začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:31   napsal:
Pěkný večer,
blahopřeji všem, co to dali za 0TB, zejména Ludvovi. Omlouvám se všem, kteří s tím měli těžkosti. Byl to víceméně jenom fórek, jehož námět jsem převzal od jednoho kamaráda. Jen jsem ho trochu "dotvořil". Pokud budu mít chvilku, tak na tom prostoru něco ještě připravím.
Výsledky hovoří o tom, že jste si i trochu odpočinuli a přitom byla i chvilka napětí, jestli jsem takovou "blbost" opravdu myslel.
Přeji vám hodně štěstí v dalších soutěžích.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:36   odpověděl:
Vláďo, sorry, ale ti, co jim gratuluješ, to mají za 160!
foto
Janek   4.02.2021 v 21:37   odpověděl:
Já su sice u PC, ale v 19:30 jsem začal stahovat film Ben Hur s tím, že to do soutěže v klidu bude. Jenže se mi po osmé zpomalil internet, lezou z něj bajty ještě pomaleji než z Remka věty a do teď to není. I tuhle diskusi otvírám deset vteřin. Nevím, co se kde stalo, ale dnes jsem neměl technické možnosti cokoliv jet. Než bych to otevřel, první byli v cíli.
foto
Bubla   4.02.2021 v 21:46   odpověděl:
Vláďo, vůbec jsem tě nepochopil, jak můžu projíždět sudé body, když je nemám uvedeny v ITI?
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:48   odpověděl:
2 je prvočíslo a zároveň sudá...
foto
kk   4.02.2021 v 21:50   odpověděl:
"1" a "5" nejsou prvočísla?
foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:54   odpověděl:
To KK: bohužel, podle wikipedie to je takto:
Prvočíslo je přirozené číslo větší než 1, které je dělitelné jen dvěma děliteli: jedničkou a samo sebou. Jednička není prvočíslo, neboť nemá dva dělitele. Přirozená čísla větší než jedna, která nejsou prvočísly, se nazývají složená čísla. Prvním prvočíslem je číslo 2, které je jediným sudým prvočíslem.
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 23:01   odpověděl:
To Michal: Stejně to nechápu. Plánuju tedy příjezd do 2 nejkratší cestou, tak abych co nejvíce odbočil na čtyřpaprskové křižovatce. Jedu tedy do 2 od SV. Odbočím skoro na S (to je nejvíce vpravo), objedu to tedy přes D a kolem bodu 0 a do 3 přijedu od SZ. Nebo jak to je (podle tebe)

foto
michal.g   4.02.2021 v 21:21   napsal:
mám ptoblém, bod 2 je na křižovatce se 3 nebo se 4 paprskama?
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:25   odpověděl:
podle mě to jsou 4 paprsky, tedy správný průjezd A, L, C
foto
R.A.   4.02.2021 v 21:25   odpověděl:
Najel jsem to pro jistotu přes ten autobusák, ale plech tam stejně nebyl
foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:25   odpověděl:
Já tam vidím v podstatě jenom 3 paprsky, výjezd z autobusového nádraží je ještě před tečkou - bodem.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:29   odpověděl:
ať na to koukám, jak na to koukám, tak ty osy všech komunikací se protínají v jednom bodě, takže je to jedna křižovatka.
a správný průjezd je A, L, C!!!!
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 21:30   odpověděl:
Jak by se to teda jelo se čtyřmi. Na L se nedostanu nikdy.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:34   odpověděl:
to Vláďa, tečka bohužel není nakreslená přesně do středu křižovatky, máš jí mimo křížení os komunikací.
foto
Tomáš   4.02.2021 v 21:36   odpověděl:
Taky nad tím bloumám. Možná ADBC, pokud bych chtěl odbočit co nejvíc. Ale L? Michale, prosím, objasni myšlenku.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:38   odpověděl:
to Zdeněk: ve 2 musím odbočit. a to na jednu stranu co nejvíce. abych to měl nejkratší, tak musím odbočit Levá. pak přijedu do 3 od jihu. zpátky přes 2 nemůžu, tak musím přes L.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:39   odpověděl:
odbočování jsme brali v mém itíku na jaře.
foto
Tomáš   4.02.2021 v 21:47   odpověděl:
Možná máš pravdu. Proč mě vždycky z tý bedny musí někdo shodit?
foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:50   odpověděl:
To Michal: když přijedu na místo tečky bodu 2, tak výjezd z autobusáku je již za mnou a před sebou mám vpravo do bodu 3 nebo rovně k bodu 5. Aby to bylo, jak myslíš, tak je to nerealizovatelné. Pro zahrnutí tečky do křižovatky s autobusákem by musela mít střed na rohu výjezdu z autobusáku a navíc, konec linie ohraničující komunikaci z autobusáku se lehce stáčí na úplném konci před tečku bodu.
Víc k tomu není co dodat.
foto
Vláďa   4.02.2021 v 21:52   odpověděl:
Oprava textu: rovně k bodu 5 je trochu doleva. Ale jinak nic jiného, tečka je v Ypsilonce.
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:55   odpověděl:
Vláďo, to je úplně jedno, kde máš nakreslenou tečku. ta musí být uprostřed křižovatky a je to jedna křižovatka i s vjezdem do autobusáku. buď si to vytiskni nebo si to pořádně nazvětšuj a uvidíš, že se ti osy komunikací protínají v jednom bodě. to, že máš tu tečku špatně nakreslenou není můj problém a nic to na věci nemění.
trvám na opravě vzoráku a opakování ceremoniálu!
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 21:59   odpověděl:
To Michal. Pokud jsme něco brali a já to zapomněl, tak se omlouvám, ale ve 2 musím odbočit co nejvíce, tuto tezi tedy chápu tak, že co nejvíce odbočit je tedy do toho autobusáku. Nechápu jak mohu do 3 přijet od J. L ve 2 je přeci jenom trochu (a to opravdu trochu) vlevo při příjezdu do 2 od SV.
foto
VláďaŽ   4.02.2021 v 22:02   odpověděl:
No a hlásím se z parkoviště se svou oblîbenou češtinou, abych to tu trochu zamíchal: sudé body k odbočení byly 3 a 7. Dvojka byla první bod. Ve 3 se odbočilo jednoznačně a v 7 byl reálný zákaz vjezdu. Tak jak s tím ceremoniálem, HR?
foto
michal.g   4.02.2021 v 22:03   odpověděl:
to Zdeněk: Odboč znamená:
a) při mapové jízdě (pouze mapové odbočení): Mapově odboč je možnost volby (L nebo P)
za dodržení nejkratšího mapového průjezdu.
Odbočení vpravo nebo vlevo se uvažuje vždy co nejvíce.
foto
VláďaŽ   4.02.2021 v 22:45   odpověděl:
Kam zmizelo Dužovo vyjàdření? Že by ho Olda disknul?
foto
R.A.   4.02.2021 v 22:58   odpověděl:
Ano, moje myšlenka o autobusáku byla zcestná. Kdyby to byla jedna křižovatka, tak je to jak píše Michal. Řekl bych, že to nejsou se 100% dvě. Takže je jen otázka, jestli je to se 100% jistotou jedna, pak by platilo Michalovo ALC, a nebo to není jasné, a pak může být uprostřed L nebo B.
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 23:02   odpověděl:
To Michal: Stejně to nechápu. Plánuju tedy příjezd do 2 nejkratší cestou, tak abych co nejvíce odbočil na čtyřpaprskové křižovatce. Jedu tedy do 2 od SV. Odbočím skoro na S (to je nejvíce vpravo), objedu to tedy přes D a kolem bodu 0 a do 3 přijedu od SZ. Nebo jak to je (podle tebe)
Omylem je to umístěno i v jiném vláknu.
foto
R.A.   4.02.2021 v 23:06   odpověděl:
Právě že nemůžeš nic plánovat. Jedeš nejkratší cestou do 2 a jediný co tě zajímá je, jestli tam můžeš odbočit. Co je dál tě nezajímá. Dojedeš tam tedy rovně a řešíš výjezd. Musíš odbočit, tzn. buď ostře vpravo na autobusák a nebo lehce vlevo. Protože potřebuješ do bodu 3, tak je pro tebe kratší to lehce vlevo.
foto
michal.g   4.02.2021 v 23:20   odpověděl:
Zdeňku, ty si můžeš vybrat jestli odbočíš L nebo P, tak, abys měl nejkratší průjezd do dalšího údaje iti. Ale musíš počítat s tím, že musíš to L nebo P udělat co nejvíc. Takže vybíráš mezi odbočením vlevo nebo vpravo na autobusák.
A nikdy kvůli odbočení nenajíždíš.
foto
michal.g   5.02.2021 v 07:20   odpověděl:
to jsem napsal špatně. pokud by odbočit nešlo, tak najíždíš, ale nenajíždíš kvůli tomu, abys mohl odbočit víc.
foto
Duža   5.02.2021 v 09:48   odpověděl:
Já jsem již odpovídal v noci, ale ihned jsem svůj příspěvek smazal. Všechno mi to totiž připadalo naprosto nesmyslné a nemálo to ubližující autorovi itineráře. Bod 2 jednoznačně nepatří ke křižovatce z autobusáku. Dokonce, aby nedošlo k omylu je puntík posunutý co nejvíce na jih. Tato teorie mi připomíná praxi z normálních soutěží. Když udělám chybu, tak si dám tu práci, abych našel něco co by mohlo na HR zapůsobit.

Pokud jsem tady HR já, tak na mě to tedy nezapůsobilo a děkuji autorovi za lekci matematiky (taky jsem použil wikipedii), a ne z AOS.
foto
michal.g   5.02.2021 v 10:02   odpověděl:
Dužo, já žádnou chybu neudělal! a takhle, jak to teď vysvětluji jsem to vymyslel už při průjezdu, není to tak, že bych to vymýšlel dodatečně!
foto
R.A.   5.02.2021 v 10:59   odpověděl:
Dužo to snad ne Na normální soutěži to může někdo dělat kvůli výsledku a hodnocení v sezóně. Ale jakože by tady Michal bojoval o umístění v téhle sranda soutěži? Když navíc rozhodnutí B nebo L ho posune z 12 místa na 7. Ani si nedovedu představit, jakou chybu by se tím snažil zamaskovat, když právě to jeho řešení je ještě složitější a škoda, že to na trati nebyla jasně jedna křižovatka, pak by to podle mě zajel málokdo dobře. Naprosto s ním souhlasím, že by výsledek tady toho všeho měl být hlavně pro autory a HR: "Dělejte to pořádně, ať tam nejsou zbytečné nejasnosti. Dívejte, kde všude může vzniknout problém." Za mě je i ta dejka hned po startu nešťastně umístěná a ve výkazech se F párkrát objevuje.
foto
Duža   5.02.2021 v 11:23   odpověděl:
V tom množství iti nejsem schopen provést perfektní kontrolu každého iti. Ale snažím se. Když něco uteče, tak je to alespoň dobrá možnost to prodiskutovat a něco se naučit.
I když jsem tvrdohlavý a nikdo mě nepřesvědčí, že je to jedna křižovatka, podřizuji se a uznávám průjezdy ABC i ALC.
Konečně vyzkouším výpočet na dvě možnosti ve vzoráku.
foto
Vláďa   5.02.2021 v 17:24   odpověděl:
To R.A. - pro poučení - co bylo špatně na dejce hned po startu a co měla společného s SPK F? Přeci mapově se SPK F vyhýbám, tam snad nebyl problém a jen bylo potřeba si uvědomit, že po dokončení "obchvatu" SPK F přijíždím po odbočení vpravo do křižovatky s dejkou a musím L. Kdo pochopil autora pokračoval do bodu 2, a kdo nepochopil, tak si to projel celé z bodu do bodu s tím, že se na autobusáku otočil a pokračoval přes SPK D.

foto
R.A.   5.02.2021 v 19:15   odpověděl:
Sorry s F nic, nechal jsem se zmást umístěním vlevo a nesledoval jsem správně ocásek Navíc kdyby dejka byla tam, kde jí končí nožička, tak se tam zacyklím. Takže toto není téma

foto
oldc   4.02.2021 v 21:11   napsal:
To se těžko závodí když si z matematiky pametuju jen to že prvočíslo je když holka dá klukoj poprvé.
foto
ZdenekJ   4.02.2021 v 21:13   odpověděl:
To právě není prvočíslo
foto
matonni   5.02.2021 v 08:16   odpověděl:
Tak tohle jsme na ZŠ v Libochovicích asi neučili nebo jsem chyběl. Napadají mne následující varianty a prosím o rozšíření obzorů, zda je prvočíslo jen některá z nich či všechny:
1) Panna X Panic
2) Panna X NEPanic
3) NEPanna X Panic
4) NEPanna X NEPanic

A pro LGBT to platí taky?
foto
R.A.   6.02.2021 v 12:34   odpověděl:
Za mě asi všechny i když tu 4) bych kvůli nejednoznačnosti raději nepustil. Pro LGBT samozřejmě stejně a to jsou ty sudá, kde se musí odbočovat
foto
kk   6.02.2021 v 13:01   odpověděl:
to Mattoni: to ZŠ je Zvláštní škola?

foto
michal.g   4.02.2021 v 10:11   napsal:
tak to jsem opravdu zvědavý na výsledek!
foto
clarus8   4.02.2021 v 10:18   odpověděl:
Jako vždy-ty budeš mít všechno a já.......Zas mi řidič jednu nenahlásil a musel jsem jet okolo, neb to jinak ani nešlo.
foto
VláďaŽ   4.02.2021 v 10:19   odpověděl:
No já po "pečlivé přípravě" jsem se nakonec rozhodl, že svého autora pochopím. A z toho mne mrazí
foto
Duža   4.02.2021 v 10:22   odpověděl:
Dopolední report:
Kamarádi končící H,Ž a K velmi úspěšní.
Ostatní komentovat nebudu až na:
Olda se Zdeňkem naprosto stejně blbě a dvanáctka na úplně jiné soutěži.
foto
oldc   4.02.2021 v 10:31   odpověděl:
Tak sem se radší disknul.
foto
michal.g   4.02.2021 v 10:34   odpověděl:
ja sú přece ale debža
foto
Ruso   4.02.2021 v 10:35   odpověděl:
foto
Duža   4.02.2021 v 11:31   odpověděl:
Oldo napiš mi jak jsi se teda disknul? Já už viděl tvůj výkaz, naprosto shodný s clarusem8. Teď tam vidím něco jiného!
Piš na vduzik@seznam.cz - dík.
foto
VláďaŽ   4.02.2021 v 11:56   odpověděl:
Ahááá, už to leze ven, Olda je mazaný hacker!
foto
oldc   4.02.2021 v 11:59   odpověděl:
Už jsem to použil podruhý, taky to je na mejch výsledkách znát.
foto
Duža   4.02.2021 v 12:04   odpověděl:
Podruhé a naposled !
foto
clarus8   4.02.2021 v 15:29   odpověděl:
To se jistě v Žamberku někdo řehoní, ale kvůli tomu se do školy už nevrátím a za tuto blbost se neschovávám.
foto
Ludvík Prášil   4.02.2021 v 21:04   odpověděl:
Tak dneska fakt nevím. Jestli to takhle autor myslel, je to hustý. Ale nejspíše mi něco podstatného uniká... I tak díky Lp
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:09   odpověděl:
S nejkratšíma průjezdama mívám problém, ale zkazit tenhle, to už je kumšt!
foto
Michal P.   4.02.2021 v 21:09   odpověděl:
Mám přesně podobně smíšené pocity jako Ludvík, fakt jsem zvědavý na vzorák
foto
Tomáš   4.02.2021 v 21:12   odpověděl:
to Ludvík: Jestli jsi to myslel jako já, tak jsi dnes vítěz.

Vláďo
foto
R.A.   4.02.2021 v 21:14   odpověděl:
Bojím se o ukončení série, protože Vláďa psal, že nejrychlejší vyhraje a to nejsem Dost jsem ztratil na startu, protože mi z nějakýho důvodu nechce tisknout tiskárna, tak jsem s tím minutku dvě bojoval, ale na Ludvu by to nedalo ani tak
foto
michal.g   4.02.2021 v 21:17   odpověděl:
úplně mě Duža zblbnul, vždyť to mám dobře!
foto
Ludvík Prášil   4.02.2021 v 21:22   odpověděl:
Ať žijí prvočísla!
Tentokráte jsem to ani netiskl, se přiznávám...
Lp

foto
clarus8   2.02.2021 v 22:00   napsal:
Tedy přehlédnutí orientovaného mapového kříže za 360 TB-trochu moc drahý.
Reálná chlupatice úplně zle, neboť 4. chlup tě žene do slepé a končíš nebo to chtěl kombinovat s mapovou šipkou, neboť jen tak to vycházelo.
Jinak ale
foto
Duža   2.02.2021 v 22:09   odpověděl:
Zdenku, asi jsi chtěl jet ten čtvrtý chlup na křižovatce s přetahovací průjezdkou.
foto
Vláďa   2.02.2021 v 22:11   odpověděl:
4. chlup Tě žene do otočné SPK O, protože přes tu "slepou" Tě přetahuje SPK J. Tady to bylo podle mne vše OK.
foto
clarus8   2.02.2021 v 22:15   odpověděl:
Tak panové, tu malůvku jsem vůbec nepochopil až nyní jste mi to sdělili, tak to sedí.
Děkuji
foto
kk   2.02.2021 v 23:13   odpověděl:
Měl jsem mj. dva problémy: platí otočený sever i pro iti? Viz mapový kříž. Může mne vložák v kótě P posílat zpátky na SM a vlastně ho neuvažují, protože se hodí do průjezdu? Nebo to je duplicitní údaj a kus slepice nemám projetý?
foto
janek   2.02.2021 v 23:46   odpověděl:
Máš otočený sever u ZM. Takže otočíš jen ZM. Představ si to tak, že si papír rozstřihneš mezi ZM a itikem. ZM si narotuješ k severu a pak jezdíš údaje itiku tak, jak je máš nakreslené. Druhý dotaz ani po sedmém přečtení nechápu.
foto
VláďaŽ   3.02.2021 v 00:06   odpověděl:
To kk: nevím jestli správně chápu tvou otázku. Kótu 100 (tuším tady jedinou kótu) sis vynesl průjezdem SM a vložák tě v té kótě hned vyhodil ze SM vpravo, na bublině jsi se vrátil do kóty a znovu vpravo. Aháá, už ti rozumím, no podle mého odbočením vpravo jsi se vrátil na SM v místě opuštěnî, tak v ní pokračuješ dál.
Akorát to dle odborníků neměl být vložák, ale podmínka...
foto
janek   3.02.2021 v 00:11   odpověděl:
Jojo, vložák. Vložáky jsou na to, co vidíš z okna (za dejkou doleva, u zrcadla doleva, za přejezdem rovně). Podmínky jsou na to, co máš na papíře (v kótě doleva, po přejetí potoka rovně, v úseku A-B přejeď most). Úmyslně jsem tam namixoval věci, které mohou být to i to. Když ti napíšu Podmínka: za mostem jeď doleva, hledáš ten most na papíře a plánuješ s touto komplikací trasu dopředu. Když ti napíšu Vložák: za mostem jeď doleva, hledá ti ho řidič za oknem, při jízdě o něm dopředu nevíš a trasu ti komplikuje, zpravidla mění.
foto
R.A.   3.02.2021 v 00:15   odpověděl:
Má pravdu ten kk (1). Vložákem nemůžu najíždět na SM, ale při návratu už mi opravdu nic jinýho nezbyde. Tady se tedy kus SM nejel, pokud tedy vůbec připustíme, že se to dalo jako vložák jet.
foto
kk   3.02.2021 v 00:26   odpověděl:
Janku, nikde jsem tam žádný nůžky neviděl. Jak poznám, že otočený sever platí jen pro mapu? Já to považoval pro obé, jako fór od autora, i když má úvaha byla možná zběsilá.
foto
janek   3.02.2021 v 00:44   odpověděl:
Po RAčkově formulaci už rozumím, co chtěl kk říct. Geodet 1 se zeptá, geodet 2 nepochopí, naštěstí geodet 3 vysvětlí. Jojo, na trati mi to nepřišlo, ale máte pravdu.
Ad kk: jojo, zběsilá...
foto
VláďaŽ   3.02.2021 v 01:40   odpověděl:
Jojo klucí, kk má pravdu a vy samozřejmě taky. Měla to být podmínka, tak jsem ten průjezd myslel. Příště se (alespoň v tomto ) polepším. A díky Jankovi za polopatický a oproti řádovým formulacím srozumitelný a téměř blbuvzdorný výklad, otevřely se mi nové obzory a zároveň zasvítila červená kontrolka, takže ještě doladím ty dvě etapy, co na vás za laskavé Dužovy grafické spolupráce chystám
foto
michal.g   3.02.2021 v 08:40   odpověděl:
pokud si dobře pamatuji, tak už jsme se před nějakou dobou dohodli, že vložákem na SM nejde najet, ale návrat je bez problémů.
a pokud by to byla podmínka, jak měla být, tak je to samozřejmě úplně OK.
foto
R.A.   3.02.2021 v 11:16   odpověděl:
Tak to nevím, s kým jsi se dohodl, ale se mnou teda ne Uprostřed je to stejně jak na začátku, jen s tím už holt nemáš co dělat. Ale je to nesmysl, aby jsi za to na začátku dával body a pak se na to vybodl uprostřed
foto
michal.g   3.02.2021 v 11:46   odpověděl:
myslím, že se to tu řešilo ve smyslu - když najíždíš, tak nemáš projetý ten bodík na začátku SM, který projedeš reálně, ale když se vracíš, tak tenhle bodík máš projetý při opuštění, protože kus SM od návěští k výkonnému povelu je projetý...
foto
kk   3.02.2021 v 11:49   odpověděl:
A nebylo by to s tou podmínkou stejný? Plním podm. a pak mám pokračovat z kóty po SM..
foto
R.A.   3.02.2021 v 12:05   odpověděl:
Co se týče jízdy od návěští, tak to platí jen pro jízdu po SM. Díky vložáku při návratu udělám reálný výjezd z křižovatky, ale já z té křižovatky mám jet už SM, takže mi ten jeden korálek za křižovatkou chybí. Co se týče podmínky, tak ta jen určuje průjezd, ale nic nepřerušuje. Proto se tu občas objeví diskuze o tom, že se díky podmínce jedou dvě věci naráz. Pro podmínky v kótách na SM je v Řádech dokonce speciální odstavec a příklady. Já bych ale neměl problém ani s návratem na SM přes podmínku "za mostem P".


ZPĚT na 1. stránku 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 < 125 > 126 127 128 129 130 131 132 133 134