A večer si to asi dám repete
P.S. Janku, myslím, že do tohoto bez obav můžeš
foto
Janek   12.12.2020 v 12:04   odpověděl:
Janek pobiha po keskach nad ValMezem a to je pro me vetsi hodnota nez sebelepsi itik. Dostanu-li se zevcas k pc, proc ne. Ale spechat kvuli temu nebudu.
foto
VláďaŽ   12.12.2020 v 12:12   odpověděl:
V 9 večer stejně už na kešky neuvidíš
Tak nezapadni v závějích!
foto
michal.g   12.12.2020 v 13:39   odpověděl:
taky se mi to líbilo, i když jsem občas nechápal, co má autor za lubem a díky tomu tam asi bude dost chyb...
foto
Janek   12.12.2020 v 21:12   odpověděl:
Nevim nic, nepochopil jsem to vůbec.
foto
R.A.   12.12.2020 v 21:33   odpověděl:
Já si to taky užil. Nejasnosti jsem neměl žádný, někde mi to naopak připadalo, jak kdyby autor nebo HR, tam ještě pár věcí popřidávali, aby to bylo jasnější a nemohlo dojít k diskuzím. Tak uvidíme co výsledek. Ať už to dopadne jakkoliv, tak super práce
foto
matonni   12.12.2020 v 21:54   odpověděl:
Marně hledám, proč se v samém závěru nemělo jet přes SPK 1, ale přes SPK V. A já už vím
Četl jsem to po směru jízdy, takže jednička jako vyšitá
foto
Pavel_K   12.12.2020 v 22:05   odpověděl:
Ahoj všem, bylo to hezké pojezdění, zejména finta výjezd v azimutu 270 v detailu 111, pěkný a drahý (za 500). V = 1 obráceně, taky jsem to četl po směru
Ale měl jsem občas problém vymyslet, kde autor myslel jet pravá na křižovatce, kde se dá jet Az 270, problém byl s přesným určením je to 270 nebo 275 .....
Po startu nechápu proč K, kříže měly rovných 275, obrácené "T"éčko nemělo 270 ? A kóta 323 naopak měla 270 - tady tedy ani náhodou.
Neumím si představit toto jet bez vytištění iti a luštit ty azimuty na obrazovce. Azimuty by měly být jasné a okolo by žádný podobný +- 10°neměl být, pak by to bylo jasný a čistý.
foto
ZdenekJ   12.12.2020 v 22:06   odpověděl:
Jak se měl jet ten konec, na X,X jsem se nikdy nedostal, na kříži za V jsem jel rovnou nahoru a od SZ přijel na tvar.
foto
matonni   12.12.2020 v 22:09   odpověděl:
Zdenku, u X je azimut 270°
foto
clarus8   12.12.2020 v 22:10   odpověděl:
TO ZDENO j
ten konec je mi nyní jasný
po jdeš na tu poslední křižovatku narazíš na azimut tam P a PK X ,pak křižovatka a znovu to samé PK X a do čk
foto
clarus8   12.12.2020 v 22:15   odpověděl:
když už jsm zazdil detail 111, kde byl az, tak mi prosím někdo zodpovězte , proč po PK H ještě PK U.
No a pk T mám navíc, protože i když tam není do jednosměrky zákaz vjezdu ani mapová šipka, tak jsem to jel jako řidič, abych nenaboural ty, co jedou proti mě z jiné části soutěže
foto
Tomáš   12.12.2020 v 22:17   odpověděl:
Po H je U jasný - az. 270. Ale proč vůbec na H? Já točil na pytlíku pod 11.
foto
Tomáš   12.12.2020 v 22:21   odpověděl:
Už vím. Stejný most. Paráda. JK
foto
clarus8   12.12.2020 v 22:32   odpověděl:
foto
R.A.   12.12.2020 v 22:56   odpověděl:
Ty azimuty bych řekl, že měl jasně daný. Všechno bylo takový šišatý a když chtěl 270, tak to měl jak když střelí na západ. Druhá věc je, že jsem všechny na startu nenašel , bohužel zrovna ten u ČK2, kterej byl za 300 TB, a pak ještě vedle SPK H, tak ten mám za 100 TB. A pak mám R navíc, ale to mají skoro všichni, to podle mě jen chybí ve vzoráku. Nebo ne? Každopádně i tak pořád super dojem
foto
R.A.   12.12.2020 v 23:01   odpověděl:
Pavle na startu to byla chlupatice, proto K. Trochu jsem váhal, jestli i Jirka je schopen takových skopičin, ale pořád mi přišla lepší chlupatice, než tvar bez výjezdu.
Clarusi, když už jedeš jinudy, jen abys nenaboural ostatní, tak ale nesmíš psát falešný plechy
foto
R.A.   12.12.2020 v 23:06   odpověděl:
Ho ho, zrovna Tomáš má jen dvě R. Jak jsi to jel? Pokud by tedy náhodou byly nakonec opravdu tři R, znamenalo by to změnu na celé bedně a vítězství do Popradu.
foto
Ruso   12.12.2020 v 23:17   odpověděl:
to R.A. : podľa mňa majú byť R,R,R vo vzoráku
foto
VláďaŽ   13.12.2020 v 00:05   odpověděl:
To R.A. 23:01 hod.:
Tak to s tou chlupaticí je nejspíš pravda, pro mne až do této chvíle neznámý fakt a to jsem ten začátek projel správně (tedy dle vzoráku)
Jak jsem si to vysvětlil já : z ČK reálně na reálný kříž = rovně na S na 2. křižovatku; tam dle podmínky P na V, na téčku P (protože kdybych jel L na S tak na další křižovatce nemohu dle podmínky jet P), na další křižovatce dle podmínky P na Z a beru K a dál šikmou přes PK L do 200 od Z.
foto
Tomáš   13.12.2020 v 09:53   odpověděl:
to R.A. 12.12.2020 v 23:06:
Souhlasím, plnil jsem podmínku ve vložáku. Ztrátu prvního místa si naprosto zasloužím. Ale nevadí, svou chvíli slávy jsem si již užil.
foto
R.A.   13.12.2020 v 10:43   odpověděl:
Vláďo to jsi si to vysvětlil opravdu zajímavě, ale nejdůležitější je samozřejmě správný výsledek Jinak v tom tvým řešení, jsi plnil podmínku na reálné křižovatce a pak jsi řešil na křižovatce (na tom téčku vpravo), kde naopak už jsi zase musel stejně plnit podmínku vpravo
foto
Tomáš   13.12.2020 v 11:15   odpověděl:
Oprava: plnil jsem “mapový údaj” ve vložáku.

foto
Zbyťák   11.12.2020 v 19:51   napsal:
Obdivuji Mirku, jak je někdy jednoduché se na to vy....t a skončit v půl poli účastníků.
foto
kk   11.12.2020 v 22:50   odpověděl:
V každém případě veliké díky a uznání Dužovi a autorům stolovek, i když jsou občas hodně za hranicí mého stařeckého vnímání... Díky moc.
foto
Lole   11.12.2020 v 23:04   odpověděl:
Na tom není nic obdivuhodného a je lepší se na to vyprdnout ještě než na to šáhneš. Nebo ne? Já su tak nějak rád že to sleduju nějak z dálky a mám na to jinej nezávislej pohled. Možná to někdy napíšu do nějaké ročenky. Já to sleduju tak, že se všichni snažíte dělat toto co nejlíp tak aby vás to bavilo, ale řeší se tu furt něco co je špatně. Fakt zábavnej pohled když to znám 50 let. Ale vaši předváděčku nezávidím novým adeptům o tento sport protože toto je masově nenaláká. Tak nějak tedy má reakce na Zbyťáka. Kdybych si to tu napsal jako svoje vlákno, tak bych vás možná nasral víc protože by to bylo víc vidět. Fandím všem vytrvalcům kteří tady ty vaše pičovinky přežijou a baví je to a stanou se z nich nějací mistři. Radek s Verčou už teda jsou a Jura se Simčou už taky jsou. Já moc držím palce tomu malýmu Mírovi kterej taky měl tu odvahu a letěl. A všem dalším.
foto
Lole   11.12.2020 v 23:10   odpověděl:
kk a Zbyťák a ostatní fandové tmavých nápojů - až se někde potkáme tak dovezu italskej ... proti Božkovi nic nemám ale ... !!!
foto
kk   11.12.2020 v 23:28   odpověděl:
Budeme se těšit. 👏
foto
Zdeněk Klenák   12.12.2020 v 00:01   odpověděl:
Lole, jsme rádi, že jsi nenapsal svoje vlastní vlákno. Hloubka tvých myšlenek je neuvěřitelná, přesahuje rámec běžného lidského chápání. A už to nepij.
foto
Lole   12.12.2020 v 01:13   odpověděl:
Zdeňku, to je přesně ono co dělám třeba i ne se zlým úmyslem. já to prioritně myslím dobře a všem přeju sílu a spokojenost. A silní a vyrovnaní mi napíšou za sebe sami "Lole můžu se ti zasmát a neser". Já ti to zdeńku nezávidím, že se schováváš kamsi za někoho a píšeš "jsme rádi, že jsi nenapsal svoje vlastní vlákno". Tak napiš třeba Dužovi ať mě vybanuje. Nebo nabízím tady všem ať se tu přípíšou "já su taky rád Lole že sis tu nezaložil vlákno". A každej má asi svoje vysvětlení a hranici pro "běžné lidské chápání".
foto
Lole   12.12.2020 v 01:28   odpověděl:
a Zdeňku teda ještě jsi mě přesvědčil a juknul jsem znovu na všechny ty tady poslední vlákna s milionem rozborů iti ... no to je plné smysluplnosti a fakt jsem udělal dobře že aspoň tam do toho nekecám a tam je to i pro mě pod čarou chápání
foto
VláďaŽ   12.12.2020 v 10:53   odpověděl:
No, původní Zbyťákova myšlenka či konstatování bylo jasné, jednoznačné a přímočaré a směřovalo k zajímavým zákonitostem toho, co teď děláme.
Bohužel další zákonitostí (a nejen těchto našich debat) je to, kde zcela jinde a jinak "vlákna" končí...


ZPĚT na 1. stránku 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 < 149 > 150 151 152 153 154 155 156 157 158