začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 11. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 16. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 15. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 20. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 10. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 28. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 13. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 28. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 18. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 28. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 20. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 30. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
R.A.   21.04.2020 v 23:51   napsal:
Ahoj, taky se mi to líbilo, jen se mi nezdál ten reálnej průjezd přes ČK, tak jsem to radši pořádně zkontroloval, ale nic lepšího nevymyslel.
Tím pádem mi nesedí ten konec do 110, to jsem si několikrát kontroloval a myslím si, že to má být bez plechu. Pokud jedu správně druhý reálně P v ČK, tak v SZ rohu se mi rozvětvují možnosti. Buď můžu jet tak jak vzorák pro E a K, a nebo to vzít přes kótu 120 a přijet do 110 od východu. Obě varianty mají 5 úseků z nichž 3 jsou shodné. Ve finále tedy porovnám dvě odvěsny (varianta přes 120 bez plechu), proti dvoum přeponám (varianta přes 100 a E, K), takže je to jasně kratší bez plechu.
Ale možná dělám nějakou chybu někde jinde a řeší se to odjinud, ale to tedy nevím kde.
Díky za vysvětlení
foto
clarus8   22.04.2020 v 00:00   odpověděl:
prosím popiš tvou jízduz 121 přes alfa do mapové 101. Jak píši jinde 121 jedu bez odbočení v ní, pak levém dolním rohu pokračuji v reálné jízdě směrem ke 101. Tam jsou všechny možné úhly, ale žádný v rozpětí dané pro úhel alfa.
foto
Vláďa   22.04.2020 v 00:18   odpověděl:
To Clarus - úhel jedeš ve 101 jedině přes K, neboť to odměřuješ dle příjezdové komunikace. Tedy ze 121 rovně na západ, v rohu po hlavní (jedu reálně) takže úhlopříčkou do 101 a zde přes K plníš výjezd úhlem alfa.
foto
clarus8   22.04.2020 v 00:20   odpověděl:
jo ted jsem si vzal úhloměr a je to 70 stupńů-takže ok
foto
Vláďa   22.04.2020 v 00:21   odpověděl:
To R.A. - také jsem použil v jedné variantě průjezd přes 120, úhlopříčně do 101, výjezd na téčko mezi 100 a 110, zde vpravo do 110 a hned do ČK bez SPK v závěru.
foto
LIBUNA   22.04.2020 v 04:52   odpověděl:
To R.A. Je to tak, máš pravdu, svádělo to opticky jet po tom reálném P,P nejkratší cestou do 101, a pak přes E,K. Variantu přes 120 mě proto ani nenapadlo zkoušet, ale je to kratší.
foto
matonni   22.04.2020 v 06:23   odpověděl:
Nedělám mrtvého brouka, ale do večera je sem mimo. Díky.
foto
VláďaŽ   22.04.2020 v 11:49   odpověděl:
Ač jsem to jel jinak, teď souhlasím, že to je kratší varianta
foto
Duža   22.04.2020 v 15:02   odpověděl:
Ano je to kratší přes 120. Je to neuvěřitelné kolikrát jsme kontrolovali s Víťou a to nás nikdy nenapadlo.
foto
PetrM   22.04.2020 v 15:04   odpověděl:
Hurá, mám to jen za 60TB!! A MG taky
foto
Duža   22.04.2020 v 15:13   odpověděl:
Ano, upravím vzorák a přepočítám výsledky.
foto
PetrM   22.04.2020 v 15:15   odpověděl:
Sorry, mám to za 120 TB. I ta SPK K je nově navíc.
foto
R.A.   22.04.2020 v 16:17   odpověděl:
Tak to vypadá, že to zajela jen jedna posádka. No že vám to stojí za to. Dělat takový finty, který nikdo nezajede
foto
VláďaŽ   22.04.2020 v 16:52   odpověděl:
No, zajelo jich něco víc, ale jen jedna zajela perfektně 4. etapu
foto
matonni   22.04.2020 v 19:55   odpověděl:
Tak zatímco já jsem si užíval po měsíci pracovní nasazení, tak vy jste to společně vyřešili. Díky všem za kolektivní práci. Co mne na tom těší nejvíce je skutečnost, že se nesmíříte jen s porovnáním výsledků se vzorákem, ale hledáte odůvodnění. A tím se přijde na skryté či neodhalené chyby. A touto kolektivní snahou se snad všichni posouváme o kousky dopředu. Díky všem za pomoc a pochopení.
No a teď konec vokecávání, prostě jsem to přehlídl nó, sorry jako.

foto
clarus8   21.04.2020 v 22:56   napsal:
do koty 121 to je jasný-z té jedu reálně rovně na západ, levý dolní roh jedu po hlavní a přijíždím do 101, kde je úhel alfa, tak se dostanu na téčko mezi 110 a 100.
Mám jet mapově do 101, což jedu proti PK A a podmínkou jsem přes PK K ve 110.
Co tam?
Když tam udělám az 0 pak reál P je v ČK a druhá ve 101 přes PK K jsem ve 110 a do cíle.
Co mi brání to takto jet, když jsem vyhověl všem požadavkům zadání?
foto
VláďaŽ   21.04.2020 v 23:04   odpověděl:
Z toho téčka nejedeš do 101 přes 100, ale přímo(= L, k severu), tam podmínka a přes levý dolní roh a 121 do 101 (O), tam podmínka (A) ve 100 vložák vlevo a pak je az. 0
foto
clarus8   21.04.2020 v 23:15   odpověděl:
co uděláš v kotě 121 mne zajímá
foto
R.A.   21.04.2020 v 23:38   odpověděl:
Jel jsi špatnej úhel. V kótě 101 jsi jel tak 30 stupňů a potřeboval jsi 60 a máš vyjet ve 110.
foto
clarus8   21.04.2020 v 23:47   odpověděl:
to RA úhly vrcholu obdélníku nejsou 45 stupňů.Souhlas?
Tedy jet přímo do 110 je ten úhel větší než 90 stupňů a proto s tebou nesouhlasím
foto
R.A.   21.04.2020 v 23:58   odpověděl:
To teď nevím odkud jsi přijel do 101. Já dojel z SZ rohu a tím pádem do kóty 110 odbočím úhlem tak cca 65 stupňů. Pokud bys jel tam kam říkáš, tak jedeš tak 20.
foto
Vláďa   22.04.2020 v 00:08   odpověděl:
Úhel alfa směřuje jen přes SPK K do 110. Medostaneš se na spojnici 100 - 110

foto
VláďaŽ   21.04.2020 v 22:00   napsal:
Teda Víťo, bylo to vymakaný, snad přímo vymazlený, moc se mi to líbilo!!
foto
matonni   21.04.2020 v 22:04   odpověděl:
Ne Vláďo, ani vymakaný, ani vymazlený, tohle bylo těžce vydřený. Původní záměr byl o několik levelů níže, ale nedomyslel jsem všechny následky a vzniklo toto. Děkuji ti za pochvalu, smekám před tvým výsledkem.
foto
Vláďa   21.04.2020 v 22:24   odpověděl:
Prosím, mohu se dozvědět, jak se měla jet pasáž od mapově na az. 0 stupňů až do cíle. Zatím mi vychází, že autor myslel, že 0 stupňu se jelo od západu do kóty 101.
Je to tak, nebo co přehlížím ?
foto
clarus8   21.04.2020 v 22:24   odpověděl:
to Mattoni-mám prosím dotaz, která křižovatka byl Az 0.Děkuji
foto
matonni   21.04.2020 v 22:32   odpověděl:
to Clarus: je to téčko po reálném odjezdu z kóty 100 směrem ke kótě 120.
foto
michal.g   21.04.2020 v 22:33   odpověděl:
Az 0 byla ta křižovatka nad průjezdkou E.
foto
Duža   21.04.2020 v 22:33   odpověděl:
Já mám dojem, že někteří ještě teď nevědí, že sever nebyl nahoru !
foto
clarus8   21.04.2020 v 22:38   odpověděl:
to Duža-ale víme, že S byl otočený, ale po průjezce K chci je ten az a nikde mi to nevychází podle vzoráku
foto
Duža   21.04.2020 v 22:47   odpověděl:
"K" je po úhlu alfa. Po SPK "K" jedeš podle iti do 101 a pak teprve přes O a A na "stopku" vlevo a na další je ten azimut.
foto
Vláďa   21.04.2020 v 22:49   odpověděl:
Tak, díky Víťovi už odpověď znám.
No, co dodat - jsem trotl, jsem trotl, jsem …, prostě jedna jediná chybička, zcela školácká a tak drahá. Asi to je tím, že stále musím chodit do práce a není tolik prostoru se tomu věnovat. Rychle hrc, frc a hned od toho.
Víťo OK, skvělé, ale asi tuším, jak se to rodilo. Já také nemohu zatím dát dohromady něco podruhé. Vím co, ale zamotává se to a to tak, že to není na internetovku jenom na koukání.
foto
matonni   21.04.2020 v 22:55   odpověděl:
To já jdu naopak zítra po měsíci za prací, jak já se těším. Ani usnout nemůžu.
foto
VláďaŽ   21.04.2020 v 22:57   odpověděl:
No když nemůžeš usnout, tak vypust tak ze 2 ze 3 další takovýhle pěkný etapy!

foto
Vláďa   21.04.2020 v 21:43   napsal:
Tak tedy Víťo, dnes to byla pro mne orba. Asi jsem věděl jak, ale nenašel kudy, takže i 2. oprava měla stejný průjezd jako 1. oprava neb jsem to nedal dohromady. Pořád mi vycházela stejná cesta. Takže oproti ostré ranní jen zlepšení o 200 TB. A poprvé jsem si musel vytisknout.


foto
Vláďa   21.04.2020 v 21:47   odpověděl:
Všiml jsem si ve výsledcích, že učitel byl poražen svým žákem nebo to byla kolektivka na večer? Doufám, že s rouškou! Nebo jak to bylo doopravdy u Bartmy?
Pokud jel Šimon sám tak pro něj:
foto
LIBUNA   21.04.2020 v 22:02   odpověděl:
Podle dopoledních a odpoledních výsledků i podle toho, že ani opravy nebyly čisté, jsem čekal pořádný nářez, a zrovna tohle kolo mi docela sedlo. Kdybych napsal i to jedno O, kolem kterého jsem jasně projel, tak to mohlo být za 0/0. Díky za zajímavý itinerář, pořád mě překvapuje, co všechno se dá v aos vymyslet.
foto
Bartma   21.04.2020 v 22:40   odpověděl:
Nojo, dostávám na prdel, pravidelně!
Dívám se, jak to jede a když se něco zeptá tak buď mlčím, růžně krčím rameny nebo mi spadně čelist - třeba jak dnes: "Tati, ta šipka znamená, že se z ČK vyjíždí sem?" Aha
"Tati azimut je od severu? Takže nula je tady doleva?" AHAAAA
a mezitím poslouchám jako že časovka je bod, přes tu se nejede nebo
že reálek jedeme po hlavní nebo rovně
Ale předvčírem jsem ho poškodil, šel jsem okolo a koukám na ty plechy a povídám "nemáš jich nějak málo?" Měl je správně, ale zdržel se asi 2 minuty kontrolou..

Jedinou výhodu oproti mně má Šimon v tom, že já než si to vyfotím, uložím, vytisknu a obarvím, tak uplynou 2-3 minuty...
papír pak přegumuju a večer pár vteřin po deváté mu ho dám, takže to nemusí jet na displeji.
To je asi obrovská výhoda, zejména oproti borcům, co to jedou na mobilu.
foto
Vláďa   21.04.2020 v 22:56   odpověděl:
To Martin:
nic si z toho nedělej, je to o tom, co jsem Ti už říkal. Mládí vidí jinak a s jinou logikou.
Mám kámoše, VŠ, skvělý matematik i kombinatorik a dostává na frak od studující mládeže. Takový je život, čím starší tím horší a jen to nechceme vidět!


foto
Rambo   21.04.2020 v 11:30   napsal:
Prosím o vysvětlení iti 15. Dojedu první chlupatou čáru a jako poslední beru A. Nyní jedu do 100 s výjezdem na sever. Uvažoval jsem tak, že kdybych jel rovnou do 100, tak nesplním výjezd a vzla jsem to spodem přes Y. Autor se však někde otočil a vzal to přes B. Kde se otočil?
foto
Mirek L.   21.04.2020 v 11:41   odpověděl:
Kratší je za A vlevo do 100, vlevo proti šipce, vlevo přes B, vlevo a už můžeš ze 100 ba sever.

Pro Petra M: etapu jsem morálně vyhrál, jen mi mitfára zase nenapsal druhé L!
foto
VláďaŽ   21.04.2020 v 11:44   odpověděl:
Podle Mirka se mi to nepovedlo , já jsem jel za PK A vpravo, ve 100 průjezd podle šipky až do druhé špičky, zcela P, na příčce P podle šipky - PK B, vlevo a ve 100 na sever.
foto
Duža   21.04.2020 v 12:24   odpověděl:
Samozřejmě VláďaŽ má naprostou pravdu.
foto
Rambo   21.04.2020 v 12:41   odpověděl:
Začínám tušit zase nějakou neznalost. Já měl za to, že když projíždím poprvé kótu, tak už tam musím plnit výjezd. Jestli to dobře chápu, tak přes kótu si mohu jezdit jak chci, jenom si nemohu odškrtnout její průjezd v iti.
foto
Janek   21.04.2020 v 14:04   odpověděl:
Rambo: přesně tak jak to píše VláďaŽ. O kótách se v Řádech píše pouze to, že je smíš projíždět i mimo pořadí. Žádná další omezení či dodatky to ustanovení nemá. Čili ji skutečně smíš projet mimo pořadí i v tomto případě, kdy se do ní potřebuješ naštelovat patřičným směrem a ta stejná kóta ti po cestě (ne)překáží. Musíš v ní jen respektovat podmínky a šipky, ale klidně ji při té mapové jízdě smíš projet třeba 3x, je-li to tama nejkratší cesta.
foto
Rambo   21.04.2020 v 14:35   odpověděl:
Janku díky za osvětu. Já to snad ještě pochopím a začnu to jezdit. Když tak ale nad tím přemýšlím tak ta první polovina věty je blbost.
foto
VláďaŽ   21.04.2020 v 14:48   odpověděl:
Jestli myslíš první polovinu SVÝ předposlední věty, tak neboj, pochopíš, páč pak se teprv můžeš vyřádit na takovejch špecialitách, jako nám předložil Vláďa ve 14. etapě


ZPĚT na 1. stránku 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 < 199 > 200 201 202 203 204 205 206 207 208