začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 10. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 15. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 14. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 19. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 9. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 27. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 12. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 27. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 17. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 27. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 19. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 29. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Vláďa   1.05.2020 v 16:53   napsal:
To Duža: nejdou mi stahovat včerejší a předvčerejší ITI. Hlásí mi to: Iti 25 (24) nešlo stáhnout. Do ITI 23 je vše OK!
foto
R.A.   1.05.2020 v 17:07   odpověděl:
Opravu čekej za 3, 2, 1.

Já teď pro změnu neodstartoval. Přišel jsem na poslední chvíli, dvě vteřiny pře limitem jsem dal přihlásit, ale když jsem vyplnil jméno a dal přihlásit, tak už mne to nepustilo. Měl bych tam mít tedy DNS a nebo prosím úplně vymazat.
foto
PetrM   1.05.2020 v 17:12   odpověděl:
Tohle už se mi taky jednou stalo....
Dneska jsem se pro změnu přihlásil včas - asi 4,5 minuty před startem, ale říkal jsem si, to je hafo času a začal dělat něco jinýho. A když jsem tam v 16:59 vlezl znova, tak už jsem nebyl přihlášenej. Tak jsem se přihlásil znova a proto jsem v tabulce první a ještě zároveň DNF
foto
Bartma   1.05.2020 v 17:23   odpověděl:
Já se jednou přihlásil (a vyšlo) asi 4 nebo 5 vteřin před.. Dnes jsem měl k tomu polštář cca 40 vteřin.
Ale občas se mi stával opačnej problém, přihlášení se mi povedlo až cca minutu po startu toho 5" limitu, a itík se mi někdy zobrazí hned a jindy třeba také až po minutě... Vzhledem k tomu, že to ještě tisknu pro Šimona na večer, tak startuju pravidelně s cca 3" zásekem hned od začátku. Teprve pak příjde ke slovu moje pověstná rychlost

To Michal P: Díky za pěkné poježděníčko! Jen jsem doufal, že ta DZ je tuzemská, že to není nějaká lotrovina po anglicku
foto
Vláďa   1.05.2020 v 17:26   odpověděl:
To Bartma: dobře Ty,
Pamatuješ na poslední Zimu, po které jsem už ani nevzdechl. To kdyby tam bylo, třeba jen na jednom místě, to by byl mazec.
foto
Bartma   1.05.2020 v 17:28   odpověděl:
Pamatuju, ale víc napíšu až v 21:30
foto
Duža   1.05.2020 v 17:37   odpověděl:
Opraveno. Myslím tím stahování iti 24 a 25. Zapomněl jsem je nahrát ve formátu pdf.
A to startování už ovlivnit nemůžu. Ty poslední sekundy před odstartováním jsou ošidné.
foto
VláďaŽ   1.05.2020 v 21:58   odpověděl:
Tak Žamberáci co bylo s tou zimou? Nějaká veselá příhoda z natáčení?
foto
Bartma   1.05.2020 v 22:17   odpověděl:
To Vláďa: Je trochu víc, dřív jsem se nedostal - to víš, propukly mohutné oslavy, neb jsem se dnes opět stal hlavou rodiny
K těm kruhákům - já to tu nemohl asi napsat dřív, abych neprozradil fintu této etapy - já jsem dlouze zkoumal, jestli se jedná o DZ kruháč, jak ho známe z pevninské části Evropy, nebo jestli to není ten ostrovní. Tak jsem to zkoušel oběma způsoby, no zdálo se mi, že ta druhá varianta nedává žádný smysl, tak jsem to risknul a vložáky jel proti hodinám a mapové kruháče podle potřeby..
No a Šimon? Ten si minule napsal "A"čko v kokpitu, když se mu vyhýbal, a dnes si připsal "F"ko, které také objížděl druhou stranou. Doufám, že se tohodle zlozvyku zbaví, než natankujem a vyrazíme do terénu!
foto
Vláďa   1.05.2020 v 23:25   odpověděl:
To VláďaŽ:
v letošní zimní internetovce se také střídali různí autoři, ale na stejném prostoru.
Jeden z nich použil i DZ kruhové objezdy jak v naší české, tedy evropské variantě proti hodinkám při jízdě vpravo, tak i britské po směru hodinek pro jízdu vlevo. A kdo si nevšiml, tak byl v ……. nevyluštil.
foto
VláďaŽ   1.05.2020 v 23:32   odpověděl:
Jj, taky jsem to jel, moc se mi to líbilo

foto
michal.g   1.05.2020 v 13:34   napsal:
Ještě pro Olinu: pokud je v kótě zadána podmínka, tak ji musíš plnit při každém průjezdu touto kótou.
A to poučení, které mělo být z této soutěže: pokud přijedeš do kóty, v které máš plnit odbočení a máš pouze jednu možnost výjezdu, tak to není odbočení, ale jednoznačný výjezd. A ty tedy do té kóty musíš přijet z jiné strany tak, abys těch možností výjezdu měla víc.
foto
OlinaK   1.05.2020 v 13:51   odpověděla:
Díky za trpělivost se mnou i za polopatické vysvětlení, teď už jsem to konečně pochopila, jak píšu v příspěvku níž, mám holt dlouhý vedení. Snad to bude opravdu poučení,ale hlavně si to všechno zapamatovat, a to nejen z tohoto itíku. Ještě jednou Michale díky. Ale i všem ostatním díky za cvičné itiky a Dužovi za to, že to všechno zorganizoval. Snad brzy budeme moct vyrazit už na normální soutěž.
foto
VláďaŽ   1.05.2020 v 14:19   odpověděl:
No už je to tutovka - Duža již v přehledu itiků a vzoráků umístil KONEC NOUZOVÉHO STAVU

foto
Michal P.   1.05.2020 v 10:05   napsal:
Ahoj všem,
moje dnešní projetí byla jen zkouška, nikdo si z toho prosím nic neberte, chtěl jsem jen zkusit zda mohu projet vlastní etapu.
foto
Duža   1.05.2020 v 10:13   odpověděl:
Měl jsi šanci zvítězit!
foto
LIBUNA   1.05.2020 v 10:21   odpověděl:
Ahoj, moje dnešní projetí po včerejších čarodějnicích byla taky jen zkouška, doufám, že mi to odpoledne už bude trochu myslet...
foto
VláďaŽ   1.05.2020 v 11:49   odpověděl:
Ahoj, teď jsem přišel ke stroji, koukám na výsledky dopolední jízdy - StarýCéčko
Už se těším na odpoledne!
foto
OlinaK   1.05.2020 v 12:14   odpověděla:
Chápu to teda dobře, že ze SM1 v kótě 111 nemůžu odbočit vlevo( respektive nikam), protože musím už počítat s tím, že při návratu na SM bude jednoznačný výjezd a tím pádem neodbočím? Takže v kótě 111 odbočení neplním vůbec?
foto
OlinaK   1.05.2020 v 12:16   odpověděla:
Sorry, mělo to být o vlákno níž
foto
Vláďa   1.05.2020 v 17:13   odpověděl:
Pěkná a jednoduchá etapa, která přišla včas. Principiálně se bude hodit!
foto
Vláďa   1.05.2020 v 17:18   odpověděl:
To Bartma: dneska jsem Tě zase dal a včera i Šimona. Včera jsi měl jiný ITI nebo jsi si otočil podmínky?
foto
Vláďa   1.05.2020 v 17:22   odpověděl:
To Bartma:
foto
Bartma   1.05.2020 v 18:12   odpověděl:
To Vláďa: já už jsem to tady psal - jel jsem blbě, a když jsem náhodou jel tam, co jsem měl (= úseky SM) tak jsem neopsal 3 plechy.. Nojo, no, stane se
foto
Vláďa   1.05.2020 v 20:59   odpověděl:
To Bartma: proč mám pocit, že to u sebe také znám.
foto
R.A.   1.05.2020 v 21:05   odpověděl:
Jejda majda to jsem to zase uspěchal a přitom takovýho času k dobru na vítěze. Dvě nenapsaný a je to v háji
foto
Vláďa   1.05.2020 v 21:22   odpověděl:
To R.A.:
I mistr tesař se někdy utne - vítej do klubu!
foto
Bartma   1.05.2020 v 22:20   odpověděl:

Ty jsi Vláďo mistr v nahrávkách na smeče!
(myslel jsi v klubu mistrů nebo v klubu utnutých?)
foto
Vláďa   1.05.2020 v 23:26   odpověděl:
To Bartma: záleží na tom, jak se kdo cítí!
foto
Bartma   1.05.2020 v 23:49   odpověděl:

No se mnou jsi to moc nevyhrál, buď jsem jel na 40tce 120 nebo jsme byli na disk, když jsem se strachoval o mistra volantu poté, co jsem tu rovnou JZ tam a zpátky zajel tenkrát nejrychlejš...Dodnes vidím tu partičku s radarem,tam na tom výjezdu do toho kopečka, jak se tleměj na sluncem zalitý mezi a jen čekaj, kolikpak to dnes asi bude
A o neodjetých vložácích byste si se Šimonem mohli dlouho podebatit - můj přínos do posádky je nulový, když nepočítám to, že mitfáru zavezu na soutěž a zpátky!
foto
Vláďa   2.05.2020 v 09:56   odpověděl:
To Bartma:
Tak jak jsi to napsal jsem to nemyslel. Navíc tolik sebekritiky, je zbytečné, vždy jsme to měli půl na půl, šáááák víš.
foto
Bartma   2.05.2020 v 10:33   odpověděl:
To Vláďa: Tak se na to podívej! Dnešní výkon je naprosto vypovídající
Docela pěkně jsme to oba pořešili, žádná katastrofa, jen jsme tam nasekali pár chybiček, no mně to po hříchu trvalo TROCHU dýl!

foto
LIBUNA   30.04.2020 v 21:15   napsal:
Asi jsou všichni v šoku, když nejsou žádné dotazy. Mě by zajímalo vysvětlení první podmínky. Já jsem pochopil "přednost" tak, že jedu vlevo, pokud by bylo na výběr ze dvou stejně dlouhých možností L a P, jinak odbočím do kratší trasy.
foto
matonni   30.04.2020 v 21:19   odpověděl:
Já to pochopil taky tak. A abych si to ještě vylepšil, udělal jsem si po projetí jednosměrné všechny komunikace projeté SM
foto
oldc   30.04.2020 v 21:23   odpověděl:
O vzdálenosti neuvažuju, když je možnost vlevo. Ale mám i jinou otázku, je to už třetí etapa kde neni jasný výjezd z ČK, nevím jestli stojím čumákem na východ nebo na západ.
foto
Tomáš   30.04.2020 v 21:24   odpověděl:
Nechápu kombinaci RTFT. Mě to vychází na RYT.
foto
michal.g   30.04.2020 v 21:26   odpověděl:
Tomáši, při návratu na SM jsi nesplnil odbočení. Ve 111 z tohoto směru byl jednoznačný výjezd.
foto
michal.g   30.04.2020 v 21:27   odpověděl:
S tím ČK je to trochu netradiční, nechal jsem vás vyjet nejkratší cestou.
foto
Tomáš   30.04.2020 v 21:28   odpověděl:
Hmm.
foto
michal.g   30.04.2020 v 21:31   odpověděl:
Moje korony jsou výukové, je tam vždycky jen jedna finta. Na tuhle se chytli všichni, kromě R.A., který ovšem zvládnul udělat zbytečnou chybu jinde...
foto
LIBUNA   30.04.2020 v 21:33   odpověděl:
No právě, nejkratší cestu jsem měl přímo do 115, kde jsem nevyužil přednost jet L, nikoliv tedy povinnost, a byl jsem přes H na začátku SM. Až pdle přídělu 700 jsem pochopil autora a nechal jsem se už nachytat jen na to YT.
foto
Mirek L.   30.04.2020 v 21:43   odpověděl:
Ve 21 mi selhal internet, dojel jsem si na papíru teď. Za hodně, nechlubím se. Jen úplně nesouhlasím s návratem na SM 1. Jednosměrku z jihu si vynáším až po projetí celé SM (ten problém není poprvé, kdy údaje na SM vynášet!). Při návratu tedy to stále podle mě není křižovatka s jednoznačným výjezdem - ten určují podle Řádů jen šipky v mapě a tu z jihu tem ještě nemám.
foto
matonni   30.04.2020 v 21:43   odpověděl:
S tím výjezdem z ČK bych to neviděl nijak dramaticky, mohl tam být malinký vous - téčko, ze kterého bych vyjel na "hlavní" a nic by se nezměnilo oproti původnímu. Taky bych nevěděl kam jet a musel hledat. Takže bych v tomto problém nehledal.
Po dnešní etapě přijímám objednávky na brambory na uskladnění. Zasadil jsem sice jen pro sebe, ale pokud platí to pořekadlo o sedlácích a bramborech ......
foto
VláďaŽ   30.04.2020 v 21:50   odpověděl:
To Tomáš 21:24 a NichalG 21:26
Mám stejný názor jako Tomáš (RYT) - najedu přrs U odbočením vlevo na SM1, beru R, ve 111 odbočím vlevo, přes trojúhelník se vracím (Y) do 111, tam tedy jednoznačný výjezd T,F znovu do 111, odbočím a dokončím SM. Prostě to Y by tam snad mělo být? Nebo kde je tedy chybka v úvaze?
foto
michal.g   30.04.2020 v 21:55   odpověděl:
Mirku, znovu si přečti zadání. Pokud bych to chtěl tak, jak si to vykládáš, tak napíšu Po projetí liché SM si zjednosměrni komunikace projeté touto SM...
foto
VláďaŽ   30.04.2020 v 21:59   odpověděl:
Abych to svoje předchozí upřesnil, tak i s akceptováním nesplnění výjezdu by příslušná část průjezdu dle mne měla být ...R Y T F T ...
foto
michal.g   30.04.2020 v 21:59   odpověděl:
To VláďaŽ: nemůžeš se vracet přes 111, když v ní nemůžeš splnit podmínku. Musíš horem přes 120, 115 a pak teprve do 111, kde splníš podmínku.
foto
VláďaŽ   30.04.2020 v 22:06   odpověděl:
Jojo, stál jsem si na kabelu
Chyba byla jinde - přes 111 by to tak jak tak bylo delší
foto
VláďaŽ   30.04.2020 v 22:14   odpověděl:
Jojo ach jo, bylo to fakt tak jednoduchý a výukový
Akorát já se vyučovat už nějak nestíhám , no ale nějaké stopy to snad v tom zbytku mozkové hmoty, co s sebou tahám, zanechalo a ještě zanechá.
Díky Michale za lekci!
foto
Klenák Zdeněk   30.04.2020 v 22:22   odpověděl:
Z ČK musel být výjezd na východ, pokud by stála opačně (přes S), vedla by přes ČK SM 2, projíždět přes ČK se ale nesmí, z toho jsem usoudil, že výjezd z ČK je na východ.
Pro Mirka: Já myslím, že i když projedu pouze část SM, je tato projetá část jednosměrná. Kdybych třeba měl na SM kótu, kterou si vynáším, tak to dělám taky hned a ne až po projetí SM
foto
R.A.   30.04.2020 v 22:42   odpověděl:
Nazdáár. Super úvaha s tou časovkou, akorát vycházíš z normálních soutěží. Tady startují všichni naráz a v časovce jim zakázali stát. Konec časovky byl na obě strany a jak všichni odjeli, tak michal ty cedule na západ zrušil
foto
VláďaŽ   30.04.2020 v 22:44   odpověděl:
No, v tomhle mám právě guláš a prosím o vysvětlení, jestli na to někdo budete mít chuť a nervy
Řády bod M4-4:
- výjimku tvoří pouze body a časové kontroly (doplněno), které se nesmí projíždět mimo pořadí (viz M/7).
bod M7:
Průjezd mezi body se řeší postupně v pořadí průjezdu včetně podmínky příjezdu nebo výjezdu, je-li zadána. Neuvažuje se předem s průjezdem dalších bodů. Bodem nelze projet mimo uvedené pořadí.
Bod se nepovažuje za projetý, jestliže přes něj vede reálný itinerář, ve kterém není tento bod uveden (výjezdy z křižovatek, vložený iti), nebo SM.

Zde už není doplněno "časová kontrola", ale tou vazbou na M4-4 by se totéž na ČK mělo vztahovat?
--Samozřejmě akceptuji praxi, že ČK je nedotknutelná---
Tak jak to správně je?
foto
R.A.   30.04.2020 v 23:07   odpověděl:
ČK dřív bývala taky bod a když se to změnilo, tak se to už nedoplnilo jinde, ale ta neprojetost platí obecně pro jakýkoliv mapový údaj, takže to celkem nevadí. Můžeš tedy fyzicky projet přes místo označené v mapě jako ČK, ale když jsou tam tabule, tam musíš zastavit, odevzdat výkaz a jít na párek. Můžeš jim pak sice vysvětlovat, že teprve jedeš SM a pak záleží na koho narazíš a jestli ti ještě výkaz vrátí. Správně by samozřejmě neměli, to ti nejlíp vysvětlí Mirek Ludvík
foto
Bartma   30.04.2020 v 23:11   odpověděl:
To Klenák Zdeněk: Ahoj Zdenku, přinutil jsi mně zareagovat, ačkoli s dnešní tratí vůbec nepolemizuju a velmi se mi líbila (alespoň ta část, kterou jsem já jezdil ) a Michalovi bych tímto též rád poděkoval! Já bych připomenul letošní internetovku ZIMu, kde v jedné etapě se při návratu na SM po jejím opuštění křížila trať SM v místě určité kóty, v které se ale mělo odbočit, což mně posílalo na trať SM, takže jsem byl v pasti. K mému překvapení jsem se ale dověděl, že ačkoli v okamžiku vjezdu na trasu SM tam ta trasa je už celá (takže nesmíš využít její části při opuštění a návratu), ta kóta se tam objeví až jejím projetí trasou SM. A ty tady teď píšeš něco maličko jiného. Tak jak je to tedy? Kdy tu kótu vynášíš, je-li součástí SM. Možná v tom není rozpor - jen je to holt ta čeština. Vynášíš jí při vjezdu na stať SM, nebo v okamžiku průjezdu po trati SM (jasný je jen, že ne až po dojetí SM, to asi není nutné zmiňovat..)
foto
5r3   1.05.2020 v 08:02   odpověděl:
Musím naprosto souhlasit s Mirkem. Pokud chtěl Michal aby komunikace byla jednosměrná dřív než po projetí celé SM, měl napsat komunikace projížděné SM se stávají... - což je vid nedokonavý a nikoliv komunikace projeté SM, což je vid dokonavý (projedu celou SM a pak se stane jednosměrkou). Stejnej guláš v češtině máme v Řádech, kdy se např. nemapové komunikace projetím (=po projetí, vid dokonavý) stávají mapovými. Ve skutečnosti se stávají mapovými už při projíždění (projížděním, vid nedokonavý).
foto
michal.g   1.05.2020 v 08:24   odpověděl:
5r3: přečti si to znovu. Ta komunikace už tou SM je celá projetá, tudíž už je jednosměrná...
foto
5r3   1.05.2020 v 08:57   odpověděl:
Tu komunikaci jsem do kóty neprojel slepou mapou (celou), ale jenom její částí. Takže zatím jednosměrná není.
foto
5r3   1.05.2020 v 09:05   odpověděl:
Nehledě na to, kde v té kótě odbočuju zpátky na SM? V základní mapě nebo jenom na slepé mapě? Jak bys to jel, kdyby byla v ZM jednosměrka do 111 od severu?
foto
matonni   1.05.2020 v 10:28   odpověděl:
Zoufalý výkřik!! Co si z včerejší etapy mám odnést za ponaučení, když se ani mistrovské autority nemohou shodnout na výkladu? Za sebe k tomu přistupuji tak, že vlastně nic, že nemá smysl něco z autorova úmyslu pochopit, protože už zítra, možná již za pár minut, bude vše zase jinak. Tady neplatí, že když se dva perou, třetí se směje. Namísto posunu stagnuji, možná i couvám.
foto
michal.g   1.05.2020 v 10:46   odpověděl:
Petra (5r3) si nevšímej, on má občas svérázné výklady řádů
Běžně se to jezdí tak, jak to bylo vyhodnoceno (viz R.A., Zdeněk Klenák, ...)
foto
Duža   1.05.2020 v 11:07   odpověděl:
Náhodou ten poslední příklad R.A. je k zamyšlení ! Co kdyby opravdu pokračovala ta SM v protisměru mapové jednosměrky. To by tam nešlo udělat žádné mapové odbočení ? Myslím, že se to tak opravdu běžně nejezdí !!
foto
michal.g   1.05.2020 v 11:27   odpověděl:
... to by byla blbost autora...
foto
LIBUNA   1.05.2020 v 11:43   odpověděl:
Jak by se řádově zajelo, kdyby v ZM byla ve 111 mapová šipka P a jel bych SM a měl bych ve 111 podmínkou odbočit L? Šipky v ZM mě přece při jízdě SM nezajímají (ani v křižovatce ani jednosměrky).
foto
michal.g   1.05.2020 v 12:06   odpověděl:
to už je zase dost teorie, každý autor musí být soudný a stavět tak, aby nedocházelo k problematickým situacím.
ale máš pravdu, při jízdě po SM mě šipka v mapě nezajímá. zajímala by mě, kdybych na ní narazil při návratu na SM, to jedu mapově.
foto
OlinaK   1.05.2020 v 12:17   odpověděla:
Chápu to teda dobře, že ze SM1 v kótě 111 nemůžu odbočit vlevo( respektive nikam), protože musím už počítat s tím, že při návratu na SM bude jednoznačný výjezd a tím pádem neodbočím? Takže v kótě 111 odbočení neplním vůbec?
foto
R.A.   1.05.2020 v 12:22   odpověděl:
Naprostý souhlas s michalem, Zdeňkem a hlavně matonnim. Nevytvářejme problémy kde nejsou. Stejně tak je zbytečné řešit, jak by se něco jelo, když to autor blbě postaví (jednosměrka od severu, šipka v kótě-dá se použít ustanovení o změně druhu itineráře se šipkou=zákaz).

Vid nevid, mám projetou celou komunikaci až pod auto. Nemusím dojet ani do křižovatky, ani celou SM, abych měl něco projeté. Přeci mám vždy projeté to, co jsem do té chvíle projel. Já jsem mezitím přece neletěl a teď najednou na konci SM mám vše projeté.

Teď bohužel zaseju taky trochu zmatku. Někdo by mohl namítat, jestli to, že se něco díky podmínce stává jednosměrným vůbec znamená, že si mám do mapy kreslit šipky. A co pak s tím jednoznačným výjezdem, který je daný jen šipkami. Ale komu tím prospěje..

Oli ano, přesně tak.
foto
LIBUNA   1.05.2020 v 12:24   odpověděl:
Nejkratší návrat na SM plánuju podle ZM, ale v 111 už odbočuju na SM, proč pro mě tedy stále platí šipky v ZM?
foto
OlinaK   1.05.2020 v 12:30   odpověděla:
To R.A. Díky. ještě jedne dotaz- proč odbočení v kótě 115(průjezdky FT). Ze SM2 to odbočení nemůže přece být, přes FaT bych se přece na SM nemohla vracet....
Jinak souhlas s Víťou, místo poučení zmatek.
foto
R.A.   1.05.2020 v 12:37   odpověděl:
to LIBUNA: vychází to z příkladu K/4, podmínky v kótách na SM se řeší dle ZM, pokud není řečeno jinak.

to Oli: SM2 se neopouští, kóta 115 není na SM. SPK T,F (ne F,T) je návrat na SM1
foto
michal.g   1.05.2020 v 12:39   odpověděl:
Olino, R.A. si asi špatně přečetl tvůj dotaz. Ve 111 samozřejmě odbočíš, ale vrátit se musíš tak, abys zase splnila odbočení, což je právě přes to T a F.
foto
OlinaK   1.05.2020 v 12:56   odpověděla:
To Michal.g- poprvé tedy kótu 111 projedu rovně a neodbočím doleva, ikdyž to jde, do kóty 111 se vrátím ze 115, abych tam odbočila?
foto
R.A.   1.05.2020 v 13:02   odpověděl:
Jo aha, já to bral tak, že se ptáš na to, že v kótě nelze odbočit při chybném návratu, ale tys to myslela úplně jinak. V kótě 111 samozřejmě musím odbočit i při jízdě po SM1. Následně musím vymyslet návrat tak, abych při návratu také odbočil, tzn. nemůžu najet přes jednoznačný výjezd. A možnost odbočení mám pouze po příjezdu od kóty 115.
foto
LIBUNA   1.05.2020 v 13:05   odpověděl:
To R.A., v K/4 je to napsáno trochu jinak. Jízda v kótách uvedených na SM se pro účely plnění podmínek považuje za jízdu mapovou, ne že se řeší podle ZM. Chápal bych to klidně tak, že mapovým podkladem pro jízdu po SM je přímo ta samotná SM, pouze návrat se řeší dle ZM. Navíc tam jsou pro mě další celkem nejasné informace, že jedna kóta nemusí být v žádném mapovém podkladu, a druhá musí být v plánku, ale nemusí být v ZM.
foto
OlinaK   1.05.2020 v 13:33   odpověděla:
Mám holt dlouhý vedení, všechno mi dýl trvá, už to konečně chápu, díky R.A. i Michalovi.g. za trpělivost.

foto
Duža   30.04.2020 v 11:12   napsal:
Vláďa Hrdina pro vás připravil podrobný rozbor naší Koronavírové zábavy. Odkaz najdete na stránce výsledků nahoře.
foto
Tomáš   30.04.2020 v 15:28   odpověděl:
Paráda. To je diplomka?
foto
oldc   30.04.2020 v 16:06   odpověděl:
Moc pěkné tabulky. Ještě klika že tam nejsem pod svým pravým jménem - Starý Céčko.


ZPĚT na 1. stránku 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 < 191 > 192 193 194 195 196 197 198 199 200