začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Duža   29.03.2021 v 17:08   napsal:
Na čtvrtek jsem pro vás vyhrabal a upravil funkčnost dalšího lehkého interaktivního itíku, tentokrát z roku 2005.

Byla u toho i výsledková listina, kde se můžete podívat jak jste tenkrát byli úspěšní.
Ale ať vás neklepne pepka, když uvidíte počet účastníků !!! VÝSLEDKY z r. 2005
foto
michal.g   30.03.2021 v 14:46   odpověděl:
Koukám, že jsem to měl za 100. Tak doufám, že si neudělám ostudu a nebude to tentokrát horší
foto
Duža   30.03.2021 v 18:20   odpověděl:
Ale druhý pokus jsi už měl za 0 TB.
foto
R.A.   30.03.2021 v 19:15   odpověděl:
Jj uvažoval jsem stejně, já to mám ještě horší
Počet účastníků vypadá na první pohled skvěle, ale je tam jeden, co to poslal 7x a spousty těch, co jsou tam 4x-6x. Ale 2x víc než teď jich asi bude. Možná ale dnes někomu nevyhovuje ten formát. Znám pár lidí, kteří si to pak jezdí v klidu na tajňačku a než aby napsali do diskuze s problémem, tak mi raději zavolají
foto
Duža   30.03.2021 v 19:32   odpověděl:
To je Petře škoda, že o nich nevíme. Určitě by větší počet potěšil všechny autory. Samozřejmě by to potěšilo i mě a nebo Michala, kteří tomu věnujeme opravdu hodně času.
Tak vy co to jezdíte bohužel nesoutěžně, napište do diskuze alespoň větičku !
foto
Vláďa   30.03.2021 v 20:22   odpověděl:
No Tě pic - lehký ITI a začínal jsem na 660 TB a za nula bylo až na počtvrté. To zase bude ostudy!

foto
Vláďa   27.03.2021 v 10:39   napsal:
Krásná etapa, jezdivá, jednoduchá, věděl jsem co po mne autor chce, jenom přijít na to, jak to udělat, plná chytáků, takže očekávám příděl na plný ranec.
Bez ohledu na výsledek - takovéto etapy se mi líbí, vždy vím, že každá chyba je moje blbost. A jen to nesmím jezdit 2x a ještě kontrolovat. Jsem zvědav, zda se mi to dnes vyplatilo. Přeměřování na monitoru není sranda.
To Ludva i HR"
foto
clarus8   27.03.2021 v 10:43   odpověděl:
nějak jsem to projel, ale podle mne se to projet vůbec nedá, ale nemohu napovídat pro ostatní
foto
Duža   27.03.2021 v 10:51   odpověděl:
Dopolední report:
Nevypadá to vůbec zle, i když čistě to nemá nikdo !
Nejlépe na PK je Junior (1+2) a Martin (1+3)
Žravá dáma se dostala díky času na bednu !!
Ostatním chybí max. 4 plus nějaké navíc.
Až na Claruse a pepu, ti asi měli problém.
foto
michal.g   27.03.2021 v 11:25   odpověděl:
Vypadá to, že se do výsledků vloudila chybička, jestli jsem to nespletl já, tak je tam 1 čistý a 1 za 100.
foto
Duža   27.03.2021 v 12:46   odpověděl:
Dopolední report po opravě chyby ve vzoráku:
Blbě jsem napsal vzorák, tak je to teď tak:
Nejlépe Martin za 0
Junior za 1+0, Tomáš 1+2 a David 2+1
Ostatní příděly nejsou vysoké, až na claruse a pepu.
foto
VláďaŽ   27.03.2021 v 21:29   odpověděl:
Drobná chybička se vloudila, na staženém PDF iti upřesnění vložáků není, pak jsem si vzpomněl na Michalův příspěvek a tak se podíval na origoš, takže znova a asi trochu zbrkle - no uvidíme. Ludvo pěkně připraveno , mně na rozdíl od Vládi se to nezdálo jednoduché
foto
Michal P.   27.03.2021 v 21:34   odpověděl:
Rozhodně to nebylo lehké, bylo to ale pěkné, jen mi mrzí jedna chyba. Bohužel za 260. I tak ale autor zaslouží
foto
michal.g   27.03.2021 v 21:50   odpověděl:
Je zajímavý, kolik lidí dokáže zblbnout to, že dopředu vidí reál...
foto
VláďaŽ   27.03.2021 v 21:58   odpověděl:
Ano, to je pravda, to jsem krom jiných POKAŽDÉ já
Dotaz nebo spíš dva:
1. jak jedu z konce SM (M jsem nenapsal) pro W?
2. jak jedu pasáž 77D?
foto
michal.g   27.03.2021 v 22:00   odpověděl:
1) reálně na L. Přikázaný směr tě hodí na nemapovou, pak to L a potom R pro W
foto
Vláďa   27.03.2021 v 22:02   odpověděl:
Lehkost či složitost dnešní etapy - je to věc názoru, já jsem s ní problém opravdu neměl, Ludvovi etapy mě vyhovují.
Když pominu, že jsem ráno jel 2x kolem SPK 7 na chlupatici, ale napsal jenom jednu, tak největší problém jsem měl s návratem na SM po opuštění v kótě 706.
Paradoxně úplně první moje dopolední varianta před finální opravou po kontrole s odevzdáním JV, byla správná - SPK E a P. Ale jak mne otočení přes SPK E vrátilo na přetahovačku k SPK P, tak jsem si řekl, proč bych tam zajížděl (úplně jsem zapomněl namyšlenou variantu přes kótu 607 proti SPK X), když mne tam přetahovačka vždy vrátí, tak jsem našel verzi přes SPK A pomocí vložáku (namyšlena verze SPK 4 a A) a po Dužově hodnocení jsem hledal ještě jinou verzi (také chybná - SPK 7 a W). Ať je to tak nebo tak, také jedna chyba za 260 TB + dlouhý čas kontroly.
Opravdu pěkná etapa!
foto
michal.g   27.03.2021 v 22:05   odpověděl:
2) výjezd ze 607, 1. chlup pro E, pak přikázaný směr, 2. chlup do jednosměrky, 3. k zakázanému vjezdu, tam pro první 7, pak 2x pravá, znovu zákaz vjezdu, druhá 7, poslední chlup levá, nemohu přes 76, takže objíždím jihem a přes D
foto
VláďaŽ   27.03.2021 v 22:05   odpověděl:
Jasně. Asi dělám zase stejnou chybu (možná dokonce byla i na Ludvově etapě, ale už nevím) - proč nejedu reálně L na konci SM? To musím jet nejprve "reálně" na další křižovatku?
foto
ZdenekJ   27.03.2021 v 22:09   odpověděl:
To VláďaŽ. Mnemotechnická pomůcka. Musíš projet tu svislou čáru mezi koncem SM a povelem. Na konci by jsi ji dělal, kdyby byla napsaná na konci té SM.
foto
michal.g   27.03.2021 v 22:11   odpověděl:
Ano, v iti máš, že po SM máš jet reálně na reálnou L.
Pokud bys měl jet L na konci SM, tak to musí být zapsáno jako výjezd ze SM, tzn. buď zakreslené L u konce SM, nebo zakreslená šipka výjezdu nebo vložák na konci SM jeď L.
foto
VláďaŽ   27.03.2021 v 22:16   odpověděl:
To ZdenekJ + michal.g: zase díra ve vědomostech Škoda, že jsem to nevěděl dřív
Ad 2: chlupy jsem spočítal správně, leč jednu 7 nenapsal, no a pak jsem jen okem variantu přes D zavrhnul, že je delší, a ona mrška je (v mém měřítku) skoro o 2 cm kratší
foto
michal.g   27.03.2021 v 22:20   odpověděl:
O 2cm než která? Kontroloval jsem všechny možné průjezdy a všude bylo 20%.
foto
michal.g   27.03.2021 v 22:23   odpověděl:
Aha, tys jel přes Y, tam je to jasné z tvaru...
foto
VláďaŽ   27.03.2021 v 22:25   odpověděl:
Jj, než jsem stačil odpovědět, našel sis to sám
foto
VláďaŽ   27.03.2021 v 22:31   odpověděl:
No, dnes to (na rozdíl od autora a HR ) ode mne tedy vůbec nebyl good job .
Je kratší noc, jdu se dospat. Mějte všichni příjemný zbytek víkendu a těším se na vás v úterý
foto
R.A.   27.03.2021 v 23:32   odpověděl:
To jsem fakt jako jedinej projel bodem? No toto . I ten pepa ho projel omylem, protože si ho jen jinam vynesl. Díky za etapu.
foto
Vláďa   28.03.2021 v 01:43   odpověděl:
To VláďaŽ: pamatuješ si to dobře, stejnou chybu z konce SM jet reálně na reálný údaj jsi udělal 6.2. na Ludvově etapě. Tehdy se z konce SM jelo reálně na reálnou P. Bylo to v závěru etapy. Mrkni na to a připomeň si to, tak si to zapamatuješ.
A nebo (bez urážky) je to pěkně vysvětleno v sekci začátečníci/učebnice/slepá mapa.
foto
Ludvík Prášil   28.03.2021 v 08:39   odpověděl:
Ahoj vsem,
jsem rad, ze se etapa libila, za drobnou chybku v iti - nebyly tam ty popisky u vl.iti se omlouvam, to mi nejak uteklo, prislusna vrstva zustala vypnuta pro tisk do pdf...
Michalovi diky za cinnost HR, vcetne komentaru a vysvetleni po soutezi - ja jsem tento vikend v zasade mimo site :)
Pozdravy
Lp
foto
VláďaŽ   28.03.2021 v 15:53   odpověděl:
Vláďa 01:43 h.: Ano Vláďo, dobrá a správná rada, zpět ke kořenům. Jak nejsou základy, všechno se může sesypat.
Vláďa včera 10:39 h.: I pro Tebe jedna (opakovaná) rada: neměř na monitoru, pak to sranda může být. Do okýnka v autě Ti nikdo monitor podávat nebude (tedy aspoň do doby, kdy místo papírového iti a map Ti do ruky vrazí tablet, ale to já už tady nebudu), a sbírku fixů máš bohatou!
foto
oldc   28.03.2021 v 16:22   odpověděl:
Na Dakru se jednou jedna etapa jela podle kazety, myslím že to dělal Sedloň.
foto
Vláďa   28.03.2021 v 20:39   odpověděl:
To VláďaŽ: cožpak jsi zapomněl, že tyto ITI jsou pro ježdění na PC s monitorem?

Těžko na cvičišti, lehko na bojišti a tak netisknu.

Já myslím, že už v červnu se pojedou první soutěže.
foto
VláďaŽ   28.03.2021 v 21:24   odpověděl:
Když myslíš
Nafasuj dost lihu

foto
michal.g   26.03.2021 v 17:01   napsal:
K zítřejšímu iti. K vložákům si prosím doplňte "za každým" a "vždy".
Děkuji.
foto
Duža   26.03.2021 v 19:24   odpověděl:
Dopsal jsem to tam
foto
michal.g   26.03.2021 v 19:41   odpověděl:
Díky!

foto
Duža   25.03.2021 v 10:21   napsal:
Dopolední report:
Itík z minulého tisíciletí nedělal problém téměř nikomu.
Jen LeMe a MichalP nenapsali jednu PK, kolem které museli jet.
Ale jeden, který v tom roce jezdil dokonce Federál, jel tentokrát úplně jinou soutěž!
foto
Vláďa   25.03.2021 v 10:29   odpověděl:
No nechval dne před večerem, to zase bude večer "funus" a kopec blbých rozhodnutí. Tedy u mne!
foto
VláďaŽ   25.03.2021 v 10:41   odpověděl:
Posílám průjezd a všechny zdravím ze 70. rovnoběžky (zatím) cestou k severu do Norska. Iti jednoduchý ale mám chvění, že jsem měco přehlídnul. Na kontrolu teď nemám čas tak to nechám na večer.
foto
Michal P.   25.03.2021 v 13:20   odpověděl:
Jak řekl Duža, zdálo se mi to tak lehké, že jsem si to po sobě nezkontroloval a přesně : nenapsal jsem jednu kolem které jsem musel jet A bohužel se mi to stalo podruhé za sebou, budu se muset nad sebou zamyslet
foto
R.A.   25.03.2021 v 21:19   odpověděl:
Tak to vyšlo. Ale Peťo mě teda pořádně nahecoval. Vedle ruky mi běžely stopky a ten čas fakt letěl. Na přepsání jsem měl pár vteřin a po odeslání jsem nevěděl, jestli jsem tam vůbec napsal vše. Tatovi teda dáváš strašně na frak
foto
VláďaŽ   25.03.2021 v 21:37   odpověděl:
Ano, dnešní výsledek odpovídá výsledku onoho ročníku federálu Na mobilu to prostě nedávám
foto
Vláďa   25.03.2021 v 21:41   odpověděl:
Bingo! ITI jsem v životě neviděl a poprvé mi to vyšlo a musím se zastat těch, kteří to jeli z mobilu. Tam se totiž podle mne nedalo postřehnout, že je jiná mapová orientace detailu od ZM.
A málem jsem přehlédl SPK I, při kontrole opraveno.

A ITI byl skvělý a rychle jezdivý!
foto
VláďaŽ   25.03.2021 v 22:12   odpověděl:
Copak o to, detail byl jasný od prvního pohledu (i na mobilu) - co se od něj dalo čekat. Ale pošupování po displeji a blbý brejle.. Holt na papíře je zlatý
foto
Duža   26.03.2021 v 00:17   odpověděl:
Musel jsem v tom iti upravit ten vložák. Původně tam nebylo "poprvé" ale "vždy"!
Tenkrát a v CEC dodnes se pamatovala dopr.zn. (návěští vložáku) při volbě nové trasy.
Zkuste si to projet postaru. Bylo to mnohem zajímavější !
foto
michal.g   26.03.2021 v 08:06   odpověděl:
... a zapomínal jsi při přehodnocení?
foto
R.A.   26.03.2021 v 10:52   odpověděl:
Včera jsem to ještě zkoušel a mám pocit, že jsem si vystačil s pamatováním té poslední značky. Je pravda, že se tam toho namotalo ještě o poznání víc.
V takovýchto jednoduchý situacích by to pamatování i dávalo smysl. Jenže pak je strašně moc situací, kdy to smysl nedává a nebo není jasné, jestli ještě tohle si pamatovat. Než tedy hledat nějakou nejasnou hranici, tak je za mě 100% lepší náš model, že si po vložáku nepamatuji nikdy nic. Ve STEPu to totiž funguje jinak a každý tam má právě jinou představu o tom, co si ještě pamatovat a co ne.
foto
Duža   26.03.2021 v 11:25   odpověděl:
Ano - když jsem Markovi, který mi ten iti poslal, připomínkoval, že podle našich řádů to nelze zajet, požádal mě o paragraf našich řádů, kde to je.
Byl jsem mile překvapen, jak to tam máme jednoznačně napsáno!

foto
Zbyťák   24.03.2021 v 20:28   napsal:
Pouštím se do diskuae velmi zřídka, ale potěšila mne Vaše reakce na můj příspěvek. Neustálé doplňování slovíčkaření stávajících řádů je pouze cesta do pekla. Vláďu bych požádal, aby se zdržel svých s prominutím přiblblých připomínek a nechal vše na velmi zkušených autoritách AOS. Souhlasím s Mattoniho návrhem, per partes přehodnotit jednotlivé paragrafy stávajících řádů, je na to v současné době přehršel času. Garantem zpracování bych navrhl Ráčka.
foto
Vláďa   25.03.2021 v 09:37   odpověděl:
To Zbyťák: díky za tvůj příspěvek, jenom potvrdil má slova, která jsem za ta léta již několikrát musel použít a za která jsem tady byl již mnohokrát a v podstatě na stejném principu tzv. utřen, tedy i nyní. Osobně si z toho nic nedělám, i když jsem možná s tímto názorem sám, možná je nás víc, jen se někteří bojí tohoto veřejného pranýře. A to však ale odhaluje tu krutou pravdu:
"Řády se vykládají a ohýbají podle toho, jak se to komu hodí. Zkušenější nejen věkem, ale i praxí mají vždy pravdu." Jinými slovy, dokud nebudeš pravidelně obsazovat TOP FIVE ČR, tak nám do toho nekecej.
A ještě doplním - nepohnou s tím, ani logické věci na sebe navazující jako třeba nyní: maluji komunikaci předkem a vytvářím mapovou křižovatku ve které se dle podmínek musím nějak chovat. Logicky z toho vyplývá, že pokud maluji předkem, tak i předkem vynáším kótu ve které se musím nějak dle stanovených podmínek chovat.
Chce to jenom rozum do hrsti. Čím více budou pro nováčky tyto věci srozumitelnější a logičtější, vzájemně propojené a na sebe navazující, tak tím větší je naděje, že naše odvětví tohoto druhu sportu zaujme více nováčků a nezajdeme na úbytě.


A nebo, že by to byl úmysl, aby nový vítr nevymetal zatuchlé pavučiny?


Myslím, že již mám dost zkušeností ze soutěží, které mám možnost spolupořádat a vidím, co a jak se dá či nedá nováčkům vysvětlit, co jim připadá podivné a co logické. A co myslíte, jaký je výsledek?
Jasné, jednoduché a logické věci vítězí na celé čáře. Zvykněme si, taková je současná hektická doba, která je patrná i zde - zkušení harcovníci z doby před 30 - 40 léty, kteří tehdejší pravidla / řády měli v malíku, se nyní při návratu diví tomu, jak se to jezdí dnes, tak jako se my, noví současníci, divíme tomu, jak se to jezdilo v sedmdesátkách a osmdesátkách.

V tomto okamžiku máte nepřekonatelnou výhodu všichni Vy, kteří pamatujete ten postupný přechod napříč desetiletími, změny řádů a způsoby ježdění a také těžkosti technicko-organizačního charakteru vyplývající z nové doby. Vám všem patří díky za vaše soutěže, zkušenosti i praxi a také jistě ocenění, že jste tento sport nezavrhli a vydrželi u něj tak dlouhou dobu. Ne všichni to dokázali, prý jsou na to už staří. Což je blbost, jak dokazují výsledky některých z vás.
Nicméně, zkuste opustit někdy svoje zatvrzelá stanoviska a podívat se na to z jiného úhlu pohledu.


P.S. Děkuji všem, kteří dočetli až sem!
foto
kk   25.03.2021 v 19:51   odpověděl:
Před 30 a 40 lety se jezdily orientační soutěže /mapa x reál/. Dnes s nástupem GPS už jen matematické olympiády, s tím, kdo vymyslí větší ptákovinu.
foto
Zbyťák   26.03.2021 v 19:12   odpověděl:
Souhlas Kájo, těším se na listopadové setkání v Beskydech, bude možná s překvapením.
Z
foto
kk   26.03.2021 v 22:54   odpověděl:
To překvapení? My s Pepíkem vyhrajeme, Ludvíci až druzí? Tak to máme v klubu naplánovaný.😂😂😂


ZPĚT na 1. stránku 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 < 104 > 105 106 107 108 109 110 111 112 113