začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 11. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 16. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 15. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 20. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 10. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 28. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 13. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 28. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 18. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 28. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 20. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 30. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
LIBUNA   11.08.2019 v 16:46   napsal:
Ahoj, maličko uvažujeme s kamarádem o účasti na AOS Ekser, ale chci se předem zeptat, jak je to vážně míněno s tím vypnutým mobilem uloženým v zavazadle. Nemám žádnou navigaci, notebook, tablet ani jinou techniku, používám pouze aplikaci mapy.cz nebo gps tripmaster v mobilu. Bude to opravdu důvod k diskvalifikaci, i když bude mobil třeba v režimu letadlo, kde je volání blokované?
foto
michal.g   11.08.2019 v 17:05   odpověděl:
Ahoj, všichni jezdí se zapnutým mobilem s navigací. V tomhle si prostě věříme, že se nikdo s nikým telefonicky nedomlouvá...
foto
LIBUNA   11.08.2019 v 17:32   odpověděl:
Jasně, ale v propozicích je i toto důrazně zakázané jako nesportovní chování, tak bych nerad měl nějaký problém.
foto
Ruda   11.08.2019 v 18:23   odpověděl:
Beru, v prováděčkách (týden před soutěží) toto ustanovení zrušíme.
Ruda
foto
Lole   14.08.2019 v 09:37   odpověděl:
Sory ale takový téma si nemůžu nedopřát komentovat …. klidně jeď a věř tomu co se říká - je to jedno ze zbytkáčových naničhodných pravidel, který se běžně nedodržuje a toleruje. Pokusy o vyřazení těchto nefunkčních věcí se mi v komisi nepodařilo. Já takováto nefunkční pravidla považuju pouze za návod všem nedodržovat i jiná dobrá pravidla. Tak
foto
Lole   14.08.2019 v 09:48   odpověděl:
ještě jednou čtu a dodávám a věřím že Ruda to nebude rozporovat - v těch propozicích to není Rudy výmysl a ve všech jiných propozicích to stále je jenom proto "že je to tak požadované"
foto
Ruda   14.08.2019 v 12:07   odpověděl:
Lole má pravdu. Žádné mobily a pod. nikdo kontrolovat nebude. Ke kontrolování máme dost jiných věcí, třeba 2 naše radary na měření navíc.

foto
Jura 4   8.08.2019 v 15:07   napsal:
Pratele, kamaradi, prosim o pomoc: vcera jsem daval rozhovor o nasem sportu do postrelmovskych novin. Ten je samozrejme potreba doprovodit fotografiemi. Vse, co jsme nasli, ma male rozliseni. Obracim se na Vas, co na zavodech fotite: mate-li nejakou peknou tematickou fotku o nas, v co nejvetsim rozliseni, poslete mi ji prosim primo na mail. Uzaverka cisla 20.8. Diky!
foto
kk   8.08.2019 v 16:52   odpověděl:
Nemůžeš něco stáhnout z "rajčete" ?
foto
kk   8.08.2019 v 16:58   odpověděl:
Otevři si na horní liště našeho webu "fotky", objeví se "rajče" a můžeš kopírovat a stahovat. Čau.

foto
Jura 4   6.08.2019 v 15:52   napsal:
Hella rallye: Nechci vam zaslapat Prasatko nekam dolu, jen bych rad upozornil na skutecnost, ze pro Hella rallye byly vydany propozice. Dle odstavce 7 mame bohuzel limitovane kapacity "hlavniho" ubytovani, takze kdo se chce vyhnout prejezdu na druhe misto ubytovani, musi se vlezt do prvnich 24 prihlasenych posadek...Takze tak.
foto
Míša   6.08.2019 v 18:55   odpověděla:
Přihlášeno Noc bohužel nemůžeme jet, ač jsem se na Jankovu soutěž hrozně těšila. Jenže v době startu já budu teprve přistávat na Ruzyni Ale pojedeme rovnou z letiště za vámi. Tak snad výjimečně to nebudeme my, kdo bude poslední posádkou "v cíli" Těšíme se, že se jednou před denní soutěží vyspíme

foto
PetrM   6.08.2019 v 13:49   napsal:
Nikdo tady nechválí Prasátko a tak já začnu. Trať byla tak akorát, jen ten POMZ..... Kdyby zrovna tam nelilo tak si ho projdeme ještě jednou a třeba by to celkově dopadlo lépe.
Já chci ale ocenit pořadatelskou aktivitu v rámci exkurze do Buggyra Racing. Bylo to super (teda hlavně pro chlapy ). Stejně jako před x lety v Žamberku návštěva Muzea starých strojů. Kdybych nejezdil AOS tak podobné aktivity vůbec nezažiju. Díky!!!

foto
Zdeněk Klenák   2.08.2019 v 15:43   napsal:
Nic moc se tu neděje, tak než začne něco dít, tak položím jedno téma k diskuzi. Já jsem zastánce toho, že by se neměly zveřejňovat projížděné obce, naopak by měl platit zákaz jejich zveřejnění. Jezdíme orientační soutěže, proč bychom měli dopředu najíždět obce, to nám nestačí ty všechny navigace, GPSky, notebooky, podrobné mapy a já nevím co ještě Tento boj jsem prohrál (zatím ). Další téma souvisí právě s najížděním a znovu mně toto téma oživila SPK 44 ve Fulneku, která byla špatně viditelná a asi málokdo, kdo nenajížděl, ji měl. Nebojte, nechci diskutovat, zda byla zrušena správně, o tom už se toho tady napsalo až hanba Tenkrát v diskuzi někdo napsal (Igor) že to není fér, když SPK mají jen ti co najížděli a o té SPK věděli a já souhlasím. Takže konečně se dostávám k tomu co chci navrhnout. Chtěl bych, aby měl pořadatel možnost v určitou dobu (v čase následujícím po postavení SPK na trať) zakázat průjezd posádkám obcemi. To přece není v pořádku, že si posádky do svých map zapisují před soutěží SPK?! Mě to tedy štve Co vy na to?
foto
Míša   2.08.2019 v 16:29   odpověděla:
Jo! Mě to taky štve.... Přijde mi to úplně postavené na hlavu. A když před soutěžím rozvážíme průjezdky a potkáme najíždějící posádku už s mapou popsanou SPKáčkama, to mě může vzít čert. Já se snažím alespoň ty nejbližší resp. ty blízko živých nebo ČK stavět až na poslední chvíli. Dokonce jsem už i na poslední chvíli některé SPK vyměnila za jiné... a co myslíte...... opravdu se stalo, že někdo měl tu původní, která na trase ve finále nebyla vůbec a nenamáhal se "tam" zajíždět....
foto
Duža   2.08.2019 v 19:49   odpověděl:
Zákaz zveřejňovat projížděné obce podporuji.
V minulosti to mělo význam při nákupu drahých podrobných map. Dnes jsou tyto ještě podrobnější mapy v každém mobilu !!!
foto
Vláďa   2.08.2019 v 20:48   odpověděl:
Za mne naprostý souhlas s návrhem i ostatními diskutéry. Asi to může hýbat výsledky a ne všechny posádky k tomu mají podmínky.
foto
Zbyťák   3.08.2019 v 19:05   odpověděl:
A zase ta 44ka. Pánové, pánové, zákazů už tady bylo přeci po desetiletích víc než dost. Je holým nesmyslem posádkám zakazovat projíždět obcemi . Jsem zastáncem nejschůdnějšího řešení - nezveřejňovat projížděné obce v propozicích. Vytvoří se tím stejné podmínky pro všechny.
foto
Jiří Boudný   3.08.2019 v 21:54   odpověděl:
Drobná diskuse vyvolaná Zdeňkem, pod malichernou záminkou jakési SPK 44 a s tím spojený návrh na zákaz toho co je uvedeno v řádech mi přijde mimo mísu. Zvýhodní to pouze ty posádky, které si narvou do svých vozidel tolik techniky, že přes ni už ani nevidí ven. Je věcí autora jak umístí PK aby byly vidět. To se bohužel na některých soutěžích nepovede a nejde jen o tu nešťastnou 44. My najíždíme celkem pravidelně noční části mistráku. Jednak nás to baví (a u toho si prohlédneme i řadu zajimavostí na které při soutěži není čas) a umožňují nám to řády. Pokud na to některé posádky čas nemají, mohou věnovat přípravě na soutěž čas doma na jejich technické výbavě. (viz panorama ap.) Domnívám se, že v řádech je celá řada pitomostí, které by si zasloužily větší pozornost, než je zveřejňování prostoru soutěže. Další případné zákazy povedou jen k jejich obcházení. Mimo jiné jsme opravdu schopni garantovat, že autorovi neunikne informace o prostoru soutěže a dostane se jen k několika posádkám.
Mám tu zkušenost, že nejsme schopni ani na mistráky delegovat hlavního rozhodčího a soutěž projíždějí posádky, které později soutěž nejedou aby měl autor alespoň nějakou jistotu, že v iti nejsou chyby, nebo jich je minimum.
Jsem jedním z těch co zastává názor, že prostor soutěže má být znám od zveřejnění propozic.
foto
Igor   3.08.2019 v 23:04   odpověděl:
Ja si myslím, že projíždět obcemi nikdo zakazovat nechce, je nebudete vědět jakými
foto
R.A.   4.08.2019 v 09:51   odpověděl:
Přesně tak, zase tak 44ka. Včera zase vyhrála a to o 44 TB. To už přeci nemůže být náhoda!
foto
PetrM   4.08.2019 v 10:36   odpověděl:
Budu opozice, já s tím zákazem zas tak úplně nesouhlasím.
Má pravdu Jirka Boudnej, že si rád některá místa, kde jsem dříve nebyl, projedu rád i před závodem. A zorientuji se navíc trochu v prostoru.
Jestli tam už visej plechy nebo ne mě ani tak moc nebere. I když vzhledem k tomu, že je nás na pořádání a navíc i rozvoz plechů málo, tak chápu, že to někdo musí udělat dřív a něco se dá pak při "najíždění" potkat. Ale pak je stejně na posádce aby si zhodnotila, kudy jet a zda něco není falešné. Souhlasím s Míšou, také je vhodné něco těsně před soutěží přehodit
Komu co víc pomáhá je otázka. Já si prostor rád najedu ale třeba tu inkriminovanou oderskou SPK 44 jsme taky neměli. Když například před dvěma lety stavěl Vlčák mistrák v Praze, tak se nedalo najíždět v podstatě vůbec nic a byli jsme dvakrát na bedně
Takže navrhuji kompromis, kdyby se došlo k tomu zrušit uvádění projížděných obci. Uvádějme aspoň prostor soutěže. Což už dnes někdo dělá. Třeba soutěž bude probíhat v trojúhelníku ohraničeném vrcholy Most-Žatec-Louny (příklad, tom mě napadlo.... nebo to tam na podzim bude? )
foto
Mirek L.   4.08.2019 v 18:24   odpověděl:
Tak pro Petra M., ale i pro pár ostatních - prostor noc 15. listopadu:
Středočeský kraj (převážně okres Praha - západ a Praha 5 a 6 (území dle FÚ, tedy i Praha 17, ...). Najíždějte už teď a až najdete jižně od Rudné plac na zručnost a dobrou hospodu, tak tam bude start - pokud mi to místo prozradíte. Abyste si nemuseli průjezdky pamatovat, tak na výjezdu na sever z obce bude SPK 13. Děkuji za spolupráci.
foto
kk   4.08.2019 v 18:27   odpověděl:
Nejsou Drevníky jižně od Rudné?
foto
MirekP   4.08.2019 v 20:52   odpověděl:
Já bych zrušil zveřejňování místa startu
foto
kk   4.08.2019 v 21:00   odpověděl:
Zrušme i místo vyhlášení výsledků, stejně jsem tam zbytečný ...
foto
michal.g   5.08.2019 v 07:59   odpověděl:
prohlížet okolí si každý může i bez seznamu obcí. já ho nepotřebuju, jedu tam, kam mě zavede itík, občas i jinam
foto
ZdenekJ   5.08.2019 v 09:37   odpověděl:
Karle máš jezdit na prasátko. tam by jsi mohl být vyhlašován jako jeden z prvních. Vyhlašovali jsme od posledního .
foto
kk   5.08.2019 v 11:54   odpověděl:
Tak to teda opravdu nechápu, jak se tomuhle může někdo smát 😂. To jako že bych se pral s Klenákama o to, kdo bude horší a půjde si dřív pro cenu? 😁
foto
Lole   5.08.2019 v 16:54   odpověděl:
Srandisti. Je vidět, že už opravdu, ale opravdu si s tou 44 nevíte rady a vymýšlíte ptákoviny k ničemu
foto
Lole   5.08.2019 v 17:08   odpověděl:
První nějakou mototuristickou soutěž jsem jel v roce cca 1970. První "národ" 1972. První "federál" 1976. Dodnes jsem nepochopil tu problematiku výhod a nevýhod najíždění a povinností zveřejňovat či naopak snad tajit prostor trati. Konina. Ale dá se na tom stavět další pičičandy pro ty najížděče to je pravda - jako na poslední chvíli dát zákaz nebo vyměnit PK
foto
Lole   5.08.2019 v 18:34   odpověděl:
""" Chtěl bych, aby měl pořadatel možnost v určitou dobu (v čase následujícím po postavení SPK na trať) zakázat průjezd posádkám obcemi """ …. to je co za formát?
foto
Lole   5.08.2019 v 18:58   odpověděl:
Karle neřeěš to, dáme ferneta a vybavené
foto
Lole   7.08.2019 v 02:09   odpověděl:
Je tady někdo? (prosím napište to tu) že si teda načetl při najíždění nějakou PK a pak mu to pomohlo že už tam nejel a napsal najeté a věřil?
foto
Zdeněk Klenák   8.08.2019 v 11:22   odpověděl:
Pro všechny: povinnost uvádět obce byla zavedena v době, kdy jsme chtěli eliminovat výhodu pro nedomácí posádky oproti domácím, což už dávno ztratilo smysl. Domácí nejedou, protože musí soutěž uspořádat. Navíc v této době neexistovaly navigace, GPS, notebooky apod. Někdo měl nějakou pomocnou podrobnou mapu, většina neměla nic. Situace je dnes úplně jiná. Jezdíme po předem neznámé trati, tak proč bychom měli znát obce kudy trať vede Těžko se mně někomu neznalému vysvětluje, že trať je předem neznámá, ale trošku ji známe a před soutěží si opíšeme pár kontrol, které kontrolují průjezd tratě, kterou neznáme. To vám v autě nestačí všechny ty vymoženosti, které tam máte a které vám přesně ukazují kde se nacházíte? Pak se nedivte, že si autoři vymýšlejí různé ptákoviny, aby vás nachytali, protože o jízdě podle mapy už to dnes moc není. Podle mě je zveřejňování obcí dopředu blbost, ale to už jsem psal.
Pro Jirku B.: zakázat zveřejňování obcí můžeme (je to jen o nás jak se rozhodneme), s technikou nic neuděláme, to je prostě technický vývoj. Prohlédnout si řadu zajímavostí můžeš cestou před soutěží i to bez toho, jestli tudy vede trať nebo ne. Stejně jako bys nemohl garantovat , jestli autor nebo HR někomu nevykecá obce, tak úplně stejně nemůžeš garantovat, že od nich neutečou informace k trati některým posádkám, toto není argument.
Pro Petra M.: orientovat se máš při soutěži, ne před soutěží Kochat se různými místy také můžeš bez ohledu na to, jestli tudy povede trať nebo ne. Z prostoru na poslední mistrák garantuju pouze Dycky Most, další prostor nevím a ještě si rozmyslím, jestli vám to povím.
Děkuji všem diskutujícím za projevení názoru, obzvláště v první části diskuse (a to i těm, kteří se mnou nesouhlasí), smysl diskuse postupně klesal přes střední část, která nijak nesouvisela s tématem až se se nakonec smysl utopil na dně bažiny ve vášnivé diskusi Loleho s Lolem.
foto
michal.g   8.08.2019 v 11:39   odpověděl:
souhlas se Zdeňkem.
foto
kk   8.08.2019 v 12:11   odpověděl:
Zdeňku, já bych tu bažinu dole úplně nezavrhoval! Mně naopak mé glosy připadají hodně vtipné a ostatním taky, že 😬😬😬?
foto
Jirka Kozel   8.08.2019 v 12:55   odpověděl:
Tvé glosy jsou stejně krásné jako nezapomenutelné Drevníky, Karle.
foto
Lole   13.08.2019 v 16:46   odpověděl:
No jo Zdenku, vyhrál jsi. Já jsem měl jenom pocit vážné diskuze o neřešitelné věci řešené už desítky let marně. Tak jsem to chtěl trochu odlehčit. Místo toho jsi rozesmál ty mě
foto
Lole   13.08.2019 v 19:25   odpověděl:
… ono už to odlehčovalo a myslelo to dobře i to střední pole (to je Zdenku taky pro tebe, sám se sebou nediskutuju)
foto
Lole   13.08.2019 v 19:32   odpověděl:
Odpovědi na otázku "Je tady někdo? že si teda načetl při najíždění nějakou PK a pak mu to pomohlo že už tam nejel a napsal najeté a věřil?" … to se tu asi nedočkám a vlastní vlákno nebudu dělat a stejně to téměř vím přesně (Zdenku to zase nediskutuju se sebou, to píšu všem)
foto
R.A.   13.08.2019 v 20:17   odpověděl:
Tak se v komisi dohodněte, jakým způsobem dělat takovéto změny. Můžete si je teoreticky prohlasovat v komisi, a nebo můžete uspořádat opět oficiální hlasování jako loni, které může být buď závazné a nebo jen nezávazné a po něm ještě udělejte hlasování v komisi.
foto
Lole   13.08.2019 v 20:23   odpověděl:
… má pravdu předsedo !!
foto
kk   15.08.2019 v 20:57   odpověděl:
Skutečně přežitek z dob dávno minulých, abychom nemuseli kupovat mapy M25,M10 od Šumavy k Tatrám. I když pamatuji na soutěži fór, že obec cestou nebyla v seznamu projížděných a musel ses jí vyhnout.
foto
kk   16.08.2019 v 08:38   odpověděl:
Notabene, dnes v době navigací, nejsou soutěže o konfrontaci mapa x reál, tedy o orientaci, ale jen o tom, kdo zadání v iti pro soutěžící více "zašmodrchá"
foto
Lole   21.08.2019 v 14:57   odpověděl:
kk má taky pravdu předsedo


ZPĚT na 1. stránku 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 < 232 > 233 234 235 236 237 238 239 240 241