začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Vláďa   4.05.2020 v 00:10   napsal:
Ještě jednou omluva všem s tím startem, tím jsem si zkazil sám věc pro vaši radost.
A velikánské poděkování DUŽOVI za konečnou grafickou a hlavně čitelnou úpravu ITI, s mým podkladem byste asi vyskočili z okna za ITÍky.

A tak postupně:
1) byl jsem si vědom toho, že to bude těžší a o pozornosti jenom pro monitor, protože bylo důležité si pamatovat kudy jsem jel, ale zase to bylo něco jiného

2) oproti roku 2018 tam byly dvě změny
a) některé SPK byly pod jinými písmeny
b) pytel u Penny je mapový, v roce 2018 byl jen naznačený, kdy po vložáku za "hlavní" se jelo P, před Penny skončila mapa, ale jednoznačný výjezd kolem parkoviště proti hodinkám vás navedl zpět na mapový vous, hned pravá a hned levá vložák. Nyní se mělo jet proti SPK D, protože pytel byl mapový a jelo se po hodinkách.

3) K poslednímu H - musím tímto požádat Dužu o přepočítání výsledků, protože ano, přes 101 je to v podstatě stejně jako přes H, ale změnou otáčení se to změnilo. V tuto chvíli sám nevidím, proč by to tak mělo být jinak.
Pravdu má Libuna a R.A.

4) tou čtvrtí na husto projížděli jenom ve velkém Shelláci a v sobotu dopoledne, takže obyvatelé zvyklí na šrumec kolem Penny si ani nevšimli, co se děje. Navíc po Žamberku se o soutěži, díky velké propagaci vědělo a počítalo se s tím. V tom tady máme i zatím výhodu.

5) V roce 2018 mi skutečně Zdeněk Jíše vyčinil přesně za tuto část co proto a mělo to dozvuk při podvečerním vyhodnocování, kdy jsem si myslel, že Víťu s paní už nikdy neuvidím. A jsem rád, že jsem je na další soutěži zase potkal, že se v Žamberku otrkali a otužili před fintami a nástrahami AOS.

6) Jak to bylo se Šimonem Bartoněm?
- Šimon se na přípravě tohoto ročníku nepodílel a snad tam ani nebyl v den soutěže. To o čem jste debatovali v diskusi bylo z roku 2017, kdy se jela obec Písečná i Lukavice mezi Letohradem a Žamberkem a Martin se nechal, v rámci kontroly tratě v průběhu 2. etapy, odnavigovat od synka a tím zjistil určité možné jeho vlohy pro AOS, kdy odhalil některé finty. A tyto synkovi vlohy využil při přípravě tratě z roku 2019, kterou celou stavěl a vzal Šimona jako etalón obtížnosti, přičemž na mne moc nedal.

7) Ta rovně na začátku byla v opravdu tak nepatrném zakřivení, že nemělo vůbec cenu o čem uvažovat, protože se dalo jet v podstatě jenom vpravo (a nebyl důvod) nebo přímo, takže zpětně myšleno tam ani nemusela být. To je asi to, co mohlo mást.

Tolik k tomu co asi jste hledali odpovědi v diskusi. Prosím berte to tak, že pořad se člověk učí a musí učit.
A teď jdu předělávat příští ročník, abych se poučil.

foto
LIBUNA   4.05.2020 v 00:42   odpověděl:
Vláďo, kdybych se nenechal v ostrém pokusu zlákat tím "F" proti směru, stejně jak psal R.A., a pokud se nebude počítat to "H" na konci, tak bych to díky odškrtávání značek fixkou na monitoru zajel asi napoprvé dobře. Tvoje a Jankova etapa mě bavily nejvíc a zajel jsem je docela dobře. U obou jsem měl v sobě tři piva po celodenní práci a čtvrté jsem načínal, takže asi v tom budu pokračovat.

Zítra mám pauzu, jede se můj itinerář, tak si ho pěkně užijte. Mělo by se to dát celkem v pohodě zajet na monitoru i na mobilu. Pokud na to nebudete moc nadávat, tak bych mohl zkusit něco vymyslet taky na skutečném mapovém podkladu, když je v seznamu ještě pár volných termínů. V Trutnova máme ulici R.A. Dvorského...
foto
Vláďa   4.05.2020 v 07:10   odpověděl:
To Libuna:
- díky a už se na dnešek také těším, budu zase na druhém břehu celého KORONAAOSu.
foto
PetrM   4.05.2020 v 08:04   odpověděl:
Tak já se taky mohu připojit k této bohaté diskusi, když jsem si to teď ráno projel v klidu.
Pamatuju si to zcela živě, protože 21.dubna 2018 byly v Žamberku dvě mistrovské posádky - Zdeněk Jíše s Jardou Markem a já, který jsem jel sám.
A protože jsem jel sám, mohl jsem klidně nahlas v autě nadávat na autora. A že jsem byl tady hodně sprostej!!! Měl jsem tuhle sekci tehdy za 200 TB (jednou jsem přehlídnul dejku na výjezdu od Penáče - tady má pravdu clarus, byly tam plechy tehdy na popelnicích) a jeden plech jsem zapomněl napsat (to je normální, když člověk jezdí sám). A taky si pamatuju, že někde tam, kde je na současné mapce plech B, byla tehdy živá a já jezdil furt proti ní a jen jsem těm holkám mával.... A ten Shell vyhráli Ptáčníkovci s plným autem dětí....
A k tomu současnému koronaiti - měl jsem navíc plech D u Penáče bo jsem nejel podle směru otáčení. A mám tedy výkaz CCFHDHGBEHGGG. Proto absolutně nechápu, proč je ve vzoráku ještě na konci H.
Jakmile se konečně dohrabu do kóty 101 s výjezdem, tak si kvůli vložáku před kótou 111 udělám ještě jedno kolečko (obdélníček) přes SPK G a jsem konečně ve 111 s výjezdem na JJZ. Beru naposledy SPK G a mažu do ČK1 už bez plechu. Všechny vložákové značky tady už mám dávno projeté a jedu tak, abych se vyhnul přetahovací šipce.
Díky Vláďovi za podobnou pakárnu!! Proto jezdím dycky rád do Žamberka protože tam jsou takové chujoviny, jaké jinde nepotkám a o to víc mě mrzí, že jsme o ně letos přišli.
foto
Janek   4.05.2020 v 10:06   odpověděl:
Taks postavil etapu za čas X a následně strávil čas 1,5X omlouváním za ní. Chápu tu snahu být dobrým stavitelem, ale určitou úroveň být splachovací si taky nastav. Nemusí se povést vše na 1*, vždycky někdo pindá. To je normální. Důležité je se z teho nezbláznit.
Dneska jsem si říkal, že si Liborovu etapu zajedu. Hlídám si čas a u teho pracuju. Samozřejmě jsem otevřel přihlašovací stránku v momentě, kdy zbývaly 3s. Než jsem tam naklikal jméno, už mi to ujelo.
foto
Vláďa   4.05.2020 v 10:34   odpověděl:
To Janek, souhlas, ale mám zažité, že je lepší se vícekrát omluvit a přiznat chybu (pokud je jednoznačně zjištěna) než nechat protějšky v naštvanosti, že mi za to ani nestojí se omluvit.
A díky všem, kteří brali včerejšek s humorem i dali mi nějakou podporu.

foto
michal.g   3.05.2020 v 21:16   napsal:
no, věšteckou kouli nemám,, a i když jsem se dost dlouho snažil vydedukovat, kam mám vyjet, tak jsem to nevymyslel, takže vzdávám...
foto
michal.g   3.05.2020 v 21:17   odpověděl:
... a teď tu čtu, že se mělo vyjet na sever. já si udělal průjezd s výjezdem na jih, tak jsem rád, že jsem to neodevzdal.
foto
Vláďa   3.05.2020 v 21:29   odpověděl:
Michale - omluva i Tobě!
foto
michal.g   3.05.2020 v 21:49   odpověděl:
Vláďo, v pohodě. Rád si to zajedu, až budu mít možnost si to vytisknout.
Ale upřímně, dát něco takového na soutěž, která se jezdí jen na monitoru je trochu úlet
foto
VláďaŽ   3.05.2020 v 21:54   odpověděl:
No, mimochodem, dát něco takového v reálu do vilové čtvrti...
Ale Vláďa tvrdil, že lidi v pohodě
To ho muselo stát panáků pro sousedy
foto
Ruso   3.05.2020 v 22:03   odpověděl:
Vidím, že máme skoro rovnaké zážitky z dnešnej etapy, mňa tak zaskočila hustota dopr. značiek, že som odštartoval z ČK1, po nejakom čase som si všimol, že štart je inde, vyskúšal som obe možné verzie štartu, jedna začala fungovať no a potom som sa nejak dopracoval do cieľa, ale nešlo mi odovzdať výkaz, padol mi internet, ale po 2 minútach sa mi to nakoniec podarilo. Nakoniec sme mali všetci rovnaké podmienky a každý sme sa t tým popasovali ako sme vedeli.
Napriek všetkým pripomienkam vďaka Vláďovi za fajn zábavu a aj že mi vykúzlil úsmev na tvári - dávno som nebol taký rozhádzaný pri riešení itíku
foto
michal.g   3.05.2020 v 22:07   odpověděl:
pohádal jsi se sám se sebou?
foto
Ruso   3.05.2020 v 22:11   odpověděl:
ako píšeš, bol som pohádaný sám so sebou, ale sme si dali po pive a už dobre
foto
VláďaŽ   3.05.2020 v 22:11   odpověděl:
.. nepohádal, ale poházel, až se rozházel

foto
Vláďa   3.05.2020 v 21:12   napsal:
K dnešní etapě:
- tuším, že to asi bylo na monitor náročnější kvůli pozornosti a je lepší to jet ve voze.
Nejprve velká omluva všem, za to, že mi utekl výjezd ze startu, ale pochopil jsem, že komu to nesedělo, tak jeli na druhou správnou stranu. Nevýhoda toho, že já přeci vím, kterým směrem je vpřed ze startu, ale nedošlo mi, že na vás jsem zapomněl. Moje velká minela, za kterou se upřímně omlouvám. Výjezd je na sever.
K této etapě mne přivedl Janek, že má rád reálie. Tak jsem vytáhl skutečnou situaci skutečně připraveného ITI pro existující prostor a jedná se o úvod etapy pro ktg. Shell na Rallye Šmídl v roce 2018. Na startu při rozpravě všichni dostali nápovědu, že etapa má 80 minut vyčleněného času, 32 km délky a že k projetí 1. mapového údaje se dostanou zhruba za 40 až 45 minut, tedy ať nepropadají panice. Princip byl jen na množství vložáků, které na sebe navazují a neustále hatí jet do potřebné kóty. Využil jsem prostě vilové čtvrti, kde jsou takto rozmístěny dopravní značky, než to někoho napadne redukovat.
Někteří pamětníci tuto etapu poznali a děkuji jim za to, že nezapomněli na zážitek 2 roky zpětně.
Pokud mne někteří proklínají, tak jsem si myslel, že se to sem také hodí jako stolní experiment, jsem rád, že to vyšlo na neděli, kdy je více času. Vždyť to bylo jen na dva vložáky přes dvě kóty bez podmínek a mapových fint a podobných přemýšleček, jak to je v řádech.
Zájemci mají možnost si tuto etapu projet na jakémkoliv streetview, já používal Panoramu na Mapy.cz.

No a k R.A.: ano i takové části etap se u nás jezdí, někteří mistrovští jezdci také ozkoušeli, ale těžké to snad nebylo, ne?
foto
clarus8   3.05.2020 v 21:16   odpověděl:
Bez vytisknutí a odmazávání vložáku v té které křižovatce hooodně nepřehledné.
foto
MartinK   3.05.2020 v 21:23   odpověděl:
Při výjezdu na sever jsem skončil mimo mapu. reálné R je při výjezdu na sever v kótě 107, nikde jinde. Proto jsem vyjel na jih. I tam bylo dojet reálně na R hodně přes zuby, ale hlavně za hodně plechů.
foto
matonni   3.05.2020 v 21:25   odpověděl:
Opět virtuální souboj s mým druhým já, děkuji RaJeci (nebo RaJecovi?) za předkousání, bodlo to.

Dnes po startu stačilo zaběhnout na špejchar, kde mám uložené materiály z minulých soutěží, odfouknout 3 roky starý prach a najít vzorák. Trochu vzpomínání: Přijeli jsme tehdy s manželkou a synem poprvé na Šmídla, vyklepaní začátečníci a v jídelně nás Bartma před startem uklidňoval, že je to etapa jednoduchá, že jeho Šimon to zvládl při najíždění bez chyby. Také si vybavuji směr startu, takže kolegové ponaučení pro vás – jezděte do Žamberku, nikdy nevíte, kdy se vám to bude hodit. Ze zbytku tehdejší etapy už toho moc nevím, snad jen to, že jsme v dnešním mapovém prostoru projeli nějakou stezku pro cyklisty (nechtěně, říkala žena), mezitím hromadu motání a asi hodinové projíždění uličkami, kde z nás místní museli být na palici. A pak jsme konečně opustili první mapové políčko a mazali dál, abychom nedostali disk za čas. Tenkrát jsme si odvezli skoro 4000 TB a nechápali, jak vítězní Ptáčníci mohou mít jen nějakých 1200.

Dnes to bylo malé deja vu, díky Vláďo
foto
Vláďa   3.05.2020 v 21:29   odpověděl:
Vyjedu na sever, ale hned dejka a levá, na další křižovatce rovně, potkám DZ "hlavní silnice", takže pravá do 107, kóta 107, protože jedu do 101, tak se chci dostat zpátky na hlavní, ale na výjezdu dejka, levá, znovu dejka, levá, nejkratší cesta přes 107, detail, takže levá a konečně vyjíždím zpět na hlavní vpravo - všechny vložáky jsem již projel poprvé. a pokračuji dle mapy do 101. A tam to začíná …… !
foto
Tomáš   3.05.2020 v 21:30   odpověděl:
to Martin: taky jsem to tak viděl, ale první reál R je hned za první dejkou.
foto
MartinK   3.05.2020 v 21:32   odpověděl:
Vláďo, myslíš to rovně v pravotočivé zatáčce.
foto
R.A.   3.05.2020 v 21:34   odpověděl:
Tady takhle jako zajímavost na netu proč ne. Ale pustit na něco takovýho Shell, jinak než ze srandy za víc jak 3 plechy je šílenost. Každá chybička je šíleně drahá a zrovna ty si často stěžuješ na drahé chyby. Nevšimnutí si první DZ hlavní před kótou 101 je za mraky. Já se pravděpodobně jen jednou špatně otočil a mám to za 480 Ale vy si tam prostě říct nedáte. Všechno je to lehký a Šimon to má vždy za 0. To bylo loni taky . Zajímavý, že teď to má v klidu doma za 400
Ale stejně pokud zase budete příští rok stavět mistrák pro Shelláky, tak dojedeme
foto
LIBUNA   3.05.2020 v 21:38   odpověděl:
No byl to mazec i na vytisknutém papíru pro opravu, čtyři průjezdy, každý mi vycházel trochu jinak, ale pořád nevím, kde mi chybí ta stovka. Při odpolední jízdě naostro jsem si značky odškrtával
lihovou fixkou na monitoru. Ale i tak to nedopadlo to nejhůř.
foto
Bartma   3.05.2020 v 21:40   odpověděl:
Ahoj Vláďo! Škoda, že jsi to uspěchal s tím startem!!! Ale stane se
Po 2 letech jsem uviděl něco, co bych měl znát, ale nějak mi to nesedělo - nejdřív jsem zkoumal, jestli fakt není start na jih a není to nějaká finta na mně, zvlášť když tam byly nějaké další drobnosti jinak. Třeba plech u "Peňáče", nebo se pletu? Pak jsem asi někde udělal nějakou chybku a celý se to sesypalo jak domeček z karet, nic nesedělo a čas letěl, tak jsem si jen říkal, že v tomto super prostoru už jsi vymyslel lepší zábavu a myslel tím ŠR2018 .
Možná bych ještě někde vyštrachal papíry, kde jsem si (i tobě!!!) ten průjezd maloval!
No nic, doma holt není nikdo prorokem!
Šimon mně potěšil. Volal mi, že první 4 minuty jel z ČK1 a poctivě si škrtal značky, než přišel na to, že to má jet z ČK do ČK1. Tak znovu, lépe a radostněji a nakonec 400TB za plechy je super výsledek!
foto
LIBUNA   3.05.2020 v 21:42   odpověděl:
to MartinK, pamatuju zimní aos, kde někteří mistři uhádali výjezd rovně po oblouku kruhového objezdu, protože tečna oblouku vede rovně... Takže tady jsem to bral jako nejrovnější rovně, které na zimní aos může nastat.
foto
matonni   3.05.2020 v 21:44   odpověděl:
to Bartma: U Penny se určitě objíždělo parkoviště, ale směr už z hlavy nedám. Jen vím, že se tam míjely posádky v obou směrech, kdo správně netuším.
foto
clarus8   3.05.2020 v 21:48   odpověděl:
to Mattoni a Bartma-u Penny to bylo proti současnému-tedy proti hodinám a PK byla na popelnici nebo co to bylo těsně před výjezdem z parkoviště
foto
Bartma   3.05.2020 v 21:57   odpověděl:
To matonni & R.A. : Úplně jsem zapomněl, jestli to vlastně Šimon tenkrát jel nebo nejel, a ani on si to nepamatuje. Ale spíš si myslím, že to chlapi pletete s loňským mým Šmídlem po Ústí - ano, tam mi to najížděl a já to na něm testoval, a on tenkrát opravdu v pohodě svištěl. Se Šimonem jsem se zkusmo svezl v Žamberku, když jsem tam dělal HR a jel zkontrolovat trať. Bylo to na té etapě, jak se tam čuchalo k těm bylinkám, a to nebyla tahle etapa!! Ale nevím, je to 2 roky.. Od Vláďi jsem pak nafasoval itíky, tak je možné, že jsme se tam jeli ještě podívat po závodech..
Každopádně - tahle etapa se jede lépe v autě, než takhle, ale za předpokladu, že si zaznamenáváš trasu. Já když jsem to Vláďovi najížděl, tak jsem to tak udělal, abych se nezamotal, protože po desátém odbočení už víš houby, jestli jsi tudy jel nebo nejel.. A připadalo mi to snadné, pokud je člověk precizní. Nevyžadovalo to žádné znalosti ani velké umění, jen to prostě nepoplést
foto
Bartma   3.05.2020 v 22:00   odpověděl:
To clarus8: Přesně tak Zdenku, proti hodinám a na popelnici! No vždyť říkám, že to trochu poupravil a už jsem v kopru!
foto
matonni   3.05.2020 v 22:01   odpověděl:
to Bartma: Martine, já jsem zas tolik etap, natož Šmídlů neodjel, abych si nepamatoval co jsi kde říkal. Loni jsme startovali z učiliště (nechytej mě za slovo, myslím si to), ale předloni si přesně tu situaci vybavuji, tuším, že u toho byli ještě Kozičtí. Tedy spíš jen Olga, Jirka nejspíš venku kouřil
foto
LIBUNA   3.05.2020 v 22:08   odpověděl:
Vláďo, jak vezmu to poslední "H"? Poprvé neberu 111 kvůli vlož. za hlavní P, beru "G", dejka za ním už je projetá, tak jsem do 111 jel kratší cestou přes 101 a mám za 111 už jenom G a ČK1. Co mám špatně?
foto
VláďaŽ   3.05.2020 v 22:09   odpověděl:
To Bartma:
V autě se tohle nejede líp (teda možná krom Šimona) páč šofér tohle víceméně prolítne bez velkých problémů za chvíli. Ale mitfáru klidně může vysadit třeba u toho Peňáče, neb ten si to líp zpracuje na tý popelnici než v autě, tam je za pár křižovatek v háji.
Pro mne má tohle k BOAS, teda pardóón k AOS = k orientačním soutěžím dóóóst daleko, bohužel.
Ale grafika, to malování nebo lepení těch všech značek -
Vláďo v dobrým!!!
foto
Bartma   3.05.2020 v 22:16   odpověděl:
To matonni: Víťo, je to možný, to bude vědět nejspíš Vláďa! Já si pamatuju na jednu situaci, jak měl Šimon něco s nohou a tak aby mu nebylo líto, že (a teď nevím co) tak jsem ho vzal do Žamberka, kde jsem dělal HR Vláďovi. A když byla chvilka, tak jsme vyrazili na trať a dojížděli posádky..V Písečné(?) na parkovišti jsme pak čekali na to čuchání a kecali tam s Arzitem a jeho parťákem s Audinou.. Jestli to bylo v roce 2018 a jestli jsme jeli i etapu s touhle částí, kterou nám Vláďa dnes naservíroval, to si fakt nepamatuju. Není to vyloučené, ani není vyloučené, že jsme se tam po závodech ještě mrkli, ale velmi velmi nepravděpodobné je, že bychom tam byli najíždět před závody, protože si myslím, že první Šimonův kontakt s tímto světem byl právě, jak měl zraněnou tu nohu a tak jel tenkrát se mnou.. 100% vím, že jsem říkal, že by neměly být pro Shellovské posádky problémy v I. etapě po ÚO, protože mi jí celkem v pohodě (asi 260) projeil i syn, který nemá (tenkrát neměl) kromě jednoho letmého kontaktu v Žamberku a 2 dětských soutěží v Pardubicích s AOS žádné zkušenosti.Bylo to ještě před naším prvním startem na Mikulášské omrzlici v Chlumci na Šimonovy narozky 1.12.2018
foto
Bartma   3.05.2020 v 22:33   odpověděl:
To matonni: Čoveče, s tím Arzitem jsme kecali v roce 2017.. Možná, že jsme to se Šimonem opravdu Vláďovi na ten rok 2018 najížděli. Bohužel si to fakt nemohu uvědomit a Šimon si to taky nepamatuje..Mně se to samozřejmě slejvá, protože jsem Vláďovi najížděl v tomto prostoru i předchozí ročník. Co si pamatuju, je ta barevná motanice, kterou jsem tam smolil (u popelnice, přesně jak píše Vláďa Ž), zatímco Vláďa Fabián si venku povídal s dcerou A že jsem si říkal, že kdo si to nenamaluje, kudy jel, tak tam bude bloudit než mu dojde benzín A že jsem Vláďovi kladl na srdce, že musí mít tu šikmou na mapě okatě šikmou, aby jí malinko přihnul, aby si toho opravdu každý všiml a táhlo to všechny ke spodnímu okraji při řešení nejkratší cesty...
foto
Janek   3.05.2020 v 22:41   odpověděl:
Mám stejnej zážitek jako Martin Klasa. Hned po odjetí reálného R v kótě 107 jsem vyjel z mapy, monitoru, Žamberka i ze soutěže.
Připomíná mi ten prostor dopravní hřiště pro školáky. Značek, že by za to romská rodina uměla 14 dní jezdit taxíkem a u každé všechno jen poprvé. Mám-li řešit itik na monitoru, nemůžu si tolik značek pamatovat. Tohle je trošku moc, Vláďo..
foto
matonni   3.05.2020 v 22:43   odpověděl:
Martine, ten rozhovor proběhl ještě před startem, stáli jsme u zadního východu z jídelny, Olga mi potvrdila, že u toho byla také. Se Šimonem jsme tam ještě diskutovali o fotbale a později na trati jsme se již neviděli. Já tě tu nechci ukamenovat důkazy, to probůh vůbec, jen ti nahazuji "výjevy".
To Vláďa: Jak píšeš, že si to některé mistrovské posádky v roce 2018 zajely také, tak s jednou z nich jsem seděl u Šmídla po dojezdu u stolu. A Zdeněk Jíše se tam dopočítal, že než jsi dojel ze startu na další políčko v iti, tak jsi musel 21 x přehodnotit. To pak opravdu stačí jedno přehlídnutí a máš nálož na celý ročník. Ale i o tom jsme již mluvili, loni rovněž a jak jsi sám říkal, prý jsi se poučil. Škoda, že jsme se letos nemohli přesvědčit na vlastní gumy, budeme se těšit na příští rok. Já vím, říkal jsem, že do Žamberka už nikdy, ale dám ti šanci, chlape.
foto
Tomáš   3.05.2020 v 22:45   odpověděl:
to Vláďa: souhlasím s Libunou. Také to vidím tak, že GH na konci je navíc.
foto
Tomáš   3.05.2020 v 22:47   odpověděl:
Kecám. H je navíc.
foto
LIBUNA   3.05.2020 v 22:47   odpověděl:
To Tomáš - mě tam přebývá jenom H
To Janek - jak jsi se dostal reálně až do kóty 107, pokud jsi nejel na té křižovatce za první dejkou po hlavní ani rovně?
foto
R.A.   3.05.2020 v 22:48   odpověděl:
S tím H na konci souhlasím, když jsem to pak podle mě naškrtal dobře, tak jsem se na H taky už nedostal. A možná tedy na konci jen dvě G, ale za to bych ruku do ohně nedal a znova se mi to už jet nechce
foto
Bartma   3.05.2020 v 22:57   odpověděl:
To matonni: tak asi jo, čéče. Klidně bych řekl, že ne, ale když se zamyslím...Fakt si to nějak neuvědomuju, ale tu debatu u stolu se Zdenkem J si vybavuju velmi zřetelně. Tvrdil jsem tenkrát, že má pravdu a může měřit a přehodnocovat, až se z toho unaví, ale ať udělá co udělá, nakonec stejně povolí ručku, trochu přišlápne plyn a dojede na konec ulice, kde na žádné varianty není prostor, protože DZ=VI a prostě odbočí a vše ostatní je zapomenuto. A může znovu přehodnocovat a měřit, nebo zase dojet na konec ulice...A když si tohle uvědomí, a pouze si značí,kudy jel, tak může pasáž odjet skoro bez přibrzdění Tenkrát mi to připadalo snadné, a vidíš - dnes jsem to nedal.
foto
Janek   3.05.2020 v 23:03   odpověděl:
To byl prvotní nájezd. V zápětí jsem pochopil, že to tam autor chce, protože nic jiného by nefungovalo. Pokud jedu na ZM, kde jsou zrovna úsečky, vyžaduji R=0°. Na plynulém oblouku umím taky zajet R. Naučila mě to AOS-praxe a nemám s tím problém díky tomu, jak vnímám matiku a geometrii. Vím, kam míříš a znovu už tu debatu nebudu podstupovat. Nemuselo to v itiku být, ale když už bylo, umím to zajet.
foto
Vláďa   3.05.2020 v 23:06   odpověděl:
Za chvíli odpověď nahoře v samostatném vlákně.
foto
R.A.   3.05.2020 v 23:18   odpověděl:
Jo jo, pro vás je tam vždycky všechno snadné . Jenže ono to rozhodně není jak říkáš, že by tě jenom vedly DZ. Ty tě dovedou jen s jedním lehkým opravdovým přehodnocením do kóty 101 od východu. Pak máš několik možností a já například jel na poprvé se točit dolů na obdélníček a jen dvě hlavní za sebou bez možnosti odbočení mne varovali, že tudy asi ne. Pak jsem se bohužel nechal nepochopitelně zlákat Fkem a objel to proti směru otáčení a bylo vymalováno, protože mi to následně přehodilo celé pasáže. A to ještě ulice s Géčkem a ta vedle nejsou rovnoběžné, takže geometrie je s otazníkem a ještě jednou jsem tam taky cosi měřil.
foto
Bartma   3.05.2020 v 23:30   odpověděl:
To R.A.: Máš pravdu - po závodu jsme řešili kratší průjezd a myslím, že jsem tenkrát ze tří blbých řešení navrhl nejméně bolestné ano i ne = tudy i tudy..Bylo řečeno, že HR je jeden kdežto závodníků celé pole, a to by bylo, aby na něco dalšího nepřišli! S tou geometrií máš pravdu, tohle nejspíš není "tamta" mapa, to bych určitě s Vláďou polemizoval z těch důvodů, co píšeš. Ostatně i ta diskutovaná reálná R je blbě nakreslená, ve skutečnosti ten oblouk v té křižovatce končí a dál je to na sr**ku rovné, tak kdyby si to Vláďa uvědomil, tak to takhle nedal. A protože tudymama denně jezdí, tak ví, že je to rovné a ani by ho nenapadlo, že to může mít zkresleně namalované díky Panoramě.
foto
Bartma   3.05.2020 v 23:33   odpověděl:
Tady je to evidentní, jak to vzniklo:
https://mapy.cz/zakladni?x=16.4644476&y=50.0813190&z=18&pano=1
foto
R.A.   3.05.2020 v 23:50   odpověděl:
Tím spíš jsou ty nářky na reálně R zbytečné. V reálu je to krásně rovně, přeci mě nezajímá co je v mapě a přesně jak psal LIBUNA, mám je to po hlavní (není vyznačená), nebo rovně. Tak co bych tam jinýho mohl jet.
foto
Vláďa   4.05.2020 v 00:16   odpověděl:
Přes hodinu jsem smolil odpověď a vy jste si na vše téměř odpověděli sami, jak tady ještě od mého posledního příspěvku čtu.

foto
oldc   3.05.2020 v 21:11   napsal:
V úterý sem byl v Žamberku najíždět právě tuhle část města, bylo to drahý (700 Kč v Peny u Zemana) a stejně to na výsledku nepomohlo.
foto
VláďaŽ   3.05.2020 v 21:42   odpověděl:

A uzený dobrý?
foto
oldc   3.05.2020 v 21:45   odpověděl:
Bude za měsíc, i špek, škoda že nemaj prodejnu o něco blíž.
foto
matonni   3.05.2020 v 21:49   odpověděl:
To uzený a špek budou za měsíc na Kladně?
foto
oldc   3.05.2020 v 21:55   odpověděl:
Ani náhodou, na mistráku v leteh devadesátých v noci sem projel všechny uličky dvakrát než sme našli cíl. Tenkrát se v ITI neuváděl a kdo ho nenašel měl smůlu.
foto
VláďaŽ   3.05.2020 v 21:56   odpověděl:
Jooo, tak to bude muset Olda do Žbk ještě jednou
foto
Vláďa   4.05.2020 v 00:32   odpověděl:
To Oldc a ostatní z blízkého okolí (viď VláďoŽ?):
- jestli mohu doporučit kvalitu, tak na vjezdu do Dlouhoňovic od Hejnic je něco jako statek s traktorkou dohromady, jehož prostředkem vede silnice, a součástí je i řeznictví.
Každý pátek (příští týden tedy asi čtvrtek) od 15.00 teplé uzené (krkovička, bůček, někdy kýta i plecko a rolády), čerstvě vytažené z udírny. Jinak uzenina z masa (zejména špekáčky, které z klacku neodtečou), ne z mouky. Kdo jednou vyzkouší nejezdí jinam.
POZOR! Silně návykové!
foto
matonni   4.05.2020 v 02:34   odpověděl:
Takhle provokovat a dělat ostatním chutě je nefér, nesportovní a proti řádům.
foto
VláďaŽ   5.05.2020 v 20:43   odpověděl:
To Vláďa:
Ha, tato tvoje informace mi zcela unikla, páč obsáhlé diskuze ji zatlačily do nižších pater
Vždy, když jsem tamtudy jel (např. na Šmídlrallye ), tak jsem si říkal, že tam je pěknej bordel. A ono to skrývá uzenářský ráj?
Odzkouším!

foto
Duža   3.05.2020 v 10:49   napsal:
Soukupe, Soukupe ! Co nám to děláš! Proč zjišťuješ kolik je SPK ve vzorovém průjezdu. Je to vidět na výsledcích. Kdoví, pod jakým jménem pak v další jízdě vystupuješ? Vždycky se najde nějaký vychcálek, ale tady to snad není zapotřebí!
foto
Janek   3.05.2020 v 11:07   odpověděl:
IP adresu neodchytíš? Jasně, pokud je vychcálek počítačově zdatný, umí se anonymizovat. Ale to tady v té komunitě spíš nepředpokládám.
foto
R.A.   3.05.2020 v 11:23   odpověděl:
A skoro bych řekl, že rozruch, zavřel, aaa a asi i další jsou ta stejná firma. A že dokonce pojede na druhý nick matonniho... snad jen, že sem chodí i nějaký děcka.
foto
PetrM   3.05.2020 v 12:55   odpověděl:
Já bych rád vypíchnul cenný úspěch OlinyK, protože porazit MirkaL se jí nestává každý den (teda pokud to zase není nějakej fakovej nick). 😃


ZPĚT na 1. stránku 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 < 189 > 190 191 192 193 194 195 196 197 198