začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
VláďaŽ   6.02.2021 v 12:58   napsal:
Ahojte, víte někdo, jak je na tom PetrM? Možná asi 5r3? Pozdravujte ho, jde-li to.
foto
5r3   6.02.2021 v 14:52   odpověděl:
22.1. mi z Bulovky krátce volal, čekají ho rehabilitace. Mám všechny pozdravovat.
foto
clarus8   6.02.2021 v 20:21   odpověděl:
Děkujem za snad dobrou zprávu.

foto
Duža   6.02.2021 v 11:28   napsal:
Dneska slaví narozeniny ten, který má významný podíl na tom, že máme bleskově po dojetí posledního vypočteny všechny jízdní výkazy.
Zdeňku, všechno nejlepší !!
foto
michal.g   6.02.2021 v 11:58   odpověděl:
přidávám se, všechno nej!
foto
kk   6.02.2021 v 12:09   odpověděl:
Také gratulace👍
Je tady vůbec někdo, kdo se nenarodil v únoru, nebo v září?
Ať žije Vítězný Únor...
foto
VláďaŽ   6.02.2021 v 12:11   odpověděl:
Zdeňku, všechno nejlepší, hodně zdravíčka, osobních a sportovních úspěchů a ať se Ti dobře zahýbá, jééžiš pardón, myslel jsem odbočuje
foto
VláďaŽ   6.02.2021 v 12:14   odpověděl:
To kk: helejď, bacha na kozorohy
foto
kk   6.02.2021 v 12:17   odpověděl:
Kozorohů a panen je jen pár...
foto
ZdenekJ   6.02.2021 v 13:12   odpověděl:
Ten pán s největší zásluhou na správnosti výpočtu má narozky 20. května. Jinak všem děkuju
foto
kk   6.02.2021 v 13:58   odpověděl:
Je v tom šílenej bordel. Nepřidáme do registru taky datum narození?
foto
Vláďa   6.02.2021 v 14:11   odpověděl:
Zdeňku všechno nejlepší!!!!
foto
VláďaŽ   6.02.2021 v 16:51   odpověděl:
To kk:
Ten pán s největší zásluhou se sice dostal (nejen) do Wikipedie, ale do registru nevímnevím
A s tím datem narození v registru bych já problém neměl (není až tak veřejný), ale nevím jak kdo.
foto
Ludvík Prášil   6.02.2021 v 17:38   odpověděl:
Taky se přidávám, vše nej nej nej, dneska hlavně zdraví a štěstí!
foto
Michal P.   6.02.2021 v 19:31   odpověděl:
Přidávám se, Zdeňku všechno nejlepší
foto
michal.g   6.02.2021 v 19:41   odpověděl:
Já měl pocit, že to máš skoro stejně jako já, ale věřil jsem Dužovi.
Ale myslím, že popřát vše nej se nemusí jen na narozeniny
foto
VláďaŽ   6.02.2021 v 20:36   odpověděl:
To michal.g: Asi jsi měl správný pocit
Klikni si na odkaz v Zdeňkově příspěvku.
foto
VláďaŽ   6.02.2021 v 20:38   odpověděl:
No, teď nevím, jestli jsem z neporozumění nereagoval blbě. Michale nech to být.
foto
michal.g   6.02.2021 v 20:55   odpověděl:
Čtu rychle a blbě (stejně jako při soutěžích), takže jsem to zase zvojtil. Děkuji VláďoŽ za upozornění...

foto
Ludvík Prášil   6.02.2021 v 09:06   napsal:
Ahoj všem,
už jsem se pomalu chystal na sobotní etapu, když jsem zjistil, že na dnešek je zařazena jedna moje... Časy a obtížnost nastavoval HR, nezařadil jsem žádný kontroverzní prvek (jakým bylo minule "šč"), tak doufám, že se vám etapa bude líbit - měla by to být oddychovka.
Bonusová otázka: která obec je dneska prostorem soutěže? (účastníci benzinových Pretioxek by měli poznat...)?
Pozdravy
Lp
foto
michal.g   6.02.2021 v 10:19   odpověděl:
klasická AOS, pěkný...
foto
Michal P.   6.02.2021 v 10:22   odpověděl:
Souhlas s Michalem , jen mi dalo práci v některých případech vyluštit ke které komunikaci patří panel
foto
Ludvík Prášil   6.02.2021 v 10:26   odpověděl:
Tak vidím, že první výsledek se objevil po osmi a čtvrt minutách, tak věřím, že to bylo "jezdivý".
Láďo, prosím o klasické dopolední zhodnocení, jsem zvědav...
Pozdravy
Lp
foto
Ludvík Prášil   6.02.2021 v 10:27   odpověděl:
Oběma Michalům díky!
Panel je podle vzoru "Janek" a je u něj vždy i šipečka...
Lp
foto
VláďaŽ   6.02.2021 v 10:31   odpověděl:
I když jsem naprosto ztroskotal (nevím proč, co nevidím) na předposledním okénku a pak už vypustil, tak se mi to líbílo, protože se jezdilo Ten svůj výpadek si do večera snad napracuju.
Ludvíku
foto
Vláďa   6.02.2021 v 10:33   odpověděl:
Ludvo díky, myslím si, že jednoduché, jezdivé, sice jsem to raději na úkor času ještě jednou zkontroloval, ale nenarazil jsem na žádné nepřesnosti. I označení kót bylo v pořádku, takže se nemusíš bát kritiky, pokud se někomu něco nepodaří.
foto
Duža   6.02.2021 v 11:09   odpověděl:
Poodhalení dopoledních výsledků:
Čistě nikdo !
3 to mají za 1+1.
Stejnoměrně rozděleno na Slovensko, Moravu a Čechy.
V Čechách je to jeden z Vláďů.(Ten druhý beznadějně na chvostu)
V rodinných soubojích tentokrát vítězí zkušenost! (Pod Tatrami velmi výrazně)
foto
VláďaŽ   6.02.2021 v 11:14   odpověděl:
Ten z chvostu dopoledně gratuluje tomu bez chvostu. Jééžiš pardon , samozřejmě tomu ne na chvostu
foto
michal.g   6.02.2021 v 11:22   odpověděl:
160 jsem si našel, má obvyklá chyba
a pak nevím...
foto
Duža   6.02.2021 v 11:30   odpověděl:
Michale, hledej ! Ještě jedna !
foto
michal.g   6.02.2021 v 11:59   odpověděl:
tak ještě jedna přehlédnutá. škoda
foto
Vláďa   6.02.2021 v 12:01   odpověděl:
To VláďaŽ: děkuji a neboj, někdo se za Tebe dostane večer. A já také zkusím najít co jsem kde otočil. 1+1 k tomu svádí.
foto
Vláďa   6.02.2021 v 19:37   odpověděl:
Tak jsem našel chvilku i tu chybku. Zase krávovina z nepozornosti, resp. sklerózy. Za 160 TB. Ach jo!

foto
Mirek L.   5.02.2021 v 23:43   napsal:
zdá se po poslední soutěži, že přes počty jsem slabší. I proto, že jsem musel být upozorněn, že pořadí c soutěži není přesně podle získaných bodů. prosím o opravu a přesun směrem nahoru o nejedno místo, na novém ceremoniálu netrvám.
foto
Duža   6.02.2021 v 10:55   odpověděl:
Opraveno ! Ten vynikající čas tě vyhoupnul o několik míst!
foto
R.A.   6.02.2021 v 12:05   odpověděl:
Tohle je pro Mirka velice, velice podprůměrný čas. Navíc jet to přes 7 minut a pak odevzdat prázdný výkaz, to je u něj naprosto nestandardní, to běžné dává do minuty
foto
Mirek L.   6.02.2021 v 19:04   odpověděl:
Tak upřímně: projel jsem celé - přesněji daleko více než celé. místo zadávání průjezdek jsem se nějak vyhodil. Proto žádná kontrola. A přiznávám - bylo to štěstí, takhle je to výrazně lepší.

foto
michal.g   5.02.2021 v 10:13   napsal:
Duža tady teď bohužel předvedl to, s čím se někdy člověk setká i na soutěži. přestože hlavnímu rozhodčímu předložíte jednoznačné a nevyvratitelné argumenty, že vaše řešení je správné, tak se zasekne a trvá si na svém špatném výkladu. na mistráku se to řeší protestem, který musí rozhodnout hlasováním vylosovaní jezdci. na jiných soutěžích máte smůlu, tam je to prostě tak, jak rozhodne HR.
Duža se stále otáčí na tom, že bod je nakreslený posunutý a nechápe, že je jedno, jestli autor značku bodu nakreslí trochu šejdrem, protože bod je vždy ve středu křižovatky. a že je to jedna křižovatka je vidět z toho, že mezi severní a západní komunikací tvoří hrany komunikací úhel (není tam žádná stopa po průběžné komunikaci, která by tam musela být, kdyby to měly být 2 křižovatky). a také jsem si dal tu práci, že jsem si vykreslil osy komunikací a ty se stýkají v jednom bodě. pouze při velkém zvětšení jsou od sebe ty průsečíky nepatrně vzdáleny.
nechci se tady hádat kvůli tomu, abych byl první, ale myslím, že tyto itíky mají sloužit hlavně k poučení účastníků a pokud je výsledek špatně vyhodnocen, tak je poučení v pr...
ještě bych chtěl poděkovat R.A., že se mě zastal, přestože měl jiný průjezd.
foto
Duža   5.02.2021 v 10:57   odpověděl:
R.A. se tě nezastal!! Napsal, že kdyby to byla jedna křižovatka, tak by byl průjezd podle tebe. S tím souhlasím. Jenže jedna křižovatka to v žádném případě není. Hledat střed křižovatky pomocí os by šlo, kdyby komunikace byly kresleny čárou, ale v tomto případě určitě ne. Zde je to zcela jasné.
Pro poučení účastníků by stačilo napsat: "Kdyby to byla jedna křižovatka, tak by byl správný průjezd dle Michala".
Michale, ale nic ve zlém
foto
michal.g   5.02.2021 v 11:08   odpověděl:
Vláďo, já to také nemyslím zle, bavíme se tu pouze o principu, to nemá co dělat s tím, že si tě velmi vážím.
ovšem zapomněl jsi na to, že R.A. napsal, že se v žádném případě NEDÁ prohlásit, že to určitě jsou 2 křižovatky!
foto
R.A.   5.02.2021 v 11:09   odpověděl:
R.A. se ho zastal a teď dole znova Jak jsem pokračoval tady v "kdyby větě", tak za mě nedokážu se 100% jistotou říct, že jsou to dvě křižovatky. Teoreticky tam hraje argument: není to jasné, jestli je to jedna nebo dvě a tak mi chtěl autor puntíkem naznačit, že to jsou dvě. Ale to se mi moc nelíbí. Za mě tedy hlasuji pro A, B nebo L, C.
Vláďa i tak dobrý a alespoň už nebude mít ve vzoráku "cokoliv", to je taky posun Píšu to s tím, že mě dobře zná a tak ví, že si ho rád dobírám.
foto
michal.g   5.02.2021 v 11:10   odpověděl:
a ještě bych podotkl, že všichni, kteří mají posloupnost průjezdek A, D, tak to také považovali za 1 křižovatku. a myslím, že i někteří další...
foto
R.A.   5.02.2021 v 11:13   odpověděl:
Ti jeli spíš do 0, nebo 1, takže to asi ne.
foto
Duža   5.02.2021 v 11:23   odpověděl:
V tom množství iti nejsem schopen provést perfektní kontrolu každého iti. Ale snažím se. Když něco uteče, tak je to alespoň dobrá možnost to prodiskutovat a něco se naučit.
I když jsem tvrdohlavý a nikdo mě nepřesvědčí, že je to jedna křižovatka, podřizuji se a uznávám průjezdy ABC i ALC.
Konečně vyzkouším výpočet na dvě možnosti ve vzoráku.
foto
5r3   5.02.2021 v 11:25   odpověděl:
Když jsem si to ráno projížděl, tak by mě vůbec nenapadlo, že je to jedna křižovatka. A i když si tam udělám ty průměty os, tak jsou docela jasně od sebe. Navíc, kdybych chtěl odbočit na ten autobusák (a kdyby to šlo, což v reálu nejde kvůli zákazu), tak bych odbočil hned za ostrůvkem a nedojel bych do bodu 2. To jsou moje jednoznačné a nevyvratitelné argumenty.
foto
ZdenekJ   5.02.2021 v 11:32   odpověděl:
Budu reagovat tady. Pro příště, až zase bude něco s odboč. Tak platí, že :
1.Hledám nejkratší cestu
2.můžu si vybrat (L nebo P) ale to odbočení musí být co nejvíce (tedy ne šikmo vpravo do trojúhelníku)
Při rozhodování tedy je prioritou nejkratší cesta?
foto
Duža   5.02.2021 v 11:36   odpověděl:
5r3 jednoznačně potvrzuje to co je jasné !
Ale přesto jsem povedl zadání dvou možností vzoráku a funguje to bezva !
foto
michal.g   5.02.2021 v 11:55   odpověděl:
5r3: reálnou situaci do toho nemůžeš motat, tady se rozhoduješ podle mapy.
ať si každý udělá názor sám, jestli to je 1 nebo 2 křižovatky, důležité je, aby bylo jasné, že pokud je to 1 křižovatka, tak se jede A, L, C.
Zdeněk: ano Zdeňku. jsem rád, že jsi to z mého zmateného vysvětlování pochopil. i když možná, že spíše z té poznámky od R.A.
foto
kk   5.02.2021 v 17:09   odpověděl:
Přestaňte blbnout a jezděte podle toho, jak autor chtěl...
foto
Vláďa   5.02.2021 v 17:15   odpověděl:
Jsem zcela zděšen, do jakých konců se zde dostala debata na jednoduchým ITI, který měl sloužit k pobavení s tím, že AOS ustoupila trochu do pozadí a fór byl pouze v základní znalosti matematiky. Takovéto srandy se jezdí na jednoduchých zábavných soutěží.
Nicméně:
1)Michale nic proti Tobě, ale většina to vnímala jako dvě křižovatky

2)Aby se bod, tečka týkala i vjezdu na autobusák, tak by musel být posunut blíže výjezdu z autobusáku a to alespoň tak, aby levý roh ohraničení komunikací (výjezd - hlavní) byl na úrovni středu malůvky bodu. Tzn. když spustím kolmici mezi rohem na protější stranu hlavní komunikace, tak by ten bod měl být středem protnut. Tady v tomto případě se tečky bodu sotva dotkne (hranice křižovatky).

3) víme, že malůvka, kde se bod nachází je zvětšenina malinkého bodíčku, který ukazuje na místo, kde se bod nachází. A proto vezměme střed nakreslené kružnice a tam je bod. Tak co? Má bod ještě něco společného s výjezdem z autobusáku? No myslím, že ani zdaleka, je již mimo hranici této křižovatky.

4) V sudé kótě odboč: domnívám se, že musím odbočit tak, abych jel nejkratší cestou k dalšímu stanovenému údaji ITI. V tomto případě vpravo hned do bodu 3.

Děkuji Dužovi za vyřešení problému (a nejen za to, ale i za celou péči o tento ansámbl), abychom to tady neřešili celý týden. Nicméně za mne je jednoznačný správný výkaz A B C.
foto
oldc   5.02.2021 v 17:18   odpověděl:
Jednička se za prvočíslo nepovažuje, přestože podmínku dělitelnosti pouze sebou samým a jedničkou splňuje. (Tak rozhodla vláda na svém nočním jednání)
foto
ZdenekJ   5.02.2021 v 17:27   odpověděl:
Bohužel matematikům vadí, že definici prvočísla použito slovo a (je dělitelné sebou samým a jedničkou). Jednička je dělitelná pouze jedničkou, není tam žádné "další" číslo kterým je dělitelná. To je pro mne podobný problém jako odboč .
foto
Vláďa   5.02.2021 v 17:29   odpověděl:
To Oldc: ještě štěstí, že o matice vláda nerozhoduje a s jedničkou je to pro poučení ostatních takto:

Jak říká základní věta aritmetiky, každé přirozené číslo je možno rozložit na právě jeden prvočíselný součin (např. 12 = 2×2×3). Pokud by byla jednička zahrnuta do množiny prvočísel, bylo by takových rozkladů vždy nekonečně mnoho (12 = 2×2×3 = 1×2×2×3 = 1×1×2×2×3 = …). Proto se jednička za prvočíslo nepovažuje, přestože podmínku dělitelnosti pouze sebou samým a jedničkou splňuje. V rámci obecnějších teorií jsou prvočísla takzvanými prvočiniteli, zatímco jednička patří mezi takzvané jednotky.

Vidíte? I takto vypadá distanční výuka!
foto
michal.g   5.02.2021 v 17:56   odpověděl:
Vláďo, jako poměrně často reaguješ, aniž bys přečetl celou diskuzi.
Takže znovu: Je jedno, kam značku bodu nakreslíš, bod je vždy ve středu křižovatky.
Odbočení je tu několikrát vysvětleno, přečti si to.
A nevím, jak jsi přišel na to, že většina to brala jako 2 křižovatky?
foto
Vláďa   5.02.2021 v 19:09   odpověděl:
Michale mýlíš se, diskusi jsem přečetl celou.
A k ostatnímu za mne HOWGH!
foto
Janek   5.02.2021 v 19:46   odpověděl:
Michale, Strasbourgh...
foto
Ludvík Prášil   5.02.2021 v 20:03   odpověděl:
Ahoj!
Michale, prosím, ochytři mě - proč by měl být bod/kóta automaticky ve středu křižovatky a ne tam, kde jej nakreslí autor?
Pozdravy
Lp
foto
michal.g   5.02.2021 v 21:28   odpověděl:
Protože bod/kóta může být jen na křížení komunikací...
foto
kk   5.02.2021 v 23:18   odpověděl:
Na mostě, na křížení se železnicí,atd.
foto
Ludvík Prášil   6.02.2021 v 09:02   odpověděl:
Jasně, to je v M/7 body obecně; osobně bych, kdybych stavěl benzinovku, dával detail...


ZPĚT na 1. stránku 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 < 124 > 125 126 127 128 129 130 131 132 133