začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 11. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 16. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 15. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 20. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 10. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 28. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 13. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 28. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 18. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 28. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 20. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 30. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Zbyťák   19.09.2019 v 07:45   napsal:
To Peter Black - asi máš změněného emila (chmi), neboť mi jej démon vrátil jako nedoručitelný. Nicméně se ptám, zda někde vyhrabeš adresu prodejce radarů ? Slovenští kolegové by si jej chtěli pořídit. Dýk.
foto
5r3   19.09.2019 v 18:28   odpověděl:
Jojo, nyní je na začátku krestní.prijmeni. Radargun Bushnell Speedster III jsem kupoval z USA ještě před tím, než se začala platit DPH a clo. Nyní třeba na ebay, amazonu ap.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=bushnell+speedster+III+radargun&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_odkw=bushnell+speedster+radar+gun&_osacat=0
foto
Zbyťák   20.09.2019 v 07:47   odpověděl:
Dík Petře.

foto
kk   17.09.2019 v 21:13   napsal:
Jak sledují diskuzi k Hodkovicích, říkám si, zda není rozumné řídit se heslem barona Coubertina: " Není důležité vyhrát, ale nezúčastnit se"
foto
PetrM   18.09.2019 v 08:51   odpověděl:
Nevisí tohle heslo náhodou v Drevníkách??? Tady v Hodkovicích to bylo v pohodě.....
foto
kk   18.09.2019 v 09:50   odpověděl:
... nejen v Drevnikách, ale i po celém okolí Dobříše toto heslo viselo už za časů BOAS!!!
Omlouvám se Sobotům za nevhodný příspěvek, vždy se holt nepodaří udělat vše na 100%.
foto
Ruda   18.09.2019 v 16:23   odpověděl:
Ne, ne Karle, máš naprostou pravdu. Už nebudu AOS nikdy kazit. Hodkovice byly poslední, co jsem stavěl. Už se budu věnovat jen postiženým, ke kterým se brzy přidám.
foto
kk   18.09.2019 v 17:30   odpověděl:
Tak se tam nejspíš potkáme, když se toho dožiju ...
foto
Terka B.   18.09.2019 v 17:58   odpověděla:
kk: Asi je něco špatně, když pod tímto heslem jezdíme skoro vše

Ruda: Vůbec nesmutněte, já myslím, že se to vydařilo i s počasím Něake chyby se najdou snad všude Shell či malý pohár byl super, tak se příště nestresujte jen s pohárem ne?

Btw: Bylo by možné někde zjistit ty správné průjezdky ke kategoriím?
foto
Milda   18.09.2019 v 19:38   odpověděl:
To KK: Karle, pokud jsi někde nebyl, tak to nekomentuj, zbytečně ubližuješ. Soutěž to byla pěkná, pořadatel vynaložil značně velké úsilí při její organizaci a že se něco nepovedlo? To se stane a rozhodně to nepřesáhlo únosnou mez. Oni ani ty Drevníky nebyly zas tak úžasné ….
foto
Jirka Kozel   19.09.2019 v 11:32   odpověděl:
To kk: Karle, pokud budou ještě nějací Dědci a budeš dělat nominaci, tak si vzpomeň na slova toho pána nade mnou, stejně už má u Hanky vroubek. Na druhou stranu, s ohledem na počet welcome drinků, každej dědek dobrej...
foto
kk   19.09.2019 v 13:24   odpověděl:
Nechtěl jsem nikomu ubližovat, jen mi připadalo zvláštní, že ještě ve středu se po sobotní soutěži účastníci v diskuzi dohadovali o správném průjezdu, vzorových výkazech a mnozí nechápali, za co vlastně mají TB.

foto
PetrM   16.09.2019 v 09:13   napsal:
Já tady zkusím uvést "správnou" variantu i když nevím, co se nakonec hodnotilo . Na rozdíl od jiných posádek jsem do závodní kanceláře ani jednou nevlezl
Třeba se najdou i účastníci MČP a Shellu.
V 1.etapě:
- pro ČP ve vzoráku ohledně průjezdu po mapové chlupaté v obci Vrchovina chyběla SPK 96 podruhé. Protože odjedu potřetí pětichlupou křižovatku na severovýchod. Beru SPK 69. Pak chlup zleva - tedy doprava a ještě jednou chlup pleva - tedy zase doprava. Mám studnu po levé ruce a dojel jsem chlupatou. Nejbližší mapová cesta do kóty 103 je opět přes SPK 69.
- SPK 19 byla na začátku SM2 hned pod kótou 109 v obci Zádraha. Tu musel mít každý. Pak se objel na SM2 ten zub okolo sloupu s elektřinou
- konec SM2 v obci Odolenovice a cesta dál. Ze SM2 mám dané vyjetí doprava a blíž to je dle mého nikoli doprava a znovu po SM2 s SPK23 ale přes náměstíčko a SPK90. Ale to je asi jedno, bylo to zhruba stejně dlouhé, tedy oboje mělo platit. Kdo neměl ani SPK23 ani SPK90 to měl mít za 100 TB.
- ve 2.etapě mě mrzelo, že v obci Bezděčín byla podle mě špatně postavená SPK13. Stála v protisměru. Protože před náma jedoucí posádka z ČP to v pohodě střihla hned doleva a nejela až ostrou špici (kde byl právě ten plech ale bohužel obráceně .
Jinak mě se soutěž moc líbila - bylo tam pár chyb ale ty se objeví všude, z toho si nic nedělejte. Krásná krajina a skvělé zázemí. Jen bohužel pocit účastníků potom pokazila hrozně dlouhá doba na vyvěšení průjezdů (pak i s opravami) a pak výsledků. Děkuji celému týmu Sobotových!!!
foto
michal.g   16.09.2019 v 09:40   odpověděl:
podívám-li se na naše výsledky 1. etapy a posádky na druhém místě (jejichž výkaz jsem viděl u oběda), tak bych řekl, že SPK 96 byla chybně počítána jen 1x místo 2x (nešel jsem to reklamovat, protože jsem už nechtěl protahovat čas vyhlášení), SPK 19 pravděpodobně nakonec počítali jako správně a zrovna tak 23/90.
jinak souhlas, péče o soutěžící byla luxusní, soutěž také pěkná, bohužel jí (a asi i vyhodnocování výsledků) poznamelo to přepracování na poslední chvíli z důvodů uzávěr.
foto
Míša   16.09.2019 v 17:28   odpověděla:
Připojuji se k díkům za soutěž v parádním prostoru, skvělou péči o posádky a jako třešnička... měli jsme to na start necelých 30 minut z chalupy
Na rozdíl od Michala já netuším, za co jsem nachytali TB v první etapě. Zmastila jsem podmínku s tunelem, protože jsem ho v té mapě prostě neviděla tak jsem se tam nějak namotala. Odhadem za 120 (2x SPK43 navíc). Mám taky 2x SPK96 pokud tedy se počítala jen jedna, mám dalších 60TB = 180. Samozřejmě mám i SPK19, protože ta nešla minout na začátku SM2... byla navíc ve výpočtu? No každopádně výsledných 440TB fakt nevím, kde jsem vzala.... resp.... co tam bylo u těch tunelů za SPK27 nebo 17? Pokut tam byla 17, tak mám místo ní 2x27 a to je 360 hned a bylo by to vysvětlené At tak či tak, díky
foto
Míša   16.09.2019 v 17:29   odpověděla:
ne 360 ale "jen" 320TB
foto
Míša   17.09.2019 v 14:16   odpověděla:
Tak těžko říct... po kontrole průjezdek s posadkou, která má 0 TB v první etapě, našich 440TB je záhadou. Nevím, za co je po všech těch úpravách mám dopočítala jsem se 220TB jistých a možná 60TB za druhou SPK96, pokud nebyla připomínka akceptovaná viz. komentář PetraM.
foto
michal.g   17.09.2019 v 15:37   odpověděl:
připomínka na druhou SPK 96 vůbec nebyla podána. na to už nikdo neměl sílu...
foto
clarus8   17.09.2019 v 16:04   odpověděl:
Pro MČP podle nás to bylo 96,34,68,96,68, ale jak to bylo vyhodnoceno jen.....ví.
foto
clarus8   17.09.2019 v 16:14   odpověděl:
to Míša:
mezi kotami 104-105 4xnad tunelem
zde se sešli podle nás 3 podmínky jízdy, což pro jednoznačný průjezd nelze vyluštit
1.varianta při výše uvedené podmínce zároveň musíš 3. a 4. tunel jet co nejkratším způsobem
2.varianta - " - dodržíš směr otáčení při stejné vzdálenosti nad 3.a 4. tunelem
Pak se PK 43 posuzuje různě.
foto
Vláďa   17.09.2019 v 19:16   odpověděl:
To Clarus:
Podmínka: V úseku 104 - 105 jeď 4x nad železničním tunelem
Nejprve se mi také líbilo jet 3. a 4. přejezd přes tunel v pořadí jejich umístění na mapě jako máš ve var. 1, ale správně zasáhl můj řidič, že bych měl dodržet směr otáčení ve vztahu k místu , kde se rozhoduji dle mapy zda pojedu 3. přejezdem nebo 4. přejezdem. Takže nejprve 4. přejezd a potom 3. přejezd.
Musím uznat, že měl pravdu a jediná správná cesta je 4. přejezd a poté 3. přejezd bez SPK 43. Důvod je jednoduchý. Podle řádů mám jet nejkratším směrem z kóty 104 do 105. To je jedna z podmínek daná řády. Druhá podmínka hovoří o tom, že při jízdě do kóty mám 4 x přejet tunel a nehovoří se o tom, že tak mám učinit nejkratší cestou. Potom musí nastoupit směr otáčení, protože, to víme, průjezd přes 3. a 4. přejezd nad tunelem je v obou směrech naprosto stejný. V podstatě k tomu musím přistoupit tak,jako že se během mapové cesty do mapového údaje musím vzhledem k nějaké reálné či mapové situaci otáčet na otočném pytlíku.
Aby platila var. č. 1, tak znění podmínky by muselo být:
V úseku 104 - 105 jeď 4x nad železničním tunelem nejkratší cestou.
foto
R.A.   17.09.2019 v 21:29   odpověděl:
Nějak jsem si u této diskuze vzpomněl na toto: https://www.youtube.com/watch?v=_U10N4WKGG4
Hlavně teda u Vládi, jak "to narovnal"
foto
Míša   17.09.2019 v 22:43   odpověděla:
Já neměla problém s podmínkou jako takovou ..... já neviděla na mapě ten tunel
foto
Vláďa   18.09.2019 v 00:49   odpověděl:
Míšo, nic si z toho nedělej. Také jsem tunel neviděl a opět pomohl řidič Roman. Hledal jsem tunely na každém křížení tratě s komunikacemi. No prostě čím starší tím jsem b.....í. Navíc neumím číst a nevidím. Čas na důchod. I ten AOSácký.

foto
Špáča   15.09.2019 v 20:23   napsal:
Nevíte prosím někdo, kde byl radar v 1.etapě ? Míra má holt rychlé auto .
foto
jardah   15.09.2019 v 20:44   odpověděl:
PRÝ V OBYTNÉ ZONĚ NA DVACÍTCE .JSEM SI NAPROSTO JISTÝ ,ŽE JSEM JI NIKDE NEPŘEKROČIL A MÁM TAM TAKY TB.
foto
LIBUNA   15.09.2019 v 21:16   odpověděl:
Asi řádil nějaký šotek, my máme v ČP a Shellu R za 70 a TK za 0 a v MČP R za 40 a TK za 30...
foto
Vláďa   16.09.2019 v 07:24   odpověděl:
Myslím si, že to byla obytná zóna na Sychrově na rovince po odbočení dolů směrem od zámku.
foto
Špáča   16.09.2019 v 20:29   odpověděl:
Míra také všude v obytných zónách jezdil 20. Navíc zrovna 1.etapa byla v prostoru, kde jsem již stavěl asi 4x ZHS a o všech DZ přesně víme.
foto
kk   16.09.2019 v 20:48   odpověděl:
Neříkalo se něco o tom, že se neměří na "30" a méně?
foto
Janek   17.09.2019 v 19:48   odpověděl:
Neříkalo. Já mám do Mohelnice připravenou zákazovou značku s číslem 2 a hodlám to měřit! Tak trénujte pomalou jízdu.
foto
clarus8   17.09.2019 v 20:23   odpověděl:
to janek
nebude tam náhodou tedy nařízeno ty auta tlačit, abychom tu 2 nepřekročili

foto
kk   10.09.2019 v 21:22   napsal:
Ruda Sobota není v registru, takže aspoň takto omlouvám neúčast st.č.14 v Hodkovicích.
foto
Mirek L.   13.09.2019 v 15:26   odpověděl:
Karle, děkuji za zprávu a uvolnění místa na bedně. Rozhodli jsme se právě s Jirkou, že šanci využijeme a přihlásil jsem nás. Na revanš Máš stejnou šanci za týden, kdy naše velká rodina bude závodit na Okoř a uvolní místo na bedně v Jindřicháči.
foto
kk   13.09.2019 v 19:57   odpověděl:
Mirku stůj na zemi, kam by ses cpal v JH? Stejně odsmrdíš i toho Sobotu....
foto
kk   13.09.2019 v 20:03   odpověděl:
A hlavnė bacha na tu Libunu, už jsem varoval Vlka aj Klenáka.
foto
JardaH   13.09.2019 v 20:30   odpověděl:
KARLE ,MÁŠ SVATOU PRAVDU S TOU LIBUNOU …..BOJÍŠ SE ,PROTO NEJEDEŠ. …. PÁR DROBNOSTÍ JI SICE JEŠTĚ NENÍ MOC JASNÝCH ALE TO DOLADÍME SPOLU CESTOU A PAK NÁS VŠECHNY KLIDNĚ MŮŽE PORAZIT.. ALE VÁŽNĚ . MOC BYCH MU TO PŘÁL !!!
foto
Mirek L.   13.09.2019 v 23:44   odpověděl:
Asi máš Karle pravdu. Vzdáváme to a zůstáváme ráno za trest doma. Budeme dva týdny ladit formu na mistrák. Jardo, i Tobě bych to přál.
foto
Jirka Kozel   14.09.2019 v 03:55   odpověděl:
Hlavně aby nebyla Libuna barvoslepá.
foto
kk   14.09.2019 v 19:50   odpověděl:
Barvoslepá nebyla, skoro porazila i Klenáka. Asi to bylo prodaný a mistrák v Mostě vyhrajou Sobotové, my až druzí.
foto
LIBUNA   15.09.2019 v 19:46   odpověděl:
Ahoj, soutěž se nám líbila, nějaké chybičky a nejasnosti jsme zbytečně moc dlouho řešili a nabrali kvůli tomu kupu km a minut navíc, takže jsme i s výsledkem v ČP spokojeni. Horší to je s výsledky v MČP a Shellu, kde nám nedokázali organizátoři správně spočítat výsledky, i když se prý snažili asi hodinu. Takže podle výsledků jsme např. ve 2. etapě zajeli lépe ČP (PK 460) než Shell (PK 480). Není to trochu divný?
foto
michal.g   15.09.2019 v 19:58   odpověděl:
Asi byla chyba, že pořadatelé tuto možnost nabídli. Myslím, že není možné z výkazu pro ČP udělat výkaz pro Shell nebo pro malý ČP.
foto
kk   15.09.2019 v 20:17   odpověděl:
to Michal, naprostý souhlas. Proč má být pro cca 30 aktivních posádek z Čech a Moravy vypisováno 6 kategorií? MČR, PČR, MČP, MMP, ShellČ a ShellM? Pak je v tom akorát maglajz.
foto
LIBUNA   15.09.2019 v 20:50   odpověděl:
Podle informace č. 1 bodu c) to měla být pro pořadatele hračka přepočítat. Já jsem Jardovi Holmanovi hned po zveřejnění té informace psal, že se mi to zdá nemožné spravedlivě spočítat a hlavně tak postavit, ale uklidnil mě, že to má autor určitě dobře ošetřené. Bylo by zajímavé, kdyby to využilo víc posádek. To bychom ještě teď asi čekali na výsledky.
Ale kdyby tam ta možnost nebyla, tak bychom se zase vůbec nepřihlásili. To nás na tom zaujalo nejvíc.
foto
Vláďa   16.09.2019 v 08:01   odpověděl:
Za naši posádku bych chtěl poděkovat klukům Sobotovým a jejich týmu za skvělé zázemí soutěže v Hodkovicích, zajištění celodenní péče o posádky i za výběr tratě, která byla jezdivá a náročností odpovídala tomu, co se řešilo na počátku roku pro jednotlivé nové úrovně soutěží.
A pak tedy o výsledku rozhodují takové ptákoviny, jako je pohlídat si 2x plnou čáru a nebo při cestě do cíle už nevypisovat JV, ale sledovat mapu a trať průjezdu až do úplného konce. Nebo ba co hůře, nemít vlastní hlavu při řešení ITI a ze dvou možností průjezdu si vybrat tu špatnou s hrdostí, že tady chtěl autor, abych přehodnotil. Líbila se nám "pěší" chlupatice. Tam to jinak řešit nešlo, chybou bylo, že slepým chlupem byla i vrata na kraji komunikace, takže se z počátku špatně chápala.

A tak pihou na kráse celé soutěže jsou chyby v ITI, kde bylo potřeba na asi 2 - 3 místech si domýšlet, že se jedná o chybu autora a příprava výsledků, kdy se např. opravy chyb zjištěné již nepromítali souběžně do vzoráku, ale každá kategorie si vše musela vyreklamovat sama. Tím se vše protahovalo a pořád dokola přepočítávalo. A úměrně tomu narůstala i nervozita v pořadatelském zázemí.

Tak jako ostatní jsem si myslel, že když je slíbeno možné hodnocení ve všech ktg. a jsou barevně odlišené ITI, že se tak děje na principu, jak bylo i naznačeno: Shell jede základní trať a barevné části ITI mne z té základní trati shodí, musím splnit něco navíc a zase se do toho místa vrátím nebo o kousek dál a pokračuji jako Shell. Přičemž rozmístění SPK tomu bude odpovídat. Ale ukázalo se, že tomu tak není a ten kdo jel ČP, nesplnil průjezdy dle SPK nižších ktg. Z tohoto pohledu byla správná volba jet jenom svoji ktg.
foto
Vláďa   16.09.2019 v 08:04   odpověděl:
….. kdy se např. opravy chyb zjištěné již nepromítali souběžně do vzoráku, ….

Správně: ... kdy se např. opravy chyb zjištěné u ČP již nepromítali souběžně do vzoráku nižších ktg ...,


ZPĚT na 1. stránku 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 < 230 > 231 232 233 234 235 236 237 238 239