začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
LIBUNA   4.05.2020 v 21:51   napsal:
Mám to takhle detailně rozepsané pro všechny křižovatky:
ČK1–SM1: ČK1 – 111 podm. L (dál už neplatí) – C1 P – 2. křiž. vlož. P – Otoč. SPK T – C1 P – 2. křiž. vlož. P –111 L začátek SM1 – opuštění SM1 R – P (R nejde, vracel bych se po části SM) – R (křížím SM) – P – 111 R – C1 P – 2. křiž. L na mapu (vlož. už neplatí) – SPK S – R – R – 111 R – L – R (křížím SM) – SPK Q – L – pokračování SM1 L (dokreslení komunikace) – vynesení bodu 11 – pokračování SM1 R (dokreslení komunikace) – opuštění SM1 L – P (L nejde, vynesený bod 11, R nejde, vracel bych se po části SM) – R (P je bod 12) – SPK V – C1 P – 2. křiž. vlož. P – R (P nejde, bod 12) – chci R a otočit po směru (přes vynesený bod 11 ani reálné komunikace SM1 nemůžu), ale musím C1 P – 2. křiž. vlož. P – Otoč. SPK A – C1 P – 2. křiž. vlož. P – R – chci R přes SPK C, ale musím C1 P – 2. křiž. vlož. P – R – SPK H – L – dokončení SM1 R do 112.
SM1–SM2: 112 P – R (P nemůžu, vynesený bod 11) – 111 R (P nemůžu, reálná komunikace) – C1 P – 2. křiž. L na mapu (vlož. už neplatí) – SPK S – P – R – R – chci R přes SPK C, ale musím C1 P – 1. křiž. L po mapě (vlož. už neplatí) – R – R – 115 R (podmínka) – SPK R – 115 R začátek SM2 – dokreslení komunikace – konec SM2 (vynesení kóty 114).
SM2–P: 114 L (nejbližší mapové P je uprostřed kruháče) – SPK K – 115 R (podmínka) – C1 P – 2. křiž. vlož. P – Otoč. SPK U – C1 P – 2. křiž. vlož. P – 115 R (podmínka) – 114 mapové P do dokreslené komunikace.
P–ČK2: R (ostře P nejde, ve 115 bych nemohl splnit podmínku R) – SPK N – R do dokreslené komunikace (do ČK2 nemůžu, šipka v detailu a otočený sever) – 115 R (podmínka) – 114 P – SPK K – 115 R (podmínka) – C1 P – 1. křiž. L na mapu (vlož. už neplatí) – SPK C – L – R – 115 R (podmínka) – 114 L – SPK R – 115 R do dokreslené komunikace (podmínka) – L do ČK2 dle detailu.
Vzorák: TSQVAHSRKUNKCR
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 21:53   odpověděl:
To dokreslení komunikace na SM1 samozřejmě neplatí, to mi tam zůstalo z první verze. Kopíroval jsem to teď na mobilu ve vaně z Wordu 🙂
foto
clarus8   4.05.2020 v 22:07   odpověděl:
dobrá až po konec SM1 chápu, ale zase jet přes PK S ne po oblouku bez S. Co je delší, jak to změřím a také 20%.To že to mám jet mezi SM mapově, ale hned najíždím na reál kruháče mne nenutí jet přes PK S.
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 22:13   odpověděl:
Reálem kruháče dojedu na nejbližší možnou mapovou cestu a pak už jedu mapově přes S.
foto
Janek   4.05.2020 v 22:14   odpověděl:
Děrovaná čára je reál, takže musíš mapově přes ty silnice uvnitř kruháče. (Kurňa, takovej kruháč jsem neposled viděl v Timisoaře, tam jsou kruháče se silnicema středem a jeden kruháč se tam dokonce jezdil obousměrně. Vnějškem kruhu proti hodinám a vnitřkem po hodinách.)
foto
clarus8   4.05.2020 v 22:20   odpověděl:
dobrá dobrá, já jen ,že např. z nemapové nebo reálná jsem na mapu dosud najížděl ve směru jízdy a nebo tak, že třeba T křiž. před tou mapovou stojím. Zde to byla odbočka, což jsem neznal ,tudíž připisuji do svého paměťového HD
Děkuji
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 22:52   odpověděl:
To Clarus8 - 🙂 jenom taková jednoduchá pomůcka, kdyby někdy náhodou bylo nutné řešit na skutečné soutěži. Pokud by byla mapová i na obvodu kruháče, tak obvod kruhu = 2•π•R, z toho čtvrtkruh = 2•π•R/4, tedy cca 1,57•R. Jízda přes střed = 2•R. Kratší je tedy jasně obvod (i vizuálně) a rozdíl je přes 20 %.
foto
R.A.   5.05.2020 v 10:13   odpověděl:
Tak až tady jsem se dočetl, že chybu jsem udělal v tom, že jsem si dokreslil i SM1. Chybí mi tu ten smajlík, jak se plácá do čela A můžu být velice rád, že to s tím vším okolo bylo jen za 160. Pěkný

foto
clarus8   4.05.2020 v 21:41   napsal:
hned druhý a 3. plech mi nesedí
proč po otočné T, a znovu mám po kruháči jet zase 2. výjezdem je ve vzoráku S
proč je 3. plech Q, když tam nikdy vzhledem k bodu nemohu projet
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 21:45   odpověděl:
Poprvé jedeš vložák pro A, SM1 odpustíš ještě před vynesením bodu, takže nejkratší návrat je přes S už bez vložáku a přes G ještě bez bodu 11, druhé opuštění SM už musíš kvůli bodu 11 okolo.
foto
Bartma   4.05.2020 v 21:48   odpověděl:
To Libuna: ...toto jsem právě simultánně vydedukoval, děkuji
foto
clarus8   4.05.2020 v 21:48   odpověděl:
vložák je na 2. výjezd poprvé ne první výjezd kruháče
foto
Janek   4.05.2020 v 21:50   odpověděl:
Mně naopak začíná výkaz TSSQ.. Protože když se otočím u plechu T, dopravní značku kruháč (tu od západu) mám za zády, vůbec ji nepotkám a jedu tedy rovně přes S na slepku.
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 22:03   odpověděl:
Janku, ještě ty tady dělej vtípky se smajlíkama, ať to někdo vezme vážně.
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 22:08   odpověděl:
To Clarus8 - nerozumím tvé formulaci. Poprvé jedu na kruháč hned po startu přes 111 L, vložákem přes T se vracím na začátek SM1, podruhé jedu na kruháč od 111 návrat na SM1 bez vložáku, ale C1 mě pošle P a nejkratší mapová cesta zpět na SM je přes S a Q.
foto
Janek   4.05.2020 v 22:11   odpověděl:
Dostal jsem se k tomu 21:35 a rozjel se. Tohle jsem takto opravdu zajel (pečlivým čtením mapy) a protože jsem si říkal "takhle to asi nemyslel", šel jsem nahlídnout do výkazu. A? Nemyslel! Ale je to vlastně hezká finta, kdyby byla. I do reálné soutěže. Dám ti vložák na DZ kruháč, ty ho opustíš někam, ale přivážu otočné plechy za kruháč ještě dřív, než je z protisměru další DZ kruháč. Ty se samozřejmě netočíš v tom vjezdu, jedeš se otočit někam dál a při dalším nájezdu na kruháč potkáváš sice DZ, ale mimo soutěž.
foto
VláďaŽ   4.05.2020 v 22:18   odpověděl:
no, a na tom kruháku po otočení se dáš po kruháku mapově kratší cestou vlevo
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 22:20   odpověděl:
Pokud se na vyšší úrovni aos řeší mapově i takové věci, tak na tu značku můžeš vidět už z oblouku té otočné šipky. Mě jako aos teoretika takové finty ani nenapadnou 🙂
foto
Janek   4.05.2020 v 22:25   odpověděl:
Libore, ono to nebylo s kruháčem, ale matně si pamatuju, že to někdo někde použil. Otočný plech byl v takovém místě, že jsi se tam fyzicky otočit nemohl, tak jsi se otočil na první polňačce o 200m dál a při cestě zpátky k otočnému plechu jsi potkal nějakou DZ s vložákem. A cíleně to bylo myšlené tak, že jsi vlastně mimo trať a nebereš ji. Skoro bych řekl, že to tehdy vymysleli v Přerově.. To je jedno, off topic, nechme to.

foto
kk   4.05.2020 v 11:03   napsal:
Ahoj a díky všem za stolovky.
Při pohledu do výsledků mi většinou nesedí součty TB za PK a čas. Nebo mi zase něco uniklo?
foto
Duža   4.05.2020 v 11:21   odpověděl:
Ano. Protože se ve vzoráku zrušilo poslední "H", tak jsem se pustil do přepočítání výsledků. Bohužel to musím dělat ručně. TB za SPK už jsou hotovy. Teď se pustím do opravy celkového součtu TB.

foto
Vláďa   4.05.2020 v 10:30   napsal:
Takže zase balík, ale jinak pěkné a protože tam jsou věci, které řešíme pořád dokola, bude záležet vždy na výkladu řádů toho kterého jednotlivce, jak je chápe.
Nějak jsem uchopil, pěkně si nadělil, jedná se z hlediska obtížnosti o vyšší level a divím se, že Libuna nejenom že pravidelně nejezdí, ale že ani nestaví. Kam se v Žamberku na to hrabeme.
Budu očekávat večer, zkusím opravy a nakonec se nechám podat.
Za mne dnes:

foto
Vláďa   4.05.2020 v 21:13   odpověděl:
Pro mne bylo zadání stejné jako ráno - druhou křižovatku jsem chápal jako 2. výjezd a už jsem oproti odpoledni nic jiného nebo moudřejšího nevymyslel. Dnes se nechám podat.
foto
Michal P.   4.05.2020 v 21:34   odpověděl:
Vláďo myslím,že to vidím stejně jako Ty. 2.výjezd znamená, že vjedu na kruhák a druhým výjezdem vyjedu. 2.křižovatka pro mne znamená také druhý výjezd protože křižovatku, kde vjíždím na kruhák opustím přikázaným směrem jízdy a tak ji nepočítám. Nebo to vidím špatně?
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 21:39   odpověděl:
Přesně tak to mělo být, slovo křižovatka jsem použil, protože tam bylo možné jet i doprostřed kruháče. Jsem rád, že to aspoň po té úpravě bylo jednoznačné a dalo se to projet čistě.
foto
Tomáš   4.05.2020 v 21:44   odpověděl:
Moc pěkný.
Nevynesení bodu mě stálo čistý průjezd.
foto
Michal P.   4.05.2020 v 21:59   odpověděl:
To Michal P. : tak to Ty pitomče vidíš opravdu blbě, i když je z křižovatky jednoznačný výjezd, tak je to křižovatka. (Díky za vysvětlení Michalovi G.)
foto
Vláďa   4.05.2020 v 23:23   odpověděl:
Tak už známe průjezdy a mám jasno:
Pěkná etapa - psal jsem ráno, už jen opakuji. Dokonce jsem spokojen se svým průjezdem při opravě, že jsem pochopil autora. Ale spokojen jen na 50%. Proč? Protože jsem sežral i s navijákem absolutně triviální, elementární blbost, kterou jsem v rámci KORONAAOS již jednou jel a napoprvé dobře. Při příjezdu podruhé k C1 jsem se choval tak, jako by tam nebyla - už jsem tady byl, tak vložák neplatí. Ale že platí nějaká pravidla silničního provozu a tak jako tak musím vpravo, na to jsem nějak nevzdychl. Pak je to jasné jedu po AOSácku R nebo po hlavní dokud nenarazím na mapu. Proto ta chybějící SPK S.
U ranního startu jsem si vzpomněl na jednu věc, která tady je trošku nedozodpovězena - ptal se na ni Bartma. Jak se počítá s body a kótami, které jsou uvedeny na SM. Počítá se s nimi už na počátku SM nebo až v průběhu jízdy po SM, tak jak je postupně vynáším? Ráno jsem jel tuto variantu v domnění, že na to také chce Libor upozornit. Mýlil jsem se a je mi jasné, že Libor zvolil postupné vynášení, tak jak už to tady bylo v poslední Zimě a i v jednom ITI v Koroně. Přesto tady ten dotaz v minulosti padl.
Prosím, může někdo zkušenější zde jednoznačně prohlásit, jak se toto jezdí nebo vysvětlit, že záleží třeba na situaci a z určitého pohledu se jezdí obě varianty. Mě se totiž nějak v mysli plete z let přednedávných, že tak jako nesmím jezdit po SM, tak musím respektovat i to, co je na SM uvedené a to od okamžiku zahájení jízdy po ní.
Jsem si vědom, že se ptám jako kr...n, ale rozsviťte mi v palici.
Díky!
foto
michal.g   5.05.2020 v 09:28   odpověděl:
Vláďo, body a kóty, které jsou na SM a nejsou v ZM vynášíš postupně projetím. tudíš s nimi v ZM nepočítáš, dokud je neprojedeš. ale, jak už jsem uváděl jinde, pokud je kóta na začátku SM a není uvedena v ZM, tak v ní podmínku plníš.
a něco jiného je, pokud je SM uvedena v záhlaví itineráře s poznámkou, že slouží pro vynášení bodů a kót. pak si tyto body a kóty vyneseš ihned při přípravě na startu a to se dokonce ta SM vůbec v průběhu etapy nemusí jet.
foto
Vláďa   5.05.2020 v 09:47   odpověděl:
To Michal:
moc děkuji, tím to dostává hlavu a patu, logiku věci. Snad si to i nabouchám do kebule.

foto
michal.g   4.05.2020 v 10:17   napsal:
nejhorší je, když někdo nepoužívá zaběhnuté formulace a vymýšlí jiné. pak se dá těžko poznat, co tím vlastně myslí
foto
MartinK   4.05.2020 v 10:43   odpověděl:
Dnes jsem vůbec nepochopil autora.
foto
oldc   4.05.2020 v 10:51   odpověděl:
Kurvahošigutenták, copak nikdo neumí postavit etapu abych ji pochopil i já?
foto
michal.g   4.05.2020 v 10:54   odpověděl:
já ho pochopil, ale až po 10ti minutách, pak jsem se snažil co nejrychleji a to už jsem přehlížel jednu věc za druhou.
zatím to nebudu pitvat, abych nenapovídal.
foto
Duža   4.05.2020 v 10:56   odpověděl:
Teda, já to Liborovi kontroloval a dokonce mi to nepřipadalo ani moc těžké. Nenašel jsem tam nic co by neměl jednoznačné a vše má svoji logiku. Je pravda, že když se někdo splete, nebo na něco zapomene, tak asi bude v ......
foto
Janek   4.05.2020 v 10:56   odpověděl:
oldc: ...děkuji ti náčelníku, že ses mě zastal...
foto
PetrM   4.05.2020 v 11:31   odpověděl:
Za mě souhlas, nevidím tam chybu. Chyba byla ve mě a stála mě 200+60 TB a pak jsem jeden plech jako obvykle nezapsal.....
foto
VláďaŽ   4.05.2020 v 16:47   odpověděl:
Oldc: Neboj Starý Céčko, dočkáš se, už se to tam připravuje do fronty...
foto
R.A.   4.05.2020 v 17:30   odpověděl:
Tak 9 minut jsem ztratil blbnutím s tiskem. Pak jsem nejvíc přemýšlel, co že je tam jinak a co mám jinak chápat, ale nic jsem nenašel. I tak jsem ale něco zdupal za 160. Pěkný, díky
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 17:58   odpověděl:
Ahoj, v itíku na 17:00 mělo být po Michalově připomínce změněno slovo "křižovatka" na "výjezd". Duža mi psal, že to dopoledním účastníkům napíše do diskuze, ale zatím se tu nic neobjevilo, tak ani nevím, jestli ta úprava iti proběhla.
foto
VláďaŽ   4.05.2020 v 18:01   odpověděl:
Jestli to byla změna ve vl.iti 1, tak proběhla.
foto
Duža   4.05.2020 v 18:04   odpověděl:
Ano úprava proběhla. Místo křižovatka je tam výjezd. Já zase myslel, že to tu napíšeš ty.
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 18:30   odpověděl:
No jo, vlastně jsi mi psal, že jim to "napíšeme do diskuze", takže jsme spoléhali jeden na druhého. Co tedy s večerním startem? Nejde o život, tak by si mohli ranní účastníci dát bodovanou opravu?
foto
michal.g   4.05.2020 v 18:39   odpověděl:
Nj, oni všichni dopolední to měli vlastně špatně
Ale mám pocit, že nikoho
nenapadlo, že druhá křižovatka je 1. výjezd, takže asi nemá cenu, aby to jeli znovu. Stejně už si určitě všichni v klidu udělali správný průjezd, tak by to tam jen naflákali
foto
Vláďa   4.05.2020 v 18:45   odpověděl:
Odpolední jsem jel na mobilu a tak jsem si změny nevšiml. Takže v 21.00 znovu. snad se stihnu dostat k PC.
foto
Duža   4.05.2020 v 18:46   odpověděl:
Taky si myslím, že pro většinu byl druhou křižovatkou na kruháči, druhý výjezd z kruháče. Snad v tom kromě Michala nikdo další nehledal slovní fintu.
foto
R.A.   4.05.2020 v 19:37   odpověděl:
No Martin Klasa a oldc taky nevypadali, že by jim to bylo jasný a kdybych tam měl křižovatku, tak to taky jedu na prvním výjezdu, což je druhá křižovatka
foto
michal.g   4.05.2020 v 20:04   odpověděl:
Ono to ve finále bohužel nemělo řešení. Když jsem se zacyklil, tak jsem nejdřív hledal chybu u sebe, pak mě teprve napadlo, že to asi autor myslel jinak. Jenže to už uteklo spousta času a já už se úplně ztratil v tom, kde jsem byl a kde nebyl...
foto
Michal P.   4.05.2020 v 21:03   odpověděl:
Mě to přišlo naprosto jasné a moc se mi to líbilo , o to víc mě mrzí přehlédnutí orientace detailu k jihu, to mě stálo těch 300 TB
foto
michal.g   4.05.2020 v 21:14   odpověděl:
Michale, jasné to bylo, ale bohužel až po té jazykové úpravě Iti1.
foto
Michal P.   4.05.2020 v 21:21   odpověděl:
Já to jel v 17.00 takže jestli tam bylo v 10.00 "křižovatka" místo "výjezd", tak to asi chápu, to by se asi mělo odbočit už na 1.výjezdu
foto
Bartma   4.05.2020 v 21:31   odpověděl:
Ahoj! Itík v 21:00 mi přišel srozumitelný, jelo se mi docela dobře, ale někde jsem něco popletl, tak se pak musím podívat, kde to bylo, ale otočený sever to nebyl. Možná R ve 115 a otázka, zda platí už při nájezdu, nebo kótu vynesu až průjezdem - tohle stále motám a vzhledem k zaznamenaným různým protichůdným vyjádřením ještě asi stále budu... Libore, díky!
Šimon pro technické problémy vzdal (poslal mi SMS, neb jsem v kanclu a on doma..) Tak kdyby tam někde ještě visel v systému jako stále jedoucí, tak ho zastavte, prosím!
foto
Michal P.   4.05.2020 v 21:36   odpověděl:
Ve 115 musíš rovně už při nájezdu, neb je napsaná v ZM, nevynáší se slepou mapou
foto
Bartma   4.05.2020 v 21:42   odpověděl:
To Mchal P: No vidíš, to jsem si neuvědomil! To máš pravdu. Ale jel jsem to tak, takže tam to bylo asi OK.. Někde jsem zbytečně cyklil a opsal 4 plechy navíc..Však na to příjdu, jestli budu mít chvilku. Nebo by mohl Libor popsat JTCHA, aby ušetřil mé opotřebované logické obvody
foto
LIBUNA   4.05.2020 v 23:34   odpověděl:
To Michal P - ptám se úplně vážně jako aos teoretik - kdyby nebyla kóta 115 na ZM, ale jenom na SM, tak by podmínka nájezdu R na SM v kótě 115 neplatila?
foto
Michal P.   5.05.2020 v 08:27   odpověděl:
Konkrétně v tomto případě by to nemohlo nastat, protože ani kóta 114 není v mapě a nebylo by jasné, kde se slepá mapa jede. Obecně bych řekl, že bude-li kóta 115 jen na SM, tak bych ji měl najíždět od jihu, abych už v ní jel rovně. Ale myslím, že to je dotaz na větší machry než jsem já
foto
michal.g   5.05.2020 v 09:24   odpověděl:
ano, už musíš počítat s tím, že SM začíná kótou, v které je podmínka a tuto podmínku plnit. je to stejné, jako když ta kóta bude uprostřed SM. také tě nezajímá, že není v ZM (tam si jí projetím vyneseš) a podmínku plníš.


ZPĚT na 1. stránku 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 < 188 > 189 190 191 192 193 194 195 196 197