začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
PaVi   2.02.2021 v 10:35   napsal:
Děkuji vsem za přání. KK je nas..nej, že je již 70 let o 5 dní mladší a stále mě nemůže v ničem dohnat🤣.
foto
kk   2.02.2021 v 16:33   odpověděl:
Zbytečný kecy. Mattoni už založil nadační fond, podle vzoru "Mlékaři bez hranic". Koukejte přispívat, jmenuje se to "Dědku sbohem"..
foto
kk   2.02.2021 v 16:36   odpověděl:
Teď mne opravil: "Mlékaři bez dojnic"..
foto
Jura 3   3.02.2021 v 09:12   odpověděl:
Vsechno nejlepsi, mládežníci! ...chtel jsem vam samozrejme poprat jiz jako "Jura 1", ale system si na to jeste nezvykl. Snad ho to Duza nauci, kdyz to bude na dlouho...
foto
Duža   3.02.2021 v 11:09   odpověděl:
Můžeš opakovat ceremoniál. Jura1 je již funkční

foto
Janek   2.02.2021 v 10:26   napsal:
Za mě takový AOS-punk. Buďto jsem dělal chyby, nebo to je opravdu neřádové. Dřív, když jsem se dostal do neřádové situace, neuměl jsem pokračovat. Tady je asi na čtyřech místech zadání itiku natolik proti Řádům, že jsem hodně skřípal zubama, abych se dostal dál. Spíš než AOS to byla jízda na motivy AOS. Do cíle jsem se dobojoval, ale mám takové tušení, že čeká RAčka dlouhý večer u klávesnice. A dobře to určitě nemám, to cítím vždy, když nevím, co dělám.
foto
clarus8   2.02.2021 v 10:37   odpověděl:
Máš pravdu, jednu část jsem najížděl, 3x než jsem se prokousal k asi míněnému průjezdu.
foto
michal.g   2.02.2021 v 10:51   odpověděl:
zas tak moc neřádů tam nebylo, ale nebudeme R.A.čkovi napovídat, už takhle to má lehčí
foto
Michal P.   2.02.2021 v 10:54   odpověděl:
Ještě, že nejsem taková hvězda jako Vy .Mě to přišlo hezký, nic mě nezdržovalo, dvakrát jsem to zajel stejně a po poslání jsme přišel na cca 800 TB, prostě jsem stále oslík
foto
Duža   2.02.2021 v 11:00   odpověděl:
Dopolední report:
Michal opět za 0 !! VH chybí jedna, kterou ale mají všichni !
Podtatranské mládí tentokrát pořádně vyprášilo svého otěcka !
LeMe s Oldou byli asi na jiné soutěži.
foto
michal.g   2.02.2021 v 21:10   odpověděl:
Ta neřádová věc tam byla jen jedna a šla bez problémů odjet. A pak jedna drobnost.
Teda já nic jiného nenašel.
foto
R.A.   2.02.2021 v 21:30   odpověděl:
Těšil jsem se na ten AOS-punk na motivy AOS, ale nakonec v tomto směru zklamání Jak píše Michal, jsou tam dvě nuance, kdy jedna je této generaci stavitelů vlastní a druhou nikdy neřešili
foto
Vláďa   2.02.2021 v 21:46   odpověděl:
Zcela jasně jsem nepochopil svého autora.
foto
Tomáš   2.02.2021 v 21:51   odpověděl:
Mně se to líbilo. Vláďo díky.
foto
janek   2.02.2021 v 21:52   odpověděl:
Já to nevyjádřil úplně jasně: moje jízda byla AOS-punk.
S čím jsem válčil:
1) Po reálném R na mapové R. Stojím na slepém mapovém fousu a nemám řešení do dalšího mapově zadaného místa.
2) Podmínka o kótě 100 se jmenuje vložák. A moje úvaha zněla: je to úmyslná finta, že se to jemnuje jinak a tedy to nemám jet? (Pro M). Nebo je to ten punk, kdy je vše volnější? Pod dojmem bodu 1 jsem se to rozhodl zajet.
3) Na reálné chlupaté nebyly všechny křižovatky. Už zapomínám, myslím si, že Řády vyžadují všechny křižovatky. Pokud ne, byl to čistě můj problém s jízdou.
Bod 4 jsem si nakonec uvědomil, že tak může být.
Vím přesně, co jsem zblbnul za těch 200, uvědomil jsem si to ihned po odeslání.
VláďuŽ tentokrát velmi chválím. V něčem trochu stavařsky plave, ale když se to nějak nechá odjet, jedu radši nečistý itik, než čistý překombinovaný. Za mě dnes určitě . Určitě se mi to líbilo víc než domečky.
foto
michal.g   2.02.2021 v 21:56   odpověděl:
Nejsem si úplně jistý, ale mám pocit, že křižovatky s jednoznačným výjezdem se neuvádějí, jinak máš Janku pravdu
foto
R.A.   2.02.2021 v 21:57   odpověděl:
1) 2) souhlas, 3) ne. Musí tam být všechny, kde není jednoznačný výjezd a to tam má. Nejvíc to asi bylo o otočení severu, s čímž jsem neměl problém a jen jsem si otočil dříve vytištěnou mapu. Někteří včetně Vládi to zjevně moc neřešili Zkoušel jsem to teď ještě projet bez otočení a až na tu mapovou chlupatici to šlo, jedině na ní se to nepodařilo dotáhnout, což mohlo někoho trknout. Takže dík
foto
janek   2.02.2021 v 22:01   odpověděl:
Jo to su já lama. Po O je vlevo protisměrka. Pardon, pravdu máš. Já to najížděl nejdřív asi třemi způsoby blbě, furt mi tam nevycházely fousy a když to konečně nějak klaplo, už jsem neviděl tu protisměrku. Jojo, bod 3 škrtám!
foto
Vláďa   2.02.2021 v 22:09   odpověděl:
Už jsem pochopil svého autora, nechal jsem se nachytat na tu otočenou mapu, což jsem odhalil, ale neuvědomil jsem si to při průjezdu ITI. Takže 1. mapový kříž 560, pak 2x výjezd z G za 420 a nakonec opět před cílem zapomenutý vložák. Ty chyby byly dost, ale dost drahý.
Takže autor:


"
A jdu pročítat diskusi, protože do teď jsem hledal správnou cestu.
foto
VláďaŽ   2.02.2021 v 22:10   odpověděl:
Stojim na parkovišti a datluju to na mobilu...
Začátek (2x K) byl čistý, jen vložáky..
Za pasáž mapově po nemapě se omlouvám, Michal už mi to vyjasnil, ale jinak se to nedalo jet. Chlupatice obsahovala vše co měla. Acten vložák /podmínka teď tady nevím. A orientace byla chyták, ale obrovská nápověda byla orientace SM.
Děkuji za připomínky a komentáře!
foto
Vláďa   2.02.2021 v 22:24   odpověděl:
To R.A: o tom otočeným severu jsem věděl a to od okamžiku, kdy jsem si na začátku připravoval, jak pojedu SM, protože mi bylo jasný, že pojedu od kolečka ke kolečku a ne celou SM. Dokonce i výjezd pod az. 135 jsem dobře dal, ale už jsem si do toho nepromítl mapový kříže a vůbec mne netrklo přizpůsobení a správné vztažení výjezdů z G.
To je nevýhoda monitoru, že si ho neotáčím. S vytištěným ITI nebo aspoň mapou by to bylo jednodušší. Ale držím se toho, že to je na monitor.
foto
Vláďa   2.02.2021 v 22:28   odpověděl:
Takže ve čtvrtek odpočívám a pamatujte - nejrychlejší vyhrává!
foto
Michal P.   2.02.2021 v 22:33   odpověděl:
Vláďo bylo to hezký a snad i v pohodě jetelné. Že je sever doleva,na to jsem hned přišel,ale co jsem nedal že mapový údaj v iti je k severu,a bodově to pak bylo drsný. Nepomohla mi ani nápověda že prvních pět panelů je pro Karla,prostě jsem na to nepřišel. Takže Vláďo za mě

foto
VláďaŽ   1.02.2021 v 20:24   napsal:
Oběma jubilantům, Pavlovi i Karlovi, posílám srdečnou gratulaci!
Karle, Tobě navíc, jak jsem Ti avizoval v době někde kolem vygumovanýho domečku, ještě drobný symbolický dárek - pro jeho "vyzvednutí" stačí od Tebe maličkost - zajet bezchybně začátek zítřejší etapy (aspoň tak 5 PK). Ten je věnován Tobě
Zbytek etapy ať si užijí všici!
foto
kk   1.02.2021 v 21:11   odpověděl:
Děkujeme. Je pravda, že Pavel na těch osmdesát vypadá docela zachovale.
Ale proč Milan gratuluje i mně, když mi 53 bude až v červenci?
foto
ZdenekJ   1.02.2021 v 22:18   odpověděl:
Protože se mu to hezky rýmuje.
Všechno nejlepší
foto
kk   2.02.2021 v 00:16   odpověděl:
Díky všem gratulantům, ani jsem takovou smršť nečekal, už jste dva + Vlčák..
foto
Mirek L.   2.02.2021 v 09:28   odpověděl:
Karle, možná je to tím, že ti ostatní Tě nemáme moc rádi! Pavle, všechno nejlepší.
foto
Tomáš   2.02.2021 v 14:48   odpověděl:
Rádi neradi, popřát se sluší. Pavle , vše nejlepší k jubileu, Karle, vše nejlepší k 53tinán.
foto
ZdenekJ   2.02.2021 v 14:53   odpověděl:
Nespletl jsi se, máš tam asi překlep. K 35tinám aby to bylo alespoň půlkulaté a půlpravdivé.
foto
Tomáš   2.02.2021 v 15:18   odpověděl:
A no jo, to sedí.
foto
Michal P.   2.02.2021 v 16:09   odpověděl:
Všem oslavencům k 35tinám, k 53tinám, no prostě ke všemtinám všechno nejlepší
P.s. já Vás mám rád všechny
foto
VláďaŽ   2.02.2021 v 21:54   odpověděl:
Karle nevadi, ve vzoráku to dešifruješ
foto
ZdenekJ   2.02.2021 v 22:00   odpověděl:
Tomu o KK jsem rozuměl (i když nezajel), ale dále již tápu co chtěl autor říci tím E8B a co se
zadrblo kde a komu
foto
VláďaŽ   2.02.2021 v 22:15   odpověděl:
Pro Karla bylo jen těch prvních 5 průjezdek
foto
Duža   2.02.2021 v 22:21   odpověděl:
Těch prvních pět je správně - KKJE1
Ale já tam vidím po čtyřech průjezdkách pokračování - ZADRBL
Nemělo být správně ZADRBAL ?
foto
kk   2.02.2021 v 22:52   odpověděl:
to Duža: mrkni se na vzorák, pokračuje to STAREJBLBEC.... A domečky se mi stejně líbily víc.
VláďoŽ. díky
foto
VláďaŽ   2.02.2021 v 23:09   odpověděl:

Nevím, co na to Karel
Já jako pes na češtinu soudím, že ZADRBL je o něco málo míň než ZADRBAL
foto
kk   2.02.2021 v 23:50   odpověděl:
Prostě někomu chybí "A" a ostatní ho mají navíc...

foto
VláďaŽ   30.01.2021 v 23:30   napsal:
Už je to dolů na konec debaty hrozně daleko, tak pokračuji zde.
Jsem si vědom faktu, že jsem dlouho nejezdil, že R.A. to zajel čistě a i ostatní to projeli JTCHA, akorát my staří psi s Oldou si zakládáme na češtině. To ale na mém názoru nic nemění, a na češtinu na tu já jsem pes!!
Škoda, že nikdo jiný nereaguje, ale aj bratia majú príjazd aj PREJAZD.
Našlo by se spousta příkladů, mne teď jako nejnázornější připadá faktický význam pohybu u dveří -
PŘÍCHOD ke dveřím
VCHOD do dveří
PRŮCHOD dveřmi
VÝCHOD ze dveří

NÁVRH: když ne do Řádů, tak alespoň do Pokynů pro stavitele tratí ať ten, kdo za to odpovídá (Zdenek Klenák, Standa Kočí ?) na správné místo vloží upřesnění:
Je-li zadán PŘÍJEZD, VÝJEZD nebo PRŮJEZD (týká se bodu, kóty, křižovatky), pak další pokračování průjezdu dle itineráře (vč. případných vlož. iti, podmínek apod.) se řeší předem (tzn. před vjezdem do bodu, kóty, křižovatky).
Je-li jako podmínka nebo vlož. iti zadán údaj PO PROJETÍ nebo PO PRŮJEZDU (bodem, kótou, křižovatkou), pak se tento bod, kóta nebo křižovatka projíždí dle zadání itineráře a tento údaj se řeší (přehodnocuje se) až PO VÝJEZDU z bodu, kóty nebo křižovatky.
foto
R.A.   30.01.2021 v 23:54   odpověděl:
Trefili jsme se do stejné minuty, kdy jsem ti odpovídal dole. Tady to fakt není o češtině a proto ten NÁVRH nedává smysl. Řády jasně říkají, kdy se řeší další údaj iti. V tomto případě V křižovatce a s podmínkou musím počítat, tak abych dojel na začátek SM21 co nejdřív.
foto
VláďaŽ   31.01.2021 v 00:08   odpověděl:
Petře, buď jsi se upsal (SM 21) nebo mám pravdu
Já i Tvému vysvětlení rozumím, ale nesouhlasím s tím, že to není o češtině.
Významově zcela stejně, ale JEDNOZNAČNĚ lze použít znění podminky 2.:
Po prvním příjezdu do kóty 101 jeď SM 20.
nebo (ale to už není tak jazykově čisté)
Kótou 101 poprvé projeď směrem na SM 20.
nebo
Z kóty 101 poprvé vyjeď na SM 20.
Význam stejný, čeština nedostává na prdel a je to jasný.
Tak, na tohle téma pro tuto chvíli končím, třeba se k tomu ještě vrátíme (v což doufám)
foto
R.A.   31.01.2021 v 01:09   odpověděl:
Neupsal, opravdu jsem chtěl napsat SM21. Itineář říká: z kóty 101 jeď na SM21. Toto musím jet nejkratší cestou, za splnění podmínek. Takže si kladu otázku, kam z kóty 101 vyjet a odpověď je na SZ, protože kdybych jel někam jinam, tam to nebude nejkratší. Ty se naopak tváříš, jako bys o podmínce nevěděl (proto jsem dole psal, že to jedeš jako vložák). Přijedeš do kóty 101, řešíš další údaj v iti, jízdu na SM 21 a bez ohledu na podmínku jedeš na JV. A teprve potom najednou ejhle, já mám vlastně podmínku a musím jet jinam, než jsem chtěl. Takhle ale podmínky nefungují.
Ty tvoje jasný věty, by zase nebyly jasný mně. Nebyl bych si jistej, jestli můžu přijet do kóty ze SZ, když mám vyjet směrem, nebo projet směrem na SM20. Ta první ještě dejme tomu, ale vypadá divně
foto
michal.g   31.01.2021 v 09:42   odpověděl:
Je zajímavý VláďoŽ, že u mého iti ti stejná formulace nevadila a zajel jsi to tam správně...
foto
VláďaŽ   31.01.2021 v 10:22   odpověděl:
Ano, Michale, formulace mi vadila, ale zajel jsem to podle Tebe správně, protože to (v kontextu) jinak nešlo a tím pádem jsem to jel dokonce podle mne špatně: přijel jsem do 611 od SV, dál mám jet mapově do 540, ale po projetí 611 mám projet SM. Takže (podle mého, odmítnutého, výkladu) vyjedu z 611 směrem k 540 a chci jet na začátek SM, takže v 540 P a ve 267 nejde jet L = takže tudy ne; další varianta přes 540 na JZ a vlevoo přes X a ve 417 L přes H na začátek SM = toto je dle mého výkladu jediná správná možnost, ale já jsem ji nevím proč nejel a jel jsem nejkratší z 611 nahoru přes L...
foto
VláďaŽ   31.01.2021 v 10:43   odpověděl:
Ještě tedy k "oficiálnímu" výkladu významu PROJETÍ:
(na Zdenkově mapě) příjíždím do 101 od S, dle iti mám dál jet mapově do ČK;
podmínka zní: po projetí kótou 101 jeď mapově doprava.
Takže pro mé další praktické používání tohoto či takovéhoto paskvilu - jaké řešení je správně?
a) ve 101 rovně na JV a v detailu na kříži doprava přes X, doleva proti A a dolů do ČK
nebo
b) ve 101 P na JZ proti D, na kříži v detailu vlevo a dále P proti A a P do ČK
nebo nedejbóže ještě nějak jinak.
Já jsem váš výklad pochopil tak, že musím jet ze 101 po mapě nejkratší cestou do ČK, ale přitom udělat mapovou pravou, takže nejkratší varianta je a)?
foto
michal.g   31.01.2021 v 10:49   odpověděl:
Ta formulace podmínky není úplně šťastná, ale a/ je správně. Ovšem ne proto, že jedeš směrem do ČK, ale proto, že ze 101 jedeš na nejbližší mapovou P.
foto
R.A.   31.01.2021 v 11:23   odpověděl:
To jsme zase u toho, že nejasných zadání dokážeš vymyslet spoustu. b) je nesmysl, protože jsi jel za kótou vlevo. Takže a), ale za mě oproti Michalovi ne že je to P blíž, ale protože je takhle kratší do ČK, než jet až do Vědomic a proti B. Ale asi by nestálo za diskuze v cíli to postavit tak, že to P, který mě pošle na delší cestu bude blíž.
foto
VláďaŽ   31.01.2021 v 11:24   odpověděl:
Dobrá. Pak ovšem nechápu, proč používat takovouto podmínku jako podmínku a ne to dát přímo do itineráře. Asi pak jenom pro potrestání nepozornosti toho, kdo ji jako podmínku přehlídne nebo zapomene. Automobilové pozornostní soutěže.
Tímto s tímto (debatou na toto téma)končím, jsem z toho poněkud dost nasrán, ale dosud pozitiva převažují nad takovýmito negativy, tak se s tím budu trápit dál
A jdu se věnovat jiné činnosti, mám tu ještě spoustu práce na další etapě, abyste mohli pro změnu nadávat vy mně
foto
VláďaŽ   31.01.2021 v 11:32   odpověděl:
Jo pardón. Zdeňkovi děkuji a dávám
- za promyšlenost itineráře a finty
- za podkladovou mapu, mrňavost a blbou čitelnost údajů
- za SM 20
foto
R.A.   31.01.2021 v 11:36   odpověděl:
Ano to máš pravdu, ta podmínka byla naprosto zbytečná, ale nedala se ani přehlídnout, protože to by jsi neměl ani dokreslenou mapu, ani detail. Nedokázal by jsi se vrátit na SM 21 a i do ČK by jsi neměl mapový řešení. Takže ta podmínka byla pro tebe a oldc, protože nikdo jinej to takto nevymyslel
foto
Mirek L.   31.01.2021 v 15:07   odpověděl:
Vláďa Ž. je pes na češtinu - a je to správně. Takže R.A. 11:36 - 3x "by jsi" má být správně česky "bys". A všechny debaty by odpadly, kdyby podmínky i vložáky byly zapisovány výhradně Zlivem. V něm čeština nehraje.
foto
R.A.   31.01.2021 v 17:33   odpověděl:

No jo, ale Zlivem polovinu dnešních podmínek neuděláš. To bys musel mít jedině ještě nějakou přílohu všech možných grafických znázornění.
foto
michal.g   1.02.2021 v 09:43   odpověděl:
to R.A. 31.01.2021 v 11:23: to, jak to píšeš, by bylo v případě, že by to byla úseková podmínka, což není určitě. ale je pravda, že to není ani podmínka návěští - výkonný povel, i když ta by asi na to seděla nejlépe. máš pravdu, že pro moje vysvětlení by musela znít jinak. jak jsem psal, tato formulace není správná.

foto
VláďaŽ   30.01.2021 v 22:04   napsal:
Jo a ještě:
4) na konci při jízdě podle mapy nemohu nikdy jet PK B a E za sebou, protože je tam vložák. Co je tady špatně?
foto
michal.g   30.01.2021 v 22:07   odpověděl:
Opět to, že sis domaloval nějakou komunikaci, kterou jsi neměl.
foto
Vláďa   30.01.2021 v 22:13   odpověděl:
Pokud jsi správně projel SM 21 a při jejím opuštění vložákem jsi najel zpět od jihu, tak jsi si ve Vědomicích otočil přetahovačku, takže v závěru jsi musel jet B a E.
foto
ZdenekJ   30.01.2021 v 22:17   odpověděl:
Mezi PK B a E určitě žádný vložák není. Všude jsou jen tři paprsky. Ale jak říká Vláďa přetahovačka tě vrací zpátky na severní část mapy po domalované SM20
foto
Vláďa   30.01.2021 v 22:24   odpověděl:
Prosím, asi to dole zaniklo, proč při výjezdu ze 101 na začátku ITI musím přes SPK K? Děkuji!
foto
michal.g   30.01.2021 v 22:30   odpověděl:
SM 20 opouštíš po projetí 103 vložák vpravo. Pak ještě 2x pravá a máš K.
foto
ZdenekJ   30.01.2021 v 22:33   odpověděl:
SPK K se bere po opuštění SM 20, kus za 103 jsi na kříži, P,P,v detailu P na SPK K, šipka tě vrací (otočit ji), P,(SPK O)otočit se po bublině ,P,L u zákazu,P (SPK J), otočit a P pokračuju SM20
foto
Vláďa   30.01.2021 v 23:07   odpověděl:
Díky, všechno jasné! Prostě když jsem se jel otočit přes O od severu, tak jsem zapomněl udělat vložák. Tak všechny ostatní udělám a tenhle ne! A vovovovovo tom to je!


ZPĚT na 1. stránku 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 < 126 > 127 128 129 130 131 132 133 134 135