začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 14. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 13. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
VláďaŽ   10.05.2020 v 10:18   napsal:
Taky tam má Q !
Ale tohle je naštěstí k přečtení
Zmrvil jsem co se dalo ,ale je to pěkný
foto
Vláďa   10.05.2020 v 10:24   odpověděl:
Tak nevím, ale opět něco přehlédnuto, ale také se domnívám, že mi tam něco v zadání chybělo a že je tam malá chybička autora. Ale může to být jenom můj pocit, když ostatní to dali. No nic, počkáme na večer.
foto
Vláďa   10.05.2020 v 17:11   odpověděl:
Tak oprava se již povedla za čisto, když odmažu jednu SPK navíc, která byla na konci JV omylem přiklepnuta.
Malou chybičku autora odvolávám, ale tentokrát mne zradilo grafické ztvárnění, kdy mi zanikla jedna cesta u SPK a ostatní chybky za 300 opět má přehlédnutí. Myšlenkové pochody OK, ale nedotažené do konce.
Takže autor:

Pro mne:
foto
R.A.   10.05.2020 v 17:14   odpověděl:
No trochu tam chybí směr otáčení, jinak
foto
Ruso   10.05.2020 v 17:18   odpověděl:
Až pri druhej etape si si to všimol, že nie je smer otáčania, mohol som to jeho zadaním trochu viac zamotať
foto
Vláďa   10.05.2020 v 17:26   odpověděl:
To R.A.: souhlas, směr otáčení mě taky chyběl, ale snažil jsem se ho vytušit, jak to autor asi mohl chtít. Na jedné situaci to bylo zcela evidentní.
foto
R.A.   10.05.2020 v 17:27   odpověděl:
U té první nebyl potřeba
foto
VH   10.05.2020 v 21:17   odpověděl:
Jaký fígl přehlížím u mapové chlupatice?
První levou bych měl nechávat až vjezdem do jednosměrky u plechu R (po výjezdu ze zadané kóty 114 je jednoznačný průjezd až na tuto křižovatku), další vynechávaná levá mě hodí pro spk R a pak je kříž a to nesedí na chlupatici. Jel jsem to tak, že jsem 1. levou nechával už cestu proti spk E, aby to sedělo na trať, ale smysl mě to nedává.
foto
Ruso   10.05.2020 v 21:29   odpověděl:
to VH : mapová chlupatica začína hneď na nasledujúcej mapovej križovatke, to je prvá z ľava, druhá z ľava je do jednosmerky, prvá z prava ku kóte 193 a druhá z prava až do PK C - nemyslím si, že je dôvod nezarátať prvú z ľava hneď nasledujúcu mapovú križovatku, lebo v 114 mám ísť vpravo.
foto
VH   10.05.2020 v 21:43   odpověděl:
Ok (přes C jsem to odjel). Kdyby tam byl bod, ČK, nebo to bylo proti jednosměrce, tak s komunikací v chlupatici neuvažuju, ale v tomhle případě, i přes to, že je pro mě komunikace neprůjezdná (nesplním podmínku) s ní mám uvažovat. Proto se ptám, zda to není nějaká výjimka.
foto
Ruso   10.05.2020 v 21:50   odpověděl:
výnimka to nie je, možno len nie najvhodnejšie zadaná chlupatica
foto
LIBUNA   10.05.2020 v 21:50   odpověděl:
Když jste tady psali o tom směru otáčení, tak jsem z toho vydedukoval, že autor tam to C nechtěl, protože další dvě o fous delší možnosti přes šipku v křižovatce brát C musely. Jinak druhá chyba u mě klasika - dvakrát tu samou jednosměrku řeším dobře, potřetí na ni zapomenu 🙂
foto
LIBUNA   10.05.2020 v 21:54   odpověděl:
U té chlupaté jsem si myslel, že se podle řádů nepočítají jenom skutečné jednoznačné výjezdy - mapová jednosměrka a šipka v křižovatce. Jak je to tedy s odbočkami do bodů, ČK apod.?
foto
michal.g   10.05.2020 v 21:57   odpověděl:
to VH: myslím, že s komunikací v chlupatici počítám, i když na ní bude bod, či ČK nebo když bude třeba slepá....
foto
VH   10.05.2020 v 22:03   odpověděl:
Ano, omluvám se za vyfabulování neexistujících pravidel. V řádech to tak je. Duža ať klidně tuhle část diskuze smaže, nechci svojí neznalostí někoho zmást. Díky za objasnění
foto
Vláďa   10.05.2020 v 23:21   odpověděl:
K dnešní etapě jedna technická:
- u kóty 112 byl SPK K zakryt pytlíček, takže dopoledne jsem se domníval, že tam má autor chybu, protože bez něj se nedalo jet dále. Řešil jsem to samozřejmě vynecháním.
foto
OlinaK   11.05.2020 v 00:05   odpověděla:
To Vláďa: Když si to pořádně zvětšíš, je to tam vidět dobře. Na vytištěném to je vidět hůř. Taky jsem tam ztratila plno času a propadala panice, že neodjedu ani jedno políčko itíku. Ráno jsem to odjela strašně, nakonec ale opravu čistě. Jsem ráda, že jsem všechny "finty" odhalila.
foto
michal.g   11.05.2020 v 08:11   odpověděl:
u té 112 by si to zasloužilo detail nebo lupu, taky jsem tam nad tím chvíli přemýšlel. ale nejvíc mě zdržel dojezd do ČK, tam jsem ztratil minimálně minutu zvažováním, která trasa je kratší.
foto
Ruso   11.05.2020 v 08:42   odpověděl:
to Vláďa, OlinaK, michal.g : súhlasím, včera som si pozrel aj itík ako sa vám zobrazil, 112-tka mala byť čitateľnejšia, každopádne to nebol z mojej strany úmysel. Polepším sa.
foto
OlinaK   11.05.2020 v 08:56   odpověděla:
to Ruso: Nemusíš se omlouvat, jak je vidět, poradili jsme si s tím nakonec . Mně se itík celkově líbil a děkuji za něj. Při ranní jízdě jsem nasbírala hooooodně trestných bodů, ale nakonec jsem vše pochopila a o tom by tyhle cvičné itíky měly být. Ještě jednou díky.

foto
Janek   9.05.2020 v 21:29   napsal:
Tak já teprve teď vidím, jak to ukazuje web. ...a je to o dost jiné, než jsem to nakreslil. Na tom webu je to takové neostré, což v PDF ode mě nebylo, z toho corelu to leze dokonale ostré. Teď vidím, že Q se podobá trochu Očku a přikázané směry si taky musíte spíš domýšlet, co to je. No je to pro všechny stejné. Nepůjdu cestou Vládi Fabiána, nebudu se omlouvat, že jsem něco postavil!
Co ráno naznačoval RA, to vím, že nebylo čisté a spíš za hranou. Ale přes Dužu to prošlo úplně bez povšimnutí a u ostatních jsem doufal, že "pochopí svého autora". Pochopili...
foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 21:35   odpověděl:
A co to bylo? Někteří jsme to možná taky vůbec nezaregistrovali, já tedy asi ne (akorát jsem trochu váhal u cyklení na plné čáře po druhým okýnku), tak ať se pro příště poučíme.
foto
Janek   9.05.2020 v 21:38   odpověděl:
To není cyklení! Tohle bylo čisté. Plná čára je něco jiného než dejka-P. Když máš dejka-P, uděláš to, stojíš za křižovatkou a o dejce už zase nevíš a plánuješ to klidně přes ni znovu. To je pak na autorovi, aby zajistil, že k ní podruhé nedojedeš. Plná čára tě ale zastaví už před křižovatkou, když do ní koukáš a přehodnocuješ ještě před zatočením. Vidím tu plnou, že tam je, tak s ní počítám pro výběr nové trasy.
foto
PetrM   9.05.2020 v 21:39   odpověděl:
K tomu vidění. Já to jel ráno na notebooku a bylo to v pohodě.
foto
Duža   9.05.2020 v 21:41   odpověděl:
Všem kteří napsali SPK "O" jsem ji přepsal na SPK "Q" a přepočítal výsledky.
foto
OlinaK   9.05.2020 v 21:41   odpověděla:
Nakonec, když jsem si to zvětšila na 300%, jsem to odjela čistě, opravu jsem neposílala, ale mám z toho sama pro sebe dobrý pocit. Akorát mě opravdu štvalo, že jsem musela luštit, co to je za značku a jestli O je Q nebo co vlastně, a taky hledání těch plných čar mi dalo práci. Nakonec jsem tě, Janku, pochopila a děkuju za potrápení mozkových závitů.
foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 21:42   odpověděl:
Díky za vysvětlení, něco takového jsem tušil, tak jsem to zajel dobře.
Ale teď po vzoru našich žurnalistů:
A tak sdělte našim čtenářům, co tedy čisté nebylo
foto
Janek   9.05.2020 v 21:42   odpověděl:
Duža: Perfektní nápad. Škoda, že hořím na takových technikáliích..
foto
Janek   9.05.2020 v 21:45   odpověděl:
Čisté rozhodně nebylo opouštění druhé slepky. První opuštění vložákem nešlo udělat vůbec, třetí bylo na hraně zákona, s přimhouřenýma očima šlo pochopit, co autor chce. Věděl jsem o tom už při stavění a dal příležitost k debatě do noci. A vy nic.... ....a možná taky RA objevil nějaký jiný kiks, i to je možné.
foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 21:49   odpověděl:
To PetrM:
já to jel ráno i při opravě taky na noťasu a taky to O bylo v pohodě
Akorát pohled do výsledkovky nebyl v pohodě, páč body mne tak moc nerozhazují ale to přesvědčení o správnosti řešení dostalo bombu a přitom jsem si byl tak jistej
foto
Duža   9.05.2020 v 21:51   odpověděl:
Ano je to ono. R.A. poukazoval, že když mám příkaz něco reálně opustit, tak nemůžu mít dvě možnosti. Ale dopoledne každý zvolil ten správný směr, tak se s tím nedělalo nic.
foto
Janek   9.05.2020 v 21:58   odpověděl:
Ad. Duža: RA má pravdu a vložák skutečně musí udávat, kam mám opouštět. Nicméně KoronaAOS byla od počátku prezentována jako trénink. A i to se hodí... Občas dostanete na klín něco, co není čisté, nebo je tam kiks. A co s tím? Skočím z mostu? I tu nečistou věc musím nějak vyřešit, nějak se s ní popasovat. I to se tu dá natrénovat, jak vidno. Až na to, že se s tím popasovával jen znalec řádů RA a ostatním to přišlo v normě.
foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 21:58   odpověděl:
Odpusťte, prosím, zabedněnému, ale o kterémže konkrétním místě 3. opuštění je řeč?
foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 22:01   odpověděl:
Já jen že jsem s žádným místem opuštění neměl problém, tak abych věděl, kde že jsem ten problém mít měl
foto
Janek   9.05.2020 v 22:04   odpověděl:
V kótě 207 to bylo vyloženě špatně, tam to nešlo jet. Citem jo, podle řádů vůbec. Další opuštění pro první A je v pořádku, ale následné pro druhé A je nečisté. Další opouštění už jsou v pohodě. Vložák ti buďto musí říkat kam máš opustit, a nebo nutně nemusí, pokud máš jen jednu možnost. (Dobré se naučit a zapamatovat pro stavění benzínových AOS!)
foto
LIBUNA   9.05.2020 v 22:10   odpověděl:
Chápu to asi tak, že jsme vlastně vložák v 207 a pro druhé A řešili mapově.
foto
OlinaK   9.05.2020 v 22:13   odpověděla:
V kótě 207 jsem opouštěla mapu podle podmínky v liché kótě P, tak jsem ani nepřemýšlela o vložáku.To je špatná úvaha?
foto
Janek   9.05.2020 v 22:16   odpověděl:
OlinaK: ano, je to špatná úvaha. Vždy má přednost vložák. Pokud přijíždím do křižovatky, podmínka mě žene L a vložák P, upřednostňuji vložák. Vždy. A tady jsem vás domotal paradoxem, kdy podle vložáku jste nevěděli kam jet, tak jste (chybně) sáhli po podmínce, která vám řešení nabízela.
foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 22:23   odpověděl:
Ahaaaa! Díky za vysvětlení a poučení!
foto
OlinaK   9.05.2020 v 22:24   odpověděla:
Takže vložák:"Opusť, kdykoliv to jde" by se měl plnit jenom tam, kde je jenom 1 možnost opuštění? Nebo jak to je teda?
foto
Janek   9.05.2020 v 22:30   odpověděl:
LIBUNA: ty už se s tím smíříš vlastníma úvahama, tobě to není třeba dovysvětlovat.
OlinaK: jako závodnice byses o to neměla starat. Že nenastane to, co nastalo tady, by měl zajistit autor trati + hlavní rozhodčí. Ty bys měla dostat itik, kde se do této situace nedostaneš. Jak to řešit, když se do této situace dostaneš? Nejlépe to zajet tak, jak jsi to udělala tady. Protože "autor to tak určitě chtěl". Druhá taktika je znát skvěle řády, cíleně to nejet a pak se handrkovat v cíli za plech ANO i NE. Co je lepší? Nevím, v AOS se už nepohybuju.
foto
OlinaK   9.05.2020 v 22:38   odpověděla:
Díky, i to je poučení
foto
Bartma   9.05.2020 v 23:03   odpověděl:
Prosím pěkně, byl jste někdo tak poctivý, abyste si opustil SM2 i na jejím úplném konci a pak se vrátil přes šesté "A" splnit výjezd???!!!(a opět chybí ten smajlík, jak se mlátí do hlavy!!!)
foto
Vláďa   9.05.2020 v 23:57   odpověděl:
K opouštění SM: nemůže být vysvětlení takové, že opouštím vložákem tak, abych při návratu splnil podmínku, tedy přes SPK W a v kótě 207 P?
Na konci SM jsem bral jako opuštění SM ten určený výjezd. Opouštím přikázaným směrem. No, ale myšlenka provedení to je zajímavá. Třeba nám to někdo objasní, zda při mapovém výjezdu ze SM mohu jet vložák - no jo, ale kterým směrem? Ten, jak již bylo napsáno, nebyl určen. Mohu opustit jak vpravo, tak i vlevo. A vlevo souběžně s podmínkou, resp. s výjezdovou šipkou mám splněn i určený výjezd, takže by to jinak ani být nemělo.

To Janek: ty se nemáš za co omlouvat, protože jsi to postavil dobře a s chybou úmyslně pro diskusi. Já se omluvil ne za to, že jsem něco postavil, ale protože jsem ostatním pokazil pocit z průjezdu zbytečnými nedomyšlenostmi při vynětí z jiného podkladu. A v tom je podle mne rozdíl.
foto
R.A.   10.05.2020 v 02:27   odpověděl:
Vláďo nemůže, vložák je reál, ten musím zajet a pak koukat co dál. Stačilo by tedy třeba doplnit:"přednost má odbočení vpravo". Na konci se neopouští, na konci se vyjíždí . Blbost je i dojíždění výjezdových šipek, kvůli tomu Janek skončil s ježděním AOS, když to takhle bylo jednou vyžadováno.
Jinak tě můžu malinko potěšit, taky jsem přehlídl ten vložák u SM2 a neměl 5x A. Naštěstí u kontrolního rychloprůjezdu jsem si říkal, na co je tady ten kruháč, navíc se spešl větou, když jsem ho nikdy nepoužil. A pak bylo AHAAAAA

foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 21:25   napsal:
Janku zajímavý a pěkný iti!
Bohužel pidi rozměry a absence lupy zapříčinily, že jsem psal PK Q jako O, takže jsem to měl (v opravě) za 0 a málem jsem z toho měl infarkt, že ve výsledcích nee
Díky za pěkné svezení, takovéhle iti mám rád!
foto
LIBUNA   9.05.2020 v 21:33   odpověděl:
Jankovy itíky se mi líbily, tak jsem čekal výsledek 0/0, ale vlastní hloupostí jsem dal 200/60, což je i tak v zdejší konkurenci celkem dobrý. Jedna nezměřená kratší trasa a mapová jízda do mapového P. Janku, díky za Laos, nebyl to vůbec chaos, jenom docela pěkná aos.
foto
Janek   9.05.2020 v 21:39   odpověděl:

foto
clarus8   9.05.2020 v 17:07   napsal:
samo mne to vyhodilo, když jsem umazával špatné PK
foto
Duža   9.05.2020 v 17:11   odpověděl:
Asi jsi nechtěně klepl na "enter" Mažu tě z výsledovky.
foto
clarus8   9.05.2020 v 17:22   odpověděl:
nene 2x backspace
foto
clarus8   9.05.2020 v 21:26   odpověděl:
svoje chyby jsem pochopil až na jednu-proč druhé Q
foto
Janek   9.05.2020 v 21:32   odpověděl:
Kótu 203 v Zm stále nemáš, tedy se točíš proti hodinám, ale narazíš na plnou čáru a ta tě posílá na západ...
foto
clarus8   9.05.2020 v 21:42   odpověděl:
nechápu
po 1. Q jedu přes N na SM1, abych ji mohl najíždět odbočením vpravo
pak už jedu jen SM1 přes D na konci kota203 tedy vpravo a do X zase D
to 2.Q tam prostě nedám
foto
Janek   9.05.2020 v 21:46   odpověděl:
Jo taktoooo. No tak tos SM1 neopustil na dejce.

foto
R.A.   9.05.2020 v 10:20   napsal:
Pěkné poježděníčko po nábřeží Dnes to ale na telefon každopádně není, spíš to chce A3. Plus na odpoledne by to chtělo upravit iti, je tam nemalá chybička
foto
PetrM   9.05.2020 v 10:26   odpověděl:
Já o žádné chybičce, kromě těch v mé hlavě či v prstech na klávesnici nevím.... Samozřejmě mám kromě jiného zase jeden nenapsanej plech
foto
Ruso   9.05.2020 v 10:29   odpověděl:
Súhlas PeťoM, keby nebolo keby aj R.A. by bol dnes nižšie, ale fajn etapa.
foto
OlinaK   9.05.2020 v 10:30   odpověděla:
Je to strašně malé, musela jsem si jít najít lupu, ale stejně to moc platné nebylo.Plné čáry jsem našla i tak jenom 2.
foto
Tomáš   9.05.2020 v 10:32   odpověděl:
Třetí je ve vracečce na SM2
foto
Tomáš   9.05.2020 v 10:34   odpověděl:
A sakra, Dužo prosím smaž to. Zapoměl jsem, že je ráno a nemám napovídat.
foto
R.A.   9.05.2020 v 10:36   odpověděl:
Je pravda, že je to úplně něco jiného než to sterilní ježdění a člověk si opravdu víc připadá jako na závodech. Ale ta různorodost itinerářů je taky zajímavá. Bartmovi na odpoledne doporučuji pořídit A3 tiskárnu
foto
DavidK   9.05.2020 v 10:42   odpověděl:
Souhlasím, že některé věci byly špatně čitelné i po zvětšení - především 1 SPK velmi snadno zaměnitelná s jiným písmenem -> mých 160 TB je objasněno
foto
michal.g   9.05.2020 v 12:04   odpověděl:
Koukám, že to na televizi ani nebudu pouštět a nechám si to na někdy cvičně s tiskárnou. Blbý, že ty Jankovi miniatury vždycky vyjdou na víkend.
foto
Janek   9.05.2020 v 12:15   odpověděl:
Zamluvil jsem vám všem na večer lístky do letního kina v Ústí nad Labem. Itinerář budeme promítat, úhlopříčka cca 20m.
foto
Bartma   9.05.2020 v 13:25   odpověděl:
To R.A.: Metr od židle mi tu za zády stojí A0 plotr, ale ani ten za mně stejně nepřehodnotí trať po odjetým vložáku za dejkou pravá, ani mně nepřesvědčí, že 9 je méně než 14!
foto
michal.g   9.05.2020 v 13:49   odpověděl:
Janku, super! Je to tam od 17 i od 21?
foto
OlinaK   9.05.2020 v 14:18   odpověděla:
To Janek: Máme to sice trochu z ruky, ale stálo by to za to. Tam i s mým chabým zrakem bych to snad viděla.
foto
Janek   9.05.2020 v 14:37   odpověděl:
S chabým zrakem bys stejně nic neviděla. Sice úhlopříčka 20m, ale když od toho sedíš 50m, jsi kdes byla.
Kdo přijede jako první, dostává slepeckou hůl jako bonus.
Michale, netrojči, zajeď si to. Není to na to, abys to jel na AppleWatch, ale na klasickém monitoru je to jetelné v klídku a bez tisku.
foto
michal.g   9.05.2020 v 16:00   odpověděl:
Já na to doma koukám na televizi, od které sedím 2.5 metru. Minule jsem neměl šanci.
foto
Bartma   9.05.2020 v 17:34   odpověděl:
Pěkný! Akorát je frustrující, jak se člověk neusále shazuje před celým světem
No nic, počkáme si na JTCHA, páč můj výklad je evidentně mylný, dnes svou chybu zatím nevidím, i když zpravidla jsou od cca 25. minuty vždy zřetelné Janek
foto
Bartma   9.05.2020 v 17:43   odpověděl:
V Laosu se jezdí vpravo... Tak sakryš, něco mi stále uniká!
foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 18:07   odpověděl:
Nooo, taky mě to napadlo a i když jsem věděl, že to tam je po Francouzích, tak jsem se kouknul, jak tam jezděj ...
Už jsem si našel 2 chybějící a 4 navíc ale nic dalšího nevidím, tak taky budu ještě večer koukat po chybkách
Jinak Janek (až na to měřítko)
Na příště něco z Marsu by nebylo??
foto
Bartma   9.05.2020 v 18:17   odpověděl:
Já bych navrhoval kruháč Swindon!
foto
Janek   9.05.2020 v 18:31   odpověděl:
...to už mi po odevzdání ranního startu volal PetrM, že ho napadlo, jestli není fintou levostranný provoz. Jednak máte značky malované vpravo od cest, druhak bych to nepovažoval za hezký nápad. Jóó, kdybych udělal Londýn a značky namaloval doleva, dalo by se to brát jako finta. Ale přece nemůžu po této komunitě požadovat jako součást všeobecného vzdělání, že víte o každém státě na světě, jestli jezdí vlevo nebo vpravo.
Nebaví mě si prostor vymýšlet, takže potřebuju vždy nějakou asociaci, oslí můstek... AOS v LAOS mi přišla fajn čistě pro tu slovní hříčku, hlubší smysl to nemá.
Swindon nechám jiným borcům, to by mě nebavilo stavět...
foto
Bartma   9.05.2020 v 18:32   odpověděl:
foto
Vláďa   9.05.2020 v 19:29   odpověděl:
S levostranným řízením mne to také napadlo, ale odůvodnil jsem si to přesně jak napsal Janek - značky jsou vpravo. Také jsem hledal chybu za 500. A když jsem ji našel, tak to byla jedna jediná věc, která mne tolik stála. A jestli se to v opravě potvrdí, tak jsem mohl být čistý už odpoledne, protože to je přesně ta pasáž co mi chybí. Heršvec!
Janku, opět se mi to jelo úplně perfect, nepovažuji to za těžké, má to opět logiku, jako již při tvém prvním ITI.
Ode mne:
foto
michal.g   9.05.2020 v 20:13   odpověděl:
Janku, v letním kině v Ústí není ani noha, tak jsme usoudili, žes myslel autokino. Tady dobrý, zájem je poměrně velký, jen zatím nevidím nikoho známého. Ale dávají nám tu dokonce nějaký předfilm!
foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 20:29   odpověděl:
Máte roušky a dezinfikovali jste si příslušné údy?
foto
Vláďa   9.05.2020 v 21:03   odpověděl:
Je to tak. Jediná přehlédnutá, lehce řešitelná věc zapříčinila, že jsem dnes nebyl druhým čistým v ostrém měření sil. Jsem druhým, ale s opravou.
foto
Janek   9.05.2020 v 21:16   odpověděl:
Co to je předfilm? Jakože kombajny vyjely do polí..?
foto
VláďaŽ   9.05.2020 v 21:17   odpověděl:
Z toho jsem Vláďo pochopil, že nejezdíš do Áček
foto
michal.g   9.05.2020 v 21:19   odpověděl:
Dávali nějaký Blížence...
foto
michal.g   9.05.2020 v 21:20   odpověděl:
...ale na itík jsme čekali marně
foto
Vláďa   9.05.2020 v 21:20   odpověděl:
Takže už to mohu napsat, přehlédl jsem vložák pro SM2 vpravo dole pod SM. A to bylo 5 x SPK A za opuštění kdykoliv pokud to jde, jinak jsem to ostatní projel podle autora.
To je ale smůla pro mne. Autor paráda.
foto
Vláďa   9.05.2020 v 21:21   odpověděl:
To VláďaŽ: přeééééésně!


ZPĚT na 1. stránku 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 < 184 > 185 186 187 188 189 190 191 192 193