začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
michal.g   29.01.2021 v 10:14   napsal:
dotaz na ZdeňkaJ: prosím, ten zákaz vjezdu jižně od kóty 101 platí do té komunikace jen od jihu nebo i od severu?
A předpokládám, že to číslo 4 a drobné přerušení komunikace ve Vědomicích tu komunikaci nepřerušují?
foto
Duža   29.01.2021 v 11:07   odpověděl:
Odpověděl jsi si sám, a velmi správně (Jen od jihu a nepřerušují)
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 12:12   odpověděl:
Něco mi uniklo? Jede se již dnes? Nebo je Michal tester?
foto
michal.g   29.01.2021 v 12:32   odpověděl:
uniklo ti Zdeňku maximálně to, že Vláďa dává dopředu k dispozici mapy pro ty, kteří nemají doma tiskárnu
foto
VláďaŽ   29.01.2021 v 12:32   odpověděl:
Nebo ze by měl mapu? Prý unikla i do zahraničí
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 12:43   odpověděl:
OK panika snížena o jeden stupeň (ale ne PES)
foto
Vláďa   29.01.2021 v 19:43   odpověděl:
Nechci být hnidopich, ale nechybí v ZM na zítra jedna kóta, která upřesňuje místo, kam patří jeden z detailů? Dá se to odtušit dle tvaru křižovatky, ale je to tak správně?
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 21:19   odpověděl:
Panika opět stoupá . Možná tam neměla být vůbec žádná kóta, aby jste se neměli na co ptát .
foto
michal.g   29.01.2021 v 21:26   odpověděl:
Vláďo, Vláďo
foto
Vláďa   29.01.2021 v 22:08   odpověděl:
To Michal:
při pohledu do řádů:

Detail:
Zobrazuje nejbližší okolí mapové křižovatky nebo skupinu křižovatek kolem bodu, kóty, začátku nebo konce SM.
Každý detail musí vždy obsahovat také nějaký bod nebo kótu (včetně detailů začátku nebo konce SM).
Zásady pro použití detailu:
- ......
- zpřesňuje a doplňuje základní mapu nebo plánek, proto musí obsahovat všechny údaje ze základní mapy nebo plánku a navíc musí obsahovat všechny reálné komunikace v prostoru detailu.
- ......

Myslím, že bych měl vědět, ke kterému údaji v ZM bych měl detail přiřadit, nebo ne? Máš jiný názor?

foto
Duža   29.01.2021 v 22:37   odpověděl:
Podle mě nemusíš den dopředu vědět nic !
Složitější mapy dávám s předstihem proto, aby se nebylo zapotřebí zabývat a zdržovat tiskem iti po startu. Stačí pak jen kombinovat to co je na monitoru a co mám vytištěno na papíře.
Samozřejmě než dám mapu k vytištění, tak z ní odstraním všechno co by mohlo něco napovídat.
Takže pokud tam něco chybí, nebo nedává smysl, bude to určitě doplněno v itineráři.
foto
R.A.   29.01.2021 v 23:29   odpověděl:
Vláďo soucítím s tebou. A máme štěstí, že je to jenom detail. Asi se nám tu rozmáhá nějaký nešvar. Představ si, že loni 8.12. to samý, detail se dvěma kótama a v ZM nic. To ještě pořád jde. Ale ten samej vejlupek pak 20 dní na to, to dokonce postavil tak, že měl podmínku: "V každé sudé kótě vpravo" a v ZM nebyla jediná kóta. Říkáš si, hustý a masakr, to přeci není možný. Ale to pořád není vše. V té ZM dokonce nebyla ani žádná časovka. Ale přesto jsme to tehdá skoro všichni nějak odjeli, tak snad zvládneme i tohle
foto
kk   29.01.2021 v 23:48   odpověděl:
to RA: kóta může být zadána průjezdem šipkáčem, nebo SM, pokud je tam uvedena.
Tak nešil.
foto
kk   30.01.2021 v 00:37   odpověděl:
Ten můj přípodotek, byl určen pochopitelně Vláďovi nějak se mi tam přimotal RA....
SORRY
foto
Vláďa   30.01.2021 v 01:00   odpověděl:
To ALL:
děkuji za vaše vroucí odpovědi, zejména R.A. - všechno jsi tehdy dostal najednou a postupně jsi si vytvářel trasu a doplňoval ITI během průjezdu.
Jinak jsem tušil, že to tak nějak bude, ale chtěl jsem se dozvědět více od autora, aby nám to při sobotě usnadnil, ale stal se z něho správný partyzán. Aspoň jste mi potvrdili myšlenkové pochody vy všichni diskutující.
Přeji všem na zítřek hodně sportovních úspěchů!


foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 10:16   napsal:
Tak jsem to dnes prolítnul a silně jsem znejistěl Tohle u Duži, a ještě k tomu na 25 minut, není jen tak. Tak jsem to projel ještě 3x, furt stejně, tak jsem to odevzdal, bohužel s naprostou jistotou, že večer nebudu stačit zírat
foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 10:18   odpověděl:
Můj názor podporuje i to, že žravá dáma u toho asi omdlela
foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 10:26   odpověděl:
..a sakra! Mirku,, jsi OK??
foto
Mirek L.   28.01.2021 v 10:49   odpověděl:
Nebojte se o mě, jen nade mnou zase zvítězila technika a vyhodila mě ze spojení. Nemám žádný korel, crw, KLM, android, vrstvy a další vymoženosti, o kterých tu odborníci píší. Chyba je jako vždy mezi židlí a klávesnicí. A zrovna jsem měl zaděláno na vítězství. Večer si to snad po vyvěšení potvrdím.
foto
Duža   28.01.2021 v 12:20   odpověděl:
Dopolední report:
Gratulace na Slovensko. I když není nejmladší je nejlepší ! (za 0TB)
LeMe a MartinK evidentně zapomněli napsat jednu průjezdku kolem které jeli. (šestou / první)
Ž a 8 - neuvěřitelá nadílka.
foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 12:35   odpověděl:
No, dyk jsem to věděl, že u Tebe to není jen tak. Jsem to psal hned nahoře Akorát že doteď jsem nepříšel na to, kde je ten pes zakopanej
foto
VláďaŽ   28.01.2021 v 12:40   odpověděl:
Jéééžiš, když jsem všem vykecal, jak jsem úžasně pitomej, tak to vidím...
foto
Ruso   28.01.2021 v 14:26   odpověděl:
Tak dopoludnie mi vyšlo, väčšinou mi Dúžov itík robí starosti, ale dnes sa darilo. , itík je super
foto
Vláďa   28.01.2021 v 21:25   odpověděl:
Víte jak vypadá radost, že jste si jisti, že jste přišli na správné řešení? Jednoduše - zapomenete zapsat poslední průjezdku do výkazu a ani při kontrole si toho nevšimnete. Takže za 100 a nelze říci jenom, ale je to hrozné a moc!

To Duža:
foto
Ludvík Prášil   28.01.2021 v 21:25   odpověděl:
ITI je super, díky!!!
Lp
foto
Tomáš   28.01.2021 v 21:27   odpověděl:
Já se připojuji.
foto
Janek   28.01.2021 v 21:31   odpověděl:
Jedna podmínka, pár silnic a stejně to šlo zkazit. Mluvím za sebe: velmi příjemná změna proti předchozímu počinu.
foto
Michal P.   28.01.2021 v 21:32   odpověděl:
Souhlas moc pěkný
foto
Vláďa   28.01.2021 v 21:35   odpověděl:
Tipuji, že Ti co mají vyšší, ne-li vysoké příděly zapomněli přehodnocovat na kruháči u kostela? Musím vás podpořit a připojit se k vašemu stylu průjezdu - také jsem to odhalil až na podruhé. První průjezd, který bych odevzdal by byl asi za 700. Dnes jsem více bděl, než nevnímal, včas zkontroloval myšlenkové pochody a vyšlo TO! (až na to uchlácholení se v závěru ).
foto
clarus8   28.01.2021 v 21:43   odpověděl:
Až když nyní napsal Vlada ten svůj poslední příspěvek mi došlo, proč to Ruso měl tak jasný.
On tento fígl použil v CECu v Tatrách a mě to tady nedocvaklo.
foto
kk   28.01.2021 v 23:01   odpověděl:
No, já nepochopil nic, ani ten kruhák, ale Žravou jsem zase pobil😂
foto
Duža   29.01.2021 v 08:36   odpověděl:
Mirek mi napsal, že si toho kruháče nevšímal, protože by mu to prý komplikovalo rychlý průjezd.
foto
Janek   29.01.2021 v 08:52   odpověděl:
Což je poznámka, proti jejíž relevantnosti nelze napsat ani písmeno! Mno, a mám jednu špatnou zprávu: firma si všimla mých přesčasů a nařídila mi na první únorový týden tři dny volna. A vzhledem k množství sněhu v mé domovině a vzhledem k všemu zavřenému mi asi nezbyde nic jiného, než usednout ke Corelu. A proč je to špatná zpráva? kk tu na Silvestra měl nějaké připomínky k rozsahu mých etap. Vzal jsem si to tedy k srdci a udělám ji ještě rozsáhlejší. Alá Aberdeen, ale trochu jiným způsobem. Mám to už rozmyšlené. S Dužou nějak po mejlech doladíme, jak to udělat. ...protože zatím moje etapa vždy zaplevelí sobotu a kdo můj styl nemá rád, v sobotu je otráven. Vymyslíme to, nebojte. (čti bojte se!)
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 08:54   odpověděl:
Já mám takovou smůlu. Zase mi někdo ukradl průjezdovku . No a stovka je v takové soutěži hrozně moc
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 08:55   odpověděl:
Už se těším na sobotu. Tam bych mohl vyhrát. Mám určité zákulisní informace .
foto
Michal P.   29.01.2021 v 09:16   odpověděl:
To Janek a Duža : s tou sobotou máš pravdu. Nevím jak to mají ostatní, ale já mám možnost v sobotu jezdit jen na telefonu a Tvoje etapy Janku se na to opravdu nehodí. Ale jinak se mi moc líbí (jako ovšem skoro všechny, já jsem hrozně nenáročný ) Takže se přimlouvám za to, aby Jankovi etapy nebyly o víkendu, díky
foto
Janek   29.01.2021 v 10:14   odpověděl:
Zatím to není postavené! Moje vize je spíš ta, že v sobotu jakákoliv etapa alá včerejší Duža. Něco na mobil. A v nedělu, jaksi navíc a mimo Zimu mou bláznivinu. Rád bych využil Dužův systém automatického počítání, ale bude to úplně mimo zadání "udělejte itik na 5-20min". Naopak, bude to itik třeba na dvě hodiny, klidně čtyři různé starty během dne a limit na řešení velmi dlouhý. Otestovalem si na předchozích etapách co a jak. Nelíbí se diskuse nad nejasnostmi, tedy je lepší to udělat fakt jen jako čisťoučkou etapu bez zádrhelů a nejasností.
O nuceném volnu vím dva dny, tak si během práce vymýšlím finty, před hodinou mi inspirovala jedna nádherná dopravní situace v Holýšově, zakomponuju ji tam... Ptáte se proč to chcu dělat? To je jednoduché! Jsem svéhlavý a když mi kk napíše, že je to moc velké, tak to udělám ještě větší. Doba, kdy jsem se toužil zavděčit, už mě přešla.
foto
Tomáš   29.01.2021 v 10:24   odpověděl:
Janku, už se těším. To zas bude nářez.
foto
VláďaŽ   29.01.2021 v 11:13   odpověděl:
Přidávám se k Tomášovi a to tak, že doslova. Výstižněji bych to nevyjádřil
foto
PavelN   29.01.2021 v 20:22   odpověděl:
Pro nás začátečníky - proč se má jet u kostela tak, jak je uvedeno ve vzorovém průjezdu?
foto
ZdenekJ   29.01.2021 v 21:17   odpověděl:
Když přijedeš ke kostelu, tak nemůžeš dojet na ten "mapový" kříž, protože tam jsou zákazy vjezdu. Jedinou možnost kam můžeš je odbočit po kruháku doprava, tím se dostaneš mimo mapu. Po odjetí čtvrtiny kruháku potkáš mapovou komunikaci. Doprava na kříž (kam asi pořád směřuješ) tě nepustí zákaz vjezdu a kruhák rovně je nemapový. Ty jedeš mapově, takže jakmile potkáš mapu, musíš se po ní vydat. Odjedeš tedy prvním výjezdem z kruháku doprava a vymýšlíš trasu do stejného místa kam jsi jel před touto situací (přehodnotíš).
foto
PavelN   29.01.2021 v 21:29   odpověděl:
Jak jednoduché . Díky za vysvětlení.
foto
Vláďa   29.01.2021 v 21:46   odpověděl:
To PavelN: vysvětlení je touto formou složitější, ale pokusím se o to a pokud by to nešlo pochopit, tak je nejlepší se potkat ve svém okolí s někým, kdo by to vysvětlil tzv. z očí do očí.

Mám vymyšlenou mapovou cestu přes křižovatku tvaru kříže. Přijedu k ní a zjišťuji, že se reálně jedná o kruhovou křižovatku, která má sice napříč kruhem komunikaci, po které by se dala dokončit zamýšlená jízda, ale na komunikaci do středu té křižovatky je osazena DZ Zákaz vjezdu. Takže tam nemohu a navíc jsem na kruháči, na kterém mám dopravním značením stanoven směr průjezdu. Takže musím odbočit vpravo.
Tím opouštím mapovou komunikaci nemapovou komunikací a protože mám jet do dalšího údaje mapově, tak po této nemapové komunikaci jedu rovně nebo po hlavní silnici tak dlouho, než přijedu na další mapovou komunikaci, po které bych mohl jet do dalšího předepsaného mapového údaje. To se mi daří hned na dalším výjezdu z kruhového objezdu. Jedná se o mapovou komunikaci. Zde se nachází místo, kde tzv. přehodnocuji a hledám novou mapovou cestu.
Mohl bych vlevo, ale nemohu, protože tam je zákaz vjezdu a navíc bych opět přijel do křižovatky tvaru kříže, kde bych musel splnit podmínku, takže bych stejně nemohl jet přímo do kóty 315 a už by se potom nemuselo jednat o nejkratší průjezd.
Pokračovat po kruháči také nemohu, protože jedu mapově, ale kruháč je nemapový, jen reálný. Mohu vyjet pouze z kruháče vpravo po mapové komunikaci a hledám novou nejkratší mapovou cestu při dodržení všech podmínek. Současně zapomínám, že jsem potkal kruháč, je to pro mne opět křižovatka tvaru kříže a pokud k ní znovu přijedu, protože to je přes ni k zadanému stanovenému údaji stále nejkratší, tak musím celý postup opakovat a řešit jak to vypadá reálně a jak mapově. Jako kdybych tam do té křižovatky přijel poprvé.
POZOR! Autor by Tě v rámci jednoho mapového přejezdu mezi údaji neměl znovu přivézt do stejné situace, tedy do příjezdu do takovéto křižovatky ze stejného směru, aby jsi řešil to samé. Tím by jsi se zacyklil. Z jiného směru Tě tam však přivést může, i když budeš řešit to samé. Jedním mapovým přejezdem je myšlen přejezd z jednoho mapového údaje na druhý. V tomto ITI to je např. ze startu do kóty 315 s výjezdem.
Autor Tě tam může přivést i při dalším mapovém průjezdu, tedy z kóty 315 během jízdy znovu do kóty 315.
Na první pohled to vypadá strašně složitě a určitě je potřeba získat v tomto praxi. Pravdou však je, že tuto náročnější věc se na soutěže začátečníků nedávají a pokud, tak v jednodušších variantách. Není třeba se toho bát.

Uznávám, že ústní objasnění by bylo přehlednější a názornější, ale zkus to!
foto
Vláďa   29.01.2021 v 21:48   odpověděl:
To PavelN: omlouvám se, než jsem to dopodrobna popsal, tak tady byl stručnější a rychlejší Zdeněk. A tak třeba Ti to také pomůže a nebo na to zapomeň.

foto
Ruso   27.01.2021 v 08:46   napsal:
michal.g : pekný itík Je fajn, že sa to tu strieda čo sa týka staviteľov, asi by nás to nebavilo, keby to bolo rovnaké.

foto
clarus8   26.01.2021 v 21:58   napsal:
to michal g
moc by mne zajímal popis z 371 do 338, když nikde nemohu jet cestou P. Proč nejedu směrem k 338, ale doleva přes PK D a pak kota 325 a SM. Mezi PK R a Kotou 338 je to 2x pravá.
foto
michal.g   26.01.2021 v 22:03   odpověděl:
Po R máš šipku, takže to není P. Ve 416 máš vytvořenou protisměrku (pomocí SM 1), takže to také není ale jednoznačný výjezd
foto
clarus8   26.01.2021 v 22:10   odpověděl:
Tak takto ne
Jak je kocipovaná SM zde a i v řádech ta šipka značí
1.směr průjezdu SM
2.opuštění SM zde rovně
tedy jediný správný průjezd je UF přes anglický kruháč
foto
Vláďa   26.01.2021 v 22:14   odpověděl:
Zkusím postupně:
- blbá a jednoduchá otázka, ale potřebuji osvěžení paměti:
Proč po projetí SM2 musím v kótě 267 odbočit vlevo a splnit podmínku, když kóta není na SM vyznačena, i když tato v kótě 267 končí?
Děkuji!
foto
michal.g   26.01.2021 v 22:16   odpověděl:
Clarus dle podmínky projetím SM zjednosmerníš komunikace
foto
VláďaŽ   26.01.2021 v 22:16   odpověděl:
To Vláďa: ona tam nekončí!!
foto
VláďaŽ   26.01.2021 v 22:17   odpověděl:
, končí na odbočce nad ní v detailu
foto
michal.g   26.01.2021 v 22:17   odpověděl:
Vláďa SM v kótě nekončí, to by musela být na SM vyznačena. Končí na tom fousu, co je vidět v detailu
foto
clarus8   26.01.2021 v 22:30   odpověděl:
Mno já si dal do hlavy, že nikde nemohu točit volantem doprava.
Ale kota 325 na jednosměrce v zatáčce tedy řádová není a ani mne nenapadlo, že se ta SM pojede 2x a tak schovaně.
foto
michal.g   26.01.2021 v 22:33   odpověděl:
325 je na křižovatce, je tam fous dolů.
Samozřejmě jsem musel tu SM nechat jet 2x. Bylo by vám dost divný, kdyby se ta SM nejela vůbec...
foto
Vláďa   26.01.2021 v 22:34   odpověděl:
Zkusím postupně ještě jednou:
1) blbá a jednoduchá otázka, ale potřebuji osvěžení paměti:
Proč po projetí SM2 musím v kótě 267 odbočit vlevo a splnit podmínku, když kóta není na SM vyznačena, i když tato v kótě 267 končí?

2) Proč musím z 540 do 371 jet po SPK X přes SPK P a L a ne přímo přes SPK J - 417 rovně, na další L, jednoznačný L, SPK J, 417 rovně a nahoru.

3) Proč z 371 do 338 musím přes SPK DEG a ne přes SPK U, což je kratší bez odbočení P.

A k hrozivému výsledku už potom stačilo zapomenout, že v kótě 220 nemohu od jihu L a tedy musím jet jinudy a ne přes SPK M, nezapsat jednu projetou průjezdku SPK E, k tomu špatně vyhodnocenou nejkratší cestu do ČK přes otočnou D a spolu s výše uvedenými nejasnostmi za 860 TB bylo vymalováno.
Děkuji předem všem za objasnění.


foto
Vláďa   26.01.2021 v 22:35   odpověděl:
Děkuji za objasnění 1) - to jsem ale co.....? Nedošlo mi to, pak je to jasné.
foto
clarus8   26.01.2021 v 22:35   odpověděl:
No na první dobrou jen dvě posádky...???
foto
Vláďa   26.01.2021 v 22:37   odpověděl:
Prostě jsem to nepřeměřoval, pohledem mi vycházel konec do 267.
foto
michal.g   26.01.2021 v 22:38   odpověděl:
Vláďo:
ad 1) máš vysvětleno výše
ad 2) z 540 je výjezd, tak nemůžeš rovnou na J
ad 3) také vysvětleno na jiném místě, pročti si diskuzi...
foto
clarus8   26.01.2021 v 22:40   odpověděl:
to Vláda
otázka 2 je jasná
Výjezd z koty je dolů a pak jen L neboR
foto
michal.g   26.01.2021 v 22:40   odpověděl:
Vláďo, to nemusíš přeměřovat. Pokud by byl konec SM ve 267, tak musí dle řádů být tato kóta na SM uvedena.
foto
VláďaŽ   26.01.2021 v 22:44   odpověděl:
Vláďa:
2) asi jsi myslel něco jiného: jedeš výjezdem z 540 dolů, přes X, ve 417 rovně, ale pak nemůžeš vlevo a do J, protože tam je už jednosměrka proti, takže až dolů do |267 (P) a nad 611 přes L zase vlevo a až pak přes J.
foto
Vláďa   26.01.2021 v 22:55   odpověděl:
Tak podle diskuse jsem již pochopil svoji 3).
foto
VláďaŽ   26.01.2021 v 22:56   odpověděl:
Vláďa 22:34 h:
ale přes 220 od jihu - bez odbočení L a proti jednosměrce - (PK M) jsi mohl jet, jel jsi tam šipkáčem
foto
Vláďa   26.01.2021 v 22:58   odpověděl:
TO VláďaŽ: díky Tobě mám vše komplet i tu 2). Zapomněl jsem na jednosměrku ze SM. Ba naopak jsem se ubezpečil, že jsem žádnou jednosměrku nepotřeboval jet proti a že je vše v poho. Tady jsem zapomněl, že jsem jel SM. Špatná koncentrace.
No je to jasné. Michal mi chtěl ukázat, že ne vždy z monitoru je to OK.
foto
Vláďa   26.01.2021 v 23:00   odpověděl:
To VláďaŽ: proti jednosměrce s 220 šipkáčem jsem měl správně, já to udělal v jiné části ITI.
foto
Janek   27.01.2021 v 05:20   odpověděl:
AOSák by se nikdy neměl dostat do situace, do jaké se dostal Vláďa v kótě 267. Tzn. se všemi znalostmi a dovednostmi a s vypětím všech sil chce autor abych vymyslel jediný možný průjezd oblastí. A pokud nějakou maličkost opomenu (v tomto případě nepochopení místa, kde končí SM), nemám jak pokračovat v jízdě. Taková etapa automaticky vede k nepohodlí na trase a k diskvalifikacím, protože každej se samozřejmě snaží místo vyřešit "bylo to postaveno, zkontrolováno, tak to přece musí jít"! Správnější je určitý minimalismus zadání, kdy jezdci nabídnu nějaký očividný průjezd a podmínkou, vložákem či jiným fórem tuto trasu zesložitím objezdem něčeho navíc. Ať už to jezdec pochopí nebo nepochopí, místem projede bez zdržení.
...............vím, někdy to jde, někdy nejde, někdy složitě..
foto
Janek   27.01.2021 v 05:35   odpověděl:
Michalovu "hlavní fintu" jsem už při čtení podmínky tušil, že tam někde o něco takového půjde. Podmínku typu "po projetí kóty jeď SM" ještě nikdo nikde nepoužil k ničemu jinému, než k úmyslnému prodloužení trasy přes kótu, abych si následně trasu zkrátil. Konstrukce "abys mohl očůrat podmínku neodbočuj pravá tím, že si prodloužíš trasu přes kótu, kvůli které pojedeš SM, kterou si vyneseš do mapy jednosměrky, abys díky té jednosměrce mohl v křižovatce jet doprava, kde jinak doprava jezdit nesmíš" mi připadá natolik abstraktní, že jsem nenašel sílu se tím zabývat. Sebral jsem za to zamýšlených 500 a potěšil tak autora, že "mě dostal".
Jedno L jsem nenapsal, i když jsem kolem něj jel a na konci jsem něco jel úplně jinudy, to už je asi něco klasičtějšího, něco jsem asi přehlédl. Nevadí.
Su už taky AOS-důchodce a když už k tomu sednu, chcu asi jet něco méně překombinovaného. To je ale můj problém. Tuto etapu hodnotím vlažně.
foto
oldc   27.01.2021 v 05:50   odpověděl:
Díky autorům za snahu o zvýšení tlaku nám vysloužilcům, jen je potřeba tuto stránku zatajit před potomky.
foto
michal.g   27.01.2021 v 08:30   odpověděl:
no Janku, každý stavitel (zaplaťpánbůh) staví jinak. někdo to má na pozornosti, někdo na AOS fintách jako je DZ, přehodnocování apod., někdo na mapařině (to na internetovkách moc nejde), někdo na logice a hlavolamech. pokud stavím benzínovky, tak se snažím, aby tam bylo od všeho něco, na internetovkách se holt specializuji na ty hlavolamy ale nějaký se najde i v každé mé benzínovce. někomu to vyhovuje, někomu méně...
foto
Janek   27.01.2021 v 10:39   odpověděl:
Taks mi to vysvetlil, cimz se mi finta se sm zacala libit.

foto
Michal P.   26.01.2021 v 21:08   napsal:
Omlouvám se ale pod jménem Michal P. dnes nepojedu,spadl mi internet. Poslal jsem to jako Michal P1
foto
michal.g   26.01.2021 v 21:11   odpověděl:
Mám pocit, že to nebylo jen u tebe, byl asi nějaký problém na serveru
foto
clarus8   26.01.2021 v 21:24   odpověděl:
No mě to trvalo asi 2 minuty než mne to pustilo odstarovat ted večer
foto
Ruso   26.01.2021 v 21:32   odpověděl:
Tiež som mal problém s pripojením ( písalo chybu servera ), potom ma pustilo, ale omylom som zaškrtol pri prihlásení, že som už šiel ráno a itík mám stiahnutý - v skutočnosti to bol teraz večer jediný pokus za dnešok, poprosím o opravu
foto
Vláďa   26.01.2021 v 21:32   odpověděl:
Potvrzuji na dvě minuty vypadl kompletně server AOS. Nešla jak soutěž, tak ani stránky. Časy by měly být nyní večer o dvě minuty kratší.

Jinak Michale zajímavé nástrahy, jedna nešla vyřešit, tak jsem si ji vysvětlil po svém a to i za cenu ztráty bodů. Bez toho bych se nedostal dál. Jsem zvědav na rozřešení. Bylo to zase o přemýšlení.
foto
clarus8   26.01.2021 v 21:41   odpověděl:
Vládo vše šlo vyřešit, jen to trochu trvalo to najít.
foto
michal.g   26.01.2021 v 21:44   odpověděl:
Kdo je Bubla?!?!
foto
michal.g   26.01.2021 v 21:46   odpověděl:
A zajímalo by mi, jak se DavidK a Tomáš dostali do 338...
foto
Bubla   26.01.2021 v 21:49   odpověděl:
Blažej,
foto
michal.g   26.01.2021 v 21:51   odpověděl:
Bubla super!
foto
R.A.   26.01.2021 v 21:52   odpověděl:
Přes serpentýny a kruháč, taky jsem se na to díval, že je to skoro divný, že je to bez plechu.
foto
michal.g   26.01.2021 v 21:56   odpověděl:
Nj, ale to je delší než přes U a F. Ty serpentiny jsem tam přidal na poslední chvíli, aby ti, co udělají chybu po 325 se měli jak vrátit do ČK
foto
Ludvík Prášil   26.01.2021 v 21:57   odpověděl:
Ahoj,
díky za iti! Jednou jsi mě nachytal, nevím proč jsem z 540 jel přes SPK Y a nejel to tak jak jsi chtěl... Ale podruhé fakt nevím, proč se ze 371 do 338 jelo přes SPK D a ne proti mapové šipce a SPK U, SPK R, SPK Z?
Pozdravy
Lp
foto
michal.g   26.01.2021 v 22:01   odpověděl:
To Ludvík: pomocí kóty 325 jsi si projel SM 1, tím sis zjednosměrnil komunikaci do 416, pak ses otočil přes R a už si ve 416 mohl jednoznačným výjezdem do 338
foto
R.A.   26.01.2021 v 22:02   odpověděl:
Michale ne, je to kratší tama bez plechu. Ludvo, tak jak jsi to jel, tak jsi odbočil v 416 P.
foto
VláďaŽ   26.01.2021 v 22:03   odpověděl:
Ludvík: protože jsi tam zahnul vpravo (ještě jsi tam neměl protisměrku).
Michal.g: ale to by na kruháčku byla pravá?
foto
michal.g   26.01.2021 v 22:07   odpověděl:
Vláďa Ž na jakém kruháči?
foto
VláďaŽ   26.01.2021 v 22:08   odpověděl:
K příspěvkům na začátku: když už vypadl ten server a pak teda naskočil, kdy teď vypadne termín na očkování nebo aspoň dálniční známka
foto
Tomáš   26.01.2021 v 22:11   odpověděl:
to michal.g 21:46 a R.A. 21:52 Ano, bez plechu je to sice delší, ale ve výsledku levnější. Přes U a F jsem to neviděl.
Nepobral jsem, že odbočení vpravo jednoznačným výjezdem není odbočení vpravo. Může mi to někdo polopaticky objasnit? Nebo kde to najdu v řádech?
foto
VláďaŽ   26.01.2021 v 22:12   odpověděl:
To byla reakce na R.A. ve 21.52. (Trasa Tomáše a Davida). A možná jsem ho blbě pochopil. Nech to být.
foto
Ludvík Prášil   26.01.2021 v 22:20   odpověděl:
Jasně, já jsem přece blbej, šipka je přetahovací...
Pozdravy
Lp
foto
michal.g   26.01.2021 v 22:22   odpověděl:
Tomáš: to tady přece bylo v poslední době mockrát. Jednoznačný výjezd není odbočení...
foto
Tomáš   26.01.2021 v 22:31   odpověděl:
No dobrá, odpovím si tedy sám. Nesmíš odbočit vpravo je vlastně výkonný povel, který "se plní na první mapové křižovatce za návěštím, kde není mapově jednoznačný výjezd". Takže si naplánuju cestu plnou výkonných povelů, které v křižovatkách s jednoznačným výjezdem nemusím respektovat. Masakr.
foto
kk   27.01.2021 v 10:17   odpověděl:
Bubla = Blažej Nusl z PB?
foto
R.A.   27.01.2021 v 10:47   odpověděl:
Bubla - zřejmě slušnej oddíl
A s těma serpentýnama to beru zpět, já to měřil chybně až tam z oka té jehly, ale ti co jedou přes UF, tam samozřejmě nemusí. Otočení na kruháči je pak věčná otázka, jestli se tam dá otočit, bez odbočení vpravo. Já jsem byl vždy zastáncem tečnové teorie, takže za mě jo. Většina byla často proti, a navíc to pravděpodobně byli ti, co jim to najednou včera nevadilo
foto
michal.g   27.01.2021 v 13:40   odpověděl:
s tím kruháčem by to bylo zajímavý v reálu. naplánoval by sis odbočení vlevo v protisměru, jenže reál by tě donutil vpravo, přehodnocuješ a už by jsi se z něj nikdy nedostal...
foto
Tomáš   27.01.2021 v 14:21   odpověděl:
Kdyby neměl moc vysokej ostrůvek ...
foto
R.A.   27.01.2021 v 23:01   odpověděl:
Žádný přehodnocení, maximálně, že tam nemáš co dělat. I tím nájezdem už by jsi porušil podmínku. Ale kdybys tam ty DZ dal, tak by to byla malá nápověda a všichni by přemýšleli, kde dělají chybu. A třeba by na to i přišli, ale asi by taky stoupl počet DNF.
foto
VláďaŽ   27.01.2021 v 23:14   odpověděl:
Michal.g: tak ten kruháček tam v debatě nahoře byl tenhle kruháček...
foto
michal.g   28.01.2021 v 09:39   odpověděl:
R.A. máš pravdu. a to jsem tam původně neměl ten kruháč vykreslený celý, ale jen část kruhu jako u těch dalších (takže správně). ale pak jsem to v nějakém záchvatu dokreslil celé...


ZPĚT na 1. stránku 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 < 128 > 129 130 131 132 133 134 135 136 137