začínáme s AOS      řády aos      uzavřená diskuze      přihlášky - propozice      výpočetní program      archiv výsledků      archiv jednotlivců      fotogalerie      videogalerie      radary      dopisovatelé      kontakty 

CHCI NAPSAT NOVÝ PŘÍSPĚVEK

Poslední příspěvky:
1) Před 11. dny napsal příspěvek Zbyťák
UKAŽ 3) Před 16. dny napsal příspěvek LukášH
UKAŽ
2) Před 15. dny napsal příspěvek VláďaŽ
UKAŽ 4) Před 20. dny napsal příspěvek matonni
UKAŽ

Poslední reakce na příspěvky:
Před 10. dny kk reagoval na Zbyťák z 14.11.
UKAŽ Před 28. dny Ludvík Prášil reagoval na PetrM z 27.10.
UKAŽ
Před 13. dny VláďaŽ reagoval na VláďaŽ z 10.11.
UKAŽ Před 28. dny milan Hlaváček reagoval na matonni z 28.10.
UKAŽ
Před 18. dny milan hlaváček reagoval na matonni z 5.11.
UKAŽ Před 28. dny PetrM reagoval na Martin G z 28.10.
UKAŽ
Před 20. dny matonni reagoval na Nika z 3.11.
UKAŽ Před 30. dny Jura 2 reagoval na matonni z 24.10.
UKAŽ

foto
Vláďa   23.09.2019 v 23:47   napsal:
Ještě jednou poděkování na Kapra touto formou. Letošní soutěž byla skvělá, jezdivá, se skvělými fintami, v pěkném zázemí, dle mne s minimem chyb a nepřesností. Prostě jako nebe a dudy, když vzpomenu na loňský rok. Nebýt vlastní nesoustředěnosti či přehlédnutí v ITI, byl by výsledek podstatně lepší. Každopádně touto cestou velký dík řidiči Zdeňkovi (Clarus8) za skvělou spolupráci a pohodu na palubě.
Nicméně prosím o odpovědi na následující nejasnosti pro MČP:
1. Etapa:
- Proč a kde na začátku byla SPK 3 po úvodní pasáži 37, 17?

2. Etapa:
- Při nájezdu na SM 25 se řešil nejkratší způsob otočení. Co bylo dobře? SPK 5 nebo SPK 14. Proč? Dle měření nebylo v podstatě rozdílu. Takže oboje bylo OK?

- Zůstalo pro MČP, že po SM 25 se již pro SPK Z nejelo? Na SM 25 chyběla výjezdová šipka.

- V ITI byl pokyn z bodu C reálně na reálný údaj. Tedy z bodu C bych měl jet rovně nebo po hlavní. Hned za bodem C byla křižovatka, která již neměla dopravní značení (to bylo ještě před mapovým příjezdem do bodu C) a umožnovala jet rovně nebo vpravo. Zdeněk si pamatoval DZ před příjezdem do bodu C a tak jsme vyjeli dle autora správně vpravo po hlavní i přes moje pochyby. A tak se ptám. Bylo to v pořádku? V bodě C na mostě končím mapovou jízdu a začínám řešit jízdu do dalšího pokynu ITI, tedy reálně na reálný údaj. Tzn. rovně nebo po hlavní. DZ nemám, to zůstalo při mapové jízdě před příjezdem do C za mnou. Nemělo se správně jet rovně? Nebyla zde chyba v ITI a zámyslu autora? Mám si pamatovat DZ před koncem předchozí mapové jízdy? Dle řádů řeším ITI postupně, údaj po údaji. Takže, jak je to správně?

3. Etapa:
- Někde v úseku ITI: kóta 442 – mapově - výjezd na JZ z kóty 432- mapově - výjezd na SV z kóty 432 se měly projet SPK 99, T. Proč?
Vedly se kolem toho řeči:
1. varianta byla, že tomu tak bylo pro nastrčenou DZ Konec obce před kótou 432
2. varianta byla, že na křižovatce s kótou 432 byla plná čára, která neumožnila odbočení L, při výjezdu z kóty 432 na JZ. Po soutěži jsme se tam jeli podívat, plná čára tam nebyla.
Takže prosím, jak to bylo?

V rámci celé soutěže byla pěkná finta se SM 13 i celá kombinace ve 2. etapě z bodu B do C a od az.100 přes SM 23 po výjezd z kóty 522. A o střídání mapových podkladů, každý jiný, v jiném měřítku, zde již byla pochvalná řeč.

Takže ještě jednou díky do Jindřichova Hradce!

foto
matonni   24.09.2019 v 08:40   odpověděl:
Ahoj,
pokus o odpověď:
E1 - my žádnou SPK 3 ani ve výkazu ani ve vzoráku nemáme, neumím poradit
E2 - brali jsme SPK 14, ale máš pravdu, že tam není rozdíl. Druhou SPK Z také nemáme.
E3 - plná čára je diskutabilní, ale nerozhoduje. Podstatné je vodorovné i svislé značení, které určuje průjezd křižovatkou. Tudíž jsi nemohl udělat levou, jel si se otočit na SZ do ulic Fügnerova, Tyršova a teprve poté jsi splnil výjezd z 432.

Díky za fajn soutěž a především za rychlost vyhlášení. Na Cihelně jsme zůstali do ježka a společně se servírkou se přesunuli do lokálu zvaného Kufr. I odtamtud nás vyhodili se zavíračkou
foto
ZdenekJ   24.09.2019 v 11:09   odpověděl:
V ITI byl pokyn z bodu C reálně na reálný údaj - k tomu jenom takovou technickou poznámku. Posádka si v podstatě musí pamatovat všechno co na trati vidí (tedy i DZ s nakresleným tvarem křižovatky). Jenom při přehodnocování (což není tento případ) průjezdu (vložák, plná čáara,....) uvažuje pouze s informacemi v daném místě (formulaci si vyhledej). Takže ano, mělo se jet po hlavní.
foto
kk   24.09.2019 v 12:39   odpověděl:
Za bodem "C" bych se spíše klonil k názoru Vládu, taky jsem tam měl problém.
A občas taky s čitelností map, ale to přičítám chabému stařecké mu zraku.
foto
kk   24.09.2019 v 17:18   odpověděl:
Myslím, že Z.J. nemá pravdu: do "C" jedu mapu, takže mne Dzn. před bodem nezajímají, max. jen proto, abych sebe nebo jiného nezabil. Z "C" šipkáč, neuvedená R, jak chtěl Pepík. Pravou jsme po váhání jeli jen proto, že jsem na kilometráži šipkáče viděl v mapě zástavbu a usoudil, že by tam ten tvar někde mohl být.
foto
Jirka Kozel   25.09.2019 v 07:53   odpověděl:
To si děláš kozy, Karle....
foto
kk   25.09.2019 v 09:00   odpověděl:
Ani kozy, ani Kozly 😭
foto
Zdeněk Klenák   25.09.2019 v 12:20   odpověděl:
Já úplně žasnu, že může mít vliv itinerář, podle kterého jedu, na to kam vede hlavní silnice To jsou přece dvě na sobě nezávislé věci. Hlavní silnice je jednoznačně dána dopravním značením před křižovatkou, ničím jiným a je úplně úplně jedno jaký itinerář zrovna jedu. Lidi neblbněte, na značky před křižovatkou, které určují hlavní silnici přece zapomenout nemůžu (myslím z hlediska dopravní situace a směru kam vede hlavní) Jirko, máš pravdu, Karel si dělá kozy (ostatně jako skoro vždy)
foto
kk   25.09.2019 v 15:59   odpověděl:
Tak znovu: do "C" jsem přijel z nějakého důvodu špatně, ale začíná v něm šipkáč s výjezdem. Otáčím se a jedu šipky. Mám ještě jezdit okolo a pátrat po Dzn?
foto
5r3   25.09.2019 v 16:26   odpověděl:
Tak určitě, zvláště, vidíš-li na té cestě do které jedeš v protisměru trojúhelník.
foto
Vláďa   25.09.2019 v 16:38   odpověděl:
Myslím, že Karel na to kápnul. Z dopravního hlediska a bezpečnosti silničního provozu je zcela zřejmé, že si musím hlídat dopravní značení a situaci v křižovatce.
Ale z pohledu AOS?

Řády hovoří:
M/2 Při řešení itineráře se nikde neuvažuje s otáčením do protisměru na téže komunikaci. Posádka se může otočit do protisměru pouze na základě pokynu pořadatele, který je předáván v PK nebo SPK.

M/5-2 Jízda na další údaj v itineráři se řeší:
A/ ihned po opuštění poslední křižovatky, ke které se vztahoval předcházející údaj, určoval-li výjezd z této křižovatky

B/ v poslední křižovatce, ke které se vztahoval předcházející údaj, neurčoval-li výjezd z této křižovatky

C/ v případě, že je v itineráři údaj, který není v křižovatce (most, železniční přejezd, DZ apod.), řeší se další údaj v tomto místě, nebo ihned po opuštění tohoto místa, byl-li zadán výjezd z tohoto místa

A co bylo v sobotu:
mapově do mapového C na mostě s výjezdem, přičemž při cestě míjím dopravní značení vztažené ke křižovatce někde přede mnou a dávám si tedy pozor na bezpečnost provozu při mapové jízdě. Přijíždím na stanovený mapový údaj. Po výjezdu z něj určeným směrem řeším reálný přejezd na reálný údaj. Před sebou vidím křižovatku, kde mohu jet rovně nebo vpravo. Nemám (nevidím) již žádné dopravní značení, které říká, kudy že mám jet po hlavní.
Z pohledu pravidel AOS bych měl jet rovně, řeším jízdu do dalšího údaje ITI, neboť nevím kam vede hlavní - to jsem věděl při předchozí mapové jízdě, ale její řešení skončilo v okamžiku dosažení mapového údaje. Nyní jedu reálně!!! Proč si mám pro potřeby AOS pamatovat dopravní značení z předchozí jízdy? Samozřejmě, opakuji, pro vlastní bezpečnost si to pamatovat musím.

Na podobném principu je i plná čára. Z místa ležícího mimo komunikaci i z boční polní cesty ji mohu přejet v běžném provozu, v AOS ne, protože je to stanoveno jako jednoznačný výjezd a vidím ji před sebou.

foto
Jirka Kozel   25.09.2019 v 17:35   odpověděl:
Jo, jo, Karel to rozsvítil. Vláďa na Hrad.
foto
5r3   25.09.2019 v 18:10   odpověděl:
Vláďo, stačilo si přečíst v Řádech:
Platí jediná odchylka od pravidel silničního provozu: Veškeré komunikace průjezdné a používané pro trať soutěže, tedy např. polní a lesní cesty, místa ležící mimo silnici jako benzinky, parkoviště a pod. jsou pro účely soutěže považovány za pozemní komunikace. Není možno tedy pro účely soutěže "přejíždět středovou plnou čáru" ani v případech, kdy je to pravidly silničního provozu dovoleno (odbočování na cesty a místa ležící mimo silnici, najíždění z těchto míst na silnici)
Opravdu hlavní silnice zůstane hlavní i z pohledu AOS.
foto
kk   25.09.2019 v 19:14   odpověděl:
to 5r3: Tvou citaci Řádů nechápu. Ale domníváš se, že při jízdě sipkáčem musím sledovat v zrcátku i Dzn. v protisměru a z nich vyvodit průjezd?
foto
Jirka Kozel   25.09.2019 v 20:36   odpověděl:
Prosím Tě, Karle, pominu všechny řádové výklady, ale když tam místo té d.z. s vyznačením hlavní silnice bude d.z. s přikázaným směrem doprava, pojedeš na tom diskutovaném reálu vpravo a nebo rovně, pač jsi přijel mapově do C. Jestli rovně, tak nevím - to snad ne.., jestli vpravo a uvažuješ ten přikázaný směr, tak proč neuvažuješ tu hlavní silnici. A nepiš, že se jedná o rozdílnou kategorii d.z..
foto
kk   25.09.2019 v 20:59   odpověděl:
Jirko, viz výše: v C začínám šipkáč a co bylo dříve mne nezajímá.
foto
Zdeněk Klenák   25.09.2019 v 21:18   odpověděl:
Živě si představuju jak po nehodě, kdy nabouráš do auta co jede po hlavní, Policii povidáš "Já jedu z bodu C šipkáč, co je před bodem C mě nezajímá"
foto
kk   25.09.2019 v 21:39   odpověděl:
To už jsem psal výše, "tak abych nezabil sebe, aj jiného ..." Ale ne v iti!

foto
michal.g   25.09.2019 v 22:06   odpověděl:
Některý debaty o řádech jsou fakt boží
Tahle situace nastala v různých soutěžích už snad 100x a nikdy o tom nikdo nediskutoval, vždy to bylo jasné. Např. jednou v Budějkách, před koncem SM byla značka hlavní s dodatkovou, že je hlavní doprava, ze SM se měl jet reál. Podle kk a Vládi bych ho musel jet rovně, protože SM mi končí až za značkou. Blbost, ne?
Někde v severních Čechách se jelo taky mapově do bodu, před kterým byla DZ hlavní vlevo a z bodu se jel reál. Rovně byla falešná otočná a odboč vpravo. Vzalo si jí spoustu posádek a nikdo to nerozporoval...
foto
kk   25.09.2019 v 22:51   odpověděl:
to Michal: jízda po SM je reálná, proto si všímám Dzn.
Za SM po hlavní, nebo rovně, takže něco úplně jiného.
foto
clarus8   25.09.2019 v 22:55   odpověděl:
Jelikož jsem jel Vláďou, tak jsem jej hned přesvědčil o jízdě po hlavní, ale...!!!!
Čekal jsem v tom taky kulišárnu, že DZ byla před mostem, kde byl bod C. Tedy jsem splnil mapovou jízdu. Následně začíná reálná jízda a před sebou mám vlastně křižovatku nerozlišenou DZ.
A o tento přechod zde právě jde.
Zdůvodnění, že si dopředu mám něco pamatovat,co budu potřebovat až následně by nemělo obstát.
Je to stejné, jako když jedu mapovou jízdou někam jet a narazím na vložák, který mi původní cestu zhatí a musím přehodnocovat aniž bych si pamatoval předchozí umístění vložákových např.DZ.
Jak se z tohoto problému u bodu C vylhat je jedině to, že v přímém směru na mne čučí dejka.
foto
michal.g   25.09.2019 v 23:03   odpověděl:
Ne, opravdu ne, řidič si v tomto případě musí pamatovat, kam vede hlavní, i když se jede mapově...
foto
Vláďa   26.09.2019 v 00:38   odpověděl:
To 5r3 18:10: souhlas, aj jsem to tak popsal, že pro AOS se plná čára hodnotí jinak.

To Michal.g: tvůj příklad není úplně to pravé. SM končí v křižovatce a z ní mám vyjet po hlavní. Takto to je na místě, křižovatka je vztažena ke konci SM.
Ale mezi bodem C a křižovatkou (na hranici křižovatky) byla jízda několik metrů (50 m) po komunikaci, která ještě křižovatkou nebyla a bez dopravního značení. A tuto část jsem jel již reálně - tedy zjednodušeně - rovně nebo po hlavní A dopravní značení je cca 120 m před bodem C - viz mapy.cz / panorama.
Dle mne tohoto měl autor využít pro krásnou fintu. Na podobných principech s DZ již v minulosti několik fint bylo. Bohužel mne nyní nic nenapadá.
Je zajímavé, že autor v JH vymyslel formou papírové cedule "konec obce" fintu na vložák na začátku další obce a je vše v pořádku. Ale bylo to v pořádku? Ta cedule není oficiální dopravní značkou, je jí jenom podobná. A my si při AOS hrajeme na to, že je jako skutečná DZ.
Takže proč za bodem C není 50 m komunikace reálnou komunikací, kterou dle ITI reálnou jízdou přijedu k reálné křižovatce bez DZ, ze které bych měl pokračovat podle pravidel pro reálnou jízdu k dalšímu reálnému údaji ITI? A stále se bavíme o AOS.
Pro bezpečnost silničního provozu si musím pamatovat, jaké poměry jsou pro tu křižovatku stanoveny a že tedy pro jízdu rovně musím dát přednost vozidlům zprava.

foto
Jirka Kozel   26.09.2019 v 07:36   odpověděl:
Já žasnu, kam až jsme to dopracovali. Jdu na pivo a budu tam radši tak 14 dní.
Jo a pan Clarus taky na Hrad. Mohl by tam dělat Vláďovi Vovčáčka....
foto
matonni   26.09.2019 v 08:23   odpověděl:
Máme to velké štěstí, že k výjezdu z C rovně neexistovala alternativa jak se dostat do další části iti. Umím si představit, že pokud by tam některé posádky nasbíraly trestné body, tak na Cihelně sedíme ještě dnes. Naštěstí to bylo na nulu a jde jen o diskuzi na úrovni dolní komory parlamentu, byť chvílemi je tu náznak úrovně pořadu Máte slovo. Na Barrandov odmítám koukat, tudíž neumím přirovnat.
foto
Duža   26.09.2019 v 09:03   odpověděl:
Děkuji všem co zde přispívají. Těším se každý den na nové příspěvky. Je to fantastický relax od normálního života. Je to jeden z důvodů proč se tak rád starám o tento web !
foto
Zdeněk Klenák   26.09.2019 v 09:24   odpověděl:
Já se vzdávám Jdu s Tebou, Jirko
foto
kk   26.09.2019 v 10:29   odpověděl:
To zas bude v áleji nablito!
Všichni blili, jen pan předseda zvracel. 😂😂😂
foto
Vláďa   26.09.2019 v 12:28   odpověděl:
Opravdu poslední dobou přemýšlím o tom, zda má cenu zde v diskusi cokoliv řešit, ptát se či konzultovat, aniž by člověk nebyl různě osočován, pomlouván, zpochybňován či jinak verbálně dehonestován, místo toho, že by se dočkal seriózní odpovědi či vysvětlení na určitý podnět. To myslím obecně.
A co se týká posledního konkrétního případu - bod C a následná reálná jízda, osobně si myslím, že některé názory si protiřečí s řády v tom smyslu, že popírají to, co je v nich napsáno. Např. postup jak řešit ITI - od okénka k okénku. Nebo na jedné straně se dopravní značení využívá k fintám, na druhé straně se dogmaticky dodržuje. Konec obce může být papírový je to OK a je na tom postavena finta, s dopravní značkou 170 m před křižovatkou se počítá pro jízdu po změně druhu ITI ještě před křižovatkou a finta to být pro AOS nemůže.
Asi je snazší se o někoho otřít a odpinknout názorem, že takto se to dlouho jezdí (výhoda těch věkově zkušenějších), než se nad tím skutečně a logicky zamyslet a třeba připustit, že svým způsobem se jedná o díru v řádech.
Kdo to tady občas sleduje z těch nováčků, tak se nedivte, že se do tohoto sportu nehrnou davy, když zjistí, co se děje s těmi, kteří mají zájem něco řešit a něco posunout ve výkladu situací dál.
Netvrdím, že mám snad pravdu, ale nejasnost by se objasnit měla. Děkuji za pochopení!

foto
michal.g   26.09.2019 v 14:09   odpověděl:
tak poslední pokus:
v řádech je napsáno, že při reálné jízdě jedeš po hlavní nebo rovně, pokud hlavní není vyznačena. tady vyznačena byla, tak jedeš po hlavní. a je úplně jedno, kdy a jak jsi míjel tu značku hlavní.
pokud budeš mít vložák, že v obci XY máš něco jezdit a ty do té obce přijedeš mapově, tak se taky budeš vymlouvat, že jsi jel mapově a proto jsi neviděl značku začátku obce a teda nevíš, že v ní jsi?
foto
ZdenekJ   26.09.2019 v 15:19   odpověděl:
Ve třetím příspěvku (mém jediném) jsem ti odpověděl a správně. Tak se to jezdí. Tak je to v řádech. Vše ostatní už je jen podiv nad vyjádřením kk a následně přesvědčování kk, že se to skutečně jezdí po hlavní (když je vyznačena). Opět připomínám, že nikde v řádech není nic napsáno o zapomínání, pouze u přehodnocení cesty (což není tento případ, protože jedu do bodu a dále pokračuji podle iti) se uvažuje s informacemi viditelnými z místa přehodnocení. Je pravda, že pokud kk a třeba i ty přijedete špatně, tak máte problém. Autor jel dobře, takže použil k určení své jízdy značku. Kdybych takto přijel já, začnu zkoumat jak je možné, že stojím na dejce a nemám zadáno kam mám jet reálně na tvar.
foto
LIBUNA   26.09.2019 v 19:19   odpověděl:
Ahoj, tady ten problém s bodem C celkem chápu, kdyby byl bod přímo v křižovatce, tak už v něm taky mám značku hlavní silnice za sebou, jedno jestli 5 nebo 50 metrů, ale asi by nikdo neváhal a reálně by jel dál z bodu C po hlavní. Ale i tak je pravda, že zdejší debaty nikoho nového k aos nepřitáhnou a mně od další účasti odrazují.
foto
R.A.   26.09.2019 v 20:32   odpověděl:
Vláďo, já má spíš pocit a není to u tebe poprvé, že přestože se ti to snaží všichni vysvětlit, uvádět citace z řádů a vymýšlet příklady. Tak ty pak navážeš jak kdyby na sebe a skoro to vypadá, že jsi mezitím nic nečetl. Ten Jirkův příklad s přikázaným směrem je naprosto luxusní . Takže ty bys tam chtěl jet opravdu rovně jo?
Všichni až na jednoho zasloužilého důchodce ti jasně řekli jak to je a ty svůj pátý příspěvek na stejné téma zakončíš větou: „Netvrdím, že mám snad pravdu, ale nejasnost by se objasnit měla.“ To už se tady směju málem nahlas. A jestli to může být finta? Samozřejmě že může a i byla, jenom ti tam zapomněli dát tu otočnou

Ale jinak dobrý a mám to tady stejně jako Duža.
foto
Vláďa   26.09.2019 v 21:10   odpověděl:
To R.A.: čtu vše a nenavazuji na sebe, jen se snažím na to koukat z jiného úhlu pohledu než ze zajetých kolejí. Asi je to špatně a to je to co mne brzdí, na druhou stranu - líná huba, holé neštěstí a já se zeptat nebojím.
Takže se všem, co jsem otrávil, omlouvám. Snad už mne taková pošetilost nenapadne, i když i to jsem si říkal několikrát a zatím nedodržel.
Každopádně děkuji všem, co přispěli snahou pomoci objasnit daný problém a udělali tak upřímně bez dalších bočních emocí.
foto
kk   26.09.2019 v 22:15   odpověděl:
Taky poslední pokus:
to RA: ten vysloužilý důchodce ?!?
to Michal G: mícháš jablka s Hruškama - vložák je reál, proto hlídám ceduli Drevníky, pokud podmínka, mūźu bejt za cedulí stokrát, pokud není název v mapě.
foto
michal.g   26.09.2019 v 22:50   odpověděl:
Karle, nebuď jak malej Jarda

foto
Mirek L.   22.09.2019 v 23:20   napsal:
Jirko a Janku, čekal jsem na opravu zprávy o stavu nočního mistráku, ale marně. Snad jste po zkrácení délky trati o 20% doufám nezapomněli na úměrném zkrácení časů. Zveřejněné byly určitě ty k původní délce. Nebo snad většina trati vede v obytné zóně?
foto
Zdeněk Klenák   22.09.2019 v 23:43   odpověděl:
Mirku, Tvoje starosti bych chtěl mít. Měli jste přijet na Kapra, tam byste si rychlé časy užili
foto
Jirka Kozel   23.09.2019 v 08:54   odpověděl:
Časy byly prej nastavený podle Standy, pač to je známej rychlík...
foto
Jura 4   24.09.2019 v 09:59   odpověděl:
...nenechame se vyprovokovat... Je fakt, ze ty prumery nepusobi, ale proste jsme tolik casu potrebovali... Nevim, jak v noci, ale ve dne honicku mit budete...
foto
Míša   24.09.2019 v 22:39   odpověděla:
My teda v noci honičku budeme mít určitě... abychom stihli přijet alespoň na den

foto
Ivana G.   21.09.2019 v 21:51   napsala:
Ahoj,
díky za milé uvítání a pořadatelům za moc pěknou kapří soutěž, Míše díky za trpělivost a Zdendovi za možnost vystřídat ho aspoň na jednu soutěž za volantem. Ráda jsem vás všechny viděla a bez ohledu na výsledek jsem si užila krásný den.
Mějte se fajn a zas někdy někde...
I.
foto
Míša   23.09.2019 v 11:48   odpověděla:
Ivčo, já moc děkuju, že jsem se mohla svézt. K lepšímu výsledku bychom potřebovaly alespoň o 10 minut u každé etapy víc času (800TB jde za skočeným závěrem 2. a 3. etapy + jedno skočené místo uprostřed 2. etapy cca 500TB) - já prostě jsem pomalá a čas je náš problém vždycky.. nějaké turbo do mozku by se hodilo a pod tím tlakem jsem po relativně dlouhé době neopsala ze šmíráku jednu průjezdu do výkazu a jednou jsem si napsala 19 místo 18 (nebo opačně?) Takže 260TB za blbě napsané/nenapsané SPK. Tedy 1560TB zbytečných. Co jsme projet stihly jsem projely řekla bych velmi slušně Ale bylo to prima a ráda si to zopakuji, až bude příležitost. A děkuju i pořadatelům. Co jsme stihly, se mi moc líbilo a Ivana si užívala ty roztodivné šoustky

foto
ZdenekJ   20.09.2019 v 22:53   napsal:
V červnu v Polepech jsem někomu půjčil radar. Prosím dotyčného, aby se mi ozval. Moje skleróza je čím dál větší.

foto
standa   20.09.2019 v 11:21   napsal:
Jindřichohradecký Kapr 2019.
Dostal jsem dotaz: „Jestli cíl Kapra (respektive vyhlašování) je na stejném místě jako start?“
Ano.
Cíl Kapra (respektive vyhlašování) je na stejném místě jako Přejímka:
restaurace Na Cihelně
Otín 252 (pro domácí - sídliště Vajgar)
Standa


ZPĚT na 1. stránku 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 < 229 > 230 231 232 233 234 235 236 237 238