začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 14. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 13. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
MartinK   8.05.2020 v 21:40   napsal:
Udělal jsem jednoduchý ITI, tři políčka. Řešení možná bylo trošku složitější. Děkuji všem, kteří si celý den lámali hlavu.
foto
Tomáš   8.05.2020 v 21:42   odpověděl:
foto
VláďaŽ   8.05.2020 v 21:46   odpověděl:
Jéééžiš, jednosměrka za rohem!!
Martine, bylo to skvělý, jelo se to tak fajn, že se ouplně klidně zapomínalo přehodnocovat. Tak jednoduché zadání, tak vymakané řešení
Po otevření jsem se na to moc netvářil ("jéžiš zase čtverečky!"), pak asi 5x měřil a teď musím říci FAKT PARÁDA!!
foto
Tomáš   8.05.2020 v 21:59   odpověděl:
Akorát mi pořád není jasné, proč po opuštění SM v kótě 238 má být pouze L a ne K L. Když jsem si po projetí kóty tuto zrušil, vč. detailu. Martine nebo někdo, prosím.
foto
MartinK   8.05.2020 v 22:04   odpověděl:
Tomáši, ty jsi nejdřív do detailu přidal bod A, potom zrušil kótu, ale tím, že tam byl bod A tak detail pořád existoval, ale už jako detail A.
foto
michal.g   8.05.2020 v 22:05   odpověděl:
Tomáši, bod A jsi si vynesl do ZM i do detailu, takže detail zůstal navázaný na bod a tudíž se nerušil...
foto
VláďaŽ   8.05.2020 v 22:06   odpověděl:
Šmarjá to je vymakaný, jak to ten chlap dělá?!
foto
Vláďa   8.05.2020 v 22:07   odpověděl:
Tak přátelé: sice na poprvé OK oproti ostatním, ale už s tím nic dalšího neudělám a od nájezdu na SM nechápu, ale vůbec nic. Prostě nic, musejí tam být věci, které se v nižších ktg. běžně nedělají.
Může někdo napovědět?
1) Proč se nejel vložák (dejka na SM) přes U?
2) Proč se jede pasáž LFLFM?
3) A proč jedu do cíle přes Y?
Když tohle shrnu, tak jsem dopadl ještě dobře.
foto
LIBUNA   8.05.2020 v 22:08   odpověděl:
Detail jsem si nezrušil, protože mě to v souvislosti se zrušením kóty vůbec nenapadlo, jinak ty ostatní finty už chápu, ale to první F mi není pořád jasné. Můžete prosím naťuknout?
foto
Tomáš   8.05.2020 v 22:09   odpověděl:
Nádhera. Vždyť jsem psal, že mám mezeru. Bod se vynáší i do detailu. Martine, jsi borec.
foto
Tomáš   8.05.2020 v 22:11   odpověděl:
to Libuna. SM opustíš pod mostem a pokračuješ na mostě. Jedeš přes F.
foto
VláďaŽ   8.05.2020 v 22:13   odpověděl:
Vláďo začnu odzadu:
ČK je v jednosměrce, proto přes Y (taky jsem to měl...)
Správný průjezd je LFLFN, ne M
Protože přes U bys jel po SM nebo šíleně daleko, tady to chtělo měřit a použít detail.
foto
MartinK   8.05.2020 v 22:14   odpověděl:
Vláďo:
1. přes U nemůžeš protože by jsi použil část SM
2. L je místo tvého U, F je opuštění SM v podjezdu, L je opuštění SM v kótě 238, F a N je cestou do ČK
3. Y bereš z důvodu mapové jednosměrky v místě ČK
foto
LIBUNA   8.05.2020 v 22:14   odpověděl:
Most sem považoval jenom za mapový, protože na SM není, takže jsem jel normálně po SM P (reálně tam byla křižovatka) a most mě nezajímal. Pokud bych jel pro F, tak proč ne i E?
foto
LIBUNA   8.05.2020 v 22:16   odpověděl:
Jasně, to E se dalo objet v detailu, ale ten most na SM nebyl
foto
Tomáš   8.05.2020 v 22:17   odpověděl:
to Libuna: Detail Ti přidá komunikaci po které je to kratší.
foto
VláďaŽ   8.05.2020 v 22:17   odpověděl:
Libuna: E nebereš, na most jedeš vlevo po detailu.
foto
Tomáš   8.05.2020 v 22:18   odpověděl:
Vyhodilo Tě to reálně!
foto
michal.g   8.05.2020 v 22:20   odpověděl:
Most je v reálu, z toho prostě neseskočíš. Musíš to objet přes F
foto
Thompson   8.05.2020 v 22:21   odpověděl:
MartinK: Proc jedu do ČK mapově v jednosměrce?? Já měl vždy za to že ČK se bere jako bod a tudiž do něj nesmíš vjet dokud o to nejsi požádám a dokonce jej nesmíš ani projet. Nebo je ČK bráno jako kóta??
foto
LIBUNA   8.05.2020 v 22:25   odpověděl:
Já jsem to bral jako jasnou fintu, když psáno bylo, že reálné jsou dopravní značky. Most mohl být klidně jenom mapový a reálně jsem tam mohl mít křižovatku. Nic to neřeší, je to jedno, v každém případě to byla pro mě nejchytákovatější etapa a díky za ni 🙂
foto
MartinK   8.05.2020 v 22:26   odpověděl:
Thompson, ČK je na mapové jednosměrné silnici, proto z ČK vyjíždíš ve směru jednosměrky a přijíždíš do ČK zase ve směru jednosměrky. Mimo pokyn v ITI do ČK nesmíš.
foto
Thompson   8.05.2020 v 22:34   odpověděl:
MartinK: Takze to beres jako bod. Tu jednosmerku jsem tam videl celou dobu. Ale pokud to ma byt bod/kota tak potom to musi být v křižovatce. A proto jsem to bral že ČK je samo o sobě v křižovatce. V řádech jsem o tom zatím nenašel nic.
foto
MartinK   8.05.2020 v 22:40   odpověděl:
Thompson: ČK je speciální, není to bod, ale chová se jako bod. Mapové jednosměrky jsou mezi mapovými křižovatkami a na mapě v místě ČK žádná křižovatka nakreslena nebyla. proto jednosměrka platila před i za ČK.
foto
michal.g   8.05.2020 v 22:42   odpověděl:
ČK není bod, ale nesmí se do ní mimo pořadí. Nemusí být v křižovatce, dokonce v naprosté většině v ní nebývá.
foto
Vláďa   8.05.2020 v 22:43   odpověděl:
Díky všem za objasnění, dnes to byla daň za jízdu z monitoru se snahou si vše pamatovat a uvědomit. Postupovat jako ve voze při soutěži, tak by to bylo jasnější:
1) jsem střevo, vůbec jsem si neuvědomil, že je to návrat po SM
2) Tuto pasáž chápu, vůbec mne v této chvíli nenapadlo použít detail, ten jsem řešil později. Pak je to jasné je to blíž přes F a ne E. Tady jsem si v dotazu přiklepl navíc F (v JV mám) a M (v JV ho nemám).
3) A co k tomu Y? Hlavně, že od začátku vím, že musím vyjet na západ kvůli jednosměrce.

To Martin:
Tak ty už do malého poháru nepatříš a já asi sestoupím o divizi níž. Co etapa, to jsem trotlík trotlíkovatější.

Snad se mi jízdy dle monitoru vrátí tím, že si budu v autě po tomto tréninku více uvědomovat vše, co si musím pamatovat. No, kéžby!
foto
Vláďa   8.05.2020 v 22:47   odpověděl:
Kristepane, to bylo jednoduché až mne to vše s..e, ale díky nápaditosti autora.
foto
VláďaŽ   8.05.2020 v 22:58   odpověděl:
No Vláďo, v tomhle s tebou spíš nesouhlasím. Zajímavé, pěkné, přesné, ... to ano. Jednoduché ale určitě ne, ani co do zadání (i když ty 3 okénka tak vypadaly) ani co do řešení (viz i výsledky prvních pokusů).
Určitě to ale nebylo moc na jízdu jen z monitoru, pokud na něj nemaluješ fixama...
V každým případě pěkné a vymakané
foto
Vláďa   8.05.2020 v 23:22   odpověděl:
To VláďaŽ: já to hodnotím z pohledu toho, že vše co bylo použito by měl člověk znát a umět používat. Např. moje chyba se SM, použití detailu dřív než k němu přijedeš, uvědomění si na závěr již uvědomělé jednosměrky.
A v podstatě celé to řešení ITI bylo postaveno jen na tom detailu. Stačilo přidat jen pár vlastních blbostí a bylo naloženo.
Na druhou stranu mne hřeje to, že patřím zhruba ke 250 - 300 lidem z ČR (nebo je nás více?), kteří znají AOS. Když o AOS někdy vyprávím nezasvěceným, tak nechápou o co jde, jak se to jezdí.
foto
kk   9.05.2020 v 15:37   odpověděl:
To Vláďa: vím o AOS, ale už nevím, jak se to jezdí
foto
Vláďa   9.05.2020 v 20:03   odpověděl:
To kk: Karle, pro mne jsi mezi těmi 300.

foto
oldc   8.05.2020 v 21:10   napsal:
Snažil jsem se přidat na opravu ale něco se pokazilo.

foto
michal.g   8.05.2020 v 10:07   napsal:
koukám, že bez vytištění na tohle nemám
foto
Duža   8.05.2020 v 10:22   odpověděl:
No, určitě to nesplňuje můj záměr na jednoduché pětiminutovky. Ale už jsme těch náročnějších měli tady několik. Když je dneska ten svátek, tak to snad ani nevadí. Já to zajel až napotřetí a s nápovědou. Asi to je trochu náročnější !
foto
Tomáš   8.05.2020 v 10:22   odpověděl:
Já si to vytiskl a nepomohlo to. Jsem hóóódně zvědav na vzorák.
foto
michal.g   8.05.2020 v 10:33   odpověděl:
zatím jsem si našel 360. tak už jenom 420
foto
LIBUNA   8.05.2020 v 10:36   odpověděl:
Ahoj, já si to netisknu, protože nemám kde, ale už vím, kde mi chybí těch 500, jedna opravdu parádní finta a jedno přehlédnutí. Kde mám těch 120 navíc jsem ale fakt nenašel.
foto
Tomáš   8.05.2020 v 10:49   odpověděl:
Já si našel taky 360, ale dál s tím nehnu.
Martine, moc pěkné.
foto
Tomáš   8.05.2020 v 11:04   odpověděl:
Hnul jsem. Mám dalších 200 či 300. Ale to už jsem 100 či 200 v mínusu.
foto
LIBUNA   8.05.2020 v 11:08   odpověděl:
Opravdu zajímavá etapa, já už jsem si to taky opravil na mínus 60...
foto
VláďaŽ   8.05.2020 v 11:48   odpověděl:
Hezkyyy, není to na uspěchání .
Já teda se do mínusu ne a ne dostat, furt mi chybí 100
foto
Michal P.   8.05.2020 v 16:57   odpověděl:
Jelikož si to dnes nemohu vytisknout, tak po Vašich komentářích ani nevím, zda mám vůbec začínat
foto
Vláďa   8.05.2020 v 17:24   odpověděl:
Tak mám dnešní ITI za sebou a jsem celkem spokojen, když vidím koho všeho jsem k této chvíli na body projel, je to nyní 2. nejlepší výsledek, vše jenom z monitoru, bez vytištění (jak jinak) a s rouškou protože jedeme KORONAAOS. Ostatně - jezdíte také z rouškou, když ještě nebyly zrušeny.
A nyní dotaz pro Dužu. Byl by docela zajímavý sumář za celý etapák jenom dle TB za průjezdy (takže bez časů) z prvních jízd (event. oprav).
Tak nezapomeňte - ROUŠKY!!!
A etapa? - podle mne jednoduchá a asi jsem si nevšiml nějaké "blbosti", jak je u mne již zvykem.
foto
Vláďa   8.05.2020 v 17:25   odpověděl:
A tak mi už ten 2. nejlepší někteří kazí!!!! Viď R.A.?
foto
R.A.   8.05.2020 v 17:27   odpověděl:
Jsem byl zase vyklepanej z těch vašich řečí a nakonec to nebylo nijak hrozný. Jen jsem měl strach to odevzdat. A mám tam i těch 60, což by mohlo být těch vašich mínus 60
foto
michal.g   8.05.2020 v 17:44   odpověděl:
i když se tenhle itík moc nehodí na korona AOS jen na monitoru, tak pro mě zatím to nejzajímavější, co se "jelo". už chápu, proč je Ostravský volant tolik chválená soutěž. Martine moc pěkný!
foto
R.A.   8.05.2020 v 18:42   odpověděl:
Tak těch 60 mám fakt navíc, ale to je teda nuda a nevyužitý potenciál itineráře.
Takže na ty vaše mínusy to nevypadá
foto
PetrM   8.05.2020 v 19:41   odpověděl:
To MartinK: Potom, co jsem se dozvěděl, co jsem všechno zmastil, tak za mě zatím nejlepší ITI. I kdybych si to tisknul, tak nevím, jestli bych to dal.... A proto jezdím rád do Ostravy....
Jen mi štve, že Klasovic nejezděj mistrák.....
To čínskej slávista ze Žamberka: Jdi do prdele s rouškou!! Doma si můžu chodit a řešit ITI jak chci a dělám totéž i venku.....
foto
LIBUNA   8.05.2020 v 20:42   odpověděl:
Tak na pětiminutovku to určitě nebylo, ale bylo to pro mě velmi zajímavé a poučné. Měl jsem to za 500+120 a po hodinovém laborování na počmáraném monitoru jsem si našel chyby za 600+180... Pošlu to tam na opravu a budu se těšit na vzorák a případné objasnění chyb...
foto
Vláďa   8.05.2020 v 20:46   odpověděl:
To PetrM:
Tak ty nemit naše rouška, ty nepšitel naroda Čechy, ale naš dobry pšitel, čim vic ty dat lidem korona, a byt roznašeč našeho bacila, tim vice mi my prodat rouška. Slavia dobry partner, to sparta nedobra parta.
foto
VláďaŽ   8.05.2020 v 20:52   odpověděl:
Já tam taky pošlu opravu, podle všeho to budu mít za 100, a budu čekat na vzorák, páč si myslím, že to mám dobře!
foto
Vláďa   8.05.2020 v 21:08   odpověděl:
Také budu čekat na vzorák, protože kromě 60 TB jsem už nenašel vůbec nic, připadá mi můj průjezd jasný a jednoznačný, ale není podle autora. Už se těším na jeho myšlenkové pochody a na finty, na které jsem naběhl.
foto
michal.g   8.05.2020 v 21:09   odpověděl:
jo, má to Martin opravdu perfektně vymyšlený!
foto
Tomáš   8.05.2020 v 21:14   odpověděl:
Těch mých - 100 je samozřejmě + 60. Taky jsem pořád zvědav na vzorák, nemůžu na to přijít. Ale když to potvrdil R.A, bude to mít Martin dobře. Mám zřejmě někde mezeru ve vzdělání.

foto
Zbyťák   7.05.2020 v 17:36   napsal:
Ještě ke včerejší koronaaosce Jirky. Ta měla být součástí vyplnění času mezi obědem a vyhlášením výsledků v Kunčicích, coby "Narozeninová". Posádka na prvním místě by obdržela 2x láhev whíísky, na druhém 2x Prantlův lovečák a na třetím Prantlovo Vysočinu. Coš takiego připravíme i v příštím roce. Vzhledem k tomu, že jsem v tom svém zabordelém stroji našel správné průjezdy, postavil jsem se z recese na start ve 21:00 a zvítězil jsem. Všem, co šrotili své mozkové závity, se hluboce omlouvám, ale snad v tento den mi to jistě prominete.
foto
Bartma   7.05.2020 v 17:38   odpověděl:

A kdo jinej by měl včera všechny pojet?
foto
VláďaŽ   7.05.2020 v 20:34   odpověděl:
Věřím Pavle, že jednu z těch dvou lahví whisky pro vítěze máš už úspěšně v sobě!
foto
VláďaŽ   7.05.2020 v 20:35   odpověděl:
... tam chybělo NA ZDRAVÍ!

foto
michal.g   7.05.2020 v 10:11   napsal:
tak jsem tak dlouho přemýšlel, kudy je to do cíle nejkratší a pak z radosti, že už to mám nenapíšu tu průjezdku, přes kterou to vede! ach jo
foto
Vláďa   7.05.2020 v 10:23   odpověděl:
No, dělat tyhle věci jen z monitoru je nářez, ale je to takto určeno, tak co se dá dělat. V tom má Janek pravdu, že souřadnicové tratě nejsou to pravé ořechové.
foto
VH   7.05.2020 v 10:32   odpověděl:
Nevím, čím to je, ale z 29 itinerářů co jsme odjeli oba, mám s PetrM stejný (dle bodů) průjezd trati v 11 případech a v dalších 8 o jednu průjezdku. Škoda, že v reálu je to o poznání horší
foto
Tomáš   7.05.2020 v 10:37   odpověděl:
Asi že v reálu to jezdí s 5r3.
foto
PetrM   7.05.2020 v 10:46   odpověděl:
Teď nevím, jestli mě maj tyhle poznámky potěšit nebo na..at
Akorát by měl VH poslat Dužovi nějakej svůj ksicht, aby se objasnil. Já si teda myslím, že to je člen mistrovské posádky st.č.17 ale možná ne....
Ale vo tom to je!! Je to prostě prostor k učení a k opakování!!!
foto
5r3   7.05.2020 v 10:57   odpověděl:
Noo, několikrát ses tu vymlouval, že ti řidič nenahlásil průjezdku. Ve skutečnosti jsi jí zapomněl napsat
foto
PetrM   7.05.2020 v 11:26   odpověděl:
Máš mě kontrolovat!! Znáš mě, ale Alzheimer sedí zatím na zadním sedadle jen částečně!!!!
foto
kk   7.05.2020 v 12:02   odpověděl:
K tomu VH mně Petře ještě napadá Vláďa Horyna, nebo Venca Hruška...
foto
michal.g   7.05.2020 v 12:17   odpověděl:
je to st. č. 17...
foto
VH   7.05.2020 v 12:21   odpověděl:
Petr má pravdu. Jméno už bylo zveřejněno v rámci iniciativy "Sundej roušku", ale to už zapadlo. Chtěl jsem zvolit něco jiného, když zrovna v AOS je Vladimír každý druhý Tak jsem se inspiroval právě u kk
foto
R.A.   7.05.2020 v 17:23   odpověděl:
Na pohodu , ale Smutro to tedy dává ve vekým stylu. Bartma se dneska překonal a dostal synka pod tlak
foto
Bartma   7.05.2020 v 17:28   odpověděl:
To R.A.: Třískám se tu smíchy nad Tvým zasvěceným sportovním komentářem!
Ale je to pravda, už jsem mu to psal, že dnes se mnou bude mít sakra prácičku! A to tam mám vždycky minutu, než mohu vůbec odstartovat a další 2-3 minuty, než mu to vytisknu (samozřejmě, že i sám obrázek využiju - já bych to z mobilu už nedal, jak slepnu)

To Michal P.: Paráda, to bylo příjemné svezeníčko, díky!!!
foto
matonni   7.05.2020 v 21:26   odpověděl:
to Bartma: 2 až 3 minuty tiskneš? To máš asi archivní EPSON LX 850 nebo dokonce formát A3 EPSON LX 1050? Jinak si nedokážu vysvětlit tu prodlevu. Ty jehličky musí nechávat následky na sluchu, ne na zraku
foto
Bartma   7.05.2020 v 21:56   odpověděl:
To Matonni: HP930C Nejprve screenshot, pak vložit do obrázku v malovátku, oříznout, uložit, otevřít v prohlížeči obrázků, poslat do tisku...A po další minutě beru do ruky fixku na jednosměrky a druhou na přetahovačky...Ty 3-4 minuty po STARTu to trvá s pravděpodobností,hraničící s jistotou
Však jsem to dnes zase projel. Asi je na čase rozdat si to na férovku
foto
michal.g   7.05.2020 v 22:03   odpověděl:
A proč proboha nedáš jen Soubor - Tisk?
foto
matonni   7.05.2020 v 22:03   odpověděl:
to Bartma: A co zkusit na stránce s otevřením itíkem pravé tlačítko myši, volbu tisk a během vteřin ti leze itík. Alespoň u chromu to tak funguje, tiskne to jen obrázek - itík, žádný balast okolo.
foto
VláďaŽ   7.05.2020 v 22:14   odpověděl:
Tak tak, bať bať, to i mně na stařičké technice
foto
Vláďa   7.05.2020 v 23:14   odpověděl:
Ale chlapci, chlapci to je soutěž na monitorech, takže já první jízdy jezdím naostro a vždy jenom z monitoru. Teprve pro opravy zase z monitoru hledám lepší řešení. Takže žádný tisk předem a škrtání jednosměrek a vyznačování kót. Potom vám vznikají zbytečné prodlevy.
Pro řešení opravy jsem si vytiskl až včerejší etapu, kdy jsem si porovnával ten mapový tvar, zda jsou úhly stejné nebo nepatrně rozdílné.
foto
Bartma   7.05.2020 v 23:56   odpověděl:
Abych to zbavil zbytečných okrajů, políčka pro psaní průjezdek,... Prostě max. roztáhnout.
Já vím, některé itíky by byly čitelné i bez ořezání, ale některé jsou i tak dost nepřehledné.
Někdy je dobré si i něco zesvětlit kvůli č-b tisku atd. A navíc - stejně nikam nespěchám


ZPĚT na 1. stránku 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 < 185 > 186 187 188 189 190 191 192 193 194